Fandom

אווטאר Wiki

כוח המשימה של טרלוק

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

כוח המשימה של טרלוק

מידע כללי

מנהיג (ים)

טרלוק

(עד הסתיו 170 ASC)

חברים בולטים טרלוק (ז"ל)

קורה (לשעבר)

מייסד (הים)

טרלוק

מטה

רפובליקת סיטי

סנוף טרלוק רפובליקה המאוחדת של אומות

מטרה כדי להילחם בשיויונאים ולעצור עמון אכיפת חוק ברפובליקת סיטי

על מנת להבטיח את בטחון הציבור

מידע כרונולוגי

הופעה ראשונה

"קול בלילה"

כוח המשימה של טרלוק היה יחידה סמויה מיוחדת שנוצרה על ידי חבר המועצה טרלוק תחת אישורה של רפובליקת מועצת ארצות במטרה להביא עמון וחסידיו לדין. חברי צוות כללו מספר כשפי מים וכשפי אדמה מיומן; האווטאר קורה בתחילה היה חבר בכוח המשימה, אך מאוחר יותר התפטר לאחר שהתנגד לשיטות של טרלוק .

היסטוריה עריכה

כוח המשימה היה יזום על ידי טרלוק בתגובה לאירוע שיויונאי נקרא "ההתגלות", שבו יכולתו של האמון, להסרת הכיפוף של אנשים נחשפה לקהל רחב, שבו הסמל קורה היה צופה. יצירתו של כוח המשימה התנגדה על ידי טנזין, מחשש שמהלך הזה אגרסיבי יקדם את החלוקה בין כשפים וכשפים שאינם יחיד. עם זאת, ההצעה נתמכת על ידי חברי המועצה שנותרו, ובכך מכריזה מספר אמון ציבור אויב אחד ברפובליקת סיטי. טרלוק אז עשה כמה ניסיונות שכנועים קורה להצטרף לכוח המשימה על ידי שליחת מגוון של מתנות יקרות לה, אווטאר מתנה לSatomobile מפואר. היא לחצה על סופו של דבר להפיכת חבר כאשר טרלוק הכריח אותה לתוך הגדרה ציבורית במהלך ערב גאלה שהוא זרק אותה בכבוד, שבו עיתונות השאלות מאשימות אותה על חוסר המעש לכאורה נגדה מהפכה אנטי הכיפוף. טרלוק וכוח משימת ההכנה לפשוט מחנה אימוני חוסם צ'י . בעירייה, הסביר טרלוק לכוח המשימה שהמשימה הראשונה שלהם הייתה לפשוט על מתקן תת קרקעי צ'י חוסם הכשרה ממוקם במרתף הדרקון דירות רובע חנות ספרים. בראשותו של חבר המועצה, הקבוצה הוצפה 1 המחנה והקפיאה 4 שיויונאים, ואחרי כשפות אדמה התקפות שפרצו דרך הקיר, ומאפשר את כשפים להסתער ובלהכניע את רוב חוסמי צ'י האחרים במהירות. חוסם אחד צ'י זרק רימון עשן, אבל קורה יירטה והקפיא אותו, ללכוד בתוך הגז. אז היא רדפה את שני החוסמים האחרונים נמלטו צ'י ומעדה על חוט בדיוק כמו שיויונאי קפץ מלמעלה. היא עצרה אותו בבעיטות ברוק בחזו, אבל כאשר זה עומד ללכוד אותה, טרלוק הקפיא אותו על הקיר בדיוק בזמן. הפשיטה נעשתה ללא רבב בעמוד הראשון של העיתון, כפי שמוצג כאשר כוח המשימה נעצר בנוכחותם של עיתונאים. כוח המשימה שלקח את שיויונאים שנתפס למעצר לאחר הפשיטה המוצלחת לאחר קורה תיגר אמון לקרב על זכרון אנג איילנד, טרלוק טען כי הכין צי של ספינות אוויר המשטרה שהיה עט אם משהו ישתבש, אך אלה מעולם לא הגיעו למרות לכידתו של קורה. בעקבות אירועים אלה, קורה לקח חופשה ללא תשלום מכוח המשימה כדי להתכונן לטורניר הקרוב האולימפי-כשף עם צוות שלה, את חמוסי האש. לאחר פיגוע שיויונאי המוצלח בזירת האולימפי-כשף הכיפוף, טרלוק כנס מסיבת עיתונאים, במהלכו הונח אשמה להרס של הזירה בלין ביפונג. לאורך כל הנאום הזה, כוח המשימה של טרלוק היה לראות מאחוריו, מתנהג כמו שומרי הראש האישיים שלו. טרלוק הזמנה חברי כוח משימת חבריו למעצר עסאמי סאטו. לאחר לין ביפונג התפטר מפכ"ל המשטרה, המחליף שלה, סיקון, הצהיר כי הוא ידווח למועצת טרלוק בכל העניינים הנוגעים לשיויונאים והסכים להשאיל את כל המשאבים הזמינים של כוח המשטרה לטרלוק וכוח משימתו; כתוצאה מכך, השפעתו של חבר המועצה במשטרה גדלה מאוד. במשטרה בצד שלו, היו"ר החל ליישם את הרעיון שלו של עיר "בטוחה" רפובליקה. בהמשך, כוח המשימה נעזר טרלוק כשהוא פקד על המשטרה-כשפים אינו חף מפשע המוני מעצרו של הדרקון דירות הרובע. במהלך האירוע הזה, חברי כוח המשימה נעצרו גם החברים המנוגדים של סמל צוות. בעקבות לכידתו של טרלוק וההפסד שלו הכיפוף, כוח המשימה עדיין נשאר פעיל. אחרי עיר רפובליקה מאובטחת אמון לשיויונאים, חבר בכוח המשימה היה לראות שיש הכשפות שלו נלקח על ידי אמון.

ציוד, שיטות, ויכולות עריכה

כיחידה סמויה וצוות אכיפת חוק העילית שהוביל באופן ישיר על ידי יושב ראש מועצת ארצות, כוח המשימה של טרלוק היה מצויד מצוין ומאומן. חבר כוח משימת כוח משימת fightingA טורק אכזריות Equalist לתוך קיר. ליידי Lostris

כל חברי כוח המשימה לבשו מדים אחידים בצבע כחול כהה וסגול, כמו גם שריון אור עם כריות כתפיים. חוץ מטרלוק וקורה, החברים היו גם מצוידים בקסדות. בנוסף, היה להם גישה למכוניות משטרה, משאיות משטרה וכבאיות; את הכבאיות שמשו להובלת כמויות גדולות של מים לאזורים תפעוליים ברחבי העיר, כך שחברי כשפות מים הצליחו לכשף בכוח מלא . כוח המשימה אך ורק כלל מסיבות שתייה; כאמור, חברי כוח המשימה עשו שימוש אינטנסיבי והאגרסיבי של כשפות אדמה וכשפות מים שלהם. במהלך ההתקפה על מחנה אימונים של צ'י בחסמי, בהתקפות הפתע המועדפות כשפים למנוע שיויונאים מיעילות באמצעות הציוד שלהם או להימלט.בתקיפה, הם נלחמו ללא רחמים וללא כל מגבלה או היסוס, אויבי הקפאה או אכזריות טורק אותם לקירות. שיטות אכזריות אלה, כמו גם נאמנותם המוחלטת לטרלוק והממשלה הוכיחה כי חברי כוח המשימה מאוד הוכשרו אלא גם לוחמי עילית חסרי רחמים.

טריווית עריכה

  • הטקטיקה השנויה במחלוקת של כוח המשימה נגד-כשפים שאינם החף מפשע של הדרקון דירות הרובע ניתן להשוות לכמה בלשים, משטרה חשאית שניתן נשכרה על ידי עסקים וכוחות שיטור רגילים, שברו את שביתת עובדים בומסטד במהלך שנת 1890 . השובתים נורו על ידי פינקרטון של, וגרם למהומה בהיקף מלאה. העובדים מחו, שהייתה זכותם לעשות, והותקפו שלא בצדק, בדיוק כמו שאינם כשפים שרץ את זכויותיהם להיות חסרות עכבות. עוול גם נצח.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 1.2 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 2.3 "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
3. ↑ "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
4. ↑ "הרוח של תחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
5. ↑ "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​"שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית