Fandom

אווטאר Wiki

בומי

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

תבנית:סמלים

מאמר זה הוא על מלך אומשו. לשימושים אחרים רואים בומי (פירושונים).

מידע גיאוגרפי:

לאום:ממלכת האדמה

גיל:112

מין:זכר

מראה:

צבע שיער:שחור בצעירותו,לבן בסדרה

צבע עיניים:שחורות

מידע אישי:

בעלי ברית:אנג,מסדר הלוטוס הלבן,סוקה,קטרה,מומו,אפה אויבים:אומת האש,אוזאי

נשק מועדף:אדמה

סגנון לחימה:כשפות אדמה

מקצוע:מלך,מורה כשפות אדמות

תפקיד:מלך העיר אומאשו

שייכות:ממלכת האדמה,מסדר הלוטוס הלבן

הופיע לראשונה:מלך אומאשו בומי היה המלך מטורף, תמהוני, הקשישים של אומשו. כילד, בומי היה חבר קרוב של דמות אנג והוא נשאר החבר היחיד של אנג מלפני מלחמת מאה השנה כדי להיות מאושרת כפי שעדיין בחיים. [1] הוא הפך לאיש זקן ופרוע, נוטה קרקורים ולהסניף שחוק בדיחות לא מצחיק. למרות גילו supercentenarian וחולשתו לכאורה, בומי היה אדון כשפות אדמה וממש מתאים לגילו הישן, את עצמו בטענה בשלב מסוים להיות "כשף האדמה החזק ביותר שאי פעם אווטאר אנג ראה". [1] האקסצנטרית של ומי התעורר מתוך העובדה שהוא תמיד שמר את דעתו "הפתוחה לאפשרויות". כילד, בומי החליט להשתמש במערכת למשלוח בדואר אומשו כנסיעת מצנח, שעבורו אנג כינה אותו "גאון מטורף", שם שנראה ומי להעריך. [1] למרות שנראה היה בומי סנילי, הוא היה למעשה טקטיקן המבריק וסבלני, מוכן לחכות עד הרגע המתאים לשביתה כדי האפקט הטוב ביותר. ומי פעל באותו זמן ארוחה שקטה, שלווה, כמו שהוא עשה כאשר הייתה העיר שלו מותקף והוא הסביר את מעשיו רק לעתים נדירות, הנוטים להרגיז את הכפופים לו. [2]

היסטוריה עריכה

חיים מוקדמת עריכה

אנג ואנג בומי וצעיר שובבים. מים Spout

המלך בומי נולד ב 12 BSC בעיר אומשו. כילד, הוא היה חברים קרובים עם אנג, ונהנה משימוש במערכת אספקת אומשוכ" שקופית העל הגדולה ביותר בעולם ". מתישהו מאוחר יותר בחייו, בומי הוכתר מלך אומשו.

בדיקת אווטאר עריכה

לאחר שהשתחרר מהקרחון שלו, אנג חזר לאומשו כדי להראות לחבריו את מערכת משלוח דואר סוֹק‏ה וקטר, או ליתר דיוק, איך להשתמש בו כמצגת שקופיות. לאחר השמדת עגלה מלאה של כרוב שייכים לסוחר כרוב בטעות, הם נעצרו והובאו לפני המלך בומי. עם זאת, אנג לא זיהה את ידידו הוותיק, שהיה עכשיו מאה שנים יותר מאשר כאשר הם נפגשו בפעם האחרונה. כשנשאל מה העונש שלהם צריך להיות, בומי סיפר שומריו "לזרוק אותם ... חגיגה!" [1]

בזמן הסעודה, בומי רימה אנג לכשפות אוויר על ידי זריקת ירך עוף אליו. עכשיו מסרב לתת להם לעזוב, בומי דרש מהם להיזרק לתוך החדר, רק כדי להיות נשאל על ידי השומר שלו אם הוא התכוון לטוב או לתא אחד הרע. הוא אמר לו לקחת אותם לחדר שהיה אמור להיות רע, אבל שזה עתה שופץ. ומי ציין כי הוא צריך מספר אותם והורה כי שלושה להילקח ל" החדר המשופץ שהיה רע פעם אחת "- למעשה חדר שינה נוח. אחרי לילה של שינה מרגיע, אנג התעורר ומצא את חבריו נעלמו. המלך בומי סחט אנג להשלמת שלוש משימות בשבילו, או סוֹק‏ה וקטר ​​יהיו עטוף ב'נמיט. [1]

אנג הושלם בהצלחה את שני המבחנים הראשונים, שהיו כרוכים באיסוף מפתח מבפנים מפל ומציאת חיית המחמד של ומי, Flopsie. המלך בומי אז הורה אנג לבחור יריב לקרב כמבחן הסופי. המלך הציג שני יריבים שונים עבור אנג לבחירה, שניהם מפחידות במראה והן נושאות שריון וכלי נשק, והוא אמר לי אנג ל "נקודה ליריב [שלו]." אנג הצביע על המלך שברירי, אבל הבין את הטעות שלו במהירות כאשר ומי השליך את גלימתו ומתח את שריריו, חושף את עצמו כדי להיות חזק ושרירי כשף אדמה שהכריז "בחירה לא נכונה!" סופו של דבר למרות שהיה בומי על העליונה במאבק, במיוחד נגד ריצה ו- להתחמק טקטיקה טיפוסית של כשפי אוויר, אנג התרשם הזקן על ידי יצירת טורנדו כדי להתמודד עם התקפה חזקה מכשף אדמה . בעוד אנג נראה לי ומי בפינה אחרי זה, מוכן להכות עם צוות שלו, הוא לא שם לב שומי זימן תלולית גדולה של סלע כמה מטרים מעל ראשו של אנג. בומי, לעומת זאת, היה מרוצה מביצועיו של אנג ואפשרו למשחק שייקרא תיקו. [1]

חברים ותיקים התאחדו עריכה

קובץ:אָנג vs בומי .png

לפני שחרור סוֹק‏ה וקטרה, המלך דרש שאנג לנחש את שמו ונתן לו כמה דקות כדי לחשוב על זה דקות, והשאיר את דקות סוֹק‏הa וקטרה ​​לפני שהפך נארזים באופן קבוע ב'נמיט. בתחילה, אנג היה מושג, אבל כמו שהוא חשב על האתגרים, הוא הבין שכל אחד מהם נועד לגרום לו לחשוב באופן שונה ממה שהוא עושה בדרך כלל, והוא פתר את החידה במילים, "בומי, אתה גאון מטורף. " ומי אמר שהוא יודע שהוא היה אנג כל הזמן ושהוא לא השתנה, פשוטו כמשמעו. לאחר מכן הוא הסביר לי אנג כוח ושהכיפוף לבד לא יהיה מספיק כדי להביס אש יהוה אוֹזַ‏אֲי וכי כאשר הגיע זמן לאנג לעמוד מולו, "[הוא] תקווה [s] [אנג] יחשוב כמו גאון מטורף". אחרי חבריו של פריד ומי אנג מ'נמיט, הוא ואנג בילו יום מהנה באמצעות מערכת משלוח דואר אומשו כנסיעת מצנח, בדיוק כמו בימים ההם, והרסו אותו מהעגלה כרוב קודם לכן. אנג וחבריו ולאחר מכן עזבו את אומשו להמשיך בדרכם. [1]

כלוא עריכה

אומשו attackedבומי הזמנת הקפטן יונג להיכנע. Thailog

זמן קצר לאחר עזיבתו של צוות אווטר,אומשו הותקף על ידי אומת האש. המלך בומי וקפטן יונג הצבאי עמדו על גבי קיר וצפה בצבא היריב כפי שהם השיקו קליעים בוערים לכיוון העיר. כשנשאל על הפעולה הצבאית של אומשו, ומי הגיב באומרו יונג לא לעשות דבר, והתחיל לצחוק בטירוף. לפני זמן רב, בעיר נכנעה.

אנג, קטר, ומאוחר יותר חזרו לסוֹק‏ה אומשו, בתקווה ומי יכול לשמש כמורה כשפות אדמה של אנג. הם הודיעו לפי יונג על הכניעה ללא תנאי והשבי של ומי בעיר. סופו של דבר, התנגדות אומשו עשתה עסקה עם מושל אומשו לחילופי טום טום, בתו של המושל שנהל שולל, למלך. אזולה, מאי וטאי לי פגשו את סמל קבוצה בסמוך לבסיס של פסל באומשו לבצע את העסקה. מנוף הוריד את הכלוב של המלך בומי, שהיה תלוי באוויר על ידי שרשרת מתכת, אל הקרקע. ההסגר בחוזקה כיסה את כל גופו, למעט הראש. כמו בנות אומת האש דנו בהפסדים שנגרמו על ידי יהיה שחרורו של ומי, המלך הנהן באישור. העסקה לא עבר, וומי היה שוב הרים לאוויר. לא מוכן לוותר, אנג עף לכלוב וניסה לנפץ את שרשרת מתכת לחינם ומי, שהופתע מהמאמץ של כשף האוויר הצעיר. השרשרת נשברה, והכלוב של ומי צנח למצנח מסירה בהמשך, יחד עם אנג.

לאחר מרדף במורד המצנחים דואר המשלוח הגדולים של העיר, בומי הצליח לעצור את המרדף של אזולה על ידי השמדתה באמצעות עגלת כשפות אדמה. עם זאת, בומי מאוכזב אנג עם קביעה שהוא לא יכול לעזוב את אומשו עדיין, כפי שהוא מחכה לזמן הנכון כדי להכות נגד אומת האש מבפנים, חושף שהוא, למרות כלוב המתכת הוא הוחזק ב, עדיין היה מסוגל של כיפוף. ומי עשה זאת ללמד את אנג על החשיבות ניטראלית ג'ינג, ויעץ אנג לחפש מדריכה מיומנת בג'ינג ניטראלי, או, לא לעשות כלום (כמו בומי עצמו נסח זאת, מישהו ש" מחכה ומקשיב "). זו הייתה עצה זו שסופו של דבר הובילה אנג לקבל ביפונג טוף כמדריכת כשפות אדמה. [2]

שחרור אומשו עריכה

ומי בילה כמה שבועות כלוא בעירו, מחכים לרגע הנכון כדי להימלט. הרגע שבא ביום ראשון השחור, בו הוא יצא מהכלא שלו על ידי כשפות אדמה עם פניו. מנצל את ההפסד של כשפי אש של כוח, שהוא במו ידיו משוחררות אומשו והרס את פסלו של אוֹזַ‏אֲי בחלק העליון של העיר, לשלוח אותו מחליק במורד ואת הקצה של העיר, לפני שצוחק ולוקח ביס מ'נמיט, retaking עיר בתוך דקות. [3]

מסדר הלוטוס הלבן עריכה

ומי leadsבומי וחבריו הולכים לצו של המחנה "הלוטוס הלבן. Ruen

לפני הגעתו של כוכב השביט של סוזן, בומי נפגש עם החבורה של דמות שוב בה בסינג סה, יחד עם מאסטרס פקו,פיאנדאו, וג'אונג ג'אונג והתגלה כחבר במסדר הלוטוס הלבן. ומי היה היחיד שהבחין שבקבוצה הייתה חסר "חבר חשוב מאוד", כפי שאנג ומומו נעלם, אבל קומי ביקש קבוצה שבה היה מומו. אז הוא הצהיר שכל עוד מומו ואנג היו ביחד, היה להם מה לדאוג. סוֹק‏ה שאל למה הם היו כולם ביחד וומי אמר "כל הזקנים מכירים אחד את השני. אתה לא יודע את זה?" [3]

לאחר מכן, בעודו מסביר לצוות סמל על איך הוא שחרר אומשו, הוא הכריז על עצמו כשף אדמה הגדול ביותר בעולם אי פעם. טוף קרה לשמוע את זה, הטיל ספק בדיוקו של המשפט, מה שגרם לשניים עלבונות חליפין. הם סופו של דבר החליטו לקיים דו קרב כשפות אדמה להתיישב שהיה טוב יותר משתיים, עם סוֹק‏ה מכהן כשופט. את כשפי אדמה המשיך להילחם עד שכוכב השביט של סוזן היה קרוב מתקרב והגיע זמן להם להתחיל את התקפותיהם. המשחק נקרא בתיקו, והיא אמרה שתהיה צריכה להיות משחק חוזר. [4]

הוא הצטרף בשחרור המוצלח של סדר סינג סה בשם ממלכת האדמה, תוך שימוש בתצוגות מרשימות של כשפות אדמה להשמיד טנקי אומת אש רבים, ובמקרה אחד על ידי לערום אותם אחד מעל השני. [5]

מורשת עריכה

אנג וקָ‏טַ‏רַ‏ה ​​מאוחר יותר קראו לבנם השני בומי. [6]

יכולות עריכה

ומי earthbendsבומי כשפות אדמה. ליידי Lostris

המלך בומי היה כשף אדמה אדון שהיה אחד, אם לא הטוב ביותר בעולם, אם כי זה היה במחלוקת על ידי טוף ביפונג בסגנון שלו היה מאוד שמרני והדגיש מחכה בדיוק ברגע הנכון כדי להכות;. אולם , כשאמר הרגע לא בא, הוא הפגין טכניקות חזקות מאוד. ומי יכול לרחף בתים שלמים, חתיכות גדולות מאוד של אבנים, ליצור בקיעים עם בעיטות אל תוך האדמה, פונות לכלוך רגיל לתוך חול טובעני, במהירות במנהרה דרך האדמה , והכי יוצא דופן, אך ורק עם לכשף אדמה את פניו במעט אל אין מגבלה. עם עמודי סלע, ​​בומי יכול לשגר את עצמו או חפצי מתכת כבדים כגון טנקים לאוויר, וברגע שהפיל את פסל מתכת גדול מלמטה. גם בומי יכול לכופף 'נמיט. כמו כן, למרות גילו מופלג, הוא היה זריז ביותר, מסוגל להגיע למרחקים ניכרים עם קפיצה אחת, דוחף את עצמו עם כשפות אדמה.

הופעות עריכה

אווטאר: כשף האוויר האחרון עריכה

ספר אחד: מים (水) עריכה

  • 105. "מלך אומשו"

ספר שני: אדמה (土) עריכה

  • 203. "חזור אל אומשו"

ספר שלישי: אש (火) עריכה

  • 319. "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים"
  • 320. "השביט של סוזן, חלק 3: לתוך התופת"
  • 321. "השביט של סוזן, חלק 4: אווטאר אנג" (אין קווים)

אווטאר קומיקס עריכה

ספר שלישי: אש (火) עריכה

  • "ומי לעומת טוף, סיבוב אחד"

הבטחת הטרילוגיה עריכה

  • חלק ההבטחה 3 (קמע, אין קווים)

טריוויה עריכה

  • הקשתית בעין הימין של ומי היא צל קלוש של לבן, מה שמצביע על האפשרות שהוא עיוור בעין זו.

בגדי * של ומי מזכירים שמשוחק על ידי הגנרל האגדי הסיני, Lu Bu, במיוחד כיסוי הראש שלו, שגם יש לו שתי נוצות פסיון ענקיות. כיסוי ראש כזה שחוקה בדרך כלל על ידי קצינים גבוהים דירוג סיני עתיקים וגנרלים, וגם בפקין / בייג'ין האופרה.

  • ומי לא הופיע בסרט הפעולה החי.
  • השם "בומי" פירושו "כדור הארץ" בטמילית, קנאדה, הינדי, טלוגו (ושפות הודיות אחרות), מלזי ושפה אינדונזית, שהוא בתורו נגזר "Bhumi" בסנסקריט, שמשמעותו "כדור הארץ". עם זאת, מאחר שהמילה "בומי" עם שמשמעותו המדויקת אינה קיימת בסינית, את המכתב במשא ומתן "חזור לאומשו" היה בתעתיק שמו כ( 布米), המתרגם "כדי להפיץ אורז".
  • השחקן של ומי קול, אנדרה Sogliuzzo, Hakoda גם הביע, ראש לי דאי, וקפטן earthbender.
  • ומי ידע אנג לפני שהוא היה בקרחון. הוא היה האדם החי השני העתיק ביותר הידוע בעולם שלהם בשביל להיות 112 שנים, לאחר שגורה Pathik, שהיה בן 150 שנה. כתוצאה מכך, זה הופך אותם האנשים היחידים שהוזכרו בסדרה שחיו מספיק זמן כדי שאולי עדים שתי כניסות המלחמה של השביט של סוזן.
  • למרות ומי סיפר אנג שהוא יראה אותו שוב, כאשר הפעם היה נכון, [2] אנג מעולם, על המסך, נפגשו ומי שוב במהלך הסדרה.
  • כאשר אנג התכונן לעזוב אומשו, ומי אמר שהם היו צריכים מומו. [1] מאוחר יותר, כאשר בומי פגש את שאר סמל קבוצה לפני הגעתו של כוכב השביט של סוזן, הוא אמר שהם היו חסרים מישהו חשוב ושאלו איפה מומו היה. [3]
  • ומי טען להיות כשף אדמה החזק ביותר אי פעם, [1] שגם טען טוף. היה לה תחושה שנתנה לה קשר עמוק יותר לאדמה מאשר רוב כשפי אדמה ואפשרה לה תופסים כמעט את כל סובב אותה ולאחר מכן כשפות המתכת-ייחודי סייסמי; מעללי ומי מעולם לא הוצג. ומי יכול earthbend מבלי להזיז את גפיו, [2] שטוף גם יכול לעשות. עם זאת, בומי יכול earthbend מבלי מגע פיזי עם האדמה [2] [3] בניגוד לטוף. הוא גם השיק מספר חיילי אומת אש מאחור בלי להסתכל. [3] בכל מקרה, הטענות שלהם הן עדיין שנויות במחלוקת.
  • כאשר בומי הוצג לראשונה (בפלאשבק), לא היה שום סימן לכך שהוא היה תמלוגים, מה שמרמז שהוא איכשהו זכה בתואר מלך אומשו. [1]
  • ומי היה אמור במקור להיות זקן חלוש, אבל היוצרים חשבו שהוא נראה טוב יותר עם שרירי הבטן. [11]

שינוי * של ומי בפרק הבכורה שלו הוא דומה להפיכת מאסטר ראשי עברו כאשר גל Kamehameha הוצג לראשונה.

  • ומי היה earthbender האמן הוותיק והראשונה שמוצג בסדרה.
  • ומי היה חבר הדמות הראשי רק מסדר הלוטוס הלבן שמעולם לא אימן מישהו מצוות אווטאר מבחינה פיזית. עם זאת, הוא עשה את משימות אנג מלא כדי לגרום לו לחשוב "כמו גאון מטורף" יכול להיחשב אימון מנטלי, [1], כמו גם את עצתו בjings. [

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית