Fandom

אווטאר Wiki

אסאמי סאטו

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

עסאמי סאטו

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקת סיטי, רפובליקה המאוחדת של אומות

אתניות

אומת אש [2]

גיל

18 [1]

נולד

152 ASC

קודם

הירושי סאטו (כמנהל עסקים ראשי של תעשיות עתיד)

תיאור פיזי

מין

נקבה

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

גב 'סאטו, הירושי סאטו (לשעבר), מאקו, בולין , קורה , גורש פאב, לין בייפונג, טנזין, נאגה, מילו , איקי,

 ג'ינורה

, פמה, Tonraq וסנה, תעשיות עתיד, איירו, Gommu

אויבים

הירושי סאטו,

 שוויוניות, סגן, אמון, טרלוק, אגני קאי שלישייה

נשק של בחירה

מחושמלת כפפה

לחימה בסגנון (ים)

קרב תגרה

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע אשת עסקים תעשין

עמדה מנכ"ל התעשיות עתידיות אזרח ממעמד העליון ארצות רפובליקה נהג מומחה של צוות אווטאר

סנוף צוות אווטאר תעשיות עתיד

הופעה ראשונה

"קול בלילה"

השמיע

Seychelle גבריאל

[התכנית] עוד על עסאמי סאטו

עסאמי סאטו הוא הבן היחיד של התעשיין העשיר לשעבר, הירושי סאטו. למרות שאינו נדר, כשהיא גילתה שאביה עבד עם שוויוניות והוא הזמין אותה להצטרף אליו, היא דבק באמונתה והפכה נגדו, מאוחר יותר הפכו לחלק מצוות האישי החדשה. היא הפכה עכשיו למנהיג החדש של תעשיות ומתכנן להביא את החברה חזרה לראש עתידיים.

ההיסטוריה עריכה

רקע עריכה

כאשר עסאמי היה שישה, האמא שלה נרצחה במהלך פריצה ושוד של אחוזתם באגני קאי השלישייה. עם זאת, העובדה שהאבא שלה לא נטר טינה לכל כשפים לנצח למותה לא היו ידועה לצעיר עסאמי. אחרי הרצח של האמא שלה, הירושי היה עסאמי הוכשר על ידי כסף המורים הטובים ביותר להגנה עצמית יכול לקנות, כדי להבטיח שהיא תמיד תהיה מסוגלת להגן על עוצמה. ככל שהיא גדלה, היא חיה חיי מותרות, אך למרות הבגדים המפוארים שלה ו נימוסים מנומסים, עסאמי פתח גם צד קשה ואינו חושש לעמוד על מה שהיא האמינה בו יחד עם מיומנויות לחימת יד אל היד שלה, היא גם הפכה לנהג מומחה בשל Satomobiles בדיקתה לחברה של אביה. היא גם מעריץ גדול של תומכי כיפוף, השתתפות בכל משחק שהיא יכולה.

170 ASC עריכה

פגישת עם מאקו עריכה

בעת שנסע טוסטוס דרך הרפובליקה סיטי, עסאמי רץ בטעות למאקו כשהופיע לפתע מאחורי מכונית וחציתי את הכביש בלי להסתכל, מנסה לתפוס את העגלה. באמצע השיחה שהתפתחה, עסאמי זיהה אותו כחבר של חמוסי האש והתנצל מאוד. כדי לפצות על התאונה, היא הזמינה אותו לארוחת ערב במסעדה של מעמד העליון, אפילו הרחיקה לכת עד כדי לוודא שהוא מסופק עם הלבוש המתאים לכך. במהלך הפגישה אמש הבאה שלהם, היא הודיעה למאקו שהיא הייתה מעריץ גדול פרו כיפוף ושהיא תפסה את כל התאמות שהעונה של חמוסי האש. כשהיא הביעה את התרגשותה לראות מאקו לשחק בטורניר, היא למדה שצוות לא רכש את סכום הכסף הדרוש כדי להתחרות. כשהגיע המלצר נשא המנה העיקרית שלהם, הוא פנה אליה בשם "מיס סאטו". רק אז הבין שמאקו עסאמי היה בתו של התעשיין הנודע, הירושי סאטו, והיא הזמינה אותו כדי לפגוש את אביה.

הודות להתערבותו של עסאמי, הירושי החליט להעניק חסות למאקו ואת חמוסי האש.

עסאמי ראשות הבית והלהט אמר לאבא שלה על חמוסי האש הרוויחו הצלחה קשה בזירת Pro-הכיפוף כמו גם המצב הכלכלי הקשה שלהם. כשהיא הציגה מאקו לירושי בתעשיות עתידיות למחרת, היא נימוס חתכה את אביה קצר כשהוא נסחף לספר את הסיפור של האימפריה שלו גדל מרעיון ומהלוואה אנוכית אחד, מכיוון שהיא רצתה שתאמר לי מאקו קצת חדשות טובות במקום; תעשיות עתיד הולכות לתת חסות חמוסי האש בטורניר האליפות . מאקו מאוחר יותר ליווה עסאמי לגאלת חבר מועצת טארלוק השליך לכבודו של הסמל קורה בעירייה, שבו היא הוצגה לקורה. היא ברכה בחביבות האישית, וציין כי היא שמעה כל כך הרבה עליה ממאקו. עם זאת, ההקדמה המנומסת עוררה תגובה לא מקנאת מקורה. עסאמי ומאקו שיש רגע רומנטי. מערכת היחסים שלה עם מאקו המשיכה לגדול במהלך שבועות שלאחר מכן, ובמהלך מלב, נסיעה בכרכרה דרך רפובליקת סיטי הפרק, היא נשענה על מאקו, וקבעה כי היא הרגישה "כל כך בטוחה" איתו.

תמיכת אש חמוסי עריכה

בבוקרו של טורניר Pro-הכיפוף, עסאמי נכנס לחדר הכושר שבו חמוסי האש היו אימון והציג את הקבוצה עם המדים החדשים שלהם. אחרי שהיא קבלה את הפנים בחיבה מאקו עם "מותק", 2 שפשפו את אפו, והם עזבו יחד כדי לצאת לדייט ארוחת צהריים. עסאמי היה נוכח בכל משחק בטורניר, פוקח עין על גורש פאב, ואחר כך תמיד בא לחדר ההלבשה כדי לברך את צוות, במיוחד מאקו, לניצחונות שלהם. [7] כמו חמוסי האש נכנסו לזירה לגמר אליפות Pro-הכיפוף, עסאמי פוצץ מאקו נשיקה מרחוק, שהוא חזר עם חיוך, למורת הרוח הקלה של קורה.

השיג אישור של קורה עריכה

עסאמי נהיגה.

לאחר פיגוע שוויוניות בזירת האולימפי-כשפף, עסאמי הציע מאקו ובולין מקום לינה באחוזה של משפחתה. עם זאת, היא לא בררה את זה עם אביה ראשונה, מעיר כי זה היה קל יותר לבקש סליחה מאשר רשות. כאשר קורה בא לבקר למחרת, עסאמי לקח אותה והאחים למסלול המירוצים שבי התעשיות עתידיות מבחן מניעה Satomobiles החדש שלה. התעניינותי מבחינה קורה, היא הזמינה את הסמל כדי לקחת איתה לטיול. מאז קורה לא ידע איך לנהוג באחת, היא ישבה מאחורי עסאמי ויחד הם דהרו אחד נהגי המבחן. לאחר הנסיעה במקום שני כמעט כולו כמובן, עסאמי הצליח לעבור את הנהג השני ולנצח את המירוץ. כשאמר לי עסאמי קורה שאנשים לא צריכים לפחד כדי לערבב את זה לפעמים, קורה התנצל על ששפטת אותה כל כך מהר. עסאמי לא אכפת, כמו שרוב האנשים חושבים עליה כילדה עשירה וחסרת אונים כשהיא הייתה למעשה די מסוגלת לטפל טובה של עוצמה, בהיותו נהג תחרותי ומומחה בטכניקות הגנה עצמית.

גילוי מדהימה עריכה

למחרת, לעומת זאת, האשים קורה הירושי בקיום קשרים עם שוויוניות ולמרות הכבוד המחודש זה לזה, עסאמי סרב להאמין לה. היא מהרה להגנתו של אביה, בטענה שרק בגלל שהם לא היו כשפים לא מרמז שהם תמכו בתנועת שוויוניות, אפילו קוראים עמון ותומכיו "מפלצות". כטנזין, לין, ומשטרת כשפות המתכת המשיכו את החקירה של תעשיות עתיד שלהם, עסאמי הפגין את מורת רוח ושאט נפש מוחלטת כלפיהם, ומאשים אותם בשקרים רק כדי לרדוף את אביה. היא סייעה להם בכל זאת להראות שהירושי היה חף מכל אשמה. עסאמי electroshocking אביה, הסתובב אליו ואת שוויוניות. כאשר לין השתמש התחושה סיסמית לגלות מנהרה נסתרת מתחת הסדנה של הירושי, עסאמי היה המום לגמרי. נואש לדעת את האמת, היא רצתה לחקור את המנהרה עוצמה, אבל נבלמה על ידי לין שהורה לה להישאר עם מאקו ובולין תחת פיקוח של קצין שיר לשלום. לאחר רעשים חשודים הגיעו מהמנהרה, מאקו ובולין השתלטו השומר, ופונים למטה כדי לחקור. שוב, עסאמי התבקש להישאר מאחור, הפעם על ידי מאקו שרץ לשמור עליה. עם זאת, עסאמי לא הקשיב והעז למטה בכל מקרה, גילה את המפעל שבו אביה הנסתר והסגן היו עומד לתקוף מאקו ושאר חברים שלה. לגמרי שבור לב כאשר גילו הנאמנויות האמיתיות של אביה, היא עצב שאלה אותו מדוע הוא בחר לתמוך באמון. הירושי אמר לה שכשפים גנב את אהבת החיים והיה אחראים להתבגרותה בלי אמא. הוא גם קובע כי כשפים הרס לחלוטין את העולם ושהאמון ישתנה דברים לטובים. הוא לוקח את אחת מהכפפות המחושמלות ומציע לה אותו, כמו גם מקום עם שוויוניות. מהססת, עסאמי קונפליקט עמוק קבל את זה. עם זאת, לאחר שספר לאבא שלה שהיא אוהבת אותו, היא השתמשה בכפפות להחשמליות, מאקו לחלוטין מפתיע, קורה ואחרים כמו אביה נפל לקרקע. כסגן הגיע במהירות להגנת הירושי, עסאמי לא התקשה לדפוק האחד קאלי מזדקר מהיד שלו וזעזע אותו עם אחרים, בהצלחה לשתק אותו, שאפשר לה לברוח עם קורה , טנזין, לין, בולין, ומאקו . שבור לב, היא בהתה בה הביתה מספינת אוויר המשטרה כפי שהם עשו את דרכם חזרה לעיר טמנה את הפנייה במאקו כפי שהוא בא לנחם אותה.

גיבוש צוות אווטאר עריכה

עסאמי שנעצר על ידי טארלוק על היותו בלתי נדר את עוצר העבר.

לאחר שנמלט המפעל, עסאמי, יחד עם מאקו ובולין, עבר לאוויר המקדש איילנד. קורה ואיקי הראו עסאמי החדר שלה באי, שבו נאמר לו על ידי עסאמי מכופף האוויר שקורה אהב גם מאקו. עסאמי הגיב במבוכה קלה, וקבע כי היא לא הייתה ממש מודעת לזה, אבל החליט שלא לפעול על פיו. מאוחר יותר, כשסמל צוות החליט לפטרל בעיר, היא הציעה Satomobile כשיטה להובלה לצוות כאשר נאגה סרבה לשאת את הקבוצה. התחמשות עוצמה במחושמלת כפפת אביה נתן לה, היא נהגה במכונית ברחובות. שימוש במסך משטרה כי אביה מותקן, עד מהרה הם מצאו, רדפו אחרי, וכבשו כמה שוויוניות, למורת רוחו של טארלוק . כשהמשיכו לסייר בלילה הבא, עסאמי נצפה מאקו והאינטראקציה של קורה במושב האחורי של Satomobile בחשדנות. כאשר עסאמי וצוות הגיעו לדרקון דירות הרובע וראו קבוצה של כשפים אינם שנעצר, טארלוק הורה לעצור עסאמי גם כשהיא הייתה ללא נדר והתו של שוויוניות. בניסיונו של מאקו לעצור המשטרה, היא נלקחה לבית הסוהר יחד עם החבר שלה ובולין .

מחפשים את אווטאר קורה עריכה

עסאמי על למידה על הנשיקה מאקו וקורה שותף במהלך האליפות.

עסאמי גם שוחרר מתא הכלא שלה על ידי לין בייפונג, יחד עם מאקו ובולין. מאקו ועסאמי התנשקו בלהט כשהם התאחדו. זמן קצר לאחר מכן, היא הצטרפה מאקו, בולין, טנזין, ולין בחיפוש של קורה, שטארלוק טענתו נלקח על ידי שוויוניות. בעוד לחקור את מערכת המנהרות תת הקרקעית ששמשה את שוויוניות, מאקו היה קצר מאוד עם עסאמי, מה שגרם לה לשאול בולין אחיו או אם לא הנחישות של מאקו כדי להגן קורה נבע מרגשות חזקים בשבילה. רואה ישר דרך התשובות המתחמקות של כשף אדמה, היא לחצה עליו עד שהוא הודה שמאקו וקורה חלקו נשיקה במהלך טורניר האוליפי-כשף. עסאמי הופתע בהתגלות. בולין ניסה להמעיט בנשיקה אבל עסאמי הביע ספק שזה לא אומר כלום. אחרי שגיליתי שלא לקח שוויוניות קורה ושטארלוק הייתה מאחורי היעלמותו של קורה , היא חזרה עם האחרים לעירייה כדי לחשוף אותו. עם זאת, לאחר שהוא נמלט טארלוק נכת עסאמי וכל שאר עם כשפות דם. הקבוצה הצליחה לאתר את הסמל מאוחר יותר באותו הערב, כשמצאנו את נאגה מייללת בעת נדידה ברחובות, כשהם נושאים קורה נחלש. למרות עסאמי היה שמח למצוא קורה בלי פציעות קשות, היא הייתה מאוכזבת לראות איך מאקו המודאג ואכפתיות היה עם קורה , כאשר מאקו דחף את קבוצת קורה צפיפות מהדרך ונשא הסמל בזרועותיו. עסאמי התבונן בעיני עצב וכאב הממלא כמאקו להגדיר קורה על איגי ולטף את השערה מפניה.

ההתקפה שוויוניות עריכה

  .

עסאמי התמודדות מאקו על רגשותיו לקורה

לאחר מציאת קורה , עסאמי ושאר סמל צוות חזרו לאוויר המקדש איילנד לנוח. לאחר ארוחה, עסאמי הציע לעזור פמה לנקות את השולחן, שזה אחרון קבל בשמחה. כשמאקו נכנס למטבח, מבקש מים חמים כדי להכין תה לקורה , עסאמי מגורה הציע הוא צריך לעשות זאת בעצמו כי הוא היה לכשפ אש. חישת מתח בין בני הזוג, פמה עזבה את החדר, ומאפשר להם לדבר. היא הביעה את דאגתה לדרך מאקו היה טיפול קורה ואמרה לו שהיא יודעת שהוא נשק את הסמל, והפציר בי מאקו להיות כן על כל רגשותיו כלפי קורה . כששאל אותה אם לכשפ אש הם יכולים להתמודד עם הבעיות ביחסיהם מאוחר יותר, עסאמי עזב את המטבח, באומרו בקרירות כי "יש לא יכול להיות כל מערכת יחסים לדאוג מאוחר יותר". עסאמי בעקבות כך אבד אמון במאקו. מאוחר יותר, כאשר החל לתקוף שוויוניות הרפובליקה סיטי, עסאמי נכנס לתפקידה כנהג Satomobile של צוות האישי. היא גרמה להתרסקות המכונית כמה טנקי טכנו, להשבית אותם, ודפקה כמה שוויוניות עם בעיה קטנה והחיסכון טנזין. עסאמי אז הסתתר עם שאר סמל צוות עד ארצות הכוחות הגיעו.

התמודדות עם אביה עריכה

עסאמי מתנשק מאקו על הלחי, שהסתיים הרומן שלהם בלב טוב.

לאחר קורה ומאקו חזרו ממשימת סיור, עסאמי להם שהם לקחו את זמן עם נימה של כעס. לאחר שהזכיר במאקו שזה אכן סיור, עסאמי ענה עם "מה" מגורה. גואומו אז שמש עסאמי וצוות איזה רחוב דייסה, אשר על פי גואומו הייתה עשוי מהשאריות של מכלי אשפת טובי העיר יכולה להציע. כשהוא אמר את זה, היה לוקח עסאמי הנשיכה הראשונה. היא הפכה החליאה בעליל על ידי זה, וקמה וירקה אותו החוצה. לאחר מכן היא הניחה את הקערה בהתגנבותה על הקרקע לגורש הפאב לאכול. היא הייתה נוכחת כאשר הגנרל איירו הייתה גואומו לשלוח מברק למפקד בומי בחור לעצור את ההתקדמות שלו לבירה. לאחר שהסכים להוציא את שדה תעופת שוויוניות, קורה החליט באומץ לתקוף את האמון במארב בעצמה. כשמאקו התעקש ללוות קורה, עסאמי הבין שמאקו לא יכול לעזור לרגשותיו קורה. לפני מאקו וראש קורה החוצה אל פן אמון, מאקו משך אותה הצידה, להתנצל על היחסים המבולגנים שלהם ולהודיע ​​לה עד כמה הוא עדיין דואג לה. עסאמי אמר לו שהיא דואג לו מדי, ונשקה אותו על הלחי, שהסתיימה מערכת היחסים הרומנטית שלהם בלב טוב. אז היא רצה ללוות בולין ואיירו במשימה לחסל את שדה התעופה. עסאמי מריירות מסרב הניסיון של הירושי להקים שוב משפחה. השלישייה הגיעה לשדה על נאגה. כשהתקרבנו לשדה, עסאמי תהה מדוע היו רק עמודי גדר גלויים. זה התברר להיות גדר חשמלית, וגרם לשלושה להיות המומים חשמליים. כשהם הגיעו ל, הם היו סגורים בתא. הירושי אז הגיע לנזוף עסאמי להולך נגדו ושהוא הפך שוויוניות כדי שיוכל לנקום את אמה. הוא גם מקווה שברגע שהיא "מגיעה לחושיה," הם יכולים להיות שוב משפחה. עם זאת, בקרירות עסאמי הודף אותו, אומר לו שהם לא יכולים להיות שוב משפחה, כי מה שהוא עשה ושהאמא שלה הייתה שונאת את הירושי על מה שהפך להיות. אמנם מודאג בעליל, הירושי אז התפאר לאיירו שהוא תפס את הודעתו לבומי ושמטוסיו היינו להשמיד את הצי לפני שהם הגיעו בסמוך לעיר. אחרי שהוא עזב, נאגה טעונה ושבברתה את השלישייה מהכלא. כאיירו נחטף כנפי שוויוניות להמשיך במטוסים האחרים, בולין התחיל בהרס המסלולים עם כשפות אדמה תוך עסאמי נתקל הקולב וקפץ בטנק טכנו, שמחה וציין כי הבקרות היו דומות למלגזת תעשיות עתיד. אז היא המשיכה להשמיד את המטוסים שנותרו בתוך הקולב. כפי שהיא עושה את זה, הגיע אביה בטנק טכנו אחר, מצווה עליה להפסיק "סיוע לאנשים שלקחו את אמה משם". שוב, עסאמי הצהיר שהוא לא עושה את מה שהוא עושה מתוך אהבה לאמא שלה, אלא מתוך שנאה לכל כשפים (כולל אלה שאין להם דבר עם מותה). המילים שלה ודחייה נוספת שלו ואז לשלוח הירושי זעם עיוור והוא המשיך לתקוף אותה באלימות. עסאמי דחף את האב והפיל אותו, אך לא יכל לנחות מכה הקטלנית. הירושי משמש הסחת הדעת הרגעית הזה כדי להכות את בתו לאחור והפלת אותה לאחד מהמטוסים. לאחר שבירת כוס תא הטייס של טנק טכנו, הוא מוכן להרוג אותה, ושאג שהוא עכשיו ראה שהיא מעבר לחיסכון.

עסאמי להתגבר על הכעס שלה נגד אביה.

עם זאת, לפני שהוא יכול לבוא לעבור, בולין רכב בנאגה, שיגור קליעי אדמה בטכנו של הירושי וקורא הירושי אב נורא. התקפה זו, בשילוב עם אגרוף חזק משל טכנו עסאמי, למעשה את טכנו של הירושי מתוך ועדה. הירושי אז ניסה לשווא להימלט ברגל. עסאמי קרירות ירה Bola חשמלי באביה, לכידתו וכלה במאבק. לאחר מכן היא הסכימה עם הצהרתו של בולין .

בקוטב הדרום עריכה

עסאמי נכח כש קטרה ניסה לשחזר הכיפוף של קורה במתחם שבט המים הדרומי וצפה בה לצאת מהחדר עם מראה עצוב. היא גם הייתה נוכחת בעת קורה שוקמה יכולות הכיפוף של לין בייפונג. היא חייכה כשטנזין התייחס קורה כמו "אווטאר קורה".

לאחר המהפכת עריכה

בעקבות מעצרו של אביה, הניח עסאמי מנהיגות של תעשיות עתיד כדי להשיב את מעמדה כתאגיד עסקי העליון ברפובליקת סיטי. עם זאת, בשל מעורבותו של הירושי עם שוויוניות, חברות אחרות הוכיחו ששות להשקיע בם, מה שגרם עסאמי לנסוע לקוטב הדרומי כדי לרכוש מינוף כדי להימנע מפשיטת הרגל.

אישית עריכה

עסאמי הרוס אחרי שלמד את האמת על אביה.

עסאמי אי אדם מתוק ואכפתיות, אך היא גם עצמאית ומסוגלת לדאוג לעצמה במצבים קשים. למרות שהיא די רגילה ליוקרה עקב המשפחה העשירה שלה, היא לא חושבת על עצם כעל "ילדה הקטנה של האבא", למרות מה שכמה עשוי לחשוב. עם זאת, עסאמי היה קרוב מאוד לאבא שלה והיה הרוס ללמוד שהוא תמך בשוויוניות. יתר על כן, נראה שיש לי עסאמי יחס מאוד שלילי כלפי הקבוצה המהפכנית, כפי שמעיד כשהיא כינתה אותם "נוראה". היא בדרך כלל יש יחס טוב והוא מאוד גאה להיות חלק מצוות אווטאר. למרות שיש לו אישיות ידידותית, עסאמי הראה יכולת לקנאה שצצה כשהיא ראתה סימנים לרומן בין מאקו וקורה. החוסר של מאקו של ביטחון וחוסר יושר שנגרם לעסאמי מרגיש פגוע ומתוסכל, וכתוצאה מכך אובדן האמון והגביר את האיבה כלפי מאקו במשך זמן מה. למרות שנפגע ממאקו, טבע האכפתיות שלה הוא עדיין נפוץ כפי שהיא רוצה אותו היטב לפני שהוא יוצא למשימות מסוכנות.

יכולות עריכה

לחימה עריכה

עסאמי להשוויץ זריזות לחימתה על ידי התחמקות התקפת שוויוניות בקלות.

כדי לפצות על היעדרה של יכולת כיפוף, עסאמי מתגלה להיות מאוד בקיא בקרבות פנים אל פנים, מאז שהיה ילדה קטנה, האבא שלה רשם לה בשיעורי הגנה עצמית כדי ללמוד להגן על עוצמה. תעוזתה הוצגה להיות גדול מספיק כדי לנטרל בקלות הסגן של שוויוניות ולדפוק אותו עם הנשק שלו עצמו. [4] שימוש בכפפה החשמלית שניתן לה על ידי אביה, בנוסף לכישוריה להגנה עצמית, הוא עסאמי אימתני יריב כאשר נלחמים שוויוניות, בקלות להיות מסוגל לקחת את חמישה מהם עם מעט מאמץ רק באמצעות כפפה חשמלית כדי להמם אותם. [10]

נהיגת עריכה

עסאמי הוא נהג מומחה, למידה באמצעות בדיקת Satomobiles של אביה, והוא מסוגל באופן מלא מלהתחרות ברוכבי אופנוע שוויוניות. יתר על כן, נראה שיש עסאמי בקי בשליטה כל רכב אחר שהנדס תעשיות עתידיות, כגון מלגזות וטנקי טכנו.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של עסאמי סאטו

קרובה עריכה

  • (אבא)הירושי

הגב 'סאטו (אימא)

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 104. "קול בלילה"
  • 105. "הרוח של תחרות"
  • 106. "והזוכה היא ..." (אין קווים)
  • 107. "Aftermath"
  • 108. "כשפגוש קיצוניים"
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריווית עריכה

  • עסאמי הוא שם יפני נשי; משמעותה יכולה להשתנות בהתאם לקאנג'י שימוש, כולל "ים הבוקר" (朝 海), "יופי בבוקר" (朝美) ו" מצעים יפים "(麻美).
  • סאטו (佐藤) הוא שם המשפחה היפני הנפוץ ביותר.
  • ביווני "עסאמי" (Ασάμι) משמעו כסף.
  • הקול של שחקנית עסאמי* , Seychelle גבריאל, מצטיירת הנסיכה יואה העבר בכשף האוויר האחרון.
  • השושלת של משפחת סאטו יכולה להיות נעוצה במתיישבי אומת האש הראשונים. למרות היותו חלק ממשפחה עם שושלת אומת אש, עסאמי יש עיניים ירוקות במקום ענבר הסטנדרטי לאלה מהמוצא של האומה.
  • בריאן Konietzko תפס אותה בתור שחקנית גיל הוליווד זהב בעולם הישן, עם שיערה בהשראת ריטה הייוורת. למרות שעצב אותה לפני צפיית אנימה סדרת Fullmetal Alchemist, בריאן Konietzko הצהיר שהוא היה בסדר להגיד שהעיצוב של עסאמי הושפע תאווה והוא החמיא על ידי העובדה שאנשים חושבים שכן, כמו "תאווה היא כזה עיצוב רוצח". הוא עשה, עם זאת, לומר שהוא נצל צבע השפתון של תאוות עסאמי.
  • עסאמי, כמו קטרה, אבדה את אמה לכשף אש בגיל צעיר.
  • הנשיות של עסאמי משמשות כנייר לנטיותיו של הנער, קורה והאגרסיביות. *
  • בכל מקרה, השניים נראים להעביר איזון של תכונות: בדיוק כמו עסאמי נתפס להיות נועז ומיומן בלחימה, קורה מוצג גם יש צד רך יותר, נשי יותר עם סקרנות כלפי איפור ורומנטיקה.
  • עסאמי הוא הדמות השלישית, אחרי צוקו וטוף בייפונג, שהצטרף לקבוצה וסמל שיש לי אבא שהוא עוין כלפיהם ובני בריתם.
  • היחסים של עסאמי עם אביה וההיסטוריה של המקבילות צוקו כזה ששני האבות שלהם היו חלק מיריביו של הסדרה. ראשית, שניהם נאלצו לחיות בהיעדר אם אכפתיות. ברגע עסאמי, כמו צוקו, מבין את אכזריותו של אביה שהוא חלק מ, היא הייתה צריכה לבחור בין סיוע עוזר לאביה, או להצטרף לסמל; עסאמי בוחר להצטרף לאווטאר בסיום האכזריות ש. שניהם עסאמי וצוקו הפכו החליא את המטרות של אבותיהם. שני אבותיהם רצו להרוג את הילדים שלהם לסירוב לעזור הסיבות שלהם: אוֹזַ‏אֲי היה מוכן להרוג צוקו לאחר שעה אכזריות של אומת האש ידועה, בעוד הירושי רצה להרוג את הבת שלו לסירובו לקחת חלק בנקמה שלו. עסאמי וצוקו ויתרו הרצונות שלהם לאהבת אבותיהם: עסאמי כי האבא שלה היה אכולת שנאה וצוקו בגלל תאוותו של אביו לשלטון. הבדל עיקרי, עם זאת, הוא שעסאמי דחה את אביה כמעט מייד, בעוד צוקו חתר במשך זמן רב כדי להחזיר את אהבתו של אביו, בלתי אפשרי כמו שזה היה. כמו כן, עסאמי וצוקו גם להציגם כאבות האבות הגרועים ביותר. שני ילדי קרב אבותיהם כאבותיהם להכין להרוג אותם לפעולת התנגדות. כמו כן, כמו צוקו, עסאמי מניח האדרת של אביה לאחר תבוסתו ובמהלך מאסרו. יתר על כן, עסאמי שואף להחזיר את הכבוד של תעשיות בדומה לאופן צוקו ניסה להשיב את הכבוד של מדינתו עתידיות.
  • היחסים של עסאמי עם אביה הוא גם דומה לשל Teo בכבוד שהם מגלים שאביהם בחשאי בפיתוח נשק לסיבה שילדיהם התנגדו.
  • עסאמי הוא אינו הנדר הראשון שהצטרף לצוות הסמל החדש, כמו גם שאינו הנדר הראשון שמוצג התנגדות לשוויוניות.
  • עסאמי הוא החבר היחיד של צוות אווטאר החדש שיש לו שם משפחה אשר, והתו הרביעי הכללי באגדה של קורה עם שם משפחה אשר.
  • מילו כנראה דלוק עליה, כפי שמוצג כשהוא קרא לה "אישה יפה", וכשהוא בקש חתיכה של השיער שלה.
  • התפרקותה במאקו ב" שלדים בארון "היא דומה לסצנת פרידה בסיומו של סרט סקוט פילגרים נגד העולם, שבו הסכינים צ'או אומר סקוט פילגרים להמשיך פרחי רמונה, ואז מסתיימת מערכת יחסים רומנטי בנימה טובה בנשיקה על הלחי. מעניין, רמונה הייתה מובלטת על tumblr של בריאן Konietzko במהלך סוף שבוע סיום העונה. הסרט גם בהשתתפות מיי וויטמן (שהושמע בסדרת קטרה הסמל הראשונה) כיריב רוקסי ריכטר.
  • אמנות הקונספט עבור ספר 2 בסן דייגו Comic-Con 2012 הראו עסאמי לובש תלבושת של טייס. הישג ראוי לציון זה כאישה הידועה רק לטייס מטוסים ביקום האווטאר יכול להיות לעומת אמיליה ארהארט, האישה הראשונה לטייס סולו מטוסים.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 סן דייגו Comic-Con 2012 2 ↑ 2.0 2.1 2.2 האגדה של אתר העיתונות קורה -. תיאורי אופי. יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.

3. ↑ תחילת עיצוב סקיצה לעסאמי סאטו. אומת קורה על Tumblr (27 בפברואר 2012). מקור: ב -29 בפברואר, 2012.
4. ↑ 4.0 4.1 4.2 4.3 4.4 4.5 4.6 "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 "כשפגוש קיצוניים". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 6.2 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "הרוח של תחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
8. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
9. ↑ "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
10. ↑ 10.0 10.1 10.2 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר
11. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
12. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korraקורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
13. ↑ 13.0 13.1 מצטער חבר 'ה, הלוואי שהיה משהו נוסף. בריאן Konietzko (2012/06/18). מקור: ב -19 ביונים 2012.
14. ↑ לימוד מהיר של תאווה. בריאן Konietzko (27 בפברואר 2012). מקור: ב -27 בפברואר, 2012.
15. ↑ בריאן Konietzko (2012/06/24). מתחמם לעבודה בסוף השבוע עם כמה אמנות חובבי פילגרים סקוט של פרחי רמונה בגשם .. tumblr. מקור: על יוני 26, 2012

.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית