Fandom

אווטאר Wiki

טרלוק

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע ביוגראפי

אזרחות רפובליקה המאוחדת; שבט מים הצפוניים

אתניות

שבט מים

גיל

37 [1] (ז"ל)

נולד

133 ASC

מת

170 ASC

תיאור פיזי- גובה ממוצע, שיער חום, לבוש בבגדי שבט המים הצפוני

מין

זכר

צבע שיער

חום

מידע אישי

טארלוק הוא בנו של יאקון והוא כשף מים וכשף דם. אחיו של טארלוק הוא אמון שברח כשהיו נערים.

טארלוק היה חבר במועצה וחבר בכוח המשימה שהקים לקורה.

טארלוק ניסה לחטוף את קורה אך נכלא בידי אמון. קורה ברחה.

טארלוק מת לאחר שהתגלה שאמון הוא כשף מים ודם, טארלוק ואמון ברחו בסירה קטנה ואז טארלוק חישמל את הסירה והוא ואחיו התפוצצו.

בעלות הברית

כוחו המשימה, קורה, מאקו, נואטאק (לשעבר), יאקון (לשעבר), אמו, מועצת העמוד (לשעבר), ארצות רפובליקת המועצה (לשעבר), כשפות המתכת משטרה (לשעבר), סייקון (לשעבר)

אויבים

נואטאק (לשעבר), שוויוניות, סגן, קורה (לשעבר), מאקו (לשעבר), בולין , עסאמי סאטו, טנזין, לין ביפונג , ארצות רפובליקת המועצה, סייקון, מועצת עמוד, משטרת כשפות המתכת

נשק של בחירה

מים (לשעבר)

לחימה בסגנון (ים)

כשפות מים (סגנון צפון) (לשעבר), כשפות דם (לשעבר)

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

חבר המועצה (לשעבר)

עמדה נציג הצפון מי שבט במועצת הרפובליקה המאוחדת (לשעבר) יו"ר מועצת הרפובליקה המאוחדת (לשעבר) אזרח ממעמד העליון ארצות רפובליקה (לשעבר) כשפות מים אדון (לשעבר)

סנוף שבט מים הצפוניים ארצות רפובליקת המועצה (לשעבר) כוח המשימה של טרלוק

הופעה ראשונה "עלה ברוח" (צילום בלבד) "הקול בלילה" (בפועל)

הופעתו האחרונה

"סוף המשחק"

השמיע די ברדלי בייקר ניקולס Braico (גילים 3-7) זאק Callison (גיל 11)

[התכנית] עוד על טרלוק

טרלוק היה הנציג לשעבר לשבט המים הצפוניים במועצת הרפובליקה המאוחדת ושמש גם כיו"ר שלה. הוא היה פוליטיקאי שאפתן, שנחשב הוגנים וחביב על ידי הציבור הרחב, אולם במציאות הוא היה אדם מניפולטיבי שהחזיק יריבות ארוכות שנים עם חבר המועצה טנזין [1] טרלוק בקש להילחם המהפכה אנטי הכיפוף עם. בכוח זרוע ולא משא ומתן שקט. הוא היה מוכן ללכת לקיצוניות כדי לנצח בסכסוך נגד שוויוניות, גם אם זה אומר ליבוי התוקפנות ומסכן את חייהם של אנשים חפים מפשע.

טרלוק  ניסה להסתיר את זהותו כבנו של הבוס לשמצה נמלט פשע, יאקון, אבל פעולות של היכולת הייחודית של טרלוק  הסמל קורה וbloodbend בלי נחשף ירח מלא מוצאו לציבור. לאחר שוויוניות השתלט על רפובליקת סיטי, טרלוק  גילה שהוא היה אחיו הצעיר של אמון, המנהיג של הקבוצה המהפכנית, וכי יחד הם חלקו עבר טרגי. לאחר תבוסתו של האמון, בידיו של הסמל קורה, טרלוק  ואחיו עזבה את הרפובליקה בעיר סירת מרוץ, אבל חבר המועצה לשעבר בצע רצח והתאבדות ככפרה על הטעויות שלהם.

היסטוריה עריכה

רקע עריכה

טרלוק נולד בשבט הצפון ב133 ASC לנואטאק, נמלט מרפובליקת העיר, ואשתו של יאקון, הצטרפה לאחיו הבכור, נואטאק. יחד, הם חיו כמשפחה בתוך שבט המים הצפוני, נהנו אורח חיים שקט יחסית, בניגוד לעבר הפלילי של יאקון. עם זאת, ככל שהתבגר, טרלוק ואחיו גילו שהם היו כשפי מים . יאקון חשאי ואכזריות החלה הכשרתם, כולל שיעורים באמנות כשפות דם בניסיון יש בניו לנקום על הסמל בשמו.

טרלוק  צעיר כשפות דם זאבים.

לאחר שנים של אימונים קשים, בעיקר בהיקף של כשפות דם חיות תחת ירח המלא, טרלוק ואחיו למדו איך להשתמש בטכניקה בלתי החוקית ללא ירח מלא. לבסוף, הורה יאקון טרלוק ונואטאק לחשאף דם אחד את השני. נואטאק ציית, אבל טרלוק סרב, ואמר שהוא בז לכח ולעולם לא חשאף דם שוב. אביו קרא לו חלש ואיים לתקוף טרלוק , אבל נואטאק, שהיה מיומן יותר בכשפות דם, קם לאחיו הצעיר ויאקון המאופק. נואטאק ניסה לשכנע טרלוק לברוח איתו ולהתחיל בחיים חדשים ביחד, אבל אחיו הצעיר סרב, לא מוכן לעזוב את אמו. נואטאק ברח ולא נמצא מעולם, חזק עליו שמת מחשיפה לתנאי מזג האוויר הקשים. עם נואטאק יצא, יאקון הפסיק חפש נקמה באווטר, ועצר טרלוק הכשרה לחשאף דם , לפני שנפטר כמה שנים מאוחר יותר. למידה מהטעויות של אביו הפלילי, טרלוק עלה מתוך ממשלת רפובליקת העיר, כשהוא הופך לנציג שבט המים הצפוני ברפובליקת המועצה המאוחדת. לאורך כל הדרך, טרלוק הצליח לשמור את האמת על סוד מוצאו, ובאמצעות פוליטיקה כריזמטית ועמדה חריפה נגד שוויוניות, הצליח לשים את עצמו בעמדה כדי להיות "המושיע" של הרפובליקה סיטי.

כוח משימת עריכה

אחרי שלמד כמה מסוכן האמון באמת, טרלוק הציע פתרון לסוגיה במהלך פגישה של מועצת הרפובליקה המאוחדת: ליצירת כוח המשימה שמשימתו היחידה היה "להילחם בעמון ולהביאו לדין". טנזין דחה מייד את הרעיון הזה באומרו כי אסטרטגיה כזו אגרסיבית הייתי רק תחמיר את המצב בין כשפים ולא כשפים, והוא טען שזה היה פשוט דרך להעניק טרלוק יותר כוח. עם זאת, לאחר שהתנדב לפקד על הכח ואומר שאפילו חברים או בני משפחותיהם יכולים להיות בסכנה בגלל שוויוניות, טרלוק הצליח לשכנע את שאר המועצה לאשר את הרעיון שלו, למורה רוחו של טנזין.

טרלוק  ביקור אוויר המקדש איילנד.

טרלוק מאוחר יותר נקטע קורה, טנזין, וזמן ארוחת הערב של משפחתו באוויר בית המקדש איילנד. מכופף האוויר הדגיש את חוסר הכבוד שמוצג על ידי חבר המועצה, אבל טרלוק השיב לו כי נוודי האוויר לעולם לא ישאירו אורח רעב, טנזין לשכנע לתת לו להישאר. טרלוק אז הצדיע לקורה, הביע את שביעות רצונו מפגישה עימה. הוא הציג את עצמו כנציגו של שבט המים הצפוניים במועצה, והתיישב. הוא נחקר באופן מיידי על ידי איקי, ששאל אותו למה הוא היה שלוש קוקיות וריח כמו גברת, סוף סוף להכריזו "מוזר", והוא ענה במבט של בוז והתייחסות להתפתחות המוקדמת שלה. טרלוק החמיא קורה ליוזמתה במהלך עצרת שוויוניות והחל להסביר לה שהרפובליקה סיטי הייתה טובה יותר לאחר הגעתה, אבל טנזין קטע אותו, ובקש טרלוק להפסיק עם החנופה ולחשוף את הסיבה האמיתית לביקורו. להפתעתם של קורה ואדון כשפות אוויר , הוא שאל את הסמל להצטרף כוח משימתו לעצור אמון כפי שהוא זקוק למישהו "חסר פחד אל מול סכנה" כדי להיות מסוגל להתמודד עם האמון באופן ישיר. עם זאת, קורה סרב להצעתו, וקבע כי היא הגיעה לרפובליקת סיטי לשלוט כשפות אוויר לכן היא צריכה להתמקד בזה. טרלוק , הופתע מהתשובה שלה, ניסה להתעקש, אבל טנזין עצר אותו, ואמר כי קורה כבר קבל החלטה, והוא צריך לעזוב. חבר המועצה עשה זאת, אך הוסיף כי הוא לא ויתר, לפני שעזב את בית המקדש. בימים הבאים, טרלוק החל לשלוח סדרה של מתנות מפוארות יותר ויותר דרך דף המועצה לקורה כדי לשקול מחדש את החלטתה ולשכנע אותה לקבל את ההזמנה שלו, החל מסל של מתנות לSatomobile מפואר, עם זאת, עשה הסמל לא שינה את דעתה. חבר המועצה אז החליט להזמין קורה לגאלה הוא היה זורק אותה בכבוד בבניין העירייה. במהלך המסיבה, טרלוק הוביל סמל לכמה עיתונאים, שהתחילו לשאול שאלות על אמון, מהפכת שוויוניות, וסירובה להשתתף במשימה. קורה, כועס על ההאשמות שלהם על הגיבוי משם ופחד של אמון, ולבסוף הודיע ​​שהיא תשתתף בתוכניות של טרלוק וכוח המשימה שלו.

טרלוק  גאווה מראה מעצרם של מספר שוויוניות לרפובליקת עיר העיתונות.

בעירייה הסבירה טרלוק המשימה הראשונה לקבוצה של כשפי מים וכשפי אדמה התאסף, וקורה: פשיטה על מחנה מחתרת צ'י חוסם אימונים הממוקמים במרתף של חנות ספרים ברובע דירות הדרקון. בראשותו של חבר המועצה, הקבוצה פרצה לחנות והתחילה להילחם. טרלוק הציל קורה כשהיא הותקפה על ידי שתי שוויוניות, הקפאה אחד מהם בקיר. לאחר שנצח את כל חוסמי צ'י, כוח המשימה נעצר בנוכחותם של עיתונאים. בכנס, הודיע ​​טרלוק הצלחה של הפשיטה, ואמר כי רפובליקת סיטי לא הייתה קשורה לפחד עם עצמו וסמל מוביל את החיוב. בשאלת כתב על המנהיג שלהם עדיין להיות חופשי, האישי ציבור אמון תיגר לקרב באותו הלילה באנג זכרון איילנד. מאוחר יותר, כאשר קורה עומד לצאת למיקומם הוסכם, טרלוק , בהאשמתו של טנזין שגרם לזה, טען כי שוחח עם קורה על החלטתה, אבל היא כבר גמרה בדעתה. אחרי שמאל הסמל, חבר המועצה הודיע ​​טנזין שהוא הולך להיות צופה האי מקרוב, ושאם משהו השתבש, היה לו צי של ספינות אוויר המשטרה מוכנות לעוט ולעזור בהתאם. [2]

גמר טורניר האולימפי-כסףעריכה

טארלוק לחשוב על דרך להשתמש הערבות של לין ביפונג להגן גמר אולימפיכסף לטובתו.

כאשר האמון איים המועצה עם "השלכות חמורות" אם טורניר כיפוף-המיקצועי לא בוטל, טארלוק ושאר המועצה הסכימו פה אחד לסגור את זירת כיפוף-המיקצועי, הרבה אכזבה מחמוסי האש. עם זאת, כפי שהוא עומד להכריז על ההחלטה סופית, לין ביפונג הראשי, של משטרת כשפות המתכת , נכנס לפגישה, ודרש את עמוד שדרת תכנית המועצה. היא הציעה לספק ביטחון נוסף במהלך המשחק, אם המועצה הסכימה להשאיר את הזירה פתוחה. טארלוק ושאר המועצה, למעט טנזין, קבלו הסכם זה, ובכך המשחק המשיך כמתוכנן. [3] בעקבות ההתקפה המוצלחת של שוויוניות בזירת כיפוף-המיקצועי, טארלוק מהר לכנס מסיבת עיתונאים שבמהלכו הוא יטיל את האשמה להרס של הזירה בידיו של לין ביפונג . הצבעתי על כך שהיא לא הצליחה להגן על העיר, הוא הצהיר כי המשטרה זקוק למנהיגות חדשה כדי לשרוד את השעות הקשות שבאו מולם. [4]

הגדלת השפעה ובגידה עריכה

התפטרותו של צ'יף לין ביפונג אפשרה לטרלוק להגביר את השפעתו באמצעות המוסד של סיקון כמפקד החדש של המשטרה. מאז טורניר הכיפוף-המיקצועי נגמר, טרלוק הציע קורה ההזדמנות להצטרף כוח משימתו, מניפולטיבי והזכיר לה שהיא לא שולטת באמנות כשפות אוויר עדיין. קורה סרב בתוקף, חשוד עליו ועל השפעתו על נביטת הרפובליקה סיטי. טרלוק הזהיר אותה שאם היא לא תשנה את דעתה, היא צריכה לעמוד בדרכו. במהלך פריצה מכלא ביוזמת את שוויוניות, סמל צוות מנע את הצלחת האסירים לברוח. טרלוק וכוח המשימה שלו הגיעו רק לאחר שוויוניות והבורחים נלקחו למעצר על ידי קורה וחבריה. הוא נזף בצוות על המעשים בלתי החוקיים לכאורה שלהם והזהיר אותם להפסיק להתערב. בישיבת המועצה הבאה, טרלוק הציע חוק שיקבע עוצר על כל כשפים שאינם, שגם אל מחוץ לחוק כל קשר עם שוויוניות. החוק נכנס לתוקף בקלות יחסית כטנזין היה הצבעת מיעוט בלבד.

טרלוק  הזמנת מעצרו של עסאמי.

טרלוק אז גבש תכנית שנותקה החשמל ל- כשפים אינו רב, מה שהרגיז אותם רק, והצית מחאה נגדו והמשטרה ברובע דירות הדרקון. עם הגעתו של קורה, את כשפים הלא התחנן בפניה שיפסיק את מעשיו של טרלוק , והזכיר לה שהיא גם הייתה האווטאר שלהם. קורה בקשה מטרלוק להפסיק דיכוי שאינו כשפים, אך הוא סרב, עצור עסאמי על היותו בלתי כשפית את העוצר בעבר ובתו של שוויונהי נודע. טרלוק אז עצר את מאקו ובולין גם והזהיר את קורה שאם היא תיתקוף, היא תצטרף אל החברים שלה בכלא. קורה ביקרה במשרדו של טרלוק אותו הלילה כדי לראות אם יש דרך להפחיד אותו לשחרור חבריה. הזכיר לה שטרלוק מה היא עושה היה דומה למה ששוויוניום טוענים כי כשפים עושים; משתמש בכוחות שלהם כדי לדכא אחרים. הוא גם ציין כי הוא וקורה היו דומים שבשניהם הלכו לאמצעים קיצוניים כדי להשיג את מה שהם רצו. קורה הכחישה את הדמיון ביניהם. טרלוק עשה קורה הצעה שאם היא "נפלה בקו" ו" עשתה מה [הוא] אמר ", הוא ישחרר את החברים שלה. משהבין כי הסיבה שהוא עצר אותם, קורה סרבה וציינה כי טרלוק הייה "גרוע בדיוק כמו אמון". כששמע את זה, טרלוק השתלח בקורה באמצעות כשפות מים, החל קרב. הקרב היה יחסית נלחם באופן שווה, עד טרלוק הופיע להובס כאשר קורה משמש חומת העפר מאחורי שולחן הכתיבה שלו להטיח אותו לחדר הישיבות של המועצה, משאיר אותו בלי מקור המים.

טרלוק  נהג במשאית המשטרה הרחק מהעיר, ובתוכו קורה חטופה.

כקורה מוכנה לסיים את הקרב עם שני פיצוצי אש, טרלוק חשף את עצמו כדי להיות כשף דם, באמצעות אומנות בקורה למנוע את מפלתו בידיה. הוא השתמש במיומנות ללא סיוע של ירח מלא, להפתעתו של קורה. טרלוק השיב באומרו שיש עוד הרבה דברים שהיא לא יודעת עליו, ולאחר מכן זרק קורה לחלק האחורי של מכונת משטרה ואמר לה שהיא תילקח למקום שבו לעולם לא יימצאו. [5]

נופלים מכוח עריכה

טרלוק נסע עם קורה לבקתה בהרים שמחוץ לרפובליקת העיר ונעל אותה בכלוב מתכת בתוך המרתף. הוא חזר במהירות לבית העירייה ועטף Bola שוויוניות סביב עמוד והניח את "ראיות" אחרות כדי ליצור את הרושם ששוויוניות תקפו את הבניין וכתפו את האווטאר. הוא גם השתמש בכפפות מחושמלות לזעזע את עצמו כדי לחזק את הקרקס הזה. אחרי הגעתו של חבר המועצה טנזין, טרלוק ספר לו על "התקפת שוויוניות" וציווה סיקון לפרוס משטרת כשפות המתכת כל לחפש קורה.

טרלוק כשפות דם   כולם בעירייה לפני ביצוע בריחתו.

לאחר פשיטה על מתקן שוויוניות סודי, לין ביפונג , טנזין, ושאר צוות אווטאר גילו כי טרלוק שקר על החטיפה של קורה על ידי ארגון הטרור, ולכן הם המשיכו להתעמת עם חבר המועצה בבית העירייה. לאחר ששלל טענות בדבר החטיפת של קורה, דפו מתגלה לקבוצה שהוא היה עד טרלוק לכידת אווטאר ונעל אותה בחלק האחורי של Satomobile. טרלוק קדחתנות הכחיש זאת ונזף בו, אבל הדף חשף כי חבר המועצה היה כשף דם. טנזין ולין לקחו את עמדות לחימה ואמר לו לוותר, שאין אפשרויות אחרות, טרלוק נכה כל מאשימיו עם כשפות דם ונמלט מהמקום. לאחר מכן הוא חזר למחבוא ורטן, שתוכניותיו היו הרוסות. קורה נחשה שסוד כשפות דם היה בחוץ ואמרה לו שהיא הבינה שהוא היה בנו של יאקון. טרלוק לא הכחיש את זה ואמר שהוא רוצה לזכות ברפובליקת עיר על ידי הפיכתו "המושיע" שלו, ולא דרך הבטן הפלילית שלה כמו אביו. לאחר מאשים קורה במפלתו, הוא תכנן על התחלה את המקום אחר ושימוש בזהות חדשה כמו אביו, השתמש בה כבת הערובה שלו. לפני טרלוק יכול לעזוב, הוא התעמת אמון, סגן, וכמה חוסמי צ'י. חבר המועצה ניסה לכשאף דם כולם והכניע את כולם בצלחה אבל אמון בעצמו. הוא נדהם לראות את האמון נפגע רק מעט ע"י הכיפוף החזק שלו. לאחר מכן, מנהיג שוויוניום לקח מטרלוק את כשפות וזרק אותו לחלק האחורי של משאית. [6]

חושף את העבר עריכה

טארלוק מסביר ילדותו לקורה ומאקו היותו בכלא.

קורה ומאקו נכנסו לעליית גג בהאי במקדש האוויר, מתכננים להסתתר שם עד שהם יכולים להתמודד עם אמון, אך במקום זאת מצאו את טארלוק נכלא. הוא הסביר שהוא היה האסיר היחיד באי, כי הוא היה אחיו של האמון. קורה התענינה באיך הוא ידע זאת, והוא הסביר שהוא זיהה את התחושה כאשר המנהיג המהפכני הוציא כיפוף, מאוחר יותר הבין שזה היה אחיזת כשפות דם של אחיו. אחרי שהסביר את ילדותו בפירוט רב, טארלוק דחק קורה ומאקו "לשים סוף לסיפור העצוב הזה" וגם הציע התנצלות כנה לאווטאר לצורך לכשפף את הדם שלה.קורה חשה מחויבות לשחרר את טארלוק, אבל חבר המועצה לשעבר החליט שלא, נאמר, כי אמון לא יכל לדעת שהם דברו אחד עם השני.

מוות עריכה

טארלוק  החליט להצית את מכל הדלק, והרג את עצמו ואמון.

לאחר תבוסתו, האמון שחרר את טארלוק , והאחים ברחו בסירת מנוע מהיר באמצעות מו Ce הים. שוב ביחד, האמון הכריז בשמחה שעם שניים היתאחדו, לא היה דבר שהם לא יכולים להשיג. כאשר טארלוק התייחס לאמון בשמו האמיתי, נואטאק, האח הודה שהוא שכח את הצליל שלו כמעט. כאמון ניווט, טארלוק ישב בחלק האחורי של הספינה, שהבחינה כי השיט היה מלא בציוד ונשק שוויוניות. הוא המשיך לאסוף באחת הכפפות המחושמלות והחליק אותו, לפני שפילוסו מעל מיכל הדלק של סירת המנוע לאחר הסרת מכסה הדלק. הוא ציין את מה ש" [הייתי] להיות בדיוק כמו בימים הטובים ההם ", חזר על דברים שנאמר קודם לכן על ידי אחיו. במבט קדימה, אמון הזיל אפילו דמעה אחת לפני טארלוק הצית את מכל הדלק מאחוריו, והרג את שניהם בפיצוץ שנוצר.

אישית עריכה

כילד צעיר, טרלוק היה אדם טוב לב ונדיב, שאהב אותו לאחרים. למרות שאביו ואהבתו של אח הגדול לכשפות דם , טרלוק מוצג שום הנאה בשימוש בה, ואמר כי הוא מעולם לא רצה ליישם את הטכניקה על איש. טרלוק מראה האופי המשכנע שלו בפוליטיקה.

באופן אירוני, ברצון שלו להוכיח את עצמו יותר טוב מאביו, טרלוק נעשה הרבה כמו יאקון בשנותיו המאוחרות, אובססיה עם כוח ומוכן לעשות כל מה שנדרש כדי לרכוש אותה. למרות שרוב הציבור תפס אותו כאדם הוגן, הגון עם כוונות הטובות ביותר לרפובליקת סיטי, טרלוק הוכיח את עצמו להיות שאפתן ומניפולטיבי אליטיסטי מאחורי דלתיים סגורים. קר ואכזרי כשמדובר בהשגת מטרותיו, הוא לא היה מעלה ניצול טקטיקות ערמומיות כמו תוקפנות ושוחד כדי לקבל את מה שהוא רצה. יתר על כן, טנזין וטרלוק התקיימו יריבות ארוכות שנים, רק לעתים נדירות מסכימים על מה שהיה טוב ביותר עבור רפובליקה סיטי בשל ההשקפות המסתעפות שלהם. למעשה, נראה טרלוק העדיף שעבוד סף להתמודד עם המהפכה אנטי הכיפוף, משהו שטנזין התנגד בתוקף. בשל האמונה שטפחה הכישלון של אביו נגרם על ידי האובססיה שלו לשלטון בבטן הפלילית, חבר המועצה היה אובססיה שולט מהחלק העליון של כוח. האובססיה שלו להיות בעיר "המושיע" הובילה אותו לביצוע בלתי מוסרי, אם לא חוקי, פעולות, כגון מעצר אנשים חפים מפשע בהאשמות שווא וחטיפת אווטר קורה. בעקבות ההפסד שלו הכשפוט וההבנה שזה היה אחיו שלקח אותו משם, בזמן שהיה עצור, טרלוק התחיל להרהר על הבחירות שעשו והבנו את הטעויות של הדרך שהוא לקח. כאשר קורה ומאקו גילו אותו נעול בעליית הגג של בית המקדש באוויר, חבר המועצה לשעבר כנות התנצל בפני קורה לכל מה שהוא עשה לה, לאחר שגילה שהוא הפך למפלצת מאוד נקמנית הוא היה מזועזע של הופכים מאימוניו של אביו. בצעד אחרון של כפרה, טרלוק החליט לקחת את החיים שלו ושל אחיו, נואטאק

יכולות עריכה

כשפות מים עריכה

קובץ:טארלוק כשפות מים.png

קדח ללא הרף על ידי אביו בכשפות מים , טארלוק הפגין בקיאות רבה באמנות. הוא הוכיח מיומנות זו פעמים רבות, כמו בניצולו המיומן של זרמים גדולים של מים כדי להביס כמה חוסמי צ'י במחבוא שוויוניות, ויכולת הכיפוף הבטוחה כאשר מאתגרים קורה. סגנונו של כשפות מים אפשר לו להכות במהירות, ומשאיר מעט מאוד זמן ליריביו להגיב, ומאפשר לו לגבור עליהם בקלות. היכולות שלו הוצגו בעיקר במאבקו עם אווטאר , כאשר טארלוק מיומנות כפופה המפל הגדול במשרדו לתופעות שונות, כמו עוטף את עצמו בתוך מרחב גדול של מים כמגן מפיצוצי האש של קורה, תוך הנעת קרח קליעים מרובים בקצב מאוד מהיר. מתקפה זו הייתה חזקה מספיק כדי להכניע אפילו בקצרה אווטאר.

כשפות דם עריכה

קובץ:טארלוק מרחף קורה.png

בנוסף למיומנותו ככשף מים , טארלוק היה כשף דם אפילו יותר חזק. כבנו של יאקון הפלילי כשפות דם הידוע לשמצה, טארלוק יכול לבצע את מעללים כגון מניפולצית גוף ושליטה על ידי כיפוף המים הנוכחיים בגופו של אדם. הוא יכול להשיג את זה גם בלי עזרתו של ירח המלא, בדרך כלל נחוץ לסוג זה של כשפות מים הוא היה גם מסוגל לכופף את דמם של מתנגדים מרובים בו זמנית עם תואר מרושע של שליטה, הפגין כשהוא התרומם באוויר את קורבנותיו, זרק אותם סביב, הכניע אותם, ואפילו דפק אותם מחוסרי הכרה. הוא נצל את היכולות הללו בקורה, צוות אווטאר, כמה קציני כשפות המתכת, קבוצה של שוויוניות, ואמון, אם כי האחרון היה מסוגל להשתמש כשפות דם להתנגד לשליטה של טארלוק מהר. [6]

כישורים אחרים עריכה

מלבד בקיאות כיפופו לשעבר, טארלוק היה אדם מאוד אינטליגנטי. במשך שנים, הוא היה מסוגל להסתיר את יכולות כשפות דם וחיבורו לאביו, יאקון, כל זמן בודת זהות חדשה לעצמו ועולה למקום הבולט, ציבורי, ולא פחות מתוקשר של חבר המועצה. הוא הציג ידע רב של שני תמרוני שוויוניות ושל אירועים הסטוריים. [2] טארלוק היה גם אדם מאוד משכנע, מתנדנד באופן קבוע את חברי המועצה האחרות "החלטות לנקודת מבט שלו ומופיע כפופולרי, רך דיבור, ואכפתיות פוליטיקאי לציבור של הרפובליקה סיטי. טארלוק גם הפגין כשרון רב במניפולצית אחרים לעשות את רצונו שלו, להצליח ביישור קורה לכוח המשימה שלו גם לאחר שסרבתי מספר פעמים.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של טארלוק 

קרובי משפחה עריכה

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 104. "קול בלילה"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 107. "התוצאות"
  • 108. "כשפגוש קיצוניים"
  • 109. "מן העבר"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריווית עריכה

  • בתקופת כהונתו חבר מועצה, טרלוק היה החבר הצעיר ביותר של רפובליקת המועצה המאוחדת.
  • טרלוק השתמש בכפפות מחושמלות פעמים, ובשתי הפעמים היו בשימוש לפגוע בעצמו, אם כי מסיבות שונות.
  • הפעולות של טרלוק בשמירת איום שוויוניות במפרץ היו כמעט זהות לאלה של אלכסנדר פאלמר וג'וזף מקארתי, שני אנשים חזקים בממשלת ארצות הברית במהלך 1920 מאוחרות ובשנתי 1950 המוקדמים, בהתאמה. שני הגברים היו יוזמים של "מפחיד האדום", התקופות בהיסטוריה האמריקנית שבה רגשות אנטי קומוניסטיות היו גבוהים. בין שתי מפחיד, חוק נחקק, מה שהופך אותו בלתי חוקי לכל מי שאפילו קשור בהקשר המרוחק ביותר במפלגה הקומוניסטית. * פאלמר היה מפורסם "פאלמר הפשיטות", התקפות פתע ליליות שנערכו על תאים קומוניסטיים לכאורה, במקביל לפשיטת החצות של טרלוק על הבונקר בשוויוניות הדרקון דירות המחוז.
  • מקארתי היה חשוד בקיום קשרים עם קציני ביטחון ברמה גבוהה, בדיוק כמו טרלוק ומפכ"ל המשטרה.
  • העלייה של טרלוק מהפוליטיקאי למראות שרודן של אדולף היטלר ובניטו מוסוליני, שני דיקטטורים מאוד חזקים של תקופת מלחמת העולם השנייה. * מוסוליני שכנע - לעתים קרובות באופן בלתי חוקי - משרדי ממשלה לתת לו יותר ויותר כוח כדי להילחם בקומוניסטים, בדיוק כפי טרלוק בקש להגדיל את כוחו שלו על מנת להילחם בשוויוניות.
  • היטלר השתלט על הרפובליקה הדמוקרטית אז הנומינלית של גרמניה עם פחד חרחור ומניפולציה, מאוחר יותר באמצעות כוח שנוצר לכלוא אנשים חפים מפשע, בדיוק כמו טרלוק נכלא-כשפים שאינו חף מפשע שלא בצדק.
  • טרלוק היה כשף דם 5 ידוע שקיימת וראו 3 מסוגלים להשתמש ביכולות שלו ללא סיוע של ירח מלא, לאחר שאביו ואחיו.
  • מניות טרלוק דמיון רב עם שליט האש אוֹזַ‏אֲי , היריב העיקרי לשעבר של סדרת אווטאר הראשונה. שניהם היו אחים הצעירים, פחות המועדף של שני אחים על ידי האבות שלהם, שניהם הפכו למנהיגים פוליטיים מושחתים בבגרות, בקרוב יש להם הכיפוף הופשט ושניהם לאחר מכן נכלאו על ידי בן משפחה.
  • טרלוק היה האדם הראשון ראה כשפות דם באגדה של קורה.
  • טרלוק היה האדם הידוע 15 לאבדו כיפוף ביקום האישי ו13 באגדה של קורה.
  • תמונה של טרלוק הייתה מאוחר הווה בעמוד הראשון של עיתון בעלה של חברת מועצת אומת האש קורא.
  • טרלוק והאמון היו האנשים הראשונים שמתו באגדה של קורה. טרלוק היה גם התו הראשון במשתמע לביצוע רצח והתאבדות.
  • טרלוק משותף תסרוקת קוקו 3 של אביו, לאחר שהשתמש בסגנון קוק שתיים בילדותו.
  • לדברי היוצרים בקורה: ביצוע של אגדת מרתון, טרלוק היא הכלאה של אָ‏זּ‏ולַ‏ה, בגלל היכולות המניפולטיביות שלה ולהיות מסוגל להשתמש בפחד ורצונות כדי להשיג את מה שהיא רוצה, ולונג פנג, לשימושו של פוליטי כוח לרצונות ויהירים עצמיים.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור: ב -11 במאי, 2012.

2. ↑ 2.0 2.1 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
3. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
4. ↑ "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 "כשפגוש קיצוניים". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
7. ↑ 7.0 7.1 "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
8. ↑ 8.0 8.1 "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
9. ↑ "מפנה את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית