Fandom

אווטאר Wiki

הסלע הרותח

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על המיקום. לשימושים אחרים רואים סלע רותח (פירושונים).

סלע רותח

סלע רותח

מידע פיזי

מקום

אומת אש צפון

ממשלה

עמדה

בית סוהר אבטחה מקסימלית

מנהל

הסוהרת

הופעתו הראשונה

"סלע הרותח, חלק 1"

| המפה = תבנית:מיקום מפה

הסלע הרותח היה כלא אומת אש בטוח מאוד ידוע בתולדות ניסיונות בריחה הכושלות שלה. הכלא היה ממוקם על אי וולקני באמצע אגם רותח, ומכאן שמו את הפושעים המסוכנים ביותר, הן מקומי וזרים כאחד, נשלחו לכאן;. האסירים הללו כללו גנבים, בוגדים ושבויי מלחמה. בית הסוהר היה מנוהל על ידי מנהל הכלא אכזרי שהתגאה מאוד במוניטין של הכלא כמבצר בלתי נמנע. כדי להבטיח את ההצלחה המתמשכת שלה, הסלע הרותח נשמר על ידי צבא של כשפי אש. הדרך היחידה לסירוגין האי הוולקני הייתה בנסיעה על פני המים הרותחים על הגונדולות.

היסטוריה עריכה

הסלע הרותח נוצר מאוחר יחסית במלחמת מאה השנה על ידי שליט האש אוֹזַ‏אֲי , שלא חסך בהוצאות בבנייה של הכלא. היו שם מאות אסירים לשם, מתוכם יותר ממחצית הורשעו כשפי אש. בכל השנים פעילותה, אף אחד לא נמלט כלא. אש יהוה אוֹזַ‏אֲי נוצר במיוחד לכלא כליאת שבויי מלחמה ממדינות אחרות. לאחר הפלישה הכושלת של אומת האש ביום השמש שחורה, עשרות אסירים משבטי המים וממלכת האדמה נתפסו ונכלאו. עם זאת, רק המנהיג שלהם, אקודה של שבט המים הדרומי, נשלח לסלע הרותח בשל תפקידיו כמנהיג של הפלישה. כל האחרים נכלאו בכלא עיר הבירה. בנו של אקודה, סוֹק‏ה, שנמלט אומת האש, היה נואש להציל את אביו. הוא ובן בריתו החדשה, נסיך זוקו, נסעו לסלע הרותח כדי להציל אותו. הם לקחו את בלון מלחמתו של זוקו, אבל נאלצו לנטוש אותו לאחר שהרס בנחיתה נכשלה. לאחר החדירה לבית הסוהר, וסוֹק‏ה זוקו התחפשו לשומרים וחיפשו אקודה. הם לא יכלו למצוא אקודה, אבל הם לא מוצאים את חברתו של סוֹק‏ה האבוד, סוקי, מנהיג של לוחמי קיושי. לאחר שהם מתאחדים בפעם הראשונה מאז מעברו של הנחש, והם זוקו תכננו בריחה. אליהם הצטרפו צ'יט סאנג, אסיר בולט שהיה ביחסים גרועים עם מנהל הכלא. הוא ושניים מחבריו ניסו להימלט עם הקבוצה על ידי המרה אחד מהצידניות לסירה, כך שהם יכולים לחצות את האגם. עם זאת, סוֹק‏ה, סוקי, זוקו ונשאר מאחור כדי למצוא אקודה כפי שאולי היה חלק ממשלוח חדש של אסירים. הרוק רותח gondolaסוֹק‏ה, זוקו, אקודה, סוקי, וצ'יט סאנג לברוח מהסלע הרותח. Thailog

צ'יט סאנג וחבריו פוצצו הכיסוי שלהם והיו נעצרו שוב מייד. זוקו התחזה לאסיר בעת סוֹק‏ה הלך למצוא את האבא שלו. הרבה לאושר של סוֹק‏ה, אקודה היה בכלא, אז הוא התאחד איתו ותכנן בריחה חדשה. למרבה ההלם של זוקו, החברה מיי היה שם, כסוהרת הייתה הדוד שלה. היא דרשה זוקו לספר לה את הסיבה מאחורי החלטתו לעזוב אותה, והסביר זוקו ללא הצלחה רבה. צ'יט מאוחר יותר מעונה סוהר סאנג כדי שיגלו שאחד מהשומרים שלהם עזר לו לברוח, מסכן את חייו של סוֹק‏ה. עם זאת, צ'יט סאנג ממוסגר השומר שהציק לו לפני שבמקום סוֹק‏ה, וביקש להצטרף בבריחה השנייה של סוֹק‏ה בתמורה להגנה עליו. סוקי לוכד Wardenאוזאי הסלע רותח לכידת הסוהר. Thailog

למרבה ההלם של הפקח ואת צוות בית הסוהר, נסיכת אזולה וטאי לי הופיעה, מייד חשד שזוקו והחברים של אווטר היו האשמים בפועל. לאחר סוֹק‏ה שחרר את האסירים, הם החלו להתפרע, והקבוצה עשתה את הבריחה שלהם. זוקו גם הצליח לברוח ממאי, והוא הצטרף לקבוצה שלו. הקבוצה כבשה את הסוהר, כך שהם יכולים להשתמש בו כקלף מיקוח לבריחה שלהם. הקבוצה נחטפה גונדולה ונמלטה לחוף, רק כדי להתמודד על ידי טאי לי ואזולה. הקבוצה הצליחה להחזיק אותם, אבל בהתעקשותו של מנהל הכלא, השומרים היו חיתוך קווי גונדולה, שהיה שולח את כל הקבוצה צולל לתוך האגם. מאי נבחר ל" להציל את האידיוט שזרק את [אותה] ", ותקף את השומרים, ומאפשר גונדולה התקועה כדי להגיע לתחנה החיצונית ולכן זוקו וחבריו היו יכולים לברוח. לאחר מכן הם חטפו ספינת האוויר של אזולה וטסו למקדש האוויר המערבי. הפקח שנשאר על החוף.

אזולה התעמתה מאי ודרשה הסבר. מיי הסביר כי היא עדיין אוהבת את זוקו, יותר ממה שהיא חששה אזולה. זועם, אזולה ניסתה לתקוף את מיי, אבל לי טאי צ'י חסום האנרגיה שלה ושתק אותה לפני שהיא אפילו יכולה לתקוף. שתי הבנות ואז נעצרו בהוראתו של אזולה, ונכלאו.

עם זאת, לאחר מלחמת מאה השנה הסתיימה בתבוסות של אזולה ואוזאי, כמו גם את שחרורו של בה סינג סה על ידי מסדר הלוטוס הלבן, מאי וטאי לי שוחררו והורשו לחזור הביתה.

תיאור עריכה

סלע רותח רוק volcanoThe רותח באמצעו של הר געש. ליידי Lostris

הסלע הרותח הוא כלא שמור היטב הממוקם בתוך אגם רותח באמצע אי לכאורה חסר חיים. האדים שעולה מהאגם ומצטברים בתוך השמים מעל זה עושה את זה בלתי אפשרי עבור מלאכות הנישאים באוויר עם אדים חמים הפועלות לתמרן מעל לכלא, משום שהחום מבטל את ההפרש הטמפרטורה, מה שהופך את זה אי אפשר לעוף. הכלא נבנה בחודשים המאוחרים יותר של המלחמה, מה שהופך אותו מודרנית, מדינה של מתקן האמנות. קירותיו עבים מאוד ועשוי מהמתכת ביותר עד למועד בלתי ניתנת להריסה. בין התכונות שלו למערכת גונדולה שהיא הדרך היחידה לסירוגין האי הכלא ותאי הבידוד בשם "קירור" הן. אסירים לא יכולים לברוח בשחייה באגם, כפי שהם יהיו נכוו קשים. מי שמנסה לברוח בכל דרך אחרת, או לכשף אש, נזרקים לתוך אחד מהצידניות.

הכלא הוא הרבה יותר מתקדם מאשר כלא עיר הבירה. הוא מצויד במאה תאים שכולם ניתן לפתוח בו זמנית מחדר בקרה הממוקם מעל לבלוקי התא. האסירים נשמרים כל מאחורי הסורג והבריח במהלך סגר שעות ולתת את זה הכי טוב בחוץ כאשר מתאים את צוות בית הסוהר. כל מי שיפר צווי מאסר או מפריע נזרק לצידניות שתוכננו, תאים של אדם אחד קטנים שנועדו לצנן כשפות אש הבוגדני עד שייכנע.

הפקח אחראי על בית הסוהר הוא אדם אכזרי שלוקח גאווה גדולה במוניטין של הכלא כמבצר בלתי חדיר. לעתים קרובות הוא מילולי או פיזי התעללות האסירים ורק הולך קל עליהם אם הם יעשו מה שהוא דורש. הוא והצבא של שומרים שלו לעתים קרובות לנקוט פרקטיקות אכזריות להעניש את האסירים, כגון מקררים לשמצה ואפילו התלוי הפוכות כדי ליצור כאב פיזי.

חדר חקירותעריכה

כמו בכל מערכת בתי כלא טוב, יש לו את הסלע הרותח חדר חקירות. במקור, הפקח רצה לחדר החקירות צריכה להיות משהו מיוחד, משהו שיש חשש על ידי אסירים. כדי להשיג זאת, הפקח החליט לשים אותו בחדר חקירות אחד "הקירור". זאת, לעומת זאת, התגלתה כבעיה, כחדר התגלה כקטן מדי ולא היה לי קור הקיצוני השפעה שלילית על החוקר. בעקבות זאת, חדר חקירות חדש תוכנן. זו כללה חדר מואר באור קלוש, מתכת במוטות מתכת וכיסא למעצר האדם שנחקר.

חדר קירור עריכה

coolerChit סאנג בצידנית. Thailog

תאי בידוד אלו הותקנו להעניש את האסירים שהעזו לכשף אש או לצאת מקו בסלע הרותח. את הצידניות הוחזקו בטמפרטורות מקפיאות, עם בידוד לאטום באוויר הקריר. כאשר אסיר היה נעול לשם, הם לא היו מסוגלים להרגיש אפילו שביב של האוויר בחוץ החם. בתוך הצידנית, כשפות אש היה בלתי אפשרי; רק לאחר יום בפנים, הוא יוצג באינו יכול להתכופף במשך שבוע שלם. כאשר זוקו היה בצידנית, הוא נשאר חם באמצעות הטכניקה שלו "נשימת אש", ובכך מאפשרת לו לכשף אש ברגע שהוא יצא הצידניות היו חלק בלתי נפרד התוכניות של סוֹק‏ה כפי שהיו הם היו מבודדים לחלוטין:. הם יתנגדו החום העצום של הר הגעש והאגם רותח ולצוף הרחק מבית הכלא של עצמו. בעזרתו של זוקו, סוֹק‏ה משמש כצידנית סירה מאולתרת להימלט הכלא. תכנית זו נכשלה עקב המעורבות והפזיזות של צ'יט סאנג, שניסה לעשות את הצעד הקריר יותר מהר פעם אחת במים ושרפה את עצמו, צורח בכאב ולהזעיק את השומרים.

קשרים בעולם אמיתיעריכה

  • השם והעיצוב של בית הסוהר הוא כמעט בודאות התייחסות לאי אלקטרז, כלא אי בעולם האמיתי, שזכה לכינוי "רוק". כמו במקרה של הסלע הרותח, אלקטרז מתגאה בהיסטוריה של בריחות לא מוצלחות, אם כי שלושה פושעים שמנסים לברוח בשחייה ומעולם לא נמצאו. זה אירוני, כי נקודת אלקטרז הייתה כי כל אסיר שניסה לשחות משם היה קופאת במים, ואילו על הרתיחה רוק כל מי שניסה לשחות משם היה נשרף למוות.
  • זה גם דמיון מסוים לסטלג לופט שלישי כמתואר ב1963 סרט הבריחה הגדולה שבתאי הצינוק שלה נקראים "קירור", וכי השיטה של ​​סוקה לבריחה מעורב הולך בנקודה עיוורת בין שני מגדלי שמירה.
  • אלקטרז בורחי פרנק מוריס, ג'ון אנ'לן, והרעיון של קלרנס אנ'לן היה להפוך את רפסודה ממעיילי גשם ועושה את דרכם למלאך איילנד או בסבירות גבוהה יותר להיסחף עם הזרם לכף מרין. זה דומה לתכניתו המקורית של ​​סוקה של לקיחה אחד מהצידניות ונסחף עם הזרם לצד השני של האגם.

אסירים בולטים עריכה

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית