Fandom

אווטאר Wiki

בניין העירייה

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

עירייה

מידע פיזי

מקום

רפובליקת סיטי, רפובליקה המאוחדת של אומות

ממשלה

עמדה

עירייה

שליט

ארצות רפובליקת המועצה

מנהל

ארצות רפובליקת המועצה

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

מיקום על המפה

עירייה היא אחד מהמבנים העתיקים והסמליים ביותר ברפובליקת סיטי. זה שוכן בו משרדים של הממשלה של הרפובליקה סיטי, לרבות רפובליקת המועצה המאוחדת. [1] בנוסף לתפקידיו בממשלה, הוא גם מקום להודעות לציבור, אירועים והתכנסויות בעיר.

ההיסטוריה עריכה

ב128 ASC, יאקון, רפובליקה בולטת סיטי פלילית, הועמד שוב לדין על העסקת האמנות האסורה של כשפות דם על אזרחי הרפובליקה סיטי במהלך עיסוקיו הפליליים. השמיעה שלו נערכה בבניין עירייה בנוכחות האישית אנג, טוף בייפונג הראשי, ובארצות רפובליקת המועצה עם סוקה לקיים את תפקידיו כיו"ר. לאחר יאקון נמצא אשם, הוא ךכשאך דם כל הנוכחים בתוך חדר הישיבות של הבניין ונמלט לזמן קצר. זמן קצר לאחר שהגיע לעיר, קורה עשה את הופעת הבכורה הרשמית שלה לאוכלוסייה בכללותה כסמל החדש והודיע ​​לה להישאר בחזית בניין העירייה. מאוחר יותר, חבר המועצה טארלוק הציעו להקים כוח משימה כדי להילחם את שוויוניות למועצה בתוך העירייה, כאשר הרעיון התקבל על ידי כל אחד מחברי מועצה, פרט לטנזין.

עירייה מקושטת בדגלים גדולים של הסמל קורה .

בעדינות כדי לכפות קורה להצטרף לכוח המשימה, טארלוק התקיים ערב גאלה בבית העירייה בכבודו של הסמל, לאירוע חברתי שבו כל החברה הגבוהה ואנשי ציבור חשוב של רפובליקת העיר הוזמנו. כאן, קורה הוצג לשאטו ופעם נוספת לראש לין בייפונג, שאמר לה בגסות רק שהיא לא הייתה ראויה לחגיגה כזו, שלא עשתה שום דבר ראוי לכך. לקראת סופו של ערב הגאלה, טארלוק נחשף קורה מכוון לעיתונות שאספה מפגיזה אותה בשאלות, מדוע היא סרבה להצטרף לכוח המשימה של טארלוק ולהילחם עמון. אחרי כמה ניסיונות עלובים לשמור את העיתונאים במפרץ, קורה נשבר תחת המתקפה התקשורתית והודיע ​​שהיא תיקח את מקומה בין הלוחמים של הכח, אם זה מה שהיה זקוקה לה העיר לעשות. כששמע את אזהרתו של האמון של כיבוי זירת אולימפי-כשף, חברי המועצה נפגשו בבית העירייה, פה אחד החליט לקבל את האיום שלו ולסגור את הזירה שמא "השלכות חמורות" הבאות. עם זאת, קורה , מאקו, ובולין הגיעו לבניין עירייה ומחו נגד החלטת המועצה אך ללא הצלחה. עם זאת, לין ביפונג מהרה הגיע וגם התנגד לביטול של האליפות האחרונה, מה שגרם רוב החברים להצביע בעד שמירת הזירה פתוחה. בישיבת המועצה, טארלוק הציע שחוק חדש ייוצר לחברות או קשר מחוץ לחוק עם שוויוניות וליצור עוצר לכל כשפים שאינם. טנזין התנגד בחריפות להצעה, אבל חברי המועצה האחרים הצביעו בעד, וכך ליצור את החוק. אחרי שהחברים של קורה נעצרו על ידי טארלוק, היא פרצה למשרדו בעירייה והתעמתה איתו. לאחר שיחה קצרה, טארלוק השיק פיגוע בקורה, ובכך מעודד אותה להילחם בחזרה. הסכסוך הרס חלק גדול ממשרדו של טארלוק, והקרב נמשך בחדר המועצה הראשי שגם הוא נפגע מאוד. טארלוק סופו של דבר נצח, וחטף את האווטאר. משטרת העיר ריקובליק מנהלת חקירה בחדר המועצה לאחר פיגוע שוויוניות אמור. למחרת, טארלוק ניסיון לטשטש את הראיות לפשעיו על ידי שתילת ציוד שוויוניות בחדר הראשי והמועצה בטענה שהניזק היה מהתקפת שוויוניות נועדה קורה חטיפה. מאוחר יותר באותו היום, טנזין, לין, מאקו, בולין , ועסאמי הגיעו לעירייה בו הם מואשמים בחטיפת טארלוק קורה. חבר מועצת כשף מים ניסה לבטל את ההאשמות, לעומת זאת, בדף המועצה אשר כי היה לו כשאשף דם וחטף את הסמל. לפני ביצוע נסיגה מהירה, חבר המועצה הכניע את הקבוצה באמצעות כשפות דם לפני שוויוניות החל ההתקפה שלהם על רפובליקת סיטי, הם ניסו לחטוף כל אחד מחברי מועצת הרפובליקה המאוחדת. לאחר טנזין השאיר לין באוויר בית המקדש האי לשמור על המשפחה שלו, הוא התחיל ללכת בכיוון בניין עירייה. ברגע שיש, לו מארב על הגג של הבניין על ידי שלוש שוויוניות מתחזה למנקי חלונות, לעומת זאת, מכופף האוויר היה מסוגלים להביס אותם לאחר עימות קצר. דף המועצה אז אמר טנזין שכל חברי המועצה האחרים נחטפו, ושההנהגה של רפובליקת העיר הייתה בידיו. 2 נצפו מהגג כעיר מופצצת והתחילה פלש ספינות אוויר של אויב.

עיצוב סקירה כללית של עירייה בלילה. עריכה

עשוי כמעט כולו באבן, בבניין עירייה הוא מבנה גדול שהוא מאוד מצועצע. יש לציין, כי הבניין כולל קישוטי זהב מורכבים וכיפה ירוק אייקונים. פן המבנה הוא די רחבים ומלא קישוטים ראוותניים. קורות ועמודים מרובים נמצאים בסמוך לקירות, התומכים בשבילים צרים בקומה הראשונה. שמוביל לחדר המועצה העיקרי הוא מסדרון מפואר. במהלך אירועים רשמיים, חדר כדור משמש כסוג של מקום אירוח עבור צדדים פורמליים שמלה ואפילו כדורים ו / או מתחזה. המשרד של טארלוק. יש שטחי משרד שולבו בבניין בקומה החמישית. חבר המועצה וחבר המועצה טארלוק טנזין כל אחד מהם המתאים למשרד שלהם בתוך בניין עירייה. שטחי המשרדים של טארלוק הכילו השולחן האישי שלו שהוצב בחזיתו של מפל גדול. מאחורי המפל עמד פסל גדול של הירח ו רוחות אוקיינוס, Tui ולואיזיאנה משרדו של טנזין הוא קצת יותר קטן משל טארלוק , אבל יותר בצפיפות מרוהטת. טנזין יש שולחן משלו, ושומר על טלפון ומכשיר דומים תחום armillary על זה. מאחורי השולחן שלו יש ארון ספרים גדול, עגול, מלאים ספרים ומגילות רבים. משרדיו של טנזין גם מעוטרים בשטיח גדול, כמו גם שני ספרי יין והיאנג ותליית Bagua.

חדר מועצת עריכה

חדר המועצה בתוך עירייה.

חדר המועצה הוא האחד החדרים הוותיקים בבניין עירייה, ומחזיק בזכרונות יקרים רבים ברפובליקת סיטי. בתוך החדר הן דלתות גדולות הממוקמים מאחורי שולחנותיו של חבר המועצה הנושאים את סמל של הרפובליקה המאוחדת של אומות.

החדר הוא מקום המפגש לרפובליקת המועצה המאוחדת, שבו הם דנים בממשלה בעיר ומדי פעם לקיים משפטים פליליים. שולחן גדול בצורת פרסה, שהוצב בחזית, על בימה מוגבהת במקצת, מול המרחב הפתוח של החדר שהוא ארוז עם ספסלי עץ עבור צופים אפשר להיות יושבים על.

יש גם מרפסות המשקיפות החדר הזה רבים מהקומות העליונות, והוא ממוקם על אחד מהחלונות בחדר הזה הוא סמל גדול, עשר צלעות.

טריווית עריכה

  • עירייה דומה מאוד הרייכסטאג, מקום המפגש של הפרלמנט הגרמני בברלין.
  • הסמל על אחד הפנימי של בניין החלונות הוא באותה הצורה כמו שכל התג של חבר המועצה לובש.
  • הפנימי של החדר שבו המועצה עומדת מזכיר את האולם הישן של חבר לאומים שנוצרו בשנת 1919 כארגון בינלאומי למנוע מלחמות עולם בעתיד.

הפניות עריכה

1. ↑ ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור ב -7 באפריל, 2012.

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
3. ↑ "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר
4. ↑ "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
5. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "מפנה את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית