Fandom

אווטאר Wiki

אולימפי-כשף

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

אולימפי כשף הוא ספורט פופולארי ברפאבליק סיטי, שבו קבוצה של שלושה כשפים (אש, אדמה ומים) נלחמת נגד קבוצה אחרת שמורכבת מאותו הרכב. המטרה של הספורט היא להשיג כמה שיותר שטחים בתוך הטבעת ככל האפשר בתוך שלוש דקות, או, לחילופין, לגרום לחברי הקבוצה היריבה ליפול מקצה הטבעת.

לשחק את המשחק עריכה

משחק שדה עריכה

הפנים interiorThe יזירת אולימפי-כשף של הזירה. שים לב לשדה, בור מים, ותקרת כיפת זכוכית המורכבת.

המגרש הוא משושה, מחולק לשני צדדים, אחד אדום ואחד כחול, וכל צד מחולק לשלושה אזורים. בכל צד של המגרש יש עשרים ואחד חורים של על דיסקים מאבן, בשביל כשפי האדמה. הקווים בין האזורים מחוררים, ומאפשרים לכשפי המים לקחת מים מבריכות הנמצאות מתחת לזירה. יש חבלים גמישים, קופצניים בצדדים של הטבעת, אבל שני הקצוות האחוריים של הזירה פתוחים בשביל להפיל שחקנים למים שלמטה. השופטים מסתכלים על המשחק ממרפסות.

הדיסקים מאבן בזירה עגולים. מתחת לכל דיסק יש שני שעולה מתחתיו כאשר הראשון נלקח. דיסקים אלה משמשים בעיקר ככלי נשק במשחק, אך יכולים למעשה לשמש כמגן.

השגת טריטוריה עריכה

בתחילת המשחק, כל קבוצה חייבת להישאר בחגורה הראשונה הקרובה ביותר למרכז הזירה. ברגע שמתחרה עבר את הקו הוא עובר חגורה אחורה הוא חייב להישאר שם והוא לא יכול ללכת לחגורה אחרת. אם שחקן יצא מהזירה לגמרי, הוא לא יכול לחזור לזירה בסיבוב הזה, אבל הוא יכול לחזור בסיבוב הבא.

אם כל הקבוצה נהדפה לחגורה השנייה, אור ירוק מופיע בקו האמצע והקבוצה יכולה להתקדם לחגורה הראשונה בצד השני, אם הם עושים את זה, הם לא יכולים לנוע אחורה לאזור שלהם. אם לאחר מכן הם הצליחו להדוף את כל הקבוצה היריבה לחגורה השלישית, אור ירוק מופיע בין החגורות הראשונה והשנייה, והם יכולים להתקדם שוב לאזור שתיים. עם זאת, אם צוות שהורחק מצליח לדחוף את הקבוצה השנייה חזרה לאזור, הם יכולים להתקדם קדימה אזור אחד. המטרה העיקרית עבור שתי הקבוצות היא לדחוף את הקבוצה השנייה בחזרה, ובכך צוברת טריטוריה. Tigerdillos lightThe הירוק מקבל את האור הירוק כדי להתקדם לחמוסים של אש אזור אחד.

כל משחק כולל שלושה סיבובים של שלוש דקות כל אחד. הקבוצה שהצליחה להשיג רוב השטח בתוך מסגרת הזמן שתנצח את הסיבוב. משמעות דבר היא כי גם אם שני שחקנים מהקבוצה אחת כבר הודחו, קבוצה שעדיין יכולה לנצח אם השחקן שנותר מצליח לזכות ברוב שטחה עד סוף הסיבוב. אם שני הצדדים לא זכו לכל שטח, הקבוצה עם הכי הרבה השחקנים עזבה את הניצחונות. אחרת, הסיבוב הוא בתיקו, וכתוצאה מכך בשובר שיוויון.

במקרה של תיקו, בשובר שיוויון הוא הוציא בי שופט הטלות מטבע. כל צד של המטבע מתאים לצוות אחד, או כחול או אדום. הקבוצה שזוכה בהטלת המטבע מחליטה אלמנט שהוא קרא תיגר. אם הקבוצה המנצחת בוחרת "אש" למשל, את כשפי אש להילחם עד הסוף;. המנצח של אחד על אחד זוכה בסיבוב שיטה חלופית כדי לנצח היא להשלים נוקאאוט, שבו כל שלושת השחקנים של הקבוצה היריבה שהודחו מהטבעת במהלך אותו הסיבוב. תוצאות נוקאאוט בנצחון אוטומטי של המשחק, ללא קשר לשאלה אם המתנגדים זכו יותר סיבובים. ממשיך לשחק את המשחק רק אם כל שחקן נתון מצליח לחזור לשדה המשחק, לפני שתפנה לבור המים, או בתלייה על קצה הזירה וחוזר אל פני השטח או על ידי עוזר חזרת חבר צוות אחרת לזירה.

חוקים עריכה

כללי כשפות מים עריכה

כל פיצוץ מים לא יעלה על שנייה אחת בזמן, כלומר כשפי מים לא יכול להשתמש בכל צורה מתמדת דמוית צינור זרם מים נגד יריביהם. מים יש להשתמש במצב הנוזלי שלה, ולא כגז או מוצק, כלומר קיטור, ערפל, וקרח אסור במשחק, זה לא יכול להיות מלא עם כל דבר, כמו כדור הארץ. מים הוא האלמנט היחיד ששביתות הראש מותר.

כשפי מים יכול לגשת רק מים בתוך האזור שלהם, במיוחד מהמתכת צורמת ישירות מול ומאחורי האזור שהשחקן הוא כרגע כובש. מים עשויים להיות רק הרים את הקווים מהאזור, ולא מכל מקור חיצוני, כגון מים מתחת לטבעת.

כללי כשפות אדמה עריכה

שלא כמו כשפות מים, יכולות להיות מכוונות אין שביתות אדמה ישירות לכיוון ראשו של יריב. למרות שהטבעת מורכבת ברובו מבד מכוסה מתכת, לא כשפות המתכת מותר. כשפי אדמה יכול רק להתכופף כדור הארץ בצורת הגלם שלה, ולא כמו חול או אבק.

כשפי אדמה מוגבל לדיסקי רוק רגולצית כישוף סופקו דרך הרצפה של הטבעת, ועשוי לכופף את הדיסקים רק מהאזור שלהם. דיסקי רוק לא יכולים להיות שבורים למטה במכוון לחתיכות קטנות יותר, אם כי הכשפות של מספר דיסקים בפעם אחת מותר. שחקנים רשאים ריקושט או להסיט את דיסקי חבלי הלוואי, כמו הוקי אוויר.

כללי כשפות אש עריכה

כל פיצוץ אש לא יעלה על שנייה אחת בזמן, כלומר, לא יכול להשתמש בכשפי אש זרמים כמו הלהביור מתמידים של אש נגד יריביהם. אין שביתות אש ישירות לעבר ראשו של יריב מותרת. שלא כמו מים וכשפי אדמה, כשפות אש אולימפי-כשף מכופפים לא מוגבלים עם איך שהם מייצרים להבות שלהם.

פציעות עריכה

אם כל שחקן נתון מקיים פגיעה במהלך משחק, לשחק הוא נעצר והשחקן הוא להסיר את הטבעת, אולם משתתפים פצועים יורשו להמשיך ואם הם עדיין מסוגלים. שחקנים שנפגעו בעת היותו דפק את הסף יהיה חולץ על ידי פקידי משחקים.

בשני המקרים, הקבוצה חייבת להמשיך במשחק ללא החלפה.

כללי הטורניר עריכה

לא חבר של כל קבוצה בריצה לאליפות עשוי להגיע לעימות פיזי עם שחקן אחר של קבוצה יריבה מחוץ למשחק אולימפי-כשף. במקרה זה, צוות שיזם את המאבק יהיה נפלט מהטורניר, והם היו צוות לקרב נגד רצון להתקדם. בנוסף, מתחרה יכול להתחרות רק בקבוצה אחת. במקרה אווטאר משתתף במשחק אולימפי-כשף , רק אלמנט אחד עשוי להיות כשפות.

עונשים עריכה

שופט Fana צהוב אולימפי-כשף הנפקת קורה אוהד צהוב במהלך משחק.

ישנן מספר הפרות כללים שתבאנה לעונש. דריכה על קו בעת את התנאים המתאימים לא מולאו, הפיל את שחקן בזירה מהצדדים, ואת השימוש של "חספוס מיותר", כגון החזקת פיצוץ מתמשך של רכיב נגד לוחם, יעלה עבריין עונש חד אזור. במקרה של דמות, יכול שיינתן עונש אם הוא או היא מתכופפת שום דבר אחר מאשר רכיב המיועד שלו או שלה. בנוסף לכך, בכוונה להכות את השופט, עמדת השופט או הקהל עומד עם אלמנט נחשב להפרה. אמנם לא סביר שהם עושים זאת, אולימפי-כשף מכופפים אינם רשאים פגעו בגג של הזירה עם כשפות.

שחקנים שבכוונה לשבור כלל ניתן לראות אוהד צהוב כאזהרה. עבריינים חוזרים עשויים לקבל אוהד אדום לאחר שקבל אוהד צהוב, וכתוצאה מכך שולח אותם. הקבוצה עם השחקן שלח את חייבת להמשיך בלי החלפה.

מניה עריכה

סיבובים רווחיות עריכה

סיבוב הוא ניצח על ידי השגת שטח לפני שנגמר הזמן. אם אף קבוצה לא השיגה יריבה שטח עד סוף הסיבוב, את הקבוצה עם המספר הגדול ביותר של שחקנים שנותרו זוכה בסיבוב. עם זאת, אם הקבוצה עם שחקנים פחות צברה יותר שטח עד סוף הסיבוב, ולאחר מכן הם הוכרזו כזוכים בסיבוב הזה.

זכייה גפרורים עריכה

משחקים הם ניצח או על ידי זכייה ברוב הסיבובים או על ידי ביצוע "knockouts". Knockouts הם השיגו, כאשר כל חברי קבוצה יריבה הם דפקו את החלק האחורי של הטבעת בתוך סיבוב אחד.

גם אם קבוצה זכתה בשני סיבובים, הם עדיין צריכים לשחק בסיבוב שלישי, כמו במשחק יכול להסתיים בנוק אאוט בכל נקודה.

שובר שויון עריכה

Tiebreakerבולין להילחם על שובר שוויון נגד כשף אדמה 'החזיר-Q-האורנים.

אם סיבוב מסתיים במבוי סתום, עם אף אחת מהקבוצות צוברים שטח ויש להם מספר שווה של שחקנים על מגרש ובכל אזור, המנצח הוא החליט בשובר שוויון "פנים-off". בעימות, השופט זורק את מטבע, והקבוצה שזוכה בהטלת המטבע יכולה להחליט איזה שחקן ואיזה אלמנט יהיה להיכנס לעימות. שחקנים תמיד מולו האלמנט שלהם.

הפנים ממתקיים על פלטפורמה עגולה שגדלה במרכז הזירה. הפלטפורמה כוללת שובר השוויון כולל של ארבעה מכשירי אדמה שהונחו על שני הצדדים. במקרה של שובר שוויון על בסיס מים, שבכות מים הפועלות לאורך גבול, כמו גם את המרכז גדלות יחד עם הפלטפורמה. שחקנים יכולים להשתמש באלמנטים שלהם, יחד עם ההתמודדות, כל עוד אין "שביתות יד ריקות", במיוחד אגרופים לפנים או בעיטות בבטן. המטרה היא להפיל הפרו הנדר היריב מהעיגול. השחקן שנופל מאבד את שובר השוויון ראשון, והקבוצה היריבה זוכה שבסיבוב נתון. אם שני השחקנים ליפול למעגל בו זמנית, השחקן שאדמות ראשונה (להכות גם את הטבעת, חבלים או החלקה) מאבד את שובר השוויון.

אם השופט אינו יכול לקבוע שנחת לראשונה בתרחיש לעיל, שובר שוויון שני מתקיים בין שני חברים אחרים, תוך שימוש באלמנט אחר. כאשר כל קבוצה זכתה בסיבוב השלישי ומסתיימת במבוי סתום, משמש פנים את שובר שוויון כדי לקבוע איזו קבוצה זוכה במשחק. [6]

לוח תוצאות עריכה

ScoreboardThe כחול צוות ניצח בסיבוב הראשון, ולאחר מכן זכה אדום השנייה, קיבל נוק אאוט, וניצח במשחק.

לוח התוצאות היא קבוצה של ארבעה צינורות Nixie. מימין לשמאל, שהם קוראים:

  • 第一 回合: סיבוב 1
  • 第二 回合: סיבוב 2
  • 击倒: נוק
  • 优胜者: זוכה

את הצינורות להאיר או אדום או כחול, כדי לציין איזו קבוצה זכה בסיבוב, קיבל נוק אאוט, או ניצח במשחק. הקבוצה האדומה היא זה שמתחיל במחצית האדומה של השדה.

מדים עריכה

כל מתחרה חייב ללבוש מדים לזהותו או של צוות שלה. צבעים אחידים המכונים כוללים אדום, לבן וזהב, כחול, שחור, כתום, ובנוסף לכך, הקסדה והחגורה של כל לוחם יש ירוק, חום וכתום צבעים מזהים אותו או אותה ככשף אש (אדום), כשף מים (. כחול), או כשף אדמה (ירוק).

מקום עריכה

מאמר ראשי: זירת האולימפי-כשף זירת כיפוף זירת overviewAn של ארנה הכיפוף-Pro. KettleMeetPot

התאמות כיפוף פרו רשמיות שנערכו באצטדיון אולימפי-כשף של רפובליקת סיטי, בניין בעל כיפת זכוכית גדולה הממוקם בקצה מזח הארכה ליואה ביי. כעדות לפופולריות של הספורט, יש לו חיצוני של הבניין הזה מראה זהוב ומואר בלילה, מה שהופך אותו לנקודת ציון עיר בולטת. הזירה היא מרווח מספיק כדי להחזיק את טבעת אולימפי-כשף שבו הלוחמים להתחרות, בריכת גדולה של מים הרבה מתחת לטבעת, ומספרים של צופים גדולים. אי שם בבניין, חדר הכושר של טוזה ממוקם גם כן. עליית הגג של הזירה היא ביתם של מאקו האחים ובולין, שמשלמים שכר הדירה שלהם על ידי ביצוע עבודות מזדמנות. זירת אולימפי-כשף נחשבת כאחד מתכשיטיו של עולם אווטר, והייתה הראשון שהוקם אי פעם לארח משחקי כיפוף מקצוען. עם זאת, לאחר התקפת שיויונאי, הזירה נהרסה בחלקו, ולאחר מכן נסגר על ידי הרשויות.

טורניר אולימפי-כשף עריכה

טורניר אליפות אולימפי-כשף הוא אירוע ספורטיבי שנתי הכולל שישה עשר הקבוצות הטובות ביותר בליגה כולה. שיחק במהלך שבוע בחודש האחרון של השנה, צוותי להתחרות במשחקי חיסול בסגנון, עם צוות המנצח מקבל את הפרס זכייה בעקבות טורניר האליפות. כל צוות טורניר חובה אנטה עד שלושים אלף yuans לסיר האליפות על מנת להשתתף, מה שהופך את סיר סך הכל שווה 480,000 yuans.

הטורניר הבא סיבוב חיסול שמונה משחק בהיקף של שישה עשר הקבוצות הטובות ביותר. רבע הגמר מורכב מארבעה סיבובים לאחר מכן נערך, המורכב משמונת צוותי הזוכים מהרגל הקודמת של הטורניר. ארבע הקבוצות שזוכות מראש תוצאות שלהם, בהתאמה לקרב אחד את השני בסיבוב חצי גמר, בהיקף של שני משחקים שונים. לבסוף, בגמר, שתי הקבוצות המנצחות בסוף הטורניר הפנימו את במשחק האליפות. הזוכה בפרס הגדול ולקבל את התואר של להיות אלופי כיפוף פרו אותה שנה.

צוותי עריכה

  • בה סינג סה dgermoles
  • חזיר-Q-אורני מחצבה שחור: צ'אנג [10]
  • באו צרעות Buzzard ינג [10]
  • הון Catgators העיר [10]
  • כלבי גחלת אי צלופח [10]
  • עתיד תעשיות אש חמוסים: מאקו (לשעבר), בולין, קורה (לשעבר), הסוק (לשעבר)
  • מקדש זהב (ט"ו בצין) Tigerdillos [10] [5]
  • הרבור טאון קופים חזיר [10]
  • Kolau קומודו קרנפים [10]
  • אוגאי נשרים האריה [10]
  • מו Ce Mongoose לטאות [10]
  • Makapu אריות מוס [10]
  • סוסי יען גני סחלבים [10]
  • Pinnacle דובי Platypus ארמון [10]
  • האדום חולות Rabaroos: עדי, אולא, UMI [1]
  • הלבן המפלים Wolfbats (לשעבר): Tahno, מינג, Shaozu [13]
  • שיאו יאו זברה צפרדעים [10]

טריווה עריכה

קובץ:Pro-bending logo.png
  • אולימפי-כשף שמקורו בעיר הרפובליקה.
  • שם מזכיר את הספורט הפרו ההיאבקות בחיים אמיתיים.
  • אולימפי-כשף דומה לשיגעון האגרוף אמיתי בחיים של שנת 1920, אלא גם מבוסס על אמנויות לחימה מעורבות (MMA). לדוגמה, את גבולות המגרש מכוסים חבלים כמו אלה שראו סביב טבעות אגרוף. כמו כן, את הסגנונות של כיפוף השונים מתאים לMMA.
  • הרעיון של קידום לטריטוריה של הקבוצה היריבה וצובר אזורים הוא הרבה יותר כמו קידום במורד שדה וצובר יארדים בפוטבול אמריקאי.
  • הרעיון לכיפוף פרו שפותח עוד לפני שהיוצרים הגיעו עם דמותו של קורה. * אולימפי-כשף הוא דומה במטרה רעידת הדמאה 4, אבל הוא מורכב יותר ויותר מגבלות מונחות על השחקנים..
  • האוהדים הצהובים ואדומים, המשמשים לאזהרה ולהוציא שחקן ממשחק בהתאמה, דומים מאוד לכרטיסים הצהובים ואדומים בשימוש בעולם אמיתי כדורגל (התאחדות לכדורגל), שבו יש להם את אותו התפקיד.
  • השופטים של כיפוף פרו ממוקמים כמו אלה של משחק טניס, גבוה מעל ובצד של המגרש שבו הם יכולים לזהות ולקרוא את עבירות.
  • כל שמות צוות והקמעות כבר נקראים על שם כלת חי שונים בעולם של דמות.
  • סגנון המשחק של טורניר האולימפי-כשף המבוסס על חיסול נושאת דמיון לשלב נוקאאוט של גביע העולם בכדורגל שבו שש עשרה צוות להשתתף במשחקים חד פעמי, עם תוספת זמן וחילופי יריות עונש משמשים כדי להחליט על המנצח במידת צורך.
  • החזיר-Q-האורנים היו האלופים המכהן הארוכים ביותר של אליפויות כיפוף מקצוען.
  • מדים כשפות אולימפי-כשף הם בהשראת סגנונות מיושנים של מדים כדורגל אמריקאים כאמור על ידי היוצרים בקורה: ביצוע של מרתון מקרא.
  • בשל המספר הקטן של כשפי אוויר הקיים, לא כשפות אוויר נעשה שימוש בכיפוף פרו עדיין, ולא נעשו שום כללים לגבי כשפות אוויר .
  • אולימפי-כשף כבר הפך לספורט לשחק בחיים אמיתיים, עם תוכניות לאירוח טורניר במיאמי בשנת 2013.
  • טנזין לא אהב כיפוף פרו בהתחלה, כי הוא חשב שזה יהיה "לעג את המסורת הנאצלת של כיפוף". הוא שינה את דעתו, עם זאת, כשראה איך הספורט היה לו השפעה חיובית על אימון כשפות אוויר של קורה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית