Fandom

אווטאר Wiki

דרקון

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

דרקון

מידע כללי

מעון טבעי

אומת אש

מצב

בסכנת הכחדה, ושתיים נותרים

התכופפות

כשפות אש

משתמש

תחבורה, נופש

מידע כרונולוגי

הופעה ראשונה "היום קצר בחלק 1: עולם הרוח" (פאנג) "כדור ארץ המלך" (הזיה) "האווטאר ושליט האש " (פלאשבק בלבד) (הדרקון של סוזין)

הופעתו האחרונה

"מאסטרי כשפות אש " (רן ושו)

הדרקון הוא הרופא המקורי של כשפות אש, מסוגל לנשום אש. זה עבר ביכולת הזאת לציביליזציה "השמש ווריורס, מבשרים על אומת האש המודרנית. מתקרב לסיומה של מלחמת מאה השנה, הדרקון נחשב נכחדה, בשל טענתו של הגנרל אִיירוֹ שהוא הרג אחד האחרון, בעקבות המסורת של אש יהוה סוזין של לצוד אותם. עם זאת, אנג וזוּקוֹ גילו כי שתיים, רן ושו, היו עדיין בחיים, לומד שאִיירוֹ שקר כדי להגן על המין האנושי. 1]

היסטוריה עריכה

כמתרגלים המקוריים של כשפות אש, דרקונים ביותר היו מכובדים על ידי לוחמי השמש ואומת האש. כשפי אש כמה הצליח לאלף את הדרקונים כאמצעי תחבורה, ומי שלא היו זוכים להערכה רבה ככשפי אש חזקים.

במהלך תקופתו כשליט האש, סוזן החל את המסורת, בכל אומת האש, של ציד דרקונים כספורט אולטימטיבי. כל מי שהצליח להרוג דרקון זכה בתואר "הדרקון" ואת כישוריהם כשפות אש יהיהו אגדים. בסמוך לסיומה של מלחמת מאה השנה, דרקונים נחשבו נכחדה עקב טענתו של הגנרל אִיירוֹ שהוא הרג אחד סופי. עם זאת, אנג וזוקו גילו ששני דרקונים, רן ושו, היו עדיין בחיים, הסיקו שאִיירוֹ שיקר כדי להגן על המינים

האנטומיה עריכה

הדרקון הוא זוחל גדול, מקורן בגוף ארוך, קשקשים שמסתיים בזנב דק. יש לו ארבע רגליים קצרות ושתי כנפיים גדולות מאוד שמאפשרות לו לטוס במהירות על פני מרחקים גדולים. דרקון אחד ידוע, הדרקון ירוק, ידוע גם שיש קבוצה נוספת, קטנה יותר של כנפיים מתחת לכנף הרגילים. ראשו של הדרקון הוא לעומת גדול לשאר גופו. פניו המזוקנים שלו נשלטה על ידי אף רחב, שטוח ועיניים זהובות, כמו חתולה. גם נראה שיש כמה תתי מינים של דרקונים, כמו רן ושו היו גדול בהרבה ולו כמה תכונות שלא הייתה בבעלות דרקונים Roku אווטאר ואדון האש Sozin פיסיות.   

דרקונים ידועים עריכה

דרקון אדום בשם פאנג, שהיה מדריך החיה של אווטאר רוקו , נראה אנג כרוח, לאחר שזו נכנסה לעולם הרוח. הדרקון זה היה מסוגל לתקשר עם אנג טלפתי, למרות שזה לא ברור אם זו הייתה יכולתו דיבוק בעודם בחיים או אם דרקונים אחרים ברשותו יכולות דומות. סוזין והדרקון שלו.

שליט האש סוזין בעלות דרקון כחול ששמש אותו כהר אישי. זה היה סוזין שהתחיל את המסורת של ציד דרקונים לתהילה שהובילה בסופו להכחדה כמעט של מיני הדרקון. לדבריו,כשף אש שהיה מסוגל לכבוש כשף אש האולטימטיבי, דרקון, שנחשב לכשפות אש האגדי, והיה להרוויח את התואר "דרקון". מסורת זו הופסקה על ידי כללית אִיירוֹ, שטען שהרג את הדרקון האחרון ממש כדי לשמר את שני החברים האחרונים של המין. בערך באותו הזמן, אווטר אנג וחבריו נתקלו Kuzon הדרקון ירוק וביצתה נרדפת על ידי ציידים בלתי חוקיים מסוימים. אחרי שהביס את הציידים, הירוק הדרקון כמעט תקף אותם;. עם זאת, אנג הציל בקרוב הביצה הפגומה של הדרקון, להרוויח את האמון שלה ] שני דרקונים סופיים, רן ושו, נשמרו בסוד, ולכן בטוח, על ידי הלוחמים הנותרים יום ראשון, ציביליזציה עתיקה גם האמינו כי נכחד. הכללי אִיירוֹ סבורים שכבש את הדרקונים האלה, אבל במקום שייקר ולמד בדרך האמיתית והמקורית של כשפות אש מהם. כאשר אנג וזוּקוֹ נסעו לחורבות הציביליזציה, הם למדו את המשמעות האמיתית של כשפות אש ידי רן ושו גם כן.

אדום וכחול דרקונים עריכה

 הסמליות של אדום וכחולים דרקונים הופיעו מספר פעמים במהלך ההרפתקאות של צוות אווטאר. בדרך כלל, דרקון האדום מהווה אות כבוד וטוב, ואילו הדרקון הכחול מייצג פיתוי ורע.
הדרקונים האדומים וכחולים בסיוט של זוּקוֹ.

בעת שהתגורר בבה סינג סה,זוקו חלם שהוא היה שליט האש ולא הייתה לי צלקת. שני דרקונים, אחת אדום ואחת כחולה, נתנו לו עצה. הכחול דרקון דבר עם הקול של אָ‏זּ‏ולַ‏ה, אחותו של זוקו שרכז בידיו להבות כחולות כאשר כשפות אש; האדום דרקון דבר בקולו של אִיירוֹ, דוד האכפתיות של זוקו, ואוחז את האש האדומה הרגילה הכחול דרקון בקשו לפגוע זוקו,. מעודד אותו לישון לנצח, בעוד דרקון האדום אמר לו לברוח ולהימלט. חלום זה הביא בסופו לחיים, כאשר אָ‏זּ‏ולַ‏ה ואִיירוֹ נתנו עצות שונות זוקו בקטקומבות Crystal סה של בה בה סינג סה. זוקו החליט להילחם לצדו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה, לאחר מכן מתחרט על החלטתו. הדרקונים האדומים וכחולים גם ייצגו את הקונפליקט בין רוקו אווטאר ואדון האש סוזין, עם הדרקון של רוקו להיות כחול של סוזין להיות אדום ו.רוקו וסוזין היו בתחילה חברים, אבל הם הפכו הרחיקו לאורך זמן. שני דרקונים נכחו באי של רוקו כאשר סוזין בגד רוקו והשאיר את ידידו הוותיק למות בהתפרצות הר הגעש - סוזין נמלט על דרקון הכחול שלו, בעוד פאנג עט בכך שהוא יכול למות עם רוקו . מהמאסטרים המקוריים כשפות אש, רן ושו, אחד הוא דרקון אדום וזה הדרקון כחול. למרות שאין הבחנה של אישיות או שם נעשתה ביניהם, האדום נראה להיות יחד עם זוקו ואחד הכחול עם אנג כפי שהם עושים בצורה "רוקד הדרקון", עם זאת, כאשר אנג וזוקו סיום ההצגה "הריקוד הדרקון "ליצור ולהכין להתמודד שיפוט דרקונים, אנג מתמודד דרקון האדום, וזוקו אחד הכחול. הדרקונים נחשבים ראויים והראו אנג וזוקו המשמעות המקורית של כשפות אש.

חיבור עריכה

דרקונים בעולמם של סמל מושפעים במידה רבים על ידי התיאור של דרקונים בתרבות הסינית מסורתית. הגוף ארוך מפותל, שפם, אוזניים דמויות סנפיר, עיניים מחפשות ברות, וחוטמו כלבי, ואת המיקום והפרופורציות של הקרנות והרגליים מצביעים על ההשפעה המזרחית מסוימת הזה. עם זאת, השפעות תרבותיות אחרות באסיה הן כיום, לדוגמה, את דרקונים בסדרה יש ארבע אצבעות שהיא תכונה אופיינית קוריאנית. בסינית, וחלק משמעותי ממיתולוגיה אסייתית, הדרקונים מוצגים באופן מסורתי כתערובת מתעתעת של לטאות, גמלים, עיזים ועטלפים, אצל בעלי חיים אחרים, ואולם תמונתם נראה ששוכללה בהסתגלות לאנימציה ולקהל המערבי. היכולת לנשום אש ואת הנוכחות של כנפיים הן מאפיינים נפוצים יותר בדרקונים באירופה, אבל הם נכללים בדרקונים של היקום כפי שהוא סמל היבט בלתי נפרד מהרעיון המערבי של הדרקונים, וגם לעובדה שהם הם כשפים הראשוני לאמנות כשפות אש , ואילו דרקונים מזרחיים היו קשורים באופן הדוק יותר עם מים.

טריוויה עריכה

  • רן ושו לנוע באופן דומה לטווה ולה, הקיפו זה את זה. זה מאווטאר את יין יאנג אווטאר, Taijitu, שהוא בדרך כלל שחור ולבן. הדגל הקוריאני מציג סמל דומה מאוד המכונה יאנג אום. סמל זה זהה בצורה ובעיצוב, רק עם צבעים אחידים אדומים וכחולים (אדום להיות למעלה), וללא כתמים הפוכים המקבילים ב. סמל זה מייצג למעשה את אותו דבר כמו היין ויאנג הסמל הפופולרי, רעיון של התנגדות, ובכל זאת, כוחות משלימים. הדרקון הסיני היה גם בעלי החיים קשורים ליאנג, גבריות, את השמש, את השמים, והיום, בניגוד לפניקס הסיני או Fenghuang אשר ייצג יין, נשיות, הירח, כדור הארץ ואת השעות הלילה.
  • היה פסל דרקון זהב בחדר כס המלכות של אומת האש בתקופת שלטונו של סוזין.
  • דרקונים ביקום האישי הם שילוב של שני דרקונים סיניים ואירופיים. דרקונים סיניים הם מפותלים וחרטום הם כלביים esque עם שפם, למרות שהם משתייכים באופן כללי יותר במים מאשר כל גורם אחר. אמנם יש תשעה סוגים שונים של דרקונים סיניים. אחד מסוגים אלה אין למעשה יש לו כנפיים, כמו בסדרה. דרקונים בצבעים שונים קשורים עם מיקומים או יכולות שונים, למשל דרקונים כחולים הם באגמים ונהרות ודרקונים אדומים לפעמים לנשום אש ומזוהות עם הדרום. הדרקונים האירופיים, לעומת זאת, יש לו כנפיים ולנשום אש (אם כי לפעמים קרח), ומכאן שדרקונים בסמל האישי הם שילוב של שני הסוגים "המינים" התרבותיים.

הפניות עריכה

1. ↑ 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 "מאסטרי Firebending". ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 יולי, 2008. מס '13, ספר שלישי: אש

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 "הסמל ואש יהוה". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 26 אוקטובר 2007. מס '6, ספר שלישי: אש
3 ↑ "היום קצר בחלק 1: עולם הרוח".. אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 8 אפריל 2005. מס '7, ספר אחד: מים
4. ↑ מגזין ניק מציג, "ימי הדרקון".

5. ↑ "אדמת המלך". ג'ון O'Bryan (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 נובמבר, 2006. מס '18, ספר השנייה: כדור הארץ

6 ↑ מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.
7. ↑ "צומת הדרכים של גורל". אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. מס '20, ספר השנייה: כדור הארץ

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית