Fandom

אווטאר Wiki

לונג פנג

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

לונג פנג הוא המנהיג של סוכני הדאי לי כסף אדמה

"על ידי השתקת שיחה של סכסוך, בה סינג סה נשארת אוטופיה של שלום, מסודרת -. האחרון עליי אדמות"

- פנג לונג לצוות בסמל "עיר חומות והסודות".

龙凤 פנג הארוך

מידע ביוגראפי

אזרחות

Ba סינג Se, אדמת הממלכה

אתניות

אדמת הממלכה

יורש

Azula (כראש דאה לי)

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

דאה לי (לשעבר)

אויבים

צוות אווטר, Azula, ג'ט, כדור ארץ המלך קואיי, האדמה בריטניה, דאה לי, יותר ...

נשק של בחירה

כדור הארץ

לחימה בסגנון (ים)

Earthbending

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

פקיד ממשלתי לשעבר

עמדה

לשעבר גרנד מזכירות Ba סינג Se לשעבר ראש דאה לי Earthbending אדון

סנוף

Ba סינג סה (לשעבר) דאה לי (לשעבר)

הופעה ראשונה

"עיר של חומות וסודות"

הופעתו האחרונה

"צומת הדרכים של גורל" (בפועל)

"שביט Sozin, החלק 3: לתוך התופת" (שהוזכר בלבד)

השמיע

קלנסי בראון

גלריית תמונות (23)

לונג פנג גרנד מזכירות Ba סינג Se, המנהיג דאה לי, ואדם מאוד כריזמטי, בעל השפעה, ומניפולטיבי שחמד את הכח אלוהי. כיועצו האישי הקרוב ביותר של כדור ארץ המלך, לונג פנג הסתיר את קיומה של מלחמת מאה השנה מחוץ לחומות העיר ואילו דאה לי החליף את כוחו של המלך בעימו.

עם הגעתו של אנג סמל ואת קבוצתו לעיר, [1] לונג פנג נתפס האבוד ביזון אפה, כמנוף צריכים הם משבשים את האיזון העדין שנוצר לי דאי. [2] המניעים הנסתרים שלו נחשפו על ידי הסמל כש דאה לי לא יכלו להסתיר את כל הראיות לפלישה של אומת האש מכדור ארץ המלך, פנג שכל כך הרבה זמן היה כלוא בעוון בגידה. [3] עם זאת, דאה לי עדיין היו נאמנים למנהיגם, ולונג פנג עסקה עם הנסיכה Azula ל לתת לה את הסמל בתמורה לשלטון על העיר. היא רימתה אותו, והיא זכתה לנאמנות של דאי לי, בטענת Ba סינג Se בשם אומת האש.

תוכן

[להראות]

מדיה:עריכת ההיסטוריה

תפוס כוח מדיה: עריכת

לונג פנג היה בנו של סוחר בטבעת התיכונה של Ba סינג סה. הוא קם ממוצאו הדל להפוך לאיש הכי המפחיד בעיר גרנד מזכירות Ba סינג Se ו, יותר חתרן, הראש דאה לי. [4]

עולה ממוצא נח, לונג פנג לבסוף הפך לאדם החזק ביותר בממלכת כדור הארץ, המתגורר בצומת הכח.

כגרנד מזכירות Ba סינג Se, עמדתו מעניקה לו יחסים מיוחדים עם מלך כדור הארץ כיועץ שלו, אבל במציאות כדור ארץ המלך אינו אלא בובה של ממשלת Ba סינג סה, לונג פנג באמת מחזיק להשפיע על ענייני הפרטתה. כמלחמת מאה השנה עם התפשטותו ופליטי אומת האש התחילה להגיע לBa סינג Se במספרים גדולים יותר ויותר, לונג פנג החליט לשמור את כל המידע הנוגע למלחמה הרחק מכדור ארץ המלך, ובכך מינה את עצמו לדיקטטור הבלעדי בעניין לעניינים בינלאומיים.

כראש דאה לי, הוא נצל אותם כמשטרה החשאית שלו כדי להשתיק את כל מי שיפריע למהלך שלום המשותף או מעז לעמוד מולו, כולא אותם בחשאי מתחת לאגם אוגאי ושימוש בטכניקות של שטיפת מוח כדי להכניע אותם, בדיוק כמו סילון. [1 ] זה למעשה המשיך אזרחי Ba סינג Se באשליות ושמר את האשליה שעוד לא הייתה מלחמה.

הוא טען, ששמר את חברת האוטופיה האחרונה שנותרה על פני כדור הארץ על ידי כיסוי את כל הידע של המלחמה, כאשר למעשה, התכונות הטוטליטריות של Ba Sing Se הממשלה הן סימנים של דיסטופיה. כוחו היה כה מוחלט עד שאפילו המועצה לחמישה לא הצליחה לחדור דרך אחיזת החנק שלו על הארמון המלכותי.

100 ASC מדיה:עריכה

מפגש האישי מדיה:העריכה פנג הארוך נתקל Katara המוסווה וטוף, האמת כבר מראש.

Ba סינג Se כמעט הופר על ידי הנשק הגדול ביותר של אומת האש, התרגיל, אך נהרס הודות להתערבותו של הסמל וחבריו. [5] הם הגיעו לעיר כדי למצוא ביזון, אפה, ולספק מידע חיוני ל להביס את אומת האש. פעולות אלה עמדו בסתירה למדיניותו של לונג פנג בשמירה על כלל האוכלוסייה מודעת למלחמה.

לונג פנג השתתף במסיבה שנערכה על ידי כדור ארץ המלך, לדוב המחמד שלו, בוסקו. שם, Katara וטוף ניסו להיכנס אך תחילה סירוב של שומר, שדחו את חותם המשפחה של טוף אפילו. הבנות שאלו את פנג לונג ללוות אותם פנימה והוא קבל. אחרי שהוא השתמש בהשפעתו כדי להשיג אותם דרך השערים, הוא הציג את עצמו כפקיד ממשלתי. הוא התעקש שילווה אותם, אבל כשהם נפגשו עם אנג וSokka מסווה של משרתים, הוא פתאום נעלם.

כל הילדים התגלו מהרה על ידי ג'ו די, שהופיע מפוחד מאוד שהם קראו תיגר הצווים ונכנסו לארמון. אנג נחשף הקדם הסמל, אבל הוא החליק במהירות על דברים עם תצוגה של היכולות שלו כדי לבדר את הקהל עד לכדור הארץ קינג עצמו הגיע. Sokka נתפס ונגררה ממקום על ידי שומרים דאו Li כדאה לי קשור, פיה חסומה Katara וטוף עם earthbending.

בדיוק כשאנג עמד לדבר לכדור ארץ המלך, הוא התעמת עם לונג פנג, שחשף את עצמו לגרנד המזכירות של כדור ארץ המלך והראש דאה לי. אנג היה אז הוביל לחדר שבו האחרים מחכים.

פנג הארוך להסביר לצוות מדוע מלחמת מאה השנה לא יכולה להיות מוזכר בתוך חומות Ba סינג סה.

לוקח אותם לחדר קטן, פרטי, לונג פנג הסביר המצב לאמיתו בBa סינג סה: כי הוא אחראי לטיפול עניינים היום יום בעיר, ובכלל זה כל העניינים הצבאיים. המלך עצמו לא היה יותר מבובה, סמל אהוב. Sokka ניסה לדבר על ליקוי החם הקרוב, אך בפתאומיות נקטעה על ידי פנג. כדי לשמר את התרבות וחיי אוטופיה בתוך חומות Ba סינג Se, פנג שהסביר, אין כל אזכור של המלחמה היה מותר. כאשר אנג איים לדבר ולספר לכולם על המלחמה, פנג שאיים עליהם בגירוש מהעיר ושדאו לי היה צופה בם.

כל ניסיונות לדבר למקומיים על מלחמת מאה השנה יביאו לגירושם מהעיר. הוא גם ציין כי במסתוריות גירוש כזה יעשה את החיפוש שלהם בזה שהאבא קשה. [1]

מאוחר יותר, הוא מנוצל לחקות המשרוקית של ביזון של אנג להערים אפה לקרבתו. הוא חשף את עצמו לאבא, ולאחר מהלך earthbending מהיר ורב עצמה, שנלכד מתחת לאדמה ביזון. [2]

מתערב Avatar ואגם אוגאי מדיה:עריכה

פנג לונג מייעץ מלך כדור הארץ.

לונג פנג נזף Joo די על שלא לשלוט במצב הנוכחות של הסמל שיצרה. כאשר ג'ו די הודה הספק ביכולתה להשלים את משימתה, הוא אמר את המילים "מלך הארץ הזמינו אותך לאגם אוגאי", אשר מקם אותה בטראנס היפנוטי עמוק. הוא אמר לה לחכות להוראות, ולאחר מכן הורה לי קצין דאי ל" בשקט "עוסק בגלגול, כדי למנוע מאנג מאיים שליטה של ​​דאי לי על כדור ארץ המלך.

תכנית זו פרשה כהיכרות שטיפת מוח של אווטר, הסילון, ושוער שכר עבד להוביל את הסמל ואת הקבוצה שלו מסינג Se Ba תחת האשליה שאפה כבר נשלח לאי מרוחק. עם זאת, במקרה, נתקלה בקבוצת Smellerbee וLongshot, שחשף לקבוצה שנתפס על ידי Jet Li דאי. סופו של דבר, הגיעה למסקנה כי כנופית ג'ט שעבר שטיפת המוח. לאחר כמה ניסיונות, נראה שהם שברו את אחיזתו של דאי לי בג'ט. אחר כך הוא גילה להם כי הוא נלקח למפקדה הסודית של דאי לי, הנמצא מתחת האגם אוגאי. [6]

קרב באגם אוגאי מדיה:העריכה

ג'ט, שטיפת מוח על ידי פנג הארוך לתוך לתקוף אנג.

כאשר הקבוצה נצלה את המידע הזה, לונג פנג וקבוצה של סוכנים דאו Li התעמתו, שומטים מהתקרה. הוא התבונן כשומרים העוסקים במאבק חריף עם הפולשים, ולאחר מכן נמלט מהאולם כשהתבררתי שדאה לי היו מפסיד. הוא הוביל את אנג וסילוני, שהלך בעקבותיו, אל חדר גדול אחר ולאחר מכן סגר את היציאה עם earthbending. הוא הציע להוריד את כל האישומים נגד אנג והקבוצה שלו ולהתאחד עימם אפה אם הם יעזבו את העיר באופן מיידי. כאשר הצעתו נדחתה, הוא הפעיל את פקודת היפנוזה, ואלץ את ג'ט לתקוף אנג. עם זאת, אנג הצליח לשבור ג'ט מתוך טראנס שלו בכך שהזכיר לו שהוא היה לוחם חופש, והפעם משחרר סילון של היפנוזה לטובה. בהתקף של זעם, ג'ט השליך אחד חרבותיו בפנג לונג, שהתחמק והגיב במהלך earthbending חזק שנפצע קשה, ובסופו של דבר, נהרג Jet. כעס אומר ג'ט הוא בחר מותו שלו, הוא עזב את המקום.

פנג לונג להיות מובס על ידי אפה.

מאוחר יותר הוא הופיע עם קבוצה גדולה של דאי לי על חופו של האגם, שבו הם השתמשו earthbending ללכוד Aang וחברה. עם זאת, אפה יצא מהשמים, לאחר ששוחרר קודם לכן על ידי Zuko. הוא שעט דרך קירות האבן, מה שגרם לי דאי לברוח. לונג פנג אז תקף אפה, ביהירות בטענה שהוא יטפל בם בעצמו, אבל רגליו נתפסו בפיו של האבא בעת שניסתה earthbend. אפה אז השליך אותו הרחק לתוך האגם, עוזב את הדיקטטור לאחות גאוותו הפצועה ורגל ננשכה מהתבוסה המביכה שלו. [6]

נופלים מכוח מדיה:עריכה

"אתה סדרת אותי במשחק שלי". "אל תחמיא לעצמך. מעולם לא הייתם אפילו שחקן". - לונג פנג וAzula ב" צומת הדרכים של גורל ".

פנג ארוך קשירת קשר עם אחת משלו בכלא, הזכיר שהוא עדיין בשליטה דאה לי.

לונג פנג ניסה לשכנע את מלך כדור הארץ שאנג וחבריו משקרים ושלא הייתה מלחמה. הוא היה ללא ספק יתרון, עד שאנג הצליח לשכנע את כדור ארץ המלך ללכת לקיר החיצוני, בתמורה לסיבוב על אפה, מראה לו את המקדחה, מכונת מלחמת אומת אש מסיבית. לונג פנג ניסה לכסות אותו כפרויקט בנייה, אך מלך כדור הארץ היה לגמרי משוכנע. הראש דאה לי היה אז נעצר ונשפט לקשירת קשר נגד כדור ארץ הממלכה על ידי סוכניו שלו. לונג פנג מאוחר יותר ראה כלוא, רק כדי להיזכר שדאה לי עדיין נשאר נאמן לו.

זמן קצר לאחר מאסרו, הנסיכה Azula ובנות הבריתה הסתננו העיר המחופשת ווריורס Kyoshi [3] והוא Azula עשו עסקה כדי להשתלט על Ba סינג Se;. הוא נתן לשליטתה של דאי לי כדי להוביל בזמנם שהוא היה בכלא, והם הצליחו בהפיכתה של העיר. עם זאת, היעילות האכזרית של Azula הייתה השפעה עמוקה כל כך על דאה לי, משהו לונג פנג שחשש אבל לא הייתה מסוגל להפסיק.

פנג הארוך קד לפני כדור ארץ המלכה החדשה, Azula, להשלים עם תבוסתו הסופית.

כשפנג לונג שוחרר לבסוף, הוא הורה לעצור אותה, אבל הם הססו כשהוא עשה. Azula, שתכנן את זה כל זמן, אמר לו בלעג שלמרות שעבד קשה לעמדתו, חסר לו "הזכות האלוהית לשלוט" שהיה לה מהלידה. ללא הכח של דאי לי לגבות אותו, הוא נאלץ להיכנע לפניה כמו שהיא השתלטה על שני דאה לי וBa סינג סה. כשפנג לונג שקל שAzula הכה אותו במשחק שלו, היא הוסיפה חטא על הפשע באומר שהוא אפילו לא היה שחקן. [7]

מעמדו של לונג פנג תחת השלטון של אומת האש לא נודע מעולם, וגם לא היה גורלו לאחר Ba סינג Se שוחרר. ייתכן מאוד שהוא נשאר בכלא על פשעיו הקודמים, שעבורו הוא לא ניסה כמו שצריך. במהלך הגעתו השנייה של שביט Sozin, הוא הוזכר בקצרה כשAzula כועס ביקורת וגרש סוכני Li דאו של איחור להיות בצד שלה, מתוך אמונה שהם יהיו בסופו לבגוד בה בדיוק כפי שהם בגדו פנג הארוך. [8]

מדיה:עריכה אישית

פנג לונג מציג את אישיותו המניפולטיבית, תוכל ליצור את האמת שלו.

רצונה של לונג פנג לכח נבע מחינוכו בין תהומות הנשייה של חברה. הוא נאלץ להיאבק במעלה הסולם החברתי מטבעת התחתונה ישר לארמון הקיסרי, ולפתח את כישוריו של מניפולציה והשפעה. אינטליגנטי, אכזרי וסבלני, הוא היה מסוגל להשיג את מטרותיו על ידי כיבוש משרדים חשובים. לונג פנג היה מסוגל גם בהשחתה דאה לי, ארגון נאמן לכדור הארץ וכדור ארץ מלך הממלכה במשך דורות.

עם זאת, כפי שציין Azula לו מאוחר יותר, הוא היה טיפש להאמין שהוא יכול להשיג שליטה מוחלטת בעצמו. למרות Azula ציין כי זה היה סירובו להכיר בכוח כמתנה אלוהית שגרמה לנפילתו, זה ביטחון עצמי המופרז שלו מה סופו של הדבר הוביל לנפילתו מהשלטון. שליטת Ba סינג Se ללא כל מתחרים ואתגרים לשנים, גרנד המזכירות הפכו זהירות ומאוד בטוח בעצמו. במהלך ההפיכה של Ba סינג Se, לונג פנג לא הבין שהוא עצמו היה הקורבן למניפולציה. עם זאת, כאשר הוא זיהה את האמת, הוא קד לפני Azula, בלי להתלונן, קבל את תבוסתו. הפעולה הזאת הוכיחה המשמעת העצמית שלו עצומה והאינטליגנציה שלו מאז שהוא לא בזבז את חייו על ידי Azula מאתגר ודאו לי.

עריכת מדיה:יכולות לונג פנג earthbending.

כסוכן של דאי לי בעצמו, לונג פנג היה אחד מearthbenders החזק ביותר בBa סינג סה. למרות שהוא העדיף להשתמש באנשים אחרים ככלי משחק במקום אל מול אויביו ישירות, הוא מוצג מיומנויות earthbending ניכרות בהזדמנויות רבות. הראשון היה מצב שבו התהפך גוש עצום של אדמה על אפה כדי ללכוד את סוסו של הסמל. [2] לונג פנג גם התחמק החרב של ג'ט והרג אותו עם בלוק אחד, מכוון היטב של סלע. [6]

לונג פנג היה גם בעל ידע בהיפנוזה, שהיה בשימוש נפוץ על ידי דאי לי. על ידי אמירת מילות ההדק "אדמת המלך הזמין אותך לאגם אוגאי", הוא יכול לגרום לאנשים שהיה נתון להיפנוזה של דאי לי, כמו סילון וג'ו די, לציית לכל מילה שלו. [6]

מדיה:עריכת הופעות

Avatar: The מדיה:עריכת כשף האוויר האחרון

ספר השנייה: כדור הארץ (土) עריכה

■ 214. "עיר של חומות וסודות"

■ 216. "הימים האבודים של אפה" ■ 217. "האגם אוגאי" ■ 218. "כדור ארץ המלך" ■ 219. "גוריו" ■ 220. "צומת הדרכים של גורל"

טריווית מדיה:עריכה

■ השם לונג פנג 龙凤, מייצג הדרקון פניקס שבמסורות סיניות יעמוד לכס המלוכה. עמדת פנג לונג החזיק דומה למלוכה או ליורש עצר המלכה בשחמט, שבו היא באמת בשליטה והנצחון נותר למלך שמפעיל שום כוח.
■ הקשר בין כדור ארץ המלך קואיי ולונג פנג דמה יחסים בין מלך עמנואל השלישי, מלך איטליה ובניטו מוסוליני. מוסוליני היה ראש ממשלת איטליה 1922-1943 והמשיך להתקין ממשלה פשיסטית לאחר יצירת ברית עם הרודן הגרמני אדולף היטלר. הוא לבסוף נדחה על ידי עמנואל וזמן קצר לאחר מכן נעצר. עם זאת, הוא נצל על ידי צנחנים הגרמנים אוטו סקורצני, ומאוחר יותר תפס את השלטון בצפון איטליה עם תמיכה גרמניה.
■ כל ספר נכלל נבל שהוצג ונצח בתוך הספר. הספר 1 היה אדמירל זאו, ספר 2 היה פנג לונג, וספר 3 היה איש שרפה. ■ מתוך שלושה יריבים אלה, לונג פנג היה היחיד ששרדו, ואילו אדם זאו ושרפה מת בידיו של לה וSokka, בהתאמה.
■ הוא גם היה אחד מכמה יריבים שהתנגדו לאומת האש. האחרים כלולים ג'ט מיום 1 בספר, ראה לרגע בספר 2, וחם, שהופיע במהלך הספר 3.

■ שחקן הקול של פנג לונג, קלנסי בראון, שחק גם כסמל בפיניאס ופרב. סמל פיניאס ופרב מ, מפרסם ספר העבריינים שלו כמקום מאושר, אבל פיניאס, פרב, קנדיס, וג'רמי מגלים שזה הרבה יותר גרוע ממה שהוא עשה את זה כדי להיות, בדומה לפנג לונג אמר סמל צוות שהיה על כדור הארץ יועציו של המלך, אך הוא באמת שולטים מלך כדור הארץ.

■ קלנסי בראון הוא גם מפורסם להשמעת לקס לותור בסופרמן: סדרת האנימציה וליגת צדק ללא הגבלה. בשתי הסדרות, הוא נבל עם כוח פוליטי גדולים, אינטליגנציה גבוהה והתנגדות כלפי יצורים החזקים ביותר על פני כדור הארץ: אנג לפנג הארוך; סופרמן, ליגת הצדק, וDarkseid לות'ר.
■ הוא לבש תור, תספורת מנצ'ו מסורתית. האן הסיני אולצו ללבוש תורים תחת שלטון השושלת צ'ינג.
■ קלנסי בראון גם הביע וסקו, הדוב של כדור ארץ המלך, בסדרה המקורית, וYakone באגדה של Korra. ■ לונג פנג וYakone גם חולקים קווי דמיון רב. שניהם ניסו לשלוט בעיר פנג, ארוך באמצעות שליטתו של דאי לי וYakone באמצעות אימפריית הפשע שלו, שניהם הובסו על ידי אווטר אנג, שניהם ניסו להשיג את מיקומם ולנקום, אך לא הצליחו לעשות זאת, והן גרמו לערים הם רוצים לשלוט לנפול לידיהם של אויבים של הערים (אומת האש וEqualists בהתאמה).

■ לונג פנג היה הדמות היחידה בסדרה להרוג מישהו על מסך.

קדם לא ידוע, במקור הסמל Kyoshi

ראש דאה לי לא ידוע - יוני, 100 ASC

הצליח על ידי Azula

מדיה:עריכת הפניות

1. ↑ 1.0 1.1 1.2 "עיר חומות והסודות". טים הדריק (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 22 ספטמבר 2006. מס '14, ספר השנייה: כדור הארץ

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 "הימים האבודים של אפה". אליזבת וולש Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 13 אוקטובר 2006. מס '16, ספר השנייה: כדור הארץ
3. ↑ 3.1 3.0 "אדמת המלך". ג'ון O'Bryan (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 נובמבר, 2006. מס '18, ספר השנייה: כדור הארץ
4 ↑ מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.
5. ↑ "התחקור". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 ספטמבר 2006. מס '13, ספר השנייה: כדור הארץ
6. ↑ ​​6.0 6.1 6.2 6.3 "האגם אוגאי". טים הדריק (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 6 נובמבר 2006. מס '17, ספר השנייה: כדור הארץ
7. ↑ "גורה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. מס '19, ספר השנייה: כדור הארץ
8 ↑ "שביט Sozin, החלק 3: לתוך התופת".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '20, ספר שלישי: אש

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית