Fandom

אווטאר Wiki

אוואטר קורוק

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע ביוגראפי

אזרחות

שבט מים צפוני

מוצא אתני

שבט מים

נולד

ג. 345 BSC [1 NB]

מת

312 BSC

קודם

יאנג צ'אנג (כאווטאר)

יורש

קיושי (כאווטאר)

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

צפון מים שבט, Ummi, אנג, כל אווטרים

אויבים

קו

נשק של בחירה

האלמנטים

לחימה בסגנון (ים)

כשפות מים (בסגנון צפון), כשפות אדמה, כשפות אש, כשפות אוויר

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

גלגול

עמדה

אווטאר מומש במלואו

הצטרפות

רוח

הופעתו הראשונה "מדינת אווטאר" (בפועל) לברוח מהעולם הרוח (בשם)

הופעתו האחרונה "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים" (תפקיד דובר) "סוף המשחק" (חזון)

השמע

ג'ים Meskimen

אווטאר קורוק היה סמל שבט המים להצליח מייד יאנג צ'אנג הסמל והסמל הקודם קיושי. מוצאו בשבט המים הצפוני, הוא נולד סביב 345 BSC ומת בשנת 312 BSC. קורוק היה אדם מוכשר אך חצוף ויהיר, שתמיד העדיף "ללכת עם הזרם" סוג של מנטליות. בשל גישה זו וההתנהגות שלו נפוחה, קורוק איבד את ארוסתו, אמאי, אל קו Stealer הפנים .

היסטוריה עריכה

החיים בעולם שהביא לשלום וליציבות על ידי המאמצים העיקשים של קודמו, קורוק בילה את רוב ימיו בחיפוש פיזי ורוח העולם גם ליריבים ראויים לאתגר בתחרויות כיפוף, בדרך כלל לא משום סיבה אחרת מאשר את הכיף שלו. הוא גם אהב להשוויץ תצוגות גדולות של יכולת הכיפוף שלו לאחרים, בעיקר נשים יפות. סופות טורנדו לוטוס airbent ורוק לנזירות נוודי אוויר צעירות, מאותגר אזרחי אומת אש אקראיים לאגני קאי, ועוסקים בתחרויות הרמת כדור הארץ עם כשפות אדמה . כוח שלו במשחקי קרבות נחשב אגדי, ולא בנדר היה אי פעם מסוגל לגבור עליו יכולות. ורוק היה סוג "ללכת עם הזרם" של דמות. השלווה בעולם אפשרה לו לקחת צעד אחורה מהאחריות שלו כסמל האישי ולתת את ארבע המדינות לפתור הקונפליקטים שלהם. למרות שלא היה שלום בעידן שלו, אורח החיים חסרי דאגות של ורוק סופו של דבר עלה לו ביוקר. ורוק מנשק אמאיורוק ואמאי.

אף פעם לא נתקל אפילו שמץ של המחשבה להתיישב, ורוק המשיך בדרכו מקרית של חיים עד היום שבו פגש את האהבה האמיתית שלו. בחגיגת הירח החדשה, ישיבה חגיגית של שני שבטי המים, הוא פגש אישה בשם אמאי משבט המים הדרומי. ורוק התאהב בה ממבט הראשון והציג אמאי עם שרשרת אירוסין נהוגה זמן קצר לאחר פגישתם, שבו היא התקבלה. שתיים מיועדים הנישואין שלהם להיות באואזיס הרוח.

כשהם התקרבו למזבח בליל חתונתם, אמאי נפל לנווה המדבר, משך בכוח על ידי הבלתי נראה. היא פותתה לעולם הרוח על ידי קו Stealer הפנים, להעניש קורוק ליהירותו בעבר. בכל שנה, ביום השנה לנישואיהם, ורוק נסע לעולם הרוח בתקווה להציל אמאי, אך נכשל בכל הזדמנות. ניסיונותיו עשו קו להחזיק טינה נגד הסמל האישי. קורוק המשיך בחיפוש אחר אשתו גם לאחר מותו. לאחר שקיבל מידע על מקום הימצאו של אמאי במהלך מפגש קצר עם הסמל אנג, הוא שוב התעמת קו. סופו של הדבר הצליח למצוא את קו והיה הרוגיו, אלמלא מימושו כי הרוח גנבה את פניו של אמאי וכך לכדה אותה לנצח, הוא לא יכול להרוג את קו בלי להרוג את אשתו בתהליך .

הופעות בחייו של אנג עריכה

אנג מדבר אל spiritאנג של ורוק והאווטאר ורוק. Renatabls

אנג למד לראשונה על קורוק בזמן שהוא היה בעולם הרוח בעת המצור על הצפון. קו הודיע ​​לו שאנג ניסה להרוג אותו בגלגול קודם, אם כי הרוח לא זיהתה את האיש הזה באופן ספציפי כורוק.

מאוחר יותר, בעת אווטאר רוקו לימד אנג על מדינת אווטר, אנג חזו בקצרה ורוק ביצוע כשפות מים המתקדם.

אנג סוף סוף למד את שמו של ורוק כשהוא היה בתרדמת לאחר התקפת הברקים של אזולה בבה סינג סה. כשנפגשו בתחום של קו, ורוק שאל את אנג אם הוא ראה אישה יפה עם שיער חום ארוך . אנג הגיב בשואל על הדילמה של ורוק, ובנקודת ורוק המשיך לספר לו את ההיסטוריה שלו כסמל. אחרי הסיפור, אנג הבין שבמהלך המפגש שלו עם קו, אחד מהפרצופים של הרוח הייתה של האישה ורוק שתאר. מעודד מהידיעה שבו אשתו הייתה, ורוק יצאו לאתר את קו שוב. עם זאת, כסמל יאנג צ'אנג שחזה, אנג שמר שום זכרו של מפגש זה. מאוחר יותר, אווטאר אנג הגה ביצירת קשר עם רוחו של ורוק לשאול אותו איך הוא יכול להביס את אש יהוה אוזאי בלי להרוג אותו. ורוק סיפר אנג לעצב גם את גורלו ואת גורלו של העולם באופן פעיל, כפי שהוא לא הצליח לעשות זאת בחייו שלו. זה היה השחצנות שלו וחוסר המעש ורוק שעלה לו אשתו האהובה, אמאי. אנג לקח את זה אומר שורוק, כמו אווטרים האחרים, האמין שזה היה צורך להשתמש בכוח קטלני כדי להגן על העולם. עם זאת, תשובתו של ורוק הייתה הרבה יותר פתוח לפרשנות, שכן "באופן פעיל בעיצוב הגורל שלך" יכול להיות משמעויות שונות, ובכלל זה החלטתו של אנג להפשיט אוזאי של הכיפוף שלו.

הופעות בחייה של קורה עריכה

אווטאריםקורוק ואווטרים האחרונים להחזיר הכשפות של קורה.

קורוק עמד לצד כל אווטרים האחרים, כאשר אנג העביר את הידע של כשפות אנרגיה לקורה ושוחזר כיפופה, המייצג את הקשר חדש שהוקם שהיא עשתה לעצמי הרוחנית שלה.

הופעות עריכה

אווטאר: כשף האוויר האחרון עריכה

ספר שני: כדור הארץ (土) עריכה

  • 201. "מצב אווטאר" (חזון, אין קווים)

לברוח מהעולם הרוח עריכה

  • פרק 3: אווטאר קורוק

ספר שלישי: אש (火) עריכה

  • 319. "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים"
  • 321. "השביט של סוזן, חלק 4: הסמל האישי אנג" (חזון, אין קווים)

האגדה של קורה עריכה

ספר אחד: אוויר (气) עריכה

  • 112. "סוף המשחק" (חזון, אין קווים)

טריווה עריכה

  • שחקן קולו של זוקו וקורוק , ג'ים Meskimen, גם הביע סגן ג'י וכללי איך.

.

  • היה לי קורוק דמיון פיזי לאקודה, כמו גם אביו של כשפות מים רוקו.
  • שמו של קורוק הוא פלינדרום, כמו אפה ואיקי.
  • בפרק האחרון של הסדרה, קורוק היה לראות בחזונו של אנג לפני שהוא נכנס למצב אווטאר . במהלך אימוני כשפות אוויר , סמל קורוק נתפס עם בגדי נוודי אוויר מותאמים אישית, שהיו דומה לזה של אנג, אבל בגוונים שונים של כחול.
  • קורוק הוא מילת הפוני האינדיאנית ל" דוב ", מחקה כמה קורוק נתפסת לעתים קרובות לובש פרוות חיה שמזכירה יצור דמוי דוב על ראשו.
  • קו קבע כי קורוק ניסה להרוג אותו לפני כמה שמונה או תשע מאות שנים לפרק, , אבל בשביל שזה היה קורה, הוא הייתי צריך להיות מבוגר יותר מיורשו המיידי, אווטאר קיושי, שהיה האווטאר העתיק ביותר ב ההיסטוריה.
  • המצב האהוב של קורוק תחבורה היה בדרך הים, גלישה על רפסודה באמצעות כשפות מים. קורוק הוא, עד כה, דמות הידועה רק קודמו ויורשו היו שני הנשים.
  • בין כל אווטרים עם תוחלת חיים ידועים, קורוק התגורר במשך פרק זמן הקצר ביותר. באופן אירוני, יורשו, קיושי, חי זמן רב יותר מכל דמות אחרת.

הערות עריכה

1. ↑ Kuruk היה אמור להיוולד כמעט 500 שנים לפני שהסמל Korra שנולד ב153 ASC, מה שהופך את תאריך לידה שלו סביב 345 BSC. [

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית