Fandom

אווטאר Wiki

בולין

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"יאחל לי מזל! ... לא שאני צריך את זה."
- התרברבות בולין  לקורה ב" עלה ברוח ".

波 霖 בולין

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

אתניות

אדמת בריטניה; אומת אש

גיל

16 [1]

נולד

154 ASC

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

מאקו, הוריו, קורה, גורש פאב, נאגה, עסאמי סאטו, טנזין, פמה, לין , Toza, Gommu, Verick, ג'ינורה, איקי, מילו, Skoochy, איירו ואוד ...

אויבים

אמון, שוויוניות, סגן, הירושי סאטו, קבוצות יריבות פרו כיפוף, Tahno, טארלוק

נשק של בחירה

כדור הארץ

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אדמה

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

כשף-מיקצועי

עמדה

כשף אדמה וקפטן 'אש החמוסים

סנוף שלישיית איום משולשת (לשעבר) חמוסי אש צוות אישי

הופעה ראשונה

"עלה ברוח"

השמיע

פ י בירן

[התכנית] עוד על בולין

בולין הוא כשף אדמה ממשפחה רבה תרבותית , שגדל ברחובותיה של רפובליקת העיר תחת חסותו של אחיו הגדול, מאקו. סופו של דבר, הוא ואחיו הקימו צוות פרו כיפוף, את חמוסי האש, שסופו של דבר כולל אווטאר קורה. לאחר טורניר אולימפי-כשף הסתיים, בולין הצטרף סמל צוות בניסיון לפרק את ארגון שוויוניות

ההיסטוריה עריכה

רקע עריכה

בולין נולד למשפחה רב תרבותית בעיר רפובליקה, אביו להיות מממלכת האדמה ואמו מאומת האש, שנתיים לאחר מאקו. כשהוא היה בן שש, הוא איבד את הוריו לשודד כשף אש, משאיר את מאקו כמשפחה היחידה שלו. כדי לשרוד, בולין היה תלוי במידה רבה על אחיו, אשר, כבכור, לקח על עצם את התפקיד ההורי. כדי ליצור צורה מסוימת של הכנסה, האחים בתחילה רצו הונאות קטנות בזמן ברחובות עיר רפובליקה בצעירותם, ומאוחר יותר גם התרועעו עם שלישיה האיום המשולשת. Bבולין חוזר purseבולין חוזר ארנק לאישה המבוגרת, מזייף פציעה.

יום אחד בשנת 167 ASC, במהלך מעורבותו של בולין עם שלישיה לשלושה איומים, כשף אדמה בן ארבע עשרה ואחיו ניסה למשוך את הונאה על אישה מבוגרת. לאחר מאקו חטף את ארנקה של הגברת, בולין התחזה למציל והוציא את הפריט לאחר שמתיימר להילחם על זה עם אחיו. האישה נתנה לו רק שני yuans, בולין המקומם ושגרם לו לגנוב כיכר לחם ממנה גם כן. הוא חזר למאקו עם הלחם ונתן לו קצת, מה שמעיד כי היה לו טעם טוב יותר ממה שנצרך היום קודם לכן, למרות שהם לא אכלו שום דבר באותו יום.

מאוחר יותר באותו הערב, בולין הלך למפקדת שלישיה האיום המשולשת עם אחיו וראה שיידי שין שוחד טוזה, פרו נדר. כאשר בולין הביע את אכזבתו על שראית טוזה לפעול בדרך זו, מאקו התעצבן, להאמין טוזה צריכה להיות שמח על קבלת השוחד. אחר כך, שין אמר להם שאם הם לא רכשו מספיק הימורים להתאושש העשרה האלף yuans שניתנו לטוזה, הוא היה לנטוש בולין ומאקו ברחובות, לאחר ששני האחים עזבו במהירות.

כאחים נאספו הימורים למשחק בחנות חיות מקומית, הם מצאו כי החמוס אש ניסה להימלט. הוא רץ על ראשו של בולין אך הסתחרר במהירות על ידי בעלה, מר פנג, שהודה כשף אדמה ללכידתו. הבעלים ספרו לי בולין שהחמוס הייתי להיות מוזן לpythonaconda, לאכזבתו של בולין. הוא שאל את מאקו אם הם יכולים לקנות אותו במשך חמישה yuans, אבל כשף אש דחה את הבקשה משום שלא יכל להרשות לעצמנו להאכיל אותו, ושבולין צריך להבין שבעלי חיים גדולים יותר נצרכים קטנים יותר מאלו אותם. בעוד אחיו הגדול נאסף ההימור של הבעלים, בולין הבחין חתימות חתימת Toza. הוא ניגש לפרו בנדר, שזיהה אותו במהירות כאחד מעובדיו של האיום המשולש. בולין ניסה לספר Toza שהוא לא צריך לזרוק את המשחק כי "הוא [היה] הטוב ביותר", אבל Toza ניער אותו מעליו ואמר לו כבר לא היה מתחרה הולם, וכי הוא זקוק לכסף. כשף אדמה בעצב הביט האליל שלו ללכת משם לפני שמאקו נזף בו. בולין הגיב בכעס שהוא לא אומר כמו אחיו, ולא יכול להפנות את הגב שלו על מי שהיו למטה. בולין strangledבולין נחנק על ידי pythonaconda עת שניסתה להציל גורש פאב.

באותו הלילה, בולין פרץ לחנות לחיות מחמד בניסיון להציל את החמוס האש. הוא פתח את הכלוב שלו, וזה נראה כאילו שתיים היינו לברוח בקלות. עם זאת, pythonaconda יצא מהכלוב ועטף את עצמו סביב בולין. בדיוק כמו הנחש עומד לחנוק אותו, הגיע למקום ופתח מאקו נחש, תוחב אותו בחזרה לכלוב, ואילו בולין הסתובב ומעד על כמה תיבות. לאחר כשף אש סיפר כשף אדמה שיש לו כשרון להיכנס למצבים מטופשים, בולין הסכים והודה לו על שהציל אותו. עם זאת, הוא סרב לעזוב את החנות לחיות מחמד ללא החמוס. מאקו הסכים לשמור אותו, אבל את הכסף כדי לטפל בזה יבוא ממחצית של בולין. בולין מאושר יצא מהחנות עם אחיו ואת החמוס, שאותו הוא גורש פאב בשם, ואמר כי הוא קיבל את הרעיון לשם תוך pythonaconda היה חונק אותו. עד מהרה, הפך לזוג חברים קרובים, ששיחק כל הזמן על מתיחות מאקו. כעבור זמן, בולין, יחד עם מאקו והשוק, הקים צוות כיפוף פרו קרא את חמוסים האש, שהתחרה בטורניר אולימפי-כשף של עיר הרפובליקה.

פגישה אישית עם קורה עריכה

בולין נתקל לראשונה קורה כאשר טוזה תפס אותה לחקור את חדר כושר אימונים בתוך זירת הכיפוף-המיקצועי . הוא הציג את עצמו אליה והזמין אותה להישאר למשחק שהקבוצה שלו מתחרה ב, הרבה למורת רוחו של מאקו. אחרי שקבוצתו הביסה את Tigerdillos, הוא גילה שקורה הי אווטאר ולימד אותה כמה דברים בסיסיים בכיפוף-המיקצועי באמנות כשפות אדמה. מאוחר יותר, המקום של חמוסי האש באליפות היה בסכנה כאשר כסוק לא הופיע למשחק.קורה התנדבה לקחת את מקומו ובולין הסכים, זיוף צוות החדש. בסיבוב 3 במשחק שלהם נגד דובי הברווזן, הוא ומאקו היו פינה בזמן קורה נפל בחזרה לאזור שלוש. עם זאת, לאחר קורה עמד על שלה ושל האופוזיציה מיצתה את עצמם, ובולין מאקו נלחמו בחזרה, סופו של דבר נצחון בנוקאאוט וקטפו את המקום בטורניר.

חטיפה עריכה

בולין וShady שין שנחטף על ידי שוויוניות.

למרות שקבל סכום כסף גדול לזכייה בפרס המשחק פרו הכיפוף האחרון שלהם, את חמוסי האש היו עדיין קצרים על הכספים שהם צריכים אותו בשביל סיר האליפות, לאחר שמיצו את כספם על ידי תשלום עבור שימוש בחדר כושר וצורכים אחרים הנדרשים כפרו כיפוף צוות. בולין החליט להשתמש גורש פאב כדי להרוויח קצת כסף בתחנה מרכזית סיטי ניצול כמה טריקי קרקס שהוא למד אותו, אך מאמציו היו לשווא. מושפל מעל התשואה רזה, פנה אליו שדי שין, שהציע לו כסף גדול בתמורה לסיוע לשלישיית האיום המשולשת עם ביטחון. מאוחר יותר באותו יום, ברק זולה , שדי שין, חלק מחברי שלישייה אחרים, ונתפסו על ידי בולין שוויוניות להיות כשפים שיהיה הציג ב" ההתגלות "של האמון. שם, בולין עדי יכולתו של האמון, כדי לקחת את אחד הכיפוף, תוך שימוש בחטופים, כדי להפגין את זה. בדיוק כמו כשפות אדמה של בולין עמד יוסר לצמיתות, קורה גרם לפיצוץ קיטור כדי לכסות מאקו, כאשר הציל בולין . האחים נמלטו לבניין, אבל ברגע שהם מחוץ יורטו על ידי סגנו של האמון. אחרי ששניהם נצחו, קורה במתקפת פתע נגד הסגן, לשתק אותו מספיק זמן לקרוא לנאגה. בולין בוצע משם בפיו של נאגה, הרבה למורת רוחו. כמה ימים לאחר מכן, בולין הופיע באוויר בית המקדש איילנד לתת קורה ורד ומאפה להודות לה על שעזר לו להימלט עמון. במקביל, שליח טארלוק הגיע עם פרחים וסלסלה גדולה שהאפילה על המתנה הקטנה של בולין . קנאי, הוא שאל אם קורה טארלוק מטריד אותה, באומר שהוא יכול "יש להחליף איתו מילה". משועשע מהצעתו, קורה הפריך את טענותיו, וקבע כי טארלוק הייתה רק חלק "זקן", שהקל את דעתו במידה ניכרת. הוא השתתף בגאלה טארלוק ארח לכבוד קורה בעירייה, שבו הוא ספר לה בהתרגשות על חדשות הירושי סאטו מממנים את חמוסי האש.

מאבקי עריכה

לפני טורניר הכיפוף-המיקצועי , בולין ניסה להתקרב קורה אחרי אימון אימון. הם היו לבד מאז מאקו עזב עם עסאמי למועד ארוחת צהריים. ההתקדמות שלו הייתה לשווא, לעומת זאת, כפי שהסבירה קורה היא צריכה לחזור לבית המקדש האוויר איילנד לכשפות אוויר אימונים עם טנזין. חזרה בבית, תוך מתן גורש פאב אמבטיה, בולין שאל את אחיו מה הוא חושב על קורה "בדרך בערך חברה". עם זאת, מאקו יעץ נגד רודף יחסים; כאשר בולין עדיין נראה מפוקפק, מאקו הסביר שאין יותר מדי על כף מאזניים בטורניר.

בולין  וקורה  כיף על התאריך שלהם.

במהלך המשחק הראשון שלהם, ואת חמוסי אש בולין , מאוד ב- Sync, הביסו את Rabaroos תוך זמן קצר. לאחר המשחק, הוא פנה קורה מדוכא במקצת, שזה עתה נדחה על ידי מאקו, מרגיע אותה במחמאות, ובקש ממנה ללכת איתו לדייט; קורה , בעידוד שבחיו, ומחליט שהיא "יכולה להשתמש בכמה כיף , "הסכים. בולין הוציא קורה לNoodlery האצות של Narook, חנות אטריות שמגישה מטבח שבט מים. במהלך פגישתם, הם נתקלו בטהאנו. בולין הסביר שהוא היה חבר של האלופים המכהנים הפר הכפיפים לשלוש שנים: את Wolfbats הלבן נופל, ויעץ קורה כנגד עימות. קורה התעלם מעצתו ונעץ בי טהאנו, שהביא לתפיסתו. פעם אחת בשולחן שלהם, הוא אשפה דבר על חמוסי האש, וכמעט הצליח לגרום לעלייה מתוך קורה . לפני שהדברים יכולים לצאת מכלל שליטה, בולין הזהיר אותה שנלחמים טהאנו יוביל לפסילה של חמוסי האש מהטורניר. קורה במקום בשם נאגה, ששאג בכשף מים של Wolfbats, והבהיל אותו. בולין מעולם לא ראה טהאנו שמפחד, ורואה את גישתו של קורה למצב שהוא הכריז עליה כ" יחיד מסוגו ". זמן קצר לאחר מכן, הזוג חלק משקה בבר. בולין גהק בטעות, והיה נבוך מעט, אבל היה מרוצה כאשר קורה חיקה אותו. זה הוביל לתחרות גיהוקים, שנמשכה עד שהם פרצו בשחוק. לאחר מכן הם הלכו לאתרי תיירות, בהרמונית מגדל, המשקיף על כמה מוקדים בעיר הרפובליקה. בגמר רבע של טורניר אולימפי כשף נגד החזיר-Q-האורנים, צוות נאבק. בולין שם לב שמאקו וקורה היו בבירור מחוץ לעניינים, והוא הגביר את התקפותיו באור זה. הוא הוביל את הקבוצה לנצחון קריטי בסיבוב השני כדי לשמור אותם בחיים אחרי תבוסה בסיבוב הראשון. כאשר הסיבוב השלישי הסתיים בתיקו, מאקו צעד קדימה כדי להילחם את שובר השוויון, אבל נבלם על ידי בולין , ש, שציין כי מאקו לא היה לו בראש "במשחק", התנדב לקחת את מקומו. הוא נצח בהצלחה כשף אדמה 'החזיר-Q-האורנים, צ'ונג, מנצח את המשחק לחמוסי האש, ומוצג יכולותיו הנעלים ככשף אדמה .

בולין  עדי מאקו ונשיקת קורה .

באותו הלילה, הלך בולין לספק זר פרחים גדול לקורה, אבל היה המום לראות אותה ולנשק את מאקו. המראה הותיר בולין הרוס, והוא ברח מזירת הבכי. בולין הלך לNarook של עם גורש פאב, שם הוא בילה את הלילה. למחרת בבוקר הוא נמצא במאקו, שבאו לקחת אותו הביתה. בולין סרב, ואמר מאקו כבר לא הייתה אחיו, ולא "אח הסגיר את", וגורש הפאב היה עכשיו רק אחד שהוא יכול לסמוך עליו. למרות מחאותיו מאקו הרים אותו על הכתפיים ונשא אותו הביתה ככשף אדמה המשיך לבכות. במהלך חץ הגמר, בולין הקיא באמצע הסיבוב הראשון, לאחר שנרגם בבטן. את חמוסי האש המשיכו לרדת מסונכרן כהתאמה התקדמה. בולין הודח מהטבעת בסיבובים השניים ושלישיים. בסוף, בכתפו נפצעה באורח קשה על ידי כשף אדמה היריב לפני שהושלכה אל מחוץ לזירה, ואחריו את אחיו. קורה שמאל זה להתמודד צוות האחר בעצמה. בדרך החוצה מהבור, האחים התנצלו זה בפני זה שנתן את האינטרסים שלהם בקורה חלק אותם. לאחר מכן הם צפו בניקוד האישי באחד "נוק אאוט" בבת, המאפשר לצוות כדי להתקדם לגמר של הטורניר. ברגע שהם היו מחוץ לזירה, קורה התנצל על שפגע ברגשותיו של בולין כפי שהיא נרפאה בכתפו של בולין , והוא סלח לה, שאשרר את ידידותם. [8]

אליפות עריכה

בולין והצוות שלו היו מאוחר מתכוננים למשחק הגמר כשהם שמעו אמון לקטוע שידור רדיו. מנהיג שוויוניות עשה בקשה לרפובליקת מועצת ארצות לסגור ארנה הכיפוף-המיקצועי או שהם יעמדו בפני "השלכות חמורות". צוות נסע בנאגה לבניין עירייה, בתקווה להרתיע את המועצה מהכיבוי לזירה, אבל עד שהם הגיעו לשם, המועצה כבר הסכימה פה אחד לעשות כן, למרבה האכזבה שלהם. למרבה המזל, לין ביפונ נכנס לישיבה רק לפני טארלוק הכריז את ההחלטה סופית. היא הציעה להביא משטרת כשפות המתכת יחד ליחידת אבטחה במידה והמשחק המשיך כמתוכנן. הצעה זו התקבלה על טארלוק ורוב במועצה, שהחליט לאפשר ההתאמה להמשיך, הרבה התרגשות של החמוסים. בולין לבוש גורש פאב במדי מיניאטורי והוציא אותו לרצפת הזירה לבצע טריקים לפני המשחק התחיל. במשחק קרוב, אבל שנוי במחלוקת כהן, אש החמוסים אבד דרך נוקאאוט בסיבוב שלישי.

אחרי נוקאאוט, שוויוניות תקף את הזירה. על ידי שימוש בכפפות החשמליות שלהם, הם נדהמו כמה מחברי משטרת כשפות המתכת . בולין ואת חמוסי האש נדהמו הסגן דרך שימוש במקלות החשמליים קאלי ולאחר מכן קשרו את הודעה נגד עץ המחזיקה את הזירה. בולין אז הבחין שחייה גורש פאב במים, וסימן לו לנשוך את החבל שהחזיק את הקבוצה יחד. לאחר גורש פאב שבר אותם בחינם, בולין וחיכו לשובי של מאקו, קורה מהולך אחרי אמון ואת שוויוניות. לין הביאה סמל לבטיחות, והאחים פגשו אותה לחיבוק. [9]

ביתית חדשה עריכה

לאחר הפיגוע באליפות, גמר אולימפי כשף נסגרה ובולין ומאקו נאלצו לעזוב את ביתם. שנענה להזמנתו של עסאמי, האחים עברו לגור באחוזת סאטו, הרבה ההתרגשות של כשף אדמה , באומר שזה הולך להיות "חיק מותרות" עבורם. לאחר קורה סרב להצעה של עסאמי לבקר אותם ביום שלמחרת, בולין , מניפולצית רגליו של גורש הפאב ועושה את קולו גבוה יותר לגרום לזה להיראות כמו גורש הפאב דבר, עודד את הסמל כדי לקחת הפסקה מחקירת שוויוניות ולבקר אותם באחוזה, כדי שהיא סוף הסוף הסכימה. כאשר קורה הגיע לאחוזה, הקבוצה שחיה בברכה המקורה של הבית. בולין אז המשיך להראות קורה הנוחות והמותרות של המקום על ידי לשאול משרת לייבש אותו ואת גורש פאב. אז הוא ושאר חברי הקבוצה הוזמנו על ידי עסאמי לצפות במסלול המירוצים שבי Satomobiles החדש נבדקים החוצה.

לאחר קורה שמע הירושי מדבר על תכנית "שביתה", חיבורו לשוויוניות החל להיות חשוד. כאשר חקירת סופו של דבר הניבה ראיות משמעותיות להפליל הירושי; לין, טנזין,קורה, וכמה קציני כשפות המתכת חפש את אחוזת סאטו, שסופו של דבר הוביל לגילוי של מנהרה שהובילה למפעל סודי מתחת לאחוזת סאטו. הראשי ואז הורה בולין , מאקו, ואסמים לחכות בתוך החדר שבו נמצאה המנהרה, מתחת לשעון של שיר קצין. עם זאת, כאשר הם שמעו קול מחתרת הומה, בולין ומאקו רימו את השומר והצליח להכניע אותו. האחים עזבו עסאמי ועשה את דרכם במורד המנהרה, בהצלחה להיות מסוגלת להתגנב במפעל. ברגע שנכנס, שתיים גילו כי הירושי דפק קורה, טנזין, לין, והקצינים לא המודעים האחרים. בולין הצליח לבצע טנזין על גבה כדי להציל אותו, אבל הוא ואחיו היו עד מהרה לפינה על ידי הירושי, שלאחר מכן אשר את האשמותיהם שתמיכה בחמוסי האש הייתה רק תכסיס כדי לזכות באמונם. עסאמי אז נכנס למפעל תת הקרקעי והתעמת עם אביה, ובכך לחסוך בולין וכשפים האחרים. ברוחו מאחוזת סאטו באמצעות ספינת אוויר, אבל נאלצו לעזוב את משרתו של לין מאחור. בעוד בספינת האוויר, קורה ומאקו יישר את ההדורים, והזמין את חבריה קורה עכשיו חסרי הבית באוויר בית המקדש איילנד איתה ומשפחתו של טנזין.

גיבוש צוות אוטר עריכה

בולין  שנעצר על ידי משטרת כשפות המתכת.

זמן לא רב אחרי שעבר לאוויר מקדש איילנד; בולין , מאקו, עסאמי, ויצר את מה קורה בולין נקרא סמל צוות החדש. ארבעה השתמשו Satomobile של עסאמי לפטרל בעיר מחפשת שוויוניות. בלילה הראשון שלהם הם נלחמו, נצחו, וכבשו כמה שוויוניות, למורת רוחו של טארלוק . בערב הבא הם יצאו שוב רק כדי לגלות שהמשטרה עוצרת-כשפים שאינו חף מפשע. כשמאקו ניסה לעצור את המשטרה, לאחר שהצו של המועצה לעצור עסאמי, הוא ובולין נעצרו גם כן.

כלא עריכה

לאחר שנעצר על ידי המשטרה, מאקו ובולין הושמו בתא אחד. בעוד בולין סבל מחוסר הפרטיות תוך execrating, לין הבריחה את האחים החוצה, עם המסר שקורה נעלמה. מודאג, האחים הצטרפו אליה, טנזין, ועסאמי בחיפוש אחר ההודעות. תחת הרושם שקורה נחפה על ידי שוויוניות, בולין ציין כי הוא זוכר שנסע דרך מנהרה כשהוא נחטף בעצמו. בעזרת מידע זה, לין השתמש יכולות תחושה סייסמיים לגלות מנהרה תת קרקעי לא רחוק מהמקום שבו ראה את מאקו שוויוניות לקחת בולין . להעז מחתרת, עסאמי בקש בולין אם הוא ידע שאם מאקו יקר יותר מאשר רגשות ידידות לקורה. נבהל משאלה זו, בולין ניסה לחפות על אחיו, אבל התשובות המתחמקות שלו העבירו במהירות בצד והוא נאלץ לספר את האמת. בניסיון לעודד את עסאמי, הוא אמר שמאקו והנשיקה של קורה כנראה התכוונו לשום דבר, ושהוא היה מסוגל להתגבר על זה גם.

בולין  אופוריה מאתגר את שוויוניות לצ'י לחסום אותו אחרי שהוא סכל מראש עם כשפות אדמה.

כאשר לין השתלט כעבור רגעי חוסמים צ'י, היא הורתה בולין ועסאמי לעמוד על המשמר בעוד שאר העז להרחיק את הבסיס של שוויוניות. לאחר נוכחותם התגלתה על ידי שוויוניות האחר, בולין דחק קבוצה לעלות על רכב דמוי רכבת להימלט. את שוויוניות במרדף, אבל בולין סכל מראש על ידי קריסת המנהרה עם כשפות אדמה, נצחון קורא שהם צריכים לנסות "בלוק צ'י ש", ונמלט יחד עם האחרים דרך יציאה מאולתרת. עד מהרה הם חזרו לבית העירייה, בניסיון לחשוף טארלוק לחטיפת קורה. עם זאת, לפני שמישהו יכול היה לעשות כל פעולה, טארלוק נכתם עם כשפות דם. בעוד שב להכרתו, בולין חשב שזה היה חלום, אבל היה הצביע על המציאות של כל זה על ידי עסאמי. מאוחר יותר באותו ערב, הוא צפה במאקו ששוחב את קורה על Oogi לאחר שמצאתי את נאגה שיטוט בעיר עם קורה רוכב על הגב שלה.

מתקפה על רפובליקת העיר עריכה

למחרת בארוחת הבוקר, כאשר קורה אמרה לכולם על מה שקרה לטארלוק, בולין נראה נסער בעליל על הצמיחה האחרונה של האמון בשלטון. מאוחר יותר, כשסמל צוות עזב אוויר מקדש האי להילחם בשוויוניות במהלך המתקפה על רפובליקת סיטי, בולין נחקר איך הם היו מוכנים לשלם עבור כל הכרטיסים נותרו במכוניתו של עסאמי, (כאשר קורה שהמכונית התנגש בעמוד חשמל), למאקו אשר הגיב על ידי שריפה את דו"חות החניה.

בולין  באמצעות כשפות אדמה כדי להביס את הטכנו טנק  .

ברגע שצוות הגיע לתחנת המשטרה, שם טנזין היה נתפס כמעט על ידי שוויוניות , צוות קפץ מהמכונית כבולין כשאף רמפה מתחת לרכב, לשלוח אותו מתרסק לתוך טנקי טכנו שוויוניות. לאחר שחרור טנזין, ריב התפתח לאחר מכן בין סמל קבוצה ואת שוויוניות . אחרי שהשמיד את טנקי טכנו, טנזין, בולין , ושאר סמל צוות חזרו במהירות לאוויר מקדש האי מעופף על Oogi לאחר שראה שהאי יהיה מוקף בספינות אוויר שוויוניות במרחק. ברגע שהקבוצה הגיעה לאי, הם הונחו על ידי טנזין לברוח ולהסתתר. ברגע שמשפחתו של טנזין עפה על Oogi, צוות אישי עלה על נאגה והלך לכיוון מים המקיפים את האי. בדרכם למטה, לעומת זאת, שם לב שבולין הסגן ניסה לתקוף אותם מנקודת מבט גבוהה יותר. נאגה קפצה ונפגשה סגן באמצע האוויר וסחבה אותו לקרקע. ברגע שצוות הגיע לשפת המים, נאגה, שעדיין נשא את כל ארבעת חברי צוות, קפץ למים והתחיל לשחות לכיוון העיר כקורה כשפה בועה של אוויר סביבם. לאחר מכן הם הגיעו לאחד מקווי הביוב של העיר, שבו בולין וחבריו הסתכלו על האי כעת שוויוניות -כבוש אוויר בית המקדש.

להרוס את שדה התעופה עריכה

כמה ימים לאחר שנמלט המקדש, בולין ושאר סמל צוות הסתתרו מתחת לאדמה עם גואמו. כנווד עבר את ארוחת ערב, אמר לו שבולין האוכל היה "רחוב הדייסה הטעימה ביותר שאי פעם הייתה". בהמשך, כאשר הצי של הגנרל איירו של אוניות מלחמת ארצות כוחות הגיע לנמל של רפובליקת העיר ונקלע למארב באופן מיידי על ידי כשפים שוויוניות, בולין רטורית נשאל איך הירושי מצא את הזמן על להמציא "מכונה רע" יותר.

בולין  מחבק קורה לפני שהוא הולך לדרך.

אחרי צי הקרב נהרס וכללי איירו נצל על ידי קורה, בולין ושאר צוות בקש שוב את עזרתו של גואמו, הפעם כדי לשלוח מברק למפקד בומי, והזהיר אותו שלא להביא הצי של ספינות קרב ל נמל עד שהם כבר טפלו בבעית הכנפיים. הקבוצה אתרה את מיקומו של שדה תעופת שוויוניות על המפה של הרפובליקה סיטי, ובולין , איירו, ועסאמי החליטה שעם שחר הם הולכים לחדור למתקן, בעוד קורה ומאקו בחרו ללכת אחרי האמון. כפי שכולם אמר שלום, קורה אפשר בולין לקחת נאגה לשדה התעופה, ושתיים אחלו אחד למזל אחר, בולין חובק הסמל לפני יציאתה. למחרת, כשהגיע לפאתי שדה תעופת שוויוניות, בולין ספר נאגה וגורש פאב לחכות להם בחוץ ולא לעקוב אחריהם. כבולין , איירו, ועסאמי המשיכו להתקרב לבסיס, הם התחשמלו מייד על ידי גדר בלתי נראית המקיפה את האזור. הקבוצה שבה להכרתו בבית הכלא, שבו הם בקרו הירושי סאטו. איש העסקים לשעבר ואז ספר לקבוצה שהוא יורט החוט של הגנרל איירו לבומי ושהוא יודע בדיוק לאן הצי שלו הסתתר. כמה רגעים אחרי הירושי שמאל, איירו בקש בולין אם הוא יודע איך כשאף המתכת, כדי שכשף אדמה ענה שהוא לא עשה. רגעים לאחר מכן, נאגה וגורש הפאב פרצו לבסיס ושדה התעופה, באמצעות כוח המדהים שלה, כלב דוב הקוטב הרס את מוטות הברזל שנעצרו בולין ,איירו, ועסאמי. לאחר ששוחרר, בולין ציין כי הם לא צריכים כשפי המתכת, כפי שעשו נאגה. הקבוצה עשתה את דרכם החוצה בניסיון ליירט את התקפת נגד שוויוניות.

בולין  משיק אבנים לעבר טנק Mecha של הירושי.

בולין יצא האנגר ומנוצל כשפות אדמה להרוס מסלולי המראה, יעילות מניעה כל עוד כשפים מלהמריא. בזמן שהוא עושה את זה, עם זאת, שלושה טנקי Mecha התקרבו אליו מאחור והשיקו כבלי מתכת עליו. לפני שהגיעו לכבלי בולין , לעומת זאת, הם יורטו על ידי נאגה, שתפס אותם בפה שלה, ולאחר מכן המשיכו להשתמש בם כדי להרביץ ולהשמיד את טנקי Mecha. כמה רגעים לאחר מכן, גילה שבולין עסאמי ואביה היו מעורב בקרב טנקי Mecha באנגר, הוא התערב בשיגור מתקפת כשפות אדמה התקפות בטנק של הירושי, כפי שכינה הירושי "אב נורא". בולין , עסאמי, ולאחר מכן כבשו את נאגה שוויוניות. בהמשך, לאחר האמון נמלט רפובליקת סיטי, בולין היה עם צוות אוויר במקדש האי מנסה להאיר את קורה באומר שלפחות היא הצליחה לכשאפ אוויר, לעומת זאת, זה זיכה אותו רק מספר המבטים חמוצים מהאחרים, וגרם לו לסגת בשקט. מאוחר יותר, בולין נכח בשבט המים הדרומיים עם חבריו כקורה בקר קָ‏טַ‏רַ‏ה, שניסה לשחזר אותה הכיפוף. לאחר קָ‏טַ‏רַ‏ה לא הצליח לשחזר את חיבורו של קורה למים, אדמה ואש, בולין היה נסער בעליל. זמן קצר לאחר בריחה, קורה היה מפגש עם רוחו של הסמל אנג, ששקם כיפופה, והעביר את הידע של כשפות אנרגיה אליה. בולין , יחד עם כולם, היה המום בכח החדש של קורה

לאחר מהפכת עריכה

שישה חודשים לאחר התבוסה של אמון ותום המהפכה אנטי הכיפוף, בולין הפך לקפטן הקבוצה החדש של חמוסי האש, בעקבות עזיבתו של מאקו וקורה מצוות. הוא נאבק כדי להניע את חבריו לקבוצתו החדשים. זמן קצר לאחר שיחת העידוד, כל שלוש הובסו מייד בנוקאאוט זמן קצר לאחר פעמון הפתיחה, שקבע שיא חדש לנוקאאוט המהיר ביותר בהיסטוריה של אולימפי כשף .

אישית עריכה

למרות הילדות הקשה שלו ברחוב, בולין הוא עדיין אדם רגוע ואוהב חיים, בניגוד למאקו אחיו הגדול. הוא בעל חוש ההומור טוב, אבל הוא עדיין כשף אדמה מוכשר מאוד. [16] הוא גם הבעה, נאיבי, מצב רוח מרומם, נלהב, ודי נוח בתוך העור שלו. לדברי מאקו, שיש לו "כשרון" להשגה את עצמו לצרות. [4] הוא בדרך כלל אופטימי ונהנה מתשומת הלב שהוא מקבל מכשפי אש , למרות שהוא טירון בעולם של היכרויות. בולין מאשר כי הוא חזק, כיף, ומושך. אישיותו של בולין נחשבת נאיבית וילדותי, אבל זה עשוי להיות מיוחס למעברו, כמו מאקו ניסה לגונן עליו מפני מציאות הקשה של העולם לאחר שהוריהם מתו. [1] למרות הבדלים בין אישיותו של מאקו ו, המניות שלו בולין הקרובות קשר עם אחיו. [17] כמו אחיו הגדול, בולין גם מגן של העם שהוא דואג, אשר יכול לגרום לו להתנהג בצורה מעט יותר אגרסיבי ואלים. דוגמה בולטת לכך הייתה בעת שהרכב בנאגה להצלתו של עסאמי בשדה תעופת שוויוניות , העסקת התקפות כשפות אדמה אכזריות וברוטליות על הירושי סאטו, שהיה כמעט הצליח להרוג אותה עם טנק Mecha.

יכולות עריכה

 כשפות אדמה
מאמר ראשי: בולין  כשפות אדמה לשחק במשחק הפר כיפוף.

ככשף אדמה לצוות רשמי פרו כיפוף, בולין הפך מיומן באמנות כשפות אדמה. בולין מתאר את סגנון כשפות אדמה "קל ברגליו", המעניק לו יכולת תמרון והתחמקות גדולות יותר במהלך משחקים. בולין מעסיק גם התקפות פרו כיפוף דמוי יחד עם מחוץ כשפות אדמה מסורתי יותר של משחקים, כפי שהובהר ע"י שליחתו בלוקים מלבניים מעופפים בסגן ולאחר מכן להגן על עצמו עם קיר אדמה. בולין גם בעל מטרה חד, שיוכל לנהל דיסק כדור ארץ בזווית המדויקת כדי להפוך אותו ניתז מעקה בטיחות וישר לתקוף שחקן יריב. הוא גם יכול לפטר את גושים קטנים של אדמה ברצף מהיר כדי לקחת את האופנוע במהירות מופרז, ובכך הוכיח את יכולת לכשאף אדמה בלי לגעת בקרקע בכלל.

כישורים אחרים עריכה

בולין יש גם קצת ידע של היאבקות והתמודדות כפי שמוצג מהאחד במשחק שובר שוויון אחת עם מחצבה שחורה מנוסית חזיר-Q-אורן יריב כשפות אדמה. יתר על כן, בולין הוכח להיות עמיד לכאב, כמו במשחק הפר כיפוף חצי הגמר שלו כאשר הוא לקח את הלהיט לכתפו הימנית של דיסק ארץ, עדיין נלחם על בכל זאת עם יד אחת עד שדפק מחוץ לזירה. בנוסף, הוא ידוע להיות מסוגל לתקשר עם חמוס האש, גורש פאב, מפטפט עם ידי שיניו, שסייעו להציל את קבוצתו הפרה הכיפוף מאמון כאשר שוויוניות תקף ארנה Pro-הכיפוף.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של בולין 

קרובי משפכה עריכה

  • מאקו (אח גדול)
  • אבא ואמא (ז"ל) ללא שם

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 102. "עלה ברוח"
  • 103. "ההתגלות"
  • 104. "קול בלילה"
  • 105. "הרוח של תחרות"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 107. "התוצאות"
  • 108. "כשפגוש קיצוניים"
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריווית עריכה

  • בולין (波 霖) הוא שם של זכר סיני הלא פשוטו כמשמעו "גשם קל".
  • ההופעה של בולין הייתה בהשראת הרעיונות המוקדמים של טוף, אשר במקור היה אמור להיו גברי.
  • לדברי מאקו, בולין כנראה יש מנהג של הבאה "כשפי אש משוגעים" לחדר של חמוסי האש המשתנה.
  • קורה ציינה כי "קל ברגליך" הסגנון של כשפות אדמה שימושי יותר מהסגנון המסורתי.
  • בולין הוא כונה לעתים "בו" במאקו והילדים ברחובות, כמו Skoochy. * שם "בו" פירושו "יקר" בסינית, או "יפה" בצרפתית המאונגלזת (מאוית "המחזר" למרות ש) , הרבה קונוטציה של השם המלבב.
  • Noodlery האצות של Narook והתחנה מרכזית סיטי הם חלק ממקומות בולין תלוי בדרך כלל החוצה.
  • בולין הוא חבר הכשפות היחיד של צוות אווטאר החדש שלא להשתמש בכל טכניקות הכשפות מיוחדות.
  • בולין הופיע בכל פרק למעט "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר".
  • אישיותו והתפקיד רגשי בסיפור יש דמיון עצום לסוקה בסדרה של אווטאר המקורית, שניהם עם דומה, אם לא זהה, עליזה ותומכת אישיות, בדיחות קבועות, וחסרים רק הנטיות נוירוטיות ופרנואידי של סוקה.
  • בדאב היווני של אגדת קורה, בולין הוא השמיע אותו השחקן שמשחק טרלוק..

הפניות עריכה

1. 1.0 1.1 ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה. ערוץ ניקלודיאון (11 מאי 2012). מקור: ב -11 במאי, 2012.

2.  2.0 2.1 סן דייגו Comic-Con 2011

3. במהלך האגדה של קורה 4. 4.0 4.1 4.2 4.3 4.4 "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר

5.  גורש פאב מהאגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. מקור: ב -2 במרץ, 2012.

6. ​​"עלה ברוח". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '2, ספר אחד: אוויר

7.  "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
8.  8.0 8.1 "הרוח של תחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
9.  "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
10.  "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
11.  "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
12.  12.1 12.0 "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
13. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
14. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
15. ↑ סן דייגו Comic-Con 2012

16. ↑ Cite שגיאה: תג [1]

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית