Fandom

אווטאר Wiki

טכניקות כיפוף מיוחדות

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

בתוך שלושה מתוך ארבעה סגנונות כיפוף, קיימים טכניקות כיפוף מיוחדות שרק נדר מיומן יכול לנצל. בהתאם למיומנות הכיפוף המיוחדת, רמות שונות של שליטה נדרשות להיות מסוגל לתפעל מחוץ לברכת צעד מסוימת.

תוכן

[להראות]

מדיה:עריכת כשפות מים

מים הם המגוונת ביותר מארבעת אלמנטי הכיפוף, המאפשר לכל אחד משלושת מצבי הצבירה: נוזל, או מוצק גז. בהתחשב בתכונות ייחודיות אלה, ישנם מספר יכולות מיוחדות שאדון waterbending יכול ללמוד.

מדיה:עריכת כשפות דם

מאמר ראשי: כשפות דם  החמה חקירת מקומות כשפות דם בתא הכלא שלה.

כשפות דם הוצג על ידי waterbender הדרום, חם. [1] מאחר וגוף האדם הוא מים בערך 70%, כשפות דם לא בהכרח לכופף דם, אבל את הנוזלים בגופו של אדם, המאפשרים למשתמש לתפעל את השרירים של גוף לנוע כרצונם או לעצור תנועה לחלוטין. פוטנציאלי, bloodbender יכל לעצור את לבו של קורבן או לכתוש את איבריו או שלה פנימיים, לחצים, להרתיח או לקרר את הנוזלים, או לחלץ את הנוזלים אפילו לחלוטין מגופו של אדם לחקות את הטכניקה המשמשת בצמחים, למרות שזה לא נאמר. עם זאת, עד למועד יאקון, כשפות דם חשב רק להיות השגה בליל הירח המלא.

ב128 ASC, אדם בשם יאקון הפגין יכולת bloodbend בלי ירח מלא. [2] יתר על כן,יאקון הצליחה bloodbend את קורבנותיו במוחו, בטכניקה המכונית כשפות דם הנפשי שמאפשר לו bloodbend אנשים בלי לזוז הן ידות. מאוחר יותר בחיים, יאקון למד שתי בניו, ונואטאק טארלוק, איך bloodbend בלי ירח מלא. בגיל 14, נואטאק שלט טכניקת כשפות דם הנפשית של אביו. כמו כן, bloodbender חזק מאוד ומוכשר יכול לקחת משם כיפוף; אמון בשימוש בסמכות זו כדי לבצע את המהפכה אנטי הכיפוף [3].

מדיה:עריכת כשפות הצומח

גפני כיפוף וו כדי ליצור תחפושת המפלצת שלו בצמחים.

חבר בשבט פוגי הביצה, הוו, יש מאויר שwaterbenders המוכשר יכול לתמרן מפעל חיים מהגפנים מאוד מים הרוויות והשורשים נמצאות בתוך אדמות הביצה והאצות מים רצפה הם אפילו יכולים להתחדש במהירות ההמונית של הצמח צמחים הם רוכנים, מאז רקמות התא של צמח הן יותר תכליתיות מאשר רקמות התא של בעל חיים, על ידי כיפוף כל הכמות הגדולה של מים בתוכם בדיוק כפי שהם יכולים עם בץ מימי, [4] כחם הפגין עם חבצלות אש. שימשיך הלאה, waterbender מיומן מסוגלת להפריד ולהוציא לחלוטין את המים מצמחים לניצול יעיל יותר בדיוק כפי שהם הצליחו להפריד את המים מבץ, חול, ואפילו מערכות נהרות מזוהמות, וכו 'במקרה של מפעל חיים, תהליך זה אז להשאיר מאחור את השרידים הנבולים של כל חיי הצמח המושפעים או אפילו לגרום להם לקרוס במקרה של עצים גדולים. [1]

ריפוי מדיה:עריכה

מאמר ראשי: הריפוי קָ‏טַ‏רַ‏ה  גילוי יכולות הריפוי שלה.

Waterbenders גם יש את היכולת הייחודית לרפא את עצמם ואחרים. הם עושים זאת על ידי ציור על מאפייני הענקת חיים, של מים לרפא סוגים רבים של פצעים פיסיים, מחלות מסוימות, ואפילו כאב שנגרם על ידי מתח נפשי. עם זאת, יש גבול למה שניתן לרפא. לדוגמה, הריפוי של Katara לא יכול לרפא את הפציעות הפנימיות שנעשו על ידי ג'ט לפנג לונג, [5] מחל הלידה של יואה לא יכולה להירפא על ידי מרפאים, [6] והצלקת של Zuko תהיה מושפעת מריפוי. כמו כן, ניכר כי Katara לא יכול לרפא את נדר צ'י שנחסם כפי שמוצג כשהיא הייתה מסוגלת לרפא את צוות הטרה. [7] יתר על כן, ריפוי לא ניתן לשחזר כיפוף לאחר שנותק על ידי הצורה הייחודית של האמון של bloodbending, גם אם המרפא עוצמה הוא אמן ומסוגל bloodbending, כפי שמוצג על ידי Katara בקוטב הדרומי. [8] מים מאואזיס הרוח, לעומת זאת, יש לו תכונות מיוחדות והוא יכול לרפא את הפצעים שמים רגילים לא יכולים, כגון פצעי הברקים הקטלניים של אנג הושגו במהלך קרב עם Azula. [9] מרפא יכול לזהות בו זרימת צ'י חסומה, כפי שמוצג בעת Katara יכול להרגיש את האנרגיה כלואה בתוך הצ'אקרה של אנג במהלך ריפוי. [10] כל waterbender המיומן יכול לבצע את האמנות הזאת.

מדיה:עריכת כשפות אדמה

מדיה:עריכת כשפות המתכת

מאמר ראשי: כשפות המתכת כשפות המתכת חקירת המקומות טוף.

כשפות המתכת הוא קבוצת משנה של טכניקות מיוחד בתוך כשפות אדמה המאפשר לearthbender בעקיפין לכופף מתכות מעובדות כמה שהם היו לכופף אדמה קבועה על ידי כיפוף האדמה המזוקקת רוב המתכות להכיל. היכולת התגלתה על ידי טוף Beifong בזמן שהיא הייתה מוגבלת בקופסא מתכת. [11] בסוף מלחמת מאה השנה, טוף נשארו ידוע מסוגל אדם יחיד כשפות המתכת, למרות שהיא בסופו של נוסעת בעולם ומתחיל בית הספר שלה ללמד את המיומנות הזאת. שנים שאחרי זה הוביל להקמתה של הרפובליקה של חיל העיר כשפות המתכת המשטרה, שחבריה, כשם מדינותיהם, לאכוף את החוקים של העיר על ידי שימוש בטכניקה לעצור את מפירי חוק.

במהלך הרצאה על הצ'אקרות, גורה Pathik הסביר לי אנג שמתכת אינה אלא האדמה שטוהרה ומעודנות. באמצעות יכולתה "לראות" דרך כשפות אדמה, טוף היה מסוגל לקלוט את כמות העקבות של אדמה עדיין קיימת במתכת, למקד אותה, ולנצל אותו כדי לכופף את המתכת עוצמה. עם זאת, כאשר המתכת טהורה מספיק, כגון פלטינה, זה לא יכול להיות כפוף. [11]

מדיה:עריכת תחושה סייסמיים

מאמר ראשי: טוף תחושה סיסמיים איתור תנודות בקרקע.

תחושה סיסמיים היא היכולת לתפוס את המיקום של אובייקטים על ידי תחושת תנודות חריפות בקרקע. דומה ביישום לסונאר וecholocation, תחושה סיסמית מאפשרת המתרגל לדמיין אובייקטי אדמה מבוססים או אובייקטים במגע עם חפצי אדמה מבוססים כאשר מתוך ראייה או, במקרה של טוף, לא מסוגל לראות עקב עיוורון. [12]

רק שלושה benders אדם, היה ידוע כי ברשותו תחושה סיסמית: טוף Beifong, אווטר אנג, ולין Beifong. Badgermoles, את earthbenders הראשוני, להשתמש בשכל סיסמית כתחליף טבעי לראייה. [13]

מדיה:עריכת Sandbending

Sandbenders דוחף-sailers החול שלהם.

Sandbending היא צורה של earthbending בו החלקיקים של חול הם המניפולציה. את sandbenders להתאים את הטכניקה כדי לשרוד בתוך המדבר וונג סי. רוב earthbenders תהיה יכולת לכופף חול, אבל בגלל האופי הרופף של חול והדמיון של האמנות ולמי airbending, רוב earthbenders מראה חוסר יכולת להסתגל. טוף שולט sandbending, אפילו עד לנקודה של יצירת נונשלנטיות מודל מפורט חול פסל של Ba סינג Se ישר לגרסה מוגדלת של כדור הארץ ווסקו המלך. [14]

מדיה:עריכת כשפות אש

ברק דור מדיה:עריכה

מאמר ראשי: ברקי מניבה ברק דור אָ‏זּ‏ולַ‏ה לתקוף קָ‏טַ‏רַ‏ה.

דור ברק הוא טכניקת משנה של כשפות אש, שבי firebenders מסוגלת לייצר ולהדריך ברק מקצות האצבעות שלהם. הדור של ברק הוצג לראשונה על ידי הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה בזמן שהיא הייתה להיות תחת הפיקוח של הפלא ולי. [15] יצירת ברקים כרוכים בתנועות מעגליות עם הנשק. מבחינה נפשית, זה כרוך בהיעדר מוחלט של רגש ושקט נפשי, פיזי והוא דורש הפרדת האנרגיות של יין ויאנג, הפרשנות הרוחנית של מטען חשמלי חיובי ושלילי. כאשר הכוחות מתנגשים, מדריכי נדר בלבד, ולא שולט, הכיוון של הברקים. [16] בגלל המורכבות הזאת, התקפת ברקים בדרך כלל לוקחים הרבה יותר זמן כדי ליזום יותר התקפות אש רגילות, לעומת זאת אוֹזַ‏אֲי הוצג יצירת ברקים מהר מאוד כשהוא תקף צוּקוֹ. לפני סוף מלחמת מאה השנה, רק שלוש firebenders היה ידוע ליצירת תאורה;. אָ‏זּ‏ולַ‏ה, אוֹזַ‏אֲי, וIroh [17] עם זאת, הטכניקה שהפכה נפוצה יותר בזמן Korra הגיע לרפובליקת סיטי.

עריכת ניתוב מחדש של ברקים

מאמר ראשי: ברקי ברקי ניתוב מחדש צוּקוֹ  ההפניות של אוֹזַ‏אֲי.

ניתוב מחדש של ברק הוא תת טכניקה של כשפות אש, המאפשר firebender לקלוט ברקים לתוך הגוף שלהם כמו אנרגיה, לאחר מכן שחרר את הברקים בכיוון רצוי יותר. הטכניקה פותחה על ידי Iroh אחרי שהוא למד waterbenders המתאר, שredirect כוח ולא להתנגד לו חזיתית. [16] ניתוב מחדש ברק עובד באותה מידה גם לברק טבעי ונוצר. אִיירוֹ למד את הטכניקה לצוּקוֹ, אשר בתורו למד את אנג. Zuko מנותב זמני ברקים מרובים בסדרה, כפי שעשה אִיירוֹ. אנג השתמש בטכניקה זו רק במהלך הקרב שלו נגד Ozai. ככל הנראה, ידע של המהלך הזה, כמו גם להתפשט לרפובליקת סיטי. כמו כן, מהלך זה הוצג הפניית החשמל של חשמל להתמודד בטנק Mecha.

בעירת עריכה

מאמר ראשי: כשפות אש האדם שרפה שרפה.

איש שרפה לו יכולת ייחודית לתעל צ'י באמצעות הסימן מאוד המפותח השלישי העין כדי ליצור קרן אנרגיה על ידי superheating האוויר סביבו. הקרן מתפוצצת על קשר, והוא מסוגל להרס רב, הוא בטווח קצר וארוך. בניגוד כשפות אש הנורמלי, זה לא מייצר להבה ישירות מהגוף. [18] זרימה טובה צ'י והתמקדות מכוילת כראוי סביב חותמו השלישי העין חיונית לטכניקה זו כיעילה, כלשבש אותה יכולה להיות קטלני עבור משתמש, כפי שמוצג כשSokka פגע בעין בומרנג. למרות superheating האוויר, זה לא מופיע לפגוע המשתמש שלו, אלא אם הפיצוץ מתרחש בסביבה הקרובה. זה באופן מיידי יכול להתאדות גופים גדולים של מים בקלות. אפשר להתמודד עם התקפות אש, כגון כאשר האדם הפסיק רפה מגן האש של Zuko במהלך הקרב הקצר שלהם במקדש האוויר המערבי. [19]

טכניקות אחרות עריכה

עריכת Cloudbending

כשפות מים או מכופף אוויר מיומן יכול בקלות לתמרן עננים, שעשויים מאוויר ומים, כדי ליצור צורות שונות. במקרה אחד מסוים, cloudshaping שמש לספק הודעה לתושבי כפר הסמוכים של הר געש מתפרץ. [20] מאוחר יותר משמש כהגנה על ידי אנג וחבריו כדי להסוות את הטיסות שלהם בעת שהסתובבה אפה אומת האש. [21 ] כשפות מים יכול לבצע טכניקה זו ללא מכופף אוויר, כפי שהוכיח כאשר כוח הפלישה השתמש בו לכיסוי להתקרב יבשת אומת האש נראית ביום שחור שמש, [22], כמו גם על ידי Korra כשהיא מניפולציות קיטור. [23]

עריכת Lavabending

סמל אש ללא שם lavabending.

לא היו שם תצוגות רבות של lavabending במהלך הסדרה, אבל זה כבר גילה כי הטכניקה היא שילוב של earthbending וfirebending. [24] הישג זה כוח יש לו רק הוצג על ידי אווטרים. המשתמש הידוע הראשון של הטכניקה הזו היה סמל האש האלמונית, שהשתמש בו כדי לעשות ארבעה הרי געש יתפרצו בו זמנית. [15] מאוחר יותר, אווטרים Kyoshi וRoku מנוצלים גם בטכניקה זו כדי לפצל חץ אי Kyoshi מהיבשת [25] ולהרוס מקדש אש במהלך היפוך החורף, [26] בהתאמה.

עריכת Mudbending

הוכח כי שני earthbenders וwaterbenders יכולים לכופף בץ, בשל מימיו של החומר ותוכן אדמה. Katara עצר את תנועת slurry בחלק האחורי של התרגיל למניעת טאי לי מעוקב אחריה. מאוחר יותר בסיוע של טוף, הם הצליחו לדחוף slurry עוד יותר לתרגיל. [7] Katara וטוף משמשים גם זה אחד נגד השני כאשר הם בסופו של לחימה, כאשר הם היו אמור להיות אנג אימון. [27]

טריווית עריכה

■ Airbending היא אמנות הכיפוף רק שכשל אירועים: סמל. כשף האוויר האחרון אין לו טכניקת כיפוף מיוחדת משלו [1 nb]
■ Iroh וכל benders של צוות Avatar מוצג את היכולת להשתמש בטכניקות מיוחדות מרובות. חלקם אמרו מיומנויות כללו ריפוי, bloodbending, metalbending תחושה סיסמית, הדור ברק, וברק ניתוב מחדש,.
■ בכל טכניקות הכיפוף המיוחדות הידועות שניתן לבצע באמצעות המניפולציה של גורם אחד או יותר, את הגורמים המעורבים הם לא הפכים. של כל שילובים האפשריים שאינם המנוגדים, רק אוויר / אש חסרת טכניקה שיכולה להתבצע על ידי נדר של או אלמנט.

הערות מדיה:עריכה

1. ↑ Cloudbending הוא מעשי על ידי שתי airbenders וwaterbenders, אבל airbending אין טכניקה מיוחדת שרק הוא יכול לבצע.

מדיה:עריכת הפניות

1. ↑ 1.0 1.1 "Puppetmaster". טים הדריק (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 9 נובמבר 2007. מס '8, ספר שלישי: אש

2. ↑ "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
3. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
4. ↑ "הביצה". טים הדריק (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2006. מס '4, ספר השנייה: כדור הארץ
5. ↑ "האגם אוגאי". טים הדריק (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 6 נובמבר 2006. מס '17, ספר השנייה: כדור הארץ
6. ↑ ​​"המצור על הצפון, החלק 2". אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '20, ספר אחד: מים
7. ↑ 7.0 7.1 "התחקור". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 ספטמבר 2006. מס '13, ספר השנייה: כדור הארץ
8. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
9. ↑ "צומת הדרכים של גורל". אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. מס '20, ספר השנייה: כדור הארץ
10. ↑ "ההתעוררות". אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 21 ספטמבר 2007. מס '1, ספר שלישי: אש
11. ↑ 11.0 11.1 "גורה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. מס '19, ספר השנייה: כדור הארץ
12. ↑ "Bandit העיוור". מייקל דנטה DiMartino (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי 2006. מס '6, ספר השנייה: כדור הארץ
13. ↑ "מאסטרי Firebending". ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 יולי, 2008. מס '13, ספר שלישי: אש
14 ↑ "שביט Sozin, חלק 1: פניקס המלך".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '18, ספר שלישי: אש
15. ↑ 15.0 15.1 "מדינת אווטאר". אהרון Ehasz, אליזבת וולש Ehasz, טים הדריק, ג'ון O'Bryan (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 מרס 2006. מס '1, ספר השנייה: כדור הארץ
16. ↑ 16.0 16.1 "עבודה ביטר". אהרון Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. יוני 2, 2006. מס '9, ספר השנייה: כדור הארץ
17 ↑ "היום שחור שמש, החלק 2: הליקוי החם".. אהרון Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '11, ספר שלישי: אש
18. ↑ "החוף". קייטי Mattila (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 אוקטובר 2007. מס '5, ספר שלישי: אש
19. ↑ "מקדש האוויר המערבי". אליזבת וולש Ehasz, טים הדריק (סופרים) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 14 יולי, 2008. מס '12, ספר שלישי: אש
20. ↑ "מגיד עתיד". אהרון Ehasz, ג'ון O'Bryan (סופרים) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 23 ספטמבר 2005. מס '14, ספר אחד: מים
21. ↑ "הסרט על הראש". ג'ון O'Bryan (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 ספטמבר 2007. מס '2, ספר שלישי: אש
22 ↑ "היום שחור שמש, החלק 1: הפלישה".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '10, ספר שלישי: אש
23. ↑ "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
24 ↑ סמל תוספות ל" שביט Sozin, החלק 4: Avatar Aang ". ברשת Nicktoons.
25. ↑ "יום אווטאר". ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2006. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ
26 ↑ "היום קצר בחלק 2: Roku אווטאר".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 אפריל 2005. מס '8, ספר אחד: מים
27. ↑ "Runaway". יהושע המילטון (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 נובמבר 2007. מס '7, ספר שלישי: אש

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית