Fandom

אווטאר Wiki

'''כשפות אדמה'''

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"אוויר הוא האלמנט של חופש".

- Iroh לZuko ב" עבודה ביטר ".

Airbending

מידע כללי

מקור

אוויר

למד מן

ביזון המעופף

גלריית תמונות (96)

Airbending הוא אחד מארבעת יסודות אומנויות הכיפוף, במיוחד, יכולת aerokinetic לשלוט ולתפעל זרמי האוויר. נוודי האוויר השקטים מנוצלים בסוג זה של כיפוף בחיי היומיום שלהם.

אוויר הוא היסוד לחירות [1] נוודי האוויר ניתקו את עצמם מבעיות ודאגות ארציות;. מציאת שלום וחופש היה המפתח לפתרון הפגמים שלהם בחיים. Airbenders חפש ללא הרף הארה רוחנית, וכתוצאה מכך, כל הילדים שנולדו לנוודי האוויר היו benders. את airbenders 1 למד את האמנות שלהם מיזון המעופף. [2]

המפתח לairbending הוא גמישות ומציאה והולך בדרך ההתנגדות הקלה ביותר. Airbending ראוי לציון בשל היותו כמעט הגנתי בלבד, כמו גם דינמי ביותר מארבע אומנויות הכיפוף. Airbenders יכול להציף מתנגדים רבים בבת אחת עם התקפות גדולות וחזקות שיכול להיות קטלני, אך בשל האופי הפציפיסטי של נוודי האוויר, התקפות מסוג זה נמצאים בשימוש לעתים רחוקות.

תוכן

[להראות]

airbenders הבולט ערוך

† מציין מנוח במהלך הסדרה. ↓ מציין מכופף אוויר שקבל קעקועי שליטתו או שלה.

Avatar: The עריכת כשף האוויר האחרון

■ המעופף יזון ■ סמל אש ללא שם † ■ הסמל Yangchen † ↓ ■ הסמל Kuruk † ■ הסמל Kyoshi † ■ Roku Avatar † ■ הסמל אנג ↓

■ המונק גיאטסו † ↓ ■ המונק Pasang † ↓ ■ הנזיר טאשי † ↓ ■ אחות Iio † ↓ ■ ילד נומד אוויר † ■ Jinju † ■ אפה

האגדה של Korra מדיה:עריכה

■ המעופף יזון ■ סמל אש ללא שם † ■ הסמל Yangchen † ↓ ■ הסמל Kuruk † ■ הסמל Kyoshi † ■ Roku Avatar † ■ הסמל אנג † ↓

■ הסמל Korra ■ טנזין ↓ ■ Jinora ■ Ikki ■ Meelo ■ Oogi

עריכת מקור

Airbenders למד הכיפוף הראשון שלהם מביזון המעופף, יצור מקודש בתרבות נוודי האוויר. [2] בדרך כלל משתמש ביזון מסיבי בונה דמוית זנב ליצור משב רוח, וכמו שהשם מרמז, יכולה לטוס ללא כל אמצעים גלויים הנעה. [3] כמו כן הוא אמר כי airbenders שאל סימן החץ שמהתאו טס לקעקועים המסורתיים שלהם. הקעקועים הללו מסמלים את שליטתו של אחד מאמנות airbending, וניתנים למתרגל פעם האימונים שלהם הם מוחלטים. בניגוד למדינות אחרות, כל נוודי האוויר נולדים airbenders, בשל כמות הגבוהה של רוחניות חדורה בתרבות.

בכרזת המבוקשים של אנג והגלילה של Sozin, המילה airbending נכתב כ截 ​​气 神功 (Jie Qi שן גונג) המתרגם כמו "היכולת האלוהית להקפיא אוויר", ואילו מילת מכופף האוויר נכתב כ风 胁 功 师 (פנג שיה פאלון שי) המתרגם כמו "מאסטר רוח-כפייה". [4] [5]

יכולות מדיה:עריכת Airbending

אנג באמצעות מגן אוויר.

מניפולצית אוויר: על ידי שימוש בתנועות מעגליות, התחמקות, airbenders לבנות את המומנטום מסיבי; לבנות את זה של אנרגיה משתחררת ככוח מסיבי. זה גם מאפשר להתקפות מתפרצות רוח מבוססת שדופקים מתנגדי מאזנים, מחק את המשמרות כיוונית הפתאומיות של זרמי אוויר. התקפות משתנות ממשבים פשוטים של רוח לסופות טורנדו וסופות ציקלון מיניאטוריים, שמירה על הנושא המעגלי. אפילו תנועה פשוטה יכולה ליצור משב אוויר, וairbenders להגדיל את הכח של המהלכים שלהם על ידי ביצוע סריקות וספינים גדולים יותר, תוך שימוש במומנטום של התנועה שלהם כדי לדמות משבים גדולים יותר. על כך תעיד גם עם השימוש בצוותות או אוהדים שלהם כדי להגדיל או ליצור דיוק בתוך זרמי האוויר. [6]

מגן אוויר: הטקטיקה ההגנתית הנפוצה ביותר הכרוכה מקיף אויבים, משנה לפתע כיוון בעת ​​שהותקף על ידי ההתחמקות ותנועה פיזית ולא מתכופף. עם זאת, מכופף אוויר עדיין יכול להסיט במידת צורך על ידי זריקה את משבי אוויר הקרוב לגופם כמגן. רק לעתים רחוקות זה כדי להפסיק את ההתקפות ישירות, ולעתים קרובות יותר דוחף את ההתקפה בצד ושם, שימור אנרגיה ומאפשר להם להפוך את התנועה להתקפה באותו הרגע. מאחר אוויר יכול להשפיע כמעט על כל העצמים פיסיים, זה יכול לשמש גם כדי לאכוף את המומנטום של חפצים שנזרקו או לטפל באובייקטים אחרים (אם כי דורש רמה גבוהה יותר של דיוק). [6]

מחסום אוויר:. זוהי טכניקה הגנתית חזקה יותר שבגוף כולו מוקף בכיפה של אוויר שמסיטה התקפות מכל הכיוונים [6]

כדורי אוויר: טכניקה המשמשת אנג. הוא גורם לשתיים או יותר גולות להסתובב במעגל בין ידיו. זה יכול לשמש כדי לירות חפצים קטנים, כמו גולות, במהירויות גבוהות מאוד, בדומה לכדורים, אבל אנג משתמש מהלך להרשים ולא להתקפה. [7]

אנג ביצוע שתי נשיפות אוויר.

פיצוץ אוויר: מהלך התקפים יותר מעורבים דופק ישיר או סילון של רוח כמעט מוצקה מהידות, הרגליים, או האחורית. הכח של ההתקפה מופק יותר מכוחו של בנדר עצמו, ולא נעזר במומנטום. פיצוץ ישיר זה יכול להגיע רחוק יותר עם דיוק רב יותר, ומשמש כדי לגרום ניזק גדול יותר. אנג ששמש בעבר את פיצוץ האוויר לנפץ אחד סלעי הקליע של אש חיל הים באוויר לחלוטין עם בעיטה חזקה ברגל אחת. [8]

אוויר אגרוף / בעיטה: עוד מהלך התקפים יותר אופייני לairbending משמעת, אגרופי אוויר או בעיטות באוויר הם תצורות קטנות ודחוסות של אוויר שניתן שגרו את האגרופים והרגליים של כשף אוויר. זה דומה ליכולות רבות firebending והדף האוויר, ובכל זאת, במובן שהיא כרוכה בירי של אוויר דחוס או התגבש באויב באופן לא רציף כלומר הנדר אינו יוצר זרם גדול אחת של אוויר. מהלך זה אפשר לראות כאשר אנג מייצר כמה אגרופים באוויר ברצף מהיר לעבר בובת לורד בפועל באש. [9] סמל Korra היה מסוגל להשתמש בשני זוגות של אגרופים באוויר ברצף מהיר ובעיטת אוויר לדפוק אמון מרגליו. [ 10]

אנג באמצעות לסחוב אוויר.

אוויר לסחוב: לסחוב האוויר הוא טכניקה הגנתית והתקפית כפולה שבמעלה באוב מכופף אוויר מבנה בצורה חצי סהר של אוויר מסוגל להסיט קליעים ענקיים מוצק, כגון הסלעים הבוערים הוזנקו משמשים לעתים קרובות על ידי ספינות חיל הים באש, ושלח אותם מנות. במקרים מסוימים, כגון כאשר אנג והקבוצה שלו נוסעת על הפס של הנחש יחד, הקליעים האלה יכולים להיות מנותבים חזרה בתוקף. [11] אנג כן הוכח ירי גרסות קטנות יותר של לסחוב האוויר כנשק, הראה ל למשל כשהוא רדף אחרי Azula במהלך היום של שמש שחורה. [12]

יניקת אוויר: טכניקה המשמשת כדי להביא אנשים או דברים כלפי מכופף האוויר. הוא משמש ידי אנג פעמים רבות, כגון כאשר הוא הוציא פרופ Zei של הדרך של הפגיעה בספרייה של ואן השי טונג, וכשהוא תופס את האוהדים שנפלו על האדמה להילחם Zuko בKyoshi הכפר. [7] [13] אפה השתמשו בטכניקה זו כדי לגנוב את הכרוב ממאלף חיות תוך שגבה היה מופנה. [14]

משב הרוח: מאוד דומה לסילון האוויר הרגיל, אך נוצר מהפה והריאות. הוא דורש שליטה בנשימה טובה מאוד להעסיק ביעילות. הגודל והמיקוד נשלט בקלות רבה יותר, ממטוסים צרים שיכול לפגוע במטרות קטנות כמו חרקים, למשבי סער כוח גדולים המסוגלים קירור המאגמה לתוך סלע מוצק. זה הוצג על ידי שני אנג וRoku. [4] [5]

מהירות משופרת: Airbenders לשפר את תנועתם בשדה הקרב, הם יכולים לרוץ במהירות על ידי הקטנת התנגדות אוויר סביבם ואפילו להתרוצץ על או לרוץ על משטחים מאונכים על ידי יצירת רוח נוכחית מאחורי עצמם כדי להניע אותם קדימה. אנג הוכח משתמש בזה כדי לרוץ הרבה פעמים מהר יותר מאשר אדם ממוצע ולשמור על זה במשך תקופות ארוכות מאוד, המאפשר לו לנסוע מרחקים ארוכים בלי גלישה או קפיצה. כאשר נעשה שימוש על ידי מכופף אוויר מיומן, טכניקה זו יכולה לאפשר מכופף האוויר להשתמש בו כדי לנוע במהירות כמעט מהירה מדי לעין בלתי מזוינת כדי שתוכל לראות כמו שצריך. [6] כשף אוויר ראשי יכול להשתמש בטכניקה זו לזמן קצר שיכול לרוץ על מים. [7]

זריזות משופרת: תנועות אוויר יכולים לשמש גם ככלי עזר לריחוף. Airbenders לקפוץ גבוה ורחוק על ידי רכיבה על משבי רוח חזקים, ויכול להאט או להסיט נפילות על ידי יצירת כריות אוויר. התנועה המתמדת הנדרשת על ידי אמנות זו הופכת airbenders גמיש וזריז באופן טבעי. גם בלי להתכופף הם יכולים בקלות לתמרן סביב יריב על ידי מכופף, קפיצה, וצד הדריכה, מופיע לזרום סביב יריביהם ללא הוצאה כל אנרגיה בכלל, מניחים את עצמם צמיג היריב וכך יוצרים פתחים לניצול. שימור של אנרגיה בשילוב עם סיבולת גבוהה נותן להם יתרון במאבק ממושך. [6] טוף Beifong, earthbender עיוור, המשתמש כיפוף לספר שבו אנשי הליכה או ריצה ביחס אליה, ברגע שאמרו לי אנג שהיא יכולה בקלות לזהות הליכתו על ידי העובדה שיש לו צעד קל מאוד.

אנג יצירת משפך אוויר.

משפך אוויר: דומה למערבולת אוויר אבל בקנה מידה קטן יותר, אנג שימוש יצירתי בטכניקה זו כתותח על ידי יצירת משפך אוויר קטן שדרכו אפשר היו להיכנס קליעי סלע קטנים דרך הראש ויכולים להיות מפוטרים מהקצה השני [. 15]

פצצת אוויר: טכניקה שיוצרת זרם אוויר חזק, הנע כלפי חוץ בכל הכיוונים בנדר. מבוצע בדרך כלל לאחר נחיתה על הקרקע מלמעלה, צורת airbending זה יש לו כוח גדול מזעזע, ואת היכולת לפוצץ לחלוטין את כל מה שנמצא ברדיוס שלו. [16]

אוויר כדור: מכופף אוויר יכול ליצור כדור דחוס של אוויר על ידי הזזת ידיהם יחד בתנועה מעגלית. טכניקה זו יש יישומים רבים כגון לרחף חפצים קטנים או למעוד מתנגדים. [6]

טנזין באמצעות גלגל אוויר.

גלגל אוויר: זוהי גרסה שונה של כדור האוויר. אוויר הוא הסתובב במהירות ברחבי מכופף האוויר ונושא את האדם כבתוך גלגל. זה היה הראה כדי להיות מסוגל לחתוך דרך עצמים מוצקים. יכולת זו משמשת טנזין במהלך הקרב במפעל Equalist. [17]

התקפות היעד מרובות: כשף אוויר יכול לשלוח גלים גדולים, רחב פורשים-של אוויר כלפי אויבים מרובים עם אחד תנועה ארוכה, גורפת מצוות airbending או מאיברי גופו של בנדר. אנג משתמש במהלך נרחב, לעתים קרובות נושב יריבים משם לחלוטין. [6]

Airbending אדון רמת מדיה:העריכה

מערבולת אוויר: ספינינג משפך של אוויר בגדלים שונים. זה יכול לשמש למלכודת ומתנגדים לבלבל או כהגנה חזקה, שכן הוא יסיט ולהדוף כל אובייקטים ואפילו יכול לזרוק אותם בחזרה ביריב, כפי שהוכיח באנג הקרב שלו עם Bumi; עמודת האוויר משליך הצידה בקלות סלע בגודל של אוטובוס. [18] במדינת אווטר, מערבולת אוויר יכולה להגיע עד לרוחות 125 קילומטרים לשעה. [19]

Roku Avatar באמצעות אוויר הזרבובית.

זרבובית אוויר: דומה לנד המים, airbenders האב הם יכול לסובב ולשלוט על הכיוון של אוויר הזרבובית מספיק כדי לרחף מהקרקע ונשאר באוויר במשך זמן רב ככל שהם רוצים או יכולים לתחזק אותו. הוצג לראשונה על ידי אנג כש, זועם ובמדינת אווטר, התרומם באוויר כדי להרוס את הבסיס של הגנרל פונג עם גל של אדמה. [20] Roku Avatar גם הוכיח את זה על ידי השימוש בו כדי להגיע לגובה עיניים עם אש יהוה Sozin ( שהושעה באוויר רק עם עמודת כדור ארץ כדי למנוע ממנו לנפול אל מותו) ולספק אזהרה אחרונה. [5] אוויר זרבובית מאוחר יותר בוצע על ידי טנזין כאשר הוא נלחם כמה Equalists שניסה לחטוף אותו בבית עירייה של גג במהלך הקרב על רפובליקת עיר. [21] הסמל Korra מאוחר יותר השתמש בטכניקה זו ואילו במדינת הסמל בקוטב הדרומי. [10]

בעקבות אוויר: על ידי ריצה במעגל ומייד בונה מומנטום אדיר, מכופף אוויר ראשי יכול לירות בפרץ של אוויר דחוס מאוד בצורת הגוף של המשתמש במטרה. מהלך זה נראה לי כוח מזעזע מאוד גבוה. זה היה בשימוש לראשונה על ידי אנג בקטקומבות הקריסטל. [22]

להבי אוויר: מהלך התקפים יותר משלו אופייני לairbending עיקרון, זה כרוך במוקד; חיתוך נוכחי אוויר שיכול לחתוך אבן או עץ בקלות יחסית. זה לעתים קרובות העלה בצוות ולא בגוף, תוך שימוש בפרופיל הצר של האובייקט כדי ליצור תנועת אוויר ממוקדת ומדויקת יותר. מהלך זה יכול להיות קטלני אם משתמש בו באדם. [6]

אנג יצירת טורנדו.

מיני טורנדו: זוהי גרסה מוקטנת קטנה של מערבולת האוויר אשר אדוני airbending יכולים להשתמש בו כאמצעי לחימה והן בתחבורה. על ידי הקפה את עצמם באוויר נוכחי מתפתל, אדונים יכולים לנסוע במהירויות גבוהות ואף לעלות טיפין כמעט אנכיות, כפי שמוצגים על ידי אנג במהלך הקרב של יער Wulong, שבו הוא נמנע מצר מפיצוץ ברקי אש יהוה Ozai ידי יצירת טורנדו מיני ומעבר לחלק העליון של עמודת סלע. [23] אנג נראה גם אוחז התמרון הזה במתקפה נגד האיש שרפה במקדש האוויר המערבי שבו הוא זומן טורנדו עם בעיטה באוויר כדי להעלות התקפה נעה חזקה [24].

טיסה: באותו אופן טיסת יזון יכולה לטוס ולשהות באוויר פרקי זמן ארוכים, מכופף אוויר ראשי יכול להשיג את אותה משימה זו על ידי יצירה ושליטה בזרמי אוויר סביב גופם [6].

רמת הסמל airbending מדיה:עריכה

מהלכי Augmented airbending: בעוד שבמדינת אווטר, כל מהלכי airbending נדונו בעבר הם בדרך כלל תוספת שהופכת אותם הרבה יותר חזק בסמל מאשר אפילו אדון כיפוף. יכולתה של מדינת הסמל זה כדי להגדיל את כוחה של טכניקת הכיפוף של סמל אינה מוגבלת, כמובן, לairbending, למעשה כוחו של סמל עולה עם כל סגנונות הכיפוף ברגע שהם נכנסו למדינת הסמל [6].

טורנדו / הוריקן: בנוסף לתנועות אוויר מאוד גדולות וחזקות, מכופף אוויר ברמה אישית יכול ליצור סופות טורנדו והוריקנים מסיבי כרצונו.

אנג מרחף במרחב אווירי.

מרחב אוויר: אנג היה בתחילה רק מסוגל לרחף במשך פרקי זמן ארוכים ואילו במדינת הסמל, אבל בעת לחימת אש יהוה Ozai, אנג נוצל טכניקה זו לטיסה. הסמל טס במהירויות גבוהות תוך-בתוך כדור האוויר, שגם משמש כמחסום כדי להגן על הנדר בהשפעות, חזק מספיק כדי לעמוד בהשפעת מהירות גבוהה עם סלע. [25]

מחסום אוויר: דומה למגן האוויר, הגנה חזקה זה מקיף את הנדר בתחום אוויר ספינינג שמסיט כל דבר המגיע אליהם ב, לרחף על פני מרחקים שונים, ואפילו יכול לפורר את הקרקע מתחתיהם. אנג תת מודע משתמש בטכניקה זו רק בזמן שהוא נמצא במצב האישי. Roku Avatar השתמש בטכניקה זו בעת הגנה על הכפר שלו מהר הגעש. [5]

רוח חזקה: זה אפשרי עבור הסמל לשחרר רוחות חזקות מאוד. במהלך הקרב ביער Wulong, תוך כיבוי אש 3 שוטים עצומים, אנג שחרר התקפת רוח ישירה בOzai. Ozai הזדעזע, אבל הוא כנראה לא לקח הרבה ניזק מהמכה. עם זאת, באותה ההתקפה עשתה ניזק רב לאחד מעמודי תווך סלע סמוכים, וגרם לעמוד העבה להתפורר בעניין של שניות. [25]

טכניקות מיוחדות מדיה:עריכה

יאנג גיאטסו וRoku דאייה.

גלישה: למרות שכל airbenders יכול לרחף או להאריך קפיצות דרך airbending, רוב אם לא כל airbenders להחזיק דאון לטיסת אמצע הטווח. מבני עץ ובד הניידים אלה בעבודת יד יכולים לקרוס לצוות לאחסון וכסיוע בעת כיפוף. בצורת גלשן, הוא משמש בשילוב עם הכיפוף לטוס כל עוד הנדר יש לו כוח לשמור על זרמי האוויר. עם רוחות חזקות, אנשים רבים יכולים להתבצע למרחקים קצרים. כצוות רגיל, ניתן להשתמש בו כנשק במאבק, כדי לסייע בכיפוף, ואף כסיוע ריחוף כשהסתובב מעל הראש כמו מדחף מסוק. [26]

אנג משמש את הדאון שלו לגלישת רוח, אך מאוחר יותר הרס הדאון הפגוע שלו, למרות שהוא הוחלף בתחילת הפלישה לאומת האש בגרסה מתקדמת יותר שנוצרה על ידי המכונאי ובנו טאו, שגם יכול להפקיד חטיפים כאשר הידית הוא מעווה. [27]

בעת ביקורו של עבר Roku במהלך יום היפוך הקיץ, אנג ראה אז המורה הצעיר המונק גיאטסו באמצעות וריאציה של הטיסה הרגילה, באמצעות הדאון כלוח מאולתר לגלוש באוויר. [5]

אנג באמצעות קטנוע אוויר כדי להדריך את החיות בגן חיות של הקיר הפנימי של אבא סינג סה.

קטנוע אוויר: קטנוע האוויר, צורה של תחבורת הקרקע הומצאה על ידי אנג, הוא "כדור" כדורי של אוויר שיכול להיות איזון גם רכב עליו כמו סביבון. הוא השתמש בטכניקה בפרקים רבים, בדרך כלל כדי לספק מתפרצים מהירה של מהירות, כמו גם להתגבר על משטחים אנכיים, כולל במהלך הקרב על תרגיל אומת האש כדי לטפס על הקיר של Ba סינג סה. [16] קטנוע האוויר מוצג גם להיות מסוגלים לרחף באוויר לתקופות קצרות, כחמש עד עשר שניות במצב נייח. [28] קטנוע האוויר ראה את הפתיחה של כל פרק, למעט הראשונים, [6] והתחלה זה הופיע בפרק בפועל כאשר אנג השתמש בו כדי לברוח מהספינה של Zuko. זה [3] היה ההמצאה של אנג של טכניקה זו שבסופו זיכה אותו בקעקועים ותוארו של אב בגיל כל כך צעיר. בפלאשבק, הוא הראה שאנג ניסה ללמד את המהלך הזה לחברי airbending. כולם נכשלים בהתחלה, אבל הם בסופו לשלוט באומנות מספיק טוב כדי לפתח משחק שדורש שימוש בקטנוע האוויר. [29] בזמן שהוא וKatara ניסו להזמין את המלך קואיי לפגישה עם Zuko, אנג פגשו מועדון המעריצים שלו. שם, הוא הראה קטנוע אוויר משופר, שבו קטנוע האוויר התרבה ​​ולגדול מכדורים קטנים. הראה לו להשתמש בטכניקה זו הרבה יותר מאוחר בחייו בזמן רודף Yakone נמלט. אנג הגרסה השתמש אז היה ניכר יותר גדול מזו ששמשה אותו כילד, והתגלה כי זה יכול לשמש גם בעמידה זקופה. [30]

Cloudbending: במהלך אנג, Katara ושהותו של Sokka בMakapu ילג', הוא הראה את זה, כי הם עשו עם אוויר ומים, מכופף אוויר מיומן או waterbender יכול לתפעל ענני קלות ליצור צורות שונות, המשמשות במקרה זה כדי לספק הודעה ל תושבי כפר סמוכים. [31] מאוחר יותר משמש כהגנה על ידי אנג וחבריו כדי להסוות את הטיסות שלהם בעת שהסתובבה אפה אומת האש. [32] זה לא נחשף, אם מכופף אוויר יכול לבצע טכניקה זו ללא waterbender, למרות waterbender אינו זקוק לסיוע של מכופף אוויר כדי לבצע את זה, כwaterbenders בעצמם הסתיר את כוח הפלישה תחת ענן. [27]

אנג soundbending בBa סינג Se עם משרוקית ביזון.

הגברה / soundbending: צורה מיוחדת של airbending שבנדר הוא מסוגל ליצור גלי קול מוגבר מסיביים בעזרת airbending. דוגמא קנון אפשרית אחת לכך היא מוצגת כאשר אנג, בעת שניסתה להוביל חיות מחוץ לעיר אל מחוץ לחומה הפנימית, המשמשים airbending לשרוק ביזון, שליחת גלי קול מסיביים ברחבי העיר לקרוא לכל בעלי החיים. [33] הוא גם השתמש בו קומי כדי להגביר את זעקתו לעזרה כאשר נלכדו בהריסות Warrior יום ראשון [2]

Airbending היא האמנות היחידה שככל הנראה אין לו מיומנות משנה מסוים או צורה מיוחדת שיש לו כמו של עוד נחשף, למרות שזה כבר העריך soundbending יכול להתאים לקטגוריה זו.

התנגדות מדיה:לעריכת אמנות כיפוף

Airbending הוא פסיבי ביותר מארבע האמנויות, כפי שרבים ממרכזו טכניקות סביב ניידות, התחמקות ולהתחמק מהיריב. יחד עם זה, נוודי האוויר גם למדו את הפציפיזם. [18] Earthbending הוא ההפך גמור מזה. בעוד airbenders למנוע או להסיט התקפות נגדיות, earthbenders לקלוט אותם או להציף אותם בכוח עליון. Airbenders כל זמן מסתובב במעגלים, ואילו earthbenders דורש שורש איתן במקום אחד בצורה יעילה להתכופף. [1]

כמו כל אומנויות הכיפוף, airbending מאוזן החוצה שלא יהיה פחות או יותר חזק מאשר באמנויות האחרות, למרות שזה בקלות דינמית וזריז של 4 ביותר. זה המיומנות וכוחו של המשתמש שמקובע את הנצחון.

כלי הדרכת מדיה:עריכה

מאמר ראשי: הכשרת Airbending

בתהליך של airbending מאסטרינג, מספר מכשירים המשמשים כדי לעזור מאסטרינג האלמנט הזה.

בית משפט airball זוגות כמו שדה למשחק airball, כמו גם הכשרה כמה כישורים מעורבים עם airbending. איזון וזריזותם במיוחד אומנו על ידי המשחק הזה. דיוק גם הוא אימן, כי הכדור נמצא בשליטה בעיקר על ידי airbending גם כן. [19]

שערי ספינינג מתוכננים כך שיש לתת אמון בתמרוני התחמקות airbending של אחד לעשות את דרכו של אדם בהצלחה דרך השערים המסתובבים. מי שרוצה לשלוט בשערי ספינינג צריך להיות כמו עלה, זורם עם הרוח במקום לפלס את דרכו של אדם דרכו. [34]

נשק מדיה:עריכה

הסמל Kyoshi airbending באמצעות מאוורר.

בניגוד למדינות אחרות, שרק לעתים רחוקות משתמשים בנשק עימם הכיפוף, airbenders הנפוץ שימוש בצוותות החתימה שלהם כדי להגדיל את סמכויותיהם במאבק. זה נעשה בדרך כלל על ידי שיפור התנועות האוויריות שנוצרו על ידי מטאטא או דחיפות של צוות. עם הפרופיל הצר של צוות, את הזרמים שנוצרו ניתן לשלוט בצורה מדויקת יותר ואפילו עצבו לחיתוך להבים. אוהדי מתכת יכולים לשמש גם בשילוב עם airbending כפי שניתן לראות בסמל האישי והסמל Kyoshi אנג. [35]

בעוד שהקבוצה קנתה בחנות נשק באומת האש, אנג הציע את הרעיון של חרב הרוח, הוא הצהיר כי מכופף אוויר יכול לתעל אוויר מניצבת חרב ונדנד אותו על כמו להב, בדומה לפרוסת אוויר הכיל [. 36]

מדיה:עריכת חולשה

עקרונות כשף אוויר בנוגע למהלכים קטלניים: למרות שהוגדר כדינמי ביותר של אומנויות הכיפוף, ההיבט השנוי ביותר במחלוקת של airbending הוא החוסר האמור של מהלכים קטלניים, בהיותו אמנות נוטה יותר להגנה. היבט זה בעצמו הוא השתקפות של העקרונות שבידי נוודי האוויר, שמטיף לערכו של כל החיים וההימנעות מאלימות בכל הזדמנות אפשרית. אבל בעניין של עקרונות, יש מקרים בם מכופף אוויר עבר לכוח קטלני במהלך עימות, למשל, אנג להשתמש פרוסת אוויר לדבוק צרעת עיט, שכבשה את מומו, במחצית, למרות שזה חיוני לציין הוא תוקף אותו מתוך כעס, משהו שאומרים לי airbenders להימנע. [37] גם הסמל Yangchen עוצמה הודתה במעשים שהיו בהפרה ישירה של תורת Nomad האוויר שלה, למרות לטוב יותר. [38] עם זאת, כאשר מיושם כהלכה, יכול להיות airbending כקטלני ככל אמנות כיפוף אחרת. מהלכי Airbending כגון להב האוויר ופיצוץ אוויר יכולים להוכיח קטלניים במיוחד נגד יצורי חיים רואים שהם יכולים לחתוך אבן / עץ ופריצת עמודות רוק שלמה בחצי בהתאמה. דוגמה נוספת היא הקרב קטלני airbending מחוץ למסך של המונק גיאטסו עם פלישתה של אומת האש של מקדש האוויר הדרומי. למרות שאדם מבוגר ועדין, כשחזה בתקיפת מסכנת חיים על הבנים עימו, airbending העצמה של גיאטסו אפשר לו כדי לחסל רבים פולשי אומת אש לפני שנכנע לעייפות או פציעה וסופו של דבר, למוות. [19] דוגמה נוספת לאופן מסוכן וairbending הקטלני יכולה להיות הוא במלחמתה של Roku באש יהוה Sozin, להשתמש בו כדי להרוס חלק ניכר מהארמון, אם כי להיות במדינת הסמל כשהוא שחרר את ההתקפה.

חללים סגורים: למרות שהוצג רק לעתים נדירות, מכופף אוויר יהיה משמעותי מקופח בחלל סגור, המגביל את התנועה והיכולת להתחמק התקפות שלהם.

Elemental סמל מדיה:עריכה

סמל airbending.

הסמל של airbending הוא triskele סגור, נגד כיוון שעון, משולש הפוך ספירלה. סמל זה נראה על התליון במחרוזת התפילה של המונק גיאטסו [19] ומופיע גם במחרוזת התפילה של אנג. [25]

רוחניות ומדיה:עריכת airbending

airbenders הצעיר גדל באחד מארבעת מקדשי האוויר בכל פינה של הגלובוס, חבוי על גבי רכסי הרים באיים מרוחקים, שבו הרוח החזקה מסייעת airbending. מקדשי האוויר הצפון ודרום הם לגברים בלבד, ומאוישים על ידי נזירי כשף אוויר, שינחו benders הצעיר באמנות שלהם, בעוד בתי מקדש האוויר המזרחי ומערבי הוא רק נקבה. [39] עם זאת, מועצת הזקנים שהחליטה שאנג הייתי מסיים את הכשרתו במזרח אוויר בית המקדש, [29] וזה היה באותו המקדש שבו, יחד עם כמה נערים צעירים אחרים, הוצגו לראשונה לידיד מעולם החי שלהם, ביזון המעופף. [14]

טבע המפתח של Airbending הוא לנוע בחופשיות עם הזרם; כמו עלה נידף ברוח.

מכופף אוויר מוצהר מאסטר פעם שהוא / היא שולטת על 36 קומות של airbending ו / או כאשר מלאה הוא / היא יוצרת בטכניקת airbending חדשה; [40] אנג היה יוצא מן הכלל במקרה זה, מאחר שהוא שולט רק 35 קומות וגרם מהלך חדש. Airbenders ששולט אלמנט מסומן ככזה על ידי כתובות קעקע כחולות striping לאורך הראש והגפיים, וסיום בחץ במצח, גב כפות הידות, ואת צמרות הרגליים. נזירי ספורט ראשים מגולחים לחלוטין זכר ונקבת airbenders להתגלח מצחם, אבל הם עוזבים את השיער שלהם חתוכים. ניתן לראות הסמל Yangchen ספורטיבי התספורת הזאת תוך אנג למד על מדינת הסמל האישי. [20] נזירת מכופף אוויר, האחות Iio, מוצגת להיות אחראי על airbenders הנשים של בית המקדש במזרח האוויר בזיכרון משותף בין אנג ואפה. [14]

נוודי אוויר בדרך לאמץ פילוסופיה של הימנעות סכסוך וכבוד לכל צורות החיים; מכופף אוויר לעולם לא מבקש להילחם, והם לעולם לא יבקשו להכות את יריב באופן ישיר. זה מסביר את המתח של airbending על תמרונים הגנתיים והחוסר לכאורה של התקפות גימור קטלניות. בשל הרוחניות של נוודי האוויר בהתאם לגודל האוכלוסייה שלה, כל נומד אוויר שומר על יכולות כיפוף. נוודי האוויר יש אוכלוסייה הקטנה ביותר אבל רוחניות המוגברת ביותר, בעוד benders באופן כללי מהווה רק אחוז קטן של המדינות הגדולות והמאוכלסות יותר.

Airbenders להדגיש אינטואיציה ודמיון; למכופף אוויר, תמיד יש דרך אחרת כדי לקחת, כתזרימי אוויר בכל המקום שהוא יכול. זה עושה airbending הדינמי ביותר של כל אמנויות הכיפוף, [18] והאוויר עצמו נחשב לאלמנט של חופש. [1] [41]

עריכת הג'נוסייד Nomad האוויר

מאמר ראשי: רצח נומד אוויר ההרס של מקדשי האוויר.

ב0 ASC, את airbenders היה קורבנות של רצח עם בידיו של אומת האש. המקדשים פלשו, וכל נזירי כשף האוויר שנטבחו במאמץ לשבור את המעגל של הסמל של גלגול נשמות ולהבטיח את הנצחון של אומת האש במלחמה האימפריאליסטית שלהם. [8] שרידים למרות שכמה airbenders עשה לשרוד, הם היו מאוחר מתפתים לבוא אזורים הרריים עם מהבית, ונהרגו, כפי שנחשף מאוחר יותר על ידי אדמירל זאו. [42]

באופן אירוני, הניצולה הידועה היחיד של הטבח היא האדם מאוד אומת האש בקשה להרוג בשאיפתה לעליונות: כשף האוויר 12 בן והסמל, אנג, ברחו מהבית זמן קצר לפני המלחמה החלה ברצינות ו נלכד בחיות מושהות, שקפא בקרחון ליד הקוטב הדרומי. [26]

את שרידיה האחרונים של תרבות מכופף אוויר כוללים אחד ששרד מעופף ביזון, אפה, ומור מכונף, מומו, שניהם חברים של אנג. מקדש הנטוש צפון האוויר מאז מאוכלס על ידי אזרחים שנעקרו מאדמת הממלכה, בראשותו של המכונאי. [43] מזרח אוויר המקדש מאוכלס על ידי גוריו Pathik, הטוען שהוא ידיד ותיק של המונק גיאטסו. [14] אוויר הדרום מקדש הוא המקדש היחיד שבו גופות של חיילים אינספור אש אומה וגופתו של הנזיר גיאטסו הן הווה. מאוחר יותר [19] שנים, אנג מצא אי מלא ביזון הבריא מעופפים וטבעת זנב מכונף הלמורים, המצביע על כך שאפה אינו האחרון לשרוד המעופף ביזון. [39]

בעקבות מדיה:עריכה

אפילו 170 שנים לאחר רצח עם נומד האוויר, תרבות כשפות אוויר שרדה דרך בנו הצעיר של אנג, טנזין, וארבעה נכדיו, ושלושה מהם גם airbenders. כמרי האוויר נוצרו כדי להמשיך את המסורת של תרבות נוודי אוויר. משפחתו של טנזין ועוזרי האוויר מתגוררים באוויר בית המקדש באי הרפובליקה סיטי. מאחר שבני משפחתו של טנזין היא airbenders האחרון, הם היו יעדו של האמון, במאמץ באמת להסיר כשפות אוויר מהעולם לצמיתות.

מדיה:עריכת כשף האוויר האחרונה

"אנחנו airbenders ללמוד להרגיש את האנרגיה מאחורי הרוח, לא רק משב הרוח על העור שלנו. זה הכול העניין של שליטה באנרגיה." - אנג לSokka בNovelization סרט כשף האוויר האחרון.

בסרט, airbending מצטייר כמו שהיה בסרטים המצוירים. ביצועו נדרש גם תנועות רחבות, מעגליות מאנג על מנת ליצור טכניקות airbending משתנות. הוא גם ראה בתנועות ובעיטות מהירות בעת יצירת מיני טורנדו מול מי צפון שבט המועצה.

אדנותו של אנג של airbending הייתה מעולה. הוא יצר חומה בלתי נראית של אוויר בחזית או בסובבים אותו בתנועה אחת, מספיק כדי להדוף שני חיילי אומת אש. הוא הצליח לדחוף חייל אומת אש סביב מבלי להכות עובר אורח התם החייל החזיק כבני ערובה. גם הוא היה מסוגל לזרוק כמה חיילי אומת אש לאוויר בשעת לוחמי שבט מים עומדים מולם לא הושפע.

הוא משמש גם airbending כדי להגדיל את הגמישות שלו, כפי שהם נראים כשהוא נמלט מספינתו של Zuko ליד תחילתו של הסרט, כמו גם לתקיפה במקדש האוויר הצפוני. הוא יכול ליצור רוח שני צבאות מספיק ורחבים מספיק כדי זמני הלם ולהפריד בין חזקים נלחמים. אנג היה מסוגל לתפעל ערפל ואילו במקדש האוויר הצפוני.

מדיה:עריכת חיבור

Airbending מבוסס על סגנון Ba Gua של אומנויות לחימה, המכונות גם "מעגל הליכה" או "פאלם שלשה שמונה", יחד עם רמז קטן ביחס לינג יי, המכונה גם "מוח לב אגרוף". אמנויות לחימה אלה כוללים תמרוני התחמקות זריזים, המעוררים את intangibility ונפץ הכח של רוח, אנרגית ציור ממרכז הבטן.

Ba Gua, אשר מנצל מעגל הליכה של שמונה המשולשים, ידוע בתנועתו המתמדת המעגלית, שהופכת אותו קשה למתנגדים לתקיפה ישירה או להנחית חבטה, פילוסופיה כי הוא נפוץ בתוך airbending גם כן. תמרונים להעסיק את כל הגוף עם חלק ההתפתלות והתיישרות תנועות, ניצול עבודת רגליים דינמיות, פתוחות טכניקות ידות, אגרופים, וזריקות. טקטיקה נפוצה היא לתמרן מאחורי יריב ומשקף את התנועות שלהם, מונע מהם והפנה את הפנייה למטפל, בדומה לטכניקת אנג שימוש במהלך הקרב שלו עם סתר. [32]

טריווית מדיה:עריכה

הסמל האישי ויקי יש 96 תמונות קשור לAirbending.

■ את "אווטאר" תוספות כי כל נוודי האוויר הם airbenders. זה יגרום נוודי הקבוצה היחידה עם כל אדם שנדר. היוצרים גם להסביר זאת בשל כיפוף מגיע מרוחניות.

■ לדברי הפוסטר המבוקש של אנג, המילה הסינית airbending היא 截 气 神功, כלומר "האמנות האלוהית של חיתוך אוויר".
■ הקונספט של צורך 36 קומות של airbending ואנג לא מאסטרינג אפשר נלקח מלשכת 36 של שאולין.
■ בבודהיזם הטיבטי, כאשר אמה חדשה צפויה, הנזירים להשתמש בבדיקה כדי למצוא את אמה הדומה למבחן "נוודי האוויר כדי למצוא את הסמל הבא.
■ Airbending הוא אמנות הכיפוף היחיד שאין לו טכניקת כיפוף מיוחדת, כfirebending יש דור ברקים וניתוב מחדש, יש תחושת earthbending metalbending ורעידות אדמה, ויש waterbending bloodbending וריפוי.
■ עקב רצח עם האוויר Nomad, כל ההודעות הלא העתיד, וairbenders Avatar הם צאצאים של אנג וKatara, ובתור שכזה תהיה מורשת שבט מים גם כן.
■ העיטוש של מכופף אוויר יכול ליצור יותר מהנעת מנוע סילון מודרני. [44]
■ המעופף ביזון הם נוחרים החזקים ביותר בעולם, עם airbenders להיות שני. [44]

מדיה:עריכת הפניות

אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.

ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 יולי, 2008. מס '13, ספר שלישי: אש

ניק מליס (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 4 מרס 2005. מס '4, ספר אחד: מים
מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
מייקל דנטה DiMartino, יהושע המילטון (סופרים) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אהרון Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '11, ספר שלישי: אש
ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '16, ספר השנייה: כדור הארץ
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012.
אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '12, ספר שלישי: אש
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש
מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007.
אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
ג'ון O'Bryan (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ
אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '19, ספר שלישי: אש

ראה גם מדיה:עריכה

■ Waterbending ■ Earthbending ■ Firebending ■ Energybending

■ אומנויות כיפוף

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית