Fandom

אווטאר Wiki

גנרל איירו

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על כללי של ארצות הכוחות. הדוד של Zuko, ראה Iroh.

"תגיד לה שנגיע בעוד שלושה ימים, ושאני מצפה לזכייה מחדש הרפובליקה סיטי, ביחד".

- ממסר Iroh הודעה לKorra ב" מפנה את הגאות והשפל ".

艾洛 Iroh

אתניות

אומת אש

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

Korra, טנזין, Bumi, רפובליקת סיטי, אומת אש, ארצות כוחות, צוות אווטר, Zuko

אויבים

אמון, סגן, הירושי סאטו, Equalists

נשק של בחירה

אש, ברק

לחימה בסגנון (ים)

Firebending

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

לוחם

עמדה

ארצות כוחות כלליים מפקד החטיבה הראשונה של ארצות הכוחות

סנוף

ארצות כוחות משפחת מלוכת אומת אש

הופעה ראשונה

"מפנה את הגאות והשפל"

השמיע

דנטה הבאסקים

גלריית תמונות (8)

Iroh הוא כללי של ארצות הכוחות [1] ומפקד החטיבה הראשונה שלה. [2] יתר על כן, הוא הוא נכדו של עכשיו בדימוס אש יהוה Zuko. [3]

תוכן

[להראות]

עריכת ההיסטוריה

במהלך הקרב על רפובליקת סיטי, טנזין שלח מסר לכללי Iroh מבקש את תמיכתה של ארצות הכוחות. הכלליים קבל את הבקשה לעזרה והביע את רצונו להשיב את העיר לצד סמל רפובליקת Korra;. אז הוא הוביל את הצי שלו לספינות קרב של העיר [1]

סמל Korra החיסכון Iroh.

ברגע Iroh והצי שלו הגיעו לחוף הרפובליקה סיטי, הם הובסו במהירות על ידי שורה של מוקשים ימיים ומטוסים במהירות הגבוהה החדשים הופגנו על ידי Equalists. בשלב מסוים, Iroh עצמו היה על ההגה של fireblasts שיגור ספינתו בbiplanes האויב, להרוס כמה עד שהוא פגע פצצה באוויר עם firebending. הפיצוץ אשר יגרום הזניק כללי לים ולתוך האוקיינוס, שבו חולץ מאוחר יותר על ידי הסמל Korra.

עם הצי שלו נהרס, וצוות Iroh הסמל הסתתר בתעלות הביוב של רפובליקת העיר שבו הם תכננו להוציא את שדה תעופת Equalist. כדי למנוע את הצי 2 מלהיות נהרס, כמו גם, Iroh שלח מסר למפקד Bumi אומר לו לחכות עם הצי שלו עד לשדה התעופה נלקח החוצה. Korra החליט להישאר בעיר הרפובליקה לפניית אמון, למרות Iroh לא אשר את הרעיון. Korra התעקש ומאקו החליט להישאר איתה. הכללי אפשר לה להישאר, וקבע כי סבו היה סומך האינסטינקט של הסמל, והוא צריך גם כן. [4]

כאשר Iroh, עסאמי, והגיעו לשדה התעופה Bolin, הם היו חסרי הכרה כגדר החשמלית שהקיפה את המתחם. הם נתפסו ונכלאו לאחר מכן, שבו הקבוצה התעמתה הירושי סאטו, שאמר להם שהוא יורט החוט של הגנרל Iroh לBumi ושהוא יודע בדיוק לאן הצי שלו הסתתר. הגנרל שאל Bolin אם הוא היה metalbender, כדי שearthbender ענה שהוא לא היה. זמן קצר לאחר מכן, נאגה פרצה שלושה מתוך התא שלהם, ומאפשר להם להתקדם לעבר הנחתים.

Iroh התנייעות עם firebending.

לאחר שברח, רדף Iroh כנפי taxiing מורד מסלול. על ידי ניצול firebending באופן דומה להנעה סילונית, שעלה בהצלחה על המטוס ברגע שהמריא, החטיפה ואלץ את הטייס לנטוש את המטוס.

ברגע שנכנס, Iroh התאמץ לשלוט במכונה; סופו של דבר, עם זאת, הכללי השתלט על המטוס והשתמש בו כדי ליירט את הטייסת של חמישה מטוסים במהלך הטיסה מעל עיר רפובליקה. הוא הצליח להרוס את שני מטוסים בהתקפה הראשונית שלו עם ברק. בעקבות זאת, הכנפיים שלו נהרסו כאשר Equalist Bola שמש לריבת המרחפים.

ניצול טכניקת ההנעה סילונית פעם שנייה, Iroh עלה על מטוס שני, פגיעה אנושה עוד מטוס עם firebending לפני ההשתלטות על הכנפיים. במהלך הקרב, הכנפיים של Iroh נפגעו על ידי המטוס האחרון שהטיל פצצה על הזנב של מטוסו. ככנפיים אחרות מוכנות להמשיך פיגוע, Iroh משמש firebending לפוצץ את הפצצות שנותרו בתא הפצצות של מטוס התקיפה.

Iroh מודה אנג אווטר.

למרות ההצלחה שלו, המטוס של Iroh נפגע עד כדי כך שהוא כבר לא יכול להישאר באוויר. הוא ניסה ללא הצלחה לנווט את המטוס הרחק מאנג הנצחת האי ונאלץ לצאת בזמן, לתפוס בדגל Equalist התלוי מהפסל של אנג כדי להציל את עצמו. Iroh צפה כמטוסו התרסק אל תוך פניו של הפסל, וגרם ההעתק הענק של המסכה של האמון לנפול לתוך המים. Iroh מכן הודה אנג על שתשגיח עליו. [5]

עריכה אישית

Iroh הוא אדם ממושמע ונחוש צעיר. כמו השם שלו, הוא מאוד זהיר ושיטתי בגישה שלו במהלך הקרב. יתר על כן, הוא הראה אומץ רב בתחום, מוכן לסכן את חייו כדי לסייע לבעלי בריתו ללא היסוס. למרות דרגתו הבכירה בין ארצות הכוחות ומעמדו כחבר במשפחת מלוכת אומת האש, Iroh הוא איש צנוע, מראה בגלוי תודה הכנה שלו לסיוע של אנשים אחרים.

עריכת יכולות

Iroh יצירת ברקים.

כחבר של משפחת מלוכת אומת האש, Iroh הוכיח כשרון רב בfirebending, כפי שמוצג על ידי היכולת שלו לייצר ברקים כמו גם להשתמש firebending כדי להניע את עצמו באוויר בדייקנות רבה. הוא גם יעיל הוריד מטוסים מוטסים רבים עימו רק הכיפוף. יתר על כן, הוא לומד מהר, כמו שהוא היה מסוגל להבין איך טייס במטוס Equalist למרות חוסר ניסיון שלו איתם.

עריכת הופעות

האגדה של Korra עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

■ 110. "מפנה את הגאות והשפל"

■ 111. "שלדים בארון" ■ 112. "סוף המשחק"

עריכה קרובה

מאמר ראשי: משפחת מלוכת אומת אש

Sozin

Roku

טא מינימום

Azulon

אילה

לא ידוע

Iroh

Ozai

דובה

לו עשר

לא ידוע

Zuko

Azula

לא ידוע

Iroh

טריווית עריכה

■ Iroh הוא השמיע דנטה הבאסקים, שגם הביעו Zuko באווטר: כשף האוויר האחרון.
■ הוא מחולק את שמו עם הדוד מצד האב של Zuko, Iroh. כמו השם שלו, הוא גם מחזיק בדרגת האלוף.
■ Iroh הוא האלוף הצעיר בארצות הכוחות. [3]

■ בריאן Konietzko תאר Iroh כמו "בחור swashbuckling גיבור מסוג". [3] ■ Iroh הוא האדם הרביעי שראה באמצעות firebending כדי להניע את עצמו לאוויר, והשנייה שהוא עשה זאת ללא סיוע של שביט Sozin. הוא גם האדם הראשון שעשה זאת באגדה של Korra.

■ אחרי שהשמיד מטוסים רבים, ייחשב אס טס Iroh, כלומר, טייס שהפיל מטוסי אויב חמישה או יותר. הוא גם הרוויח את זה ביום ללא כל ניסיון קודם או הכשרה, הישג מדהים לטייס עולם אמיתי.
■ לאחר ההיתקלות הראשונית לאחר הגעתו לרפובליקת סיטי, הכללי Iroh צבר צלקת כווייה על זרועו השמאלית מזכיר של צלקת סבו של Zuko.
■ הדרך שIroh אמרה שאם "הסבא [שלו] יכבד האינסטינקט של הסמל, [שהיה צריך, גם]" הוא מאוד דומה לאופן Zuko היה שואל את עצמו מה היה עושה את הדודו.
■ Iroh המקורי והמלך Bumi עבדו יחד במסדר הלוטוס הלבן, הרבה כמו איך הנכד של Iroh Zuko ובן Bumi של אנג כעת לעבוד יחד בארצות הכוחות.

עריכת הפניות

1. ↑ 1.0 1.1 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר

2. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
3. ↑ 3.1 3.0 3.2 כריסטופר ג'ון פארלי (19 ביוני 2012). 'האגדה של Korra' יוצרי Preview סיום העונה. וול סטריט הז'ורנל. מקור: ב -19 ביונים 2012.
5. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית