FANDOM

אווטאר וואן עריכה

אווטאר וואן הוא האווטאר הראשון. במקור כשף אש.

תעודת זהות:

אומה: במקור מצב האריה של האש.

כשף: אש, אוויר, מים, אדמה

אויבים: האחים צ'ו, ציידי הרוחות, ואאטו

בעלי ברית: ראבבה, הרוחות, ג'או, ג'איה

התחלה עריכה

The Legend of Avatar Wan

The Legend of Avatar Wan

אווטאר וואן הוא הגלגול של אווטאר קורה מלפני 10,000 שנה. אווטאר וואן נולד בעיר צב האריה של האש. הוא קיבל את כוח האש כשיצא ביחד עם קבוצת ציידים לחפש מזון בערבת הרוחות. באמצע המסע מפקד הקבוצה אמר לוואן שאם הוא מפחד שילך מהקבוצה, וכך היה.

אחרי חזרתו מן המסע וואן חזר לביתו, והראה לחבריו שגנב את כח האש מהצב אריה. וואן הולך עם חבריו לתקוף את משפחת שו ולגנוב להם את המזון. אך במהלך המתקפה הוא נחשף ונעמד לדין מול הצב אריה. וואן מתחנן בפני הצב האריה שלא יקח ממנו את הכשפות כי לא יוכל לשרוד בערבות הרוחות והצב אריה מסכים.

וואן בהתחלה לא מסתדר עם ערבות הרוחות אך לאט לאט לומד עליהם. תוך כדי המסע הוא נכנס למעיין של הרוחות אך הרוח השומרת לא נותנת לו להיכנס. הוא מנסה להתחפש אך נתפס. וואן מששיך בדרכו אך לפתע רואה חיה. הוא היה גווע ברעב. אך חס על חייה של החיה. וואן משחרר אותה ואז קבוצה הציידים מגיעה, והיא טוענת שזה האוכל שלה וואן נילחם עם הציידים באמצעות כשפות האש שקיבל. בנוסף הוא משתמש בתכניקות שלמד תוך כדי שהותו בערבות הרוחות. עד שלפתע הוא נפגע מעץ וצונח על הקרקע. ברגעים האחרונים מגיע הרוח השומרת ומגנה עליו. וואן מתעורר במעין הרוחות ושואל את הרוח למה היא הצילה אותו. הרוח משיבה שלא ראתה בן אדם כמוה אף פעם. ואז הרוחות שאלו אותם מה הוא יעשה בהמשך. וואן ענה להם שישאר עימם

וואן שוכן עם הרוחות במשך שנתיים במהלך השנתיים הציידים תוקפים את הרוחות וואן מגן עליהם, והוא מגיע ליכולת עצומה בכוח האש. ואז מגיעה שמועה אליו בכל העיר שהוא שרד בערבות הרוחות. עקב כך כל חבריו יוצאים גם הם לערבות הרוחות ולוקחים עימם את יסוד האש.

לאחר שנתיים וואן נפרד מהרוחות וממשיך לחפש עוד צבי אריה. בדרך וואן פוגש שתי רוחות עצומות, רוח האור ורוח החושך כשהם נלחמות על עתיד העולם. הרוח הרעה מנצלת את רגשותיו של וואן וגורמת לו לשחרר אותה מהרוח הטובה. הרוח הרעה בורחת ומודת לוואן, אך הרוח הטובה כועסת אליו. היא מסבירה לו מי היא ומה סיפורה. ומסתלקת שהיא רותחת.

בהמשך דרכו וואן פוגש נזירים עם כשפות אוויר וואן נרגש מאוד כי לא ראה כבר שנתיים אנשים כי היה בסביבת רוחות. הנזירים בורחים ווואן רודף אחריהם והם עפים בכשפות אוויר אך וואן מוצא דרך ועולה על הצב אריה.

על הצב אריה וואן פוגש כמה נזרים ומספר להם את סיפור חייו אך פתאום הרוחות משתוללות כי וואטו הרוח הרעה משתלתת עליהם. ווואן מנסה לעזור עם כוחות האש שלו. ואז מגיעה ראבה רוח האור והיא מסלקת את וואטו משם ומחזירה את המצב לקדמותו. הנזירים התפלאו איך רוח האור ראבה מנותקת מרוח החושך וואטו. וואן סיפר להם את הסיפור.

וואן ביקש מצב האריה שיעניק לו את היסוד האוויר. צב האריה השיב שאף אדם לא החזיק בשתי יסודות בו זמנית. אך וואן התעקש וטען שהוא לא כמו האחרים. צב האריה הסכים אך ראבה צריכה לשאת את היסוד עד שיוכל. ראבה סירבה בהתחלה אך אחרי וואן אמר לה שהוא יעזור לה ושלבד הם לא יכולים לעשות כלום אבל ביחד אולי יש להם סיכוי. ואז ראבה הסכימה.וצב האריה הכניס בה את הכשפות.

במשך שנה ראבה לימדה אותו את ארבעת היסודות והסבירה ל על המיסוג ההרמוני וגם עליה. לפתע פתאום בעודם מדברים הם וואן רואה שמישהו תוקף את ראבה בכוח האש. וואן מיד מגן על ראבה. ואז מגלה שזה חבריו והם לא מבינים למה הוא מגן על רוח. וואן טוען שראבה היא רוח טובה ולא רוח רעה כמו שהם נתקלו בה. אך חברו טוען שלא משנה לא אם זה רוח טובה או רעה. כמו שהם תוקפים אותם ככה את תוקפים את הרוחות. וראבה טוענת שהם הולכים בדרכים שגויות.

ופתאום הרוחות חוזרות לתקוף. וחבריו תוקפים בחזרה. אך וואן מגלה שזה חבריו הרוח. וואן אומר להם להפסיק להילחם ואפשר להגיע להבנה. אך באותם רגעים וואטו הרוח הרעה משטלתת על הרוחות, וואן ורבה מתמזגים כדי לעדוף את שני הצדדים. שני הצדדים הופתעו לגלגלות שוואן שולט בארבעת היסודות אך זה לא החזיק זמן רב. מכיוון שאם רבה היתה נשארת בגופו של וואן. וואן היה מת.

לאחר שוואן מתעורר וואן לא הבין מה קרה אך וואטו מספר שחבריו נכחדו והוא הבא בתור. והוא מבעיר שמכיוון שראבה קטנה אז וואטו ינצח אותה בקלות. וואן שם את ראבה בקומקום תה, והוא נושא אותה לקוטב הצפוני. ראבה אומרת לוואן שמעולם לא הכירה מישהו אמיץ כמותו.

הם נכנסים לתוך שאר הרוחות וואן נלחם בוואטו עם כל היסודות. אך וואו בהתחלה מביס אותו, ושנראה שוואן עומד להפסיד. וואן צועק לראבה, הוא אומר לה שלבד אין לו סיכוי אך ביחד הם יכולים לנצח. וואן מתחיל להתגבר על וואטו ואז וואטו מעיף אותו לאחד השערים. וואטו מסתכל על המיזוג ההרמוני בשמחה גדולה, אך לא שם לב שוואן מכניס את ידו לתוך השער. ואז וואן מתאחד עם ראבה, וכך נהפך לאווטר הראשון. לאחר האיחוד עם ראבה וואן לוכד את וואטו בעץ הזמן.

לאחר הקרב וואן מכניס את הרוחות חזרה לביתם או לעולמם וסוגר את השערים שאף אדם לא ינסה לשחרר את וואוטו. בהמשך חייו וואו מנסה להחזיר את השלום לעולם ובכך חקק את המשימה לכל גלגוליו.