Fandom

אווטאר Wiki

כנפי שיויונאי

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

כנפי שיויונאי biplaneA כמו בשימוש על ידי שיויונאים.

כנפי שיויונאי הוא ציר כפול בגודל בינוני,, בשלושה המנועים, מפציצי צלילה טקטיים המסוגלים תמרונים גבוהים אלפא ומהירויות חריגות. הם מעוצבים ומיוצרים על ידי הירושי סאטו לסייע לשיויונאים. לאחר סיומה של המהפכה אנטי כשפות, אסאמי סאטו לשנות את ייעודו את המטוסים למטרה מועילה יותר ומשמש תעשיות עתיד לשכלל אותם.

היסטוריה עריכה

כצי של ספינות קרב נכנס כוחות ארצות הנמל של רפובליקת סיטי, כמה כנפי שיויונאי שיויונאי ארב צי, שומט תחמושת הנפץ שלהם על ספינות הקרב התמימים. במהלך הקרב, firebent הכללי איירו לעבר מטוס לכיוון ההגה של ספינתו, אבל הוא נזרק בהמשך לנמל על ידי פיצוץ שנגרם על ידי פגיעה בשוגג לאחד מהפצצות של הכנפיים. לאחר הקרב, את שיויונאים יצא מנצח, השבתת כל צי הרכב באמצעותם החדש בהצלחה. כנפי שיויונאי bombedAn צוללות הורסות כוחות ארצות ספינת קרב עם פצצות. KettleMeetPot

במקלט תת קרקעי, הכללי איירו, שחולץ על ידי קורה, שלח מברק למפקד ומי, והזהיר אותו שלא להביא את הגל השני של תגבורת יותר קרוב לעיר עד להנפקת כנפי שנוטרלה. איירו, Bolin, ואסאמי אז איתרו את מיקומו של שדה התעופה של שיויונאים והחליט לחדור לבסיס. עם זאת, עם ההגעה שלהם, הקבוצה נתפסה ונכלאה על ידי הירושי סאטו. איש העסקים לשעבר ביקר את השבויים בסלולריים שלהם כדי לשמוח לאיד שהוא יורט השידור של הגנרל איירו וידע בדיוק איפה הצי של ומי הסתתר וגילה לשלושה האסירים תוכניותיו להשמיד את הצי. זמן קצר לאחר שעזב, נאגה פרצה לבסיס ושחררה איירו, בולין, ואסאמי. לאחר מכן עמדה בראש הקבוצה מחוץ לשדה התעופה החיצוני. לאחר שהגיע למסלולים, גנרל איירו החליט להמשיך כנפי שהסעה להמראה. העסקת כשפות אש, ירה לכיוון הכללי כנפי המרגשת וחטף אותו, ואילצו את טייס שיויונאי כדי לצאת ולפרוס את המצנח שלו. למרות איירו מצא כנפי קשה לשלוט בתחילה, הוא הצליח בסופו של זנב שאר היווצרות והחל לתקוף את המטוסים אחרים, תוך שימוש בנשק ושיויונאי כשפות אש שלו. איירו רודף איירו כנפי שיויונאיGeneral לתקוף את כנפי שיויונאי שיויונאי מלמעלה. KettleMeetPot

לאחר יעיל להוציא כמה מטוסי אויב, מטוסו של איירו נהרס כאשר כנפי אחרת השיקו Bola במדחף שלו, מה שגרם להביו להפסיק מסתובב והמטוס ליפול מהשמים. שוב, הוא השתמש כשפות אש כדי להניע את עצמו על הכנף של מטוס אחר. ברגע שעל הכנף, הוא השיק פיצוץ אש, להרוס את המנוע של המטוס שהיה לפניו. איירו נחטף בהצלחה המטוס הוא היה על באותו רגע. עם זאת, כנפיו הותקפה שוב וניזוקו עקב פצצה שהוטלה ממטוס אחר מעליו.

לפני שהיו לי כנפי תוקפים את הסיכוי לירידה כל עוד נשק, איירו השיק פיצוץ כשפות אש למעלה לכיוון מפרץ הפצצה הפתוח, מה שגרם הפצצות כדי לפוצץ ולהרוס ביעילות את כל המטוס. מייד לאחר מכן, איירו נאלץ לנטוש את המטוס שלו, כפי שהוא היה בדרך ישרה לפסלו של אנג באי הזיכרון שלו. לאחר איירו קפץ ותפס על הבאנר שיויונאי התלוי מהצוות של הפסל, מטוס שהגנב התנגש בראשו של הפסל, שגרם למסכה הענקית של אמון ליפול ולחשוף את פניו של אנג פעם נוספת. כנפי שיויונאי טנק טכנו של אסאמי בשדה התעופה הסודי של הירושי שנהרס על ידי הטנק של טכנו אסאמי סאטו.

חזרה בשדה התעופה, המשמש בולין כשפות אדמה להרוס את מסלולי הפרט, ומונע יותר מכנפי שיויונאי ממריא. אסאמי משמש גם טנק טכנו להשמיד כמה כנפי שיויונאי. שישה חודשים אחרי המהפכה, תעשיות עתיד כיפוף אנטי, בניהולו של אסאמי סאטו שלמד איך טייס המטוסים, היה מציע את כנפי שיויונאי לעסקים ברחבי העולם. עם זאת, בשל מעורבותו העמוקה של אביה עם שיויונאים והכליאה האחרונה, חברות שלא היו מעוניינות לקנות את המטוסים או לעשות כל סוג של עסק עם תעשיות עתיד.

עיצוב עריכה

מאפייני מנוע עריכה

כנפי שיויונאי disabledAn כנפי שיויונאי חסרת תועלת שניתנו על ידי פיצוץ אש אחת לבלוק המנוע שלה. KettleMeetPot

יש לי כנפי שיויונאי מנוע רוטרי אחד בעמדה 'הטרקטור' מרכזית ושני, שישה מנועי בוכנה בצילינדר מוטבע בתצורה "דחפן" רכובים מתחת לקצה של כל כנף העליונה. לכל מנוע מדחף שלושה להבים. המיקום של מנועי דחפן שני מהאגף העליון, (במקום להיות תלוי בין שתי הכנפיים) מאפשר כנפי שיויונאי להיות מחבל צלילה מצוין.

מאפייני אגף עריכה

יש את כנפי שיויונאי שיויונאי תוחלת שוויונית, קדימה מעד תצורת כנף. יש הכנף הנמוכה עיצוב כנף שחף הפוך, ושני האגפים הם יתד אימץ בתצורה של שני מפרץ. יש להם את כנפי יחס ממדים גבוה, המאפשרים תמרונים גבוהים אלפא חריגים. את המייצבים האחוריים התאומים לא ישמשו כמשטח שליטה והם קבועים בעמדה; את המאזנות הן משטח השליטה כיוונית בלבד.

מאפייני חימוש עריכה

כנפי שיויונאי משיקים כנפי שיויונאי torpedoesAn הטלת טורפדו.

את כנפי שיויונאי מצוידים בכלי נשק שונים ללחימה. ממוקם בחלק התחתון של המטוס הוא מפרץ פצצה כי בתים גבוה נפץ קטן אך רב עוצמה. את כנפי שיויונאי נושא ארבעה טורפדו מתחת שני אגפים התחתונים שלהם אשר, פעם אחת במים, ממשיכים במסלול ישר תחת כוח ולפוצצם על השפעה עם אובייקט אחר. כאמצעי להגנה עצמית מפני כל איום מוטס, יש את כנפי שיויונאי תא ממוקם מתחת לתא הטייס שמסוגל לירות בכל דבר Bolas מאחוריהם. ברגע שהופעל, את Bolas להסתבך במדחפים של מטוס האויב, גורם לו להטות דוכן. שלא כמו Bolas אחר בשימוש על ידי טנקי טכנו וכמה חוסמי צ'י שיויונאי, Bolas אלה לא לחשמל את המטרות שלהם. עם זאת, הם חזקים יותר מBolas הטיפוסי, כפי שמוצגים על ידי היכולת שלהם מתעטפים סביב המדחפים של מטוס מבלי להיות מגורר.

חולשות עריכה

שיויונאי hitAn ישירה שנהרסו על ידי הפגיעה הישירה של תותח כשפות אש. KettleMeetPot

בשל האזורים שלהם גדולים יחסית היעד, דקיק יתד נתמכת לבנות, רכיבים דליקים, וחוסר השריון הגנתי, יכול בקלות להיות הרסו את כנפי שיויונאי או הושבת במכה אחת; כשפות אש, ברק, והאדמה הן חזקים מספיק כדי להרוס את בלוק המנוע או כנפיים. קוצים קרחון יכולים לשמש אם המטוס טס בגובה נמוך מספיק. עם זאת, הגמישות שלהם ולהפוך אותם למהירויות גבוהות מטרות קשות. חוסר הגה מטלטלין שלהם הופך את זה בלתי אפשרי עבורם לבצע פנייה מתואמת, מה שהופך את מטוס קשה מאוד לטוס ולשלוט בו. במקביל, כאמור לעיל, אין להם כלי נשק קרבי אוויר אל אוויר. את כנפי שיויונאי לכן גם חייב להפציץ מטוסים יריבים מלמעלה או לשים את עצמם במצב פגיע לאש, Bolas מול ההגנתי האחורי שלהם. תקלה מנוע שנגרמה על ידי הגה תקוע יכולה לגרום לכנפיים להתפורר לחלוטין. אמנם יעיל ומוצלח בהוצאת הצי של הגנרל איירו, את שיויונאים איבד כמה מטוסים לחולשות אלה אפילו עם אלמנט הפתעה בצד שלהם.

טריוויה עריכה

  • הצי של הגנרל איירו המכריע כנפי שיויונאי מקביל להתפשטות של החיים אמיתיים של מטוסים להביא קץ לספינות קרב במאה ה -20.
  • כנפי מבוססת על מטוסים שונים המשמשים במלחמות העולם הראשונה ושנייה. יש עיצוב המסגרת של מטוס דמיון לAirco DH.4, מטוס בריטי שנועד לפיגוע במלחמת העולם הראשונה, והוא גם די דומה לדג חרב Fairey הבריטי.
  • מטוסים אלה, עם זאת, שלא כמו מלחמת העולם בעולם האמיתי שלהם אני עמיתים, אינם מצוידים בנשק אוויר אל אוויר והשאיר אותו קשה להם לתקוף מטוסים אחרים.
  • אמנם זה מטוס, העיצוב הדמוי הכנף הנמוכה יוצר דמיון לביצועי יונקרס JU 87 טוקה, מובנה מטרה, מטוס בצלילה שהועסק על ידי גרמניה הנאצית, או איצ'י D3A אל, עוד מטוס בצלילה בשימוש על ידי האימפריה של יפן, במהלך מלחמת העולם השנייה. סגנון זה גם נראה על F4U Corsair Vought, שפותח על ידי ארצות הברית לצי האוקיינוס ​​השקט שלה באותו הזמן, אם כי בקיצוניות הרבה יותר גדולה.
  • ההגה הכפול של המטוסים יש דמיון לנקסטר הבריטי האבר, טס לאורך כל מלחמת העולם השנייה.
  • האופן שבו כללי איירו, בולין, ואסאמי הרסו טייסת המטוס דומה מאוד לאופן שסוֹק‏ה, טוף, וסוקי הרסו את ספינת אוויר צי אומת אש שבעים שנים קודם לכן במהלך הגעתו של כוכב השביט של סוזן.
  • בדיוק כמו כנפי שיויונאי שיויונאי מהרו להשבית את הצי של הגנרל איירו, דג החרב הפיר (אחד מכנפי שיויונאי האחרון אי פעם נעשה שימוש בכל צבא) שיחק תפקיד מכריע בשוקע ספינת הקרב הגרמני ביסמרק.
  • התקפה על הצי של הגנרל איירו דומה מתקפת הפתע של יפן הקיסרית על פרל הארבור שטובעו, או נפגעו קשה, חלק גדול מהצי האמריקאי מוצב בפסיפיק הנמל.

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית