Fandom

אווטאר Wiki

לין בייפונג

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

  1. אזרחות -

אתניות

אדמת הממלכה

גיל

50 [1]

נולד

120 ASC

יורש

סייקון (כמפקד המשטרה)

תיאור פיזי

מין

נקבה

צבע שיער

אפור

מידע אישי

בעלות הברית

טוף בייפונג , אנג,משטרה כשפות המתכת , סיקון, שיר, צוות אווטר, טנזין, ג'ינורה, איקי, מילו, רוהאן, פמה

אויבים

שלישיית טריפל איום, אגני קאי שלישייה, אדומה מונסון שלישייה, אמון, שוויוניות, סגן, הירושי סאטו, טארלוק

נשק של בחירה

כבלי מתכת, להבי מתכת נשלפים, אדמה, מתכת

לחימה בסגנון (ים)

כשפות המתכת, כשפות אדמה (הונג גאר וצ'ו גאר הגמל השלם קונג פו)

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע שוטרת (לשעבר) משמר אזרחי

עמדה מפכ"ל המשטרה (התפטר) כשפות אדמה אדון כשפות המתכת אדון

סנוף משטרת כשפות המתכת (לשעבר) ביפונג משפחה

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

השמיע

מינדי סטרלינג

[התכנית] עוד על לין ביפונג

לין היא בתה של טוף, שהייתה שותפה ב"צוות אוואטר" הראשון, שפעל בזמן מלחמת מאה השנים. לין הייתה ראש המשטרה, צוות כשפי מתכת ששמרו על החוק בעיר הרפובליקה, אך פוטרה והוחלפה. לין יכולה לכשף מתכת מפני שטוף, אמה, ידעה בעבר לכשף מתכת והעבירה את היכולת לבתה. בעבר, בין לין וטנזין, בנם של אנג וקטרה, התנהל רומן, אך הוא נכשל והם נפרדו. טנזין התחתן עם פמה בסופו של דבר, ולין נשארה רווקה.

היסטוריה עריכה

רקע עריכה

נולדה לטוף בייפונג שני עשורים לאחר מלחמת מאה השנה, לין בייפונג ירשה את תעוזת כשפות אדמה של האמא שלה, סופו של דבר השליטה באמנות וsubskill, כשפות המתכת. מאוחר יותר היא הפכה למפקד המשטרה של רפובליקת סיטי, שם עמדה בראש משטרת כשפות המתכת. מאז שהאמא שלה הייתה חברים עם הסמל אנג, לין וטנזין הכירו אחד את השני מאז ילדות. לדברי טנזין, היא הסתדרה "מפורסמת" עם אביו. מוקדם יותר בחיים שלה, היא יצאה עם טנזין, אך שתיים לבסוף נסחפו בזרם. היחסים היו שבורים לחלוטין לאחר פמה הודתה אהבתה למכופף האוויר. לדברי טנזין, לין אז ניסתה ללא הצלחה לזרוק פמה לכלא. [4]

הגעתה של אווטאר קורה עריכה

Police headquarters interior.png

קורה נחקרת ע"י צ'יף לין בייפונג

כשהגיע לרפובליקת קורה עיר, היא נעצרה לאחר מכן והובאה בפני ראש לין ביפונג. טנזין סופו של הדבר בא לפטור את הסמל הצעיר של ההאשמות, אולם לין הבהיר כי היא רוצה לצאת מהעיר קורה. למחרת, היא השתתפה במסיבת עיתונאים שבמהלכו הודיעה קורה עוצמה כאווטאר לרפובליקת סיטי. באותו זמן, הסמל החדש התבקש גם אם היא הייתה עובדת עם ביפונג הראשי, שאלה שעליה לא ענתה. לין מאוחר יותר נתקל קורה שוב במסיבה בחסות המועצה טארלוק, שם היא נשארה מתרשמת סמל, וקבע כי קורה לא עשה שום דבר כדי להיות ראוי לשבח של העיר.

אליפות גמר האולימפיכסף עריכה

לין משכנעת את מואצת רפבליק סיטי לשמור ארנה אולימפיכסף.

כאשר מואצת רפבליק סיטי מתכננת לסגור את זירת אולימפי כשף לאחר איומו של האמון, לין נכנס היכל עירייה, ואם כי הסכים באי רצון עם קורה, בדרישה כי המועצה להראות קצת עמוד שדר. בתמורה לשמירה על הזירה פתוחה, המפקד הסכים לספק אבטחה כבדה לאירוע. הסכם זה שכנע את המועצה לעזוב את הזירה פתוחה. טנזין נתקל לין מאוחר יותר וניסיתי לספק הגנתה, אבל היא דרשה שהיא לא תהיה babysat, ומתעקש שהיא יכולה לדאוג לעוצמה. אז היא התעלמה תודה של קורה שהסכים איתה בישיבת המועצה והלכה משם. לין עבד על הקמת אבטחה מפורטת לאירוע, ולבסוף הסכים לקבור את גרזן ישן ולעבוד יחד עם טנזין. כטנזין כעס מאוד על הכיפוף של כשפי מים של הכללים, לין הפך משועשע מזה, בטענה שהיא לא חושבת שהוא היה יודע את החוקים של האולימפי כשף. שתיים החליפו כמה שיחות במהלך המשחק כמו כשפות מים זכה בנצחון שנוי במחלוקת, בעיקר לאחר קורה נצח משחקה בשובר שוויון עם טנו. לין הפך התרשם מעט, ומוסיף שהיא לא יכלה להאמין שאנג נעים המזג התגלגל לתוך קורה, שהיא מתוארת להיות "קשוחה כמו ציפורניים". טנזין אז ציין כי קורה הזכיר לו לין בגיל הזה, ושהוא מאמין שהם יסתדרו אם היא הייתי נותנת לה סיכוי. את שוויוניות בא מוכן, והביטחון של לין התברר כחסר תועלת. לאחר המשחק, את שוויוניות תקף שניים עם כפפות מחושמלות, טיווח אותם לא מודע. כשהם הגיעו ל, אמון בורח זירה עם קורה במרדף. כשראה את נפילת הסמל לאחר הרמת כשפות מים עלתה קצרה, לין זנק לפעולה ושימוש הכבלים שלה כדי להציל קורה מנפילה. אז היא העיפה אותה לגג של הזירה, ומאפשרת קורה להילחם בשוויוניות. לין נלחם שוויוניות גבי ארנה אולימפי כשף.

ברגע שהיא הצטרפה לסמל על הגג, לין נדהם שוב על ידי הסגן, אך הצליח להתאושש ולהתמודד עם שוויוניות. כשם שהראש מחובר לכבלים שלה ספינת האוויר של שוויוניות, לעומת זאת, קורה נפל דרך תקרת הזכוכית של אליפות אולימפי כשף. לאחר קבלת החלטה קשה, לין להרפות מספינת האוויר והשתמש בכבלים שוב כדי להציל קורה. קורה הודה לה, ולאחר מכן מפקד המשטרה הביע חרטה על שאפשר לה אמון לשחק אותה טפשה. [4]

חקירה במיפאל של ארושי שטו עריכה

לאחר פיגוע שוויוניות, לין קבל גנאי מהקהל על שלא ללכוד עמון. חבר המועצה טארלוק אף הציע במסיבת עיתונאים כי היא תוחלף כמפקד המשטרה. היא החלה לנהל חקירות רבות עם טנזין, חוקר את העדים של האירוע בזירה. מאוחר יותר היא קבלה מודיעין שכרוב קורפ ייצר את כלי הנשק ששמש שוויוניות, אז משטרת כשפות המתכת המשיך לסגור את החברה ולעצור את הבעל. כאשר לין וטנזין הוזעקו על ידי קורה של קשר אפשרי בין הירושי סאטו ושוויוניות, כשף המתכת בהתחלה פקפק באמיתות עליו, אבל אז הסכים עם טנזין שיהיה לו גם את הכלים ולא מניעים. הראשית ומכופף האוויר אז הלכו לאחוזת סאטו לחקור אותו עוד יותר. איש עסקים אז התנצל אשמתו, בטענה שזה היה באי הבנה. לאחר מכן הוא הסכים שהמפעל שלו חפש על ידי הקצינים של לין. עם זאת, הראש והגברים שלה לא הצליח למצוא שום דבר שיפליל את סאטו. עם זאת, עובד במפעל החליק קורה לב אומר לה לפגוש אותו מתחת לגשר דרך המשי. אווטר, לין, וטנזין פגשו את העובד, שהסביר שסאטו היה שוויוניות, שהוא ייצר את הנשק שבי במהלך התקפת הזירה אכן, ושהוא עובד על נשק אפילו חזק יותר, שעבורו יש לו סוד מפעל מתחת האחוזה שלו.

לין, קורה, טנזין, וכשפי המתכת  מול טנק טכנו של הירושי.

לין, קורה, וטנזין, מלווים בכמה קציני כשפות המתכת , נערכו חיפוש שני של אחוזת סאטו, וגילו מפעל מסיבי בתעמולת שוויוניות וכמה כלי נשק, כולל מכונות חדשות, מסיביות רובוט דמויים, טנקי טכנו. עם זאת, עד מהרה הם הבינו שהם פותו להיכנס למלכודת כמו הירושי סאטו חתם את המפעל ומהחל לעסוק לין, קורה, טנזין, והקצינים במלחמה עם המכונות החדשות. בעוד שהקבוצה הצליחה להדוף סאטו, הוא וסופו של דבר הכריעו את שוויוניות כשפים ושניתנו להם מחוסר הכרה. סאטו הורה לאנשיו לאגד את הקצינים ולאחר מכן להביא אותם לאמון. בינתיים, מאקו ובולין הצליחו להסתנן לתוך המפעל מבלי שיבחין, והחלו לבצע קורה, טנזין, ולין. כשגילה אותם סאטו ומוכן לתקוף את האחים, עסאמי הופיע והשתמש כפפה מחושמלת לדפוק את האבא שלה והסגן, נותן זמן לשאר הקבוצה ועצמה לברוח באמצעות ספינת אוויר. הם, לעומת זאת, נאלצו לעזוב את משרתו של לין מאחור. בעוד בספינת האוויר בדרך חזרה לעיר, לין, עדיין סובל מכאבים מפיגוע, אמר טנזין, שהיא חששה לגורלם של הגברים שלה, ומאז היא נכשלה כמפקד משטרה, מתכננת להגיש את התפטרותה בבוקר. טנזין אמר לה לא לוותר על המאבק, אבל כשף המתכת אמור היא התפטרה כדי שתוכל למצוא את הגברים שלה ולקחת את האמון בדרכה:. מחוץ לחוק לין באופן רשמי הגיש את התפטרותה למחרת בבוקר והפך את עמדתו של הראש מעל לסייקון.

מחפשים את אווטר קורה עריכה

לין הצלת הקצינים שנתפסו במהלך הקרב במפעל שוויוניות.

כמה ימים אחרים כך, התעורר לין לרדיו את ההודעה שקורה נחטף על ידי שוויוניות. היא הלכה לכלא ושחררה במהירות עסאמי, מאקו, ובולין, שנכלא על ידי משטרת כשפות המתכת תחת הצווים של טארלוק . חשיפת רשת של מנהרות מתחת לעיר, ארבעה, כולל טנזין, וגילה שחדר מסתור שוויוניות. לין גם מצא את הקצינים שהיא נאלצה לנטוש מתחת אחוזתו של הירושי סאטו, עם זאת, ברגע שהיא גילתה שאמון כבר לקח אותם משם הכיפוף, היא הביעה חרטה והתנצלה על שהגיע מאוחר מדי. כעבור כמה דקות, חוסם צ'י שכבש אז אמר להם תחת לחץ ששוויוניות מעולם לא נחטף קורה וטארלוק שמשקר. בעזרתו של כשפות אדמה של לין וכשפות המתכת, הם נמלטו מרודפיהם באמצעות חשמלית, הקבוצה עושה את דרכו החוצה של מנהרות תת קרקעיות אל פני השטח. משם, הם נסעו לכיוון בית העירייה להתעמת טארלוק . ברגע שהם הגיעו, קבוצת תיגר הסיפור של טארלוק של מה שקרה בלילה הקודם, ואמר לו שהם יודעים שהוא משקר והיה קורה. העוזר שלו ואז גילה שהוא היה כשף דם , והוא, למעשה, נחטף סמל. לין וטנזין התכוננו לקרב, אבל טארלוק דפק מודע קבוצה כולה על ידי כשפות דם . אחרי שהתעוררנו, חדש את חיפושיהם לקורה. מאוחר יותר, כאשר לין ואחרים שמעו יללת נאגה, הם נסעו למקור הרעש ומצאו את כלב דוב הקוטב עם קורה על הגבה. לין ניסה לברר מקורה בי טארלוק היה, אבל מאקו דחף אותה הצידה, ודרש שכולם נתן קורה קצת מרחב.

הגנת על אי מקדש אוויר עריכה

לין שהסכים לסייע להגן על משפחתו של טנזין.

לאחר מציאת קורה , לין החליט להישאר באוויר בית המקדש איילנד. לפני טנזין נאלץ לצאת לישיבת מועצה חשובה, הוא שאל לין כדי להגן על משפחתו, כדי שהיא הסכימה, למרות שהיא הראתה מתחרטת לאחר מכן, כאשר שאלה אותה פמה לתת מילו אמבטיה. לאחר מכן, קולות הפיצוץ הבהירו כי רפובליקת העיר הייתה תחת התקפה, מה שגרם לין להורות על המשפחה להיכנס פנימה. כאשר שוויוניות הגיע, היא ניסתה להגן על עוצמה, אבל הייתה מחושמלת. ג'ינורה, איקי, ומילו נחלצו לעזרתה ונצח את הקבוצה של תוקפים בקרב קטן בקלות מפתיעה. ככל שיותר ספינות אוויר התחילו להגיע, טנזין החליט לקחת את משפחתו למקום בטוח יותר מהרפובליקה סיטי. לין הכיר את המשפחה שזקוקה להגנה וליווה אותם, לוקח על עצם להגן על כשפי אוויר האחרון בקיומו. כשהיא ומשפחתה של טנזין ברחו, שתי ספינות אוויר שוויוניות רדפו אחריהם. לאחר שקרע את הרשת שהושקה על ידי אחת מספינות האוויר, לין החלטה הקשה לתקוף מטוסים, מספר טנזין לא לחזור, לא משנה מה קרה לה. שימוש בכבל של נטו השבור, היא קפצה מאוגי וטפסה על גבי ספינת האוויר באמצעות חוטי המתכת שלה. פעם למעלה, היא גם שבריתי חור במתכת וקרעה את החלק העליון של ספינת האוויר לשתיים. היא קפצה לשנייה אחת לעשות את אותו הדבר, אבל נקלעה למארב של שוויוניות ודפקה עם בולוס מחושמל.

לין לאבד יכולות הכיפוף שלה.

בעקבות לכידתו של כשפית המתכת , ספינת אוויר שוויוניות הבודדה חזרה והפסיקה לרדוף טנזין ומשפחתו. ההקרבה של לין תתבקש מילו להכריזה גיבור שלו, הצהרה שבה טנזין רצינות רבה הסכים. לין הוחזר לאוויר מקדש אי אמון אל פנים. הוא שאל על המקום הימצאו של קורה , אומר לה שאם היא נענתה, הוא לא להסירה כיפוף. לין, קשורים וחסרי ישע, בחר לשתוק ורצונה הקריב הכיפוף כדי להגן על הסמל האישי. האמון הוציא אותה הכיפוף והיא התמוטטה על הרצפה.

משוחזרת כשפות אדמה עריכה

לין הכיפוף מתקן על ידי אווטאר קורה.

למרות שאבד אותה הכיפוף, לין בליווי אישי לאורך כל צוות כיבושו של האמון. לאחר האמון היה אאוטינג כנדר, לין נסע עם צוות האישי ומשפחתו של טנזין למתחם דרום מי שבט, שבו קיווה קורה קָ‏טַ‏רַ‏ה יוכל לשחזרה כיפוף. כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה אמר שהיא לא תצליח לשחזר הכיפוף של קורה, לין ציין כי מרפאת הטובה ביותר בעולםקָ‏טַ‏רַ‏ה, המרפא הטוב ביותר בעולם, חייב להיות מסוגל לעשות משהו, אחרת הניזק של האמון בלתי הפיך. עם זאת, כאשר קורה ברח בנאגה, שהיא זוכה לרוחו של אנג, שהשיב לה את הכיפוף באמצעות כשפות אנרגיה . מאוחר יותר, בשימוש קורה כשפות אנרגיה לשחזר כשפות אדמה של לין, תימוכין כאשר לין גדל מספר הסלעים המקיפים את מיקומם. לאחר מכן, היא הודתה קורה לשחזורה הכיפוף.

אישית עריכה

לין ביפונג מתכונן להתפטר מהתפקיד ומחליט להגן על רפובליקת עיר "לא משנה מה".

במהלך הזמן שלה כמפקד משטרה, לין היה קשוח, בלתי מתפשר, ומוצג מנהיגות גדולה. טנזין עצמו תאר אותה כ" מאתגר ". היא מבהירה שהיא מישהו שמגורה או לא אהב, להיות מחוספס, בעיקר כלפי טנזין וקורה. עם זאת, היא יכולה להראות את הצד הרך שלה בזמנים. כשהיא הייתה מפכ"ל המשטרה, היא נעצרה כל מי שהפר את החוק, ללא קשר לכוונתם, כפי שמהר לגנות את מעשיו של קורה כאשר הסמל הרס רכוש ציבורי ופרטי, בניסיון לסכל את הפעולות של שלישיית האיום המשולשת . היא מאמינה שהדרך היחידה לשמור על שלום ויציבות ברפובליקת העיר היא באמצעות השימוש בעצמה צבאית, ועבדה קשה כדי לאכוף את החוקים של העיר, והרגישו שקורה עלולה לסכן את היציבות הזאת. עם זאת, היא וקורה הן עבדו יחד בניסיון להביס את האמון, להוכיח שהיא כעת סומכת קורה במידה מסוימת.מאז קרב גמר Pro-הכיפוף, לא נראה לה להיות קצת פחות קשה לא רק כלפי אלא קורה טנזין, כמו גם, עד לנקודה של הצלת החברים של קורה ועוזר טנזין ומשפחתו להימלט משוויוניות. לין יש הרבה תכונות שבהתחלה נראות כשונה מאלה של האמא שלה, טוף. בעוד האמא שלה, לפחות בשנותיה הצעירות, חסרת דאגות ורגועה שבו כללים היו מודאגים, לין יש גישה עניינית ולוקח את הכללים שנקבעו ברפובליקת העיר מאוד ברצינות. עם זאת, לין גם הוצג להיות מוכן לעבוד מחוץ לחוק כדי לשחרר את קציניה, הציג גישת טוף, כמו. יתר על כן, סביר להניח כי כמפכ"ל המשטרה, המבוגר טוף מוצג גם גישת חוק שמירה-. לין ירש הרגל של האמא שלה שהיא לא נותן יחס מיוחד לאחרים בהתבסס על כותרות, כפי שניתן לראות דרך טיפולה של קורה. למרות החזות האדישה וקצת קרה לה, לין גם דואג מאוד לשלומם של הרפובליקה סיטי, ולוקח אחריות על מי שמשרת תחתיה, כפי שהוכיח כשהיא החליטה להתפטר מעבודתה כדי שתוכל לעבוד מחוץ לחוק והמגבלות ל להציל את קציניה נלקחו בשבי על ידי שוויוניות

יכולות עריכה

כשפות אדמה עריכה

כמו האמא שלה הנודעת, לין שולט כשפות אדמה . היא מסוגלת לתפעל מבני אבן גדולות ומרובים בקלות בפעם אחת, כמו גם השקה עוצמה גבוהה באוויר. היא גם פחות בקיאה בשניהם כשפות אדמה המסורתי והסגנון של אמה. לין בעזרת חוש סיסמית לזהות סדנת הסוד של הירושי סאטו.

לין גם הוכיח בקיאות רבה של התחושה תת המיומנות הסייסמי, המאפשר לה לזהות בדייקנות רבה את הפריסה של האזור באופן הכללי. זה גם מאפשר לה לאתר את המבנים תת קרקעי ולקבוע מי נמצא באזור. לדוגמה, היא הצליחה לאתר את הקצינים שנתפסו בתוך מחבוא שוויוניות, אלא גם תופס כי קורה לא היה נוכח. היא יכולה גם לחוש את המנגנון של דלת נעולה מבלי לראות אותו כדי לפתוח אותו בצורה יעילה עימה כיפוף. כמו טוף, יכולתה של לין מוגבלת ללא מגע עם עור ישיר, המחייבת אותו לאחד להשתמש בידיה או לחזור בו הכפות על מגף. בעקבות פיגוע שוויוניות באוויר בית המקדש איילנד, סירובו של לין ללחשוף את מיקומו של הסמל קורה הביא להסרתה הכיפוף ידי אמון. היכולות שלה מאוחר יותר שוקמו על ידי הסמל קורה, וראה אותה לרחף כמה סלעים גדולים בקלות.

כשפות המתכת עריכה

התעוזה של לין כשפות המתכת הורסת ספינת אוויר שיויונאים.

כראש לשעבר של משטרת כשפות המתכת, לין הוא מיומן במיוחד באמנות המתקדמת של כשפות המתכת, מסוגל לקרוע קורות מתכת או רצפות ממסביהם ובמו ידיו לקרוע לגזרי גוף המתכת של ספינת אוויר. לשימוש כללי יותר, לין משתמש כבלים הרגילים יסיגו מתכת, שהם תכליתיים מאוד בשדה הקרב. איתם, היא מסוגלת לבצע אקרובטיקה ניכרת, הנעה בקלות סביב זירת Pro-הכיפוף להגיע הגג שלו. היא יכולה גם לעצב אותם כיד הלהבים לקרב לטווח קרוב. לין בצע כשפות המתכת מורכב והעדין, כמו גם אחר, מפתח את אזיקי מתכת ממרחק לעוטף השריון שלה בעצמה, ואף לסגור את הרוכסן של בולין

כישורים אחרים עריכה

למרות היותו בגיל העמידה, לין אי מאוד זריזה, מתאושת במהירות ממתקפת חוסם צ'י ובאותו מהלך, התהפך באוויר זקוף ולוקח את שני חוסמי צ'י. הרפלקסים שלה הם גדולים מספיק כדי להתמודד עם חוסמי צ'י מרובים בעצמה. כמו האמא שלה, לין הוא גם הרבה חזק, מסוגל לשגר קורה על גג אצטדיון הכיפוף-המיקצועי עם כבל אחד תוך שימוש האחר להניף באוויר. היא גם הוכיחה מטרה ניכרת, לצלם הפטיש של טארלוק מכל רחבי חדר גדול עם אחד מכבלי המתכת שלה.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של לין בייפונג 

קרובה עריכה

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 101. "ברוכים הבאים לעיר רפובליקה"
  • 104. "קול בלילה"
  • 106. "והזוכה היא .."
  • 107. "התוצאות"
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 112. "סוף המשחק"

טריווית עריכה

  • היא הוכרזה לראשונה ב -23 ביולי, 2011 בשעת סן דייגו Comic-Con, והוא הילד בשם השני של חברה (המקורי) סמל צוות להופיע, להיות טנזין הראשון.
  • ההופעה של הראשי בייפונג נושאת דמיון רב יותר לבייפונג פרג סבתה מאשר לאמא שלה, לפחות כפי שרואה בסמל האישי: סדרת כשף האוויר האחרונה.
  • לין היה אחראי לעדכון את כבלי מתכת על מדי שוטר מלהיות בחגורות כדי להיות בסלילים על גבם.

העיצוב של לין בייפונג האופי, מלבד אישיותה, היה בהשראה באופן חלקי על ידי האן יאנג יא, המנהל* הכללי ב מיר סטודיו, וידידו ועמיתו הוותיק של בריאן Konietzko ומייקל דנטה DiMartino. [10]

  • כאשר קורה היה מתוסכלת עם חוסר היכולת שלה לכשף אוויר , היא ניסתה לכוון את התקפת כשפות אוויר בעיתון התלוי על קו עם תמונה של לין בעמוד הראשון. כשלא תעיף אותו, היא הצית אותו במקום.
  • לין הוא האדם הראשון במקרא של קורה להשתמש בהיגיון סיסמית, אבל שלישי בשתי הסדרות. הראשון שישתמשו בזה היה טוף, שאז למד את אנג. לין אז למד את זה מטוף.
  • למרות היותו אמן כשפות אנרגיה , לין מופיע להעדיף כבדות כשפות המתכת.
  • שיטה של לין מלצייד את עוצמה בשריון דומה לזה של דמויות הרואיות רבות לאורך היסטורית מדיה, כגון איש ברזל.
  • לין הוא הקורבן הראשון הידוע הנשי של הסרת כשפות, האדם הראשון שיש להם הכשפות ששוחזר על ידי קורה, ורק האדם השני שיש להם הכיפוף שוחזר על ידי אווטאר.
  • לין הוא שם נקבה סינית שיכול להיות כתוב עם הסימן הסיני ל" ירקן יפה "(琳). זהו גם שם משפחה סיני נפוץ שלעתים קרובות נכתב כ林 משמעות "יער".
  • זה אושר על ידי היוצרים שלין לא רוצה ילדים, ושההבדל הזה בדעת עם טנזין יפגע היחסים ביניהם.
  • לין בייפונג מחליתה להילחם מחוץ לחוק הוא אירוני, בהתחשב באופן שאין לה סבלנות לאנשים שמשתמשים בצדק המשמר אזרחי כנגד עבריינים בפרק הראשון.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 1.2 ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה. ערוץ ניקלודיאון (4 במאי 2012). מקור: ב -4 במאי, 2012.

2. ↑ 2.0 2.1 "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר
3. ↑ לין בייפונג  מאגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. מקור: ב -25 בפברואר, 2012.
4. ↑ 4.0 4.1 4.2 "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
5. ↑ "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "כשפגוש קיצוניים". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
8. ↑ 8.0 8.1 "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
9 ↑ האגדה של אתר העיתונות קורה -. תיאורי אופי. יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.
10. ↑ עיצוב דמות. Tumblr של בריאן Konietzko (25 באפריל 2012). מקור: ב -25 באפריל, 2012.
11. ↑ "עלה ברוח". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '2, ספר אחד: אוויר
12. ↑ פרשנות מנהל. Nicktoons (9 יולי 2012). המקור ביולי 30, 2012.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית