Fandom

אווטאר Wiki

אזולון

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

300px-Azulon.png
阿祖隆
אזולון
מידע ביוגרפי
לאום
אומת האש
גיל
95 במותו
נולד
0 ASC
מת
95 ASC
זמן שלטונו
20 - 95 ASC (75 years)[1]
מידע פיזי
מין
זכר
צבע שיער
שחור(לבן בגיל מבוגר)
צבע עיניים
זהובות
מידע אישי
בעלי ברית
אוייבים
נשק מועדף
אש
סגנון לחימה
כשפות אש
מידע כרונולוגי ופוליטי
תפקיד
  • שליט אש
  • מאסטר כשפות אש
שייכות

אומת האש

הופיע לראשונה

זוקו לבדו

דובב ע"י
ווקר אדמיסטון(נפטר)

שליט האש אזולון היה שליט אומת האש משנת 20 עד 95 לפני בואו של כוכב השביט סוזין. הוא היה בנו של שליט האש סוזין ובעלה של ליה, אביהם של איירו ואוזאי וסבם של הנסיך לו טן, הנסיך זוקו והנסיכה אזולה. משטרו של אזולון מאופיין בהשפעה גוברת של מכונת המלחמה של אומתו ובכיבושים נרחבים. מנהיגותו במספר מערכות בממלכת האדמה הקנו לו תהילה רבה כגנרל מפורסם. למרות שהוא נראה כחסר אכפתיות ואכזר, אפילו כלפי עמו שלו, הוא זכור כאחד משליטי האש החזקים והמשפיעים ביותר.

היסטוריה עריכה

מוקדם בחיים ושלטונו כשליט האש עריכה

נולד זמן קצר לאחר תחילת מלחמת מאה השנים, אזולון היה איש מפחיד שדרש שלמות. הוא היה ילד פלא כשפות אש מאז ילדות, וכמו נסיך, ובראש אומת האש לנצחון במערכות צבאיות מפוארות רבות, כולל כיבוש מחוזות שין הו וקרב Garsai. אזולון להניח את הכותרת של ה 'האש בגיל עשרים, בעקבות מותו של אביו, והמשיך להוביל את ארצו במלחמה. סופו של דבר, הוא התחתן עם אישה בשם אילה, שילדה שני ילדים: אִיירוֹ, שמו של אמו, ואוֹזַ‏אֲי. בזמן שלו, הוא נחשב לאחד מכשפי האש הטובים ביותר בעולם ואף אחד לא יעז לקרוא עליו תיגר. למרות המנהיגות החזקה שלו, טיפלה אזולון מעט מאוד עבור העם של האומה שלו, והתעניייין יותר בשליטה בעולם, באיכות שהוא עבר למטה לאוֹזַ‏אֲי. שערים גדולים של אזולון גייטס הגדול של אזולון , עם פסל של אזולון באמצע. Thailog

אזולון השיג נצחונות רבים נגד ממלכת האדמה בתקופת שלטונו, הרחבת שטח אומת אש והתישבות הולכת וגוברת ביבשת. תחת הנהגתו אומת האש המשיכה לדחוף את ממלכת האדמה הכוחות מזרחה לכיוון עיר הבירה של סינג סה. בתחילת שלטונו שלו, הוא הזמין את גייטס הגדול של אזולון כדי להגן על הכניסה לבירת אומת האש.

אזולון היה גם אחראית להרס של שבט המים הדרומי כמעט מלא. החל בסביבות 40 ASC, הוא החל להזמין התקפות על העיר והכפרים בניסיון לפזר את אנשיה העיקריים של השבט. שודדי הדרום נוצרו על מנת לבצע פיגועים אלה. המטרה העיקרית שלהם הייתה ללכוד כשפי מים של השבט, שנתפסו כאיום על הדומיננטיות של אומת אש באזור. פשיטות אלה היו מוצלחים, על ידי עת מותו, קטרה הייתה כשפית מים האחרונה שנותרה בשבט בדרום, ואת סגנון כשפות מים הדרומי היה למעשה נכחד.

הסדרת נישואים עריכה

אזולון ואוּרסה אזולון ברכת אוּרסה בחום לפני שאמר לה את הסיבה לנוכחותו. ליידי Lostris

מתישהו לפני 83 ASC, אזולון ביקש להסדיר נישואים נכון עבור בנו השני, אוזאי. אמר לי חז"ל אש אזולון שהזיווג של הנכדה של דמות עם בנו יניבו שושלת של כוח רב. האמונה תחזית זו, אזולון החל לחפש את בני משפחתו של האווטאר. צאצאיו של רוקו היו קשים למצוא, ככל הנראה על ידי העיצוב שלו. סופו של הדבר ה 'האש מצאה את המשפחה בעיירה הקטנה של Hira'a באומת האש החיצונית. לאחר הבטחת מיקומה של אוּרסה , אזולון ואוזאי נסעו באופן אישי לכפר הנידח על מנת להסדיר את הנישואין. לאחר ביקור אביו של אוּרסה , שופט השלום בעיר, שהמתינו לחזרתה של הילדה מהחזרות שלה תיאטרון. עם הגעתו של אוּרסה , הציג את עצמו בחום אזולון ואת בנו לבת של גיסתו לעתיד, והודיע ​​כי בכוונתם לארגן נישואים. אוּרסה קיבל את ההצעה, והם מוכנים לנסוע בחזרה לעיר הבירה.

עם זאת, כאשר הם יצאו מHira'a, מפשוטי חסמו את דרכם, בדרישה שתשחררו את אוּרסה .אזולון הורה שומרי ראשו כדי להתמודד איתו, אבל לפני שהסלים את הסכסוך, אוּרסה התערבה. היא קיבל אוזאי לעזוב את האיש ללא פגע, ושכנעה את פשוטי ללכת הביתה. לאחר אירוע זה, אזולון ובני משפחתו המשיכו במסעם חזרה לעיר הבירה. זמן קצר לאחר מכן, אוזאי ו אוּרסה נשואה.

מותו עריכה

לפני חמש שנים, זמן קצר לאחר מותו של איירו, אוזאי דרש שאיירו ינושל מהכתר, מה שהכעיס מאוד את אזולון. אוזאי הצהיר שאיירו הוא לוזר ופחדן ואין לו יורשים לאחר לכתו של לו טן. אזולון רתח מכעס רק מעצם המחשבה לבגוד בבנו הבכור. הוא הבטיח להעניש את אוזאי קשות, ואזולה שצותתה לשיחה טענה שאוזאי נדרש להרוג את בנו בכורו, זוקו, כדי שיבין את כאבו של אחיו. אוזאי עמד לעשות זאת אך אשתו אורסה גלתה את התוכנית ורקמה תוכנית שבה אוזאי יהפך לשליט האש וחייו של זוקו ינצלו. אורסה גורשה לאחר מכן מאומת האש וייתכן שהיא בחיים. לא ידוע כיצד מישהו הרג אותו, ייתכן שהוא הורעל.

אישיות עריכה

אזולון היה אדם אכזרי ומיליטריסטית, שראה את כוחו כטוב ביותר. נחשב לגאון צבאי, הוא פיקד באופן אישי את צבאותיו בקרבות רבים בתקופתו כיורש עצר ואש יהוה. התאמה לטבע האכזרי שלו, הוא לא נתן למותם של אזרחים חפים מפשע לרסן את מאמציו בנצחון במלחמה. זה בא לידי ביטוי כאשר הוא הורה לצבאו להרוס את כל שבט דרום מים, בניסיון לביצוע רצח עם בתהליך.

עם זאת, אזולון במקור היה אדם לבבי כשזה הגיע למשפחתו. בפגישה הראשונה שלו עם אוּרסה, הוא התנהג בצורה מאוד חמה וידידותי, החמיא לה על היופי שלה, למרות שהיא הייתה בתו של שופט שלום בלבד. בשלב זה נראה שהוא גם להיות קרוב לאוֹזַ‏אֲי בנו השני. עם זאת, גם הנישואין שמטרת סופו של דבר בכוח מנצח, כפי שחז"ל האש שחזה כי הזיווג של רוקו והשושלת שלו יניבו צאצאים רבי עוצמה שיבטיחו השלטון של משפחת המלוכה במשך מאות שנים הקרובות. [1]

עם זאת, בשנותיו האחרונות, אזולון השתנה יותר ויותר לאיש מרים ואכזרי עם מעט, אם בכלל, אמפתיה, כפי שהוא היה מוכן להקריב את הנכד שלו כדי להראות אוֹזַ‏אֲי שהוא לא צריך להשתמש בהפסד של אִיירוֹ ליתרונות שלו. הוא גם הלך והתרחק לכיוון רוב בני משפחתו, אוֹזַ‏אֲי במיוחד. בשלב זה, הוא כבר לא נראה לי חושב הרבה של בני משפחתו של בנו הצעיר, כמו שהוא היה מאוד כועס וחסר סבלנות עם מצגת כשפות אש הכושלת של זוקו. הוא גם לא נראה מאוד התרשם עם כשרון כשפות אש המתקדם של אזולה, בניגוד לרבים אחרים.

עם זאת, עדיין אזולון חש חמלה כלפי בנו בכורו, אִיירוֹ. הוא גם נראה לבוז מזימות, כמו שהוא הייתי נסער מאוד וזועם על הצעתו של אוֹזַ‏אֲי לבגוד אִיירוֹ על ידי הסרת את מעמדו כיורש עצר.

קרובי משפחה עריכה

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית