Fandom

אווטאר Wiki

אי מקדש האוויר

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

אוויר בית המקדש איילנד

מידע פיזי

מקום

בחוף של הרפובליקה בעיר יואה ביי

ממשלה

עמדה מגורי משפחתו של טנזין בית לעוזרי האוויר מטה של ​​סמל צוות החדש (לשעבר) כשפות אוויר שטחי אימונים מאחז למסדר הלוטוס הלבן הבסיס של האמון (לשעבר)

מנהל טנזין אמון (לשעבר)

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

מיקום על המפה

אוויר בית מקדש אי מוקם מול חופי רפובליקת העיר ביואה ביי. המקדש נבנה במקור על ידי אווטאר אנג עצמו. מורכב מכמה מבנים, מיזוג מקדש האי הוא ביתם של טנזין, פמה אשתו, וארבעה ג'ינורה, איקי, מילו ורוהאן, כמו גם את עוזרי אוויר ילדיהם. כמו כן מתגוררים באי הם מושבות של ביזון המעופף ו טבעת זנב מכונף הלמורים.

היסטוריה עריכה

כאשר הסמל קורה היה זקוק לאדון כשפות אוויר, היא עברה לאוויר המקדש איילנד כדי ללמד את האמנות העתיקה של טנזין. לאימונים של סמל כשפות אוויר , טנזין משמשים שעריו של מקדש כשפות אוויר ללמד אותה איך לנוע כמו אמיתי כשף אוויר ולהיות מסוגל לשנות כיוון בהתראה של רגע. זה הוכיח להיות אתגר אמיתי עבור קורה, והיא בסופו להרוס את שערי האלפיים בנים עם כשפות אש , למרות שזה תוקן מאוחר יותר על ידי עוזרי האוויר. טארלוק, שניסה לשכנע קורה להצטרף כוח המשימה שלו, הפך את הביקור באי, בגסות להפריע ארוחת הערב של המשפחה וקורה של טנזין. הוא עזב את האי כי לאחר שנדחה על ידי הסמל בעצמה, ולאחר מכן החליט לשלוח את דף המועצה כדי לספק את המתנות שלו לקורה על האי. את שיויונאים הפולש אוויר מקדש איילנד במהלך ההתקפה שלהם על רפובליקת ת"א.

אחרי הירושי סאטו התגלה להיות שיויונאי, מאקו, בולין , ועסאמי עברו לאי בעקבות הזמנתו של קורה. בעת המצור של שיויונאים של הרפובליקה סיטי, את שיויונאים היינו יכול לכבוש את האי, על אף מאמציו של לין, טנזין, קורה, החברים שלהם, וזקיפי Lotus הלבנים. לאחר שהשתלט על אי הצלחה, אמון משמש מקדש כמקום העיקרי שלו לקחת את הכיפוף של אנשים משם ואחד החדרים כמקום למאסר של טארלוק. עם זאת, לאחר תבוסתו של אמון, את שיויונאים נהדפו האי, וטנזין ומשפחתו חזרו מייד לאחר מכן.

תיאור עריכה

אוויר בית מקדש האי שוכן מבנים רבים, כולל מגדל גדול, כמה מבנים קטנים עם גגות כחולים, ספרייה, חדר אוכל, חממה, וכמה מערות ביזון מעופפים. אזור אימונים פתוח עם שערי כשפות אוויר ניתן למצוא מחוץ יחד עם ביתן מדיטציה. עם הגעתו של הסמל קורה , חלק מבית המקדש היה רפורמה כדי להתאים את זקיפי Lotus הלבנים, המשמשים כשומרי הראש שלה.

מיקומים עריכה

חדר אוכל עריכה

חדר האוכל.

חדר האוכל הוא חדר גדול המשמש לאוכל על ידי עוזרי אוויר ושאר תושבי האי. הוא משקיף על עיר ורפובליקת ארנה Pro-הכיפוף. המבנה כולל מספר קישוטי קיר מינימליסטיים ומדפי אספקה ​​יחד עם שולחנות רבים נמוכים אכילה וכריות מושב. החדר הוא פשטני, עם צורות גיאומטריות בעיקר מרפדות את הפנים וחלונות רבים בכל צד של האולם. לדברי איקי , רק ירקות שגודלו על האי שנצרכים על ידי תושביה, בעיקר משום שכל נוודי אוויר דיאטה צמחונית.

שטח אימונים כשפות אוויר עריכה

שטח האימונים כשפות אוויר .

שטח האימונים כשפות אוויר ממוקם בחלקו העליון של האי המוקף בגינת במבוק צפופה. הוא כולל מתקן עתיק שראשיתה 2000 שנים המכונות שערי כשפות אוויר . המנגנון מורכב על גבי פלטפורמה מעגלית גדלה ומשמש בעיקר כדי ללמד את תלמידי כשפות אוויר של עקרונות היסוד של אומנות הכיפוף. השערים ביוזמת משב של אוויר, ותלמידים לתמרן את דרכם בשערים על ידי העסקת תנועות מעגליות.

ביתן המדיטציה עריכה

. מדיטצית ביתן

ביתן המדיטציה הוא ביתן עץ קטן הממוקם על ראש צוק המשקיף יואה ביי. זהו אזור של התבוננות רוחנית והאתר של מדיטציה יומית עבור רבים מתושביו של המקדש. כמו מדיטציה היא חיונית בכשפות אוויר אימונים, ילדיו של טנזין, יחד עם קורה מבלים כמות ניכרת של זמן מדיטציה בביתן. המעשה מקדם משמעת וסבלנות תוך דוחק תלמידים לתת רוחם ונפשם יהיו חופשיות. הביתן בדוגמה מורכבת של מערך של מערבולות של כחול וזהב. את הצבעים ואת התחושה האסתטית הכללית למבנה מאוד מזכירים את ארכיטקטורת נומד אוויר דרומית.

מעונות עריכה

כיצד משקף את הארבעה מקדשי האוויר הקדומים היו בלעדיים למין מסוים, אוויר מקדש אי יש מדור נפרד לגברים ולנשים כאחד. עריכת המעונות של הנשים

מעונות הנשים.

מעונות הנשים הן מבנה גדול המכיל סדרה של מסדרונות מובילים לחדרים שונים לעוזרי האוויר הנשיים. מסדרונות רצפות עץ, ספורט והחדרים כולם קטנים למדי, המכילים ריהוט בסיסי בלבד וחלון אחד. החדרים מופרדים מהמסדרון בדלתות זזות. המעונות מחזיקות גם הרבעים של עסאמיו קורה .

הגברים של המעונות עריכה

מגורי הגברים מאכלסים את עוזרי אוויר ממין הזכר. עם הגעתו של עסאמי, מאקו, וBolin, מעונות עכשיו משמשות גם כנחלה החדשה של אחי הכשפות. עריכת זקיפי לוטוס הלבן רבעים

רבעי זקיפי לוטוס הלבן.

רבעי הזקיפים הם מגורים למסדר זקיפי Lotus הלבנים המוצבים בבית המקדש האוויר איילנד להגנתו של הסמל קורה. זה בצורה מלבנית עם סיומת צד בולט המשמשת כמרפסת מקורה. הבניין עומד נפרד מהמקדשים העיקריים, אבל מציע נוף מרהיב של העיר ורפובליקת ארנה Pro-הכיפוף בכל זאת. את הזקיפים לעתים קרובות להישאר במקומות מגוריהם ולהקשיב לגפרורים פרו כיפוף ברדיו.

מערות ביזון שמיים עריכה

 ביזון המעופף חי בסדרה של מערות הנמצאות על האי.  

חממה עריכה

כל הירקות שנאכלים על אוויר מקדש אי גדלים כאן.

מקדש עריכה

פן המקדש.

ממוקמים במרכזו של האי הוא מקדש גדול שנבנה על ידי הסמל אנג, עם תכונתו הבולטת ביותר להיות גדול פגודות, כמו המגדל שלה. ממוקמים בחלקו העליון של המגדל הוא עליית גג, עם תא ששמש פעם למכילה טארלוק כאשר שיויונאים הייתה שליטה של ​​האי. המקדש כולל גם קומת מרתף, שם זקיפי Lotus הלבן כלואים פולשי שיויונאי במהלך קרב על רפובליקת עיר.

פלאזה עריכה

כאשר קורה הסתיר את רגשותיה האמיתיים לגבי הצטרפותו של חבר מועצת כוח משימת טרלוק, היא בילתה קצת זמן תרגול עמדות כשפות אוויר על רחבה קטנה שמשקיפה על המפרץ. הרחבה הייתה כמה קומות של מדרגות שטנזין וקורה ישבו ושוחחו על גבי.

דמויות בולטות עריכה

  • מילו
  • נאגה
  • Oogi
  • פאבו
  • פמה
  • רוהאן
  • טנזין
  • לוטוס לבן זקיפים

טריווית עריכה

  • המקדש הוא כפי שתואר "מקלט" של מייקל דנטה DiMartino. [10]
  • לדברי איקי, יש 10,552 עצים על האי. [6]
  • כמו מקדשי האוויר האחרים, אוויר מקדש האי הוא מיקום כל צמחוני.
  • אוויר מקדש האי הוא מקדש האוויר החמישי שהותקף על ידי אויב, אך הפעם היה האויב את שיויונאים במקום אומת האש.
  • יש ביזון לפחות ארבעה שמים ידועים לחיות על האי.
  • אוויר מקדש אי הוא התסבוכת 2 הידוע בסדרה אשר נוצרה באמצעי מעשה ידי אדם, כמו אנג נבנה באי. הראשון היה קיוישי אי .
  • שניהם דרום אוויר המקדש ומקדש האוויר איילנד יש לוח צבעים דומים ומבנה.

הפניות עריכה

1. ↑ תצלום אווירי של בית המקדש האוויר איילנד. אומת Korra על Tumblr (23 בפברואר 2012). מקור: ב -23 בפברואר, 2012.

2. ↑ 2.0 2.1 ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור ב -7 באפריל, 2012.
3. ↑ "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר
4. ↑ "עלה ברוח". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '2, ספר אחד: אוויר
5. ↑ 5.0 5.1 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6,0 6,1 6,2 6,3 6,4 "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
7. ↑ 7.0 7.1 "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
8. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
9. ↑ "מפנה את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר
10. ↑ סן דייגו Comic-Con 2011

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית