Fandom

אווטאר Wiki

זולט מאקט ברק

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע ביוגראפי

אזרחות

עיר רפובליקה, רפובליקה המאוחדת

מוצא אתני

אומת אש

גיל

51 [2]

נולד

119 ASC

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

אפור

מידע אישי

בעלות הברית

Triple Threat שלישיה, Shady שין, שתי אצבעות פינג, טריפל איום שלישיה כשף מים, טריפל איום שלישיה כשף אדמה, מאקו (לשעבר), בולין (לשעבר)

אויבים

אמון, שיויונאים, אדום מונסון שלישיה, אגני קאי שלישיה, כשפות המתכת המשטרה

נשק של בחירה

אש, ברק (לשעבר)

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אש (לשעבר)

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

בוס פשע

עמדה מנהיג של שלישיה האיום המשולשת אזרח הרפובליקה המאוחדת של המעמד עליון

הצטרפות

שלישיה איום משולשת

הופעתו הראשונה

"ההתגלות"

השמע

קווין מייקל ריצ'רדסון

"מאקט ברק " זולט הוא המנהיג של שלישיה האיום המשולשת הוא ידוע לשמצה בעיר רפובליקה לפשעים נגד הלא מכופפים;. הוא ידוע גם לבקש מגויסים לפעילות השלישייה שלו בתחנה מרכזית סיטי. בהיותו אחד מראשי הפשע הידוע לשמצה ביותר בעיר, הוא היה הקורבן הראשון הידוע ביכולתו של אמון לקחת אדם מתכופף משם.

היסטוריה עריכה

כמנהיג, זולט מאקט ברק עבד כדי להפוך את שלישיה האיום המשולשת אחד מארגוני הפשע המאורגנים הבולטים בעיר רפובליקה, באמצעות פחד ואלימות כדי לסחוט בעלי חנויות, לגנוב משלוחים, ולסחוט את אנשי ציבור. בערך בתקופה זו, פשע הבוס פגש מאקו, שאותו הוא לימד את דור ברקים וניתוב מחדש כלנער הצעיר היה עובד כרואה חשבון לכנופיה שלו. זולט להפריע זולט בורג fightברק להפריע למאבק בין סיידי שין, מאקו ובולין, קורא לדו קרב לא מכובד.

ב167 ASC, זולט, יחד עם סיידי שין, מאקו, ובולין, צפה במשחק כשפות-Pro כולל מחצבה השחורה חזיר-Q-האורנים, כוללת של מתחרה האגדית זולט, ששין השתלם לקחת צלילה. עם זאת, לאחר שהפר הנדר סיים בנוקאאוט, זולט נעץ בכעס בטבעת תוך בולין גילה כי הוא אמר לי טוזה לא לזרוק גפרור. מנהיג שין מצא ניצבת מול מאקו, בולין, וטוזה בחדר הכושר של האחרון ולשים קץ למאבק. הוא גער בעמיתו למאבק בילדים, והפר הנדר לעולה לו כסף ולא מתנהג בכבוד. זולט כעס התבונן טוזה הציע לאחים הצעירים הזדמנות לחיות בזירת הכיפוף-Pro והלך משם אחרי שהם קיבל את ההצעה.

בתחילתה של המהפכה כיפוף אנטי בסתיו 170 ASC, זולט מאקט ברק היה בין חמישה מאפיונרים כיפוף צולמו לאחר פשיטת שיויונאי על המטה של ​​שלישיה האיום המשולשת. במהלך כינוס שיויונאי, אמון, שספר מעשים רבים של מאקט ברק זולט של דיכוי על פני הלא מכופפים, הציג את בוס פשע הכבול לקהל הבוז של אוהדי שיויונאי שאינם מעוקלת. זולט, מתרגש ומוטרד מהמצב, פשוט אמר שהמשפחה בנדרס שאינו צריך "בו [את עצמם]". להפתעתו הרבה, שיויונאי אז שחרר אותו, ואילו אמון אתגר אותו לקרב כדי לשמור על הכשפות שלו. בזולט הראשון היה מבולבל, שמישהו, במיוחד שאינו נדר, מול אותו מרצונו החופשי, אבל אז הוא חייך ונענה לאתגר. ביטחון עצמי, הוא חזה כי אמון יתחרט לשחרר אותו. תקיעות זולט מאקט ברק כשפות אש זולט ירי אש באמון, בניסיון לשמור על הכיפוף שלו. KettleMeetPot

זולט מאקט ברק התחיל קרב על ידי שליחת סבבים רבים של תקיעות אש באמון, שהתחמק בכל התקפה כדי להתקרב אל זולט. משהבין כי הוא זקוק ליותר כדי להרוג את מנהיג שיויונאי, זולט לאחר מכן תקף את אמון עם זרם קבוע של ברק. עם זאת, המהפכני הכריע אותו בקלות תוך התחמקות מכל ההתקפות שלו. אמון תפס בזרועו של זולט לשלוט הברקים שלו, ולאחר מכן הניח שתי אצבעות על מצחו, ואת ידו השנייה על עורפו של זולט, מפשיט אותו מהכיפוף שלו. במחזה מרשים, הזרם של זולט של ברק המושפל לכשפות אש ולבסוף כבה. לאחר שלקח את הכיפוף שלו, מנהיג שיויונאי להרפות זולט, שהתמוטט על הקרקע. בוס הפשע, לעומת זאת, חזר להכרתו במהירות. סרב לוותר, הוא ניסה firebend באמון ללא הועיל. המום מאובדן יכולות כיפוף שלו, מנהיג שלישיה האיום המשולש שאל אמון על מה שעשה לו. המנהיג המהפכני סיפר זולט, "כשפות אש שלך נעלם. לנצח".

אישיות עריכה

ברק shockedThe זעזע עמוקות ברק מכת הברק שהבין כי כשפות אש שלו נעלם. KettleMeetPot

זולט מאקט ברק ידוע להיות איש בוטה ולעתים קרובות חסר רחמים שלא מהסס לחתוך את האויבים שלו. מאוד בטוח בעצמו, הוא אינו מוטרד ממה שאחרים חושבים עליו, זה בא לידי ביטוי על ידי גישתו הקשוחה כלפי הקהל שאינו נדר קריאות הבוז שהתאסף בעצרת של אמון. הוא גם הראה להיות אמיץ ובלתי מתפשר, כפי שהוא קיבל את האתגר של אמון ללא היסוס ואף ניסה לתקוף את מנהיג שיויונאי כשהוא הובס ושוכב על הקרקע. עם זאת, ברק עמוק הייתי בהלם כשהבין כי כשפות אש שלו נעלם, ורמז כי חלק גדול מהביטחון העצמי שלו תלוי בכיפוף החזק שלו.

יכולות עריכה

אמון לעומת זולט מאקט ברק זולט מנסה להרוג את אמון עם ברקים שניות לפני תבוסתו.

זולט היה מיומן מאוד באמנות של כשפות אש, לאחר ששולט בטכניקות הקשות ומסוכנות של דור של ברקים וניתוב מחדש ברמה גבוהה. לפיכך, הוא היה אחד הבודדים כשף אש הידועים שהם מסוגלים ליצור תאורה בקצב מהיר. זולט גם הוכיח להיות מורה מסוגל, כפי שהוא עבר למטה טכניקות הברקים שלו למאקו היקף היכולות שלו התבררו במהלך הקרב שלו עם אמון;. זולט מועסק מתפרץ מהיר של אש לפני להזדקק ברקים רב עוצמה שלו. הוא הצליח לשמור על זרם יציב של ברק, להשתמש בו כדי לחתוך דרך מבני מתכת מרובים בקלות. בוס הפשע הוא גם פיזי חזק יחסית, שכן הוא אחד מהבודדים שהצליחו לקום מייד לאחר אמון של הסרת של כיפוף והוא גם חזר להכרתו במהירות רבה.

הופעות עריכה

רפובליקת סיטי מולה עריכה

  • "רפובליקת סיטי מולה: חלק 3"

האגדה של קורה עריכה

ספר אחד: אוויר (气) עריכה

  • 103. "ההתגלות"

טריווה עריכה

  • הקו של זולט לאחר אמון הוסר הכיפוף שלו היה זהה לשל אוֹזַ‏אֲי כאשר אנג הוסר הכיפוף שלו: "מה עשית לי?"
  • שחקן הקול של זולט, קווין מייקל ריצ'רדסון, סיפק גם את קולותיהם של בוטאקה והשוער. אלה משלים את תפקידיו הקודמים כטירון, היפו הגדול והרע, Flopsie, וצב אריה בסמל אישי: כשף האוויר האחרון.
  • זולט הוא האדם השלישי הידוע לאבד הכשפות שלו ביקום אווטאר, אבל ראשון שעשה זאת באגדה של קורה, והאדם הראשון הידוע לי נלקח מן הכשפות שלו על ידי מישהו שהוא לא אווטאר.
  • זולט הוא גם האדם הראשון מלבד אוֹזַ‏אֲי שהוכיח את היכולת להיות מסוגל ליצור תאורה בקצב מהיר. מאקו מאוחר יותר גם מוצג דור מהירות הבזק.
  • זולט בעל מבטא כמו של מאפיונר איטלקי.
  • תורתו של זולט של דור תאורה וניתוב מחדש למאקו נחתכו מהתכנית כדי לחסוך זמן.
  • זולט מוצג בכרזת מבוקש ביותר, יחד עם אמון במטה המשטרה בעיר ברוכים הבאים למשחק רפובליקה..

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית