Fandom

אווטאר Wiki

אומאשו

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על העיר. לשימושים דומים אחרים, ראה אומאשו (פירושונים).

מידע פיזי

מקום

Southwestern אדמת הממלכה

ממשלה

עמדה

בירת הפרובינציה

שליט

מלך אומאשו

הופעה ראשונה

"מלך אומאשו "

מיקום על המפה

מפה של כדור הארץ

סמן

אומאשו היא העיר השנייה בגודלה בארץ וממלכת הבירה של אחד ממחוזותיה. התעלה רק בגודלו וחשיבותו של בה סינג סה, אומאשו היה אחד מהמעוזים הגדולים האחרונים של כדור ארץ הממלכה, והמשיך לספק את כדור הארץ עם צבא ממלכת חיילים ואספקה ​​עד שנלקח על ידי כוחות אומת האש בחודשיה האחרונים של מאה מלחמת שנה. שערי מטרופולין הומה זו נשמרת על ידי צבא של כשפי אדמה. עיר זו ידועה גם למערכת המסירה המפורסמת שלה מופעלת על ידי שילוב של שניהם כשפות אדמה וכוח הכביד. פסגת ההר הגבוהה שבאומאשו נוסדה ממוקמת בהרים בדרום מערב Kolau אדמת הממלכה. זה עולה גבוה מתוך תהום עמוקה ונוצר לפני כמה מאת שנים על ידי כשפי אדמה. נבנה על ההר הזה מספק את העיר עם אחת מההגנות הטובות ביותר שלה, והדרך היחידה להגיע לשערי אומאשו היא פני גשר צר וארוך של אבן החובק את הערוץ הטהור .

שלט בעבר על ידי המלך בומי, אומאשו נכבש על ידי אומת האש במלחמה ושינתה את השם החדש אוֹזַ‏אֲי. עם זאת, במהלך היום של שמש שחורה, את כשפות אש האונים גורשו מהעיר, וזה היה שוב חזקתה של אדמת הממלכה.

היסטוריה עריכה

יבסדות עריכה

עריכה

מייסד foundingThe של אומאשו של אומאשו . Renatabls

כ מדינות אגדה עתיקות כי אדם בשם שו ואישה בשם אומה, כל אחת משתי ערים לוחמות, פגש בראש הר שחלק את עמיהם והתאהבו. למרות שמערכת היחסים שלהם הייתה אסורה וזה היה מסוכן עבורם להמשיך פגישה, הזוג מצא דרך להמשיך לראות את זה בסודיות. אחרי שהפכתי את כשפות אדמה 1 על ידי התבוננות בדרכים של , הם יצרו מבוך גדול שרק הם יכולים לנווט. זה אפשר להם להיפגש בחשאי, ואילו כל מי שניסה לעקוב אחריהם יהפכו אבד לנצח במנהרות אי המשתנות. עם זאת, שו יום אחד לא בא לפגוש את אומה, והוא גם לעולם שוב אחרי שהוא נרצח במלחמה בין שני הכפרים שלהם. אומה, מוכה יגון והצער הייתה מונעת לטירוף שיכל הרס שני הכפרים, בקלות בתצוגה האימתנית שלה כוח כשפות האדמה. במקום זאת, היא הכריזה סכסוך על ודרשה כי שני כפרים לחיות בשלום. עיר נוצרה מייד בכבוד של האהבה של בני הזוג, שלבסוף הפך לעיר אומאשו , שם שנגזרו מהשילוב של שני השמות שלהם. ההספד הקצר מצא בקברים העמוקים בתוך מערת האוהבים רק קורא "אהבה היא מבריקה בחושך". במהלך כיבושיו של צ'ין הכובש, כמעט השלמות של ממלכת האדמה , אומאשו נפלה לידיו של מצביא העריץ הזה. העיר נותרה תחת שלטונו, עד שאווטאר קיוישי סרב לאפשר צ'ין לכבוש את חץ האי היא התקשרה הביתה. סנטר נפל למותו בים שמתחת כשהוא סרב בעקשנות לעבור כסלעים שמתחת רגליו התפוררו אל תוך הים. מותו סמן את סוף המלחמה. מאוחר יותר, בתקופת אווטאר אנג, העיר נשלטה על ידי המלך בומי. התעשייה העיקרית של אומאשו הייתה לייצר נשק ואספקה ​​למאמץ המלחמתי; אזרחים פתחו מערכת אלקטרונית מורכבת ויעילה המשמשת להובלת סחורות ברחבי העיר שהעסיקה כשפות אדמה והכביד באמצעות רמפות ומצנחים נרחבים. בומי והסמל אנג שמש כרמפות שקופיות בילדותם, משהו שהאחרון הזמין את סוֹק‏ה וקָ‏טַ‏רַ‏ה לנסות כעבור 100 שנים.

כיבוש על ידי אומת האש עריכה

מאמר ראשי: הלכידה של אומאשו ניו אוֹזַ‏אֲי העיר אומאשו תחת שליטת אומת אש, שם החדש אוֹזַ‏אֲי . הליידי Lostris

זמן מה לאחר ביקורו הראשון של אנג, קָ‏טַ‏רַ‏ה,וסוֹק‏ה לעיר במהלך המלחמה, אומאשו נתפס על ידי כוחות אומת אש. המלך בומי, תמיד פרגמטי ומסתורי, נכנע העיר לכוחות אומת האש ללא קרב. העיר שינתה את השם "ניו אוֹזַ‏אֲי " לכבודו של אדון האש אוֹזַ‏אֲי על ידי בתו, הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה, באביב הבא. העיר כולה עברה שיפוץ מסיבי כדי להתאים טוב יותר את הצרכים של אומת האש. בניית פסל מסיבי של אש יהוה אוֹזַ‏אֲי בשיאה של העיר החלה, והארמון גולח כליל והוחלף בארכיטקטורת ארמון המתכת המועדפת על ידי אומת האש. ייתכן שהיה זה בין השאר בשל העובדה שהארמון הישן שתוכנן במיוחד עבור כשפי אדמה וכאמור רוב החדרים יכולים רק לגשת דרך השימוש בכשפות אדמה . זה יהפוך את הכניסה ויציאה לחלק מהחדרים הבלתי אפשריים ל- כשפי אדמה אלה שאינם. רבים מהבניינים הרגילים שהפקיעו על ידי אומת האש והפכו למפעלים עם ארובות הבולטות למעלה.

אביה של מיי נעשה מושל ניו אוֹזַ‏אֲי , החלפת המלך המודח בומי, שנלקח למעצר לאחר כניעת העיר. עם זאת, אזרחים וחיילים רבים הצליחו לברוח ולהקים קבוצת מחתרת.

שחרור עריכה

במהלך היום השחור שמש, בומי נכלא ראה שהזמן לשחרור העיר ולשחרר עצמו ממאסרו בא. לאחר מכן, הוא המשיך להביס את כשפי אש חסר האונים ולבדו לתבוע את העיר מאומת האש, הוא אפילו הרחיק לכת ומטמא ולהרוס את הפסל הושלם לאחרונה של אוֹזַ‏אֲי, להרוס אוֹזַ‏אֲי הארמון החדש, בזמן שצחק בטירוף ואוכל 'נמיט . זה היה חיוני לשחרור הסופי של ממלכת האדמה אומת האש.

ממשלתיה עריכה

העיר אומאשו נשלטת על ידי מלך בעל שליטה אבסולוטית על נתיניו. במהלך הזמן שבו אומאשו נכבש על ידי אומת האש, מושל מונה על ידי אש יהוה אוֹזַ‏אֲי עצמו. מושל זה הפעיל את שליטה אזרחית וצבאית בשם של השלטון המרכזי אומת האש, כפי שמודגם בהזמנתו הבוטה של ​​כל האזרחים שפונו. הוא היה כפוף רק לאל האש או המשפחה המלכותית.

פריסה ותיאור עריכה

אומאשו layout . הליידי Lostris

עיר אומאשו יושבת בתוך רכס הרי Kolau, מוקפים מכל צדדיו בקניונים תלולים ונקיק עצום. שלושת השערים של העיר בנויים מאבניים מסיביים של אבן, חמישה של כשלושה מטרים, ועבים יותר משלושים מטר. כתוצאה מכך, השערים יכולים להיות רק נפתחו על ידי כשפי אדמה המיומן ששומרים על הכניסה היחידה שלה. העיר עצם בנויה על מספר הגבעות. הארמון יושב על הגבעה הגבוהה ביותר, שהוא מרוכז מאחורי כמה גבעות אחרות. בעיר יש אלף בתים לאזרחים רגילים ואצילים, כמו גם מאה חנויות, מסעדות ובתי מלאכת חרס. רוב סוגי העסקים בה סינג סה יהיו נוכחים באומאשו גם כן. בעיר יש גם מערכת אלקטרונית מורכבת, שבו חבילות מועברות באמצעות כשפות אדמה וכוח הכביד. מבנים באומאשו בנויים בדרך כלל מאבן, שלא כמו רוב הבניינים בארץ הממלכה, ויש גגות רעפים ירוקים. ניו אוֹזַ‏אֲי Eraאומאשו במהלך הכיבוש של אומת האש. הליידי Lostris

בתקופת כיבוש אומת האש של העיר, האבן הייתה בתהליך של נסלל שוב והוחלף בפלדה; הפיגומים היו מראים שכיח. העיר מיוצרת זיהום כתוצאה מהטכנולוגיה של אומת האש, אשר הפיקה כמות גדולה של אדים. פסל ענק של שליט האש אוֹזַ‏אֲי נבנה במרכז העיר. חיילים גם סיירו בעיר, אכיפת החוקים החדשים על האזרחים. כרזה המתארת ​​את סמל אומת האש ניתן היה לראות תלוי מעל כניסת לעיר.

מיקומים עריכה

ארמון מלכותי עריכה

מאמר ראשי:ארמון מלכותי של אומשו אומאשו הארמון המלכותי היה ביתם של המלך של העיר לקראת סיפוחה של העיר על ידי אומת האש והיה ממוקם בראש הפסגה של ההר המרכזית של אומאשו . זה היה ארמון שכולו דלתות כשפות אדמה המופעלות ויהיה בלתי אפשרי לכל אחד, למעט כשף אדמה, כדי לנווט אותו.

מערכת הביויב של אומשו עריכה

מערכת ביוב אומאשו היא סדרה של מנהרות מתחת מחוברים העיר אומאשו , המשמשות להובלת מים וביוב אל מחוץ לעיר. מערכת הביוב היא מקום מאוד אפל וטחוב מלא בכל מיני זוהמה ויצורים לא רגילים כולל pentapus--אומנת עלוקה והסגולה. מערכת הביוב מסתיימת בתחתית הערוץ והוא אחת מהדרכים היחידות להתגנב ומתוך אומאשו . אנג ידע על מעברים סודיים אלה מחוויות העבר שחקו שם עם בומי. [1] אנג ניווט את המערכת מלווה קָ‏טַ‏רַ‏ה וסוֹק‏ה כשרצו להיכנס לעיר במהלך כיבושה על ידי אומת האש. [3]

ארמון מלכותי בעיר אוֹזַ‏אֲי עריכה

ניו אוֹזַ‏אֲי רויאל PalaceThe ניו אוֹזַ‏אֲי ארמון מלכותי. Annawantimes

לאחר אומת האש השתלטה על העיר, הארמון המלכותי לשעבר הוחלף באחד חדש שנבנה כדי לשכן את המושל ומשפחתו. הוא היה ממוקם בגובה נמוך יותר והציג תצוגה מרשימה של תכונותאומת האש אדריכליות מסורתיות. הבניין היה בן שלוש קומות והיה מבנה שכבתי מחק בבית מקדש, הרובד העליון להיות הקטן ביותר. רעפים כיסו את הגג, שהיה אדום בצבע וצופה בצהוב זמירה לאורך השולים. כבויים לצדדיו של הארמון היו קווי אספקה ​​אלקטרונית, והמבנה כולו היה גבוה מעל פני הקרקע.

הארמון בהשתתפות מרפסות מרווחות רבות, אשר נעשו מאבן צהובה והיו קישוטי זהב רבים שניצבו למעקה. עמודים בצבע אפר נתמך המרפסת בקומה השנייה, ומאחורי העמודים אלה היה קיר דומה רירי נושאות הכניסה הראשית של הבניין. הסיפור השני היה גם חדר הלבשה, בו כריות הרבות של הארמון והצעצועים לתינוקות נשמרו, אם כי לעתים קרובות מפוזרות על הרצפה. לפחות שני פוחלצים היו מאוחסנים בחדר, אחד מהם דובים. במרכזו של החדר היה שולחן שבו קערה של פרות שונים תישאר לתושבי הארמון כדי לאכול, ולידו הייתי ארון חום.

מערכת דוער עריכה

ארמון מלכותי בעיר אוֹזַ‏אֲי מאמר ראשי: אומאשו אספקת המערכת דוער בומי ואנג ואנג slidingבומי לשחק במערכת האלקטרונית. Renatabls

מערכת דואר אומאשו היא שקופית קישור שממשיכה לאורך קילומטרים בעיר. כשפי אדמה להעביר את החבילות מסביב לשקופית אחרת, שיכול לנסוע לכל מקום בעיר. אנג ובומי השתמשו בו כ" שקופית סופר "ממש לפני תחילת המלחמה. מאה שנים מאוחר יותר, אנג השתמש במערכת כמצגת שקופיות עם קָ‏טַ‏רַ‏ה וסוֹק‏ה , אם כי הפעם, הוא היה קצת פראי, תוך השימוש כשפות אוויר כדי להגדיל את המהירות שלהם. [2] אנג נצל את המצנחים שוב כאשר מנסים להתאושש כבש המלך בומי מאָ‏זּ‏ולַ‏ה. [3]

דמויות בולטות עריכה

† מציין מנוח. * אומה †

  • שו †
  • המלך בומי

אבא של מאיי * * האמא של מאיי * *

  • מאי
  • טום טום-
  • יונג

טריוויה עריכה

  • בהתבסס על הכתב העתיק ב" מערת שתי אהבות ", הדרך הסינית המסורתית לכתוב אומאשו הוא 奥玛舒.奥玛 פירושו "קרנליאן המסתורי", ואילו 舒 הוא משפחה הסינית שמשמעותה "להירגע". בסינית פשוטה, אומאשו הוא 奥玛舒.
  • אומאשו נבנה באופן דומה מקדשי האוויר נבנו, היא שנחצב מתוך הר.
  • מאז האומה ושו היו כשפי אדמה האדם הראשון, הם חיו בתקופה שלפני האווטאר, ולכן אומאשו יכול אפילו להיות מבוגר יותר מהאווטאר הראשון.
  • צורת אומאשו דומה לזה של דמות pictograph הסינית "הר" (山).
  • אומאשו גם מזכיר את הפירמידות בגיזה.
  • אין "לקחת-backsies" בממלכה הזאת. [2]
  • הוא רמז לכך שהמערכת החברתית של אומאשו בנויה כך שתספק הזדמנות שווה לכל תושביה, כפי שכל אחד יכול ללכת לשום מקום, שלא כמו בה סינג סה. [8] עדות לכך היא עוד יותר כאשר המלך בומי הלך על המערכת האלקטרונית בלי שמישהו מוחה להיות שם כמו מלך. [2]
  • מקור שם אומאשו דומה לזה של בירת פולין, ורשה. לפי אגדה, במלחמות בשם הדייג התאהבו בבתולת ים בשם סאווה שחיה בנהר הוויסלה, ויחד הם הקימו את העיירה שנקראת מאוחר יותר Warszawa (ורשה).

הפניות עריכה

1 ↑ 1.0 1.1 1.2 מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן. 2. ↑ 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 "מלך Omashu". ג'ון O'Bryan (סופר) ואנתוני Lioi (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 18 מרס 2005. לא. 5, ספר אחד: מים 3. ↑ 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 "חזור אל Omashu". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 7 אפריל 2006. לא. 3, ספר השנייה: כדור הארץ 4 ↑ 4.0 4.1 "שביט Sozin, החלק 2: המאסטרים הישנים".. אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. לא. 19, ספר שלישי: אש 5. ↑ 5.0 5.1 "מערת שתי אהבות". יהושע המילטון (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 24 מרס 2006. לא. 2, ספר השנייה: כדור הארץ 6. ↑ ​​"יום אווטאר". ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2006. לא. 5, ספר שנייה: כדור הארץ 7. ↑ המגילות האבודות: כדור הארץ, 111 עמודים של אוסף המגילות האבודות. 8. ↑ "עיר חומות והסודות". טים הדריק (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 22 ספטמבר 2006. לא. 14, ספר שנייה: כדור הארץ

ראה גם עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית