Fandom

אווטאר Wiki

אסאמי (עברית)

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"זה בסדר. אנשים בדרך כלל מניחים שאני הילדה הקטנה וחסרת הישע של האבא, אבל אני יכול להסתדר בעצמי."

- עסאמי מקבל את התנצלותו של Korra ב" Aftermath ".

עסאמי סאטו

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

אתניות

אומת אש [2]

גיל

18 [1]

נולד

152 ASC

קודם

הירושי סאטו (כמנהל עסקים ראשי של תעשיות עתיד)

תיאור פיזי

מין

נקבה

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

גב 'סאטו, הירושי סאטו (לשעבר), מאקו, Bolin, Korra, גורש פאב, לין Beifong, טנזין, נאגה, Meelo, Ikki, Jinora, פמה, Tonraq וסנה, תעשיות עתיד, Iroh, Gommu

אויבים

הירושי סאטו, Equalists, סגן, אמון, Tarrlok, אגני קאי שלישייה

נשק של בחירה

מחושמלת כפפה

לחימה בסגנון (ים)

קרב תגרה

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

אשת עסקים תעשין

עמדה

מנכ"ל התעשיות עתידיות אזרח ממעמד העליון ארצות רפובליקה נהג מומחה של סמל צוות

סנוף

צוות אישי תעשיות עתיד

הופעה ראשונה

"קול בלילה"

השמיע

Seychelle גבריאל

[התכנית] עוד על עסאמי סאטו

גלריית תמונות (43)

עסאמי סאטו הוא הבן היחיד של התעשיין העשיר לשעבר, הירושי סאטו. [3] למרות שאינו נדר, כשהיא גילתה שאביה עבד עם Equalists והוא הזמין אותה להצטרף אליו, היא דבק באמונתה והפכה נגדו, [4] מאוחר יותר הפכו לחלק מצוות האישי החדשה. [5] היא הפכה עכשיו למנהיג החדש של תעשיות ומתכנן להביא את החברה חזרה לראש עתידיים.

תוכן

[להראות]

עריכת ההיסטוריה

עריכת רקע

כאשר עסאמי היה שישה, האמא שלה נרצחה במהלך פריצה ושוד של אחוזתם על ידי כנופית אגני קאי השלישייה. [4] [6] עם זאת, העובדה שהאבא שלה לנצח נטר טינה לכל benders למותה הייתה ידוע לעסאמי הצעיר. אחרי הרצח של האמא שלה, הירושי היה עסאמי הוכשר על ידי כסף המורים הטובים ביותר להגנה עצמית יכול לקנות, כדי להבטיח שהיא תמיד תהיה מסוגלת להגן על עוצמה. [4] ככל שהיא גדלה, היא חיה חיי מותרות, אך למרות הבגדים המפוארים שלה ו נימוסים מנומסים, עסאמי פתח גם צד קשה ואינו חושש לעמוד על מה שהיא האמינה בו יחד עם מיומנויות לחימת יד אל היד שלה, היא גם הפכה לנהג מומחה בשל Satomobiles בדיקתה לחברה של אביה. היא גם מעריץ גדול של תומכי כיפוף, השתתפות בכל משחק שהיא יכולה. [2]

170 ASC עריכה

פגישת מאקו עריכה

בעת שנסע טוסטוס דרך הרפובליקה סיטי, עסאמי רץ בטעות למאקו כשהופיע לפתע מאחורי מכונית וחציתי את הכביש בלי להסתכל, מנסה לתפוס את העגלה. באמצע השיחה שהתפתחה, עסאמי זיהה אותו כחבר של חמוסי האש והתנצל מאוד. כדי לפצות על התאונה, היא הזמינה אותו לארוחת ערב במסעדה של מעמד העליון, אפילו הרחיקה לכת עד כדי לוודא שהוא מסופק עם הלבוש המתאים לכך.

במהלך הפגישה אמש הבאה שלהם, היא הודיעה למאקו שהיא הייתה מעריץ גדול פרו כיפוף ושהיא תפסה את כל התאמות שהעונה של חמוסי האש. כשהיא הביעה את התרגשותה לראות מאקו לשחק בטורניר, היא למדה שצוות לא רכש את סכום הכסף הדרוש כדי להתחרות. כשהגיע המלצר נשא המנה העיקרית שלהם, הוא פנה אליה בשם "מיס סאטו". רק אז הבין שמאקו עסאמי היה בתו של התעשיין הנודע, הירושי סאטו, והיא הזמינה אותו כדי לפגוש את אביה.

הודות להתערבותו של עסאמי, הירושי החליט להעניק חסות למאקו ואת חמוסי האש.

עסאמי ראשות הבית והלהט אמר לאבא שלה על חמוסי האש הרוויחו הצלחה קשה בזירת Pro-הכיפוף כמו גם המצב הכלכלי הקשה שלהם. כשהיא הציגה מאקו לירושי בתעשיות עתידיות למחרת, היא נימוס חתכה את אביה קצר כשהוא נסחף לספר את הסיפור של האימפריה שלו גדל מרעיון ומהלוואה אנוכית אחד, מכיוון שהיא רצתה שתאמר לי מאקו קצת חדשות טובות במקום; תעשיות עתיד הולכות לתת חסות חמוסי האש בטורניר האליפות [6].

מאקו מאוחר יותר ליווה עסאמי לגאלת חבר מועצת Tarrlok השליך לכבודו של הסמל Korra בעירייה, שבו היא הוצגה לKorra. היא ברכה בחביבות האישית, וציין כי היא שמעה כל כך הרבה עליה ממאקו. עם זאת, ההקדמה המנומסת עוררה תגובה לא מקנאת מKorra.

עסאמי ומאקו שיש רגע רומנטי.

מערכת היחסים שלה עם מאקו המשיכה לגדול במהלך שבועות שלאחר מכן, ובמהלך מלב, נסיעה בכרכרה דרך רפובליקת סיטי הפרק, היא נשענה על מאקו, וקבעה כי היא הרגישה "כל כך בטוחה" איתו. [6]

תמיכת אש חמוסי העריכה

בבוקרו של טורניר Pro-הכיפוף, עסאמי נכנס לחדר הכושר שבו חמוסי האש היו אימון והציג את הקבוצה עם המדים החדשים שלהם. אחרי שהיא קבלה את הפנים בחיבה מאקו עם "מותק", 2 שפשפו את אפו, והם עזבו יחד כדי לצאת לדייט ארוחת צהריים. עסאמי היה נוכח בכל משחק בטורניר, פוקח עין על גורש פאב, ואחר כך תמיד בא לחדר ההלבשה כדי לברך את צוות, במיוחד מאקו, לניצחונות שלהם. [7]

כמו חמוסי האש נכנסו לזירה לגמר אליפות Pro-הכיפוף, עסאמי פוצץ מאקו נשיקה מרחוק, שהוא חזר עם חיוך, למורת הרוח הקלה של Korra. [8]

השיג אישור העריכה של Korra

עסאמי נהיגה.

לאחר פיגוע Equalist בזירת Pro-הכיפוף, עסאמי הציע מאקו וBolin מקום לינה באחוזה של משפחתה. עם זאת, היא לא בררה את זה עם אביה ראשונה, מעיר כי זה היה קל יותר לבקש סליחה מאשר רשות. כאשר Korra בא לבקר למחרת, עסאמי לקח אותה והאחים למסלול המירוצים שבי התעשיות עתידיות מבחן מניעה Satomobiles החדש שלה. התעניינותי מבחינה Korra, היא הזמינה את הסמל כדי לקחת איתה לטיול. מאז Korra לא ידע איך לנהוג באחת, היא ישבה מאחורי עסאמי ויחד הם דהרו אחד נהגי המבחן. לאחר הנסיעה במקום שני כמעט כולו כמובן, עסאמי הצליח לעבור את הנהג השני ולנצח את המירוץ. כשאמר לי עסאמי Korra שאנשים לא צריכים לפחד כדי לערבב את זה לפעמים, Korra התנצל על ששפטת אותה כל כך מהר. עסאמי לא אכפת, כמו שרוב האנשים חושבים עליה כילדה עשירה וחסרת אונים כשהיא הייתה למעשה די מסוגלת לטפל טובה של עוצמה, בהיותו נהג תחרותי ומומחה בטכניקות הגנה עצמית.

גילוי מדהימה עריכה

למחרת, לעומת זאת, האשים Korra הירושי בקיום קשרים עם Equalists ולמרות הכבוד המחודש זה לזה, עסאמי סרב להאמין לה. היא מהרה להגנתו של אביה, בטענה שרק בגלל שהם לא היו benders לא מרמז שהם תמכו בתנועת Equalist, אפילו קוראים עמון ותומכיו "מפלצות". כטנזין, לין, ומשטרת Metalbending המשיכו את החקירה של תעשיות עתיד שלהם, עסאמי הפגין את מורת רוח ושאט נפש מוחלטת כלפיהם, ומאשים אותם בשקרים רק כדי לרדוף את אביה. היא סייעה להם בכל זאת להראות שהירושי היה חף מכל אשמה.

עסאמי electroshocking אביה, הסתובב אליו ואת Equalists.

כאשר לין השתמש התחושה סיסמית לגלות מנהרה נסתרת מתחת הסדנה של הירושי, עסאמי היה המום לגמרי. נואש לדעת את האמת, היא רצתה לחקור את המנהרה עוצמה, אבל נבלמה על ידי לין שהורה לה להישאר עם מאקו וBolin תחת פיקוח של קצין שיר לשלום. לאחר רעשים חשודים הגיעו מהמנהרה, מאקו וBolin השתלטו השומר, ופונים למטה כדי לחקור. שוב, עסאמי התבקש להישאר מאחור, הפעם על ידי מאקו שרץ לשמור עליה.

עם זאת, עסאמי לא הקשיב והעז למטה בכל מקרה, גילה את המפעל שבו אביה הנסתר והסגן היו עומד לתקוף מאקו ושאר חברים שלה. לגמרי שבור לב כאשר גילו הנאמנויות האמיתיות של אביה, היא עצב שאלה אותו מדוע הוא בחר לתמוך באמון. הירושי אמר לה שbenders גנב את אהבת החיים והיה אחראים להתבגרותה בלי אמא. הוא גם קובע כי benders הרס לחלוטין את העולם ושהאמון ישתנה דברים לטובים. הוא לוקח את אחת מהכפפות המחושמלות ומציע לה אותו, כמו גם מקום עם Equalists. מהססת, עסאמי קונפליקט עמוק קבל את זה. עם זאת, לאחר שספר לאבא שלה שהיא אוהבת אותו, היא השתמשה בכפפות להחשמליות, מאקו לחלוטין מפתיע, Korra ואחרים כמו אביה נפל לקרקע. כסגן הגיע במהירות להגנת הירושי, עסאמי לא התקשה לדפוק האחד קאלי מזדקר מהיד שלו וזעזע אותו עם אחרים, בהצלחה לשתק אותו, שאפשר לה לברוח עם Korra, טנזין, לין, Bolin, ומאקו . שבור לב, היא בהתה בה הביתה מספינת אוויר המשטרה כפי שהם עשו את דרכם חזרה לעיר טמנה את הפנייה במאקו כפי שהוא בא לנחם אותה. [4]

גיבוש צוות סמל עריכה

עסאמי שנעצר על ידי Tarrlok על היותו בלתי נדר את עוצר העבר.

לאחר שנמלט המפעל, עסאמי, יחד עם מאקו וBolin, עבר לאוויר המקדש איילנד. Korra וIkki הראו עסאמי החדר שלה באי, שבו נאמר לו על ידי עסאמי מכופף האוויר שKorra אהב גם מאקו. עסאמי הגיב במבוכה קלה, וקבע כי היא לא הייתה ממש מודעת לזה, אבל החליט שלא לפעול על פיו. מאוחר יותר, כשסמל צוות החליט לפטרל בעיר, היא הציעה Satomobile כשיטה להובלה לצוות כאשר נאגה סרבה לשאת את הקבוצה. התחמשות עוצמה במחושמלת כפפת אביה נתן לה, היא נהגה במכונית ברחובות. שימוש במסך משטרה כי אביה מותקן, עד מהרה הם מצאו, רדפו אחרי, וכבשו כמה Equalists, למורת רוחו של Tarrlok. כשהמשיכו לסייר בלילה הבא, עסאמי נצפה מאקו והאינטראקציה של Korra במושב האחורי של Satomobile בחשדנות. כאשר עסאמי וצוות הגיעו לדרקון דירות הרובע וראו קבוצה של benders אינם שנעצר, Tarrlok הורה לעצור עסאמי גם כשהיא הייתה ללא נדר והתו של Equalist. בניסיונו של מאקו לעצור המשטרה, היא נלקחה לבית הסוהר יחד עם החבר שלה וBolin. [5]

מחפש סמל Korra עריכה

עסאמי על למידה על הנשיקה מאקו וKorra שותף במהלך האליפות.

עסאמי גם שוחרר מתא הכלא שלה על ידי לין Beifong, יחד עם מאקו וBolin. מאקו ועסאמי התנשקו בלהט כשהם התאחדו. זמן קצר לאחר מכן, היא הצטרפה מאקו, Bolin, טנזין, ולין בחיפוש של Korra, שTarrlok טענתו נלקח על ידי Equalists. בעוד לחקור את מערכת המנהרות תת הקרקעית ששמשה את Equalists, מאקו היה קצר מאוד עם עסאמי, מה שגרם לה לשאול Bolin אחיו או אם לא הנחישות של מאקו כדי להגן Korra נבע מרגשות חזקים בשבילה. רואה ישר דרך התשובות המתחמקות של earthbender, היא לחצה עליו עד שהוא הודה שמאקו וKorra חלקו נשיקה במהלך טורניר Pro-הכיפוף. עסאמי הופתע בהתגלות. Bolin ניסה להמעיט בנשיקה אבל עסאמי הביע ספק שזה לא אומר כלום.

אחרי שגיליתי שלא לקח Equalists Korra ושTarrlok הייתה מאחורי היעלמותו של Korra, היא חזרה עם האחרים לעירייה כדי לחשוף אותו. עם זאת, לאחר שהוא נמלט Tarrlok נכת עסאמי וכל שאר עם bloodbending. הקבוצה הצליחה לאתר את הסמל מאוחר יותר באותו הערב, כשמצאנו את נאגה מייללת בעת נדידה ברחובות, כשהם נושאים Korra נחלש. למרות עסאמי היה שמח למצוא Korra בלי פציעות קשות, היא הייתה מאוכזבת לראות איך מאקו המודאג ואכפתיות היה עם Korra, כאשר מאקו דחף את קבוצת Korra צפיפות מהדרך ונשא הסמל בזרועותיו. עסאמי התבונן בעיני עצב וכאב הממלא כמאקו להגדיר Korra על Oogi ולטף את השערה מפניה. [9]

עריכת ההתקפה Equalist

עסאמי התמודדות מאקו על רגשותיו לKorra.

לאחר מציאת Korra, עסאמי ושאר סמל צוות חזרו לאוויר המקדש איילנד לנוח. לאחר ארוחה, עסאמי הציע לעזור פמה לנקות את השולחן, שזה אחרון קבל בשמחה. כשמאקו נכנס למטבח, מבקש מים חמים כדי להכין תה לKorra, עסאמי מגורה הציע הוא צריך לעשות זאת בעצמו כי הוא היה firebender. חישת מתח בין בני הזוג, פמה עזבה את החדר, ומאפשר להם לדבר. היא הביעה את דאגתה לדרך מאקו היה טיפול Korra ואמרה לו שהיא יודעת שהוא נשק את הסמל, והפציר בי מאקו להיות כן על כל רגשותיו כלפי Korra. כששאל אותה אם firebender הם יכולים להתמודד עם הבעיות ביחסיהם מאוחר יותר, עסאמי עזב את המטבח, באומרו בקרירות כי "יש לא יכול להיות כל מערכת יחסים לדאוג מאוחר יותר". עסאמי בעקבות כך אבד אמון במאקו.

מאוחר יותר, כאשר החל לתקוף Equalists הרפובליקה סיטי, עסאמי נכנס לתפקידה כנהג Satomobile של צוות האישי. היא גרמה להתרסקות המכונית כמה טנקי Mecha, להשבית אותם, ודפקה כמה Equalists עם בעיה קטנה והחיסכון טנזין. עסאמי אז הסתתר עם שאר סמל צוות עד ארצות הכוחות הגיעו. [10]

התמודדות עם אביה עריכה

עסאמי מתנשק מאקו על הלחי, שהסתיים הרומן שלהם בלב טוב.

לאחר Korra ומאקו חזרו ממשימת סיור, עסאמי להם שהם לקחו את זמן עם נימה של כעס. לאחר שהזכיר במאקו שזה אכן סיור, עסאמי ענה עם "מה" מגורה. Gommu אז שמש עסאמי וצוות איזה רחוב דייסה, אשר על פי Gommu הייתה עשוי מהשאריות של מכלי אשפת טובי העיר יכולה להציע. כשהוא אמר את זה, היה לוקח עסאמי הנשיכה הראשונה. היא הפכה החליאה בעליל על ידי זה, וקמה וירקה אותו החוצה. לאחר מכן היא הניחה את הקערה בהתגנבותה על הקרקע לגורש הפאב לאכול. היא הייתה נוכחת כאשר הגנרל Iroh הייתה Gommu לשלוח מברק למפקד Bumi בחור לעצור את ההתקדמות שלו לבירה. לאחר שהסכים להוציא את שדה תעופת Equalist, Korra החליט באומץ לתקוף את האמון במארב בעצמה. כשמאקו התעקש ללוות Korra, עסאמי הבין שמאקו לא יכול לעזור לרגשותיו Korra. לפני מאקו וראש Korra החוצה אל פן אמון, מאקו משך אותה הצידה, להתנצל על היחסים המבולגנים שלהם ולהודיע ​​לה עד כמה הוא עדיין הרגשות כלפיה. עסאמי אמר לו שהיא דואג לו מדי, ונשקה אותו על הלחי, שהסתיימה מערכת היחסים הרומנטית שלהם בלב טוב. אז היא רצה ללוות Bolin וIroh במשימה לחסל את שדה התעופה. [11]

עסאמי מריירות מסרב הניסיון של הירושי להקים שוב משפחה.

השלישייה הגיעה לשדה על נאגה. כשהתקרבנו לשדה, עסאמי תהה מדוע היו רק עמודי גדר גלויים. זה התברר להיות גדר חשמלית, וגרם לשלושה להיות המומים חשמליים. כשהם הגיעו ל, הם היו סגורים בתא. הירושי אז הגיע לנזוף עסאמי להולך נגדו וגילה שהוא הפך Equalist כדי שיוכל לנקום את אמה. עם זאת, בקרירות עסאמי ענה שהאמא שלה הייתה שונאת את הירושי על מה שהפך להיות. הירושי היה נסער בעליל, אבל אז בשמחה לאייד לIroh שהוא תפס את הודעתו לBumi ושמטוסיו היינו להשמיד את הצי. אחרי הירושי שמאל, נאגה טעונה ושבברתה את השלישייה מהכלא. כIroh נחטף כנפי Equalist להמשיך במטוסים האחרים, Bolin התחיל להרוס את המסלולים. עסאמי נתקל הקולב וקפץ בטנק Mecha, שמחה וציין כי הבקרות היו דומות למלגזת תעשיות עתיד. אז היא המשיכה להשמיד את המטוסים שנותרו בתוך הקולב. כפי שהיא עושה את זה, הגיע אביה בטנק Mecha אחר, לצעוק עליה שיפסיק "סיוע לאנשים שלקחו את אמה משם". שוב, עסאמי הצהיר שהוא לא מרגיש אהבה לאמא שלה כמו שהוא היה עכשיו מלא מדי בשנאה. המילים שלה נשלחו הירושי זעם עיוור והוא המשיך לתקוף אותה באלימות. עסאמי דחף את האב והפיל אותו, אך לא יכל לנחות מכה הקטלנית. הירושי משמש הסחת הדעת הרגעית הזה כדי להכות את בתו לאחור והפלת אותה לאחד מהמטוסים. לאחר שבירת כוס תא הטייס של טנק Mecha, הוא מוכן להרוג אותה, ושאג שהוא עכשיו ראה שהיא מעבר לחיסכון.

עסאמי להתגבר על הכעס שלה נגד אביה.

עם זאת, לפני שהוא יכול לבוא לעבור, Bolin רכב בנאגה, שיגור קליעי אדמה בMecha של הירושי וקורא הירושי אב נורא. התקפה זו, בשילוב עם אגרוף חזק משל Mecha עסאמי, למעשה את Mecha של הירושי מתוך ועדה. הירושי אז ניסה לשווא להימלט ברגל. עסאמי קרירות ירה Bola חשמלי באביה, לכידתו וכלה במאבק. לאחר מכן היא הסכימה עם הצהרתו של Bolin.

בקוטב עריכת הדרום

עסאמי נכח כKatara ניסה לשחזר הכיפוף של Korra במתחם שבט המים הדרומי וצפה בה לצאת מהחדר עם מראה עצוב. היא גם הייתה נוכחת בעת Korra שוקמה יכולות הכיפוף של לין Beifong. היא חייכה כשטנזין התייחס Korra כמו "אווטאר Korra". [12]

לאחר מהפכת עריכה

בעקבות מעצרו של אביה, הניח עסאמי מנהיגות של תעשיות עתיד כדי להשיב את מעמדה כתאגיד עסקי העליון ברפובליקת סיטי. עם זאת, בשל מעורבותו של הירושי עם Equalists, חברות אחרות הוכיחו ששות להשקיע בם, מה שגרם עסאמי לנסוע לקוטב הדרומי כדי לרכוש מינוף כדי להימנע מפשיטת הרגל. [1]

עריכה אישית

עסאמי הרוס אחרי שלמד את האמת על אביה.

עסאמי הוא אדם מתוק ואכפתיות, אך היא גם עצמאית ומסוגלת לדאוג לעצמה במצבים קשים. למרות שהיא די רגילה ליוקרה עקב המשפחה העשירה שלה, היא לא חושבת על עצם כעל "ילדה הקטנה של האבא", למרות מה שכמה עשוי לחשוב. [4] עם זאת, עסאמי היה קרוב מאוד לאבא שלה והיה הרוס ללמוד שהוא תמך בEqualists. יתר על כן, נראה שיש לי עסאמי יחס מאוד שלילי כלפי הקבוצה המהפכנית, כפי שמעיד כשהיא כינתה אותם "נוראה". [4] היא בדרך כלל יש יחס טוב והוא מאוד גאה להיות חלק מצוות אישי. [5]

למרות שיש לו אישיות ידידותית, עסאמי הראה יכולת לקנאה שצצה כשהיא ראתה סימנים לרומן בין מאקו וKorra. החוסר של מאקו של ביטחון וחוסר יושר שנגרם לעסאמי מרגיש פגוע ומתוסכל, וכתוצאה מכך אובדן האמון והגביר את האיבה כלפי מאקו במשך זמן מה. למרות שנפגע ממאקו, טבע האכפתיות שלה הוא עדיין נפוץ כפי שהיא רוצה אותו היטב לפני שהוא יוצא למשימות מסוכנות. [10]

עריכת יכולות

להילחם בעריכה

עסאמי להשוויץ זריזות לחימתה על ידי התחמקות התקפת Equalist בקלות.

כדי לפצות על היעדרה של יכולת כיפוף, עסאמי מתגלה להיות מאוד בקיא בקרבות פנים אל פנים, מאז שהיה ילדה קטנה, האבא שלה רשם לה בשיעורי הגנה עצמית כדי ללמוד להגן על עוצמה. תעוזתה הוצגה להיות גדול מספיק כדי לנטרל בקלות הסגן של Equalists ולדפוק אותו עם הנשק שלו עצמו. [4] שימוש בכפפה החשמלית שניתן לה על ידי אביה, בנוסף לכישוריה להגנה עצמית, הוא עסאמי אימתני יריב כאשר נלחמים Equalists, בקלות להיות מסוגל לקחת את חמישה מהם עם מעט מאמץ רק באמצעות כפפה חשמלית כדי להמם אותם. [10]

נהיגת עריכה

עסאמי הוא נהג מומחה, למידה באמצעות בדיקת Satomobiles של אביה, והוא מסוגל באופן מלא מלהתחרות ברוכבי אופנוע Equalist. יתר על כן, נראה שיש עסאמי בקי בשליטה כל רכב אחר שהנדס תעשיות עתידיות, כגון מלגזות וטנקי Mecha.

יחסים ערוכים

מאמר ראשי: מערכות היחסים של עסאמי סאטו

עריכה קרובה

הירושי

הגב 'סאטו

עסאמי

עריכת הופעות

האגדה של Korra

ספר ראשון: אוויר (气) ■ 104. "קול בלילה" ■ 105. "הרוח של תחרות" ■ 106. "והזוכה היא ..." (אין קווים) ■ 107. "Aftermath" ■ 108. "כשפגוש קיצוניים" ■ 109. "מן העבר" ■ 110. "מפנה את הגאות והשפל" ■ 111. "שלדים בארון" ■ 112. "סוף המשחק"

טריווית עריכה

■ עסאמי הוא שם יפני נשי; משמעותה יכולה להשתנות בהתאם לקאנג'י שימוש, כולל "ים הבוקר" (朝 海), "יופי בבוקר" (朝美) ו" מצעים יפים "(麻美).
■ סאטו (佐藤) הוא שם המשפחה היפני הנפוץ ביותר.

■ ביווני "עסאמי" (Ασάμι) משמעו כסף. הקול של שחקנית ■ עסאמי, Seychelle גבריאל, מצטיירת הנסיכה יואה העבר בכשף האוויר האחרון.

■ השושלת של משפחת סאטו יכולה להיות נעוצה במתיישבי אומת האש הראשונים. [2] ■ למרות היותו חלק ממשפחה עם שושלת אומת אש, עסאמי יש עיניים ירוקות במקום ענבר הסטנדרטי לאלה מהמוצא של האומה.

■ בריאן Konietzko תפס אותה בתור שחקנית גיל הוליווד זהב בעולם הישן, עם שיערה בהשראת ריטה הייוורת. [13] למרות שעצב אותה לפני צפיית אנימה סדרת Fullmetal Alchemist, בריאן Konietzko הצהיר שהוא היה בסדר להגיד שהעיצוב של עסאמי הושפע תאווה והוא החמיא על ידי העובדה שאנשים חושבים שכן, כמו "תאווה היא כזה עיצוב רוצח". [14] הוא עשה, עם זאת, לומר שהוא נצל צבע השפתון של תאוות עסאמי. [13]

■ עסאמי, כמו Katara, אבד את אמה לfirebender בגיל צעיר.

■ הנשיות של עסאמי משמשות כנייר לנטיותיו של הנער, Korra והאגרסיביות. ■ בכל מקרה, השניים נראים להעביר איזון של תכונות: בדיוק כמו עסאמי נתפס להיות נועז ומיומן בלחימה, Korra מוצג גם יש צד רך יותר, נשי יותר עם סקרנות כלפי איפור ורומנטיקה.

■ עסאמי הוא הדמות השלישית, אחרי Zuko וטוף Beifong, שהצטרף לקבוצה וסמל שיש לי אבא שהוא עוין כלפיהם ובני בריתם. ■ היחסים של עסאמי עם אביה וההיסטוריה של המקבילות Zuko כזה ששני האבות שלהם היו חלק מיריביו של הסדרה. ראשית, שניהם נאלצו לחיות בהיעדר אם אכפתיות. ברגע עסאמי, כמו Zuko, מבין את אכזריותו של אביה שהוא חלק מ, היא הייתה צריכה לבחור בין סיוע עוזר לאביה, או להצטרף לסמל; עסאמי בוחר להצטרף לסמל בסיום האכזריות ש. שניהם עסאמי וZuko הפכו החליא את המטרות של אבותיהם. שני אבותיהם רצו להרוג את הילדים שלהם לסירוב לעזור הסיבות שלהם: Ozai היה מוכן להרוג Zuko לאחר שהאחרונים עושים אכזריות של אומת האש ידועה, בעוד הירושי רצה להרוג את הבת שלו לסירובו לקחת חלק בנקמה שלו. עסאמי וZuko ויתרו הרצונות שלהם לאהבת אבותיהם: עסאמי כי האבא שלה היה אכולת שנאה וZuko בגלל תאוותו של אביו לשלטון. הבדל עיקרי, עם זאת, הוא שעסאמי דחה את אביה כמעט מייד, בעוד Zuko חתר במשך זמן רב כדי להחזיר את אהבתו של אביו, בלתי אפשרי כמו שזה היה. כמו כן, עסאמי וZuko גם להציגם כאבות האבות הגרועים ביותר. שני ילדי קרב אבותיהם כאבותיהם להכין להרוג אותם לפעולת התנגדות. כמו כן, כמו Zuko, עסאמי מניח האדרת של אביה לאחר תבוסתו ובמהלך מאסרו. יתר על כן, עסאמי שואף להחזיר את הכבוד של תעשיות בדומה לאופן Zuko ניסה להשיב את הכבוד של מדינתו עתידיות.

■ היחסים של עסאמי עם אביה הוא גם דומה לשל Teo בכבוד שהם מגלים שאביהם בחשאי בפיתוח נשק לסיבה שילדיהם התנגדו.

■ עסאמי הוא אינו הנדר הראשון שהצטרף לצוות הסמל החדש, כמו גם שאינו הנדר הראשון שמוצג התנגדות לEqualists.

■ עסאמי הוא החבר היחיד של סמל צוות החדש שיש לו שם משפחה אשר, והתו הרביעי הכללי באגדה של Korra עם שם משפחה אשר.
■ Meelo כנראה דלוק עליה, כפי שמוצג כשהוא קרא לה "אישה יפה", וכשהוא בקש חתיכה של השיער שלה.
■ התפרקותה במאקו ב" שלדים בארון "היא דומה לסצנת פרידה בסיומו של סרט סקוט פילגרים נגד העולם, שבו הסכינים צ'או אומר סקוט פילגרים להמשיך פרחי רמונה, ואז מסתיימת מערכת יחסים רומנטי בנימה טובה בנשיקה על הלחי. מעניין, רמונה הייתה מובלטת על tumblr של בריאן Konietzko במהלך סוף שבוע סיום העונה. [15] הסרט גם בהשתתפות מיי וויטמן (שהושמע בסדרת Katara הסמל הראשונה) כיריב רוקסי ריכטר.
■ אמנות הקונספט עבור ספר 2 בסן דייגו Comic-Con 2012 הראו עסאמי לובש תלבושת של טייס. הישג ראוי לציון זה כאישה הידועה רק לטייס מטוסים ביקום הסמל יכול להיות לעומת אמיליה ארהארט, האישה הראשונה לטייס סולו מטוסים.

קדם הירושי סאטו

מנכ"ל התעשיות עתידיות 170 ASC - היום

הצליח על ידי מוטל

עריכת הפניות

1. ↑ 1.0 1.1 סן דייגו Comic-Con 2012 2 ↑ 2.0 2.1 2.2 האגדה של אתר העיתונות Korra -. תיאורי אופי. יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.

3. ↑ תחילת עיצוב סקיצה לעסאמי סאטו. אומת Korra על Tumblr (27 בפברואר 2012). מקור: ב -29 בפברואר, 2012.
4. ↑ 4.0 4.1 4.2 4.3 4.4 4.5 4.6 "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 "כשפגוש קיצוניים". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 6.2 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "הרוח של תחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
8. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
9. ↑ "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
10. ↑ 10.0 10.1 10.2 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר
11. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
12. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
13. ↑ 13.0 13.1 מצטער חבר 'ה, הלוואי שהיה משהו נוסף. בריאן Konietzko (2012/06/18). מקור: ב -19 ביונים 2012.
14. ↑ לימוד מהיר של תאווה. בריאן Konietzko (27 בפברואר 2012). מקור: ב -27 בפברואר, 2012.
15. ↑ בריאן Konietzko (2012/06/24). מתחמם לעבודה בסוף השבוע עם כמה אמנות חובבי פילגרים סקוט של פרחי רמונה בגשם .. tumblr. מקור: ב -26 ביונים 2012

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית