Fandom

אווטאר Wiki

גומו

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע ביוגראפי

אזרחות

עיר רפובליקה, רפובליקה המאוחדת

גיל

55 [2]

נולד

ASC 115

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

אפור

מידע אישי

בעלות הברית

קורה, מאקו, בולין, אסאמי, נוודי עיר רפובליקה, כללי איירו, ארצות כוחות

אויבים

אמון, שיויונאים

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

מפעיל טלגרף (לשעבר)

הצטרפות

ארצות כוחות (לשעבר)

הופעתו הראשונה

"ברוכים הבאים לעיר רפובליקה"

השמע

סטיבן רוט

גומו הוא מפעיל טלגרף לשעבר לארצות הכוחות, ואחד מהנוודים רבים המתגוררים בביוב שמתחת עיר רפובליקה.

היסטוריה עריכה

רקע עריכה

גומו נולד בעיר הרפובליקה לשני הלא כשפים עולים. הוה גדל בבית יתומים עד שהיה בן חמש עשרה, ששיקרתי כשacerca גילו להצטרף לכוחות המאוחדים כמפעיל טלגרף. עבודה על ספינות משב השיא טייל בעולם, גומו למד לאהוב את אורח החיים הנוודי.

כאשר כוחות הברית החלו להחליף טלגרף עם מכשירי רדיו, גומו מצא את עצמו מובטל. מרוצה מהחיים נייחים, אני נמשכתי אל תרבות נווד הנוודים. סופו של דבר, ויתרתי על מקום מגוריו לגמרי ולקחתי לנדידת העיר מחפשת עבודה ועוזר לחבריו אזרחים. סופו של דבר רכש קנס בוש בפרק סיטי רפובליקה וקבע את הבית החדש שלו זה צמח.

פגישת עם קורה עריכה

Gגומו ישיבות קורה ולהתיידד עימה במהירות. KettleMeetPot

הסמל האישי קורה גומו נתקל כשהיא ביקר בפארק בחיפוש אחר מזון. בזמן שהיא משתמשת בכשפות אש לטגן כמה דגים שנתפסו בבריכה, הנווד הגיח מהשיחים ושאלו אם אני יכול להיות אחד משלושת "הדגיגונים טעימים עם הריח של" קורה שנתפס. היא נעתרה לבקשתו, ומנסה לעשות שיחה מביכה במהלך הארוחה שלהם, למדה שהאיש היה גאה להיות חי בשיח שממנו שיצא והנוודים היו רבים יותר כמותו בעיר. זה בלבל אותה, כמו שהיא חשבה שכולם בעיר הייתה "חי את זה", הצהרה נפגשה עם הצחוק מגומו. אחרי שספרתי לה שהיה לה הרבה מה ללמוד, אני באופן רשמי קיבלו אותה לעיר רפובליקה.

השיחה שלהם נקטעה כאשר שומר הגיע בריצה לעברם, לצעוק שהם לא הצליחו לדוג בבריכה. מקפץ על רגליו, קורה הזהיר גומו שיש לה יותר טוב "להתחפף", ומייד צלל לכיסוי בשיח שלו. אחרי רכבתי משם קורה בנאגה, יצאתי משיחו שוב, מנופף לשלום למצטרף החדש שזה עתה התיידד עימו.

אירוח צוות אווטאר עריכה

גומו שליחת messageגומו שליחת טלגרף למפקד ומי. KettleMeetPot

עם שיויונאים לאחר שהשתלט על עיר רפובליקה, קורה וחבריה הסתתרו עם גומו, ששהה במקלט תת קרקעי שבו מכופפים ושאינם כשפים חיו בהרמוניה. הנווד מסופק עם צוות אווטאר מזון "פחי אשפה מהטוב ביותר שיש לעיר להציע", לגועל של אסאמי.

מאוחר יותר, לאחר כללי איירו הצטרף לקבוצה, אווטאר קבוצה תכנן לשלוח טלגרף למפקד ומי, ביקש עזרה. גומו, להיות מסוגל לפעול טלגרף, עזר לקבוצה, ושלח את ההודעה. עם זאת, הטלגרף יורט על ידי הירושי סאטו. גומו כאשר צוות של סמל היה נסער להתפצל כדי להילחם בשיויונאים, הכריז, " מזל טוב והצלחה לך, גיבורי חיל ".

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר אחד: אוויר (气) עריכה

  • 101. "ברוכים הבאים לעיר רפובליקה"
  • 111. "שלדים בארון"

טריוויה עריכה

  • גומו היה מכונה על ידי בולין כמו "נווד חכם ואציל".
  • שמו נוצר לאחר תכנית התחילה שידור, que לכן הוא אף פעם לא מכונה גומו בתכנית.

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית