Fandom

אווטאר Wiki

אומת אש ארמון מלכותי

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מקום

הון אומת אש

ממשלה

עמדה

ארמון מלכותי

בעלים

אש יהוה

הופעה ראשונה

"הסערה"

מיקום על המפה

אש אומת הארמון המלכותי הוא הבית של אש יהוה ומשפחתו. זהו מקום המושב של ממשלת אומת האש, והוא אחד המבנים המוכרים ביותר באומת האש. הוא ממוקם במרכזו של מכתש העיר קלדרה שהוא חלק מההון.

ההיסטוריה עריכה

הבניין היה כפוף לשינויים כפי שנבנה מחדש באופן חלקי לפחות במקרה אחד, בשל ניזק שנגרם מהתקפה.

אווטאר רוקו  להרוס חדר הכס המקורי.

חדר הכס המקורי לפני יהוה האש סוזין היה ניכר יותר מזו הנוכחית. זה היה בהיר והיו צבעים אדומים וזהב יותר, וגם חסרים לי הקיר הבולט של אש שכרגע מפריד בין ה 'האש משאר החדר. עם זאת, אווטאר רוקו הרס את חדר הכס המקורי במדינה המנותקת כאשר ויכוח בינו לבין סוזין הביא אלימות. [1] חדר הכס הנוכחי נבנה לאחר מכן.

כעבור יותר ממאה שנים, היה גם ארמון חדרה על ידי אנג, שהיה המבקשים אש יהוה אוֹזַ‏אֲי, שלא היה בארמון באותה העת. [2] בעת מלחמת מאה השנה הגיעה לסיומו, גרש את הנסיך צוּקוֹ עשו ארמון ביתו שוב לאחר שהוכתר אש יהוה. [3]

תיאור עריכה

השטח שהקיף את הארמון המלכותי מייד הוא עקר וסלעי, נטול צמחייה מכל סוג שהופך הסתננות חשאית כמעט בלתי אפשרית. החומה שהקיפה האחוזה הזאת מפרידה ארמון משאר חלקי העיר. מחוץ למתחם ההגנתי כמה גנים שופעים ווילות לשימוש על ידי בני משפחת המלוכה, מלאות צמחים יפים, עצים וברכות.

הארמון עצמו הוא מבנה יחיד, מגדל משולשים משוכלל עם מרזבים הוא במרכז, עם שלושה אגפים שונים להצטרף אליו. שתי הכנפיים הקטנות עומדות משני צדי הכניסה הראשית לבניין הארמון. יש שם מגדלים בקצוות, כמו גם הכנפיים האלה. בדיוק ממול לכניסה הראשית הוא האגף השלישי, גדול יותר, שבו שוכן חדר כס המלכות של אש יהוה.

בפנים, הארמון מורכב מאולמות העצומים ושומר על מערך מורכב של כנפיים ותאים. קו שטיחים גדול על הקירות ותמונות אש נושאים ופיתוחים משוכללים פרושים לאורך כל הסעיפים הרבים של המבנה.

כסא חדר עריכה

ידוע גם בחדר המלחמה, זה המקום שבי אש הלורד עושה את רוב ההחלטות שלו וגם שם הוא מגבש תוכניות עם יועציו הצבאיים והאזרחיים שלו. חדר הכס יש עמודים שחורים רבים עם בסיסי זהב משוכללים התומכים בגג, ויש רצפות אריחים שחורות, הכל תוכננו כדי לשקף את אור המדורה. אש יהוה יושב על כסא מכוסה מצועצע על פלטפורמה גבוהה יותר, והוא תמיד מוקף בחומת אש. תמונת תבליט עצומה של דרקון אש מעטרת את הקיר שמאחורי ה 'האש. אווירת ההטלה נועדה להחדיר יראה ופחד בכל מי שנכנס, מפחיד כל מי שעומד בפני ה 'האש.

בתקופת שלטונו של לורד סוזין אש, חדר הכס היה הרבה יותר קטן ממה שהיא עכשיו. לאחר אווטאר רוקו הרס הרבה של החדר במהלך הקרב שלו עם סוזין, אש יהוה הרחיב אותו לממדיה הנוכחיים. [1] לפני הבנייה מחדש שלה, זה לא ספורט אולם העמודים הגדולים ואש המקיפה את כס המלוכה.

אגני קאי הקאמרי עריכה

תא אחר גורסת זירה מקורה אגני קאי להשלים עם ישיבה לקהל רחב, המשמשת ליישוב סכסוכים של הארמון. בפועל אומת האש של האגנים קאי (או "קרב אש") נעשה שימוש רב לפתרון סכסוכים. כל מי שקרא תיגר לאגני קאי חייב לקבל או להיות ממותג כחלשלוש. מצד השני, כל מי שייכנס לאגני קאי הקאמרי יודע שזה יכול להיות הקרב שלו או שלה אחרון. הקרבות אלה גבו את חייהם של כשפי אש רב, והם היו אפילו יותר סלחניים לאנשים שהראו רחמים על יריביהם. [4]

רויאל גלרית עריכה

מאמר ראשי: רויאל גלריה

הגלריה המלכותית היא מסדרון שנושא דיוקנים של לורד אש האחרונים. את לורד האש הידועה רק על הקיר הם סבו של סוזין , אביו של סוזין , אזולון, ו אוֹזַ‏אֲי

חצר עריכה

בחצר, האצילים לאסוף כדי לקבל מבט ראשון מחברי משפחת המלוכה עם שחר. צוּקוֹ הוצג להיות בירך על ידי קבוצה גדולה של מעריצים וכשפי אש בחצר. השטח שבין הקירות והארמון הוא עקר ונטול כל כיסוי, להבטיח שרוצחים ומרגלים שניסו לחדור לארמון פוטנציאליים צפויים להיות הבחינו על ידי מגדלי שמירה הרבות. [5]

חדרי שינה עריכה

שניהם צוּקוֹ ו אָ‏זּ‏ולַ‏ה של חדרי שינה הם גדולים מאוד ומכילים עיטור מפואר ורהיטים, תמלוגים הולמים. נראה כי חדרי שינה אלה לעתים קרובות שמורים לאלה בקו ישיר של שושלת לכס המלכות של לורד האש, כפי שהנסיך אוֹזַ‏אֲי ומשפחתו גרו בוילה מחוץ לארמון בתקופת שלטונו של אביו, אש יהוה אזולון

רויאל ספא עריכה

מאמר ראשי: רויאל ספא

רויאל הספא הוא הספא הפרטי של המשפחה המלכותית שלו. זה היה אהוב של אָ‏זּ‏ולַ‏ה , כפי שהיא יכולה לעתים קרובות למצוא כאן מקבלת חפפה את השערה וציפורניים מטופחות. [5]

טריווית עריכה

■ העיצוב והאמנות לאומת אש הארמון המלכותי נעשה על ידי אלזה Gargarza, בוגר ארכיטקטורת ימין מבית הספר. היא קבלה שלוש מילות מפתח על ידי היוצרים ללכת על: "מצרי, סיני, מפחידה".
■ פאלאס הוא המיקום החוזר ביותר של אומת האש. זה הופיע בפלאשבקים והרבים של החלומות של אנג של צוּקוֹ .

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 1.2 1.3 "הסמל ואש יהוה". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 26 אוקטובר 2007. מס '6, ספר שלישי: אש

2 ↑ "היום השחור שמש, חלק 1: הפלישה".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '10, ספר שלישי: אש
3 ↑ "שביט Sozin, החלק 4: Avatar Aang".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש
4 ↑ מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.
5. ↑ 5.0 5.1 "סיוטים וחלומות בהקיץ". ג'ון O'Bryan (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. נובמבר 16, 2007. מס '9, ספר שלישי: אש
6. ↑ ​​"ההתעוררות". אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 21 ספטמבר 2007. מס '1, ספר שלישי: אש

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית