Fandom

אווטאר Wiki

'''כשפות אש'''

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"אש היא האלמנט של כוח."

- Iroh לZuko ב" עבודה ביטר ".

Firebending

מידע כללי

מקור

יום ראשון [1]

למד מן

דרקונים [2]

סגנונות חלופיים

ברק הדור [3] וניתוב מחדש. [4]

גלריית תמונות (217)

Firebending, אחד מארבעת יסודות אומנויות הכיפוף, היא היכולת לשלוט באש pyrokinetic וייחודי בין אומנויות הכיפוף, כפי שהוא היחיד שבו המשתמש יכול ליצור האלמנט שלהם. Firebending הוא מתורגל על ​​ידי אנשים של אומת האש, כמו גם את לוחמי יום ראשון הקטנים ולא ידועים.

אש היא האלמנט של כוח, בהיקף של הכח כובש ממתן את הרצון תקיף כדי לבצע משימות ורצונות. עם זאת, אומת האש לאחרונה מיליטריסטית מעווה הזה לfirebending להיות מונע על ידי זעם, שנאה וכעס. Firebending שואב את כוחו מהשמש, ואת firebenders האדם הראשון נגזר טכניקות firebending מדרקונים. [2]

Firebending מאופיין בסגנונו האינטנסיבי לתקוף והמחסור כללי במהלכי הגנה ראויה, אם כי כמה firebenders בולט לנצל מהלכים הגנתיים יצירתיים, למשל, ג'אונג ג'אונג יכול ליצור חומות אש, [1] וZuko היה מסוגל בו זמנית לחסום ולהפיל נכנסים אובייקטים.

תוכן

[להראות]

firebenders הבולט ערוך

† מציין מנוח במהלך הסדרה. G מציין את היכולת להפיק ברקים. R מציין את היכולת להפנות את הברק.

Avatar: The עריכת כשף האוויר האחרון

■ דרקונים † ■ רן ושו

■ סמל אש ללא שם † ■ הסמל Yangchen † ■ הסמל Kuruk † ■ הסמל Kyoshi † ■ Roku Avatar † ■ הסמל אנג R ■ Kuzon † ■ אש יהוה Sozin † ■ אש יהוה Azulon † ■ אש יהוה Ozai G (לשעבר) ■ אש יהוה Zuko R ■ וורדן ■ Iroh R G ■ נסיכת Azula G

■ ג'אונג ג'אונג ■ אדמירל זאו † ■ צ'יט סאנג ■ רפה האיש † ■ לוחמי יום ראשון ■ חז"ל אש ■ הסגן Jee ■ בFirebenders הקיסרי ■ Morishita ■ Kunyo ■ היון RHA ■ Mongke ■ סתר ■ Bully שומר ■ דרום שודדי מפקד

האגדה של Korra מדיה:עריכה

■ סמל אש ללא שם † ■ הסמל Yangchen † ■ הסמל Kuruk † ■ הסמל Kyoshi † ■ Roku Avatar † ■ הסמל אנג † R ■ הסמל Korra ■ מאקו G R

■ אש יהוה Zuko R ■ הכללי Iroh G ■ רפובליקת העיר תחנת הכח G העובדים ■ ברק Zolt G (לשעבר) ■ אגני קאי השלישייה ■ שניים פינג אצבעי ■ חברת מועצת אומת אש [5] ■ Shaozu (לשעבר)

מדיה:עריכת מקור

ציור קיר המציג את מקור כשפות אש.

Firebending היה למד במקור מדרקונים המקודשים שאכלסו את אדמתם פעם אחת. האנשים הראשונים שלומדים מהדרקונים ווריורס יום ראשון בשרידיה של הציביליזציה ברגע הגדולה שלהם, וZuko אנג גילו שfirebending מייצג את האנרגיה וחיים, ולא זעם וכעס כאומת האש המודרנית תהיה אזרחיה מאמינים. [2]

Firebenders שואב את כוחם מהשמש ואובייקטי שמש אחרים, כגון שביטים. ליקוי חם יש את הפוטנציאל כדי לשלול כוחו של firebender לחלוטין, חושף קשר ישיר בין השמש וכשפות אש. [6] בנוסף, לאחר שהביס Katara בעלייה של השמש, בעת המצור על הצפון, Zuko הצהיר שהיא עלתה עם הירח, אבל הוא קם עם השמש, תוך שימת דגש נוסף ומדגים את חשיבותה של השמש כדי כשפות אש. [7] Firebenders גם אמר למשוך חשמל מאנרגיה וברקים וולקניים, למרות שזו מעולם לא ראתה.

לחימה בסגנון עריכה

נסיך Sozin כשפות אש.

Firebenders להשתמש בחום הגוף הפנימי שלהם כמקור לכיפופם. בהיבט זה של כשפות אש הוא ניגוד חריף לאומנויות הכיפוף האחרות, המתפעלות מקורות שכבר נמצא באלמנט שלהם, אם כי firebenders גם יכול לשלוט או לשפר להבות סמוכות. בניגוד לתחומים אחרים כיפוף, כשפות אש יש כמה מהלכים הגנתיים מלבד חסימה והשתמטות, למרות firebenders האמן מסוגל ליצור חומות האש לספוג התקפות נכנסות או להפיל קליעים נכנסים.

כשפות אש משתמש מטחים מרוכזים של אש להכניע את יריבים לפני להכות מכה אנושה. סוויפט, בעיטות ואגרופים מתעופפים וליצור צורות מגוונות להתקפות התקפיות. אסטרטגיה זו היא כנראה מה שעושה את כשפות אש לטעון המתאים ביותר לפרו כיפוף מכל אמנויות הכיפוף. טקטיקות וצורות כשפות אש נדרשו שינוי קטן לשימוש בפרו הכיפוף, הבדל הבולט ביותר בהגבלה על השימוש בזרמי אש ממושכים. עם זאת, פתיתים מהירות של בעיטות ואגרופים לאפשר firebender פרו כיפוף לשמור על ניידות מצוינת סביב הזירה זמנית הוא ניסה להדוף את חברי הקבוצה היריבה.

תנועה מעגלית גם נראה שיש גורם מכריע למיומנות כמו שזה נראה להיות לנקיפת "כוח למעלה" ולשפר את הלהבות של firebender. בעת יצירת ברקים, firebenders לעתים קרובות להזיז את ידיהם בתנועות איטיות ועגולות, דומות לwaterbenders אך מתיחות. כפי שאמר קודם, firebenders משתמש לעתים קרובות בבעיטות או אגרופים מתעופפים וליצור קשתות, או רק לכוחם הכיפוף.

לדברי Iroh, אש היא האלמנט של כוח. [4]

יכולות מדיה:עריכת כשפות אש

כדורי אש או "אש דקירות": יכולת בסיסית, דקירות ואגרופים לייצר כדורי אש וטילים של להבה זעירים. אלה יכולים להיות מחויבים עד (מתייחס להתקפות טעונות) ליצירה גדולות יותר, התפרצויות איטיות יותר, או ירו במהירות ושוב ושוב כדי לשמור על שיווי המשקל של יריב. [8]

אנג וZuko יצירת זרמים גדולים של אש.

זרמי אש: עוד יכולת firebending בסיסית, firebenders יכול לירות זרמים רציפים של אש מקצות אצבעותיהם, אגרופים, כפות ידות, או רגליים. זרמים אלה ניתן התרחבו כדי ליצור להביור כמו טכניקות. חיילי אומת אש נראה לעתים קרובות תוך שימוש בטכניקה זו כדי לפגוע או להרוס כפרים או עיירות. [8]

Blazing טבעות וקשתות: בעיטות ספינינג או תנועות ידות גורפות ליצור טבעות וקשתות לחתוך מטרות גדולות יותר, יותר רווח נרחב, או מתחמקות. Zuko השתמש תנועה מעגלית עם רגליו כדי ליצור טבעת מתרחבת ודפק בהצלחה את Azula במהלך האגנים קאי. [9]

פצצת אש: נחשב התקפת טווח קצרה, firebender יכול ליצור להבה בסוף האיבר, ודחף את הלהבה בפרץ נפץ. Zuko השתמש בטכניקה זו פעם אחת, [10] והן Zuko ואנג בצעו זה בתחילת השגרה שלהם. [11] Ozai משמש חלופה רבה עצמה של פצצת אש לפרוץ אדמת המגן של אנג. [12]

Ozai ליצור פצצת אש.

פגיונות אש: יצירת מטוסים כמו מבער מהאגרוף או האצבעות שישמשו כהתקפות מטווח קצר כמו חרב. עם זאת, אלה חסרים את היכולת לחסום למעשה אובייקטים פיסיים. הנסיך Zuko השתמש בטכניקה זו, אבל זה היה רק ​​לזמן קצר. נראה שהוא נטש אותה באמצע הספר השני:. כדור הארץ, אולי בגלל חוסר יעילותה [3] Korra היה לראות שימוש בטכניקה זו לחופשי טנזין ומשפחתו על ידי חיתוך דרך השרשרות שכבלו אותם במהלך עצרת נצחון Equalist. [13]

שוט אש: שלוחה של נחל אש, זרם הרציף של להבה יכול להיות מנוצל כמו שוט. שומרי הכלא בסלע הרותח השתמשו בזה כדי לאסוף את האסירים במהלך מנעול למטה, ומאמן של קרקס אומת האש מועסק בטכניקה זו כדי להפחיד את אפה. Zuko השתמש בגרסה גדולה יותר של זה במאבקו בBa סינג סה, ויוצר זרמים של אריכות לקרב טווח בינוני עד ארוך מתמשך ושימוש בו כדי לסתור טכניקת שוט המים של Katara. [14]

להב אש: גרסה מתקדמת יותר של קשת קופחת, firebenders יכול לצמצם קשתות האש שלהם ליצירת להבים דקים של אש שהם יכולים להשיק ביריביהם. Azula השתמש בטכניקה זו כאשר היא תחתוך את קיר. [10] Zuko השתמש בזה לAzula החופשי משוטי המים של Katara. [14]

אש ריסים: סיומת עוד יותר משוט האש / הנחל, firebenders יכול ליצור עוד שוט של אש, ולהביא אותם על אויביהם, כמו Azula עשה לי אנג, [10] או ליצור קטנים יותר, מרובים ריסים ועוטפים את האזור באש, כמו Zuko עשה. [15]

לוחמי יום ראשון יצירת מעגלי אש לשימוש בטכס.

מעגל אש: טכניקה שהפגינה לוחמי יום ראשון הם יצרו מעגל האש והשעו אותו באוויר לתקופה ממושכת של זמן. [2]

הפעם היחידה שראתה את אלה, את העיגולים נעשו עם הלהבה המקורית. [2]

מגן אש: זה יוצר מגן אש סביב החזית, או כל הגוף של, firebender שיכול להסיט את הפיגועים ופיצוצים. זה יכול להיות גרסה קטנה יותר של הקיר של להבות. [8]

שליטת חום: firebenders המתקדם מסוים נראה שיש את היכולת לשלוט בחום. באמצעות טכניקה זו, firebenders יכול לחמם מגוון רחב של נוזלים, כמו מים או תה, מתכת חום לטמפרטורות רותחות, או להמס קרח. [8] חום שליטה עשוי להיות קשור לטכניקה של קליטת חום Sozin. [16]

התקפת האש של Zuko חסימת Azula.

חסימת אש: firebender מיומן יכול לנטרל ולכבות פיצוץ מתקרב אש מfirebender נוסף עם בעיטה מהירה, עקיצה, או תנועה הגנתית, ומאפשר להם להפסיק את ההתקפות [8].

הדרקון הריקוד: צורת firebending זה למד מהפסלים הקדושים שהיו חבויים גבי הציביליזציה העתיקה של לוחמי יום ראשון היא כרוכה בצורת נוזל וטבעית יותר של firebending. זוהי צורה פשוטה, אך ייתכן מאוד חזק firebending, כפי שהוא גם מביא יתרונות לfirebenders מיומן יותר; על שילובה בסגנונו שלו, היכולות של Zuko השתפרו עד כדי כך שהוא יכול היה לקרב באופן שווה עם Azula, להפיג ההתקפות שלה בהצלחה במקום להתגבר עליהם או מנסה להתמודד איתן. זהו גם אחד מכמה טכניקות firebending עם יכולות הגנתיות.

יש אופי מעגלי לטכניקה, שהוא יוצא דופן בfirebending; הטכניקות הידועות האחרות רק לשלב חלקות, תנועות מעגליות הנן מעגל האש וברקי דור [2].

Firebending אדון רמת מדיה:העריכה

מאסטר ג'אונג ג'אונג יצירת קיר של להבות.

קיר של להבות: אחד מכמה טכניקות ההגנה של firebending, או פיצוץ ממוקם או תופת מבוקרת, הקיר הזה של להבות מרוכזות משמש כמחסום להתקפות נכנסות. זה יכול להיות חזק יותר ממגן אש. הוא מגן לא רק מפני התקפות, אך בשימוש נכון, ניתן להשתמש בחשאי כדי לברוח מאויבים. Azula פעם השתמש בו כדי להסיט את ארבעה פיגועים סימולטניים מכל הארבעה האלמנטים על מנת לספק את עוצמה בריחה חשאית. [10] Zuko השתמש בו כדי לעצור את התקפת בעירה (למרות שהוא עדיין נדחף לאחור בכח). [17] מאסטר ג'אונג ג'אונג גם בשימוש בשיטה זו כדי לעצור קבוצה של ספינות סיור של חיל ים באש, כל כך מדויק היה תלוי בו שרפו אותו בלהבות מים. מאוחר יותר הוא יצר קיר אחר / מגן להסיט ארבעה פיגועי firebending, ונמלט מג'או. [1] בהמשך, ג'אונג ג'אונג השתמש בטכניקה כדי להדוף כמה טנקי אומת אש, מה שמראה שהוא יכול להיות גם מהלך התקפים. [9 ] יש לציין כי באותו המקרה firebending היה להיות מופעל על ידי שביט Sozin.

אש שבשבת: דיסק מסתחרר של להבה, מסוגל בשימוש בטווח ארוך. רק Azula הופיע יש את היכולת ליצור ואילו אלה במרדף של אנג בOmashu. [18]

התקפות טעונות: firebenders מסוים הוכח לחייב את התקפותיהם לפני שחרורם, ומאפשר להם ליצור פיצוצי אש ענקיים. Zuko וIroh השתמשו התקפה טעונה משולבת נגד אנג לקראת המפגש הראשון שלהם. זאו אולי הואשם חלק מההתקפות שלו לפני ששחרר אותם כאשר הוא נלחם אנג. Azula השתמש במיומנות זו נגד אנג בזמן שהם נאבקים על גבי המקדחה. [19] Zuko הוצג באמצעות טכניקה זו נגד שניהם ואנג Katara בעת הלחימה בקטקומבות הקריסטל. Iroh משמש גם פיצוץ אש נזקף כנגד סוכנים דאו לי באותו הפרק. [14] במהלך הקרב ביער Wulong, באמצעות firebending שביט משופר, אש יהוה Ozai וכמה Firebenders קיסרי שחררו תקיעות אש טעונה של גודל עצום מספינות אוויר ב תנסה לבצע את תכנית האדמה החרוכה שלהם, [9] וOzai מאוחר יותר השתמש בו שוב כדי לשבור תחום הרוק של אנג במהלך המאבק ביניהם. [12] Iroh השתמש התקפה טעונה להרוס הקיר החיצוני העבה Ba סינג Se במהלך שחרור העיר [9].

Zuko augmenting אש.

הגדלת אש: Firebenders יכול גם לשלוט על הגודל והעצמה של כל להבות סמוכות ולצייר אותם כדי לתפעל אותם כרצונו. Zuko היה הראשון להראות שליטה בטכניקה זו, כשהוא מתוגבר הלהבה של הנרות לפניו כאשר הדוד שלו הביא לו חדשות רעות. [20] Roku Avatar השתמש בשיטה זו כדי להגן על עצמו ולהתמודד עם התקפה של ג'או וחייליו תוך אנג המתועל רוחו. [21] ג'אונג ג'אונג augmented האש בנרות שלו בזמן שהוא מייאש אנג. [1] כאשר Azula פחד צ'אן, הלפיד מאחורי Azula גם נפל תחת firebending, כפי שהוא נשרף כחול בהיר. Zuko augmented מדורה באותו הפרק זמן שהתמודדות עם הכעס שלו. [22] דוגמה פשוטה היא כאשר לורד אש הם בחדר כס המלכות. כאשר Ozai וAzulon התרגזו, הלהבות התרוממו גבוהות ונשרפו במהירות רבה יותר. זה ניכר גם כשAzula היה על כס המלכות ואת הלהבות סביבה הפכו כחולות כהה. [23] [24] דוגמה נוספת הייתה כאשר Zuko תוקף את אנג בבית החוף של Ozai, כפי שהוא התפרק להבות אנג משמש להתקפה נגד. [15]

שליטה בלחץ: צורה מתקדמת של בקרת חום, firebender superheats האוויר סביבו או שלה, וגרם לעלייה בלחץ אוויר באזורים קטנים, סגורים, שלעתים קרובות יש השלכות נפץ. Zuko השתמש בזה כדי לברוח קרח הכיפה של Katara. [7]

Azula דוחף את עוצמה.

Jet Propulsion: אדוני firebending מיומנים מסוגלים להעלות כמויות ענקיות של אש כדי להניע את עצמם במהירויות גבוהות בשטח או באוויר. זה הוצג לראשונה על ידי Azula במהלך הקרב שלה עם אנג בקטקומבות הקריסטל. במהלך הקרב, Azula שוחרר הלהבות היא משמשת כדי להניע את עוצמה בצורה אופקית, אשר פוצץ אנג אחורה. [14] Azula השתמש במיומנות זו כדי להניע את עוצמה באוויר מעל האגם הרותח, כפי שהיא מנסה למצוא Zuko, Sokka וסוקי כשהיו בריחת הכלא. [25] כאשר Azula נפל מספינת אוויר, היא השתמשה בפרץ קטן של אש כדי להניע את עצם על צוק, להציל את עוצמה מלנפול אל מותה. [26] וOzai ג'אונג ג'אונג היו מסוגלים ניצול זה מיומנות עם מיומנות הרבה יותר מAzula לא הראתה. למרות שזה רק היה אי פעם לפרקי זמן קצרים בשל החוזק המתמשך הקצר firebenders. Azula וZuko הן מבוצעים בטכניקה זו בזמן מופעלים על ידי השביט במהלך האגנים קאי. [9] גם זה היה בשימוש על ידי הגנרל Iroh של ארצות הכוחות כפי שהוא מוצג בכל טיסה באוויר מעל לרפובליקת עיר תוך הגנה נגד מטוסי Equalist. [13 ] טכניקה זו יכולה לשמש גם לזמן קצר שיכול לרוץ על משטח אנכי כמו מאקו וKorra עשו במהלך עצרת Equalist. [13]

רמת הסמל firebending מדיה:עריכה סמל אש ללא שם מתפרץ הרי געש.

לבה / magmabending: firebenders האישי ברמה מסוגלת לכופף לבה ומגמה, אם כי לא באותה קלות שבי waterbenders מי עיקול. הם אפילו יכולים לגרום להרי געש רדומים להתפרץ בכל עת. יכולת זו עומדת בניגוד חריפה לסוגים אחרים של firebending, כמו לבה והמגמה הן שחונות חומרים פיסיים, יותר מאשר תגובה כימית. יכולת זו הודגמה רק על ידי Roku סמל, [16] הסמל Kyoshi [27] וסמל ללא שם אומת אש, [3] "אווטאר תוספות" עבור "מדינת אווטאר" הצהירה כי המניפולציה של לבה היא שילוב של earthbending וfirebending, רומז כי firebenders אינם מסוגל לבצע את הטכניקה ושזה יכול להיעשות רק על ידי סמל.

הסמל האישי אנג באמצעות 5 שוטי אש.

אש מרובה ארוכת טווח שוטים: firebender האישי ברמה יכולה לייצר שוטי אש, הם חמש ביותר בבת אחת. הם מסוגלים להגיע למרחקים ארוכים, מוצגים כאשר אנג השתמש במאת הטכניקה של מטרים מעל Ozai. [12] אולי הייתה זו תוצאה של firebending להיות בתוספת שביט Sozin, ו / או כי הוא היה במדינת הסמל ב הזמן. כל שוט אש הוא גם מאוד רחב ונע באופן דומה לדיונון או תמנון זרועות. יש להם מספיק כוח הרסני להרוס תצורות סלע גדולות. זה יכול להיות טכניקת Shyu התכוון כשהוא אמר את זה, "רק סמל מומש במלואו יכול לפתוח את דלתות המקום לבד". [21]

טכניקות מיוחדות מדיה:עריכה

האש כחולה.

האש כחולה: Firebenders יכול לשלוט בעוצמת firebending, באה לידי ביטוי בצבע של הלהבות. להבות כחולות אלה הן יותר יעילות מאשר בלהבות הצהובות וכתומות הרגילות המיוצרות על ידי צורות פחותות של firebending אנרגיה, תקשור יותר להתקפה. [מקור?]

רק Azula הוכיח firebending הכחול. אמנם לא להתבלבל עם ברקים, אש כחולה גם נראית בעל כוח פיזי רב יותר ויוצרת אפקט של חומרי דלק שהוא יותר אינטנסיבי מזה של אש רגילה. [8] בעוד אש כחולה לא האש החמה ביותר שניתן להשיג, כוכבים כחולים הם, בטמפרטורות החמות ביותר שהשיגו יותר מ 33000 קלווין.

כאשר שני דרקונים שחררו מערבולת של אש, כמה צבעים אחרים של אש מעבר ללהבות הצהובות, הכתומות וכחולות ראו בעבר ניתן הייתה לראות בתוכה, כולל אש לבנה, סגולה, ירוקה, ורוד ואדומה. [2]

Sozin הפניית חום.

ניתוב מחדש חום: ראה רק מבוצע על ידי אש יהוה Sozin, הטכניקה עשויה להיות ייחודית לו או פשוט טכניקה מתקדמת. קליטת חום מאפשרת לקליטה של ​​חום מחד גיסא ועובר דרך גופו של אדם ואת היד השנייה. זה היה בשימוש כדי לקרר את הלבה במהלך ההתפרצות שנהרס האי של Roku. [16] נראה לפעול על עיקרון דומה לניתוב מחדש של Iroh של טכניקת ברקים. [4]

נשימה של אש.

נשימת אש: נשימת האש כרוכה משתמש firebending מתוכו או פיה, ערבוב אוויר מהריאות עם הלהבה, יצירה רחב יותר פיצוץ, חם יותר. זה הוצג על ידי אנשים רבים, כולל Ozai, Iroh, Zuko, Azula, אנג, מאקו, וKorra. זה היה העסקתו של סגנון זה בfirebending להט הקרב שהרוויח הכללי Iroh הכינוי, "הדרקון של המערב". [14] הוא רמז שזה היה מIroh שZuko למד כיצד ליצור נשימת האש שלו , למרות שאצלו היה קטן יותר ופחות אינטנסיבי, תוך Iroh של פיק כוח אש זורמת. עם מגוון רחב, מקיף, הטכניקה מאפשרת להשכיח את יריבים רבים ומוצגת גם להיות מסוגל באופן מיידי כדי לחמם את הגוף גם בתנאים קרים. [28] זה גם שימושי להתגנבות, כפי שהוא לא דורש תנועות ידות ויכול וכך יהיה ניתן לחזות. תה יכול גם לשמש כזרז לטכניקה זו, כפי שמוצג על ידי Iroh. [14]

בעירה.

בעירה:, היכולת המסחרית הייחודית של אדם שרפה הייתה יכולתו כדי להצית חפצים עם דעתו במקום שיטות מסורתיות לייצור ולטפל באש. במקום זאת, אדם שרפה רכז את האנרגיה שלו דרך העין השלישית המקועקעת להקרין קרן של חום שהיה לפוצץ בעצמה רבה, בהפקת פיצוצים נמצאים עם מידה רבה של דיוק. טכניקה זו יעילה מאוד והרסנית מאוד, שמסוגל להשתמש בקרוב וארוך טווח;. זה יכול לפורר לחלוטין סלעי גבעה בגודל ובאופן מיידי להתאדות גופים גדולים של מים בקלות [22] הוא יכול גם להעסיק אותו כדי לשרוף דברים בלי ההגדרה פיצוץ, בדומה לאור שמש עדשת מיקוד. זה כנראה בגלל לאנרגיה להיות ממוקדת לחלוטין ביצירת הפיצוץ, מבלי לבזבז אנרגית שמירת סילון ארוך טווח של להבה. עם זאת, הטכניקה יש לו פוטנציאל להיות מסוכן בדיוק כמו למשתמש כפי שהוא יכול להיות לסביבתם, כאדם שרפה פוצץ את זרועו הימנית וברגל בשל החוסר הראשוני שלו בשליטה על היכולת שהתגלתה בנעוריו. [29] החולשה היחידה של קרן הבעירה היא שזה בכבדות מסתמך על זרימה הבלתי פוסק של צ'י, כמו חסימת נתיבי צ'י במצח מהמקום שבי נושאי קורה הבעירה גורמים שוב קטלניים יסבך אותי. למרבה האירוניה, זה היה אחד מאלה שמשתבשים בסופו הרג אדם שרפה. [30]

עריכה משופרת firebending

אש מעשה יצירת Ozai משופרת על ידי שביט Sozin.

בשל הגדלת השמש שלה, הוא קצת יותר חזק firebending במהלך היום, להיות במלוא עוצמתה, בשעתי הצהריים. עם מקור חום מחוץ לכדור ארץ הרבה יותר קרוב לכדור הארץ מהשמש, בכוכב השביט מסוים של Sozin, firebending משופר באופן דרמטי. Firebender תחת ההשפעה של השביט יכול לייצר להבות הרבה יותר גדולות וחזקות, שיוצרים הרס גדול יותר ויכול להרחיב הרבה יותר מרגיל. firebenders המנוסה יכול להשתמש בכוחו של השביט כדי לקיים טיסה, ליצור ברקים במיוחד חזקים ולבצע את מעללים אחרים של firebending הם היו בדרך כלל להיות מסוגלים. [9]

עריכת אמנות כיפוף הפוכה

Tarrlok נלחם באגרסיביות, באופן ישיר וקטלני בכוח הזרוע, מונע על ידי כעס ושנאה, אופייני לwaterbenders הרפובליקה המאוחדת.

Firebending היא האמנות המנוגדת לwaterbending, למרות שהוא מציג היבטים רבים דומים של שליטה עצמית, מגוון גדול, וגרסה בכוח עקב כוחות חיצוניים ורגשות חזקים. Firebenders להשתמש אגרופים ובעיטות חזקים מהירים לירות אש, תוך השימוש בתנועות חלקות waterbenders ופניות וסיבובים אלגנטיים להחזיר את המומנטום של ההתקפות של היריב. Firebenders לתקוף ראשון, בעוד waterbenders לחכות ולהפוך את ההתקפות של היעד שלהם נגדם. [8] עם זאת, ב170 ASC ההבדלים האלה הם כבר לא חזקים כמו במאה שלפני. waterbenders רב של הרפובליקה המאוחדת של אומות, מדינה חדשה שנוסדה על ההגמוניה בעולם יש להתאים סגנון לחימה שמתבסס בעיקר על כוח ומהירות עצומים. לפושעי דוגמה, חברי כוח משימה ואפילו חברי מועצה כמו Tarrlok מנסה להביס oppents עם שביתות מפתיעות ואגרסיביות 1, טקטיקה אופיינית firebenders. עם זאת, סגנון לחימה חדש זה מוגבל בעיקר לwaterbenders של הרפובליקה.

Zuko הלחימה Katara.

שתי אומנויות הכיפוף גם מתנגדות על ידי מקור הכח השמימי שלהם; firebending מונעת על ידי השמש, waterbending על ידי הירח. זו באה לידי הביטוי הטוב ביותר במהלך קרב התנהל בין Zuko וKatara; בלילה, במהלך הירח המלא, Katara מוכה מהירות Zuko עד שנכנע והקפיא אותו לקיר, אך בזריחה, Zuko מאמץ הרס את הקרח מחזיק אותו במקום ונצח Katara עם מספר תקיעות אש קצרה. [7]

כמו כל אומנויות הכיפוף, firebending מאוזן החוצה שלא יהיה פחות או יותר חזק מאשר לאמנויות האחרות. זה שוב ושוב הודגם שזה הכשרון והתעוזה של המשתמש שמקובע את הנצחון.

נשק מדיה:עריכה Firebenders לפעמים לשלב נשק לתוך firebending, כגון הניצול של Zuko של firebending בשיתוף עם dao החרבות הכפולות, עיצוב ותקשור הלהבות לאורך הלהב של הנשק שלו. [24]

ברק מדיה:עריכה

firebenders עצמה מסוימת מסוגל לייצר ולתמרן ברקים על ידי הפרדת אנרגיות היין ויאנג. ברק, הידוע גם בשם "האש בדם קר", נחשב לטכניקת firebending החזקה ביותר, והשימוש בו היה זמין רק לכמה עילויים ומאסטרי firebending נבחרים. עם זאת, שבעות שנה מאוחר יותר, האמנות התפתחה מיומנות ידועה ומוכר למספיק אנשים כדי להפוך את דור ברקי עבודת נפרע הגינות בתחנת כוח בעיר הרפובליקה.

כמה firebenders המנוסה אינם מסוגל לכופף ברקים כי הם אינם בעלי שלווה פנימית. אם firebender המחזיק בסערה פנימית מנסה ליצור ברקים, זה יגרום לפיצוץ זעיר בלבד. לדוגמה, Zuko לא הצליח בגלל הקונפליקט הפנימי שלו עם אביו אש יהוה וAzula אחותו. [4]

Iroh יצירת ברקים.

דור ברק: הדור ברק הוא היכולת ליצור ולכוון ברקים. זה דורש שקט נפשי ועדר מוחלט של רגש [4] עד כה, רק שש firebenders שם הוכיח את עצמם כמסוגלים אמנות זו:. Iroh, Ozai, Azula, מאקו, ברק Zolt, ונכדו של גנרל Iroh Zuko. שנתי חייו של הסמל Korra, רב firebenders אחר הוכיח את היכולת ליצור ברקים, בעיקר ביצירת אנרגיה לתחנת הכח של הרפובליקה סיטי.

ניתוב מחדש ברק:. לאחר התבוננות בטכניקות לנתב של waterbending, Iroh פתח שיטה את מהלכה של ברקים על ידי קליטתו באמצעות יד אחת, המנחה אותו דרך הקיבה, ואת היד השנייה [4] רק Iroh, אנג, Zuko ומאקו הדגים את היכולת להפנות את הברק.

עריכת חולשות

שליטה בנשימה לקויה: על פי Iroh, כוח firebending אמיתי לא מגיע מגודל או כוח פיזי, אלא מהשליטה מאוד נשימתו של אדם. זה מוסבר ראשון ומוצג על ידי Iroh, איש שמן, גוץ עם שום כוח או מבנה גוף חריג, אולם זה לא מנע ממנו נותר אחד מfirebenders החזק ביותר בעולם. [8] משמעת Firebender מדגישה ריסון עצמי ונשימה שליטה כאמצעי להכוונה ומכיל את האש באה לידי ביטוי. שליטה בנשימה לקויה פירושה שליטה מסוכנת ירודה של כל אש שנוצרה. מסיבה זו, תרגילי נשימה הם אחד מהצעדים הראשונים הקריטיים ביותר עבור firebenders התחלה. [1]

למרות כעס, זעם ורגשות עזים אחרים יכולים להגביר את כוחו של firebending, זה יכול להוביל לפיצוצים או שריפות מסוכנים ויכול גם לגרום לכל להבות סמוכות לשרוף יצאו מכלל שליטה. הנאור firebending אדון ג'אונג ג'אונג חזר והדגיש חשיבות זו במהלך הוראתו של אנג, ששרף בטעות Katara כשהוא סרב להקשיב. [1]

firebending של Zuko נחלש בקצרה בשל אובדן הכונן שלו כדי ללכוד את אנג.

חוסר כונן: כדי firebend כראוי, יש לי "אש פנימית", כונן שלו או שלה, שבלעדיו firebending של אחד הופך לחלש. לאחר שהצטרף לסמל, firebending של Zuko הפך ניכר חלש יותר, כי במשך שלוש שנים, לצוד הסמל היה הכונן שלו. אנג, שטראומה מהניסיון הראשון שלו עם firebending, פחד מדי "לתת לזה קצת מיץ", כפי שנאמר על ידי Zuko. שניהם התגברו על הבעיות שלהם לאחר פגישה עם מאסטרי רן ושו, שלמד אותם את המשמעות האמיתית של firebending, שחזור הכוננים שלהם. [2]

חוסר ביטחון: חולשת הלחימה העיקרית מאחורי האמנות השימושית של firebending טיבו לעימות. בשל התוקפנות והמרדף של תקיפה המתמשכת שלה, זה באופן מסורתי חסר טכניקות הגנה בסיסיות, אשר יכול להשאיר נדר חסר ניסיון משמעותי פגיעה להתקפות נגד אויב, למרות שמאסטרים כמו ג'אונג ג'אונג יכולים למעשה להשתמש firebending להגנה. [1] זה גם צורך מכריע כמות האנרגיה שעזבה את הנדר בעמדת נחיתות משמעותית במאבק ממושך. סימן שכיח של הורי firebending הוא היכולת להמשיך בהתקפות לתקופות ארוכות.

"השמש השחורה", המופיעה בעת הליקוי החם.

ליקוי חם:. קשר לתוצאות ביום ראשון בהתמעטות הכח במהלך הלילה ואובדן מוחלט של firebending בזמן ליקוי חם [6]

קיצוני קר: טמפרטורות קרות להפחית את היכולות של firebender; הכלא בסלע הרותח משמש תאים מבודדים, בקירור, ומחללים באוויר קר כעונש על האסירים שהשתמשו firebending. בעוד בתחפושת, Sokka נאמר על ידי שומר שצ'יט סאנג "לא firebending שם". עם זאת, זה יכול להתגבר עליו, כZuko משמש את נשימתו של אש כדי להתחמם בזמן שהוא מנותק הקריר כחלק מתכנית הבריחה של Sokka. [28]

שליטה עצמית נמוכה: כפי שמוצג על ידי זאו והוזכר על ידי ג'אונג ג'אונג, אם firebender חסר מיקוד, הכוחות שלהם יכולים לצאת מכלל שליטה [1].

נסיבות אחרות: כוחו של firebender עלול להפחית בכל מצב שעלול לכבות הלהבות שלהם, כמו להיות מתחת למים או נרטב בגשם. Zuko התגבר בזמן מתחת למים זה בקוטב הצפוני על ידי קרח נמס על ידי חימומו במגע ישיר. [7]

Elemental סמל מדיה:עריכה

סמל firebending.

הסמל לאש ולהבה firebending הוא מסוגננת, צבעונית בצורה מפוצלת לשלוש לשונות שעקומה כלפי חוץ כאילו כותרת של פרח, עם ספירלה בבסיס. סמל השתתפות בחיבור עם רוחניות אומת אש.

רוחניות ועריכת firebending

ב 0 ASC, אש יהוה Sozin יצא במתקפה רצחנית על נוודי האוויר, מצליח בחלק בשל הכח שהוענק לו על ידי שביט חולף. במהלך המאה, המלחמה נמשכת, ותחת שלטונו של נכדו של Sozin, אש יהוה Ozai, אומת האש ראתה את חזרתו של "שביט Sozin." כפי שניבא, האנרגיה העצומה של השביט העניקה Ozai הכח לכבוש את העולם כולו. האיום רק לקמפיין של Ozai היה סמל, אנג. אנג הצליח במסע שלו כדי להביס את אדון האש, והוא מרוצה צרכימים הרוחניים שלו בכך שלא לקחת את החיים של Ozai אלא פשוט על ידי הסרת יכולתו firebend. [12]

Roku הסמל מפגין את עצמו בגופו של אנג להציל Sokka וKatara במהלך היפוך החורף.

אנשי הדת של אומת אש הדת, החכם באש, שמשו בעבר Roku סמל, אבל הם בסופו נאלצו לתמוך במלחמה הקיסרית. אש המרווה Shyu היה הסייג רק האש להישאר נאמן לנאמנות שלו לסמל, [21] תכונה שירש מאביו וסבו.

סמכויותיו של firebender נראות להגדיל במהלך היום בנוכחותה של השמש. בגלל אהדת שמש זו, סמכויותיהם נחלשו בלילה וליקוי חם באופן זמני יכול לשלול סמכויותיהם לגמרי, [6] בדומה לסמכויות 'waterbenders נשללים במהלך ליקוי ירח. [31] מלבד מקור הכח העיקרי שלהם, השמש , Firebenders גם למשוך את האנרגיה שלהם ממקורות אחרים, לרבות חום פעילות וולקנית, ברק, ושביטים חולפים, אם הם איכשהו הפכו למקור חום, כמו שביט Sozin, המתלקח כאשר הוא מברשות האווירה. הכח של firebender מתעצם באקלים חם יותר ונמצא בשיא כאשר נמצא ליד הקו המשווה המולדת האם שלהם במהלך הקיץ.

ייחודה של Firebending הוא בטבעה בלתי המבוקר; אש, אם נותר לבדו, יצרוך את כל מה שהוא יכול. Firebending הוא אפוא עניין של שליטת אלמנט לא להפנות אותו. firebenders רב שיכור מכוחם, ואילו אלה זהירים יותר מרגישים קללו אותו, בדומה ג'אונג ג'אונג [1] עם זאת, השורשים וטבעה נחקרו במלואם על ידי רן ושו ווריורס יום ראשון;. נשלט כראוי, אש היא חיים ו התעשייה, מרגיעים ויצירתית. [2]

אגני קאי מדיה:עריכה

מאמר ראשי: האגנים קאי Zuko מתכונן להילחם באגני קאי עם ג'או.

בין firebenders, או לפחות אלה של המעמד העליון, מחלוקות של הכבוד הם התיישבו על ידי אתגר לאגני קאי, או "קרב אש", קרב firebender מסורתי שהוא בן מאה שנים. כגון קרב מתנהל בזירה באוויר הפתוח, וזה עשוי להיות עדים על ידי צופים. הזמן המסורתי לאגני קאי הוא שקיעה או זריחה, למרות שזה לא תנאים הכרחיים. אמנם לא תנאים מפורשים, באומת האש לאחר Sozin, האגנים קאי הפכו כמעט באופן בלעדי קרבות עד המוות. המנצח עשוי לחסוך נצח, אבל זה בדרך כלל נראה כאקט של חולשה ולא נדיבות. הקרב מתנהל באופן מסורתי בחזה חשוף והמתמודדים יכולים להיות אחד או יותר "שניות", אנשי קרי שעומדים סביב בפינתו של אותו האדם בתחום ועשויים להשתתף לאלוף שלהם לפני ואחרי הקרב, או לשאת אותם משם במקרה הם מתים נלחמים.

טריווית עריכה

הסמל האישי ויקי יש

מדיה:עריכת הפניות

אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.

ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 יולי, 2008. מס '13, ספר שלישי: אש
ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012).
אהרון Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '11, ספר שלישי: אש
אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '19, ספר אחד: מים

מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008.

טים הדריק, ג'וש המילטון, ג'ון O'Bryan (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '17, ספר שלישי: אש
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '18, ספר שלישי: אש
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '12, ספר שלישי: אש
ניק מליס (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 4 מרס 2005. מס '4, ספר אחד: מים
מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
קייטי Mattila (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 אוקטובר 2007.
אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '7, ספר השנייה: כדור הארץ
יהושע המילטון (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 16 יולי, 2008. מס '15, ספר שלישי: אש
אליזבת וולש Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 יולי, 2008.
ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ
כבר לא מעודכן.
אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '20, ספר אחד: מים

ראה גם מדיה:עריכה

■ כשפות מים ■ מדיה:כשפות אווירמדיה:כשפות אדמה

■ אומנויות כיפוף

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית