Fandom

אווטאר Wiki

'''כשפות מים '''

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"מים הוא האלמנט של שינוי".

- Iroh לZuko ב" עבודה ביטר ".

Waterbending

מידע כללי

מקור

הירח ורוחות אוקיינוס

למד מן

הירח [1]

סגנונות חלופיים

ריפוי [2] Bloodbending [3] Plantbending

גלריית תמונות (154)

Waterbending, אחד מארבעת יסודות אומנויות הכיפוף, היא היכולת לשלוט hydrokinetic מים, כמו גם צורות הרבות שלה. סוג זה של כיפוף הוא מנוצל על ידי אנשי שבטי המים, שמחולקים לדרום, הצפון, והביצה הפחות הידוע פוגי, כל אחד עם הסגנון הייחודי משל הכיפוף שלהם.

מים הם האלמנט של שינוי. [4] הירח הוא המקור של הכח בwaterbending, וwaterbenders המקורי שהופק על ידי התבוננות כיצד הירח דחף ומשך את הגאות והשפל. [1] שבטי המים הם היחידים שלא לומדים כיפוף מבעלי חיים, למרות שהירח ורוחות אוקיינוס ​​לבשו צורה של דגים קויים בסמוך לתחילתו של העולם הישן.

סגנון הלחימה של waterbending הוא בעיקר נוזלים וחינני, פועל בתיאום עם הסביבה. waterbending סגנון ביצה הערפילית, לעומת זאת, הוא יותר נוקשה וישר [5] Waterbenders עוסק בזרימת האנרגיה;. הם נתנו הגנתם הפכה העבירה שלהם, מפנים כוחות של היריב שלהם נגדם.

תוכן

[להראות]

waterbenders הבולט ערוך

† מציין מנוח במהלך הסדרה. H מציין מרפא. P מציין plantbender. B מציין bloodbender.

Avatar: The עריכת כשף האוויר האחרון

■ סמל אש ללא שם † ■ הסמל Yangchen † ■ הסמל Kuruk † ■ הסמל Kyoshi † אדון waterbending ■ של Roku † ■ Roku Avatar † ■ הסמל אנג ■ נסיכת יואה (†; כבן תמותה, יכולה waterbend רק כרוח ירח.)

■ Katara H P B ■ מאסטר Pakku ■ חאמה P B ■ Yugoda H ■ Sangok ■ Tho ■ בשל ■ הוו P ■ לה

האגדה של Korra עריכה

■ סמל אש ללא שם † ■ הסמל Yangchen † ■ הסמל Kuruk † ■ הסמל Kyoshi † ■ Roku Avatar † ■ הסמל אנג † ■ הסמל Korra H ■ Noatak † B ■ Katara H P B

■ Hasook ■ קיה H ■ Tonraq וסנה ■ מרפאים של רפובליקת סיטי H ■ Tarrlok † B (לשעבר) ■ לוטוס לבן מנהיג ■ Tahno (לשעבר) ■ האדום מונסון שלישייה [6] ■ Yakone † B (לשעבר)

מדיה:עריכת מקור

לוחמי כשפות מים .

אנשי שבט המים למדו לראשונה כשפות מים ע"י התבוננות כיצד הירח דחף ומשך את הגאות והשפל של האוקיינוס. לאחר מכן הם למדו איך לדמות את ההשפעה עצמם. [1] ככזה, יש להם קשר חזק רוחני לירח ועמיתו, האוקיינוס. למעשה, כשפות מים היא אמנות כיפוף רק מקורן רוחות במקום בעלי חיים, וכל השפעה שלילית על מצב הרוח משפיעה לרעה אלה waterbenders מדי.

בגלילת waterbending, 'waterbending' המילה כתובה בסינית כ截 水 神功, אשר יכול להיות מתורגם בתור "היכולת האלוהית להקפיא מים". [7]

לחימה בסגנון עריכה

הכח של Waterbending הוא הרבגוניות שלו נהדרת. במקום לתמוך בקבוצה נפרדת של שיטות התקפיות, waterbending מעסיק טכניקות הגנה שיכולה להפוך להתקפים ודלפקים - הגנה להתקפה. במקום פשוט להסיט התקפה, התמרונים ההגנתיים של waterbending להתמקד בבקרה, הושגו באמצעות הפיכת הכח של יריב שלו נגדם, ולא ישירות לפגוע ביריב.

יכולות Waterbending ולערוך טכניקות

מניפולצית מים: כמעט כל הצורות של waterbending הכרוכות נעו ועיצוב גוף המים לרצונו של waterbender. מאת פשוט לרחף מסה גדולה של מים, waterbenders יכול להעביר מים בכל מקום שהם רוצים, אפילו פרידתו מתחת לפני השטח של אגם או ים, ומאפשר להם ללכת לאורך חלקו התחתון של אגן ללא צורך לשחות. אלה גופים גדולים של מים יכולים לשמש גם ככלי נשק, או על ידי עיצובם לשוטים ענקיים, הניף שוב ושוב במטרה כגוף דמוי נחש, שנוצר לרגע לקצה חד כתער שיכול לחתוך אפילו מתכת, או פשוט ירד על יריב כדי לחנוק אותם או לכבות אש. בים או האוקיינוס, waterbending יכול לשמש ליצירת maelstroms הענקי. אנג וKatara השתמשו זו כדי להגדיר את נחש ים ענק. [8]

Snowbending: מהלך שדוחף ומרחף שלג להתקפה, מיגון וביטחון. חיים בקטבים של כדור הארץ, waterbenders מורגלים לחיים בשלג. השלג משמש כמקור הראשון כאשר waterbending.They מסוגל לדחוס השלג יחד כדי לחתוך דרך אובייקטים, אפילו מתכת. מאסטרים כמו Pakku יכולים לכופף את השלג כדי להגיע שלג זרבובית שיכולה לשאת בנדר בסביבה, והם עדיין יכולים לתקוף ולהתחמק באותו הזמן. זה כבר ראה שנעשה על ידי waterbenders רב, במיוחד בעת המצור על הצפון. [1] [9]

הזרמת מים: בשם ידי Katara, זה מהלך ששואב את המים ממקור שwaterbenders לנוע גופם [7] גרסה מתקדמת יותר שהפגינה אנג כנראה כרוכה "שוקעת וצף".. מהלך זה הוא חשב שישמש לטירונות כך שwaterbenders התחילה יכולה לקבל "תחושה" למים, אבל זה קיים בכל מהלך בפועל מאוד שימושי המבוצע על ידי waterbenders של כל רמת מיומנות.

שוט מים.

שוט מים: המהלך ראה בתדירות הגבוהה ביותר הכרוך ביצירת זלזל השתלחות של מים לעקיצה לעבר יריב. הצורה, הגודל והאורך, כולם נקבעים על ידי השליטה של ​​waterbender. benders החזק יותר יכול ליצור שוטים גדולים יותר, או אלה של עידון גדול יותר. בשל מים להיות קרוב על דחיס, שוט יכול להיות מחודד ללהב שיכול גם לחתוך דרך מתכת בקלות יחסית. [10] שניהם Katara וKorra הראו את היכולת ליצור שוטי מים ברגליהם. [11] [ 12]

סילון מים: סילון לחץ גבוה יכול לשמש כדי לכפות על יריבי גב או אפילו פיצוץ נקי דרך היעד אם ממוקד מספיק. סילוני מים משמשים בעיקר אם למשתמש יש את הכוונה של פגיעה ביריבם קשה. הוא ראה מבוצע על ידי Katara נגד פירטים. [7]

גל: על ידי הזזת מסה גדולה של מים ללא הפרדתו ממקור מחצבתה, waterbenders יכול ליצור גלים כמעט בכל גודל. הם עושים זאת על ידי שימוש בתנועה כלפי מעלה, שמעלה את המקור, שהם ואז לשלוח את בכיוון הרצוי להם. זה יכול לשמש כדי לטאטא את יריבים או אפילו כסוג של תחבורה, עם נדר הגלישה על הפסגה של הגל. זה אותו תהליך יכול לשמש כדי להניע את מלאכת waterborne. [10]

כדור מים: כדור המים הוא צעד שבו מתכופף waterbender כמות גדולה של מים ושולח אותו במכה חזקה לכיוון היעד שלהם. זה דומה לסילון מים, אבל זה יותר לשימוש מהיר מאז הסילון לוקח יותר ריכוז. הוא ראה פעמים רבות לאורך הסדרה והוא בסיסי אך שימושי כי זה לוקח קצת זמן לביצוע ויש לו השפעה משמעותית על היעד. Katara השתמש בזה נגד דרום שבט waterbender חם. [3]

Katara שימוש במגן מים.

מגן קיר מים / מים: מים יכולים להיות יצוקים לתוך מגוון של צורות וניתן להשתמש בו כדי להסיט את התקפה, מתנגדי מלכודת בגוף צמיג, עצבו מחדש ומונעים את התוקפים לפני שהם יכולים לשחזר, או מתגבשים למגן של קרח. גיוון ואת היכולת לשנות במהירות כדי להתאים למצב זה הוא מה שעושה את ההגנה של waterbender כל כך ישימה. למרות שבדרך כלל מגן, המגן זקוק לסוג של דחיסה או אחר זה לא יהיה אפקטיבי. זו באה לידי הביטוי כאשר Katara נלחם Zuko באואזיס ורוחה מגן מתוצרת המהירות לא יכל לחסום את פיצוץ האש. [1]

מניפולצית טמפרטורת מים: Waterbenders גם להחזיק את היכולת לשנות את המצב הפיזי של המים שהם לתמרן, בין נוזל, מוצק וגז, כרצונו. שינוי השלב של מים מאפשר לטכניקות מרובות במהלך קרב, מencasing יריב בקרח כדי הסתתרות מאחורי קיר של ערפל. קרח ואדים / ערפל גם יכולים להיות מעוצב במגוון רחב של צורות. קרח מספק מידת הקטלניות קשות שכן הוא יכול להיות יצוק לתוך קוצים או להבים להצביע עליו או מתנגדים ישפדו. אדים או ערפל יכולים לטשטש שדה קרב ותנועת מסכה. Waterbender קלות יכולה superheat ולהרתיח מים ונוזלים אחרים לטמפרטורות רותחות. Katara עשה שימוש טוב בזה כדי לשפר את ביצועיה כליידי הצבועה. [13] Waterbenders גם להחזיק את היכולת לנשום ערפל קפוא שמקפיא מים וחומרים אחרים.

מניפולצית לחץ מים: Waterbenders גם מסוגלת לתפעל לחץ מים, מה שמאפשר את הטכניקות שלהם כדי לתפוס אובייקטים אחרים או פשוט לחתוך בלי פרידה סביבם. מאז מים הם קרוב על דחיס, ניתן להשתמש בו כחצי מוצק בעת היותו מסוגל לנוע ולזרום כמו מים. מים יכולים להיות לחץ לרמה כזאת שבה ניתן לחתוך דרך מתכת. Waterbenders גם יכול להשתמש בזה כדי להימנע מלשקוע במים, ביעילות ומאפשר להם ללכת על מים, כפי שהוכיח מספר פעמי Katara.

אייסברג ספייק: Waterbenders יכול לירות רסיסי קרח קטנים ביריב שלהם, ולגרום לעלייה חדה ענקית כדי לבלוט מגוף של מים. שבט המים הצפוני מעסיק אותם כהגנה עיקרית של מולדתם כאשר ספינות אויב הם כיוונו אותו.

חם וטפריה קרח.

טפרי קרח: מוצג על ידי חם, באמצעות קרח ציפורניים כרוכות מי ציור הנדר סביב אצבעותיהם והקפאתו. הם גם יכולים להישלח קדימה, מטיחים אותם ביריב [3] waterbender גם יכול להשתמש בזה כיתרון,. להיות קטן ובלתי מורגשים, הם יכולים להסתיר אותם בשרווליהם בדיוק כמו הנשק של מיי. בנוסף, טכניקה זו משתמשת במעט מאוד מים ולכן ניתן לבצעו באמצעות טכניקת העיבוי במהירות (ראה להלן).

חנית קרח: חנית הקרח היא צעד waterbending הוצג כבר בשימוש על ידי waterbenders דרום. היא כרוכה בהקפאת זרם המים, ואז לשלוח את התוצאה קפואה טסה ביעד. מהלך זה היה בשימוש על ידי Katara כשהיא עומד לפסול היון RHA. [14] כמו כן, כבר ראה במשחקים של אווטר, כמו גם את סמל TCG.

מטפס קרח: waterbender יכול לשלוח קרן הקרח על הקרקע, נהיגה במהירות מופרזת ביריב להקפיא אותם. טכניקה זו מקפיאה שובל של מים מתחיל עם waterbender ביצוע המהלך וכלה בהקפאת המטרות שלהם. טכניקה זו בוצעה לראשונה על ידי Katara כשהיא קפאה בטעות הרגליים של Sokka לספינה, ואז היה יכול להקפיא את שלושה חיילי אומת אש. [15]

קרח מגן: waterbender יכול להקפיא כמות המים לפניהם, ויוצר מגן של קרח. טכניקה זו כבר ראתה פעמים רבות בסדרה המבוצעת על ידי אנג וKatara.

דיסק קרח: waterbender יכול ליצור עמודה גלילית של קרח ולהמשיך לחתוך חלקים חדים כתער של אותו ולשלוח אותם ביריב. הם חד בקצוות אבל כל דקים מאוד, היות שהאדון Pakku הצליח לשבור אותן בפרקי ידיו, אם כי זה עשוי להיות בחלקו בשל יכולת waterbending. [16]

דיסקי קרח.

קו קרח: כהתקפה פוגעת, waterbender יכול ליצור שורה של עמודות מעוותות ולהניע אותו קדימה. טכניקה זו נראתה לראשונה הפגינה waterbender. [14]

נשימה של קרח: waterbender יכול להשתמש בנשימתם במהירות להקפאת אובייקטים, כגון שרשרות מתכתיות או יריב. לגרסה מתקדמת יותר של הטכניקה, המשתמש לוקח נשימה עמוקה ונושף את האוויר כענן של ערפל קפוא. Katara השתמש בטכניקה זו כדי להקפיא ג'ט לעץ, [17] כדי לשמור Sokka מוו, [5] וכדי לעצור את אניית המלחמה מלשקוע על ידי הקפאת חור בגוף הספינה באופן זמני. אנג וRoku השתמש בטכניקה זו בעבר, בשילוב אולי עם airbending, להקפיא את הלבה. גם אנג השתמשו בזה כדי לשבור את השרשרת מהמקום שבי Bumi הורם על ידי מנוף. [18]

סכין מים: היכולת לעצב מים לקצה סופר חד או נקודה לשבריר שני. בשל האופי דחיס מאוד של המים, זה מאפשר waterbender לחתוך מתכת, עץ ואבן. טכניקה זו משמשת פעמים רבות לאורך הסדרה, אך השימוש בו הבולט ביותר היה על ידי אנג וKatara לחבל ענקית אש אומת תרגיל תקיפת Ba סינג סה. [19]

גלימת מים: waterbender יכול להשתמש במים שלהם כסוג של שריון בזרועות tentacle דמויים. הנדר יכול להשתמש בנשק זה כדי לתפוס חפצים, אויבים, אויבי שוט פיצוץ במים ולהקפיא אותם. אם waterbender יש פחות מים זמינים, הוא או היא יכולה פשוט ליצור את הזרועות במקום כל הגלימה. טכניקה זו הוצגה לראשונה על ידי Katara בזמן שהיא נלחמה נגד Azula בקטקומבות הקריסטל. [20]

גלימת מים.

סינון מים: כאשר עובד בתיאום עם earthbender, waterbender יכול לטהר מים מזוהמים. Waterbender משהה מים המזוהמים באוויר בזמן earthbender מסיר את המזהמים. [21]

Waterbending אדון רמת מדיה:העריכה

הסימן של waterbender אדון הוא היכולת לשנות במהירות ממצב אחד למשנו ממים ולעבור במהירות טכניקות במהלך לחימה, שמירה על היריב לא מוכן תוך זמן הסתגלות לאויב כפי שהודגם על ידי מאסטר Pakku. לדוגמה, הוא הסיח את זרם מים מעצמו, הקפיא אותו, והשתמש בו כדי להחליק מאחורי Katara והתקפה נגד. [16]

מי שבשבת: מהלך זה כרוך המשתמש נע מסה גדולה של מים ומסתובב סביבו במאון לו / לה. זה הודגם על ידי חם תוך חסימת ההתקפות של Katara. [3]

בועה: מתי צריך לעבור בגופים גדולים של מים, waterbenders מסוגל מסוגל ליצור בועה סביב עצמם, שמירה על אספקת אוויר עבורם ועבור אחרים. זה היה בשימוש לראשונה על ידי אנג וKatara [8] ועל ידי Katara פעמים כדי שהיא ואבא יכול לצלול. [14] [22] זה היה בשימוש גם על ידי Korra להובלה עוצמה ומאקו תחת יואה ביי להגיע אוויר מקדש מהאי יבשת. [23]

תרגיל מים: בלחץ גבוה, עמודה תורנית של מים. יכול להפעיל כמות משמעותית של לחץ על משטח מוצק, המאפשר את הפעולה של תרגיל. המהלך לוקח שליטה של ​​waterbending מאז את התנועות כדי ליצור גוף כל זמן מתפתל ממים דורש מיומנות כיפוף. טכניקה זו הייתה ראשונה שראתה מבוצעת על ידי אביו של Roku Avatar waterbending. [24]

שוטים מרובים מים: מהלך מתקדם waterbending דומה לשוט המים היחידים, חוץ מזה שעוסק בשוט אחד או יותר, בדרך כלל ארבעה או חמש. טכניקה זו נראה שהוא יכול להסב כמות גדולה של ניזק. זה היה בשימוש על ידי Katara נגד Azula. [25]

נד מים.

נד מים או "מערבולת מים": טכניקה ברמה גבוהה זה כולל שליטה מעמודי תווך דמויי מערבולת של מים כנשק, מסובב אותו ומכוון את תנועותיה באותו הזמן. צורה אחרת קיים, אשר זכתה לכינוי "נחש המים", בהתאם לנד המים כל זמן שעוברת ותנועות התפתלות. זה יוצר נחש ענק של מים סביב הגוף התחתון, מרומם אותם מהקרקע. הוצג לראשונה על ידי אנג, [15] מאסטר Pakku כבר ראה ביצוע טכניקה זו, [1], כמו גם גרסה משנית מבוצעת על ידי Katara להביא אנג למעלה והחוצה מהכלא. [20] Korra השתמש בטכניקה זו כדי להמשיך באמון ארנה Pro-כיפוף, אם כי היא יכולה להגיע לגובה היה מוגבל. היא גם הייתה מסוגלת לשמור נד המים, בעוד שאנג וPakku יכל. [26] היא הייתה מסוגלת לקיים אותו במהלך התקיפה של Equalists בארצות הכוחות, אבל זה קרס כאשר כנפי Equalist היא הורידה התנגשה בו. [23 ] עמון גם כבר ראה ביצוע טכניקה זו, כפי שהוא היה מפוצץ מהבניין ונכנס למים, הוא הגיע מייד, תוך שימוש בטכניקה זו. [27]

צורת תמנון: גוף מים שנוצר סביב המשתמש לשמונה או כך גפיים דמויי שוט אשר ניתן להשתמש כדי לתפוס או להכות את יריב או ליירט ולתפוס התקפות נכנסות. טכניקה זו הוצגה לראשונה על ידי אנג כאשר אימון עם Katara. [28] זה היה הראה בפעם שנייה כאשר Katara נלחם דאה לי. [20]

כיפת קרח: טכניקה מתקדמת ביותר, כפי שהוכיחה בעת שנלחמים נגד Katara Zuko באואזיס הרוח, waterbender יכול להקיף את אויב בתחום צמיג של מים ולאחר מכן להקפיא אותו, ללכוד בתוך יריבם [1].

רצפת קרח: עם כמות מספקת של מים ראשיים יכול לכסות שטח גדול של הקרקע בקרח, השמנת רגליים של האויבים בקרח ומאפשר waterbender להחליק סביב. Pakku בצע זאת במהלך סדר פלישת הלוטוס הלבנה של Ba סינג סה. [29]

כלא קרח: טכניקה זו מכסה יריב בכלא עשוי מקרח. על ידי שליטה על מיקומו של האדם בתוך דק, טכניקה זו יכולה להגביל את תנועות הידות של יריב, ובכך הופך אותם חסרי אונים. מוצג על ידי Katara לנטרל Azula במהלך שביט Sozin. [25]

קרח נהור: Waterbenders מסוגל לשחות בקרח עבה, באותה קלות כמו במים, ומאפשר להם להפתיע את אויביהם. הטכניקה הייתה לראות רק לבוצעה פעמים, פעם אחת על ידי waterbender ידוע משבט המים הדרומיים בפלאשבק של חאמה של ושוב על ידי Korra שהשתמש בו כדי לברוח מהמתחם שלה. [3] [30]

Katara ואנג עושים מערבולת.

מערבולת: בגוף גדול של מים, waterbender יכולה ליצור מערבולת ענקית. טכניקה זו מבוצעת על ידי אנג וKatara עת לחימת הנחש. [8]

הקפאה המונית: waterbender יכול להקפיא מטרות בבת אחת, מה שהופך אותם להאט או אפילו מקיף אותם בקרח. הטכניקה הוצגה לראשונה על ידי Katara. [15]

כיפת מים: waterbender הראשי יכול לאסוף מים מהגשם, ויצר כיפה אשר יכול לשמש הוא להגנה ובהתקפה. Katara השתמש בזה כדי להפחיד את היון RHA. [14]

רמפת קרח: Waterbenders יכול לתמרן קרח כאמצעי תחבורה קצרה, כפי שאפשר לראות על ידי Katara כאשר מתאמן עם אנג וטוף [21] גם זה היה בשימוש בשחרור Ba סינג סה..

טבעות גילוח: waterbender מנוסה יכול ליצור טבעות מים בו זמנית מספר מסוגלות לחתוך. Katara השתמש בזה נגד מפלצת הביצה. [5]

קרח פגיון: בדומה לציפורני קרח, פגיונות קרח על האצבעות של waterbender ולירות במהירויות גבוהות ממנו או שלה. Katara משמש אלה מתנגדים לאדון Pakku. [16]

רמת הסמל waterbending עריכה

סמל Kuruk waterbending.

צונאמי: מכיוון שהם יכולים לשלוט בכמויות גדולות יותר של מים, אווטרים מסוגלים ליצור ולשלוט בגופי מים של גודל והיקף גדולים בהרבה, כוללים גרימת צונאמי האדיר, כרצונו. הטכניקה הוצגה לראשונה על ידי הסמל Kuruk כמו שברא את גל גדול לרכב עליו. [31] מאוחר יותר, אנג והנסיכה יואה נוצרו הצונאמי גדול שהביא אנג לבטיחות בסהר איילנד. [32]

waterbending מרחוק: אווטרים יכולים להשתמש waterbending ממרחקים שwaterbender בדרך כלל לא תוכל לגשת. בזמן קרב עם Ozai, אנג נכנס למדינת הסמל ומשך את המים מהים כלפי עצמו כדי להפוך חלק ממרחב יסודותיו. לאחר שנצח את Ozai, אנג הרים את גלי הים כדי לכבות את השריפה ביער Wulong נגרם על ידי Ozai וספינות האוויר שלו. [25]

דחיסת מים: בדרך כלל כמעט בלתי דחיס, סמל במדינת הסמל יש מספיק כוח מעל מים כדי לדחוס את נפחיו, דחיסה כמה אלף ליטרים בנפח קטן. אנג עשה זאת כאשר הוא יצר כדור יסודותיו בעת הכנה לרדוף Ozai. [25]

טכניקות מיוחדות עריכה

Cloudbending: בעבודה משותפת, waterbender ומכופף אוויר יכולים בקלות לתמרן עננים, שעשויים מאוויר ומים, כדי ליצור צורות שונות. במקרה אחד מסוים, cloudshaping שמש לספק הודעה לתושבי כפר הסמוכים של הר געש מתפרץ. [33] מאוחר יותר משמש כהגנה על ידי אנג וחבריו כדי להסוות את הטיסות שלהם בעת שהסתובבה אפה אומת האש. [34 ] Waterbender יכול לבצע טכניקה זו ללא מכופף אוויר, כפי שהוכיח כאשר צוות סמל כמעט בטעות כוח הפלישה מתקרב לענן סערה ביום שחור יום ראשון [22]

מניפולצית זיעה:. waterbenders תושייה יכולה לכופף את הזיעה שלהם כדי לשמש כנשק או כלי מאולתר במקרה של ניתוק ממקורות מים אחרים [21]

עיבוי: לא רק שיכולים עננים מתעבים waterbenders מיומנים למקור שמיש של מים כשהם נמצאים בטווח קרוב של אחד, [35] אך הם יכולים גם להתעבות זכות אדי מים בלתי נראית מהאוויר [3] אמנם, בשל מוגבל. כמויות מים נוכחיים באוויר, כבלבד 1% לכל היותר מהאטמוספרה של כדור הארץ הן אדי מים, כמות מים נשאבים מהאוויר הם די מינימאליים. סביבה נוחה ותנאי האקלים להגדיל את כמות מים אחד יכול להסיר מהאוויר.

Plantbending: חבר בשבט פוגי הביצה, הוו, מאויר שwaterbenders המוכשר יכול לתמרן חיי צמח. Plantbending אפשר חברי הביצה לשלוט ולתפעל כל צורת חי צמח מהגפנים מאוד מים הרוויות והשורשים המצויים באדמות הביצה לאצות מקרקעית האוקיינוס ​​- הם אפילו יכולים להתחדש במהירות ההמונית צמח מהצמחים הם רוכנים , מאז את רקמות התא של צמח הן יותר תכליתיות מאשר רקמות התאים של בעלי חיים, גם מסביר מדוע bloodbending ניתן להשגה רק בלילות של ירח המלא, ראה בהמשך - כל על ידי כיפוף הכמות הגדולה של מים בתוכם בדיוק כמו הם יכולים עם בץ מימי. [5]

מים חמים מכיפוף חבצלות אש.

שימשיך הלאה, waterbender מיומן מסוגלת להפריד ולהוציא לחלוטין את המים מצמחים לניצול יעיל יותר בדיוק כפי שהם הצליחו להפריד את המים מבץ, חול, ואפילו מערכות נהרות מזוהמות, וכו 'במקרה של מפעל חיים, תהליך זה אז להשאיר מאחור את השרידים הנבולים של כל חיי הצמח המושפעים או אפילו לגרום להם לקרוס במקרה של עצים גדולים. רמת המיומנות במניפולצית חיי צמח תלוי בניסיונו של בנדר ואם ירח מלא הוא הווה. Katara וחם לחלץ את המים מעצים גדולים יחסית עם כל קושי במהלך הקרב שלהם מתחת לירח המלא. פשוטות יותר וקטנות יותר צורות חי צמח, כגון דשא, פרחים ואצות ים, יכולות להיות כפופות בקלות יחסית, עם או בלי ירח מלא. [3]

Bloodbending: מאחר וגוף האדם הוא מים בערך 70%, bloodbending לא בהכרח לכופף דם עצמו, אלא את הנוזלים בגופו של מישהו, ומאפשרים למשתמש לתפעל את השרירים של גוף לנוע כרצונם או לעצור תנועה לחלוטין. טכניקה זו דומה מאוד לplantbending, אבל במקום שהיא שולטת חיות ובני אדם במקום צמחים. פוטנציאלי, bloodbender יכול לעשות מספר דברים אחרים על ידי כיפוף המים בגופו של אדם, כמו לעצור את לבו של קורבן או לכתוש / איבריה הפנימיים שלו; החצים, להרתיח, או לקרר את המים כדי להרוג את היריב שלהם, או אפילו לחלוטין לחלץ את המים מגופו של אדם, מחק את הטכניקה המשמשת בצמחים, למרות שטכניקה זו לא הוכחה. הטכניקה היא כל כך מתקדמת שחם יכול להשתמש בו אך ורק תחת ירח המלא. [3] לא ברורים אם Katara משתמש bloodbending בלי ירח מלא. מאוחר יותר, ירח שנראה מלא מוצגים, ולמעשה משתמש בKatara bloodbending בלילה מאוחר יותר. [14]

חם צעירה bloodbending עכברוש פיל.

מעט מאוד אנשים היו ידועים כבר שולטים בטכניקה זו, כולל חאמה, Katara, Yakone, Noatak, וTarrlok. למרות שחי באומת האש במשך שנים רבות, חם מקורו משבט המים הדרומיים. היא גילתה את הטכניקה הזאת בזמן המאסר הארוך שלה על ידי אומת האש. היא הבינה תחילה כיצד לבצע את הטכניקה על ידי כיפוף המים בתוך חולדות הכלא בעוד כוחה היה משופר בירח מלא. אז היא תמרנה את הסוהרים, ואלץ אותם לפתוח את הכלוב ומונע מהם עוקבים אחריה. חם מאוחר יותר השתמש בו כדי לחטוף אזרחי אומת אש, מה שהופך אותם, פשוטו כמשמעו, ללכת לציפורניים שלה ולכלוא אותם, אבל היא נמצאה לאחר מכן ונעצרה. [3]

Bloodbending נחשבת די אמנות מרושעת שכן הוא מאלץ את רצונו של בנדר על רצונו של הקורבן. מי שמתרגל את הטכניקה לפתוח את עצמם לטירוף רצחני. [36]

Katara אולץ על ידי חם כדי ללמוד את הטכניקה הזאת כדי לעצור אותה מלעשות Sokka להרוג אנג, שהיא מצאה די מטרידה כאשר היא הבינה שהיא למדה אותו. [3] עם זאת, היא משמשת bloodbending רצון להכניע את מנהיג שודדי הדרום, Zuko מאפשר לחקור אותו כראוי. ברגע שהיא הבינה שהוא לא היה האיש שרצח את אמה קיה, היא שחררה אותו מהשליטה שלה, אבל לא הראתה צער עמוק כאשר נודע לה שיש לה bloodbent אדם חף מפשע. היא מעולם לא ראתה שימוש בטכניקה שוב. [14]

Yakone ובניו, וTarrlok אמון, הפגינו יכולת bloodbend בלי ירח מלא, מראים כי טכניקת bloodbending מתקדמת זו עשויה להיות תורשתית. [37]

bloodbenders החזק יכולה גם להשתמש בטכניקה נפשית, או ללא שימוש בידיהם. [37] Yakone היה bloodbender הראשון להציג מיומנות כזאת ובנו, Noatak, שולט בטכניקה בגיל 14. [23]

יתר על כן, bloodbending יכול לשמש כדי "לנתק" את הקשר שיש בנדר עם הכיפוף שלהם, הופך אותם אינם יכול להתכופף. טכניקה זו דורשת מגע פיזי ישיר עם ידו של בנדר ומצחו של הקורבן. שום כמות של ריפוי יכולה להפוך את ההשפעות;. התרופה הידועה היחיד היא energybending [37] [27]

טכניקת הוצאה מחוץ לחוק לאחר מלחמת מאה השנה, עם Katara מוביל את התנועה שהוא יהיה מחוץ לחוק. [23]

פתרונות: הוכח שwaterbenders יכול לשלוט בכל נוזל שהוא בחלקו במים, או כל דבר שמכיל מים. לדוגמה, Katara כופף את התוכן של חביות הבושם של המנזר. [38] היא השתמשה waterbending לעורר ומצקת תבשיל לקערות, לשפוך דיו מתוך קערה, ולכופף את המים בתוך בץ, כמו גם. Katara עצר את תנועת slurry על גביו של התרגיל למניעת טאי לי מללכת בעקבותיה, ועם הסיוע של טוף, הם הצליחו לדחוף slurry בחזרה לתרגיל. Katara נתפס בץ כיפוף כשהיא וטוף בסופו של לחימה, כאשר הם היו אמור להיות אנג הכשרה, והיא מרק bended ישר לתוך פיו של האף מסיר. [21] דיו bended Katara להפוך רשמי אומת אש לצאת מהחדר כדי שהיא וZuko יכול לחפש את הקבצים על המיקום הנוכחי של שודדי הדרום. [14] אנג חשב להשתמש "gluebending" להביס Ozai, טוען כי waterbender יכול לכופף דבק. [39]

Katara מראה את המומחיות שלה בiceboard.

מים לזרום: זוהי טכניקה שבי waterbenders להשתמש בכל ארבעת הגפיים לרוץ על מים במהירויות גבוהות מאוד, בנוסף לרכיבה על עצמים זרים עם אותה המטרה. טכניקה זו משמשת ראשונה כאשר Katara יוצר קרח גלשן ומגביר את מהירותה על מנת ביעילות להקפיא בטן של הנחש בלי להיפגע;. למרבה הצער, הנחש פרץ [8] Katara השתמש בו בפעם שנייה כדי לחצות את האגם אל הכפר ואנג עשה וריאציה של זה על ידי הקפאה בלוקים של קרח לשימוש כמקפצות. [13] Katara גם השתמש בטכניקה זו, כאשר צוות האישי היה לי "מסיבת החוף". [39] היא השתמשה בגלשן עשוי מקרח כדי לנוע ללא מאמץ על פני מים כמו הוויקבורד או גלישה, ללא קשר לעובדה שהמים היו רגועים. לבסוף, אנג משתמש בזה במאבקו נגד Ozai לברוח מההתקפות של Ozai לאחר שדפק מצוק. [29]

מניפולצית קיטור: טכניקה המאפשרת waterbenders לתמרן קיטור מכל מקור מים. ניתן להשתמש בו כדי להקפיא אנשים או חפצים או כדי ליצור כיסוי. Katara עשה שימוש טוב של הטכניקה כשהיא השתמשה באדים לכסות את הספינה לבטיחות [32] וכשהיא הקיפה את עוצמה בקיטור כדי ליצור אווירה מפחידה. [13] הסמל Korra גם עשה שימוש בטכניקה זו בזמן חדירת העצרת של האמון, באמצעות אדים מצינורות סמוכים כדי לספק כיסוי למאקו. [21]

מדיה:עריכה מחוזקת ומשופרת waterbending

Waterbending הוא התחזק מאוד ושפר במהלך הלילה, בשל זיקתו הירח. במהלך ירח מלא בפרט, waterbending הוא מוגבר מאוד, עד לנקודה שבי waterbender בודד יכולה לגבור יריבים רבים בקלות יחסית. [1] Bloodbending נחשב במידה רבה להיות אפשרי רק תחת ירח מלא. כהערה נוספת, יכולות waterbending לא משופרות בזמן ליקוי חם. בזמן ליקוי חם, הירח הוא ישירות מול השמש. אמנם חוסם את אור שמש הירח, כל האור מהשמש זורחת בצד המרוחק של הירח. הצד של הירח הוא חשוך לגמרי, כלומר השלב של הירח נמצא בשלב הירח החדש. בזמן ליקוי חם, הירח הוא תמיד בשלב הירח החדש. מאז ירח מלא מחזק ומעצים את יכולותיו של waterbender waterbending לרמות רבות, ליקוי חם לא לשפר את היכולות של waterbender. [40]

התנגדות למדיה:עריכת אמנות כיפוף

Waterbending היא אמנות הכיפוף המנוגד לfirebending, למרות שזה דומה בצורך שלו למשמעת פנימית וקשר חזק לכוחות חיצוניים. Firebenders להשתמש אגרופים ובעיטות חזקים מהירים לירות אש, תוך השימוש בתנועות איטיות waterbenders ופניות וסיבובים אלגנטיים להחזיר את המומנטום של ההתקפות של היריב עם תקיעות של מים. Firebenders לתקוף ראשון, בעוד waterbenders לחכות ולהפוך את ההתקפות של היעד שלהם נגדם.

כמו כל אומנויות הכיפוף, waterbending מאוזן החוצה שלא יהיה פחות או יותר חזק מאשר לאמנויות האחרות. הסדרה מאוירת שוב ושוב שזה הכשרון והתעוזה של המשתמש שמקובע את הנצחון. במקרה של waterbending עם זאת, יכולתו של waterbender לבצע את כל waterbending הם מסוגלים תלות משמעותית בכמות המים הזמינה.

Roku אווטר, נולד firebender, נחשב לימוד waterbending, (אלמנט היליד היריב שלו), כמו "מאתגר במיוחד", ונקרא מאסטרינג הארבעה היסודות "העבודה מרה." גם כאשר במצבי קרב, Roku העדיף firebending, earthbending וairbending לעיל waterbending, לנקודה שבה הוא לא השתמש waterbending להילחם הר געש, על אף היותו מוקף מים. [24]

Iroh יצר טכניקת firebending שמשתמשת בפילוסופית waterbending להפנות ברקים. [4] Zuko למד את הטכניקה ואת שניהם הוכחו שימוש בו ביעילות נגד יריבים חזקים. Zuko מאוחר יותר למד את אנג, שגם היה מסוגלת להשתמש בטכניקה. [39]

למרות שהם מתנגדים אחד את השני כמו כיפוף אמנויות, שניהם waterbending וfirebending יכול לתמרן אנרגית תרמית חיצונית. Katara שולט בטמפרטורות של מולקולות אוויר בנשימתה כדי להקפיא מים. [17] עם זאת, יש אפשרות שזה יכול לתמרן את הטמפרטורה של אדי המים בנשימתה. כמו כן, Pakku משבט המים הצפוניים נראים אולי מחממים את המרק שלו באמצעות waterbending. [16]

שניהם waterbending וfirebending יכול להיות השפעה על הסביבה, אם הנדר מאבד את קור הרוח שלהם, כפי שניתן לראות כאשר Katara נסדק קרח תוך צרחות בSokka, [41] וכאשר Zuko היה צורך דיון מתוח עם Azula, מיי וטאי לי. [ 42]

נשק מדיה:עריכה

עור המים של Katara.

עד כה, הפעמים היחידות בנשק נעשה שימוש בwaterbending היו כאשר הסמל Kyoshi השתמש מעריציה כדי ליצור גל, [43] וכאשר אנג השתמש במטו להקפיא מים. [11] זה כבר ציין כי, בהתחשב כמעט "סמוראי כמו" טכניקות חיתוך, קטאנה, ג'יאן חרב, או חרב מקל תהיה הנשק המתאים ביותר לwaterbender. עם זאת, waterbenders לעשות לשאת מים סביב בנאדות מים כשהם נמצאים במקומות שבם יש מעט מים, כמו המדבר. עורות אלה נושאים כמויות שונות של מים, תלוי בגודל שלהם.

מדיה:עריכת סגנונות

ישנם ארבעה סגנונות waterbending הידוע להתקיים ביקום אווטר, כלומר הסגנון צפוני, סגנון דרומי, סגנון ביצה פוגי, וסגנון הפר כיפוף. [12] [44] בשל נסיבות מלחמת שנת המאה, בסגנון הדרומי היו כמעט נכחד, עם חם יחידים שנותר כשבט מים הדרומי רק waterbending הורים בתקופתו של הסמל אנג להיות מאומן באופן מלא בwaterbending.

מדיה:עריכת חולשות

Elemental סמל מדיה:עריכה

מדיה:עריכת חיבור

טריווית מדיה:עריכה

הסמל האישי ויקי יש

מדיה:עריכת הפניות

אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '19, ספר אחד: מים

אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
ערוץ ניקלודיאון (4 במאי 2012). מקור: ב -4 במאי, 2012.
מייקל דנטה DiMartino, יהושע המילטון (סופרים) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '20, ספר אחד: מים

אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '18, ספר השנייה: כדור הארץ

מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. מס '2, ספר אחד: אוויר
יהושע המילטון (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אליזבת וולש Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 יולי, 2008.
מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '18, ספר אחד: מים
אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006.
מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '10, ספר שלישי: אש
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 24 מרס 2006.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008.
אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
ג'ון O'Bryan (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 14 יולי 2006. מס '11, ספר השנייה: כדור הארץ
כבר לא מעודכן.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 7 אוקטובר 2005.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '18, ספר שלישי: אש
אהרון Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '11, ספר שלישי: אש
קייטי Mattila (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 אוקטובר 2007.
ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ
ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 14 יולי 2006.

ראה גם מדיה:עריכה

מדיה:כשפות אוויר

מדיה:כשפות אדמהמדיה:כשפות אשמדיה:כשפות אנרגיה

■ אומנויות כיפוף

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית