Fandom

אווטאר Wiki

בה סינג סה

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

בה סינג סה
בה סינג סה מידע פיזי
מקום צפון מזרח כדור ארץ ממלכה
עמדה עיר בירה
שליט

מלך האדמה

הופעה ראשונה

עיר פנימית

"עיר של חומות וסודות"

קיר חיצוני: "זוקו לבד" אזור חקלאי: "התחקור"

  בה סינג סה הוא ההון המסיבי של ממלכת כדור הארץ, אשר מקיפה את כל הפינה הצפון המזרחית של המדינה כמעט. לאחר נפילת אומאשו, העיר הפכה למעוז הממלכה הגדול האחרון כדור הארץ במהלך מלחמת מאה השנה. העיר היא ללא ספק הגדול ביותר בעולם של גלגול, בעצם להיות יותר ממדינה קטנה יותר מעיר בלבד בה סינג סה פירושו "העיר הבלתי חדירה";. זה נקרא כך על קירותיו המפורסמים בעולם , את שעריו של אשר אין להם צירים או רכיבי חומרה אחרים, ונפתחים על ידי השימוש בכשפות אדמה . בתוך הקיר החיצוני נמצאים שטח גדול של קרקע חקלאית, האגם אוגאי, וכמה הרים. החומה הפנימית מקיפה את העיר עוצמה. המטרופולין מאופיין גם הוא שיש מערכת ייחודית של קירות החוצצים האוכלוסייה לחלקים שונים של העיר המבוססים על מעמד חברתי. בה סינג סה היה המקום הבטוח ביותר עבור פליטים שנעקרו על ידי מלחמת מאה השנה בגלל הכישלון של אומת האש לחדור קירותיו. עם זאת, הוא נתפס לבסוף על ידי אומת האש בהפיכה של בה סינג סה. העיר הייתה מאוחר יותר שוחררה על ידי מסדר הלוטוס הלבן בקרב האחרון של המלחמה.

ההיסטוריה עריכה

בה סינג סה הוא ללא ספק אחד מהיישובים העתיקים ביותר בעולם. מפה ישנה של חמישה אלף שנה לבה סינג סה נמצאה בספריית רוחו של ואן השי טונג, המציעה את העיר היא לפחות שישן. [7] מוקדם בהיסטוריה שלה, בה סינג סה הייתה עיר תת קרקעית קטנה חצובה בסלעים על ידי כשפי אדמה . ככל שכשפי נחפר נוסף, הם נתקלו גבישים מוארים יפים והחלו לכרות אותם. הקריסטלים משמשים כיום כמקור אור משותף לתושבי כדור ארץ הממלכה. סופו של דבר, כהרחבת המטרופולין 'הגיעה אל פני השטח, הקטקומבות ננטשה. העיר המשיכה לגדול וסופו של דבר הפכה לבירה של הממלכה המאוחדת חדש, כדור הארץ. למרות בה סינג סה היא העיר הגדולה ביותר בעולם, בלי דמויות שניתנו לאוכלוסייתה. בה סינג סה כבר עצר כמבצר הגדול ביותר בכל אחת מארבע המדינות, שנשאר בלתי מנוצח במשך מאה שנים שקדמו למלחמת מאה השנה. במהלך צ'ין הקמפיין המוצלח במידה רבה של הכובש לאחד את ממלכת האדמה שבשליטתו, בה סינג סה הייתה הטריטוריה היחידה להישאר בלתי מנוצח מלבד חץ האי שבו הסמל קיושי חי. ככל הנראה, צ'ין מעדיף להתמודד הסמל עוצמה מאשר לנסות את מזלו בחומה הגדולה של בה סינג סה. לאחר מותו של צ'ין, התקוממות איכרים פרצה נגד השלטון המושח ולא יעיל של מלך כדור הארץ 46. האיכרים הרגישו שהתפקיד של כדור ארץ המלך היה מיושן ושהוא לא מייצג את האינטרסים שלהם. הסמל קיושי הצליח לדכא את המרד על ידי לאלץ את המלך לקבל את דרישות האיכרים בתמורה ליצירה דאה לי כדי להגן על האינטרסים של הממשלה.

הקיר החיצוני היה בלתי מנוצח במשך שנים רבות.

הקיר החיצוני של העיר היחידה שנפרץ בשלוש הזדמנויות: הראשונה הייתה בידי כוחות צבא אומת האש בראשותו של הגנרל אִיירוֹ, "הדרקון של המערב" האגדי. התקפה זו, חלק ממצור 600-יומו של העיר, הייתה מונע במהירות על ידי הכוחות השומרים של העיר אחרי שהוא היה מדוכא ממותו של בנו, עשר לו. מאוחר יותר שנים, אומת האש השתמשה גדולה לקדוח לחדור דרך הקיר החיצוני, אבל אנג וחבריו עצרו את המכונה, לפני שהצבא יכול לנצל את החור. בסוף אביב 100 ASC, לעומת זאת, בה סינג סה נפלו לידות של אומת האש באמצעות הפיכה הפנימית d'Etat ראשות הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה ולבסוף, בסוף הקיץ, הקירות היו שוב הופר על ידי אִיירוֹ, הפעם מוביל את מסדר הלוטוס הלבן, באמצעות פיצוץ אש אדירה מחוזק על ידי שביט סוזין טרם הגעתו של צוות הסמל בעיר, את כדור ארץ המלך הפך לדמות ייצוגית כפנג לונג השתלט דאה לי ובנה את המזימה בתוך חומות בה סינג סה. על פני השטח, הייתה העיר מקלט בטוח נגד אומת האש, אבל מתחתיה שכבה שחיתות עדינה על ידי פנג לונג ודאה לי.

הנפילה של בה סינג סה עריכה

אָ‏זּ‏ולַ‏ה, טאי לי, ומאי הצלחת חדירת בה סינג סה  מסווה של לוחמי קיושי .

הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה ובנות בריתה, מיי וטאי לי, התחפשו ללוחמי קיושי כדי להיכנס בה סינג סה כאורחי הכבוד של כדור ארץ המלך. אָ‏זּ‏ולַ‏ה אפשר לה וזהותם של בעלי הברית שלה כדי להיחשף על ידי דאה לי, ש כוח לקח אותה לדבר עם פנג לונג. שתי ברית אחד עם השני במטרה לבצע הפיכה נגד מלך כדור הארץ ו"מועצת חמש. אָ‏זּ‏ולַ‏ה אז לקח פיקוד על דאה לי ורכזתי את לכידתו הזמני של כדור ארץ המלך והמועצה של חמש, השתלטות מעל העיר. לונג פנג היה בתורו שוחרר מתא הכלא שלו. הוא ניסה אָ‏זּ‏ולַ‏ה צלב כפול, אבל ללא תמיכה של דאי לי, הוא לא הצליח ונכנע. בקיץ הבא, בעיר הייתה בשליטה בתקיפות על ידי כוחות אומת האש, שקבלו גישה לעיר כדאה לי הרס חלקים גדולים מן הקירות החיצוניים ופנימיים. האזרחים יכולים רק להסתכל עליו באימה, צבא אומת האש הציף את העיר.

הישתלתות מחדש עריכה

במהלך פרק סיום חלק 4, מסדר הלוטוס הלבן תקף ושחרר את העיר מאומת האש. אִיירוֹ אישית נשרף דגל אומת האש שהיה תלוי מעל לחזית של הארמון המלכותי. לאחר צוּקוֹ הוכתר אש יהוה, צוות הסמל חגג את נצחונם בחנות תה יסמין הדרקון. כדור ארץ המלך קואיי חזר ל בה סינג סה מחדש להניח הכסא ואת שליטתו בממלכת כדור הארץ ששוחררה זה עתה.

ממשלתית עריכה

כדור הארץ 52 קינג, קואיי.

כעיר הבירה של ממלכת האדמה, בה סינג סה הייתה הביתה למלך האדמה , שליט ממלכת האדמה . עם זאת, לאחר מותו של מלך כדור הארץ 51, כוח אמיתי בעיר שייכת לגרנד של העיר המזכירות, לונג פנג. כראש דאה לי, הוא נאכף חוקים נוקשים בתוך העיר, שנועדו להשאיר אותו בכח ולשמור את הידע של המלחמה מהמלך. זה היה אסור בתכלית מזכירה את המלחמה עם אומת האש בתוך העיר, ומי שנעצרו וחינוך מחדש במתקנים סודיים דאה לי להאמין שהמלחמה לא היה קיימת. לדברי פנג לונג, צעדיו היו נחוצים כדי לשמור המורשת התרבותית של בה סינג סה ולהבטיח שהעיר נותרה אוטופיה משגשגת. למען אמת, עם זאת, הם היו רק כלים המשמשים לקיום הדיקטטורה הטוטליטרית שלו. [4] למרות שכדור הארץ היה מלך פנג לונג נעצר [11] לונג פנג ברית עימו אָ‏זּ‏ולַ‏ה להנדס הפיכה צבאית. [12] אז הוא נבגד על ידי עצמו דאה לי וסופו של דבר נכנע העיר לנסיכה של אומת האש. [10] עמדתו של כדור ארץ המלך בוטלה לאחר אומת האש השתלטה על העיר, שליחת כדור ארץ המלך קואיי לגלות. הוא הוחלף בג'ו די, שליט בובה בתואר "המנהל בירוקרטי העליון של בה סינג סה". עמדת מלך כדור הארץ הוקמה מחדש כאשר כדור ארץ המלך קואיי חזר מגלותו לאחר שחרור העיר.

לוחמים עריכה

רויאל כשפי אדמה משמרות עריכה

מאמר ראשי: משמרות משמרות רויאל כשפי אדמה מלכותיים עם כדור ארץ המלך .

משמרות כשפי אדמה המלכותיות בה סינג סה תשמשנה כמגינים אישיים של כדור ארץ המלך. הם לובשים שריון ירוק כהה עם פלומה ירוקה על גבי הקסדות שלהם והם אינם מזוהים עם דאי לי או צבאי. הם ראו ששומרים על הארמון המלכותי ומתנהג כמו את שומרי הסף של קירות החיצוניים והפנימיים של בה סינג סה. הנשק שלהם כולל משטח למשטח או סלעי משטח אל אוויר נגד פולשים, שהם מוצג כאשר צוות הסמל מסתער על הארמון המלכותי.

טרת צוות עריכה

מאמר ראשי: טרת צוות צוות הטרה.

צוות הטרה, בפיקודו של הגנרל סונג, הוא מחלקה של כשפי אדמה המובחר השומרים חומות בה סינג סה. צוות הטרה נצטווה להרוס מקדחת אומת האש, אבל היו מנוטרל על ידי מיי וטאי לי. השם שלהם מושפע ממילה הלטינית "הטרה", פשוטו כמשמעו "הארץ", ואת מילת הטרור באנגלית, "פחד או חרדה חזק", כלומר.

דאה לי עריכה

מאמר ראשי: דאה לי דאה לי היו ארגון עילי של כשפי אדמה ומשטרה החשאית של בה סינג סה שעבדה ללכוד, לחקור ולכלוא מתנגדים פוליטיים. הם נוצרו על ידי מאה אוואטר קיושי של לפני שנים, במטרה "להגן על המורשת התרבותית של בה סינג סה". במקום זאת, באמצעות המניפולציה הפוליטית הקפדנית של פנג לונג, הם הפכו לכוח השלטון הלגיטימי של בה סינג סה. דאה לי מאוחר יותר נטש את נאמנותם לכדור הארץ וממלכת לונג פנג, ונשבע את שבועת אמונים לנסיכת אָ‏זּ‏ולַ‏ה של אומת האש לאחר שהיא השתלטה על בה סינג סה. הם הכח היחיד הידוע של כשפי אדמה להצהיר נאמנות לאומת האש.

תרבות עריכה

חוק והסדר נשמרים תחת המחמיר של כוחות המשטרה, כדי להבטיח שהחברה לא להישבר לתוהו ובוהו. אנשיבה סינג סה יש מגוון של פעילויות פנאי לרשותם, כוללים ספא, בתי שירה, חנויות, מסעדות, וגן חי בה סינג סה . תה לשתייה היא האחת הדרכים הנפוצות ביותר לאזרחים להירגע לאחר יום עבודה, תוך שיטוט ברחבי הפארקים והחנויות של הטבעת התיכונה גם הם נהנו. כשפי אדמה המוערך ביותר, ולהפעיל פרויקטים אזרחיים רבים, מהמערכת המונורייל לשערי העיר. השכלה גבוהה יכולה להיות שנאספה בבה סינג סה האוניברסיטה. הארכיטקטורה של בה סינג סה היא מעט שונה מערים רבות אחרות. רוב הבניינים עשויים מאבן, עם תמיכת עץ וגבס מכסה בחוץ. הצבע של רעפים במבנים לציין יוקרתם ומשתנה בהתאם לטבעת - בנייני טבעת תחתונות יש אריחים ירוקים שחורים או כהים, מבני טבעת תיכונות יש ירוקים תוסס ואצילות הטבעת העליונה משתמשת באריחים צהובים כאות לכיתה. סמלי ממלכת האדמה לעתים קרובות מונחים על שערים, בנייני ממשלה, ואתרים צבאיים. כבישים בטבעות הבינוניות וגבוהות עשויים לוחות אבן, תוך הטבעת התחתונה יש דרכי עפר בוציות למרבית הרחובות וסמטאותיה. אזרחי בה סינג סה ספורט וריאצית צבע הרבה יותר בבגדים שלהם מאשר אזרחים ממקומות אחרים-לוז, טורקיז, חומים וזהובים, כל שניתן לראות בקרב האצולה, ואילו המעמד הנמוך בדרך כלל לובש חום וחוץ לבנים. העיר מחולקת לרמות שונות המבוססות על המעמד חברתי, עם העניים ופליטי חיים בגטאות מוקפים חומה משאר העיר. אנג מוזכר פעם שהעובדה שאנשים היו מופרדים על ידי כיתה הייתה הסיבה לכך שהנזירים לא רצו לבקר בה סינג סה. החברה נשלטת במידה רבה, והמלחמה אסורה להיות מוזכרת בתוך החומות. זה נועד כדי לשמור על סדר והמורשת התרבותית של העיר, מה שהופך את החברה היחידה שנותרה "האוטופיה" בעולם. אנשי העיר רואים בה בלתי חדירים, ולכן לעתים קרובות הם משלימים את עצמם מעמידים פן שהכול בסדר בשאר בריטניה. מי שינסו להפריע לפנטזיה זה הם מייד שטיפת מוח על ידי דאי לי להאמין שהמלחמה אינה קיימת.

פריסת עריכה

בה סינג סה היא עיר מחולקת, עם התושבים הממוינים ב" מצלצל "קירות שונים המבוסס על מעמד כלכלי וחברתי. אלה נעות בין הטבעת התחתונה, מקום של גטאות בם גרים פליטים והעניים, לטבעת העליונה, ביתם של מעמדות שליטים של הממלכה והעשירה. לנסוע ברחבי העיר, בנוסף לכניסת ויציאתו, מסופק על ידי גדול, כשפות אדמה monorails מופעל, שנבנה בתקופת שלטונו של כדור ארץ המלך יי מינג. את monorails נפגש בתחנות מעבר גדולות, הם חופשיים לציבור הרחב, והם מסוגלים לקצר את שני ימים מלאים זה יהיה לנקוט כדי לנסוע ברגל מקצה אחד של העיר לקצה האחר במידה רבה. הם אזרחים חופשיים לנסוע בין האזור החקלאי, הטבעת התחתונה, והטבעת התיכונה. הטבעת העליונה מוגבלת לאזרחים בהזמנתו האישית של אזרח בטבעת העליונה, הממשלה, או את כדור ארץ המלך עצמו.

קירות חיצוניים עריכה

הקיר החיצוני נראה מהירח המלא ביי.

ב100 מטרים גבוהים, הקיר החיצוני של אבא סינג הוא השכבה הגנה העבה ביותר של העיר בה סינג סה . זה הופך אותו למבנה מעשה ידי אדם הגדול ביותר בעולם. הקיר מקיף את כל בה סינג סה, יחד עם האזור החקלאי הגדול ואגם בגודל בינוני. הוא נחשב בלתי ניתן להריסה והוא נפוץ צויר על מפות כמו תכונת פני קרקע. למעשה, זה רק נפרץ 3 פעמים: על ידי הגנרל אִיירוֹ, ופעם אחת על ידי תרגיל אומת האש המנדטים דאו לי שחיילים וזקיפים שהוצבו על קיר בכל העת, עם רבים מהם מתגוררים ב. מובנה בבתים בתוך הקיר. לאחר ההפיכה של בה סינג סה , סוכני לי דאה קרעו חור בקיר כדי לאפשר לחיילי אומת אש דרך. הדמעה לא תוקנה על ידי הזמן והסדר הלוטוס הלבן הותקף, וככל הנראה הקיר לא היה במעקב בזמן.

אגררית אזור עריכה

האזור החקלאי יש מספיק אדמות חקלאיות כדי לספק את העיר.

ממש מחוץ לטבעת התחתונה, בין הקיר החיצוני והקיר הפנימי של העיר הוא האזור החקלאי, שטח גדול מפותח שמחזיק מישורים רחבים פתוחים של ארץ, המשמשים בעיקר למטרות חקלאיות. יחד עם משאביה החיוניים הטבע ויבול, פונקציות האזור החקלאיות כחיץ בין אדמות מסיבית הקיר החיצוני והקיר הפנימי, שבו כל תושבי בה סינג סה להתעכב, הרחבת הפער בין פולשים ואזרחים אם במקרה הקיר החיצוני היה אי פר. אזור זה בעיר שוכן חוות רבות של אזרחים, בעיקר של הטבעת התחתונה, שחיים מתחת לכותל ונסיעות הפנימיים מחוץ לנוטים לארץ בכל יום. האזור אגררית שמש כתחנה למרידות כשף אדמה בעקבות לכידתו של בה סינג סה. סדר הלוטוס הלבן היה כאן מחנה לפני הגעתו של כוכב שביט סוזין האזור אגררית גם את מיקומו של בה סינג סה גן החיות החדשים.

קיר פנימי עריכה

הקיר הפנימי שהושפל על ידי דאי לי.

הקיר הפנימי הוא מחסום עפר מסיבי שמשמש כמגן העיקרי של העיר בפועל של בה סינג סה לאחר הקיר החיצוני והאזור החקלאי העצום. במהלך המלחמה, הוא שמר כל זמן על ידי כשפי אדמה שיכול לפתוח פתח, שיאפשר תנועה נכנסת ויוצאת. בשל השטח המוגבל לחומה אפשרה להרחבת העיר, חלק מבתי הטבעת התחתונים נבנו ישירות נגד הקיר. כאשר נפלה העיר במהלך מלחמת מאה השנה, עשרות סוכנים דאו לי הביא את החומה הזאת, יחד עם הקיר החיצוני להעניק גישת צבא אומת אש לכל רחבי העיר.

טבעת תחתונה עריכה

הטבעת התחתונה.

הטבעת התחתונה היא בית למעמדות העניות של החברה של אבא סינג סה ורוב אוכלוסייתה. אלה כוללים עולים חדשים בעיר, כולל מספר רב של פליטים, ואנשים שעובדים עם 'הידות שלהם, כגון בעלי מלאכה, פועל, ואומן. בשל המצב העני של אזרחי הטבעת התחתונה, כמו גם כנסתם של פליטים, הוא רמז לכך ששיעור הפשיעה הוא גבוה באופן משמעותי. הטבעת התחתונה היא גם האזור מאוכלס בצפיפות רוב בה סינג סה. בניינים בטבעת התחתונה הם בדרך כלל קטנים, משום שהטבעת התחתונה שוכנת רוב האוכלוסייה, והרבה אנשים צריכים לדחוס לתוך השטח הפנוי. הגגות של רוב הבניינים כאן הם חום רעפים, המציינים את מעמדו הירוד של הבעלים. "טבעת תחתונה" כתובה בסינית כ环 下.

טבעת תיכונה עריכה

הטבעת התיכונה.

הטבעת התיכונה של בה סינג סה מכילה אוכלוסייה מהמעמד בינוני בעיר. בתוך טבעת זה הוא מבחר עצום של חנויות ומסעדות, כמו גם את הרובע הפיננסי ובניין העירייה, אחד המבנים העתיקים ביותר בטבעת התיכונה. בה סינג סה אוניברסיטה, מאגר גדול של ידע ונקודת ציון מרכזית בעיר, ממוקמת גם היא בתחום זה. המבנים של טבעת זה הם גדולים יותר מאלו של הטבעת התחתונה, וגגות רעפים ירוקים. זה בדרך כלל עשיר ויש לו אווירה שלווה יותר מטבעת התחתונה, ויש פרחים ועצים רבים. אזרחי הטבעת התיכונה חופשיים להיכנס לאזור החקלאי, הטבעת תחתונה, הטבעת תיכונה והטבעת העליונה ללא צורך האישור. "טבעת תיכונה" כתובה בסינית כ中 环.

טבעת עליונה עריכה

עליון טבעת.

העשיר ביותר משלוש הטבעות, הטבעת העליונה מכילה אוכלוסיית העיר המעמד העליונה, כמו גם אנשי צבא ופקידי ממשלה. האזרחים החשובים ביותר של העיר מתגוררים כאן, מוגן מפני פעילות פלילית על ידי הנוכחות של דאי לי. הארמון המלכותי נמצא במרכז הטבעת העליונה, בתוך חומות משלו. אנג, קָ‏טַ‏רַ‏ה, סוֹק‏ה, וטוף קבלו בית ממוקם בטבעת העליונה. מבנים של הטבעת העליונה הם בדרך כלל תרכובות קירות ענקיות, ממש כמו גרסות קטנות של כדור ארץ ממלכת הארמון המלכותי עצמו, ואת הגגות עשו עם אריחים צהובים כדי לסמל את עושרו של המבנה ובעליו. אזרחי טבעת עליונים הם חופשיים ללכת לאן שהם רוצים בתוך בה סינג סה. "טבעת עליונה" כתובה בסינית כ上 环.

 מיקומים

ארמון מלכותי עריכה

מאמר ראשי: אדמת ממלכת ארמון מלכותי  .

הארמון המלכותי, הממוקם בטבעת העליונה של העיר, בתי מושב הממשלה של ממלכת כדור הארץ, כולל כדור ארץ המלך עצמו. זה כבר מקום מושבו של כוח לכל כדור ארץ מלך ידוע וסביר להניח רק זקן כמו העיר שמסביב. הארמון גדול ובתים לא רק מלך כדור הארץ ואת משפחתו, אבל כמה מאה שומרים ומשרת.

ארמון עילת עריכה

ממוקם בתוך הטבעת העליונה, במרכז בה סינג סה , ארמון מלך האדמה וחצרות החיצוניים הם המרכז הרוחני והצבאי של ממלכת האדמה כולה. כאן מקום שבו מלך האדמה מבלה את כל ימיו. הארמון בנוי סביב קו מרידיאן שחותך דרך מרכז העיר, ממערב למזרח. קו מרידיאן מוביל ישירות לכסאו של כדור ארץ המלך. הטענה מורכבת ממקדשים, רבעים טקסיים רבים לבית עבדי המלך, גנים משוכללים, וביבר המלך של בעלי חיים אקזוטיים. אזרחים נפוצים אסורים להיכנס לתחום המגודר של כדור ארץ המלך אלא אם יש להם הזמנה אישית מהמלך [2].

לחימת צוקי עריכה

דרום בה סינג סה , צוקי הלחימה, אחד לבן והשני האדום, פנים זה לזה בערוץ רחב ביניהם. ילידי ממלכת כדור הארץ קדומים הבחינו כי האדמה של הערוץ הייתה חרוכה ושחור, ואגדה גורסת כי הצוקים נוצרו בקרב עתיק בין כשפי אדמה וכשפי אש, הסכסוך להיות כל כך מדהים שהקרקע מאוד הם נלחמו בספגה את כוחם ו איבה. צוקיהם נחצבו כיום לסלעי ניצוץ, אבנים קטנות המשמשים את אזרחי כדור ארץ Kingdom להתחיל שריפות. [4]

בה סינג סה אוניברסיטה עריכה

מאמר ראשי: בה סינג סה   אוניברסיטת  .

אוניברסיטה זו היא מאפיין בולט של הטבעת התיכונה ומרכז גדול של למידה. למרות שזה היה נגוע במידה מסוימת על ידי ההתערבות של דאי לי ולונג פנג, הוא עדיין אחד מהמרכזים הגדולים ביותר של למידה בעולם. מוסיקה, זואולוגיה, ארכיטקטורה, אנתרופולוגיה, אמנות, גאוגרפיה, היסטוריה, מדעי המדינה, אסטרולוגיה, מדע, הנדסה, מתמטיקה, ודרמה הן רק חלק מהכיתות למד כאן.

מועצת מלחמת חדר עריכה

חדר המלחמה של המועצה.

חדר המלחמה של המועצה הוא חדר גדול הממוקם בטבעת העליונה של בה סינג סה בי "מועצת חמש פוגשת כדי לדון בתוכניות למלחמה לפני שליחתם למלך כדור הארץ לאישור סופי. לפני התגלותו של כדור ארץ המלך בנוגע למלחמה, הגנרלים היו שולחים את התוכניות שלהם לגרנד מזכירות לונג פנג לאישור. על הרצפה של החדר היא מפה גדולה של העולם, עם אסימוני אבן צבעוניים המפוזרים על פני אותו לייצג יחידות צבאיות. הגנרלים להעביר אסימונים אלה מסביב עם כשפות אדמה כדי להסיק את אסטרטגיות מאבק האפקטיביות ביותר. זה כאן איפה איך כללי ואחרים עשו את ההחלטה להשתמש בבסיס של הגנרל פונג כנקודת שיגור לפלישת אומת האש. [12]

הקטקומבות בדולח של בה סינג סה הישנה עריכה

מאמר ראשי: הקטקומבות הקטקומבות בדולח של של בה סינג סה הישן.

מתחת לארמון, ואולי יותר מהעיר, נמצא בה סינג סה העתיק, עיר תת קרקעית עתיקה בעומק האדמה. הקטקומבות אלה הן שרידיו של היישוב הראשון באזור, שגולפו על ידי המחתרת כשפי אדמה. כעיר העתיקה התפשטה על פני השטח, המערות ננטשו וסופו של דבר נקברו מתחת לעיר החדשה. בתוך הפנים של בה סינג סה הישן עדיין שוכבים מבני אבן עתיקים, מפל מים וברכה, ואת הגבישים הירוקים הזוהרים שנתנו בה סינג סה התהילה שלה. [10]

מדורת מזרקת עריכה

מאמר ראשי: מזרקת אור אש מזרקת אור האש בלילה.

ממוקם בטבעת התחתונה, מזרקת אור האש היא פופולרית עם אזרחים שבאים להאכיל את ברווזי הצב ביום, ונחשב על ידי ג'ין להיות המקום הרומנטי ביותר בעיר בלילה. אמא והאבא של ג'ין הסתננו החוצה כדי לפגוש כאן כנערים, [2] וג'ין לקח צוּקוֹ כאן בסוף התאריך שלהם. [13] המזרקה מוקפת בפנסים שמאירים את האזור כולו. יש מבנה אבן באמצע עם מנורת מרכז עליונה ורמה נמוכה יותר של מנורות, ופנסים צפים במים.

ליידי יום ספא מפואר עריכה

מאמר ראשי: ספא יום ליידי מהודר הקמת טבעת עליונה לפינוק לנשי אצולה. יש לזה אפילו אוניברסיטה הקשורה אליו שבו תלמידים יכולים להתנסות עם רעיונות חדשים על לקוחות בפועל, אשר בתמורה, יקבלו הנחה ביום ספאם. מוניטין זה משך קָ‏טַ‏רַ‏ה וטוף במהלך היום חופשי שלהם. טוף וקָ‏טַ‏רַ‏ה הן נהנו הניסיון שלהם שם למרות החששות המוקדמים שלו לשעבר.

גן החיות של בה סינג סה עריכה

מאמר ראשי: גן החיות של בה סינג סה הגן החיות אחרי אנג העביר אותו לאזור החקלאי.

בה סינג סה גן החיות היה ממוקם במקור בעיר, אבל התרגש אנג לאזור החקלאי בחודשים האחרונים של מלחמת מאה השנה. הוא מנוהל ומתוחזק על ידי קנג'י. כאשר אנג היה נסיעה דרך בה סינג סה , הוא ראה מגוון של בעלי חיים שנראה אומלל בכלוביהם. כשראה את אנג קנג'י, עובד בגן החיות, אמר קנג'י גן החיות לא מקבל יותר כספים מדאי לי כי זה כבר לא היה פופולרי בקרב ילדים, וזה כבר לא היה פופולרי בקרב ילדים, כי הוא לא יכול לקבל כל מימון. לאחר מידה מסוימת של כאוס, החיות הועברו למיקום החדש של גן החיות. חיות מבויתות כמה היו לכודים בתוהו ובוהו של התנועה, פירוק סגור עם חיות בגן החיות. [13]

טבעת תיכונה מסעדה עריכה

מאמר ראשי: מסעדת טבעת תיכונה מסעדת הטבעת התיכונה.

ממוקם בטבעת התיכונה, "תכשיט נסתר" זה עשוי לא לעלות מעל הדירוג שלה "B" כדי למשוך את הסט סגלגל טבעת, אך נחשב למקום "מקסים", "מחיר סביר" עם "אווירת ביסטרו אמיתית", ו "נדיר למצוא" פופולרי עם בה סינג סה סטי אוניברסיטת ספא ​​ ו. מסעדת הטבעת התיכונה מציעה "תפריט לתיירים" ומגש "מורכב להפליא" מטוגן מתאבן סמפלר. ג'ין לקחה צוּקוֹ כאן לארוחת ערב במועדם.

פאו משפחת בית תה עריכה

מאמר ראשי: משפחת פאו בית תה בית תה משפחת פאו.

הקמת טבעת תחתונה זה המקום שבי צוּקוֹ ואִיירוֹ הצליחו למצוא עבודה כאשר הם הגיעו לראשונה לתואר ראשון סינג סה. זמן קצר לאחר שהצטרף, אִיירוֹ השתפר מאוד באיכות של התה והפך התה הרשמי של המסעדה של פאו. פאו הייתי מאוחר יאבד אִיירוֹ לסוחר Quon העשיר, שהציע אִיירוֹ וצוּקוֹ חנות משלהם בבית התה והטבעת העליונה. למרות אִיירוֹ עוזב ואת האיכות של תה בירידה, חנות התה של פאו תשרוד ומאוחר יותר לשמש כמקום מסתור עבור פאו, ג'ין, וכמה הלקוחות של פאו כאשר אומת האש לקחה בה סינג סה.

יסמין הדרקון עריכה

 מאמר ראשי: דרקון היסמין מחוץ ליסמין הדרקון.

חנות תה טבעת עליונה שנוצרה, במימון, והצייד ידי Quon לאִיירוֹ לאחר Quon הצליח לצוד אִיירוֹ ממעסיקו המקורי תחתם אִיירוֹ זכה למוניטין כתה הטוב ביותר בה סינג סה. עבד בה כמה מארחות ומלצרים בנוסף לצוּקוֹ ואִיירוֹ , הוא זכה לפופולריות עצומה בניהולו של אִיירוֹ ושגשג עד נפילת בה סינג סה כאשר אִיירוֹ נאלץ לחזור לאומת האש כאסיר. לאחר אִיירוֹ נפתח מחדש חנותו חזר אותו זה פופולריות לשעבר ושמש כמקום מפגש לסמל צוות לאחר סיום המלחמה.

הדירה של ואִיירוֹ צוקו עריכה

מאמר ראשי: הדירה של ואִיירוֹ צוקו

דירת טבעת עליון רבה ברמה מספקת לQuon אִיירוֹ וצוּקוֹ כחלק מההסכם שלו עם עסק אִיירוֹ על יסמין הדרקון. זהו מבנה טבעת עליון ממוצע עם דשא ונוף יפה. בנוחותו בתי אִיירוֹ וצוּקוֹ ואפילו יש מטבח גדול לאִיירוֹ לחלוט תה פנימה

ביתו של צוות אווטאר עריכה

מאמר ראשי: ביתו של צוות אווטאר הבית של צוות אווטאר.

בית בודד קומה עליון טבעת המסופק על ידי ממשלתו של בה סינג סה לסמל צוות לשימוש במהלך ההמתנה לקהל עם כדור ארץ המלך. יש לו אולם מרכזי גדול, שלושה חדרי שינה, וחדר רחצה אחד, כמו גם מרפסת ולחצר יפה. הבית נפגע כאשר טוף התרגש והארץ כאשר התכופפה אנג הודיע ​​סמל צוות כבר לא משחק לפי הכללים של בה סינג סה. הפינה נהרסה הייתה מכוסית ותיקונים החלו מייד.

בה סינג סה מונורייל עריכה

מאמר ראשי: בה סינג סה מונורייל בה סינג סה החשמלית.

מערכת בה סינג סה מונורייל יש הרבה תחנות ברחבי העיר ששמשה כרקע לכמה אירועים. צוות נפגש לראשונה סמל Joo די במונוריל תחנה וג'ט הבין שאִיירוֹ וצוּקוֹ היו כשפי אש בתחנת רכבת. תחנות Monorail נמצאות גם בסמוך לכל חלק של בה סינג סה , החל מהקיר החיצוני ללב הליבה של העיר.

משאב מזון עריכה

הסוד הגדול של בא סינג סה לשוהה כוחות במלחמה היה בשטח החקלאי מאחורי הקיר החיצוני שלו. [3] שדות אלה מספקים את כל העיר עם אוכל כדי לאפשר להם לשרוד במצור לכל משך זמן, כל עוד הקיר החיצוני נשאר שלם, ובשל כשפות אדמה, ניתן לתיקון במהירות. זה היה כנראה נפרץ בעת המצור של אִיירוֹ , לעומת זאת, העיר שרדה, כמו המצור פרץ זמן קצר לאחר מכן. [9] חלק קטן של מזון בבה סינג סה מגיע מהאטליזים בעיר.

הפניות חיים אמיתיות עריכה

העיצוב של בה סינג סה דומה לזו של בייג'ין, סין, שביש כמה מחוזות פנימיים שכל מארח מעמד חברתי נפרד, עם שטח הארמון המלכותי שמבוססים על העיר האסורה, וכל מחוז חיצוני היה שמור לכל כיתה מתאימה ב מאורגן מערכת מעמד. חומה הגדולה של הגודל וההיקף של סין גם נושא דמיון רב לעיצוב של הקיר החיצוני. חוץ מזה, העובדה ש בה סינג סה נשלט על ידי פנג לונג ודאה לי המשטרה החשאית היא התייחסות ישירה לגבי איך סין הקיסרית נפסקה בשושלות המאוחרות יותר; נשלט מאחורי הקלעים על ידי משרתיו של הקיסר, הסריסים. בה סינג סה דומה גם קונסטנטינופול, אשר הייתה ידוע להנהגתו האוטוקרטית, גודל מסיבי, ואוכלוסייה עצומה. שני הערים גם היו עמוסות בפליטים במלחמות גדולות. שני המטרופולינים גם התפארו קירות כמעט בלתי חדירים שסוכלו כל הפולשים. בה סינג סה יכול גם דומה למסופוטמיה העתיקה, שם חומה הקיפה את העיר, וקירות אחרים חלקו את זה בפנים.

דמויות בולטות עריכה

טריווית עריכה

  • ארמון המלך של כדור הארץ בה סינג סה דומה לעיר האסורה בסין.
  • קירות בה סינג סה כבר חדרו פעם אחת בלבד, על ידי הדרקון של המערב, אִיירוֹ, בעת מצור יומו 600. לדברי הגנרל סונג ", הם הושמדו במהירות", בדרך כלל פרוש דבר שכל ההפניות הוסרו מ" השיא "של אירוע, בניגוד ל" גורש", אשר סולק פיזית ממקום.
  • בתחנת ההגעה בי צוּקוֹ ואִיירוֹ קבלו את דרכוניהם הוחתמו הוא שלט גדול מעל שאומר 欢迎 光临 永固 城 המתרגם כמו "ברוכים הבאים לבה סינג סה ." בה סינג סה (永固 城) פירושו "עיר תמיד חזקה", לא בעיר בלתי חדירה כגנרל סונג אמור. המילים מופיעות גם בחזית של המילה 'האוניברסיטה' (永固 城 大学), בכניסה אוניברסיטה ראתה ב" עיר חומות והסודות ".
  • קירות בה סינג סה של הם כל כך מסיביים שהם נחשבים תכונה גיאולוגית ולהופיע בכל מפות העולם.
  • בה סינג סה הוא כל כך גדול שזה תופס את רוב צפון מזרח הממלכה האדמה.
  • חטיבת * בה סינג סה של רמה החברתית על ידי הטבעות הפנימיות וחיצוניות יכולה להיות הפניה לבתי המשפט הפנימיים וחיצוניים, פנימי להיות יותר יוקרתי, בעיר האסורה, או את אותן טבעות פנימיות וחיצוניות המשמשות לחלוקת ערים סיניות עתיקות רבות.
  • המראה הפיזי של הקיר מבוסס על החומה הגדולה של סין. הוא גם משרת מטרה דומה, כמו חומה הגדולה של סין שמשה כדי להרחיק את המונגולים, והקיר החיצוני משמש להרחיק פולשים.
  • אדמירל זאו תכנן להשתלט על בה סינג סה עד סוף הקיץ, אבל זה מעולם לא קרה עקב פטירתו במהלך פלישת שבט המים הצפונית.
  • מלבד קיושי איילנד, בה סינג סה היא המקום היחיד בכדור הארץ שהממלכה לא נכבש על ידי צ'ין הגדול.
  • טוף נראה הייתה שלא אהב ללכת לבה סינג סה, כפי שהוא היה רק ​​"חבורה של קירות וכללים".
  • בה סינג סה נוהל באופן דומה לזה של צפון קוריאה, במובן זה מגן ברזל ממוקם סביב בה סינג סה שליטה כל אזרחיה עם שליטה מוחלטת. זה גם דומה לקוריאה הצפונית במובן זה שמבקרים מלווים במדריכי טיולים אחד או שניים.
  • לאחר מלחמת מאה השנה, שלושה אזרחי בה סינג סה הקימו צוות פרו כיפוף בשם בה סינג סה בה סינג סה נתפס כאוטופיה והעולם החיצון התעלמות הוא דומה להגדרה בעולם החדש המופלא רומן דיסטופיה של אלדוס האקסלי.

הפניות עריכה

1. ↑ "חזור אל Omashu". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 7 אפריל 2006. מס '3, ספר השנייה: כדור הארץ

2 ↑ 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.
3. ↑ 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 "התחקור". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 ספטמבר 2006. מס '13, ספר השנייה: כדור הארץ
4. ↑ 4.00 4.01 4.02 4.03 4.04 4.05 4.06 4.07 4.08 4.09 4.10 4.11 4.12 4.13 "עיר חומות והסודות". טים הדריק (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 22 ספטמבר 2006. מס '14, ספר השנייה: כדור הארץ
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 5.3 "ההתעוררות". אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 21 ספטמבר 2007. מס '1, ספר שלישי: אש
6 ↑ 6.0 6.1 6.2 "שביט סוזין, החלק 4: אווטאר אנג".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש
7. ↑ "הספרייה". ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 14 יולי 2006. מס '10, ספר השנייה: כדור הארץ
8. ↑ "יום אווטאר". ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2006. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ
9. ↑ 9.0 9.1 "Zuko לבד". אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. מס '20, ספר השנייה: כדור הארץ
ג'ון O'Bryan (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 נובמבר, 2006. מס '18, ספר השנייה: כדור הארץ
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006.
אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '20, ספר שלישי: אש
אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית