Fandom

אווטאר Wiki

ז'או

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על הדמות בסדרה. על דמותה בסרט, ראה ג'או.

"

赵 זאו

מידע ביוגראפי

אזרחות

אומת אש

אתניות

אומת אש

מת

100 ASC

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

חום כהה

מידע אישי

בעלות הברית

אומת אש, אש יהוה Ozai, אש אומת חיל ים, צבא אומת אש, קשתי Yuyan

אויבים

זוּקוֹ, אִיירוֹ, ג'אונג ג'אונג, אנג, קָ‏טַ‏רַ‏ה,סוֹק‏ה, שבטי מים, האדמה בריטניה, וואן השי טונג, טווה, לה, יואה

נשק של בחירה

אש

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אש

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

גורם צבאי

עמדה
אדמירל הגבוה [1]
כשפות אש  אדון [2]

סנוף

אש עם חיל ים

הופעה ראשונה

"מקדש האוויר הדרומי"

הופעתו האחרונה
"מצור על הצפון, החלק 2" (בפועל)
"הספרייה" (פלאשבק בלבד)

השמיע

ג'ייסון אייזקס

[התכנית] עוד על זאו

גלריית תמונות (26)
ג'או היה המנהיג של חיל הים של צבא אומת האש. [3] במהלך הקריירה שלו, הוא החזיק בדרגת הסגן, סרן, מפקד, [2] ולבסוף אדמירל. [1]הוא הוכשר כאדון כשפות אש על ידי ערק אדמירל ג'ונג ג'ונג, זאו וגורש הנסיך זוּקוֹ נחשבו יריבים מרימים. אחד מהאנשים החזקים ביותר באומת האש, זאו לקח על עצמו כדי ללכוד את הסמל, אנג, וכמעט הצליח בהזדמנויות רבות. [1] לא כולל הנסיך זוּקוֹ, אדמירל ז'או היה האויב העיקרי של סמל צוות ברוב את האירועים שהובילו למצורו של שבט המים הצפוני. הוא נהרג טווה, רוח הירח, באואזיס הרוח, שהביאה למותו שלו בידות של רוח האוקיינוס ​​הנקמנית. [4]

היסטוריה עריכה

חיים מוקדמת עריכה

בצעירותו, זאו לומד תחת ערק מאוחר אדון כשפות אש , ג'אונג ג'אונג, אבל נשאר בהדרכתו רק ככל שיידרש כדי ללמוד תמרונים הרסניים, שדחה את ניסיונותיה של ג'אונג ג'אונג ללמד אותו המשמעת. [5] זה חוסר שליטה עצמית, בשילוב עם מזגיו סוער, הביא לנטייה לעשות טעויות מטופשות כאשר מתגרים. זאו בדרך כלל התחייב משימות למטרה הבלעדית של מפאר את שמו.
זאו בספרייה של ואן השי טונג.

זאו סופו של דבר הלך על מנת לזכות בקריירה בצי אומת האש. כקצין בדרגת סגן זוטר המשרת תחת שו בכדור ארץ הממלכה, זאו גילה ספריית רוח עצומה הוסתרה מתחת לאדמה. מעוניין ללמוד את המידע שהוא מכיל, הוא חפש דרך גלילה לאחר גלילה לידיעה שעשויה לסייע לו במאמציו נגד שבטי אווטאר ומים, עד שהוא נתקל באיור מפורט עם המילים "ירח" ו "אוקיינוס". [4 ] זה היה שם כי הוא למד על רוחות הירח ואוקיינוס ​​של שבט המים ושבו בני תמותת גלגוליהם אפשר למצוא. הוא גם היה די ואולי אחד שרפה מידע על אומת האש שנרשמה בספריית הרוח [6] לאחר תקרית זו, הוא הפך אובססיבי עם גורלו כביכול:. להרוס את האוקיינוס ​​ורוחות ירח וכשפות מים הסוף. עבור שירותו הנאמן לצבא, זאו קודם במהירות בסולם ההדרגות ועד מהרה הפך לקפטן של הספינה שלו. לאחר נצחון מכריע נגד כלי ממלכת אדמה, לורד האש מתוגמלת זאו על ידי קידומו למפקד חיל ים צי אש. [7] ג'או היה האחד העדים לאגני קאי בין זוּקוֹ ואביו, אש יהוה אוֹזַ‏אֲי , במהלך שרפה את פניו של אוֹזַ‏אֲי זוּקוֹ וגרש אותו מאומת האש. ההנאה שלו בראיית זוּקוֹ סובל הראתה עד כמה אכזרי זאו באמת היה. [8] A

יריבות מרה עריכה

זאו מאותגר לאגני קאי ידי זוּקוֹ .

בשלהיי 99 ASC, זאו פקד בסיס צי אומת אש כאשר זוּקוֹ עגן הספינה ובקש תיקונים לניזק שנגרם על ידי הקרב שלו עם האווטאר.זוּקוֹ תחילה אמר ז'או שהניזק נגרם על ידי להתרסק לתוך ספינת ממלכת כדור הארץ, אך ז'או חש שהוא מסתיר משהו. הוא הזמין את זוּקוֹ מסויג ואִיירוֹ עליז לשתות תה במשרדו. עם זאת, בסתר לבו שצוות של גורש הנסיך נחקר. לאחר החקירה גילתה המפגש של זוּקוֹ עם הסמל, ג'או היה זוּקוֹ ואִיירוֹ מוגבל במשרדו. הוא אמר שהמשימה של לכידה האישית הייתה חשובה מכדי להפקיד את הנער, והודיע ​​על כוונתו לכבוש את הסמל עצמו. המפקד השאפתן והנסיך סורר החלו ויכוח מילולי, שהסתיים בזוּקוֹ המאתגר ז'או לאגני קאי. במהלך הקרב, זאו תחילה היה על העליונה, הודף בקלות התקפותיו של הצעיר והתקפות רבות עצמה משלו. עם זאת, רק כמפקד היה על סף נצחון, זוּקוֹ הצליח לשבור את עמדתו. לחיצה על יתרונו, זוּקוֹ אגרסיביות תקף זאו, עד שהוא היה האדם המבוגר שוכב על גבה. זוּקוֹ נאבק לרגע עם הרעיון להרוג אותו. זאו הפציר בו לתקוף, אבל זוּקוֹ ירה פיצוץ אש קטנה באדמה ליד ראשו כאזהרה, מעשה שגרם זאו לתייג אותו פחדן. [2] זאו הלחימה זוּקוֹ בקרב שלהם.

כזוּקוֹ התרחק מהקרב, זאו זועם ניסה לתקוף עם הגב של זוּקוֹ הסתובב, אך נעצר על ידי אִיירוֹ. אִיירוֹ אמר כי התנהגותו של ז'או בתבוסה הייתה מבישה וחסר הכבוד. אירוע זה הצית יריבות מר בין זוּקוֹ וג'או. [2] זמן קצר לאחר חזרתו של הסמל לעולם, זאו פקד מספר ספינות אומת אש יוצרות מצור בין מי אדמת ממלכת אומת אש ו. במהלך הזמן הזה, הסמל ניסה לחצות את הגבול לתוך שטח אומת אש להגיע למקדש של רוקו. זאו הזמין אנייה לפתוח באש על אווטאר ללא חשש לפגיעת הספינה של הנסיך זוּקוֹ , שהייתה במרדף של הסמל באותו הזמן. אנג הצליח לעבור את המצור, והנחת זוּקוֹ ידע שהיעד של אנג, זאו אפשר זוּקוֹ לעבור את המחסומים ולהמשיך בסמל האישי. הוא אתר את סירתו של זוּקוֹ לרקה של רוקו סמל ו, כי הוא היה אסור משטח ההזנה מחדש אש אומה, נעצר יחד עם חברי זוּקוֹ של אווטר. אנג היה בתוך תא אטום באותה העת, וג'או חיכה לסמל לעזוב את החדר הראשי לעצור אותו גם כן. עם זאת, בשל הקשר של אנג בחייו בעבר והכח הרוחני של היפוך החורף, זאו במקום מצא את עצמו מול אווטאר רוקו ; רוקו שחרר את האסירים והחל להרוס את האי. זאו הצליח להימלט, אך ללא נסיך או סמל, הוא ניסה להציל את כבודו על ידי הכרזה על כל בוגדי חכמי האש, למרות מחאותיהם שרק Shyu עזר סמל. [9]

קידום לאדמירל עריכה

ג'או מנסה לשכנע Shinu לתת לו את הפיקוד על קשתי יןיאן.

מאוחר יותר, בקש שזאו Shinu, מפקד מצודת אומת אש באדמת הממלכה, משתמש בקשתי יןיאן האגדיים שיעזור ללכוד את הסמל. זאו התעקש Shinu בזבז את הכשרון שלהם בשימוש בם כמאבטחים, אך Shinu הלעג שהציד של ג'או לסמל היה לא יותר מאשר פרויקט יוהרה. עם זאת, הגיעה הודעה מאש יהוה אוֹזַ‏אֲי קידום זאו לאדמירל. זאו, לאחר שעלה עכשיו מעל לקולונל, את בקשתו צו. [1]
ג'או החל להשתמש במעמדו כדי לעכב את יריביו, זוּקוֹ, על ידי חסימת היציאה שהטילו עוגן ב. הייאוש של זוּקוֹ לחזור הביתה גדל כמשאבים הגדולים הרבה יותר של זאו נתנו לו יתרון בלכידת הסמל האישי. קשתי יןיאן נתפסו בהצלחה אנג והביאו אותו למבצר. זאו, בטוח שהסמל הובס, נשא נאום לחיילים של מבצר חיזוי נצחון אומת האש האולטימטיבית. שלא בידיעתו, לוחם כחול רעול פנים חדר למבצר ושחרר את הסמל. יחד, הם נלחמו בעבר את השומרים וברחו לשער האחרון, שבו החיילים הצליחו לתפוס את שני לוחמים. זאו הורה הסמל נתפס חיים, אחרת הוא היה פשוט להתגלגל וצרות אומת האש בחיים חדשים, כאשר הרוח הכחולה (כפי שהיה ידוע בהמשך) שנערכה אנג ערובה בחרבות. זאו נאלץ לתת כדי לתת להם לעבור את השער. עם זאת, היה לו יןיאן ארצ'ר לדפוק את הגנב מטווח ארוך. לרוע מזלו, אנג בורח, לוקח את הלוחם הרעול פנים עימו. [1]

ריוניון עריכה

זאו פרצופי אדונו ג'אונג ג'אונג לשעבר.

לאחר ששמע את דיווחי מודיעין של הסמל שראה בעיירת אומת אש במהלך פסטיבל, הוא החל לחפש את הנהרות הסמוכים. שם הוא התעמת עם אביו הזקן כשפות אש, ג'אונג ג'אונג, והכריז כי חיים בטבע צמצמו האדון לפראי. ג'אונג ג'אונג השיב ואמר כי זה היה זאו שאמץ אכזריות, תוך שימוש רק את הצד ההרסני חסר המעצורים בכשפות אש והתעלמות המשמעת הדרושה כדי לשלוט בו. ג'אונג ג'אונג הזהיר זאו שלא להתעמת עם הסמל, אבל זאו התעלם מאזהרות אלה, ביהירות ואמר כי הוא יכול להביס את ילד. אנג הופתע לגלות שג'או היה תלמיד הנאור של ג'אונג ג'אונג , והוא השתמש במה שלמד על המזג של ג'או לרף ביצת האדמירל עד זאו משתולל פותה להרוס שיירה של ספינותיו שלו, מוכיח חוסר האיפוק שלו והמוקד היה נגדו. אנג הצליח לברוח שוב, והשאיר מהורהר ז'או הושפל על כישלונותיו. [5]

ניסיון שני כדי ללכוד את אנג עריכה

שימוש באומת האש הישנה של שליט האש סוזין, זאו הצליח ללכוד את האווטאר שוב.

זאו סופו של דבר מצא את דרכו אל כפר קטן כדור ארץ הממלכה בדרכו עד הצפון. העיר הזאת הייתה קרובה אחד מכמה מלכודות שנעשו על ידי אש יהוה סוזין כדי לפתות בכל נוודי אוויר ששרד שלא ימותו ברצח עם נומד האוויר שלו. כאן, זאו מצא סוחר שריד ועשה איתו עסקה: אם הוא נתן שרשרת נומד אוויר לאווטר אנג כאשר עבר וקבל אותו העניין בהולך אל הרים ואת מלכודות Nomad אוויר, ג'או הייתי לתת לסוחר לנקוט בכל הוא רוצה מהמלכודות. הסוחר הסכים, ועם הגעתו של אנג וחבריו, הצליח להשיג הצלחה נומד האוויר הצעיר אל תוך ההרים. שם, זאו וחייליו חשפו את עצמם ונתפסו אנג. עם זאת, אנג לא נכנע ובג'או נאלץ להגן על עצמו. עם זאת, אנג לו את היתרון, כמו שהוא ידע איך לעבוד את שרידי Nomad אוויר, והביס את ג'או בדורג'ה לפני שנמלט. [10]

מצור על הצפון ומות עריכה

זאו כירת פירטים להתנקש זוּקוֹ.

מאוחר יותר, עדיין chafing מתבוסת קאי אגניו, זאו גילה שזוּקוֹ היה גנב המשמר האזרחי, הרוח הכחולה. יחוש בדעתו למנוע הפרעות נוספות, הוא הורה על קבוצה של פירטים למהנדס ניסיון התנקשות בנסיך זוּקוֹ, אשר הרס את ספינתו בהצלחה, אבל, ללא ידיעת זאו, נכשל למעשה להרוג את הנסיך. לאחר מכן, הוא הוביל את כוח פלישה גדולה במצור על הקוטב הצפוני, למטרות הכפולות של לכידת הסמל ולהרוס את שבט המים הצפוני, עם כביכול האבל אִיירוֹ ככללי. כיון שידע שכשפי מים משך סמכויותיהם מהירח בלילה, זאו תקף במהלך היום, וניצול של המדינה נחלשה משכשפי מים. ביום השני של המצור, כחותיו של זאו הצליחו לחדור את חומות העיר. עם זאת, אִיירוֹ , מתנהג כעוזרו החדש של האדמירל, הזכיר ג'או שאם שבט המים לא מכניע את עלייתו של ירח המלא, את שכשפי מים יהיה בלתי ניתן לעצירה. זאו, צופה כחותיו דוחפים קדימה, פשוט ענה שהוא מתכוון להסיר את הירח כגורם, המפריע את הגנרל לשעבר. זאו ואִיירוֹ הופרעו בקצרה על ידי מתנקשים שבט מים, שנכשלו כישלון חרוץ בניסיונו לתקוף את ז'או, וכתוצאה שמהושלכה לים. המתמשך, זאו הסביר לאִיירוֹ איך לפני זמן רב שהוא נתקל במקרה בסוד הצורה האנושה של רוח הירח בספריית מחתרת, בעת ששירתה כקצין צעיר בממלכת כדור הארץ.אִיירוֹ התווכח עם האדמירל הבטוח בעצמו, מתוך אמונה שהרוחות לא היו לזלזל בם. עם זאת, זאו התנשאות אמר שהוא לא שמע על המסע של אִיירוֹ לעולם הרוח, ושהירח ורוחות אוקיינוס ​​ישלמו את ההשלכות לויתור על חיי הנצח שלהם. זאו להרוג את רוח הירח.

לאחר שרכש את הידע הזה על האוקיינוס ​​ורוחות ירח, הוא השתמש במתקפה של כחותיו כהסחת דעת בזמן שהוא הוביל את אנשיו לאואזיס הרוח ונתפס טווה, רוח הירח. זה גרם גם לירח והשמים הופכים לאדומים, בעוד לוחמי כשפות מים אבדו את יכולות הכיפוף שלהם. האדמירל החל למחוא כפות במאמציו להגשים את ייעודו, בידיעת שהצבא שלו עומד לאבטח את העיר והוא עומד להיות גיבור לאומת האש. עם זאת, אנג וערק הכללי אִיירוֹ התעמתו זאו ואלץ אותו לשחרר את הרוח. האדמירל, לעומת זאת, זועם על הרעיון של להיות מובס, פתאום נהרג הרוח עם פיצוץ אש, ובכך מוחק את הירח מהשמים ושוללים את כל יכולות כשפות מים .אִיירוֹ תקף צוות של ג'או, בתגובה, שגרם לו לברוח מהמקום. הרצח של הירח עורר את זעמו של לה, את רוח האוקיינוס. הרוח לה התמזגה עם הרוח האישית של אנג, ויחד הם משמשים כשפות מים חזק מאוד כדי לנצח את כל הצי של ג'או. זאו הוא נהרג על ידי רוח האוקיינוס.

בינתיים, ז'או עשה ניסיון להימלט, אך התעמת עם זוּקוֹ, שבקש נקמה על ניסיונו של ז'או לרצוח אותו. זאו נלחם עד נסיך רוח הירח שוחזרה על ידי הקרבתה של הנסיכה יואה. רואה את ההחזר של מחציתה השנייה, עזבה את רוח אוקיינוס ​​אנג וחזרה לאואזיס הרוח. כשהובס על ידי זוּקוֹ, זאו בהה בחוסר אמון בירח המשוחזר. באותו רגע, לה, שלא הגיע לאואזיס עדיין, הגיע מהאחת התעלות, תפס זאו מהמשטח והחל למשוך אותו אל המים. כאשר זוּקוֹ רואה זאת, הוא הציע את עזרה על ידי להגיע אליו ואומר לו לקחת את ידו. בעוד זאו בהתחלה עשה ניסיון להגיע ידו של , הוא החליט שהוא מעדיף למות ולא לקבל עזרה מאויבו מושבע. La משכה אותו מתחת למים, שם הוא טבע. בינתיים, כחותיו של זאו היו כמעט, אם לא לגמרי, מגרה על ידי אנג ולואיזיאנה שליט האש אוֹזַ‏אֲי זעמה על ההשתלשלות הזאת. [4]

/wiki/$1

הערפל של נשמות אבודות עריכה

זאו בעולם הרוח מונע לטירוף על ידי רוח הערפל, זאו בטעות טנזין לאביו, אווטר אנג.

זאו לא יאבד, אבל במקום סופו של דבר בעולם הרוח, נאלץ לבלות את הנצח במקום הידוע כערפל של נשמות אבודות. שם, הוא הסתחרר לחוסר יציבות נפשית, מתענג על הישגים שהכריז על עצמו במשך למעלה משבעות שנה לאחר תבוסתו במצור על הצפון. כאשר טנזין, קיה, וומי נכנסו הערפל בחיפוש אחר ג'ינורה, זאו התמודד עם טנזין, שחשב בטעות שאנג, בתקווה שהשיב את כבודו על ידי לכידת אווטר. לאחר שהבין זאו להיות הזוי, האחים נאבקו אותו משם והשאירו אותו מאחור בערפל.

אישית עריכה

אדם קצר רוח, זאו לא לוקח לאבד בקלות.

זאו מצטייר כנרקיסיסט שאפתן, תאב כוח, ציין ליהירותו ומצב הרוח רעה. הטבע המרושע הפשוט יותר שלו עמד בניגוד חריף לזו של הנסיך זוּקוֹ מסוכסכת. בעוד זוּקוֹ רצוי כדי ללכוד את סמל מסיבות אישיות, כלומר חזרת הכבוד ואהבתו של אביו, זאו לא היה מונע על ידי אידאלים גבוהים יותר ופעל רק בעניין שלו, בדרך זו, הוא היה דומה לנסיכת אָ‏זּ‏ולַ‏ה . למרות ששוב ושוב מתעתע וערמומי, ג'או היה די אגואיסטי ואנוכי, על הגבול נרקיסיסטית, רומז סגידה עצמית עמוקה, כפי שכל פעולותיו נראה להגשים מטרות גרנדיוזיות או תצוגה מוחצת: השנאה מונעת כשפות אש , בלתי נשלט, שלו מזג נפץ, בגידתו של חברי אומת אש, התקפה בלתי המידתית בשבט המים הצפוניים, והכי בוטה, אובססית unquenchable עם ההסרה של רוח הירח. בפרט, זאו רציונליזצית גניבתו - ומאוחר יותר, הרצח - של רוח הירח כ" גורל ", והתענג על גניבתו, הכריז על עצמו כאקסטזה" אגדה ", ואפילו הציע כמה שמות שהאנשים יקראו לו בעתיד על הישגו:. "זאו הכובש", "ז'או ירח סלייר", ו" זאו המנוצח " היוהרה שסופו של דבר הבין במערכה האחרונה שלו:. סירובו לקבל היד לעזרה של זוּקוֹ , שהובילה למותו שלו

יהירות זה התממשה בסופו במעשו האחרון, כפי שסירובו לקבל היד לעזרה של זוקו הביא למאסרו בערפל של נשמות אבודות, שבו הוא ירד לתוך טירוף, ממשיך למלמל כותרים מתוצרת העצמי שלו ולטעות טנזין עבור אנג.

יכולות עריכה

כשפות אש עריכה

זאו כשפות אש.

ג'או היה אדון כשפות אש מיומן. בצעירותו, הוא למד תחת ג'אונג ג'אונג, הוא היה אחד מתלמידיו הטובים ביותר של האב, אך בסופו הכישלון הגדול ביותר שלו. ג'אונג ג'אונג ניסה ללמד זאו שלב כשפות אש שלט ולהגביל את כוחם ההרסני המסוכן של אש, אבל ז'או לא הקשיב, והתמקד רק בלימוד הטכניקות ההרסניות. אמנם זה הוביל אותו לפתח מהלכים מאוד חזקים, הוא היה להתגבר בקלות על ידי הרגשות ואבד את השליטה. הדבר בא לידי הביטוי, כאשר אל מול אנג, הוא שרף שלוש ספינות הנהר שלו בזמן להימנע מתקיעות אנג בקלילות. [5] כשהוא נלחם עם הנסיך זוּקוֹ, הוא חסם את ההתקפות בקלות יחסית החזקות של זוּקוֹ ולאחר מכן הגיב בעצמו. ג'או היה בבירור על סף נצחון עד זוּקוֹ פרץ את יציבותו, על עצתו של הדוד שלו, והביס אותו. [2] הוא היה מסוגל לירות פיצוצים גדולים רבים של אש באנג מבלי להתעייף. תקיעות אלה נראים גדולות יותר מרגילים והוא לא הראה להם לגבות לפני הירי. [5] זמן קצר לפני מותו, הוא היו מסוגל להילחם באופן שווה עם זוּקוֹ והמיומנויות המשופרות שלו עד שהקרב שלהם נקטע בלואיזיאנה [4]

כישורים אחרים עריכה

זאו הודף את ניסיון ההתנקשות של האן ללא כל מאמץ.

ג'או היה אסטרטג צבאי מיומן, עד כדי כך שהוא הצליח להשיג קידום לאדמירל. הוא הוכיח את יכולתו הערמומית כדי לנצל משאבי אנוש בהזדמנויות רבות, כגון allying עצמו עם שודדי ים כדי לנסות ולהרוג זוּקוֹ, או נאומים פטריוטיים לתמיכה לעורר כלפיו בקרב חיילי אומת אש. [1] המצור שלו הוכיח את יכולתו בצפון לגייס כוחות גדולים ולהשתמש בתחבולה כדי לעקוף את האויב [12] [11] הידע שלו בטקטיקות נפוצות נהנה גם אותו מאוד;.. האסטרטגיה של ג'או להבחין שזוּקוֹ השתמש בעשן מסך כדי לזרוק אותו על עקבותיו [9] זאו עשה שימוש בקשתי Yuyan המיומנים כדי ללכוד את האווטאר, הוכחת שליטתו ביעילות שהוקצתה. [1] הוא גם הפגין כוח ומיומנות לחימה חמושה, כפי שמעיד כשהוא הצליח להסיט את החניתות שהושלכו לעברו על ידי לין איי, [ כשהוא הדף את ניסיון ההתנקשות של האן לכאורה ללא מאמץ. [4] 5] ו

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של זאו

הופעות עריכה

אווטאר: כשף האוויר האחרון עריכה

ספר אחד: מים (水)עריכה

  • 103. "מקדש האוויר הדרומי"
  • 108. "היום קצר בחלק 2: אווטאר רוקו"
  • 113. "הרוח הכחולה"
  • 116. "העריק"
  • 118. "מאסטר כשפות מים"
  • 119. "מצור על הצפון, החלק 1"
  • 120. "מצור על הצפון, החלק 2"

ספר השנייה: כדור הארץ (土)עריכה

  • 210. "הספרייה" (פלאשבק, אין קווים)

טריווית עריכה

Aasif מאנךף כזאו בכשף האוויר האחרון.

  • בראיון לIGN, מייקל דנטה DiMartino אמר שדמותו של ג'או השראה במקור על ידי הביצועים של ג'ייסון אייזקס כנבל בפטריוט. DiMartino בקש מנהל הליהוק שלו כדי לקבל "מישהו כמו" אייזקס לתפקיד, והיא הצליחה להגיע לאדם עצמו.
  • בראיון IGN אחר, אייזקס אמר שנאמר לו בעת הקלטת התפקיד כדי "להיות עצמך, אבל להיות עצמי האמריקאי שלך".
  • "המצור על הצפון, החלק 2" עם פירוש "אווטאר תוספות" בונוס כי "זאו יש לו ייעוד פשל די", כלומר להרוג את רוח הירח.
  • ג'או היה אחד משני יריבים למות על מסך, [4] איש רפה להיות אחר. [13]
    סדרת
  • של ג'או של מבצעים, מקפטן למפקד לאדמירל, הייתה קצת אחורה. בדירוג ימי מסורתי, הוא צריך ללכת ממפקד לקפטן לאדמירל. דרגת המפקד יכול להתפרש להידמות לשורות העולם האמיתי של קומודור והאדמירל, מאז זאו פקד ספינות מרובות, כגון מצור חיל ים האש.
  • "אווטאר Extras" טען כי ז'או היה ידוע היטב לאיזון הגרוע שלו.
  • "אווטאר תוספות", ציינו כי כאשר זאו קבל קידומו לאדמירל, הוא נשאר ער כל הלילה חוגג אותו.
  • גם לאחר שהועלה לדרגת אלוף, הזיכויים עדיין רשומים בו "המפקד ז'או".
  • למרות התפקיד המרכזי שלו בספר אחד, ג'או לא מוצג על מסך אחר כך מלבד "הספרייה" ולא ישירות הזכיר שוב עד "מקדש האוויר המערבי".
  • בכשף האוויר האחרון, הוא לא היה נהרג על ידי רוח האוקיינוס, אלא על ידי קבוצה של לוחמי שבט מים.
  • "אווטאר תוספות", ציינו כי ז'או שנא שלג.
  • כולל מותו של Tui ב" מצור על הצפון, החלק 2 "ופציעתו של אנג הקטלנית שנגרמה ב" צומת הדרכים של גורל", שממנו שניהם היו לתחיית זמן קצר לאחר מכן, ג'או היה השלישי של תשעה תווים לנצפו למות או נרצח בסדרה המקורית. על פי סדר כרונולוגי, האחרים היו טוו, יואה, צ'ין, ג'ט, אנג, Roku, פאנג, ואיש שרפה.
  • זאו חולק את שמו עם המדינה העתיקה של ז'או בתקופת המדינות הלוחמות של סין. יש לציין, כי המצב של ג'או היה ידוע היטב לאכזריים, אך גם ערמומיים ומוצלחים הגנרלים, כמו גם שאיפת ההתפשטות האגרסיבית שלה, תכונות אדמירל זאו גם בעל. יש לציין, כי המצב של ג'או החל גם די חלש וחסר המשמעות, כמו ג'או החל את הקריירה שלו כחייל בלבד, אך לבסוף עלה לאחת המדינות החזקות ביותר של סין, בדיוק כמו זאו הפך האדמירל גבוה וצבאי מובילים של אומת האש.
  • זאו גם מניות שם עם הסינים בכלל זאו Kuangyin, המנהיג האחראי להקמתה של השושלת סונג הצבאי. Kuangyin היה מעוניין מאוד ברכישת ספרים וידע מאדמות שנכבשו ולא טריטוריה בפועל, בדומה לאופן זאו השתוקק ידע מהמגילות של הספרייה של ואן השי טונג.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית