Fandom

אווטאר Wiki

טכנו טנק

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

טכנו טנקי טכנו טנקים במפעל שיויונאי.

טנק טכנו הוא חליפה ממוכנת גדולה מיוצרת על ידי הירושי סאטו לשימוש על ידי שיויונאים. נבנה מתוך פלטינה מוצקה, זה היה אטום לכשפות המתכת.

היסטוריה עריכה

סאטו ב טכנו טנק הירושי סאטו הפעלת טנק טכנו. KettleMeetPot

לאחר שקבל טיפ מעובד תעשיות עתיד, אווטאר קורה, טנזין, ולין בייפונג נפגש המודיע מתחת לגשר דרך המשי. שם, הוא הסביר שהירושי סאטו מפוברק נשק שיויונאי מתחת האחוזה שלו, והיה בתהליך של פיתוח נשק חדש, חזק יותר למהפכה. מאוחר יותר באותו הלילה, לאחר שהמשטרה מצאה כשפות המתכת והסתנן מפעל שיויונאי סודו של הירושי, הם גילו כי כלי נשק חדשים אלה היו בצורה של רובוטים גדולים, ממוכנים. הטנקים טכנו, שהיו נהוגים בידי שיויונאים, תקפו קורה והפולשים האחרים. קורה, טנזין, לין, והשוטרים האחרים היו נכה במהירות במהלך הקרב עם הענקים מכאניים. הקבוצה, לעומת זאת, הייתה נועז חולץ על ידי בולין, מאקו, ואסאמי בעוד שיויונאים נכבשו גורר את השוטרים שנותרו למשאיות שלהם. לאחר חטיפתו של קורה, החיפוש אחר דמות הרשה לין את ההזדמנות להציל את הקצינים שנתפסו ברשת המנהרות מתחת לעיר רפובליקה, אשר היה בשימוש כבסיס שיויונאי מתחת לאדמה. לין, טנזין, ושאר צוות הפכו סמל מוקף ברשת תת קרקעי המעקה לצד הקצינים חולצו, לפינה על ידי שיויונאים וטנקים טכנו. עם זאת, לין נמנע עימות באמצעות כשפות המתכת כדי ליצור נתיב מילוט חלופי דרך התקרה. את שיויונאים מנוצל מספר טנקי טכנו במהלך הקרב שלהם לרפובליקת סיטי. הטנקים בעיקר תקפו את מטה המשטרה וקציני מתכת לבושים חטופים באמצעות מגנטים גדולים שהיו מחוברים לזרועותיו של הטנקים. קצינים שנתפסו אלה כללו סייקון הראשי ושיר נושא משרה. בנחיתות מספרית, טנזין נהל קרב אבוד נגד הטנקים. עם זאת, את טנקי טכנו הובסו לאחר מכן בעזרת יתר חברי צוות אווטאר, שנכנסו לקרב אחרי כניעתו הקצרה של טנזין. של אסאמי טכנו טנק אסאמי סאטו באמצעות טנק טכנו להשמיד מספר גדול של biplanes שיויונאי בשדה התעופה הסודי של הירושי.

טנקי טכנו רבים הקיפו את זירת האולימפי כשף במהלך העצרת של אמון. היו גם מספר גדול נוכח בשדה התעופה הסודי של הירושי. אחד הוחרם על ידי אסאמי להרוס biplanes שיויונאי. בינתיים, כבולין נצל את ההזדמנות כדי לפגוע במסלולים של שדה התעופה, שלושה טנקי טכנו ניסו לעצור אותו. עם זאת, כאשר הם ירו רצועות חשמליות שלהם, נאגה תפסה את כל שלושת החבלים בפה שלה ומשכה אותם, גורמת לטנקים לאבד את שיווי משקל באלימות והופכת אותם לבלתי שמיש.

תוך השמדת biplanes, אסאמי התעמת עם אביה, שהיה גם בטנק טכנו. שתיים עוסקים בקרב קצר, שגרם בסופו של הירושי להצהיר כי אין תקווה לאסאמי. בדיוק כמו הירושי עומד לספק את המכה הסופית לבת שלו, טנק טכנו הותקף על ידי בולין, שהשיקו נתחים גדולים רבים של אדמה בו. סופו של דבר נטש את הטנק שלו וניסה להימלט ברגל, אך נתפס כאשר אסאמי משמש טנקה טכנו להשיק Bola חשמלי בו.

עיצוב עריכה

cockpitInside של טנק טכנו תא הטייס של טנק Mecha. KettleMeetPot

הטכנו טנקים הם רובוטים גדולים, ממוכנים עשויים מפלטינה - מתכת כל כך טהורה שכשפות המתכת אין כל השפעה עליו; שריפות שנוצרו על ידי נמוך עד בינונית ברמה נראה כשפות אש גם יש לא מעט השפעה על השריון שלו. הם מסוגלים תנועה על ידי ניצול שתי השרשרות דמויות טנק. יש להם את טנקי טכנו גם שתי ידי דמויות טופר עם שלוש ספרות גדולה ויכולים לירות טופר שני ראשים נשלף באמצעות כבל מתכת באמצע את ידיהם. חלקם תצוגה רק אחת מכפות ידי כאלה, שיש לו מגנט ענק שבו יהיה אחרים. הם מסוגלים לייצר חשמל ובפיזורו באמצעות ידי המתכת שלהם וטפרים לחשמל את יריביהם. בנוסף, הטנקים הם מסוגלים לירות את דיסקים מתפתלת, הממוקמים באת החורים בין כל ספרה, המכילים כבלי מתכת שסבך סביב קורבנותיהם ולאחר מכן לחשמל אותם. הטנקים גם ספורט מספר האורות ירוקים על פלג הגוף העליון שלהם.

פלג הגוף העליון והראש של ספורט המכונה מספר חלונות זכוכית, אשר בתורו לספק למפעיל עם נוף של 360 מעלות של הסביבה שלהם. בנוסף, הגוף מורכב ממספר רב של לוחות מתכת שפתוח וסגור כדי לאפשר שיויונאים להיכנס ולצאת טנק טכנו. כלי הרכב להישאר זקופים על ידי גלגל שלישי מאחורי הגוף העיקרי, זה נותן שיטה דמוית תלת אופן של תנועה. סאטו נועד כלי רכב אלה עם פקדים דומים באופן הדוק לדגמי המלגזה החברה שלו מייצרת, הקלה על עקומת הלמידה של הפקדים.

נשק עריכה

capturedסייקון להיות סייקון שנלכד על ידי המגנט הגדול על טנק טכנו.

הטנקים הם מסוגלים לירות דיסקים המכילים כבלים שדרכו ניתן למסור דחף חשמלי רב עוצמה, שמסוגלים לייצר כל פרט הלא מודע. כמו דיסק, יכול להיות ירה אותו משם בדייקנות רבה, ופעם אחת חבלים הנישאים באוויר, שלוש עולים משלושה חורים בצד, כאשר החבלים האלה לכשפף הקורבן שלהם, הם יחשמלו אותם כמעט באופן מיידי.

במהלך המתקפה על רפובליקת סיטי, הוכיח כי כמה טנקים מצוידים במגנטים גדולים המשמשים ללכידת שוטרי כשפות המתכת באמצעות המדים המתכת שלהם.

חולשות עריכה

טנק טכנו הרס הרס טנק טכנו.

למרות שהם מאוד תכליתיים חתיכות של מכונות, העיצוב של טנק טכנו הציג חולשות שונות נגד הלא כשפי המתכת. אם מים הוא שפך לתוך שקע הפליטה של ​​המכונה, בצורה של צינורות על הגב שלו, את המנוע יהיה דוכן, והשאיר אותו בלי יכולת לזוז או לתקוף. בנוסף, מאז הפלטינה היא לא בהכרח עמידה, כוח מספיק יכול לפרוץ את ההגנה של הטנקים, כפי שניתן לראות, כאשר לין ביפונג הצליח לחבוט כמה חורים לתוך תא הטייס של הטנק באמצעות הלהבים נסתרות של כפפותיה מפרק.

טנקי טכנו יכולים גם יש להם דחפים החשמליים שהופעלו נגדם על ידי כשפי אש מסוגלים ניתוב מחדש ברק, וכתוצאה מכך תקלה חשמלית. הם יכולים להיות בקלות גם הרימו ונדחפו על ידי תקיעות כשפות אוויר גדולות, בעוד כשפות אדמה התקפות מלמטה יכול להפיל אותם איזון. גם טנקי טכנו להחזיק מספיק מאמץ כוח בזרועותיהם כדי לגרום נזק כבד למכונות אחרות. ניתן תהיה לנצל את רצועות חשמליות לדפוק את הטנקים משיווי המשקל ולנטרל אותם.

טריוויה עריכה

  • סכמטית לטנקי טכנו ניתן לראות על הקיר בשיחה של הסגן עם אמון כאשר קורה הודיע ​​על הגעתה בעיר רפבליק סיטי. *כמו מצבים אחרים ממוכנים שונים של התחבורה בעולם של דמות, את טנקי טכנו הם מחשב שנוצרו, בניגוד ללהיות רתום להישג יד.
  • בחיים אמיתיים, פלטינה טהורה היא מתכת נזיל מאוד, כמעט רכה כמו זהב, ויהיה חסרי תועלת כמו שריון. בנוסף לכך, פלטינה היא יקרה מאוד, מה שהופך את השימוש בה עוד יותר בשריון בעייתי במקרה טוב. זה, עם זאת, יש נקודת התכה גבוהה מאוד, 3214.9 ° F, מה שהופך אותו כמעט בלתי חדיר להתקפות כשפות אש.
  • הטנקים טכנו לערוך הקבלות רבות מהזקיפים בX-Men, את האבות הגדולים מסדרת משחקי וידאו Bioshock, כמו גם בפלטפורמות הניידות המוגברות של סרט אווטאר של ג'יימס קמרון. בנוסף, הם נראים קצת דומים לטכנו המצית מסדרת Battletech המערבי. העיצוב החזותי "כבד" ורגליים גלגלים / חתרו גם קבלות לScopedog מסדרת אנימה VOTOMS טרופר השריון. התצורה תלת האופן ההפוך שלה יכולה להיות בהשוואה לטנק הצאר, רכב מסיבי, ניסיון שנבנה על ידי הרוסי במלחמת העולם הראשונה.
  • פי אסאמי, טנקי טכנו מופעלים ובנוי באופן דומה למלגזות תעשיות עתיד.
  • היצירה של כלי רכב אלה ביקום אווטאר עשויה למשוך במקביל לעובדה שבשנת 1920, כלי רכב משוריינים היו להיות מיועדים לקרבות בעתיד אחרי מלחמת העולם הראשונה הוכיחה טנקים יכולים להיות מאוד שימושיים.
  • פי היוצרים בקורה: ביצוע של מרתון מקרא, המראה החזותי של טנקי טכנו בהשראת עבודותיו של ז'ול ורן והעיצוב התבססה על חליפות צלילה של המאה ה -20 ותחילת המאה ה -19.

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית