Fandom

אווטאר Wiki

הירושי סאטו

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על הדמות באגדה של קורה. לכשף אדמה ב" טירונים ", ראה הירושי.

הירושי סאטו

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

אתניות

אומת אש [2]

גיל

50 [1]

נולד

120 ASC

יורש

אסאמי סאטו (כמנהל עסקים ראשי של תעשיות עתיד)

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

מאפיר

מידע אישי

בעלות הברית

הגב 'סאטו, השיויונאים, אמון, סגן, עסאמי סאטו (לשעבר)

אויבים

כשפים, צוות אווטר, טנזין, לין בייפונג, אגני קאי שלישייה, כרוב קורפ,משטרת כשפות המתכת,סייקון,איירו,בומי, ארצות כוחות

נשק של בחירה

כפפה מחושמלת,טכנו טנק , כנפי שיויונאי

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

איש עסקים (לשעבר) תעשיין (לשעבר) שיויונאי

עמדה

אזרח ממעמד העליון ארצות רפובליקה (לשעבר) מייסד התעשיות עתידיות מנכ"ל התעשיות עתידיות (לשעבר) ספונסר Pro-כיפוף (לשעבר) ספקית הטכנולוגיה שיויונאי (לשעבר) ארצות רפובליקת אסיר

סנוף

תעשיות עתידיות (לשעבר) שיויונאים

הופעה ראשונה

"קול בלילה"

השמיע

דניאל דיי קים

[התכנית] עוד על הירושי סאטו

הירושי סאטו הוא איש עסקים שאינם כיפוף מאוד, חסונים והמייסד של תעשיות עתיד. הייחוס המשפחתי שלו משתרע על חזרה למתיישבי אומת האש הראשונים. הרעיון שלו לסאטו מוביל גרם לו להיות הקפטן של התעשייה בתקופתו. במהלך חיפוש משטרתי במפעל הסודי שלו, שהוא חשף את עצמו כדי להיות שיויונאי, יצירת נשק ההייטק להילחם נגד כשפים , ומאוחר יותר הפך לאחד המנהיגים הבולטים ביותר שלהם.

היסטוריה עריכה

רקע עריכה

הירושי סאטו נולד למשפחת ענייה מהרובע, דירות הדרקון. ילד עם חלומות גדולים, הוא עבד בגיל מאוד צעיר מצחצח נעליים כדי לעזור בפרנסת משפחתו. כשהוא היה בן שמונה, הוא שכנע את איש עסקים עשיר להשקיע ברעיון של מכוניות לאדם הפשוט. לפני זמן רב, הוא הפיק את סאטו מוביל במפעלו הראשון "עתיד התעשיות". עד שהוא היה בן עשרים וחמש, התעשיין הגאוני שעשה מיליוני yuans הראשונים שלו. , שראה כי לא כולם ברפובליקת העיר יכלה להרשות סאטו מוביל שלהם, אבל בכל זאת זקוקה להסעה, הוא יצר מונית לעשירה פחות ל לעקוף בעיר. בשלב מסוים, הוא התחתן ונולד לו בת בשם עסאמי, אבל ב158 ASC, אשתו נרצחה על ידי חבר באגני קאי השלישייה אחרי שהם נפרדו ושבדדו את אחוזת סאטו.

חסות על חמוסי האש עריכה

קובץ:הירושי לשים את מעשה ידידותי כאשר הסכים לתת חסות חמוסי האש לטורניר האולימפיכסף.

ב170 ASC, עסאמי הביא מאקו למפעלו של הירושי, בו הסביר ההתחלה הצנועה שלו, ולאחר מכן הודיע ​​כי הוא מממן את חמוסי האש בטורניר האולימפיכסף, בתנאי שישאו את לוגו תעשיות העתיד על מדיהם. הירושי מאוחר יותר השתתף בערב גאלה בחסות המועצה טרלוק לכבוד הסמל קורה בבית העירייה. שם, הוא הצדיע קורה, ואמר שכולם ציפה "דברים גדולים" משלה. [4] כמו חמוסי האש 'הספונסר, הוא ובתו השתתפו טורניר גמר האולימפיכסף, אשר יחד עם שיויונאים' המארב, הם spectated ממרפסת פרטית. [5] לאחר שתקף שיויונאים זירת האולימפיכסף, הירושי היה בקש שיבואו לתחנת המשטרה כדי להיחקר על מה שראה בזמן ההתקפה. כשסיים, הירושי הובל על ידי טנזין והראשי לין בייפונג ונאמר לו לחזור אם הוא זוכר כל דבר אחר, כדי שהוא קבל, בדרישה ששיויונאיםלשלם על פשעיהם.

קשרי שיויונאי עריכה

בעוד קורה בקר בביתו, היא שמעה את הירושי לדבר בטלפון והתחילה לחשוד שהוא עובד עם שיויונאים. לין וטנזין חקרו אותו בבית והעבירו אליו את חשדם, כדי שהירושי בא עם התירוץ שהכל היה אי הבנה והוא רק מדבר על עסק והזדמנות להכות את השוק עם קו חדש של נשק שיוינאי, אבל בספקות הבולטים של כשפים, הוא הציע מפעליו להיחקר. משטרת כשפות המתכת חפשה כל המחסנים שלו אבל הם לא הצליחו למצוא שום ראיות. לאחר שקבל טיפ מעובד על הירושי להיות חלק משיויונאים על ידי ייצור נשקם ויצירת מפעל תת קרקעי מתחת לאחוזתו, קורה, טנזין, לין, וכמה קציני כשפות המתכת חיפוש בבית ומצא את המפעל מתחת בית המלאכה שלו. עם זאת, זו הייתה מלכודת שהונחה על ידי הירושי לארוב לכשפים; הוא ועוד כמה שיויונאים, באמצעות טנקי טכנו, תקף את הקבוצה וסופו של דבר הכריע אותם. לאחר נצחונו, הוא לקח את הקצינים של הצ'יף ביפונג כשפות המתכת שבוי וציווה עליהם להישלח לאמון. קובץ:הירושי מסירת עסאמי מחושמל כפפה בניסיון לשכנע אותה להצטרף אליו ואת שיויונאים.כאשר הבחינו הירושי מאקו ובולין מנסים להציל לין עכשיו מחוסר הכרה, טנזין, וקורה, הוא מוכן לסכל אותם. עם זאת, הוא התעמת עם בתו ימנית כשהוא התקרב לקבוצה, שחקרה את מעשיו. הוא ניסה לשכנע אותה להצטרף לשיויונאים, וקבע כי הסיבה שלו להיות חלק מהמרד הייתה להשיג נקמה על כל כשפים עקב מותה של אשתו האהובה, שמתו בידיו של כשף אש . הירושי הציע עסאמי כפפה מחושמלת ובקש ממנה להצטרף אליו ואת שיויונאים האחר. עם זאת, לאחר שספר לאביה שהיא אוהבת אותו, עסאמי לקח את הכפפה והדהים אותו ואת הסגן, המאפשר לכשפים ועוצמה להימלט למקום מבטח. [3]

הקרב אחרון עריכה

לצד אמון ואת שיויונאים, הירושי מאוחר יותר לקח חלק בקרב על רפובליקת סיטי, שם הוא נצפה ההתקדמות של הפעולה דרך טלסקופ על סיפון ספינת אוויר שיויונאי עם עמון. הוא הביע את סלידתו מהעובדה שהבת שלו נלחמה לצד כשפים, כדי שמנהיג שיויונאי השיבה כי הירושי היה הבת שלו יחזור בקרוב. קובץ:הירושי מכריז בגאוות הנצחון של שיויונאים על שליטה בעיר.

לאחר שיויונאים כבש הרפובליקה סיטי, הירושי היה נוכח בעצרת של תומכי שיויונאי, נאום של כמה אמון הייתי ליצור עולם "מושלם". כאשר ארצות צי הכוחות סוף סוף הגיע, פגש אותם עם שיויונאים biplanes עוצב על ידי הירושי והרס את הגל הראשון. זמן מה לאחר מכן,בולין, עסאמי, וגנרל איירו נתפסו בניסיון להרוס את שדה תעופת שיויונאי. הירושי בקר את הבת שלו בתא הכלא שלה, הביע את תקוותו שהיא תצטרף שיויונאים, שאליו היא סרבה בתוקף, באומרו שהאמא שלה הייתה שונאת אותו על מה שהפך להיות. חוסם צ'י הגיע והודיע ​​הירושי שהמטוסים היו מוכנים להמראה, הוא הגיב במטרה להשמיד את כוחות צי ארצות הנכנסת. הירושי אז פנה ל וגילה שהוא יירט את המברק למפקד בומי והוא ידע בדיוק איפה הצי שלו הסתתר. עם זאת, ברגע שהוא עזב, נאגה וגורש פאב שחררו את האסירים. קובץ:עסאמי והירושי נלחמים זה בזה באמצעות טנקי טכנו.

כעסאמי נחטף טנק טכנו והתחיל להרוס מטוסים, הירושי התעמת בתו בטנק טכנו אחר. הוא נזף בה הולך נגדו וקרא שהיא הייתה מעבר לחיסכון. לאחר מכן הוא המשיך לתקוף אותה, אבל עסאמי נלחם ברצינות. הירושי אז ופל על ידי הבת שלו, אבל היא הייתה מאוד מהססת לפגוע בו. הירושי משמש הסחת הדעת הרגעית הזה לדפוק עסאמי בחזרה למטה. כאיש העסקים המוכנים לגמור אותה, בולין רכב בנאגה והשליך קליעי אדמה בטכנו של הירושי באמצעות הכיפוף וצעק שהוא היה אב נורא. התקפה זו בשילוב עם מכה מטכנו של עסאמי לשים את רכבו מחוץ לועדה. הירושי לשווא ניסה להימלט ברגל, אבל עסאמי השיק דיסק חשמלי ויעילות עצר את אביה אם תפרוץ אותו, בעצב מסכים שהוא אכן אב נורא. בעקבות המהפכה, הירושי נעצר, ושליטה בחברה שלו הועבר לבתו.

אישית עריכה

קובץ:במשך שנים רבות, הירושי הסתיר את כעסיו והשנאה של כשפים מאחורי חזות ידידותית וחמה.

כאיש עסקים מצליח, הירושי פתח צד יהיר לעצמו, ותמיד אמר לאנשים חדשים את הסיפור על איך הוא הגיע מהתחלה צנועה. הוא מאוד גאה בהמצאות שלו, תמיד להוט לבדוק אותם לכל מטרה שהם יכולים להיות. כשהוצג לראשונה, הירושי נראה להיות אדם נדיב טוב לב מאוד בכבוד רב לכל מי שהראה מסירות אמיתיות במטרות שלהם. ככזה, הוא היה מוכן לתת חסות לצוות של מאקו פרו כיפוף, את חמוסי האש, כדי שנוכל להיכנס לטורניר. מאוחר יותר עם זאת, הירושי חשף צד אפל הרבה יותר לעצמו שהוא מסתיר במשך שנים. לאחר שאבד את אשתו האהובה לכשף אש רצחני, הירושי לקח את הכעס שלו החוצה על עצם המושג של כיפוף עצמו, ראה בו את הסיבה לכל הבעיות בעולם, ובעיקר שונא את הרעיון של בתה היחידה שלו להתרועע עם כשפים. כפי שצוין על ידי עסאמי, הירושי הפך כל כך שקוע בכעס ושנאה שהוא כבר לא אכפת לי על המשפחה ואהובה יותר, לשחרר את זעמיו רק באשר הוא חש מוצדק. השקפה זו הוכחה כנכונה כסופו של דבר, הירושי מופעל המשפחה היחידה שנותרה שלו כדי להשיג את מטרותיו של נקמה. שנאתו של כיפוף מונעת אכזריותו והרצון לנקום את מותה של האישה בכל מסיבות השתייה, ולא רק אחד שלקח את החיים שלה.

יכולות עריכה

קובץ:הירושי הטיס את אחד מהמצאותיו רבות, כנפיים.

אמנם לא בנדר, הירושי סאטו הוכיח את עצמו אדם מסוכן מאוד. עם השכל שלו כתכונה הגדולה ביותר שלו, הוא סייע מאוד בפיתוח של הטכנולוגיה בעולם, לאחר שנוצר, כמעט לבדו, המצאות רבות ראויות לציון כמו מכוניות ומטוסים, כמו גם המצאת הנשק כל 'שיויונאים, כגון Mecha טנקים. הוא לא הראה שום קושי בהטסת מטוס. מאז התייצבותו אמון, סאטו התמקד רוב כשרונו לקראת קבלת נשק רב עצמה שונה של מלחמה, אשר בדרך כלל שוטף כשפים במפגש הראשון שלהם. הירושי גם הוכיח את עצמו כדי להיות שחקן מוכשר. במשך יותר מתריסר שנים, הוא הצליח ביעילות להסתיר את שנאתו כלפי כשפים באמצעות טקטיקות מתוחכמות שונות כמו חסות צוות פרו כיפוף ומאפשר לבת שלו לצאת עם בנדר.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של הירושי סאטו

קרבי משפכה עריכה

  • אישה) הגב 'סאטו)

  • (בת) עסאמי

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 104. "קול בלילה"
  • 106. "והזוכה היא ..." (אין קווים)
  • 107. "התוצאות"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריוויה עריכה

קובץ:מכתבו של הירושי סאטו על עצרת נצחון שיויונאים.

  • שחקן הקול של הירושי סאטו, דניאל דיי קים, השמיע קודם פונג בסדרה המקורית.
  • הירושי הוא שם גברי יפני נפוץ, למרות שמשמעותו תלויה בקאנג'י המסוים בשימוש. סאטו (佐藤) הוא שם המשפחה היפני הנפוץ ביותר.
  • הירושי ניתן להשוות לנרי פורד, שהיה האדם הראשון לייצור המוני של מכוניות עבור האדם הפשוט באמריקה. עם זאת, בדומה לאופן פורד היה תומך של הנאצים, סאטו הוא תומך של שיויונאים. סאטו יש גם כמות גדולה של שליטה על עובדיו, כפי שמוצג כשהוא השתמש באחד כדי לפתות את כשפים למפעל שלו, ופורד גם היה כמות גדולה של שליטה על פועליו. * למרות כמה טעות אוהד, הירושי לא המציא את הרכב ביקום, אלא הוא האדם שיכול לפתח את זה לטכנולוגיה בת קיימא לשימוש יומיומי. לקדם את הקבלות, פורד גם לעתים קרובות בטעות כממציא של המכונית, אבל היה במקום האדם הראשון כדי ליצור גרסה באמת קיימא שלו.
  • הירושי היה במתכונת הנשיא תיאודור רוזוולט ארה"ב לשעבר, תעשיין היפני קייטה גוטו, ומיצובישי מייסד Yatarō Iwasaki. [8] השפם שלו מבוסס על Iwasaki של.
  • מניות הוא שם עם דמות מהסמל הלא קנוניה: כשף האוויר האחרון הקשורים מתגייסי קומיקס, חדשים.
  • הירושי דומה למכונאי בדרכים רבות. שניהם שירתו לספק מכונות לאנטגוניסט הסדרה, למרות שסאטו עשה זאת כדי לנקום את אשתו והמכונאי עשה זאת כדי להגן על בנו וביתו. הם גם דומים באופן ששני ילדיהם התרעמו לסיוע לאויב. כמו כן, הירושי והמכניסטית הן אבדו את נשיהם, למרות שאבד את אשתו הירושי לכשף אש , בעוד המכונאי אבד את אשתו לשיטפון.
  • מכתב שנכתב על ידי הירושי לאחר ההשתלטות של רפובליקת שיויונאים של עיר ניתן למצוא בNick.com. זה משבח את ההצלחה של ההתקפה ומעודד אזרחים להצטרף לשיויונאים. הוא גם מגלה שהאמון והירושי מודעים לכך שארצות כוחות נמצאים בדרכם אל העיר ויש לי משהו מוכן שיהיה "לשלוח אותם לרוץ".
  • ביקום אווטר, הירושי סאטו הוא זוכה להמצאת המטוס, שהייתה מודל כנפיים.
  • הירושי סאטו הוא האב השני בסדרה הישנה שאי פעם ניסה להרוג את הילד שלו, אוֹזַ‏אֲי להיות הראשון.

קדם קבוצה הוקמה

מנכ"ל התעשיות עתידיות לא ידועים-170 ASC

הצליח על ידי עסאמי סאטו

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה. ערוץ ניקלודיאון (20 באפריל 2012). מקור: ב -24 באפריל, 2012.

2 ↑ 2.0 2.1 2.2 האגדה של אתר העיתונות קורה -. תיאורי אופי. יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.

3. ↑ 3.1 3.0 3.2 "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר 4. ↑ 4.0 4.1 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר 5. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר 6. ↑ ​​6.0 6.1 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר 7. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר 8. ↑ בריאן Konietzko Tumblr. בריאן Konietzko (4 ביוני 2012). מקור: ב -4 ביוני, 2012

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית