Fandom

אווטאר Wiki

אמון

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

תבנית:Icons

[[קובץ:133px-Amon_and_his_Equalists.png|thumb|left -

{{תווים infobox | אומה = מים | תמונה = עמון וEqualists.png | שם אמון = 阿蒙
| שם חלופי = נואטאק | אזרחות = שבט המים הצפוני | אתניות = שבט המים | גיל = 40 (ז"ל) | לידה = 130 עולה | מוות = 170 ההיסטוריה של העולם של אווטאר # לאחר המלחמה (100 ASC - הווה)) ASC | מין = Male | זכר

          = חום

| skincolor = אור (dark כהה כילד) | בעלות הברית = שוויוניות (לשעבר) , סגן (לשעבר) , הירושי סאטו, יקון (formerly) , טארלוק (formerly) , אמו (לשעבר)</עוד>, more... | אויבים = כשפים, צוות סמל)| , שלישיית איום משולשת, המשטרה של כשפות המתכת, לין ביפונג, טנזן, Saikhan, טרלוק (לשעבר) , כוח המשימה של טרלוק , ארצות רפובליקת מועצה, אירו, בומי, United Forces, ליוטננט, יאקון, more... | נשק = מים | fightingstyle = כשפות מים, כשפות דם, צ'י חסימה | מקצוע = שויונאי מנהיג (לשעבר) | עמדה = * לשעבר מנהיג מהפכני

  • כשפות מים אדון
  • חסימת צ'י אדון

| השתייכות = * שוויוניות (לשעבר) | מראה = "ברוכים באים לרפובליקת סיטי" | lastappearance = "סוף המשחק" | קול = סטיב בלום * יעקב רטרנד (גילי 6-10) * אלכסנדר Martella (גיל 14) | יותר = כן | המשך = כן

אמון, שנולד כנוטאק, היה המנהיג הכריזמטי ומסתורי של קבוצה מהפכנית של-כשפים שאינו ידועה כשוויוניות. המטרה הסופית שלהם הייתה להציג את שוויון לכל על ידי לשחרר את העולם מהתקפות שתייה. לוחם זריז וחשאי, האמון היה חסר פחד במול מתנגדיו, ללא קשר לכישורים ויכולות הכיפוף שלהם. טוען שאינו נדר למי הרוחות העניקו את היכולת להסיר אדם מתכופף באופן קבוע, כוח הוכיח בעבר רק על ידי הגלגול, אמון זכה באמון ובתמיכה של אנשים רבים עם אותם האידיאלים. עם זאת, כאשר הכיבוש המלא של עיר על ידי רפובליקת שוויוניות הפך קרוב, זהותו האמיתית של האמון נחשפה לציבור על ידי אווטאר קורה. למעשה, הוא היה אדיר צפון שבטי המים כשף דם, בנו של הבוס נמלט הפשע, יאקון. לצד אחיו הצעיר, חבר המועצה לשעבר, טארלוק, אמון עוצב על ידי יאקון להיות כלי לנקמה שלו נגד האווטאר.

היסטוריה עריכה

רקע עריכה

נוטאק צעיר עם אחיו, טארלוק, במהלך השנים המאושרות שלהם. נואטאק נולד בשבט המים הצפוני ליאקון ואשתו, כאחיו הגדול של טארלוק בשלוש שנים. כשגד , הוא היה ילד טוב לב שתמיד חפש את אחיו הצעיר ורצה שכולם יזכו לטיפול הוגן ושווה.

כישוריהם. כאשר נוטאק היה בן עשר, יקון לקח את בניו לטיול אמור ציד הרחק מביתם, שבו גילה את זהותו האמיתית כאחד הפושעים הגדולים של רפאבליק סיטי והסביר להם את הכח של כשפות דם . טענה שהמשפחה שלהם היה הקו החזק של כשפי דם בהיסטוריה ועם הכוונה של עשיית כשפי דם בניו ברמה הגבוהה ביותר, יקון הכשיר אותם במהלך כל ליל ירח מלא לשימוש כשפות דם על בעלי חיים, כגון שור עזים וזאבים. מתענג בכוחו החדש, נואטאק שלט טכניקת כשפות דם הנפשית הייחודית של יאקון עד שהוא היה בן ארבעה עשר. כעילוי כשפות דם , הוא נשא את ניטל הציפיות של כל יאקון ובמשך השנים, הוא הפך קר ומנוכר. נואטאק צעיר כשפות דם אביו, יאקון.

סופו של דבר, יקון ציווה לבניו לכאשף דם אחד את השני, שנוטאק עשה בקלות רבה, התעלם מזעקות הכאב של טארלוק. כאשר טארלוק סרב לכאשף דם את נוטאק, יקון התרתח, כינה אותו חלש, ומוכן לתקוף אותו כעונש. עם זאת, נואטאק הגן על אחיו על ידי כשפות דם אביו, וקבע כי יאקון, לאחר שנשלל ממנו על כשפות מים על ידי אווטר, היה חלש. נואטאק אז שאל את אחיו להצטרף אליו כדי להתחיל חיים חדשים הרחק מיאקון, אבל טארלוק סרב, בטענה שהוא היה מודאג מהאמא שלהם, וכך גורם לנואטאק מסכים עם דעתו של אביו של טארלוק להיות חלש. הוא ברח אל תוך סופת השלגים, מה שגרם יאקון וטארלוק לחפש אותו בימים הבאים, הם בסופו הניחו שהוא נספה בסופה . בשלב מסוים בחייו, נואטאק גילה שהוא יכול להשתמש בכישוריו כשפות דם להפשיט כשפות היכולת שלהם. הוא הניח את הכינוי של אמון והפך למנהיג של שוויוניות, ארגון שואף לפטור את העולם מהכשפות. כדי לגייס אהדה, האמון טען שהוא נולד בחווה קטנה למשפחת ענייה של-כשפים אינו שסחטו על ידי כשף אש . כאשר אביו התעמת לכאורה הנדר, הוא ושאר בני משפחתו נרצחו ופניו של אמון שנשארו מצולק, ואלץ אותו להתחבא מאחורי מסכה מאז.

הזזת התכנית קדימה עריכה

לאחר שאווטאר קורה הודיע ​​רילוקיישן הרשמי שלה לרפובליקת סיטי במהלך מסיבת עיתונאים בבית העירייה, אמון לי-הפקודה השנייה שבהגעתו של האווטאר הייתי לכפות עליהם להאיץ את התוכניות שלהם. מאוחר יותר, בהרכבת שוויוניות נקראה "ההתגלות", אמון חשף את תכניתו למיגור העולם של כשפים, כפי שהם "הביאו רק סבלו" ו" היו סיבה לכל מלחמה בכל תקופה ". האמון התאושש אהדה מחסידיו עם סיפור רקע כוזב, שבו בני משפחתו, כל כשפים העישון, נסחטו על ידי כשף אש ופניו נותרו מצולקים בצורה נוראה. הוא גם טען שכבר נבחר על ידי הרוחות שמבשרת על עידן חדש של איזון לעולם על ידי הסרת הכיפוף של אנשים באופן קבוע על מנת להפוך את השוויון למציאות. אמון הסרת כשפות אש של זולט מכת ברק. כהדגמה ליכולותיו, אמון היה עושי דבריו שוויוניות להקדים כמה מחברי שלישיית איום המשולש שנתפסו, יחד עם בולין , והמשיך להסרת כיפופם על ידי אחד, החל בכשפות אש של זולט שמצת בוש פשה. עם זאת, לפני שהוא סוף הסוף יכול לטהר בולין של כשפות אדמה, קורה מתוזמר הסחת דעת על ידי שחרור מסך של אדי מים לתוך החדר, ומאפשר מאקו להציל בולין בבלבול והבריחה שהתקבל. כאחים וקורה היו רוכבים על נאגה, ותשתתק על ידי מספר שוויוניות, אמון אפשר להם לברוח, והעיר שהאווטאר יהיה האדם המושלם כדי להפיץ שמועה על היכולת החדשה והחזקה שלו.

פגישה אישית עם קורה עריכה

לפני שפגש באופן רשמי קורה, אמון הותיר רושם קשה עליה במעשיו במהלך עצרת ההתגלות ידי מציק לה שלא ביודעין עם סיוטים שבו הוריד את הכשפות. לאחר שאויב הציבור מספר 1 הוכרז על ידי מועצת הרפובליקה המאוחדת, הוא הפיץ הודעה ברדיו לשוויוניות חבריו, תוך שימוש בפעולות של המועצה כהוכחה לאופי המדכא 'כשפים. אמון מאיים להרוס קורה אחת ולתמיד במהלך עימות הסופי שלהם. לאחר חבר המועצה טארלוק ואווטאר קורה הובילו כוח משימה שפשט על מתקן אימוני שוויוניות הצלחה, אמון היה לערער בפומבי על ידי אווטאר לדו קרב חצות ב האי האנצכה לאנג ללא מעורבות של כוח המשימה או חוסמי צ'י. עם זאת, אמון לא מגיע בזמן, וגם הוא בא לבד. בדיוק כמו קורה החל לעזוב את האי, כמה שוויוניות הנסתר הסתחרר בתוכה המוזיאון של האי, שבו היא השתלטה במהירות ובלתפקד בחסימת צ'י. האמון יצא מבין הצללים וגילה שהוא יאפשר לה לשמור על הכשפות לעת עתה, באומרו שהיא אחרת הייתה הופכת לקדושה מעונה וגרוצת לכשפים מכל האומות להתלכד מאחורי "פטירתו בטרם העת" שלה. עם זאת, הוא הזהיר קורה המבועתת שהוא היה "היציל אותה בפאם האחרונה" ולבסוף "להרוס אותה" בעימות הבלתי הנמנע שלהם. בהצהרה הסופית, הוא המשיך לדפוק אותה ולברוח עם הקבוצה שלו.

תקיפת גמר האולימפיכסף עריכה

אמון בכוח הסרת הכיפוף של טהאנו וכשפי מים האחר.

בערב משחק אליפות האולימפיכסף, האמון דרש שהמועצה תשים קץ להערצת גיבורי ספורטאי כישף ולזגירת אולם האולימפיכסףוביטול הטורניר, מאיים "השלכות חמורות" אם יסרבו. המועצה הצביעה להשאיר את הזירה הפתוחה, שאמון מתגלה להיות בקו אחד עם תוכניותיו למצב. בסיומו של משחק האליפות, הוא נכנס לזירה והפשיט את המנצחים, טהאנו ושאר כשפי מים נופלים, כוחות הכיפוף שלהם. בעוד שוויוניות השתלטו חברים בכוח המשטרה כשפות המתכת ביציע עם כפפות מחושמלות, המנהיג המהפכני נתן נאום בו גינה כשפים, תוך שימוש במרמה מכשפי מים כדוגמה להתנהגות המתעללת הטיפוסית שלהם כלפי האזרחים שאינם חבריהם כשפים . יתר על כן, הוא הצהיר כי גורלו של אותו צוות פרו כיפוף שמש כאות אזהרה לכל כשפים שהעז להתנגד למטרותיו. בהמשך המונולוג שלו, האמון הזכיר כי המשטר הרודני הכיפוף הנוכחי בקרוב יומחלף עם "הוגנת אופקים, שוויוניות" ממשלה. לשם כך, הוא תכנן להיפטר מאומנויות הכשפות ברפובליקת העיר, להתחיל האידיאלי שלו סופו של דבר להשוות את העולם כולו. הכרזת המהפכה שהתחילה, הוא הרס את המגרש המרכזי בפיצוץ מתוזמן לפני שעזב את הזירה דרך הגג בספינת אוויר. העלאת הצפלין, הוא נצל בנס מהפיגוע של קורה כשפות אש ונעלם לגמרי.

איחוד מישפחתי עריכה

אמון כמעט ללא מאמץ להתגבר על היכולות של טארלוק לכשפות דם.כמה ימים לאחר מכן, אמון, בליווי הסגן וקבוצה של שוויוניות, מצא טארלוק במחבוא שלו העמוק בהרים המקיפים את הרפובליקה סיטי. לאחר שהוזהר כי הגיע הזמן שלו להשתוה חבר המועצה התגונן בכשפות דם תוקפיו. למרות שאנשיו שלו הוכנעו בקלות על ידי טארלוק , מיומנותו של האמון באימון אפשרה לו להתנגד, הרבה להלם של חבר המועצה. כשנשאל מה הוא היה, התייחס ליכולת שלו להתגבר על ההשפעות של כשפות דם, האמון פשוט הגיב כי הוא "הפתרון" והמשיך לקחת הכיפוף של טארלוק .

תוך כדי טיפול בטארלוק , הוא הורה שוויוניות חבריו כדי לאבי את קורה, שהיתה לכודה בתוך קופסא מתכת. הוא הזכיר לאנשיו שלא יזלזל באווטאר והורה להם לחשמל את התיבה, שהיה משאיר אותה מחוסרת ההכרה כשהם פתחו אותו. עם זאת, כפי שהוא מעמיד טארלוק במשאית שבה הם הגיעו, קורה יצא בסערה מהבקתה, לאחר שהשתלט על שוויוניות האחר. כשהבחין באמון, היא ירתה מספר קרח חניתות לעברו; מנהיג שוויוניות התחמק כולם ובקצרה במרדף, אבל הפסיק כשקורה גרם לה לברוח ידי מחליק במהירות במדרונות המושלגים של ההר. כאשר הסגן ושוויוניות האחר הצטרפו אליו בצפייה בחופשת אווטר, הוא נזף בקלילות אותם על שהמעיטו בערכה.

תקיפה על רפבליק סיטי עריכה

עמון והירושי סאטו הובילו את קרב על רפובליקת סיטי.

אמון נצפה ההתחלה של הקרב על רפבליק סיטי מספינת אוויר מרחף מעל המטרופולין. סופו של דבר, ספינת האוויר שלו הייתה בקרבה מטה המשטרה כטנזין וצוות אאווטאר נלחמים טנקי טכנו עם השוויונים. אחרי הירושי סאטו, שנכח על סיפון ספינת האוויר עם אמון, הביע את סלידתו בעת צפייה בבתו נלחמת לצד כשפים, המנהיג המהפכני הבטיח לו שתהיה לו את הבת שלו בקרוב. באותו הערב, לאחר שכל העיר נפלה, אמון הגיע באי מקדש האוויר, שבו חסידיו הביאו כבש לין ביפונג אליו. הוא הציע לה את ההזדמנות לשמור על הכשפות בתמורה למידע על המקום הימצאה של קורה, אך בסירובה המתריס, האמון המשיך לקחת את הכשפות שלה.

סוף המשחק עריכה

לאחר שתושביו המקוריים ברחו, אמון מחדש תכליתי באי מקדש האוויר לבסיס פעולה שלו, והיו לו חסידיו להוציא את כל כשפים נתפס במטרה לשלול מהם את סמכויותיהם. הוא לקח את מגוריו במגדל על האי והשתמש בו ככלא מאולתר לטארלוק שנתפס. אחרי שהיו עדת אמון עוזבים את האי בספינת אוויר לראש מטה לכיוון זירת האולימפיכשף לעצרת נצחון שוויוניות, מאקו וקורה נכנסו למגדל, שבו מתגלה סיפור רקע טארלוק של האמון, וזהותו אמיתית נואטאק בעיר שבשליטתו, האמון התחיל נאום הנצחון שלו בזירה בחוזרו הסיפור הבדוי שלו מעצרת ההתגלות. עם זאת, הוא הופרע על ידי קורה, שקרא לו בשמו האמיתי והוציא מארון אותו ככשף מים שהשתמש במיומנות בלתי החוקית של כשפות דם לקחת אנשים של הכשפות שלאם בניגוד לשימוש במתנה שניתנה לו על ידי הרוחות. למרות שעץ המשפחה שלו התגלה על ידי הגלגול, האמון נשאר רגוע ובטוח והכחיש את האשמותיו של קורה על ידי לקיחה את המסיכה שלו, חושף את הצלקת שעל פניו אמורות שהוענקה לו על ידי כשף אש . באמצעות איפור שיכנע אתכולם, האמון הצליח להפוך את היוצרות ולהפוך את קורה להיות השקרנית בעיני תומכיו. כאשר קורה ומאקו עמדו לעזוב, האמון הפציר בם להישאר, הפניית תשומת לבם לטנזין וילדיו שהוא תפס. במטרה "לטהר את עולם מכשפות אוויר", הוא הזמין אותם לבוא אל הבמה כדי לנסות ולעצור אותו. יהירות מפנה את גבו לצמד אל הפנים טנזין, הוא נאלץ לקפוץ מנתיב ההתקפה המדהימה של מאקו. למרות שהוא היה יכול להימנע מתקיעות של מקו האש, מדגם האוויר ששחרר טנזין יידה לעברו הוכיחו להיות יותר מדי בקלות, והוא השליך מעליו את הבמה. אמון לוקח את אכשפות של קורה .

אמון התאושש במהירות והלך אחרי קורה ומאקו, שפעלו כהסחה לתת לטנזין ו משפחתו זמן לאימלט. הוא מצא אותם באחד מחדרי האחסון של הזירה והכניע אותם בקלות עם כשפות דם, מתוך אמונה שהם לבד ללא עדים. עם זאת, לאחר שלקח את הכשפות של קורה, האמון הבין שסגנו הנסער היה עד לכל הדבר. הוקע כבוגד על ידי שני בפיקוד, אמון נאלץ להגן על עצמו, תוך שימוש בכשפות דם לעצור בקלות את ההתקפה ולשלוח את סגנו עף לתוך ערימה של לוחות עץ. הסחת הדעת ספקה מאקו עם הזמן שהוא זקוק לטעינת התקפה מדהימה, שמאפשרת לו לשתק את האמון כדי שיוכל לתפוס קורה נחלש קשה לברוח. עם זאת, האמון הדביק אותם במהירות ושוב השתמש כשפות דם בצורה יעילה כדי לעצור אותם. הוא מוכן לקחת את הכשפות של מאקו, להרהר בעובדה שאף אחד אחר לא היה מסוגל לקבל את הטוב שבו, ושזה היה כמעט חבל לקחת את הכשפות מאחד כל כך מוכשר. עם תשומת לבו נמשכת מהוופל וקורה לכאורה חסר אונים, האמון שנתפס בלתי מוכן לחלוטין כאשר היא, בראות מאקו בסכנה, פתאום נעולה כשפות אוויר והשתמשה בו כדי להפיל אותו מכשף אש . כשהמטרתי על תקיפות אוויריות עליו, משליך אותו במסדרון, הוא חזר בקצרה על העליונה עם כשפות דם . קורה, לעומת זאת, הצליחה לשבור את אחיזתו בה, פיצוצו מחלון אל תוך הנמל בהמשך עם בעיטת אוויר, שם הוא החל שוקע במהירות לים לאחר שאבד את הכרתו.

זהותו של האמון, ככשף מים  חשופה.

מודע לכך שהמים שטפו הצלקת המזויפת שלו משם, הוא חזר להכרה מתחת למים ואינסטינקטיבי השתמש כשפות מים לצאת מהים , חושף את יכולות כשפות מים לחסידיו שהיו בחוץ. הבין שהוא אבד את כל המינוף וחסידיו, הוא עשה את בריחתו, שומט אותו בחזרה למים, כדי למנוע מהטח של מאקו של תקיעות אש. הוא הצליח לעשות את דרכו חזרה לאי מגדש האוויר, שבו שיחרר את טארלוק והביע צער על מה שהוא עשה לו ופעם נוספות ומציע את אחיו הצעיר הזדמנות לצאת איתו, כדי שנוכל להתחיל בחיים חדשים ביחד, כמו שהוא כל מה שהוא השאיר בעולם. שני האחים רכשו סירת מרוץ ועשו את דרכם מחוץ לרפובליק סיטי, מסע על פני הים. אמון הביע את שמחתו של להיות ביחד עם משפחה שוב, אם כי הודה שהוא שכח את הצליל של השם שהוא נולד איתו כמעט אבל לבש כשהוא עדיין לו משפחה אוהבת. הוא נהג בסירה, המהפכן הביס הזילה דמעה כששמע את אחיו להבטיח לו שזה יהיה כמו בימים ההם, ממש לפני שטארלוק השתמש באחת הכפפות המחושמלות הרבות שוכבות בסירה כדי להצית את מיכל הדלק שלו, המבקש להביא בסוף למה שהוא כינה את סיפור עצוב. הפיצוץ כתוצאה נוצר ענן גדול פטריות, ייראה למרחוק, והרג את שניהם.

אישיוית עריכה

אמון הצגת הכריזמה שלו כנואם.

נואטאק היה פעם ילד אכפתי שאף להגן על אחיו הצעיר. עם זאת, לאחר שהושחת על ידי השימוש בכשפות דם בגיל צעיר ונאלץ לסבול את הניטל על כל הציפיות בשל תעוזתו של יאקון, האמון הפך לאדם רגוע ושליו, קר יותר ומנותק מהעולם. הוא פתח כמה היבטי סוציופת ותשוקה לכוח, מונעת על ידי כוונתו לשוויון בין כולם. אמון היה היכולת של מעט נערץ אווטאר אנג להסיר כשפות של פרט, ומאמין כי מיומנות כדי להיות חזקה יותר כשפות דם. עם זמן, אמון המציא סופו של דבר הטכניקה שלו כדי להסיר את אחד של כשפות ידי ניצול כשפות דם כדי לנתק את הקשר של כשף עם יכולת הכשפות שלהם. אמון היה תיעוב כלפי כשפים חמור והיה מאמין אדוק במה שהוא ראה כשוויון, בחיבה מתייחס לחסידיו כמו "אחים ואחיות". אמון האמין באמת ובתמים ברטוריקה שלו, לאחר שהתאמץ כדי להיות הוגן ולהתייחס לכולם במידה שווה מאז שהיה ילד. סופו של דבר, שמדובר בשאיפה לצדק מוטעה, כמו גם כמיהת כוח סמוי, שהובילה אותו כדי להתחיל במהפכה אנטי כשפות. הוא היה חכם ומורכב, כמו גם נואם משכנע. היה לו פיקוד עליון של אמנות דיבור בציבור, לדעת איך להטעות ולהפחיד את הקהל ואויביו כאחד, נאמנות מעוררת השראה עם כל מילה והבאה נרחבים צובר למטרה שלו. ממש בתחילתה של המהפכה, הוא נראה יש לו תוכניות לקורה ונמנע מלחימה שלה, שאפשר לה להזדקק ללברוח ולהפיץ את הידיעה על היכולות שלו בעיר. אמון גם בחר שלא לקחת את הכשפות שלה ארב לה, לאחר שסרב להילחם בה, צופה שהוא יגרום לה קדושי כשפים ולאחד אותם ברחבי עולם נגד המטרה שלו. החשיבה פרואקטיבית וההגיונית שלו בדרך כלל אניה אותו "צעד אחד קדימה".

הצלקת המזויפת של האמון הייתה ההוכחה המפוברקת של סיפור כיסויו הבדיוני.

אמון היה היחיד חישוב; מזימותיו היו מתוכננות היטב ומבוצעות ביעילות רבה. הוא היה זהיר מאוד, כפי שהוא נמנע מעימות ישיר עם כשפים, במיוחד אלה בעצמה רבה, כגון אווטאר קורה, בידיעה שהוא סכן את החשיפה נגד כשפים האימתני. הוא מוצג חוסר פחד מוחלט, שהוצג כשהוא פוצץ על ידי כמעט כשפות דם של קורה, להתגבר כשפות דם של טארלוק , ולרדוף אחרי קורה לאחר בריחתה ממקום מחבואו של טארלוק . כדי לתמוך בסיפור הרקע פסאודו של כשף אש הצטלקות פניו, אמון השתמש באיפור כדי ליצור את הרושם שהוא ממש מצולק. הוא היה בעל רצון חזק והיחיד ברשותו רמה גבוהה של שליטה עצמית, מה שהופך אותו יריב אימתני מאוד. השלווה הרגועה שלו לא התלבטה; כאשר קורה נמלטה כלאה וירה טילים גדולים של קרח לעברו, באמון לא הסס לרדוף אחריה, אך הוא נשאר רגוע כשהוא נזף בפקודיו בקלילות למזלזל בה, דבר שמפניו הזהיר . סכנת חיים והאינסטינקט החזק שלו כדי לשרוד גרמו לו להחליק פעם אחת, חושף את האני האמיתי שלו. עם זאת, גם אז הוא התעשת די מהר, מה שמאפשר לו לברוח בהצלחה.

יכולות עריכה

כשפות מים עריכה

מגיל צעיר, אמון מוצג בכשרון טבעי לכשפות מים, להרשים את יאקון וסופו של דבר שליטה באמנות במהירות תחת הדרכתו של אביו. ילד פלא אמיתי, שליטתו באמנות היה עצום;. הוא היה מסוגל ליזום את עצמו מחוץ לגוף של מים בנד מים ענקי ומניע עצמו על פני השטח במהירות העולה על זו של תקיעות האש של מקו

כשפות דם עריכה

אמון מאמץ להכניע 2 כשפים מיומנים,קורה ומאקו, באמצעות כשפות דם .

אמון שלט באותה מהירות באומנות הנדירה והוצאה מחוץ לחוק של כשפות דם , הופך מיומן וחזק במיוחד ביכולת. תחת הדרכתו של אביו, הוא שולט בטכניקה של כשפות דם הנפשי, יכולת כשף דם ללא סיוע של ירח מלא, בגיל 14, מה שמאפשר לו לבצע את כישורי כיפופו ללא כל תנועה פיזית, אלא רק על פוקוס וכוח רצון. בדומה לאביו, היה אמון גם מסוגל להשתמש טכניקות נפוצות יותר כשפות דם , כגון מניפולצית גוף ועינויים, לתואר חזק מאוד תוך הפעלת מאמץ מינימאלי. הוא גם יכול לרחף מטרותיו, לזרוק אותם בסביבה, להכניע אותם, ולדפוק אותם ללא הכרה. עם הכשרון שלו בכיפוף נפשי, הוא יכול גם וכשף דם היעד שלו להגשה תוך כדי שתוכל לנוע בחופשיות באמצעים אחרים כדי לסיים את היריב שלו, כמו גם היריבים מרובים שליטה בו זמנית. בנוסף, הוא הציג את היכולת להתנגד כשפות דם עם מעט מאמץ, גם נגד אחיו, טארלוק, שגם הוא שלט ברזים. אמון באמצעות כשפות דם מפשיט את לין ביפונג מיכולות הכשפות שלה. למרות גדל רתקה את המיומנות הזאת, הוא סופו של דבר רצוי יותר, רוצה שתהיה לו הכח להוציא את הכשפות של האנשים בדיוק כמו אווטאר אנג עשה לאביו עם השימוש בכשפות אנרגיה. סופו של הדבר הצליח במטרה זו באמצעות השליטה והדיוק שלו עם כשפות דם ל" לנתק "חיבור הכשפות של פרט, יעילות נותנת את אותה תוצאת כמו כשפות אנרגיה. אין התערבות רפואית הייתה יעילה בהיפוך השפעה זו, ואפילו קָ‏טַ‏רַ‏ה, מרפא בעל שם העולמי ומומחה כשפות דם בזכות עוצמה, לא היה מסוגלת להפוך את השפעותיו. הדרך הידועה היחיד להפוך בלוק הכשפות של האמון היא באמצעות שימוש בכשפות אנרגיה, כפי שהוכיח אווטר אנג ו קורה

כושר גופני עריכה

הזריזות והמיומנות בלוחמת הפנים אל הפנים של האמון הפכו אותו ליריב ראוי אפילו לכשפים החזקים והמיומנים ביותר.

אמון סמל צדדי בדרכים רבות. כדי להסתיר את יכולות הכשפות שלו, הוא שלט בקרבות פנים אל פנים ובהאמנות של חסימת צ'י כסגנון לחימה חלופי. יכולתו שלו הוכיחה גדולה מספיק כדי להביס אפילו חזק ביותר מהתקפות שתייה. הוא גם הוכיח את זריזותו כלוחם מיומן, שמאפשרת לו לתמרן בחינניות ולהתחמק מהתקפות כשפות בקלות, גם בטווח קרוב. העמידות הקיצונית שלו אפשרה לו לעמוד בברק מטווח קצר נורה על ידי מאקו ולהכניע אותו בהמשך שניות כשפות אוויר בעודו מעמיד פנים ללא פגע

מודיעין עריכה

מלבד יכולות הלחימה שלו, כמו כן ברשותו אמון האינטלקט וכריזמה נהדרים, מה שהופך אותו מניפולטור מאסטר. למעשה אני כשפות דם התחזיתי הטכניקה שלו, que נהגה לנתק את הכיפוף של אנשים, כנשק מיסטי שנתן לו את הרוחות. אני היה מסוגל לשמור על חזית זו באופן עקבי גם בלהט הקרב.אסטרטג פוליטי מוכשר, אני מדויק בשרתי שאם הסרתי את הסמל האישי של כיפוף מוקדם מדי במהפכה שלו, זה היה בסופו רק בקורה להפוך לשהיד, להבטיח כי מכופפים ברחבי העולם יתאחדו נגד לוח הזמנים אנטי הכיפוף שלו. אני כגון לקח את הצגתו לגבהים שמלבד לובש מסכה, אני אפילו להחיל איפור לצלקת הפנים גדולה מזויפת כדי להצדיק את הסיפור המפוברק שלו שהושחת על ידי כשף אש כדי לנהוג בהמשך כיפוף שנאה ואהדה למטרה שלו.

כפי שמעיד על ידי ההתקפות מרובות בניצוח של equalists, אמון היה גם אסטרטג וטקטיקן מוכשר, outmatching כוחות אחרים מאורגנים כשפות המתכת: כגון המשטרה וצבא ארצות כוחות בכמה הזדמנויות. גם אני היה בקיא היטב בטקטיקות טרור, חותר תחת הלא מכופפים על ידי מניפולציה שלהם שנאה והפחד הוא מאציל על מכופפים, מחפש קצה פסיכולוגי נגד מתנגדיו תמיד, ובאמצעות הפחדה ואיומים רבים באופן עקבי נגד אויביו.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות יחסים של אמון

קרובי משפחה עריכה

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 101. "ברוכים הבאים לעיר רפובליקה"
  • 103. "ההתגלות"
  • 104. "הקול בלילה"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריוויה עריכה

  • יכולת של אמון נקראת באמנות , אשר מתורגם באופן גס ל" מות היד ", המתייחס לאדם שהוא מיומן בהריגה, אך לא ריפוי.
  • 平 ideogram, בהווה בעיצובי הדמויות המוקדמים שלו, פירושו "הוגן" או "שווה", התואם את השם של שוויוניות.
  • אמון, אשר יכול גם להיות מאוית כמו אמון, היה מצרי אל השמש, שפירוש שמה "אחד חבוי" בשפה העתיקה. ◾ התעתיק הסיני לשמו של אמון, 阿蒙, יש כמה משמעויות, אבל המתאים ביותר הוא "לכסות".
  • אמון הוא הנבל השני הידוע לברד משבט המים.
  • אמון הוא האדם היחיד שידוע היא לא דמות שיש לו את היכולת להסיר מישהו של כשפות.
  • אמון הוא מאוד דומה לאדולף היטלר, בכך ששניהם היו היכולת להרכיב קבוצה גדולה של אנשים ולהיות אדם של שכנוע באמצעות מילים אחרות כדי לפתות את תשומת לבו של העניין. הם גם שתי הקבוצות גדולות של אנשים בהשראה של אותה הקטגוריה להכריז מלחמה על קבוצה ספציפית של אנשים אחר; היטלר התנגד ליהודים, בין השאר, בדיוק כמו שנאת אמון השראה נגד מכופפים.
  • אמון וטרלוק הם שני האנשים הראשונים שמתו על מסך באגדה של קורה.
  • אמון הוא הדמות הידועה הראשונה ביקום הסמל להיהרג על ידי אחד מבני משפחה, כלומר אחיו הצעיר, טרלוק.
  • אמון הוא הדמות ידועה רק לשניהם להיות נדר וחוסם צ'י, כמו טאי לי ואת חוסמי צ'י שוויוניות היו כל הלא המכופפים.
  • כילד, היה לי אמון צבע עור כהה שהיה דומה לקטרה, אבל כמבוגר עורו היה ניכר יותר.
  • בדאב היווני של האגדה של קורה, אמון הוא השמיע את אותו שחקן קול שמספק את קולו לטהאנו.
  • בסיווג של Binsfeld של שדים, אמון הוא שמו של אחד משבעת נסיכי הגיהינום, שמפתים את אנשים עם החטא של זעם.
  • קבוצת אנונימוס, תנועה או תפיסת אינטרנט של פעילי אנונימיים שמחו עוול פוליטי, לעתים קרובות משתמשת במסיכת גאי פוקס כסמל לתנועה וכתחפושת, אשר דומה לאמון המסיכה בשימוש. אמון נשמע דומה מאוד לאנון, המשמש כקיצור של "אנונימי".
  • דמיון דובי אמון לאופי "וי" מסרט V עבור נקמת דם. ממש כמו אמון, V הוצג כאנרכיסט מסתורי, משמר אזרחי, ולוחם חופש שהיה לזיהוי בקלות על ידי המסכה שלו גאי פוקס, ובגדים כהים. לדברי אלן מור, אחד מהיוצרים של הדמות, V נועד להיות מבחינה מוסרית מעורפל, בדומה לאופן עמון נתפס כגיבור על ידי כמה ורודן על ידי אחרים.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית