Fandom

אווטאר Wiki

חמוסי האש

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על צוות פרו כיפוף. לבעלי החיים, ראה חמוס אש.

חמוסי אש

מידע כללי

מנהיג (ים)

מאקו (לשעבר) קורה

חברים בולטים

מאקו (לשעבר) בולין קורה (לשעבר) Hasook (לשעבר)

מייסד (הים)

מאקו, בולין

מטה

רפובליקת סיטי

סנוף

תעשיות עתידיות (לשעבר)

מטרה

לנצח את טורניר Pro-הכיפוף (בשנה) עצור עמון וEqualists (לשעבר)

מידע כרונולוגי

"עלה ברוח" עריכה

את החמוסים עתידי תעשיות האש, הידוע גם בפשטות את חמוסי האש, הם צוות פרו כיפוף בעבר בהיקף של מאקו, קפטן הקבוצה וfirebender של הקבוצה, בולין, אח כשפות אדמה , והסמל קורה, waterbender של צוות והחדש ביותר חבר. יחד הם התחרו בטורניר Pro-הכיפוף בתקווה לזכות בפרס הכספי אליפות. הקמע של הקבוצה הוא גורש פאב, חמוס המחמד של אש בולין. נכון לעכשיו, צוות מורכב מבולין ושני חבריו לקבוצה חדשים, כמו מאקו וקורה השאירו את הקבוצה.

ההיסטוריה עריכה

הפיכת צוות    

כשהגיע לרפובליקת קורה עיר והתמקם באוויר בית המקדש איילנד, היא הגשימה את חלום הילדות שלה, צופה במשחק פרו כיפוף לעוצמה הייתה בהישג יד. טנזין אסר עליה לצאת מהאי, ולאחר מכן מלראות משחק כיפוף, כאשר קבע שהספורט היה "שם ללעג את המסורת הנאצלת של כיפוף". עם זאת, קורה שקט התגנב החוצה לילה אחד ושח לרוחב המפרץ כדי לצפות במשחק בכל מקרה.

מאקו התעלמות קורה נרגש על המפגש הראשון שלהם.

בעוד קורה חקר את זירת Pro-הכיפוף, היא נתפסה על ידי Toza.בולין , שעבר במקום בדרכו למשחק, שוחרר בערבות אותה מהמצב. על פי ההזמנה של earthbender, היא צפתה במשחק מהאחד המקומות הטובים בזירה. ממש לפני שהתחיל משחק, בולין הציג קורה לאחיו וחבריו לקבוצה, מאקו. את המוניטין שלו כשחקן מעולה קדם לו, כקורה ששמע אותו מנגן ברדיו והיה להוט לפגוש אותו. מאקו, מצד השני, התעלם לחלוטין קורה ויצא לזירה.

בחצי הגמר של סיבובים המוקדמים לפני הטורניר הרשמי Pro-הכיפוף, את חמוסי האש דרושה כדי להתחרות נגד Tigerdillos מקדש הזהב, המתחרה הקשה ביותר שלהם עד כה. את חמוסי האש תוארו כצוות טירון שעשה את זה עוד יותר מכל אחד צפוי באותה העונה. עם צרות, צוות הצליח לנצח את המשחק בנוק אאוט, והמשיך לגמר ביום למחרת. עם זאת, מאקו וHasook, שהיה אז waterbender של צוות, היו חילופי מילים לאחר המשחק; מאקו האשים אותו עושה יותר ניזק מאשר תועלת, כמעט עלה להם במשחק, Hasook משפט לא התייחס באהדה ל.

קורה במשחק הפר הכיפוף הראשון שלה.

כשמשחק הגמר עומד להתחיל נגד דובי הברווזן, Hasook לא הופיע, וכמעט גרם לצוות ייפסל. קורה התנדב ברגע האחרון כדי לתפוס את מקומו כwaterbender של הקבוצה, ובכך נכנס לסמל ארנה Pro-הכיפוף בפעם הראשונה כחבר של חמוסי האש. להיות השחקן "הכחול" של הקבוצה, קורה היה מטרה עיקרית של הקבוצה היריבה ויעלה אש חמוסי שני הסיבובים הראשונים. עם זאת, סופו של דבר מקבל את העיקרון של הקצב של המשחק, קורה הצליח להפוך את הדברים מסביב בסיבוב והצמיג 3 מתוך דובי Platypus ידי השתמטות כל ההתקפות שלהם באמצעות תנועות ספירלה מאימוני כשפות אוויר, המאפשר לחברי צוות שלה להכות בחזרה בכל כוח . את חמוסי האש נצחו את המשחק עם נוקאאוט, הבטחת המקום שלהם בטורניר Pro-הכיפוף. [1]

את טורניר Pro-הכיפוף עריכה

במהלך אימון מוקדם, צוות בקר את Butakha, מייסד Pro-הכיפוף, שבאו למסור את כסף הזכייה של המשחק האחרון למאקו. עם זאת, הוא הוחרם באופן מיידי את הכסף שוב כתשלום עבור ציוד, דמי שכירות, והלוואות. הוא גם בא לאסוף 30 אלף yuans מהשחקנים כמו כניסה לסיר האליפות. עם זאת, מאחר שצוות לא צריך את הכסף, הוא נתן להם כמה ימים כדי לאסוף אותו, או שהם יהיו מחוץ לטורניר. [2] חמוסי האש היו בחסות סופו של דבר על ידי הירושי סאטו, בתנאי שהם לבשו את לוגו תעשיות העתיד על מדיהם. אז הם הוכנסו לתוך טורניר Pro-הכיפוף בשם "חמוסי אש תעשיות העתיד". [3]

במשחק הראשון של הטורניר, הנבחרת יצאה במהירות ירי. עובדים יחד כמכונה משומנת היטב, הם בקלות נצחו את Rabaroos החולות האדומים בכל השלושה הסיבובים.

בולין מנסה להניע חבריו לקבוצה לעבוד ביחד.

מעבר לרבע הגמר, המשחק השני של הנבחרת נגד Boarcupines לא עבר גם כן. הם הובסו בסיבוב הראשון, אם כי בסיבוב השני, העמידות והחוזק של בולין הובילו אותם לנצחון, למרות שזה היה ברור שצוות לא היה בקצב עקב סכסוך בין קורה ומאקו. לאחר עניבת סיבוב שלישי, בולין התמודד צ'אנג בשובר שוויון פתאומי של מוות, ומצא את עצמי זוכה בסיבוב, נותן את הנצחון לקבוצה.

עם זאת, יריבות רומנטיות בין צוות התחילו לחלק אותם לאחר בולין נפל לקורה, אבל בסופו של לב שבור לאחר שהיו עדים לנשיקת בינה ובין אחיו. כתוצאה מכך, צוות נפל להחריד מסונכרן, מאבד את שני הסיבובים הראשונים של משחק חצי הגמר נגד צרעות Buzzard בהפרש משכנע; מאקו פגע בשוגג בולין במהלך הקרב, וקורה בצע עבירה מיותרת וחספוס רכש לעצמה אוהד צהוב, כשהיא בwaterbent רשמי.

מאקו ובולין הסכימו להיכנע לפני סוף המשחק.

לפני תחילת הסיבוב השלישי,קורה ניסה לעורר את הקבוצה כדי לתת לו הטוב ביותר שלהם לסיבוב האחרון, אבל מדוכדך מאקו ובולין שכבר ויתר. מוסח על ידי בולין לוקח מטבע אדמה לכתף, מאקו הודח מוקדם, ומייד אחרי בולין נפצע, עוזב קורה להילחם לבד בזירה. כאחים עשו את דרכם אל מחוץ למים, הם התנצלו אחד לשני על שאפשרו החלוקה מעל קורה לקרות. כפי שהם היו בדרכם, קורה התחמק המטח של התקפות שהטיחו בה והצליח להשיג כמה קרקע על ידי יישור צרעות Buzzard במיומנות. עם רק 10 שניות לסיום על השעון, היא שחררה התקפת כשפות מים הרסנית, דופק את כל חברים אחד נגד שני ובקיע שלושער בלתי סביר, ובכך להבטיח את אש חמוסי נקודה בקטע הסיום של האליפות.

אחרי הנצחון הזה, הקבוצה התיישבה ההבדלים ביניהם, ומראה על צורה חדשה של אחדות כפי שהם מוכנים למה שהולך באופן ברור להיות אליפות מאתגרת נגד האלופים האכזריים השלוש פעמים המכהנות, את Wolfbats הלבן נופלים. [4]

צוות היה מתאמן למשחק כשהם שמעו אמון מאיים ארצות רפובליקת המועצה דרך הרדיו לסגור ארנה Pro-הכיפוף. הם עשו את דרכם לבניין העירייה בנאגה וניסו להתווכח עם המועצה, אבל הם כבר החליטו לסגור את הזירה. עם זאת, הודות להתערבותו של לין ביפונג , שהציע ביטחון ממשטרת כשפות המתכת , המועצה הפכה את ההחלטה והתירה את הטורניר להמשיך כמתוכנן.

קורה  לדפוק Tahno בשובר השוויון שלהם, ובכך חטף את הסיבוב השני לחמוסי האש.

צוות נאבק במשך סיבוב אחד, וכמעט אבד את המשחק דרך נוקאאוט ברגע, אבל קורה ומאקו בקושי החזיקו מעמד, והסמל השיק אותו בחזרה לטבעת כדי לשמור את הקבוצה בחיים. בסיבוב השני, את Wolfbats החל להשתמש במספר מהלכים לא חוקיים שהפקידים נראו להתעלם, מה שגרם למאקו מאמין שWolfbats השתלם הפקידים. הסיבוב הסתיים בתיקו, עם קורה הלחימה Tahno בשובר השוויון של אחד על אחד. קורה הרדים אותו מוקדם בסיבוב, מתן אש חמוסי הנצחון בסיבוב השני. עם זאת, בסיבוב 3, המשך השימוש שWolfbats מהלכים בלתי חוקיים אפשר להם לנצח את המשחק על ידי נוקאאוט.

לאחר המשחק, את Equalists תקף את הזירה. הסגן דפק את חמוסי אש עם המקלות החשמליים קאלי, ולאחר מכן קשר אותם להודעה על הטבעת. למזלה של הקבוצה, שחית בולין המנומרת גורש פאב במים וסמנה אותו. לאחר מכן הוא אותת לי גורש פאב לנשוך את החבל, שחמוס האש עשה בהצלחה. קורה עזב את הקבוצה כדי להילחם בEqualists בעצמה, באופן ספציפי מבקש אמון. היא לא תגיע אליו, אם כי הסמל היה מסוגל להביס את הסגן ידי הפיל אותו מעל הגג של הזירה. עם זאת, היא נפלה דרך הגג של הזירה, אך נאלצה החייה נצלה על ידי לין. עם חזרתו של קורה , חברי צוות שלה פגש אותה לחיבוק. [5]

כמה חודשים לאחר הטורניר, קורה ומאקו עזבו את הקבוצה, והשאיר את חמוסי אש עם Bolin כקפטן קבוצה ושני חברי צוות חדשים. צוות מוצא את עצמם במאמץ לא מבוטלים, לאבד משחק בנוקאאוט המהיר ביותר בהיסטוריה פרו כיפוף. [6]

רשומה עריכה

בולין מאמר ראשי: בולין

להיות אור על בוהן וההמצאה שלו, מוכיח את עצמו בולין להיות מתחרה ראוי שיכול להחזיק את עצמו בניגוד מבוגר ו- benders פרו מנוסה יותר. הוא מאוד חביב ומצחיק, שמאיר את חבריו לקבוצה כשהם למטה ומספקים כימית קבוצה טובה. נחוש וחזק, והוא לעולם לא יוותר ללא מאבק. גם כאשר הסיכויים נערמים נגדו או שהוא נפצע, הוא ימשיך להילחם עד המשחק נגמר או שהוא דפק את שדה המשחק.

גורש פאב עריכה

מאמר ראשי:  גורש פאב גורש פאב 

גורש פאב, חמוס המחמד של אש בולין, הוא הקמע לחמוסי האש. ככזה, תעשיות עתידיות ספקו לו מדי נבחר לאחר שהפך לספונסר שלהם. לפני המשחק האחרון של העונה, גורש פאב בצע מעשה ההיכרות של צוות עם בולין. [5]

 לשעבר חברים

מאקו מאמר ראשי: מאקו

מאקו, firebender והקפטן לשעבר של הקבוצה, הביא את קבוצתו בחזרה מתבוסה פעמים רבות. סימן ההיכר שלו "הקר הרוח תחת אש" בסגנון, בשילוב עם הכח והזריזות שלו, הפך אותו למתחרה קשוחה. הוא היה מאוד ממוקד ונחוש להביא את קבוצתו כל הדרך אל הגמר של טורניר Pro-הכיפוף, שבו הוא קיווה לזכות בכספי הפרס. קביעה זו באה לידי ביטוי כאשר מאקו החל לעבוד בתחנת כוח עיר הרפובליקה להרוויח את yuans הדרוש כדי להיכנס לאליפות. הירושי סאטו מאוחר יותר הסכים לתת חסות חמוסי האש, כל עוד הם לבשו את לוגו תעשיות העתיד על מדיהם. בזה, מאקו הראה התלהבות רבה, אשר נוסף מוצגת על אהדתו לקבוצה שלו. מאקו בדרך כלל טפל בtiebreakers, לעומת זאת, הוא לא היה גאה מכדי לתת לחבר אחר בצוות לתפוס את מקומו כאשר הם הרגישו שזה נדרש.

קורה עריכה

מאמר ראשי:  קורה 

קורה הצטרף לחמוסי האש במהלך פרק הסיום של הסיבוב המוקדם לטורניר Pro-הכיפוף כאשר Hasook לא הופיע וצוות כמעט עמד בפני פסילה. לאחר התחלה קשה, היא סוף הסוף קבלה את העיקרון של הקצב של המשחק והוכיחה לעצמה להיות תחליף ראוי לwaterbender של צוות. אחרי שהם זכו בפרק הסיום של הטורניר במוקדמות, קורה לצמיתות הצטרף לצוות כדי להתחרות בטורניר. למרות newbie בנבחרת, המיומנות של קורה הכיפוף, הזריזות, הסיבולת, והעקשנות הוכיחו להיות נכס אמיתי עבור הקבוצה יותר מפעם אחת. היא באמת האמינה בקבוצה ואף פעם לא ויתר.

Hasook

מאמר ראשי: Hasook Hasook, waterbender לשעבר של חמוסי האש.

Hasook היה waterbender של הקבוצה לפני שהוא הוחלף על ידי קורה. יחד עם מאקו ובולין, הוא הצליח להביא את חמוסי אש לחצי הגמר של הטורניר במוקדמות, בו הם מתמודדים את Tigerdillos מקדש הזהב. במהלך משחק זה, הוא תמיד היה היעד הראשון של Tigerdillos ונדחק לאחור בקלות. לאחר שהפסיד בסיבוב הראשון, היה Hasook נזף במאקו כדי לקחת את עצמו ביחד. למרות שאש החמוסים הצליחה לנצח בסיבוב השני, Hasook כמעט אבד את המשחק בנבחרת כשהוא כשלו בסיבוב השלישי, וגורם בולין להיות נוקאאוט של הטבעת איתו. מאקו סופו של דבר הצליח לנצח את המשחק, אך לאחר מכן הוא האשים Hasook לתבוסה הקרובה של הקבוצה. בעקבות חילוקי הדעות שלהם, Hasook לא הגיע לפינאלה, וכמעט גרם לצוות ייפסל. [1]

טריווית עריכה

■ אחת שיטות אימון של חמוסי האש מורכבת מזריקת כדור אחד לשני מבלי להפיל אותו. [2]
■ במהלך אימון גב אל גב, את חברי צוות תקיפה אחד את השני עם האלמנטים שלהם, מאמן את זריזותם וזמן תגובה. [4]
■ מאז חמוסי האש הם צוות טירון, הם מקבלים את הנקודות בזמן הגרוע ביותר בחדר הכושר לאימון, כלומר בשעתי הבוקר מוקדם. [2]
■ מאקו בדרך כלל נלחם בtiebreakers. עם זאת, הוא לא ראה במשחק שובר שוויון. [4]
■ חלק מהאוהדים של חמוסי האש רוצה cosplay כחברי צוות. [5]
■ בעת הכנה לאליפות, אש החמוסים התאמנו על תמונות של Tahno. [5]
■ צבע העיניים של כל אחד מחברי האדם של חמוסי האש עולה בקנה אחד עם הצבע הסטריאוטיפי שלהם הכיפוף; קורה יש כחול למים, יש בולין ירוק לכדור הארץ, ויש מקו ענבר לאש.
■ בולין הוא החבר היחיד שלא נצח את קבוצה יריבה על ידי עצמו.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 "עלה ברוח". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '2, ספר אחד: אוויר

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
3. ↑ "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
4. ↑ 4.0 4.1 4.2 "הרוח של התחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 5.3 "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​מהירות טיסת הראש (13 ביולי 2012). האגדה של קורה Comic-Con 2012. מקור: ב -30 ביולי, 2012.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית