Fandom

אווטאר Wiki

זירת האולימפיכסף

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

זירת האולימפיכסף

מידע פיזי

מקום

רפובליקת סיטי

ממשלה

עמדה

זירת האולימפיכסף

בעלים

Butakha

הופעה ראשונה

"עלה ברוח"

מיקום על המפה

מפה של כדור הארץ

סמן

אולימפיכסף-הכיפוף היא המקום שמארח משחקים רשמיים פרו כיפוף ברפובליקת סיטי. בניין ממוקם זהב על החוף, האצטדיון הוא ציון דרך עיר בולטת. חלק גדול מהזירה היה שמאלי פגוע לאחר התקף Equalist, [1] והוא נסגר זמן קצר לאחר על ידי הרשויות. [2]

ההיסטוריה עריכה

לאחר ייסוד הרפובליקה סיטי, האולימפיכסף נבנתה, להיות ההקמה הראשונה אי פעם לארח משחקים פרו כיפוף. [3]

במהלך חייו של מאקו ובולין הרחוב עקב האובדן של הוריהם, טוזה, פרו נדר לשעבר, גילה האחים נלחמים בעיר והציע להם מקום לגור בעליית הגג ואפשר להם לעבוד בעבודות מזדמנות כדי לשלם את שכר דירה, מה שאפשר להקימם צוות פרו כיפוף, את חמוסי האש. [4]

כאשר אווטאר קורה עבר לרפובליקת העיר להתחיל להתאמן כשפות אוויר תחת הדרכתו של טנזין, פרו כיפוף הפנה את תשומת הלב שלה באופן מיידי. היא השאלה אם היא יכולה טנזין להשתתף במשחק בזירה, שסרב מכופף האוויר משמעי. לילה אחד, עם זאת, סמל חשאי עזב אוויר מקדש אי והסתנן לזירה, בטעות למעוד לתוך חדר הכושר, שבו תפס אותה טוזה ואמר לה לעזוב מייד, וחשב שהיא מנסה להתגנב בלי לשלם. בולין הופיע והעמיד פן שהם היו יחד על מנת להוציא אותה מהצרות. לאחר מכן הוא הראה קורה זירה מהאחד מחדרי ההלבשה, שהותיר את אווטאר נדהם. [5]

כאשר כשפף מים של חמוסי האש, Hasook, עזב את הקבוצה, קורה תפס את מקומו. ההתאמות הבאות היו מוצלחות, [5] להרוויח מקום באליפות טורניר ניבכרות-הכשפות סופי נגד Wolfbats הלבן Falls צוות. [6]

ארצות רפובליקת המועצה מאוחר יותר מאוימת על ידי אמון לסגור את הזירה למשחק הגמר, או "השלכות חמורות" שעלולות לבוא. המועצה הסכימה בתחילה לעשות זאת, אולם הראשי לין ביפונג התערב, וקבע כי היא תגן על זירה ואת הצופים עם קציני כשפות המתכת, מה שהופך את רוב חברי המועצה לשנות את דעתם בעניין. ארנה נהרסה האולימפיכסף זירת האולימפיכסף -כיפוף נהרסה אחרי ההתקפה של שוויוניות. הליידי Lostris

כאשר Wolfbats מטעה נצח את המשחק, שוויוניות שחדר כצופים המשיך הלם שוטרים, לין, וטנזין עם הכפפות המחושמלות תוך האמון וכמה מאנשיו נכנס לזירה, מכניע את חברי צוות המנצח והסרתם הכיפוף . בבריחתם דרך תקרת הזכוכית של הזירה באמצעות ספינת אוויר, פצצה התפוצצה בזירה, השמדת חלק גדול מזה. הסמל קורה ולין ביפונג ניסו לעצור את שוויוניות ידי רודף אותם, ולאחר מכן התפתח קרב על הגג. עם זאת, לאחר שהפיל את הסגן של כיפת הגג, הזכוכית מתחת קורה נשבר והיא החלה לרדת, ואלצה את לין להפיל המרדף שלה ולשמור את הסמל הצעיר. [1]

לאחר מקרה זה, זירת האולימפיכסף נסגרה, ואלצה את מאקו ובולין לעזוב את ביתם ולעבור לאחוזת סאטו לאחר הזמנתו של עסאמי. [2] זירת rallyThe שוויוניות במהלך עצרת נצחון שוויוניות. KettleMeetPot

לאחר ההצלחה של שוויוניות במהלך הקרב על רפובליקת סיטי, זירת האולימפיכסף הייתה מכוסית בכרזות שוויוניות, והייתה במיקום שנבחר לעצרת נצחון שוויוניות. כאמון דבר אל הקהל בעצרת, לעומת זאת, הוא נחשף כwaterbender ידי הסמל קורה , כדי שהקהל לא האמין. קרב אינטנסיבי התפתח לאחר מכן, עם קורה פיצוץ סופו של דבר האמון לתוך הנמל דרך כשפות אוויר. אמון אז החל waterbend כדי למנוע את עצמו מטביעה, למרבה הזעזוע מתומכיו לשעבר, ונמלט מהמקום. [7]

שישה חודשים לאחר המהפכה אנטי הכיפוף, הזירה נבנתה מחדש ותחרות פרו כיפוף חזרה לאצטדיון.

תיאור עריכה

פריסה חיצונית עריכה

זירת האולימפיכסף היא מבנה עצום, בעלת כיפת זכוכית הממוקם על חצי אי קטן; שביל צר מחבר בין הכניסה לבניין ליבשת. כעדות לפופולריות של הספורט, חיצוני של הזירה יש מראה זהוב ומואר בלילה. הבניין מורכב ממבנה ולא מלבני עם ארבעה עמודים גבוהים בכל פינה וכניסה מוזרה בצד הפונה לעיר. רוב הזירה יושב מתחת תקרה מורכבת בעלת כיפת זכוכית. שני פתחי כניסה לצאת מהצדדים של הפלטפורמה העיקרית שתומכת בבניין מעבר לים: שני ביתנים קטנים הממוקמים בקצותיהם.

הזירה היא מרווח מספיק כדי להחזיק את הטבעת, מאגר גדול של מים מתחתיו, ישיבה לצופים, חדר הכושר ואימון אחד לפחות. [8] יש לו גם מערכת הגברת קול מרשימה, כשדרנים להשתמש מיקרופונים להעביר קולם לאורך כל הזירה.

משחק שדה עריכה

הפנים של ארנה interiorThe זירת האולימפיכסף . הליידי Lostris

שדה המשחק מורכב מטבעת ובורה מים. הטבעת פרו הכיפוף היא הפלטפורמה שבה הצוותות להתחרות במשחקים. הוא מופרד לשני צדדים שווים, אחת אדומה ואחת כחולה, כל שבריר לשלושה אזורים. כל הטבעת נמצאת במרכז הזירה. גדל בגובה ניכר, הטבעת נתמכת על ידי ערימות עבות שתעמדנה אותו לבור מים שמתחתיו. בנוסף, דיסקים קטנים 21 עשויים מאדמה זמינים בכל צד לכשפי אדמה לנצל במהלך תחרות.

שדה המשחק יש גם כמה פלטפורמות ניידות המאפשרות לשחקנים להיכנס לזירה. שופטים לנטר את הטבעת מדוכנים שהועלו לצדיו.

מושבים עריכה

הזירה יש מספר רב של מקומות פנויים לצופים. היציעים מסודרים באופן מדורג, ויצרו שורות ארוכות, שכבות של מושבים עם מדרגות המספקות גישה לכיסאות. יש גם יותר פרטיים ומרפסות בלעדיות לאזרחים חשובים או עשירים הכוללים מושבים אדומים נוחים ואלגנטיים.

רדיו תא עריכה

בצד אחד של הזירה הוא תא בצורה מלבנית שהוא מרוכז ולכן הוא יכול להיות השקפה שלמה של שדה המשחק. זה מקום שבו שדרן רדיו מספק את השקפתו במשחק ומתאר אותה לקהל המאזינים.

חדר הכושר של טוזה עריכה

חדר כושר האולימפיכסף של gymטוזה. הליידי Lostris

איפשהו בתוך הבניין נמצא חדר הכושר של טוזה, שם אש חמוסים לעתים קרובות התאמן. עליית הגג שלו הייתה בעבר ביתו של בולין מאקו ו.

חדר הכושר הוא מקום גדול שבו יכולים לאמן צוותות לגפרורים. זה כולל את כלים הדרושים לפרקטיקה: דיסקי אדמה, רשתות, משקולות, תיקי ניקוב, וכו '[5]

Attic עריכה

עליית הגג של חדר הכושר של טוזה היא ביתו לשעבר של מאקו, בולין, וגורש פאב. עליית הגג יש דלת פתח קטנה ברצפה לכניסה ויציאה, שטח הלופט, ואפילו מטבח קטן דמוי לבישול. עליית הגג גם מספקת נוף נהדר מחלונות הרבים שהוא מספק.

דמויות בולטות עריכה

◾ Butakha ◾ מאקו ◾ בולין◾ טוזה ◾ שופטי האולימפיכסף ◾ קריין טבעת ◾ שירו ​​Shinobi ◾ צוותות האולימפיכסף

טריווית עריכה

◾ זירת האולימפיכסף דומה מאוד הקדוש ביותר סיקי, Harmandir סאהיב ממוקם בודו, נקרא בדרך כלל במקדש הזהב. שני המקומות יש את המראה הזהוב הייחודי בקומות העליונות ומוקפים בגופי מים. יתר על כן, צוות בולט פרו כיפוף היה ידוע כTigerdillos מקדש הזהב. ◾ המגרש וברכת מים מתחת הוצאו לעצרת נצחון שוויוניות.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית