Fandom

אווטאר Wiki

אירו (גנרל הכוחות המאוחדים)

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על כללי של ארצות הכוחות. הדוד של זוּקוֹ, ראה אִיירוֹ.

אתניות

אומת אש

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

Korra, טנזין, Bumi, רפובליקת סיטי, אומת אש, ארצות כוחות, צוות אווטר, Zuko

אויבים

אמון, סגן, הירושי סאטו,שיויונאים

נשק של בחירה

אש, ברק

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אש

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

לוחם

עמדה ארצות כוחות כלליים מפקד החטיבה הראשונה של ארצות הכוחות

סנוף ארצות כוחות משפחת מלוכת אומת אש

הופעה ראשונה

"מפנה את הגאות והשפל"

השמיע

דנטה הבאסקים

איירו הוא כללי של ארצות הכוחות [1] ומפקד החטיבה הראשונה שלה. [2] יתר על כן, הוא הוא נכדו של עכשיו בדימוס אש יהוה זוקו. [3]

היסטוריה עריכה

במהלך הקרב על רפובליקת סיטי, טנזין שלח מסר לכללי איירו מבקש את תמיכתה של ארצות הכוחות. הכלליים קבל את הבקשה לעזרה והביע את רצונו להשיב את העיר לצד סמל רפובליקת קורה;. אז הוא הוביל את הצי שלו לספינות קרב של העיר [1]

אווטאר קורה החיסכון איירו.

ברגע איירו והצי שלו הגיעו לחוף הרפובליקה סיטי, הם הובסו במהירות על ידי שורה של מוקשים ימיים ומטוסים במהירות הגבוהה החדשים הופגנו על ידי שיויונאים. בשלב מסוים, איירו עצמו היה על ההגה של כשפי אש שיגור ספינתו בbiplanes האויב, להרוס כמה עד שהוא פגע פצצה באוויר עם כשפות אש . הפיצוץ אשר יגרום הזניק כללי לים ולתוך האוקיינוס, שבו חולץ מאוחר יותר על ידי הסמל קורה. עם הצי שלו נהרס, וצוות איירו הסמל הסתתר בתעלות הביוב של רפובליקת העיר שבו הם תכננו להוציא את שדה תעופת שיויונאי. כדי למנוע את הצי השני מלהיות נהרס, כמו גם, איירו שלח מסר למפקד בומי אומר לו לחכות עם הצי שלו עד לשדה התעופה נלקח החוצה. קורה החליט להישאר בעיר הרפובליקה לפניית אמון, למרות איירו לא אשר את הרעיון. קורה התעקש ומאקו החליט להישאר איתה. הכללי אפשר לה להישאר, וקבע כי סבו היה סומך האינסטינקט של אווטאר, והוא צריך גם כן. [4] כאשר איירו, עסאמי, והגיעו לשדה התעופה בולין, הם היו חסרי הכרה כגדר החשמלית שהקיפה את המתחם. הם נתפסו ונכלאו לאחר מכן, שבו הקבוצה התעמתה הירושי סאטו, שאמר להם שהוא יורט החוט של הגנרל איירו ל בומי ושהוא יודע בדיוק לאן הצי שלו הסתתר. הגנרל שאל בולין אם הוא היה כשף המתכת, כדי שכשף אדמה ענה שהוא לא היה. זמן קצר לאחר מכן, נאגה פרצה שלושה מתוך התא שלהם, ומאפשר להם להתקדם לעבר הנחתים.

איירו התנייעות עם כשפות אש .

לאחר שברח, רדף אִיירוֹ כנפי taxiing מורד מסלול. על ידי ניצול כשפות אש באופן דומה להנעה סילונית, שעלה בהצלחה על המטוס ברגע שהמריא, החטיפה ואלץ את הטייס לנטוש את המטוס. ברגע שנכנס, איירו התאמץ לשלוט במכונה; סופו של דבר, עם זאת, הכללי השתלט על המטוס והשתמש בו כדי ליירט את הטייסת של חמישה מטוסים במהלך הטיסה מעל עיר רפובליקה. הוא הצליח להרוס את שני מטוסים בהתקפה הראשונית שלו עם ברק. בעקבות זאת, הכנפיים שלו נהרסו כאשר שיויונאי בולין שמש לריבת המרחפים. ניצול טכניקת ההנעה סילונית פעם שנייה, איירו עלה על מטוס שני, פגיעה אנושה עוד מטוס עם כשפות אש לפני ההשתלטות על הכנפיים. במהלך הקרב, הכנפיים של איירו נפגעו על ידי המטוס האחרון שהטיל פצצה על הזנב של מטוסו. ככנפיים אחרות מוכנות להמשיך פיגוע, איירו משמש כשפות אש לפוצץ את הפצצות שנותרו בתא הפצצות של מטוס התקיפה.

איירו מודה אנג אווטר.

למרות ההצלחה שלו, המטוס של איירו נפגע עד כדי כך שהוא כבר לא יכול להישאר באוויר. הוא ניסה ללא הצלחה לנווט את המטוס הרחק מאנג הנצחת האי ונאלץ לצאת בזמן, לתפוס בדגל שיויונאי התלוי מהפסל של אנג כדי להציל את עצמו. איירו צפה כמטוסו התרסק אל תוך פניו של הפסל, וגרם ההעתק הענק של המסכה של האמון לנפול לתוך המים. איירו מכן הודה אנג על שתשגיח עליו. [5]

אישית עריכה

איירו הוא אדם ממושמע ונחוש צעיר. כמו השם שלו, הוא מאוד זהיר ושיטתי בגישה שלו במהלך הקרב. יתר על כן, הוא הראה אומץ רב בתחום, מוכן לסכן את חייו כדי לסייע לבעלי בריתו ללא היסוס. למרות דרגתו הבכירה בין ארצות הכוחות ומעמדו כחבר במשפחת מלוכת אומת האש, איירו הוא איש צנוע, מראה בגלוי תודה הכנה שלו לסיוע של אנשים אחרים.

יכולות עריכה

איירו יצירת ברקים.

כחבר של משפחת מלוכת אומת האש, איירו הוכיח כשרון רב בכשפות אש , כפי שמוצג על ידי היכולת שלו לייצר ברקים כמו גם להשתמש כשפות אש כדי להניע את עצמו באוויר בדייקנות רבה. הוא גם יעיל הוריד מטוסים מוטסים רבים עימו רק הכיפוף. יתר על כן, הוא לומד מהר, כמו שהוא היה מסוגל להבין איך טייס במטוס שיויונאי למרות חוסר ניסיון שלו איתם.

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

קרובי משפחה עריכה

טריוויה עריכה

  • איירו הוא השמיע דנטה הבאסקים, שגם הביעו צוקו באווטר: כשף האוויר האחרון.
  • הוא מחולק את שמו עם הדוד מצד האב של צוקו, איירו. כמו השם שלו, הוא גם מחזיק בדרגת האלוף.
  • איירו הוא האלוף הצעיר בארצות הכוחות. [3]
  • בריאן Konietzko תאר איירו כמו "בחור swashbuckling גיבור מסוג". [3]
  • איירו הוא האדם הרביעי שראה באמצעות כשפות אש כדי להניע את עצמו לאוויר, והשנייה שהוא עשה זאת ללא סיוע של שביט סוזין. הוא גם האדם הראשון שעשה זאת באגדה של קורה.
  • אחרי שהשמיד מטוסים רבים, ייחשב אס טס איירו, כלומר, טייס שהפיל מטוסי אויב חמישה או יותר. הוא גם הרוויח את זה ביום ללא כל ניסיון קודם או הכשרה, הישג מדהים לטייס עולם אמיתי.
  • לאחר ההיתקלות הראשונית לאחר הגעתו לרפובליקת סיטי, הכללי איירו צבר צלקת כווייה על זרועו השמאלית מזכיר של צלקת סבו של צוקו.
  • הדרך שאיירו אמרה שאם "הסבא [שלו] יכבד האינסטינקט של הסמל, [שהיה צריך, גם]" הוא מאוד דומה לאופן צוקו היה שואל את עצמו מה היה עושה את הדודו.
  • איירו המקורי והמלך בומי עבדו יחד במסדר הלוטוס הלבן, הרבה כמו איך הנכד של איירו צוקו ובן בומי של אנג כעת לעבוד יחד בארצות הכוחות.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר

2. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
3. ↑ 3.1 3.0 3.2 כריסטופר ג'ון פארלי (19 ביוני 2012). 'האגדה של Korra' יוצרי Preview סיום העונה. וול סטריט הז'ורנל. מקור: ב -19 ביונים 2012.
5. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה . ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית