Fandom

אווטאר Wiki

האיש המתלקח

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה1 Share

 "אם  לא תפסיק, אני לא אשלם לך. בסדר, אם תפסיק אני אשלם לך כפול". זוקו לאיש המתלקח
"האיש הזה יורה אש מהמוח שלו". סוקה לצוות אווטאר על האיש המתלקח

המתנקש כשף האש, כשף בערה והרוצח שידוע לסוקה וחבריו כ"מפציצולוג" היה רוצח שכיר שהופיע כנבל במחצית הראשונה של הספר השלישי. זוקו שכר את שירותיו כדי לאתר את צוות אווטאר ולחסל את אנג.

היסטוריה עריכה

לפי דבריהם של יוצרי הסדרה, האיש המתלקח גילה את יכולותיו כשהיה ילד אך הוא לא יכול היה לשלוט בכוחותיו, מה שגרם לריסוק זרועו הימנית ורגלו. מאז הוא החליף אותם בסמל המסחרי שלו, יד ורגל ממתכת. מאז הוא צבר לעצמו מוניטין בקרבות אגני קאי מהירים. הוא ענק, שקט ומוכן לעשות כל עבודה מלוכלכת בלי לשאול שאלות, ויש לו רצון עז להשלים את משימותיו. ניסיונות ההתנקשות באוואטר

נסיון ראשוןעריכה

זוקו שכר את האיש המתלקח כדי להרוג את אנג, בידיעה שהוא חי ויכול להרוס את הכבוד המחודש שאביו רוחש כלפיו, וגם שאיש מאומת האש לא יוכל לגלות שהוא עוד חי. כששני חיילי אומת האש הבחינו באנג ורצו לשלוח מסר לשליט האש, הנשר של האיש המתלקח הפריע בדרכו והשמיד את המסר. בלילה, הוא התגנב בחשאיות לעבר המחנה של החבורה אך צעדיו הובחנו בידי טופ, והאיש המתלקח תקף אותם, מה שהכריח את החבורה לתפוס מחסה ולברוח על אפה.

מקרה הבורחתעריכה

האיש המתלקח הכין מלכודת מתוחכמת ופירסם מודעת מבוקשת על טופ, מה שגרם לכליאתה שלה ושלקטרה להיכלא בתא הכלא שעשוי מעץ ורחוק ממים, השתיים לא היו יותר מאשר פתיון לתפיסתו של אנג, שהתברר כמוצלח. לאחר שקטרה השתמשה בזיעה שלה כדי לכשף מים ולברוח, השתיים עוזרות לאנג וסוקה במאבקם נגדו וטופ משליכה לעברו סלע שפגע בנקודת הצ'י שלו מה שגרם לחסימה זמנית של כשפות האש.

התקפה אחרונהעריכה

לאחר ההתקפה על אומת האש, ברח צוות אווטאר למקדש המערבי, איכשהו המפציצולוג איתר את החבורה שם. גם זוקו עוקב אחריהם לשם. כשהמפציצולוג תוקף אותם זוקו אומר לו להפסיק את מתקפותיו ואומר לו שלא ישלם לו אם ימשיך לעשות כן, ולאחר מכן מציע לו להכפיל את הסכום על מנת שיפסיק. האיש המתלקח לעומת זאת, מתעלם משתי ההצעות, ודוחף אותו אחורה, מה שעלול להרוג את זוקו. סוקה פוגע בו באמצעות הבומרנג, המכה כואבת מאוד לאיש המתלקח, הוא הניח את היד על העין השלישית, בדיוק כשהוא יורה, וכתוצאה מכך הוא מתפוצץ ומת ואז זוקו ניצל. האיש המתלקח הוזכר במחזה "הילד בקרחון" בפרק "השחקנים מהאי אמבר".

כוחות ויכולות עריכה

כיוון שההוא כשף בערה, לאיש המתלקח יש סימן של עין על המצח, הוא יורה מן המצח אש בעוצמה אדירה, הוא לא נראה מבצע מהלכים נוספים ולכן לא ידוע עם זאת טכניקת כשפות האש היחידה שהוא מכיר או לא.

טריויה עריכה

  • ע"פ "אקסטרה אוואטר" ייתכן שהאיש המתלקח היה חייל אומת האש שנפצע בקרב ונרפא ע"י שימוש בטכניקה מיוחדת של כשפות בכוח המחשבה
  • העין השלישית באה מאל ההרס ההינדי שיבא, שמופיע לעיתים עם עין שלישית שנקראת "ג'אנאקאסו", עין החוכמה"
  • חולשתו שבאה לידי ביטוי בפגיעה במצחו מתייחסת לסיפור התנכ"י של דוד נגד גוליית

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית