Fandom

אווטאר Wiki

ג'ונג ג'ונג

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

דף זה הוא על האופי. לפרק, ראה "העריק".

ג'אונג ג'אונג (ינשוף)

琤 琤 ג'אונג ג'אונג

מידע ביוגראפי

שם חלופי (ים)

העריק

אזרחות

אומת אש

מוצא אתני

אומת אש

גיל

61

נולד

39 ASC

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

לבן

מידע אישי

בעלות הברית

Chey, צוות אווטאר, מסדר הלוטוס הלבן, לין יי

אויבים

אומת אש, זאו

נשק של בחירה

אש

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אש

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

אדמירל (ערק) כשפות אש מדריך מנהיג של אומת אש העריקים

עמדה

כשפות אש הורים

הצטרפות אש חיל הים אומה (ניטש) סדר הלוטוס הלבן

הופעתו הראשונה

"העריק"

הופעתו האחרונה

"השביט של סוזן, חלק 3: לתוך התופת"

השמע

Keone הצעיר

ג'אונג ג'אונג, הידוע גם העריק, היה איש חזק, נאור, עדיין ממורמר שראה יותר מהחלק מהמציאות האכזרית של מלחמת מאה השנה שלו. ברגע שהאדמירל הנכבד של חיל הים אומת האש, הוא לא הסכים עם הדרך המדכאת ואכזרית של שליט האש אוז‏אֲי של פסק דין, וערק מהצבא. בעשותו כן, הוא זכה בתואר שלו ידוע לשמצה, "העריק". בגלל שהוא היה האדם הראשון לנטוש הצבאי ולשרוד, הוא נחשב לאגדה בתוך אומת האש. הוא חי במדבר ממלכת האדמה על מנת להימנע מחיילי אומת אש וציידי ראשים. הוא נסע עם קבוצה קטנה של חסידיו, כולל Chey, איש השני כדי לשרוד לאחר שערק לצבא אומת האש.

היסטוריה עריכה

מגיל צעיר מאוד, ג'אונג ג'אונג הוכר על ידי מוריו כעילוי כשפות אש, ובאמצעות לימוד ותרגול שקדנים, הוא פיתחה במהירות לאדון אמיתי בשנים העשרה שלו. סופו של דבר הצטרף לצי ולימד כשפות אש לחיילים צעירים, שאחד מהם היה זאו. אדמירל העתיד, לעומת זאת, לא מכיר בסכנות של כשפות אש, הוא מודאג רק עם עצמו באמצעות האמנות להשמיד את יריביו ומוזנחים כדי ללמוד על המשמעת שבאה עם זה. לאחר שנים רבות של צפייה במלחמת שכר התלמידים ולגרום להרס, ג'אונג ג'אונג התחיל לחקור את מה שהוא לימד את תלמידיו.

עשר שנים לפני שפגש את דמות אנג, ג'אונג ג'אונג שומם צי אומת האש ונשבע שלעולם לא ילמד את כשפות אש שוב. תחת מרדף מתמיד על ידי הצבא, שנאלץ לעבור מהמקום למקום ואף פעם לא התיישב באזור אחד לעונה יותר מפעם אחת. שנים לאחר עריקתו, ג'אונג ג'אונג בא במגע עם שבט בצפון מערב ממלכת האדמה, והוכרז כאלוהים חיים. הם הציעו לו מגורים במחנה קטן, שבו הוא נשאר בחורף.

כאשר אנג הובא על ידי Chey למחנה של ג'אונג ג'אונג כדי ללמוד כשפות אש, ג'אונג ג'אונג רתח מזעם, שכן היה ברור לו שאנג לא היה מעוניין ללמוד משמעת. הוא יכול לספר רק על ידי צפייה במרחק של אנג למחנה שאנג לא שלט לא כשפות מים לא כשפות אדמה, עקרונות המשמעת אשר יסייעו לו בשליטה על כוחו של כשפות אש, ובכך סרב אפילו לראות אותו. בהתרסה, אנג חיפשו ג'אונג ג'אונג בצריף קטן, שבו הוא הוצג מדיטציה ליד עץ קטן, נרות ממוקמים ברחבי החדר. ג'אונג ג'אונג ג'אונג אָ‏נגג'אונג ובתחילה סרבו ללמד את אנג כשפות אש. Ranaun אקראי

ג'אונג ג'אונג חזר על סירובו והעיר על חוסר של אנג של משמעת, המתייחס אליו כאל "חלש". הלהבות של הנרות סביבו התלקחו באופן אינטנסיבי ולאחר מכן יצאו לחלוטין. Roku Avatar פתאום הופיע לפני ג'אונג ג'אונג, בדרישה שרכבת אנג, ולהגדיר את העץ לצד ג'אונג ג'אונג באש. לאחר שקבל את החזון הזה, ג'אונג ג'אונג הסכים בחוסר רצון להתחיל באימוני כשפות אש של אנג.

טכניקות ההוראה של ג'אונג ג'אונג נחו בכבדות על משמעת. לפני שהוא לימד את אנג איך firebend, הוא דאג לכך שאנג למד משמעת, כדי שלא לפגוע באף אחד שלא בכוונה. ג'אונג ג'אונג הורה אנג לעשות תרגילי נשימה למשך מספר שעות; אנג הפך חסר סבלנות, אשר מאוד הכעיס את האדון, שהשתמש זאו, תלמידו לשעבר, כדוגמה למה שעלול לקרות למי שלא למדו המשמעת קשורה כשפות אש. אנג התנצל במהירות ואמר שהוא מוכן לציית להוראותיו של ג'אונג ג'אונג. ג'אונג ג'אונג ג'אונג כשפי אשג'אונג גיוס קיר אש כדי לעצור את זאו וכוחותיו. Renatabls

ג'אונג ג'אונג לאחר מכן המשיך להורות אנג בכשפות אש בפועל, להתרגשות של אנג. , הוא היה מאוכזב עם זאת, כאשר ג'אונג ג'אונג הטיל עליו משימה הפשוטה של ​​מניעה מעלה שנשרף לחלוטין. אנג החליט ליצור האש שלו, ושרפו את ידיו של קטר בטעות, בניסיון להעתיק את הטריק של קוסם שציין קודם לכן. התאונה חיזק את החשיבות של תורתו של ג'אונג ג'אונג משמעת כאשר לומד כשפות אש. זמן קצר לאחר מכן, זאו ואנשיו הפליגו במעלה נהר לכיוון המאהל של ג'אונג ג'אונג במרדף האישי. ג'או היה במקום התעמת עם ג'אונג ג'אונג, שגידלה את הקיר של אש שהשתרע מהסליקה של גדות הנהר ומעבר לנהר עצמו. הספינות "התקדמות שהפריעה, עם זאת, זאו, מודע לאדוניו לשעבר" חוסר רצון להילחם, לא נרתע ופשוט נכנס דרך הקיר של להבות.

ג'אונג ג'אונג התפוגג הקיר לחלוטין, בלי להשאיר עקבות של אש פראית להתפשט ולפגוע בסביבה. אנג לאחר מכן הגיע למקום. בחיוך, ג'אונג ג'אונג אוב מסה עצומה של להבות ונעלם. בתגובה לכך, ג'או ציווה את אנשיו לחפש את יער ג'אונג ג'אונג, והשאיר אותו לבדו להתמודד עם אנג. הסמל האישי הצעיר, גם מסרב להילחם, התחמק כמה מההתקפות של ג'או וסופו של דבר מרומה אדמירל המופרז להשמדה כל ספינותיו שלו, ובכך מלמד אותו לקח מוערך במשמעת וריסון עצמי. קרב על בה סינג סהג'אונג ג'אונג משחרר בה סינג סה עם מסדר הלוטוס הלבן. Smiddy ג'ונס

כוונה שביש אדון אנג ארבעת היסודות ולהביס אוזאי, צוות אישי דנה בצורך של מציאת מורה כשפות אש חדש. קטר הציעה את האפשרות למצוא ג'אונג ג'אונג, למרות שאנג נשאר מוטל בספק, משיב, "כן נכון. כמו שאי פעם נתקל ג'אונג ג'אונג שוב".

לפני שחרורו של בה סינג סה , ג'אונג ג'אונג חזר והתגלה כחבר במסדר הלוטוס הלבן. במהלך הקרב של אנג עם אוזאי, ג'אונג ג'אונג, יחד עם שאר סדר, שחרר סינג סה. ג'אונג ג'אונג Iroh והן משמשים את כוחו של כוכב השביט של סוזן במהלך הקרב.

אישיות עריכה

ג'אונג ג'אונג ג'אונג meditatingג'ונג לעתים קרובות מדיטציה לבד על מנת להשיג שלום פנימי. Ranaun אקראי

למרות ג'אונג ג'אונג היה אמן כשפות אש, הוא רגשות מסוכסכים על אמנות הכיפוף, מתייחס אליו כאל "קללת שריפה". הוא הודה בשיחה עם קטר שהוא תמיד רצה שהוא כשף מים, שכן מים נחשב האלמנט של ריפוי, ואילו כשפות אש "מביא רק הרס וכאב". מרירות שלו על היכולת שלו כבר הוכיח שוב ושוב על ידי התנהגותו ואישיותו. לעתים נדירות מחייך, ג'אונג ג'אונג העדיף להיות לבד על מנת שלא לפגוע באחרים, אלא גם משום שהוא נראה מאוכזב עם העולם. כאדם נאור וממורמר, שהוא לעתים קרובות המדיטציה לבד ובחשכה, המשקף את מבטו האפל של העולם וכשפות אש. הוא האמין שהוא יכול לדכא את "שריפת הקללה" שלו בדרך זו.

עם זאת, בניגוד לכך, הוא התייחס לשמש כמקור הגדול ביותר של אש כפי שהוא בהרמוניה מושלמת עם הטבע. נראית הטכניקה של ג'אונג ג'אונג כדי לשקף איכות זו, בהיותו גורפת חזק ולא הרסני.

לפני תחילתו של שחרור בה סינג סה, ג'אונג ג'אונג נראה יותר בשלום עם עצמו ועל העולם.

יכולות עריכה

גל של אש ג'אונג ג'אונג מפגין השליטה של ​​כשפות אש. Ranaun אקראי

ג'אונג ג'אונג היה כשף אש הורים, ילד פלא לשעבר, שמאוחר יותר מוכר ברחבי אומת אש כגאון בשימוש שלה. עם זאת, הגישה שלו ללחימה הייתה שמרנית מאוד, כפי שהוא העדיף להשתמש בצד ההגנתי של הכיפוף שלו. הוא האמין כשפות אש להיות קללה, כוח מסוכן הזה, בדרך כלל, רק גורם להרס, ולכן הדגיש את סגנונו שליטה עצמית, דיוק, וסבלנות. תורתו לפילוסופיה שלו אנג הפגינה משמעת, לג'אונג ג'אונג האמינה כי כשפי אש רבים, כגון אש וOzai אדמירל זאו, משך בכל כוחם מהכעס שלהם ובכך איבד את השליטה על הלהבות בקלות. הסגנון שלו התמקד בפיתוח והחזרה מתמדת אל היסודות, שהוא הקפיד להנחיל לאנג איטיים. יחד עם זאת, ג'אונג ג'אונג הוכיח מאוחר יותר שהיחס הזה לא משווה עם כשפות אש חלש או לא בטוח, אלא להפך.

למרות שהוא לא הפגין רבים מהיכולות שלו, ג'אונג ג'אונג נראה להתמחות ביצירת חומות אש ופיצוצים גדולים. הוא ראשון המשמש לשעבר כדי להדוף את סירות הנהר של ג'או, שליטה על קיר, כך בדיוק את הלהבות יכולים לשרוף במים, כמו גם לא תסכן את האופי של האזור שמסביב. כתוצאה מכך, הוא יצר כדור אש שהדפה את ארבעה פיצוצים אש בו זמנית, ובתנאי הסחת דעת עבורו לברוח. מאוחר יותר, הוא היה מצטייר סביב סמל קבוצה פחות אנג עם קיר גדול של אש. בנוסף, במהלך הקרב על שליטת בה סינג סה ג'אונג של ג'אונג של כשפות אש התברר פעם נוספת כשהוא יצר כמה קירות אש לדחוף רק טונדרה טנקים לאחור, ולא נמס אותם. יכולת זו התכתבה עם אמונתו כי כשפות אש יכול להיות מסוכן אם לא מבוקר. סילון propulsionג'אונג ג'אונג ג'אונג ג'אונג של השעיית עצמו באוויר עם כשפות אש תוך הפקת חומות אש רבי עוצמה.

הוא הצליח לשמור על עצמו תלוי באוויר, על ידי הרחבת סילון של אש מתחת לרגליו. הטכניקה שלו הייתה שונה מאוזאי של שבג'אונג ג'אונג נראה לרחף במקום לטוס, ויכול לבצע טכניקות אחרות גדולות כשפות אש ללא צורך לנחות או לחתוך את הנעתו.

שליטתו של קירות אש הראתה היבט דומה מאוד עם כשפות מים ג'אונג ג'אונג נראה לקנא כל כך הרבה, כפי שהוא יצר את קירות האש הדומים גאות עולה לדחוף טנקים משם כמו גלי גאות עושה באופן טבעי.

אדון כשפות אש של ג'אונג ג'אונג נבע סופו של דבר מהמוחה להוט ומנוסה שלו, כמו שהוא היה מסוגל לספר רק מהתבוננות שאנג לא שולט כשפות מים וכשפות אדמה, ובכך לא מוכן לו ללמוד כשפות אש. עדיף שהוגדר על ידי אהבתו לטבע ו קבלה של תרבויות אחרות, ג'אונג ג'אונג שגם הגיע להארה, והיה מאוד בקנה אחד עם רוחניות, ממש כמו איירו. הוא הפגין גישה זו כאשר הוא ציית אווטאר רוקו, שהופיע לו בחזון, לאחר שבקש ללמד את אנג כשפות אש בחוסר רצון.

הופעות עריכה

אווטאר: כשף האוויר האחרון עריכה

ספר אחד: מים (水) עריכה

  • 116. "העריק"

ספר שלישי: אש (火) עריכה

  • 319. "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים"
  • 320. "השביט של סוזן, חלק 3: לתוך התופת" (אין קווים)
  • 321. "השביט של סוזן, חלק 4: הסמל האישי אנג" (אין קווים)

קומיקס אווטאר עריכה

  • "בומי לעומת טוף, סיבוב אחד"

הטרילוגיה ההבטחה עריכה

  • חלק ההבטחה 3 (חזון, אין קווים)

טריוויה עריכה

  • הוא התגלה כחבר במסדר הלוטוס הלבן, למרות שלא תמיד מראים או רומז כלפי כל השתייכות לארגון, או אפילו למשחק פאי שו.
  • היה לי ג'אונג ג'אונג דעה שלילית יותר של כשפות אש מדמויות אחרות, כגון לוחמי השמש, למרות שהוא חלק את אותו האמונה שכשפות אש לא חייב להיות שנוצר על ידי כעס.
  • ג'אונג ג'אונג התבסס על ג'אונג ג'אונג-gyun, מנכ"ל DR הסרט, אולפן האנימציה שעבד על הפרק הזה.
  • ג'אונג ג'אונג היה במקור מחיל הים, כפי שהוצע על ידי אומת אשו רצה המפרסם; מדינת התווים הסיני שהוא היה לשעבר אדמירל.
  • ג'אונג ג'אונג נשאר הנדר רק להצטער על היכולות שלהם.
  • ג'אונג ג'אונג לא היה השתתפות בכשף האוויר האחרון.
  • התנגדותו המקורית של ג'אונג ג'אונג לאנג הוראת כשפות אש הרחיב על הסיבה לכך שהאווטאר חייב להשתלט על הגורמים במטרה מסוימת, ההפניה ראשונה על ידי קטר, וקבע כי אנג חסר שליטה היציבה ואיתנה של כשפות אדמה, וגם לא הציג רגוע, מיומנות חלקה וזורמת שדרשה כשפות מים.
  • ג'אונג ג'אונג נשא דמיון רב לקולונל קורץ באפוקליפסת סרטו של פורד Copolla 1979 עכשיו, כמו שהוא היה עריק מרוצה כנראה עם המדיניות של אומת האש והמלחמה. הוא גם היה מוגן על ידי ילידים והוא בחברה אחרת עריק Chey, שגם נשא דמיון רב לצלם העיתונות שמלווה את הקולונל קורץ.
  • ג'אונג ג'אונג משמש מטאפורה של דג כדי לספר אנג שהוא לא יודע את גורלו שלו. מטאפורה זו מבוססת על ציטוט של אלברט איינשטיין: "מה יודע על דגי המים שבו הוא שוחה כל חייו?"
  • ג'אונג ג'אונג הוא האדם השני הוצג להיות מסוגל להשתמש כשפות אש כדי להניע את עצמם לאוויר, אבל היה לראות רק עושה זאת תחת כוחו של כוכב השביט של סוזן.
  • שמו של ג'אונג ג'אונג היה שגוי כמו "ג'אונג ג'אונג" בפרשנות אישי תוספות ל" השביט של סוזן, חלק 3: לתוך התופת ".

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית