Wikia

אווטאר Wiki

אומת האש

שיחה0
238דפים באתר זה

מאמר זה הוא על האומה בסדרה. למיקום בסרט, ראה אומת אש.

מידע פיזי

מקום

ההמיספרה מערבית

ממשלה

הון

הון אומת אש

צורת הממשל

מונרכית אוטוקרטית

ראש המדינה

אש יהוה

סמכות דתית

חז"ל אש

מטבע

אש חתיכת זהב אומה

שליט

אש יהוה

הופעה ראשונה

"היום קצר בחלק 1: עולם הרוח"

מיקום על המפה

אומת האש היא אחת מארבע המדינות בעולם. זה מונרכיה אבסולוטית בראשות לורד האש. מבחינה גיאוגרפית, היבשת נמצאת על הקו המשווה של כוכב לכת בחצי הכדור המערבי, והוא מורכבת מכמה איים, ולכן היא קבוצת איים. בירתה היא פשוט מכונית בירת אומת האש. אומת האש היא בית כשפי אש הידוע ביותר.

אומת האש היא האומה השנייה בגודלה בעולם במונחים של סמל אוכלוסייה ושטח, שני לממלכת כדור הארץ. הכלכלה של אומת האש היא חזק ביותר בעולם, עם מגזר תעשייתי חזק ופיתוחים טכנולוגיים נרחבים. הוא גם ידוע לצבא הגדול שלה, החזק.

ללא קשר לגבולות קודמים, הצבאי של אומת האש היה עסוק במלחמה אימפריאליסטית המאה ארוכה עם שלוש המדינות האחרות במהלך חייו של הסמל אנג. השליט מייד לאחר סיומה של מלחמת מאה השנה, אש יהוה זוּקוֹ, השתמש במשאבי אומת אש כדי לסייע לבנות מחדש את העולם, [1] תתחיל תנועת שיקום ההרמוניה, [2] וסופו של דבר ליצור את הרפובליקה המאוחדת של אומות. הון אומת האש נשמר על ידי השערים הגדולים של אזולון, [3] על שמו של סבו של זוּקוֹ ואזולון, שליט האש אזולון. שבעות שנה לאחר סיומה של מלחמת מאה השנים, אומת האש עדיין משחקת תפקיד בענייני העולם. נציג אומת האש מחזיק מעמד מואצה של ריפבליק סיטי שעוזר לשלוט ברפובליקת עיר והרפובליקה המאוחדת באופן כללי. [4] הם גם משחקים חלק בהגנה הימית של ארצות הכוחות, עם הגנרל אִיירוֹ מוביל את הליגה הראשונה .

מראה עריכה

לפטר אצילי אומה

חברי אומת האש נוטים להיות בעלי שיער שחור או חום, כתום, זהב, חום, או עיניים אפורות ועור חיוור, למרות חריגים כגון טאי לי, Piandao, שוג'י, בג'י, וסתר אכן קיימים. בנוסף, במונחים של תווי פנים, עיניהם לעתים קרובות יותר ויותר בכושר יחד עם גשרים אף גבוהים יותר מבני עמים אחרים. יש שכיחות של עצמות לחיים שונות בקרב האוכלוסייה גם כן. עם זאת יש גם אנשים מסוימים עם חריגים. גברים מבוגרים יותר נוטים לספורט זקנים גדולים, שפמים, ופאות לחיים, בעוד שגברים צעירים הם בדרך כלל מגולחים, או שפם וזקן תיש קטן. נשים בדרך כלל לובשות את השיער שלהם בחזרה, אם כי לאירועים מיוחדים ניתן נערמו על חלק עליון של הראש, או עוטף את תמיכה. חברים נשיים של האצולה גם נוטים להיות ציפורניים ארוכות ומחודדות, המטופחים את האצבע, אשר דומות את "המסמרים" הקיסריים ארוכת הזהב הסיני העתיק לבש. כמעט כל האזרחים לבוש קשרים עליונים, שנערכו לעתים קרובות על ידי חתיכת קצה בלולאה דקורטיבית המציין דרגת סוציו האקונומית שלהם. בני אצולה ופוליטיקאים נוטים קישוט השיער שלהם עם שתי חתיכת פינים, להבה מנוסחת; זוּקוֹ ואָ‏זּ‏ולַ‏ה ללבוש 3 להבות הפשוקות, ואש הלורד לובש פיסת זהב, חמישה פינים. אזרח רגיל יכול ללבוש פיסת פינים אחד, כפי שמוצג על ידי סוֹק‏ה כשהוא לבש את התחפושת שלו. התסרוקות שלהם עצבו בולט ביותר את הסגנונות סיניים מסורתיים האן. חברי הצבא לובשים מדים אדומים ושחורים המזכירים שריון מצופה סיני עתיק. השריון יכול להיות גם רקמת זהב או סמלים עליהם. צבעים מסורתיים שחוקים בכל טווח האומה מהאדומים עמוקים לגווני חום כהה, בגוון אפור ושחורים, עם לבן מזדמן, או ורוד. אזרחים רבים לובשים קוצי כתף, הכמות מייעדת מעמד חברתי, אזרחים רגילים ללבוש אחד, אצילים ללבוש שניים, ואש הלורד לובש שלושה, למרות שיש יוצאים מן הכללים הללו. הוא ציין כי מבחינה אסתטית, בגדים, ארכיטקטורה, והסגנון חזותי כללי של אומת האש דומים לזו של צ'ין הסיני, טאנג, ותקופת שושלת האן. יש גם רמזים להשפעות אופנה יפניות פיאודליים.

סמל לאומי עריכה

הסמל הלאומי של אומת האש הוא להבה מסוגננת, בצורת דמעת מזלג לקילשון של שלוש לשונות שלהתחדד כלפי מעלה לנקודה. הסמל מוצג בעיקר על דגלה, המדים, על הדגלונים של אש צי ספינות מלחמה, את הצדדים של כלי רכבם השונים של מלחמה, וכמו סימון טריטוריה של אומת אש. נראה כי המשפחה המלכותית אומת האש ומעלה מסוימת חברים ללבוש את הסמל בקשרים העליונים-. נסיכת אזולון, אש יהוה סוזין, אש יהוה אזולון, רוקו הסמל, שליט האש  אוֹזַ‏אֲי, אש יהוה זוּקוֹ, לו עשר ודובה נצפו לובשים אותם.

דגל אומת האש הוא דגל בצורה משולשת עם סמל הלהבה המסוגנן במרכזה. שישה פסים דקים להאריך מהקצה המשופע. מטבע אומת אש מורכבת מזהב, כסף, ברונזה ויצירות של צורות וגדלים שונים, המשמשים את אזרחי אומת אש לרכישת סחורות ושירותים, והם עוצבו עם הסמל הלאומי ממוקם במרכז. בהתבסס על החותם האדום האש של האדון על כל פוסטרי המבוקשים, אומת אש כתובה בסינית כ烈火 国, מילולי "Raging ארץ אש". מעניין לציין, כי המונח "烈火" הוא הדרך הסינית של כתיבה "אגנים", האל ההינדי של אש.

גאוגרפיה עריכה

מפה של אומת האש למעט מספר איים קטנים.

אומת האש ממוקמת בארכיפלג של איים וולקניים טרופיים, רב עדיין פעיל, שנותן את אומת מקור בלתי מוגבל של כוח. בגלל אקלים חם ולח, אומת האש היא בית למגוון רחב של חי וצומח מקומי, אם כי רוב האיים העיקריים הוסר מהם ועכשיו היערות מורכבים ממישורי עשב. נסיעות מעטות לאומת האש, ושום אומה אי פעם רכובות פלישה נגדה, אם כי בשנים המאוחרות של המלחמה, כדור ארץ הממלכה תכננה לעשות זאת ביום שחור שמש, אך נעצרה על ידי אומת האש לפני כן בשל נופל מבה סינג סה;. [5] ניסיון פלישה מאוחר רכוב על ידי הסמל ולהקה של תומכים נכשלו [6] האוכלוסייה של אומת האש מרוכזת בעיקר במרכזים עירוניים, למרות שיישובים קטנים יותר, בכפרים ובעיירות מנקדים את הנוף, כמו גם. עיר הבירה היא באי הגדול ביותר, הממוקם בתוך המכתש של הר געש גדול. [3] יש גם הרבה מפעלים תעשייתיים שבי נשק, טנקים וספינות מלחמה בנויים לתמוך במאמץ המלחמתי.

משאבי טבע עריכה

אומת האש מעסיקה מסגרים מיומנים ונפחים העושים שימוש בברזל ומתכות אחרות כדי לעורר המבצרים וספינות המלחמה שלהם. ניצול פחם לחלץ את האסירים עבדו בפרך במכרות, הם מסוגלים לשלטון תנורים מסיביים. על פי פרשנות שמע, הכונן הראשוני לניסיונותיהם להתרחבות תיעוש וצורך רב יותר במשאבים, בעצמו מרכיב עיקרי של אימפריאליזם.

ממשלה עריכה

חדר כס המלכות של שליט האש.

מערכת ממשלתית: אוטוקרטים

ראש המדינה: שליט האש

סמכות דתית: חכמה גדולים ומועצת חכמי אש

אומת האש נשלטת עם אופי קשוח וכמעט מפחיד על ידי האחרון בשורה ארוכה של כשפי אש, עם המנהיג האחרון שבם אש יהוה צוּקוֹ. המערכת הפוליטית של אומת האש היא אוטוקרטים, שנהלו מלחמת מאה שנים אימפריאליסטית נגד שלוש המדינות האחרות בעולם, במטרה המוצהרת שהייתה ליצור אימפרית רחבי פלנטה. הם לא היו מעסיקים מעל רצח כדי להשיג מטרה זו, כפי שהם חסלו את כל העם של נוודי אוויר, ונסעו לשבט המים הדרומי על סף הכחדה. הרעיון של מונרכיה אבסולוטית חזק את הצהרתו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה כי "כוח אמיתי, הזכות האלוהית לשלוט, [היה] משהו שאתה [היו] נולדת עם". [5] עם זאת, אומת האש לא תמיד הייתה ההתגלמות הרודנית, מיליטריסטית שהיא היום. לפני אלף שנים, בשנותיו הראשונות, מועצת החכמים הובילה את אומת האש ש, בין כמה אינטרסים לאומיים אחרים, שהשקיעו רבות בפילוסופיה ורוחניות, בדומה לזה של מירוץ נומד אוויר הנזירי. מרווית העופרת הייתה ידועה בתור "אש יהוה" בשל רמתו הגבוהה כשפות אש סמכויות כמו גם הזיקה הרוחנית העמוקה שלו עם האלמנט. במהלך השנים, אחד להוביל מרווה בחרה לנתק את קשרים עם החכמים שנותרו ובקשה להיות השליט הבלעדי של אומת האש. הוביל כעת על ידי החכם הגדולה, החכמים הוסדרו בעיקר לעניינים רוחניים, אבל בכל זאת עדיין נותר מעט כוח פוליטי על פני האומה, במתחים בין שתי כתות וגדלו עם כל דור ודור.

שליט האש צוּקוֹ.
המחלוקת הגיעה סוף הסוף למצב של שיווי משקל במהלך עלייתו שלל סוזין לכס המלוכה והשלטון. כשעדיין חי בתקופת שלטונו של סוזין, החכמים נשאר נאמן לסמל רוקו והשגיח על המקלט שלו. אבל בעקבות מותו של הסמל, חכמים, לאחר שלושה דורות, ולבסוף הוגשו תחת שלטונו של לורד האש ונאלצו לשרת רק אותו, מייעץ לו בעניינים רוחניים. [7]

כעת, תחת השעבוד של אש יהוה צוּקוֹ, חז"ל האש הנוכחי הם אחרון מסוגם, הזדקנות שרידים של עידן עבר רחוק, כאשר עניינים רוחניים הונחו בחשיבות גבוהה מעל ליוזמה צבאית. בעקבות התבוסה של אש יהוה אוֹזַ‏אֲי בידיו של הסמל אנג, אש יהוה זוּקוֹ עלה לשלטון והסתיים במלחמת מאה שנים. הוא הקדיש את שלטונו לבנייה מחדש של ארבע המדינות בעידן חדש של שלום. [1]

ראה גם: אומת  האש עץ משפחה מלכותית

התעשייה עריכה

בעמידה ביעדה לשעבר של כיבוש הגלובלי, האומה נהגה להיות מעורבת בבניית ספינות, עיצוב מתכת וייצור אמצעי לחימה, כולל חיצים, חניתות, מגינים, חרבות וסכינים. מלבד המגוון של כלי נשק הגס הזה, אומת האש עומדת כמתקדמת ביותר מהבחינה טכנולוגית של המדינות, כמו הידע הגלום בה של בעירה נותנת להם כמה טכנולוגיות תעשייתיות-Age כגון מטלורגיה המתקדמת, טנקים, חומרי נפץ מתוצרת מקומית כמו "ג'לי פיצוץ", מתוחכמות בליסטרות, מקדחות מצור, ופחם המופעל Ironclad ספינות מלחמה. כמה מהחידושים הללו הוזמנו על ידי סחיטת אדמת ממלכת ממציא גולה, המכונאי.

חינוך עריכה

ספר אומת אש.

אומת האש מבטאת מערכת חינוך הפורמלית שכללי היא די דומה למערכות חינוך בחיים אמיתיים. בתי ספר ציבורי ברמה גבוה, ניתן למצוא באיים החיצוניים, המשווים לפרברי המעמד העליונים של אומת האש. תלמידים בבתי ספר מסוימים להתחיל את התהליך החינוכי ברגע שהם מתחילים כשפות אש, או למסיבות שתייה שאינן, ברגע שהם מתחילים ללכת. נושאים כולל ההיסטוריה, מוסיקה, נימוסים והליכות, לוחמה, וכשפות אש לומדים התלמידים על ידי מורים שונים. עם זאת, מערכת החינוך פועלת גם כ" מוח של דפוס "תהליך, מה שגרם לתלמידים לפתח תחושה חזקה של לאום ונאמנות לאל האש. מורים לשמור על משמעת וסדר נוקשה ומסרבים ללמד את התלמידים את אמנות ריקוד או כל סוג של ביטוי עצמי. בנוסף, צנזורה ותעמולה ניתן למצוא במאמרים בספרי היסטוריה לדוגמה הרצח עם של נוודי האוויר. [8]

תרבות עריכה

מקדש האש, שבו למד רוקו אווטאר.

המראה של אומת האש מתבסס על אש, באופן טבעי. בדומה למדינות האחרות, שהוא מבוסס על הצבע הבסיסי שלה, במקרה זה, אדום. רוב הבניינים עשויים מאבן. יש להם גם גגות הפגודה בסגנון אדום מועדפים על ידי אומת האש. סמלי אומת אש לעתים קרובות לשים על מבנים חשובים או נחמדים לקישוט ובתוכו היו משותף לתמונה של אש יהוה אוֹזַ‏אֲי להיות כל זמן במקום חשוב, גלוי לעין. כבישים אלה בנויים היטב, סדורים, בעיקר ישר, בדרך אל היעד, אשר מתאים לאישיותו של השליט של אומת האש - ההשתלטות גלובלית ושואפים לעשות את זה. הם כמעט אף פעם לא צריכים בליטות ובהם עשויים מאבן המחוררת מסודרת במקום. ילדים לומדים שאומת האש הייתה הציביליזציה הגדולה ביותר שאי פעם היה קיים, שהמלחמה הייתה דרכו של שיתוף גדולתו, וכי אש יהוה אוֹזַ‏אֲי ומשפחתו היו אנשים גדולים שעזרו את העולם. זה גרם לפולחן האישיות להצטבר סביב אש יהוה, הצבאי ואצולה, שנחשבו כלהביא את היתרונות של תרבות אומת אש לאומות האחרות. שבועת אומת האש היא אלמנט תרבותי אופייני וחשוב, שמפגין ההוראה שלה לילדים בבתי ספר עם צניעות, ודקלמה בהרהור. [8] השבועה נכתבה בתחילת המלחמה, והוזמנה על ידי אש יהוה סוזין. הכותרת שלו הוא "המצעד לתרבות". [9] שמות רבים של אזרחי אומת אש לנצל עיצורים קשים כמו האות "ז", כולל Zuko, אוֹזַ‏אֲי, אָ‏זּ‏ולַ‏ה, סוזין, ז'או, אזולון, קאזן, וכו 'למרות שמעניין מספיק, פיאנדאו לא להזכיר לסוֹק‏ה כי יש "מיליון יס" כשמסייע לו בבחירה בשם בדוי. [10]

מכס עריכה

חברת אומת אש שמה דגש רב על הכבוד והערכה, במיוחד כלפי האצולה וזקנים; הקונספט של אגני קאי המפורסם נובע מהאמונות האלה. האם צריך לכבד מספיק כדי להיות בנוכחותו של חבר משפחת המלוכה, האדם צריך להשתטח בכבוד או סיכון המאותגר לאגני קאי לנקום את הכבודה של הזלזול המלכותי. עם באים במגע עם בכור או טוב, זה מנומס להשתחוות. שלא כמו בחלקים אחרים של העולם, קשת זה מורכבת בהנחת יד בצורה ישרה עם השני הונח מתחתיו בצורה אנכית. [8] זה מייצג את מעמדו מיוחס עם אחת מתחתיו, קד קידה. גם בעת קבלת הזמנה באומת האש על ידי מעולה זה נפוץ לא להשתחוות, אבל להפוך את סמל היד. קידתו נדרשה בעת ברכה לאחד, כאשר משהו נחמד שקרה, אחרי שעסק, ועוזב. זו יכולה להיות התייחסות לפרקטיקה של כבוד מוטל בספק לזקנים וממונים בודו ובסין.

סביר להניח כתוצאה מהתהפוכות התרבותיות בתקופת המלחמה, נשים באומת האש מקבלות יותר חופש מאשר באומות האחרות, ואף יכול ולפעמים עודד אותו להצטרף למשטרה וצבא ההגנה מולדת.

מזונות עריכה

הדיאטה של ​​אזרחיה מורכבים מאטריות, בשר, אורז, כרוב, תה ואגוזי leechi. האנשים גם ידועים שיש טעם למזון של נסיעת spicier, כפי שהם נהנים מפתיתים בוערות אש, אש, לרחוש gummies-שקיות צ'יפס ועוגות אש. יש ארוחות צמחוניות מאוד קטנות. התה השיכור הנפוץ ביותר באומת האש מתובל תה.

פסטיבלים תרבותיים עריכה

בובות ומסכות.

"פסטיבל ימי האש" הנסיעה היה אירוע בחסות אומת אש שהביא תרבות אומת אש לאזרחיה נאלצים לחיות הרחק ממולדתם. אירוע זה נסע לאזורי אש עם כבוש של כדור ארץ הממלכה, להישאר לכמה שבועות בכל פעם, בכל מיקום. מגוון של אנשי אומת אש השתתף בפסטיבל, מחיילים בחופשה ל, אזרחי חיים בשטח כבוש. [11] משתתפיה לבשו מסכות עץ מגולפת ביד מסוגננות דומות לזה של מסכות תיאטרון קאבוקי, וסוחרי vendored מגוון רחב של תכשיטים זולים וחטיפים מקומיים. האטרקציות של הפסטיבל כללו תיאטרון בובות, זיקוקין, להטוטנים וקוסמים כשפות אש, ותצוגות כוללות של תעוזת יחיד או קבוצת כיפוף. כפי שמודגם בפסטיבלים התרבותיים שלה, אומת האש מועסקת תעמולה להחדיר תחושה של לאומיות ונאמנות לאש יהוה, הפולחן אישיות, באזרחיה מהגיל הצעיר ביותר האפשרי; אטרקציה פופולרית גבס אוֹזַ‏אֲי כגיבור בבובות לילדים להראות. זה היה באחד מהפסטיבלים האלה שצוות נפגש סמל צ', וסופו של דבר ג'אונג ג'אונג. [12] במהלך חודשי הקיץ ברחבי אוגוסט, "ליליים פסטיבלי אש" רבים צצים סביב אומת האש כדי לחגוג את הפריחה של הפרחים, שנודע כסמל לתשוקה לוהטת, ולהתמיד לאורך כל עונת הפריחה הקצרה שלהם. חמים אסף כמה בובות אומת אש שנראו דומה לאלה "אש ימי הפסטיבל". [13]

עונה עריכה

כל אומה מארבע המדינות מושפעת משל העונה הנבדלת, הדומיננטית. העונה של אומת האש היא הקיץ. כחותיו "Firebenders משופרים מעט בשל העלייה בטמפרטורה. ילדי כשפות אש רובם נולדו בקיץ. מדיה:עריכה

צבאות עריכה

מאמר ראשי:הכוח הצבאי של אומת האש לחדר מלחמת אש אומת האש של הלורד.

צבא אומת האש הוא חזק בארבע המדינות. שימוש בכוכב שביט לוהט שהגביר באופן משמעותי את סמכויותיהם, הם הצליחו לחסל את נוודי האוויר בתחילת המלחמה. למרות שאומת האש נלחמה בשתי חזיתות נגד שבטי מים ואדמת הממלכה, עדיין הם שמרו על העליונה. ככל שהמלחמה התארכה, התברר כי אומת אש סופו של דבר תנצח אם הסמל לא התערב. שבט המים לא היה כוח צבאי באופן ישיר לאתגר את אומת האש, ומכריע האדמה בריטניה אבדה המאחז הצבאי הגדול האחרון שלו לאומת האש. [5]

הצבא עריכה

אש חיילי אומה.

צבא אומת האש מורכב משני חיילי רגלים הרגילים, שבדרך כלל חניתות להניף, חרבות ומגינים, וכשפי אש . קרנפיהם הפרשים לרכב קומודו. יצורים אלה הם שילוב בין קרנף גדול וקומודו דרקון, ויש לי שלוש קרנות כמו של טריצרטופס וזנב ארוך שוט אוהב. אומת האש יש גם יחידות של טנקי מתכת. טנקים אלה הם כבדות משוריינים ומצוידים ביציאות אש (כדי לאפשר לאנשי צוות לירות קליעים, החל מכדורי אש המיוצרים על ידי כשפות אש לקרסים ענקים). [14]

האקט של התחפשות שבויי המלחמה כחיילי faux לספק מספוא היה טקטיקה בשימוש על ידי המונגולים העתיקים וכמה מצביאים סיניים. [15] אחד הגנרלים הציע להקריב חלוקת טירון של חיילים כדי לספק הסחת דעת, [16] לפעול בשימוש על ידי מנהיגים צבאיים שונים (גם מהמערב והמזרח), לאורך ההיסטוריה.

קשתי היןין עריכה

  מאמר ראשי: קשתי היןין

קשתי יןין הם היחידה המיומנת של הקולונל שיאו של קשתים, והם, לדברי ז'או, "מסוגלים לטוס מצמיד לעץ ממאה מטר משם בלי להרוג אותו". הם כל כך מיומנים בכך שהצליחו ליצור עומס יתר ולכידת אנג, הסמל האישי, למרות שהוא המשך נמלט ממעצר. [17]

חיל ים עריכה

ספינות חיל ים אומת האש  מג"ב הירי באנג וחבריו.

הצי של ספינות מלחמת אומת האש כולל אִיירוֹclad פחם חיבור לחשמל. בנוסף לתכונות החסונות, השימוש במתכות של אומת האש כדי להסיר זיהומים מהמתכת מבטיח כי כשפי אדמה לא יכול לפגוע בספינותיהם את כחותיהם. כלים אלה משמשים למטרות רבות, מלזנק וירידת כוחות למתן הפגזה עם הבליסטרות שלהם ליצירת חסימות. כשפי אדמה נתפס נכפו לעבודה כדי לעבוד על מספנה באמצע אוקיינוס. בידיעה שהם לא יכולים לכופף את המתכת של האסדה, רבים של כשפי אדמה נתפס אבד את רצונם להילחם. [18] הצי של אומת האש הוא חזק מאוד ואין לו שווה; אדמירל זאו הניח מצור על שבט המים הצפוני עם מאת ספינות, ואומת האש בהחלט יש עוד רב. עם זאת, כמעט כל הצי שהושמד כאשר אנג הפך הגלגול הפיזי של רוח האוקיינוס, והשאיר רק כמה ניצולים לסגת. [19] את קוצי הכתף על מדי אש חיל ים הוסרו סופו של דבר בשל נטיותיהם להיתקע על דברים. [20]

ריול גרגה עריכה

  מאמר ראשי:ריול גרגה 

בהשוואה לספינתו של זוּקוֹ, ספינתו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה היא גדולה יותר, מהירה יותר וחדשה יותר. תחת פיקודו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה , הספינה נשמרה על ידי קבוצה מובחרת של כשפי אש לבושים בשריון ייחודי המשרת כדי להגן אָ‏זּ‏ולַ‏ה ולצוד זוּקוֹ ואִיירוֹ, למרות שהם להתברר לא יכולים להתחרות בכל אחד מהם. הספינה הזאת היא מיוחדת במינו על שחרטום 3 ממוסמר, ופגודה מגדל. [21] הספינה לא ראתה שוב לאחר אָ‏זּ‏ולַ‏ה נטש אותו לרדוף סמל על הקרקע במאי וטאי לי. [22] עם זאת, לאחרונה הופיע כאמצעי של אָ‏זּ‏ולַ‏ה וזוּקוֹ לשוב הביתה, לאומת האש. [23]

התוקפים מהדרום עריכה

מאמר ראשי:התוקפים מהדרום

שודדי הדרום מורכבים מכוח עילי של כולים וחיילים מוטלים עם השקת פשיטות רבות על שבט המים הדרומי. הסמל שלהם הוא עורב ים והמדים שלהם מעט שונים משריון אומת אש קונבנציונלי, כפי שהם בעיקר שחורים ומורכבים מקסדה עם ציפור דמוית קישוטים. הדגל שלהם הוא מתקדם למדי, עם מגדל פיקוד גדול במיוחד. המטרה של שודדי הדרום היא לחסל את כל כשפי מים משבט המים הדרומיים, כמו גם אספקה ​​גונבת לאומת האש. פושטים אלה הם כנראה החיילים שנשבו כל כשפי מים לפני תחילתו של המופע. [24]

חיל אוויר עריכה

חיל האוויר של אומת אש.

אומת האש היא היחיד מארבע המדינות שפתחו מכונות מעופפות צבאיות: בלוני מלחמה וספינות אוויר. את בלוני המלחמה הם סוג של בלון אוויר חם שתוכנן על ידי המכונאי, ממציא אדמת ממלכה שאומת האש החליקה לתוך כלי נשק ושירות של טכנולוגיה בעיצוב. הם רכשו אותו לאחר שהפסידו בקרב נגד המכניסטית. כאמור על ידי שר המלחמה צ'ין, "תבוסה זו היא השער לנצחונות רבים". [14] אומת האש מאוחר יותר נבנתה בלוני מלחמה רבים יותר שמונעים על ידי כשפי אש. ביום השמש שחורה נחשף כי אומת האש גם בנתה כמה ספינות אוויר מסיביות. [6] ספינות אוויר אלה לצוף בשימוש בתאי דלק גדולים בחלק התחתון של הגוף, ויש לי עשרות פלטפורמות קטנות שממנו כשפי אש להשיק באש לעבר אויבים . עם הגעתו של שביט סוזין, פניקס המלך אוֹזַ‏אֲי תכנן להוביל צי מסיבי של ספינות אוויר אלה לשרוף את ממלכת האדמה לאדמה. [25]

הקודח עריכה

   מאמר ראשי:הקודח אומת אש לקדוח הקידוח.

מכונת מצור זה ממש תרגיל מסיבי, שנועד לפרוץ את הקיר החיצוני של בה סינג סה. [26] התרגיל היה במתכונת במקור על ידי המכונאי ולקח למעלה משנים לבנות. גדול כמו כפר, זה בתים כל חטיבה של מהנדסי אומת אש, שיש צורך לבצע תיקונים ולנקות את הצינורות. התרגיל מורכב משני חלקים נעים אשר מחוברים באמצעות סדרה של פלטות. זה עובד על ידי קריעת גושי אבן ממבנים וטוחן אותם, וחלק אותם למים ותקשור אותם מאחור. התרגיל היה מוצלח להבקיע את החומה, אך נעצר כאשר אנג וקָ‏טַ‏רַ‏ה התחברו להחלשת שכבה חיצונית של פלטה. אז אנג נמסר מכה סופית לתרגיל מהצד החיצוני, שגורם המבנה להתפרק מהבית פנימה. התרגיל לווה גם בצי של טנקים דומה לטנק טונדרה, מצוידים במקום רק ברמיסות זחל ובליסטרות, אך אלה נהרסו במהירות על ידי צוות של טרת בה סינג סה. [26]

מקומות בולטים עריכה

  • חוף מערה
  • צוקים שחורים
  • כלא סלע רותח
  • עיר בירה
  • הסהר אי
  • האי המבר
  • אש מזרקת העיר
  • בזאר אומת אש
  • כפר של חאמה
  • ג'אנג הואי
  • האי של רוקו
  • רויאל פלאזה
  • שו ג'ינג

דמויות בולטות עריכה

  • אווטאר רוקו
  • שליט האש סוזין שליט האש אזולון
  • שליט האש אוֹזַ‏אֲי
  • שליט האש זוּקוֹ
  • הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה
  • אִיירוֹ
  • אדמירל זאו
  • ג'אונג ג'אונג
  • סמל אש ללא שם
  • מאי
  • טאי לי
  • אוּרסה פיאנדאו
  • חברת מועצת אומת אש

טריוויה עריכה

  • השטח של אומת האש היה מבוסס על זה של איסלנד. [25]
  • הצורה הכללית של אומת האש דומה ללהבה בוערת הצידה. בנוסף, האיים המערביים יוצרים דמות דמוית גולגולת.
  • לדברי ההורים פיאנדאו ואחרים, [9] בשם "לי" הוא מאוד פופולרי באומת האש. ואכן, כמה דמויות ידועות מאומת האש היו שם דומה: קפטן לי מאש חיל הים, היועץ לשעבר של הנסיכה לי אָ‏זּ‏ולַ‏ה, הקרקס ומאוחר יותר קיוישי לוחם טאי לי, וצ'ין לי, חבר ברויאל

הפניות עריכה

1 ↑ 1.0 1.1 "שביט Sozin, החלק 4: Avatar Aang".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש

2. ↑ ג'ין יאנג (w, א). חלק Promise 1 (25 ינואר 2012), קומיקס סוס שחור

3 ↑ 3.1 3.0 "היום שחור שמש, החלק 1: הפלישה".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '10, ספר שלישי: אש

4 ↑ האגדה של Korra:. ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור ב -7 באפריל, 2012.
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 "צומת הדרכים של גורל". אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. מס '20, ספר השנייה: כדור הארץ
6 ↑ 6.0 6.1 "היום שחור שמש, החלק 2: הליקוי החם".. אהרון Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '11, ספר שלישי: אש
7 ↑ "היום קצר בחלק 2: Roku אווטאר".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 אפריל 2005. מס '8, ספר אחד: מים
8. ↑ 8.0 8.1 8.2 "הסרט על הראש". ג'ון O'Bryan (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 ספטמבר 2007. מס '2, ספר שלישי: אש
9. ↑ סמל תוספות ל" סרט על הראש "ברשת Nicktoons.

10. ↑ "מאסטר של Sokka". טים הדריק (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 12 אוקטובר 2007. מס '4, ספר שלישי: אש

11 ↑ מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.
12. ↑ "העריק". טים הדריק (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 21 אוקטובר 2005. מס '16, ספר אחד: מים
13. ↑ "Puppetmaster". טים הדריק (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 9 נובמבר 2007. מס '8, ספר שלישי: אש
14. ↑ 14.0 14.1 "מקדש האוויר הצפוני". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 4 נובמבר 2005. מס '17, ספר אחד: מים
15. ↑ "Zuko לבד". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2006. מס '7, ספר השנייה: כדור הארץ
16. ↑ "הסערה". אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 3 יוני 2005. מס '12, ספר אחד: מים
17. ↑ "הרוח הכחולה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 יוני 2005. מס '13, ספר אחד: מים
18. ↑ "כלוא". מתיו האברד (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 25 מרס 2005. מס '6, ספר אחד: מים
19. ↑ "המצור על הצפון, החלק 2". אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '20, ספר אחד: מים
20. ↑ סמל תוספות עבור "המצור על הצפון, החלק 1" ברשת Nicktoons.

21. ↑ "מדינת אווטאר". אהרון Ehasz, אליזבת וולש Ehasz, טים הדריק, ג'ון O'Bryan (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 מרס 2006. מס '1, ספר השנייה: כדור הארץ

22. ↑ "חזור אל Omashu". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 7 אפריל 2006. מס '3, ספר השנייה: כדור הארץ
23. ↑ "ההתעוררות". אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 21 ספטמבר 2007. מס '1, ספר שלישי: אש
24. ↑ "השודדים הדרומיים". אליזבת וולש Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 יולי, 2008. מס '16, ספר שלישי: אש
25 ↑ "שביט Sozin, החלק 3: לתוך התופת".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '20, ספר שלישי: אש
26. ↑ 26.0 26.1 "התחקור". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 ספטמבר 2006. מס '13, ספר השנייה: כדור הארץ
27 ↑ "אווטאר: כשף האוויר האחרון - אמנות של הסדרה המצוירת".

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית