Fandom

אווטאר Wiki

כוח כשפי המתכת של המשטרה

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

כוח כשפי המתכת של המשטרה

מידע כללי

מנהיג (ים) סייקון לין בייפונג (עד הסתיו 170 ASC) טוף בייפונג (ז"ל)

חברים בולטים טוף בייפונג (ז"ל) [1] לין בייפונג (לשעבר) סייקון (ראשי) שיר (קצין)

מטה

מטה המשטרה; הרפובליקה סיטי

סנוף רפובליקת סיטי טרלוק (לשעבר)

מטרה אכיפת חוק ברפובליקת סיטי על מנת להבטיח את בטחון הציבור

מידע כרונולוגי

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

משטרת כשפות המתכת היא צוות אכיפת חוק העלית של הרפובליקה סיטי, הוביל בעבר על ידי בתו של טוף בייפונג, ראש לין בייפונג, ועכשיו בראשות סייקון הראשי. באמצעות המתכת מסוגלים לרסן את הפושעים ולנווט בעיר במהירות וביעילות. הם גם לשאת ציוד, כגון אלות ומגינים. משטרת כשפות המתכת מנטרת את האירועים בעיר באמצעות שימוש של מספר ספינות אוויר, וניידות זו מאפשרת להם לתפוס פושעים בקלות ולפרוס כוחות למרדף.

היסטוריה עריכה

משטרת כשפות המתכת הייתה פעילה בתקופתו של אנג. בראשות הראשית טוף בייפונג, הם סייעו במעצרו של כשף דם הידוע לשמצה ובוס פשע, יָאקון. כמה קצינים, כולל טוף, ספקו ביטחון במהלך משפטו. עם זאת, כמו כל נוכחים אחרים במשפט, אלה קציני כשפות המתכת היו מכושפים דם להגשה על ידי יָאקון, המאפשרים לו להימלט. כשפות המתכת קצינים הרודפים האווטאר קורה.הכח היתה נוכחת בפעולת זמן קצר לאחר הגיע לאווטאר קורה הרפובליקה סיטי. היא נלחמת באיום שלישיית טריפל, שהלך אימים על חנות פטיפון. אחרי מאבק קצר, כמה עצר שוטרים את חברי השלישייה, אלא גם ניסינו לעצור קורה של ניזק לרכוש כתוצאה מהמאבק. קורה ניסה להימלט בנאגה, אבל הם בסופו תפסו אותה והביאו אותה למפקדה שלהם לחקירה. במהלך טורניר אליפות אולימפי-כשף, המשטרה ספקה אבטחה נוספת על ידי אספקת ספינות אוויר משטרה, סירות משטרה, וקצינים בכל רחבי הזירה. עם זאת, הם היו פסול במהירות על ידי שיויונאים אוחז כפפות מחושמלות. את שיויונאים הרס את כל הסירות וספינות אוויר המשטרה סביב הזירה גם כן. המשטרה למצוא ראיות כדי להפליל לאו גן לאן.

כישלונו של הראש הנוכחי, לין בייפונג. בינתיים, המשטרה פתחה בחקירה כשפות המתכת מעמיקה שלמיוצר נשק ההייטק של שיויונאים ידי חקירת עדים כדי להשיג מידע. לאחר מכן הם חקרו את מפעל שומר בעם, מציאת ראיות מפלילות לעצור המנהיג של התאגיד. לאחר האווטאר קורה ספר בייפונג הראשי על קשר אפשרי בין הירושי סאטו ושיויונאים, חיל כשפות המתכת המשטרה, טנזין, וקורה חפשו הוכחות לטענה זו במחסנים של כל תעשיות העתיד, אבל לא מצאו שום דבר כדי להפליל את בעלים. עם זאת, לאחר שקבל מידע אנונימי, המשטרה פלשה אחוזת סאטו בחיפוש מפעל סודי מתחתיו. קציני כשפות המתכת שליוו לין בייפונג ושאר משלחת החיפוש במארב טכנו טנקים 'שיויונאים ועד מהרה השתלטו. אמנם חלק מהקבוצה הצליח לברוח באמצעות ספינת אוויר, קציני כשפות המתכת נתפסו ונלקחו לאמון. עם זאת, לאחר הבריחה, לין בייפונג אמור בהחלטתה להתפטר כראש ולהחזיר את אנשיה בדרכה שלה. כשפות המתכת קצינים, הפועל תחת פיקודו של טרלוק, מסה עוצר-תושבים חפים מפשע שאינם כיפוף של רובע דירות הדרקון. לאחר התפטרותו של בייפונג הראשי, סייקון גויס כמפקד המשטרה, והסכים להשאיל את כל המשאבים הזמינים של כוח המשטרה לטרלוק וכוח המשימה שלו. כתוצאה מכך, השפעתו של טרלוק במשטרה גדלה מאוד. קציני כשפות המתכת רבים הוזעקו כדי לשכך עצרת שיויונאי אמור ברובע דירות הדרקון. בסצנה, קצינים נעצרו מאקו, בולין, ועסאמי כמו גם הקהל שאינו הנדר ברובע בפיקודו של טרלוק. לאחר התקרית, טנזין וקורה הגיעו למטה המשטרה, בדרישה שהחברים הראשיים סייקון שחרורו של קורה וכשפים שאינם שנעצרו. הראשיים הציע להם לדבר עם טרלוק בעניין. לאחר שנודע כי האמון שנתפס כביכול קורה, טרלוק הורה סייקון הראשי לפרוס את כל הכח כדי למצוא את האווטאר. לין הצלת הקצינים שנתפסו במהלך הקרב במפעל שיויונאי. תוך החיפוש האישי ברשת המנהרות של הרפובליקה סיטי, לין בייפונג, טנזין, בולין, מאקו, ואסמים נתקל שיויונאי כלא, ועל הפעלת היגיון סיסמית, לין גילה שקציני כשף המתכת נתפסו הוחזקו בפנים. לין אז מצא בה הקצינים הוחזקו, ולנצל אותה כשפות המתכת להיכנס לתא הכלא. עם כניסתו, לין בקש קציניה אם האמון הוציא כיפוף כבר, כדי שקצין הנהן. לין, הקצינים חולצו, טנזין, בולין, מאקו, ואז נמלטו עסאמי מתקן שיויונאי באמצעות עגלת חשמלית שיויונאי נחטפה. במהלך הקרב של רפובליקת שיויונאים לעיר, קציני כשפות המתכת רבים, כמו גם מפעילי טלפון ללא כיפוף, הודחו כאשר כחותיו של אמון, שפכו גז מרדים אל מטה המשטרה. מאוחר יותר, כאשר חבר המועצה טנזין בטחה הוביל קבוצת קצינים ומפעילי טלפון מחוץ, קצינים שונים, כוללים סייקון הראשי, נתפסו על ידי טכנו טנקים שיויונאי המצויד במגנטים גדולים.

אחידה עריכה

המדים של מפקד המשטרה.

משטרת כשפות המתכת פועלת בעיקר באמצעות שימוש בכשפות המתכת המיוחד. המדים שלהם מורכבים בעיקר משריון מתכת מפולח, המציע הגנה נגד חסימת צ'י. השוטרים משתמשים בכבלי מתכת המאוחסנים בסלילים על גבם כנשק של בחירה שלהם, אבל קצינים לשאת ציוד נוסף כגון אלות ומגינים. סלילים גליליים מחוברים לחלק האחורי של כל נושא משרה, עם כבלים מתכתיים הארכת דרך הזרוע. את חוטי המתכת המהודקות אז ניתן להאריך או חזרו בו דרך כשפות המתכת . שוטרי כשפות המתכת מיומנים במניפולצית חוטי מתכת אלה, לעתים קרובות לכופף אותו עם כוח מספיק כדי להיצמד לאדמה מוצקה או כדי לעטוף אדם. זהו שימושם העיקרי של אכיפת החוק, שפותח על ידי לין הראשי ביפונג עוצמה. לקציני כשפות המתכת רגילים, רוב האחיד הוא צבע אפור בהיר, עם הכובע היותו גוון אפור כהה יותר. חלק פיסת הרגל של השריון מורכב מלוחיות מתכת נשלפות, ומאפשר לקצינים לחשוף את רגליהם על הקרקע בעת צורך. כפי שמעיד על ההופעות של קציני כשפות המתכת רבים בחזיונות של קורה, מדים בעבר היו מורכבים מציפוי מתכת פחות, ולא היה לי סלילי תיל על הגב של המדים. במקום זאת, את כבלי המתכת אוחסנו במכל עגול במותן של המדים. בשל העובדה שהשריון עשוי ממתכת, אחיד ניתן לשים על מהר מאוד על ידי השוטרים, תוך ניצול כישורי כשפות המתכת . חברים ללא כיפוף של המשטרה לובשים מדים אפורים עם האווטאר של הרפובליקה המאוחדת על חזותיהם.

שיטות, ציוד ויכולות עריכה

שלושה קציני כשף המתכת ראשות Saikhan נפרסו על ידי ספינת אוויר סיור.

בנוסף למניפולצית חוטים המחוברים לסלילים על גבם, שוטרי כשפות המתכת לעשות שימוש בחוטי מתכת התפזר בכל רחבי הרפובליקה סיטי. קצינים יכולים לתמרן ברחובות על ידי הצמדת חוטים מסלילי התיל לנייח, הנעה עברה בעיר באופן דומה לגפן מתנדנדת. בנוסף, קצינים יכולים לצרף חוטים לחפצים ניידים, כגון Satomobiles, ואילו בחלק העליון של חוט נייח, באמצעות יחידת הנעה ל" לגלוש "בעיר. סייקון הפגין יכולת זו בזמן במרדף של הסמל קורה. לין ביפונג מוצג היכולת של הארכת להבי מתכת נשלפים מהשרוולים של שריונה. כוח המשטרה פועל ביעילות ולנסות לייצר פגיעה מינימאלית בעיר. הם פרוסים בקבוצות קטנות על ידי ספינות אוויר סיור שכל זמן מעגל הגבולות של הבירה. צפירה מציינת את בואם של יחידות משטרה, וקצינים מגיעים זמן קצר לאחר לשתק פושעים באמצעות שימוש בחוטי מתכת. פושעים שנתפסו, אז, נלקחו חזרה למפקדת המשטרה. הראשי סייקון פיקוד המשטרה מחדר התקשורת במהלך הקרב על רפובליקת סיטי .החברים של המשטרה לנצל סורקים משטרתיים כדי לתקשר אחד עם השני בזמן סיור הרפובליקה סיטי, כמו גם אזעקות ומגפונים רועשים. כל המידע על ידי קציני משטרה פועלים, ספינות אוויר ומעבורות נאסף והוערך על ידי מפעילים בחדר התקשורת ממטה המשטרה. בשעת חירום, חדר זה משמש כמרכז פיקוד למפקד וכל המשטרה מאז שהוא הצומת לכל תקשורת המשטרה. קצינים ללא כיפוף משתמשים באלות כדי להגן על עצמם או לעצור את הפושעים.

רכב עריכה

  • ספינות אוויר - מיוצר על ידי תעשיות עתיד, ספינות אוויר המשמשות לניטור ברחובות עיר רפובליקה, כפי שחלקים גדולים של העיר הם נראו מהאוויר.
  • סירות . - המשטרה מעסיקה סירות כאשר המצב דורשים עבור צפייה או מתקרב מיקום באמצעות מים
  • מכוניות - שפותחו גם על ידי תעשיות עתידיות, מכונת המשטרה דומה לSatomobile, אבל מצויד בסירנות, רדיו המשטרה, כמו גם גב בכלוב להובלת פושעים.
  • המשאיות כבדות -.. המשאיות המשטרתיות הכבדות הם חזקו עם שריון כדי להימכר לכל תרחיש איום גבוה על מנת להבטיח את ביטחונם של שוטרים הם מצוידים גם עם מחרשה לצאת אובייקטים של הדרך

מטה עריכה

מאמר ראשי: מפקדת המשטרה מטה המשטרה.

משטרת כשפות המתכת מחזירה עבריינים שנתפסים למפקדה שלהם, הממוקמת עמוק בתוך הרפובליקה סיטי. בסיס הפעילות שלהם הוא מבנה מונומנטלי, גדולתה של המיוצגת על ידי הכניסות וחלונות הרבים המעטרות אותו מבחוץ. פסל מתכת של טוף ניתן לראות על פסגה ליד המרכז של הבניין.

חברים בולטים עריכה

  • צ'יף טוף בייפונג (ז"ל)
  • צ'יף לין בייפונג (לשעבר)
  • צ'יף סייקון
  • קצין סונג
  • כשף המתכת קצין

אנשים מבוקשים על ידי המשטרה עריכה

  • אמון (שנפטר)
  • טרלוק (ז"ל)
  • הטריאדות כיפוף

מעצרים ידועים עריכה

  • חברי שלישיית איום משולשים
  • יָאקון (מאוחר יותר נמלט / נפטר)
  • שניים פינג אצבעי
  • כשף מים ללא שם
  • כשף אדמה ללא שם
  • קורה (האשמות נגדו ושוחררו על ידי טנזין)
  • שיויונאים
  • לאו גן-Lan
  • עסאמי סאטו (ברח)
  • מאקו (ברח)
  • בולין (ברח)
  • ללא-כשפים של הדרקון דירות הרובע
  • הירושי סאטו

טריווית עריכה

  • יוצרים ומפיקים בפועל מייקל דנטה DiMartino ו בריאן Konietzko אמר כי משטרת כשפות המתכת באופן חלקי בהשראת דאי לי. [2]
  • המדים שלהם מתאפיינים בקווי דמיון בולטים למראהו של שריון סמוראי מסורתי. [2]
  • שיטה השמרנית ומכוונת של פעולה שמשטרת כשפות המתכת מעסיקה מתאפיינת בקווי דמיון לדאי לי, המשטרה החשאית של בה סינג סה. אחד הבדלים העיקריים בין הקבוצות, לעומת זאת, הוא שמשטרת כשפות המתכת סופו של דבר יש לענות למדינה שלטת ארצות רפובליקת המועצה, ואילו פעילים הבכירים של דאי לי, כגון לונג פנג, היו בעצם חופשי לארגן מדיניות כרצונם.
  • בפלאשבק, טוף, כמו גם שני האחרים, הוצגו לובשים מדי משטרת כשף המתכת מלאה. משמעות דבר היא כי משטרת כשפות המתכת הייתה ולהפעלתו במשך מספר השנים שגיאת ציטוט: חסר תג </ref> סוגר שמתאים לתג <ref>

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית