Fandom

אווטאר Wiki

כשפות דם

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

טארלוק באמצעות כשפות דם נגד אווטאר קורה.

כשפות דם היא טכניקה מיוחדת במסגרת אמנות כשפות מים המאפשרת לכשף מים hydrokinetically לאחוז את הנוזלים השונים המצויים בתוך גופו של האורגניזם חי ולאחר מכן לתפעל אותם כדי לשלוט על תנועת היעד המיועד שלהם. הטכניקה היא נערצה כ- מיומנות תת האפלה והקטלנית ביותר של כל אחת מאמנויות הכיפוף. הטכניקה התגלתה על ידי כשפית מים צעירה בשם חמה בזמן שהיא הייתה עצורה בכלא שתוכנן על ידי אומת האש במיוחד כדי להחזיק כשפי מים. במהלך מעצרה, היא הגיעה למסקנה שכל החיים מכילים מים, והמשיכה לפתח את הידע וכישורים של האמנות על ידי תרגול על חולדות פילים. הצורות והסגנונות המשמשים כשפי דם דומים מאוד לאופן שבו שולט בובנאי מריונטה, בפרט צורת היד ותנועות. בעוד כשפות מים משתמש תנועות זורמות עם הזרועות, כשפות דם נראה דורש צורה נוקשה וגסה יותר של תנועה, המדגישה עוד יותר עד כמה זה שונה מצורות כשפות מים הראשוניות ותת המיומנות, ריפויו השני. בשל האופי הקיצוני שלו, רק קומץ של כשפי מים הוכיח את יכולת bloodbend. הטכניקה נחשבת על ידי רוב כשפי מים להיות אמנות כהה ורק לעתים נדירות בשימוש בלחימה. המורכבות והתחכום הנדרשים כדי לבצע את האומנות בדרך כלל רק מאפשרות את השימוש בו בעת ירח מלא, שבו הכח של כשף מים נמצא בשיא המוחלטת. יאקון , טארלוק, והאמון היו כשפי מים מסוגל כשפות דם ללא סיוע של ירח המלא הידוע בלבד, עם זאת, יאקון וטרלוק היתה יכולת כשפות שלהן הוסרו אמון שהותיר כנדר תוכל bloodbend בלי ירח מלא הידוע רק עד סופי מוות. יאקון והאמון היו גם כשפי מים רק ידוע להיות מסוגל כשפות דם הנפשי. כשפות דם מיושם לעתים רחוקות לפעילות יומיומית. ידע של אמנות סופו של דבר נודע לציבור, ואת הפרקטיקה של כשפות דם הוצאה מחוץ לחוק בשל מאמציו של קָ‏טַ‏רַ‏ה בעקבות היווצרות רפובליקת העיר.

היסטוריה עריכה

גילוי עריכה

לאחר שנתפסה באחת מפשיטות אומת האש שנועדו להחליש שבט המים הדרומי, חמה, יחד עם עמיתיה כשפי מים, נשלח לכלא שמור באומת האש שתוכננה במיוחד כדי להחזיק כשפים מסוגה. שם, השומרים היו זהירים במתן אסירים עם כל צורה של חומר לכשפות מים שהם יכולים לנצל בקבלת תגמול, הרחיק לכת עד כדי לקשר את האיברים של אסירים לפני שהם הורשו לשתות ובאמצעות "נקמה אכזרית" בכל סימן צרות. למרות חוסר האונים שהיא התמודדה כשהיה בכלא, חם היה מסוגל להרגיש את ההעשרה הייתה לה על ידי ירח המלא, והיא החלה לגבש תכנית שתביא לבריחה שלה. זה זמן לא רב לאחר שהיה שהיא הבינה את חולדות פיל שכל זמן התרוצצו בתחתית הכלוב שלה היו מלאים במי כשפות.

חnv כשפות דם  עכברוש פיל.

עם הגעתו של הירח המלא הבא, חם ניסה לקחת את האחיזה של שרירים באחד מהיצורים, והצליח. היא בצעה כשפות דם . בחודשים הבאים, היא המשיכה לפתח את הטכניקה, והתמחה בה לנקודה שבה היא יעילה יכולה לשלוט על התנועה כל כנופיה של חולדות תחת ירח המלא. זה היה אז, כשהיא חשה שהיא יכולה לבדוק את האמנות על הגברים. במהלך הירח המלא הבא, חם משמש כשפות דם לשלוט שומר עובר, ואלץ אותו לפתוח את הכלוב ומאפשר לה לברוח. חמים הלך חופשיים בפעם הראשונה זה שנים רבות, וסופו של דבר התיישב בכפר בפאתי ארכיפלג אומת האש.

שימוש עריכה

כשהיה בכלא, חמה פתח שנאה עמוקה לאומת האש, והיא נשבעה לנקום בכל מקרה אפשרי. היא יצרה כלא מאולתר מתחת הר וגבשה תכנית שבו היא הייתה בשליטתו הכפריים אומת אש תמימים ולהוביל אותם לכלא במהלך ירח מלא. היא השתמשה בטכניקה זו וסופו של דבר נכלאה בעל פונדק קטן ומיושן. חם הפך בעלים של הפונדק, והיה מסוגל לדכא את ההאשמות של להיות אחראי להיעלמויות מסווה את עוצמה כבעל פונדק זקן ומתוק. במהלך ירח מלא, היא תכננה לכלוא אדם זקן, דינג. התכנית הייתה הצלחה ראשונית, ודינג הרגיש חסר אונים כפי שהיה "דיבוק" על ידי כוח לא ידוע. הוא הוביל באיטיות לראש ההר, שם הוא הרים את מבטו אל הירח ואת מה שהוא חשב שיהיה המבט האחרון של אור. באותו רגע, לעומת זאת, השמש החלה לעלות, ואת הכח שחם שנערך על דינג דעך במהירות. חזרת שליטה על גופו, דינג ברח בריצה מהירה מהמקום, ומאז הוא הפך לאורח היחיד להימלט מזעמו של כשף דם .

עובר את הידע קָ‏טַ‏רַ‏ה עריכה

במהלך הקיץ של 100 ASC, צוות אווטאר החליט מחנה ליד כפר אומת אש. עם זאת, חם שמע אותם אומרים לי סיפורי זוועה ותנוכה מהסיפור של קָ‏טַ‏רַ‏ה על נינים שהם משבט המים הדרומיים והציעו כנופית מקום באכסניה שלה. כשגילה את מסרק שן לווייתן ישן בעליית הגג של האמה, היא חשפה את עוצמה לכשף מים משבט המים הדרומיים והציעה ללמד קטרה כמה טכניקות שבט דרום מקוריות כשפות מים, כדי שאוכל להעביר את הידע של מנהגי דרום לפני מותה , משהו קטרה הסכים בשמחה ל. קָ‏טַ‏רַ‏ה בילה את היום הבא ללמוד טכניקות שונות מחם, כגון כיפוף לחות מהאוויר והמים מצמחים בתוך כאשר אין גופי המים היו נוכחים. חם הצהיר שהיא תלמד את קטרה הטכניקה האולטימטיבית של כשפות מים בלילה, במהלך הירח המלא, כאשר הכוחות שלהם היו בשיאם. קטרה היה הססן, בטענה כי תושבי כפר היו נעלמו בליל הירח המלא, לעומת זאת, לא היה שותף חם, וקבע כי שתי כשפי מים אב תחת ירח מלא לא הייתה שום סיבה לדאגה. באותו הלילה, חם לקח קטרה אל היער, שם היא הסבירה המאסר וגילוי כשפות דם . קָ‏טַ‏רַ‏ה היה מזועזע, וסרב ללמוד את האמנות כאשר חם הפציר בה. זה הכעיס חם, שאז שמש כשפות דם לשלוט קטרה . כשף מים הצעיר התחנן לרחמים, אבל חם סרב לשחרר אותה. מרגיש את העצמה של הירח לאכוף כשפות מים, כמו גם, קטרה מושחז את האנרגיה שלה והשתחרר, וקבע כי הכיפוף שלה היה יותר חזק משל חאמה. שתיים החלו לקרב, וקטרה לקח את היד העליונה באופן כמעט מיידי.

קָ‏טַ‏רַ‏ה לא מרצון באמצעות כשפות דם.

לאחר שגילינו את האמת על חם מתושבי הכפר שהיא כלוא עמוקה בתוך ההר, סוֹק‏ה ואנג הגיעו זמן קצר לאחר מכן כדי לסייע קטרה ואמר לי חם להיכנע מאחר שהיא הייתה במיעוט באופן ברור. חם סרב, ומשמש כשפות דם לשלוט בם. כמו puppetmaster, היא השתמשה בם כדי לתקוף קטרה, שנאלץ להדוף חבר והאח שלה. כשראיתי כמה ההתקפות שלה לא הזיז כשף מים הצעיר, חם תמרן אנג כיוון סוֹק‏ה, שהרים את חרבו. קָ‏טַ‏רַ‏ה, בניסיון להציל את אנג, המשמש כשפות דם לעצור אותה, בצורה יעילה לשבור את אחיזתה של החמה על הבנים. היא שחררה אותה לאחר הגעתו של טוף ותושבי פריד, שליוו את החמה מהזירה. נתפס עכשיו, חם ברך על הפיכת קָ‏טַ‏רַ‏ה כשף מים , גורם כשף מים הצעיר לשבור בבכי. מאוחר יותר, כאשר זוּקוֹ וקָ‏טַ‏רַ‏ה הלכו לחפש את האיש שרצח את אמו של קָ‏טַ‏רַ‏ה, קָ‏טַ‏רַ‏ה, הנשלטת על ידי תחושה של שנאה כלפיו, השתמשה בכשפות דם להפיל את הקפטן של הספינה 'דרום השודדים, למרות העובדה שהיא הייתה נגד שימוש האמנות האפלה.

הניסויים של יאקון עריכה

ידע של כשפות דם מהרה הפך נפוץ ו, עם המעורבות של קָ‏טַ‏רַ‏ה, הוצאה מחוץ לחוק באופן חוקי מתישהו לפני 128 ASC. [3] אדם בשם יאקון היה היכולת הייחודית להשתמש כשפות דם ללא צורך של ירח מלא. הוא השתמש בכישוריו כדי לשלול מעיר הרפובליקה "בטן רקוב" שלה, הופך לעבריין הפלילי הידוע ביותר לשמצה של העיר בעניין של שנים. בעקבות זיכויים רבים לטובתו, יאקון נשפט וסופו של דבר נעצר בחשד לעבירות מרובות של כשפות דם, שלארצות רפובליקת המועצה מצאה אותו האשם. כהוא נידון למאסר העולם, יאקון הכניע כל אולם המשפט באמצעות כשפות דם הנפשי, עיבוד לא מודע כל פרט לפני שהוא ברח. הסמל האישי אנג, שגם התעלפו בעקבות התצוגה של יאקון של כשפות דם, נכנס למדינה והסמל במרדף לאסיר לפני לכידתו בקליפת כדור הארץ. לאחר מכן הוא הסיר יאקון של הכיפוף, שהסתיים כהונתו כראש אימפריית הפשע של רפובליקת העיר. שמירה על כשפות דם חי אמנות סופו של דבר, יאקון הצליח לברוח עיר ומסע לשבט המים הצפוניים רפובליקה, ניתוח שינוי המראה שלו כדי להסתיר את זהותו האמיתית. שם, הוא פגש והתאהב באישה מקומית, אותה נשאה מאוחר יותר. שניהם המשיכו להעלות שני בנים, ונואטאק טארלוק , שניהם היו כשפי מים . יאקון, מונע על ידי שנאה לסמל ללגזול ממנו את יכולות הכיפוף שלו, החל לאמן את בניו באמנות כשפות דם באמצעות "מסעות ציד תכופים". עם זמן, שני כשפי מים הפך יותר ויותר מיומן באמנות, סופו של דבר ללמוד להשתמש כשפות דם ללא צורך של ירח מלא. נואטאק הפגין כשרונות המופלגים באמנות ולהתמחות בשיטת כשפות דם הנפשית של יאקון על ידי גיל 14, משתמש בו בהצלחה לשלוט בלהקת זאבים. כדי לדחוף את היכולות שלהם לפסגות שלהם, יאקון נאלץ שני בניו לbloodbend עוד אחד. למרות רצון נואטאק ציית להוראותיו של אביו ואחיו הצעיר bloodbent להגשה, טארלוק סרב לעשות את אותו הדבר, נהדף על ידי המחשבה על שליטת האח וגורם לו להרגיש חסר אונים כמו שהוא עשה. יאקון כעס, לבצע מהלך לפגוע טארלוק לפני שהוא נעצר על ידי נואטאק, ששתק אותו עם כשפות דם . נואטאק בקש טארלוק לברוח איתו ולהתחיל חיים החדשים, אך הצעירה סרבה, מה שגרם נואטאק לצאת למדבר בכוחות עצמו. [3]

המורשת של יאקון עריכה

טארלוק  באמצעות כשפות דם להכניע קורה  בלי ירח מלא.

למרות יאקון כבר לא הכשיר אותו לאחר מותו המשוער של נואטאק, טארלוק סופו ללכת בדרכו של אביו בהשתלטות על רפובליקת סיטי, כך מבחינה פוליטית תוך להזדקק לשיטות מפוקפקות בתקופת כהונתו כחבר מועצה. ב170 ASC, טארלוק חשף את זהותו האמיתית ככשף דם במהלך קטטה עם הסמל קורה בעירייה, באמצעות אומנות להכניע אותה לפני שהיא יכולה לסיים אותו עם שני פיצוצי אש. מסרב לחשוף את יחסיו עם יאקון, טארלוק דפק קורה החוצה וכלא אותה בתא החיצוני של הרפובליקה סיטי, לטשטש את עקבותיו ייחס את החטיפה להתקפת שיויונאי. עם זאת, שקריו בנוגע להיעלמותו של קורה נחשפו על ידי צוות אישי , לין בייפונג, וטנזין, שאלץ אותו להשתמש ביכולותיו שוב כדי להתחמק ממעצר. זמן קצר לאחר שנמלט הרפובליקה סיטי, טארלוק התעמת אמון, שאמר שהגיע הזמן שטארלוק היה "שוויון". הכרזתי ששיויונאים לא ייפנה לנדר כמותו, טארלוק המשיך להשתמש כשפות דם כדי לשתק את תוקפיו, הכניע את כל אבל אמון בעצמו, להפתעתו הרבה. השפיע רק במעט על ידי אחיזתה של טארלוק, האמון עשה את דרך לכיוון טארלוק לפני הסרתו הכיפוף. זמן קצר לאחר, טארלוק זיהה את התחושה שחש כאחיזה של נואטאק כשפות דם , והבין שהאמון היה לא אחר מאשר אחיו. במהלך משימת קורה ומאקו כדי למצוא ולהתמודד עמון, השניים נתקלו טארלוק, שהיה נעול בעליית גג בבית המקדש האוויר איילנד בשל הידע שלו את האמת. טארלוק המשיך לחשוף את זהותו האמיתית של האמון, והציע כי אחיו נחסם איכשהו כיפוף באמצעות כשפות דם. יכולת זו עזרה לו להפוך למנהיג של המהפכה נגד הכיפוף, בטענה שהרוחות העניקו לו בכח המיוחד הזה לקחת כיפוף משם. אמון כשפות דם קורה ומאקו.

מתכננים לחשוף עמון ולערער את המהפכה שלו, וקורה מאקו הסתננו העצרת של האמון בזירת האולפיכשף, שבו הודיע ​​כי הוא האמון הייתי לפטור את העולם מכשפות אוויר לנצח. קורה ומאקו שימוש החופשי כשפות אש לטנזין והמשפחה והעדיפו להישאר מאחור כדי ליצור סחה תוך טנזין ובני משפחתו נמלטו מהמקום. קורה התחבא מתחת לשולחן בחדר כושר נטוש, שבו משך אותה החוצה ממסתור של כשפות דם של האמון. כשהיא הייתה תלויה באוויר, מאקו יצא ותקף, אבל מהר מאוד גבר על כשפות דם של האמון, גם כן. לבסוף לאחר שהביס את הסמל, האמון הוציא אותה הכיפוף. למרות נצחונו, סגנו אחרי המנהיג שלו, ומכריז עליו כעל בוגד. לאחר מכן הוא המשיך לתקוף אך נעצר על ידי כשפות דם של האמון. אמון אמר הסגן כי הוא שירת אותו היטב לפני ששגר אותו לערימה של עץ. לאחר מכן הוא עבר קורה נחלש כעת להתקרב מאקו והתחיל לכשף כשף אש למקום, אבל מאקו הצליח לכוון את אצבעותיו לעבר אמון וירה מתקפת בזק שהתחשמל מנהיג שיויונאי והשליך אותו משם, ומאפשר מאקו לקחת קורה אל זרועותיו לפני שברח למסדרון. זמן קצר אחרי, מאקו נאלץ לעצור שוב באמון, שהגיע אליהם. אמון כישף מאקו וטרק אותו לתקרה, הרצפה ושני הקירות בצדדיו, ולאחר מכן המשיך לכשף כשף אש למקום, וקבע כי היה זה כמעט בושה לקחת את הכיפוף של מישהו כל כך מוכשר. הייאוש של קורה למאקו כדי להימנע מסבלו גורל, בד בבד עם רצון עז להגן עליו, אפשר לה לפרוץ את המחסום הרוחני שלה ולבצע כשפות אוויר. קורה החל לתקוף אמון עם אגרופים באוויר רצוף, ואלץ אותו לחזור לחלון בקצה המסדרון. האמון הגיב והשתמש כשפות דם ללכוד קורה, אבל היא הייתה מסוגלת להתנגד לאחיזתו של האמון, באמצעות רגלה להשיק אוויר בעיטה חזקה לכיוון אמון, פיצוץ אותו מהחלון ולתוך הים. המסכה שלו נפלה באמצע האוויר והוא ניתז לתוך המים לפני תומכי שיויונאי. "הצלקת" שלו נמוגה, וחשף אותו הייתה בשימוש רק איפור כדי להפוך את סיפורו של שנשדד על ידי כשף אש אמין יותר. התעוררות מהכרתו, אמון אינסטינקטיבי השתמש כשפות מים לקום ולצאת מהמים במי זרבובית, לחשוף את זהותו האמיתית ככשף מים .

פוטנציאלית עריכה

טארלוק מרחף קורה.

השליטה והמניפולציה של נוזלים בתוך גופו של האדם יכולים להיות השפעות רבות ושונות: למשל, כשפות דם יכול לשמש כדי לרסק האיברים הפנימיים של קרבן באופן דומה, היא יכולה לשמש לחצים, להרתיח, או לקרר. מים בתוך הגוף של יריב, והרגו אותם בתהליך. לבסוף, טכניקה יכולה גם לשמש כדי לחלץ מים לחלוטין מגופו של אדם, מחקה את הטכניקה המשמשת בצמחים. למרות יכולותיו החשוכות, כשפות דם יכול להיות מועיל בריפוי, כפי שהוא יכול להיות מנוצל כדי לשמור על חתכים ופצעים, כמו גם למנוע איבוד הדם. יותר מכך, כשפות דם יכול לשמש כדי להקל על קרישי דם ופצעים פנימיים, ויכולה להוכיח להיות מועיל במצבים של חיים או מוות. כמו כן, כשפות דם יכול לעזור בדום לב, כפי שהוא יכול להיות מנוצל בסיוע לפעימות לב אם זה היה לעצור על ידי כיפוף דם לתוך ומתוך הלב. כשפי דם מסוגל לרחף קורבנותיהם באוויר באופן דומה לזה כשפי מים יכול להרים את המים. בנוסף, ניתן להשתמש בו כדי להפיל את קורבנותיו חסרי הכרה.

כשפות דם מדיום עריכה

יאקון  מאופק המאמץ כשפות דם  טוף Beifong הראשי.

כשפות דם הנפשי היא היכולת להשתמש כשפות דם ללא סיוע של תנועה ותנועה של ידות או רגליים. יאקון הראשון הפגין יכולת זו כאשר הוא השתמש כשפות דם לשלוט כל אולם בית המשפט כשידיו עדיין חלנו עליהם אזיקים. הוא העביר את הידע של טכניקה זו לבניו, ונואטאק טארלוק. עם זאת, נואטאק שולט רק היכולת, עושה זאת בגיל 14 ומסוגלים לשלוט חבילה שלמה של חיות ברות ובעונה אחת.

ניתוק כשפות עריכה

כשפות דם יכול לשמש למנותק לחלוטין מנדר יכולותיו כיפוף. טכניקה זו הודגמה רק על ידי אמון ונראה שדורשת מגע פיזי ישיר בין היד של המשתמש ומצחו של הקורבן. ההשפעות של טכניקה זו הן ארוכות שנים, ושלא כמו חסימת צ'י, זה לא ניתן לבטל בקלות. לדברי קטרה, הטכניקה "מנתקת" היחיד שלו או לכופף אותה, מה שהופך אותו חסין לכל השיטות של ריפוי. למרות זאת, מסלולי צ'י פעילים רק יכולים להיות מנותקים; קורה היה מסוגלת להשתמש כשפות אוויר כי זה עדיין היה רדום כאשר יכולות הכיפוף האחרות שלה הוסרו. למרות מידע מוגבל לגבי הפרטים של הטכניקה, כיפוף ניתק ניתן לשחזר באמצעות שימוש בכשפות אנרגיה , כפי שמוצג על ידי אנג וקורה. [6]

מגבלות עריכה

קטרה משתחררת מאחיזתה של חמה.

למרות היותו אחד הטכניקות הרבות העצמה והמסוכנות ביותר בכיפוף, כשפות דם מוגבל במובן זה שהוא בדרך כלל performable רק תחת הירח המלא, כאשר הכישורים שלהם הגיעו לשיא כשפות מים. זאת בשל העובדה שכשפות דם דורש הרבה יותר תחכום ודיוק מכשפות מים הקונבנציונלי, ובכך להגביל את השימוש בו רק כאשר ליכולות שלו הגיעו לשיא כשף מים. היוצאים מהכלל הידוע רק לכלל זה הוא יאקון ושתי בניו, וטארלוק נואטאק, שהיה מסוגל bloodbend בהעדר ירח מלא. עם זאת, כשפות דם יכולה להיות השפעה מסוכנת על משתמש עם הסיכוי של אותו אדם הופך sociopathic בטבע. המידה שבי כשף דם יכול לתמרן הגוף של אדם אחר מתרחשת רק ברמה פיזית, והשאירה השכליים של הקורבן תם. זה נתפס כשהן אנג וסוֹק‏ה היו נפשי מודעים לכך שגופותיהם נשלטות על ידי חם, אבל לא היו מסוגל לשלוט בעצמם. כתוצאה מכך, כשף דם אינו מסוגלת להשתמש ביכולות הכיפוף של הקורבנות, כמו כיפוף גם מסתמך על מצבו הנפשי של בנדר. הם יכולים, עם זאת, להגביל את התנועה כדי לעצור את מעשה של כיפוף, כמו גם למקם את הפיגועים בהתקדמות על ידי המניפולציה של המשתמש ביודעין. יאקון, וילדיו הוא בשימוש כשפות דם לרחף אנשים מעל הקרקע, כמו גם לדפוק כמה אנשים לא מודעים בו זמנית. בפרט, יאקון כמעט הרג אנג האווטאר על ידי לאלץ את צווארו בסמוך לנקודת השבירה שלו. לבסוף, כשפות דם נראה חסר תועלת כאשר חלים על כשפות מים בחור באותו סדר הגודל, אם לא יותר, למשתמש. זה בא לידי ביטוי כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה הצליח לשחרר את עוצמה, לאחר מאבק ראשוני, מאחיזתה של האמה, ובמקרה של אמון כאשר טארלוק ניסה bloodbend להגשה. כשפות דם גם כאשר בוטל אווטרים לתעל כמויות עצומות של אנרגיה קוסמית דרך מדינת אווטר, ומאפשרים להם להשתחרר מאחיזתו של כשף דם באופן מיידי.

משתמשים מוכרים עריכה

  • חמה (ז"ל)
  • קָ‏טַ‏רַ‏ה
  • יאקון (לשעבר; נפטר)
  • טארלוק (לשעבר; נפטר)
  • אמון (שנפטר)

מתנגדים ידועים עריכה

דמויות שבטלו את אחיזת כשפות דם נגד עצמם:
  • קָ‏טַ‏רַ‏ה
  • אנג (במצב אווטאר; נפטר)
  • אמון (שנפטר)

דמויות שהתנגדו לאחיזת

כשפות דם נגד עצמם:

  • מאקו
  • קורה

טריוויה עריכה

   קָ‏טַ‏רַ‏ה באמצעות כשפות דם נגד מפקד שודדי הדרום.
  • קָ‏טַ‏רַ‏ה השתמש בטכניקה פעמים, פעם אחת בטעות ופעם בהתנדבות. היא השתמשה לראשונה בטכניקה כדי למנוע חם מלהרוג ואנג סוֹק‏ה . להאמין שהוא היה האיש שהרג את אמה, קָ‏טַ‏רַ‏ה מנוצל גם כשפות דם רצון (אם כי בנקמנות) נגד מפקד שודדי הדרום. [8]
  • בפרק "The Raiders הדרומי", כמה תמונות של הירח מוצגות לקראת קָ‏טַ‏רַ‏ה ונסיעתו של זוּקוֹ. עם זאת, על הסמך אלה יריות של הירח, שלא ידוע אם שיאו של ירח המלא הוא כעבור ימים, אבל זה בהחלט ירח המלא.
  • מוזר שקָ‏טַ‏רַ‏ה היתה מסוגל ללמוד את הטכניקה כל כך מהר, למרות הידיעה של הבסיס שלה בלבד, עם זאת, חשוב לציין כי קָ‏טַ‏רַ‏ה אי מרפא מיומן ובתור שכזה, יש ידע מתקדם בגוף האדם, יחד עם העובדה שהיא הציגה היכולת לקדם זריזות בלימודיה. * אפילו יותר מכך, העובדה שהיא משמשת כשפות דם ללא כל מאמץ לאחר ניסיון אחד בלבד כנראה מצביעה על המידה של תעוזת כשפות מים.
  • מי לתרגל טכניקה זו לפתוח את עצמם לטירוף. זה הוכח באובססיות מעל נקמה ושליטה הפגינה בחמה, יאקון, טארלוק, ואמון, ובמקרה אחד, קָ‏טַ‏רַ‏ה.
  • טארלוק רק, אחיו האמון, ויאקון אביהם ידועים שהם מסוגלים bloodbend בלי ירח מלא. כל שלוש העסיקו את היכולות שלהם על הסמל, לעומת זאת, טארלוק ויאקון היו כיפוף להסירם. * אמון הוא האדם הידוע רק כי הוא מסוגל להשתמש בטכניקה מיוחדת של כשפות דם שמאפשרת לו להסיר את כיפופו של אדם באופן קבוע.
  • כשפות דם היא טכניקת כיפוף הידוע רק שהוצאה מחוץ לחוק לחלוטין על ידי חברה.
  • בסדרה כולה הסמל, היריבים ונבלים רק מזוהים עם או שבט המים הדרומי או צפוני (כלומר חמה, יאקון , טארלוק , ואמון) היו כשפות דם המיומן.
  • כשפות דם היא הדרך הידועה היחידה מלבד כשפות אנרגיה להפשיט אדם של כיפופו ללא הסוף.
  • עם כל המשתמשים האחרים המת או שיש הכיפוף הוסר, קָ‏טַ‏רַ‏ה הוא כשפות מים הידוע רק לעדיין בחיים ולשמר את יכולת bloodbend.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 "Puppetmaster". טים הדריק (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 9 נובמבר 2007. מס '8, ספר שלישי: אש

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
3. ↑ 3.1 3.0 3.3 3.2 "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר
4. ↑ 4.0 4.1 "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
5. ↑ "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
7 ↑ האגדה של Korra:. ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (20 באפריל 2012). מקור: ב -20 באפריל, 2012.
8. ↑ "השודדים הדרומיים". אליזבת וולש Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 יולי, 2008. מס '16, ספר שלישי: אש
9. ↑ סמל תוספות ל" Puppetmaster "ברשת Nicktoons.

ראה גם עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית