Fandom

אווטאר Wiki

מאמר ראשי: הסיטוריה של קטרה(קיץ)

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

לאחר נפילת בה סינג סה, קָ‏טַ‏רַ‏ה וחבריה התחבאו באומת האש, גנבו את בגדים כדי להסוות את עצמם, ומתוכננים לפלישה. [1]

ספר שלישי: אש עריכה

התעוררות עריכה

קָ‏טַ‏רַ‏ה  מכסה את הספינה בערפל.

בתחילת הקיץ של 100 ASC, אנג למד הוא היה מחוסר הכרה במשך שבועות, לאחר שנורה בברקים. קָ‏טַ‏רַ‏ה הודיע ​​אנג שהוא גדל שיער ראש וציין את התפעלותה מהיבט זה. הקודה ניגש להציג את עצמו באופן רשמי לאנג. קָ‏טַ‏רַ‏ה הפחה הכעיס בהערה שלו להיות אביו של סוֹק‏ה וקָ‏טַ‏רַ‏ה לראות שהיא פשוט קראה לו "אבא". אחרי שהיא דרשה פרטיות מאביה, אנג שאלה אם היא כועסת עליו, הצהרה שהיא נדחתה. אנג כאב, עדיין חש מפצעיו, חזר לחדרו עם קָ‏טַ‏רַ‏ה לעבור ריפוי. במהלך פגישת הריפוי, אנג נזכר הקרב בבה סינג סה והבין שהוא "נעלם" לפני קָ‏טַ‏רַ‏ה החזיר אותו. למחרת, הודיע ​​סוֹק‏ה אנג על שובי לזיקית ביי לאחר שנפגע. החבורה מצאה את אביה, ומאוחר יותר נתפסה ספינת אומת אש. הקודה אמר אנג, שלמרות הלכידה של אומת האש של בה סינג סה, הם עדיין מתכננים לפלוש לאומת האש ביום השמש שחורה. בנימה כועסת, קָ‏טַ‏רַ‏ה תקן אותו, בהאומר שזה היה בתכניתו של סוֹק‏ה, והפתיע את אביה בהערה זו. סוֹק‏ה גילה שלאנג ליקוי אפילו לא היה היתרון הגדול ביותר שלהם ושיש להם סוד, שאנג. הוא הסביר איך כל העולם חושב הסמל מת שעצבן את אנג. [1]

קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים רצו לתוך ספינת אומת אש אחרת. קפטן הספינה נחקר בטו והקודה, במסווה של חיילי אומת אש, אך עד מהרה הבין שספינתם נלכדה וסדרה תוכניות להטביע אותו. טוף שמע את התוכניות וmetalbent הספינה עד לנקודה שגרמה לחיילים האחרים לנפול. קָ‏טַ‏רַ‏ה כמעט התהפך ספינת האויב באמצעות כשפות מים וצוות ניסה להימלט. למרות המאמצים הכבירים של קָ‏טַ‏רַ‏ה וטוף, הספינה לקחה ניזקים כבדים מספינת אומת האש רודפת. מתוך חוסר מזל גרידא, הנחש של הפס של הנחש הופיע רק כדי להדהים כדור אש תועה. הגיבורים ברחו כנחש הזועם תוקף את ספינת אומת אש האויב. בהמשך, קָ‏טַ‏רַ‏ה , טוף וסוֹק‏ה נכנסו לחדרו של אנג, באומרו שהם הולכים לשוק כדי לקבל ארוחת ערב. סוֹק‏ה עודד אנג ללבוש רצועת ראש כדי לטשטש קעקועי חיציו, אבל אנג סרב. בעוד טוף וסוֹק‏ה ללכת לשוק, קָ‏טַ‏רַ‏ה נשארה לדבר עם אנג, מנסה לנחם אותו אחרי שהוא הצהיר את רגשותיו של כישלון. זמן קצר לאחר שעזב, אנג, מרגיש חסר אונים וחסרי תועלת במהלך הקרב ואשם על שנכשל בבה סינג סה, עף לבד במשימה להשיב את כבודו. קָ‏טַ‏רַ‏ה , לאחר שגילה שאנג היה חסר, נשבר באימה והתעמת עם אביה על רגשותיה עליו לעזוב אותה וסוֹק‏ה להילחם במלחמה. היא הייתה ראשונה לחבק את אנג כשהם מצאו אותו על חוף אומת האש והוקלו לו מאוד כשהוא רואה שהוא בטוח. [1]

אומת האש עריכה

קָ‏טַ‏רַ‏ה  מסווה של אזרח אומת אש.

קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים נסעו לאומת האש עם אנג, באמצעות כשפות אוויר וכשפות מים להסתיר את עצמם ואפו בעננות. הם מצאו מקלט זמני במערה והחליטו לחפש את הבגדים חדשים שיעזרו להם יותר טובים תערובת לתוך אומת האש. הם מצאו חבל כביסה ללא השגחה, גנבו כמה תלבושות ונסעו לעייר כדי לקנות כמה אבזרים (כולל שרשרת חדשה לקָ‏טַ‏רַ‏ה , שהוסרה בעצב שרשרת שבט המים של אמה). [2] אנג נרשם לבית ספר אומת אש ונכנס לצרות "תוקפים" תלמידו מועדף של מנהל בית הספר, וכתוצאה מכך ליום הורים. סוֹק‏ה וקָ‏טַ‏רַ‏ה השתתפו בוועידה מתנהגת כמו הוריו של אנג, שכינה עצמם "מר וואנג אש" ו" גברת אומוש אש ". לאחר הכנס, אנג התעקש לעזור לילדים בבית הספר והחליט לקיים מסיבת ריקודים לסודם במערה. כאשר אנג ביקש מקָ‏טַ‏רַ‏ה לרקוד, היא התחילה להמציא תירוצים מרובים מתוך ביישנות; לבסוף היא נענתה להצעתו ולקחה את ידו של אנג. היא הובכה מכמות תשומת הלב שקבל מתלמידים אחרים, לעומת זאת, הרגיע אותה בצורה חלקה אנג, קטרה הסמיקה לפני שהם הפכו לרציניים. הם בצעו שילוב של תנועות קפוארה בסנכרון, מה שנראה כריקוד אקרובטים. עם זאת, מנהל בית הספר ומספר מורים הופיעו בזירה, לאחר שספרו על הריקוד בסתר. צוות הצליח לחמוק בפתיחה מאחורי המערה. בעוד המסיבה עפה על אפה, טוף החמיאה לאנג על מאמציו, שהיא האמינה שהייתה לו השפעה רצינית על התלמידים. קָ‏טַ‏רַ‏ה הסכימה ונישקה את אנג על הלחי שגרם לו להסמיק. [2]

קָ‏טַ‏רַ‏ה  כליידי הצבועה.

הקבוצה צפה במורד נהר באמצע הנהר מזוהם על ידי חום בוצה שהופקד על ידי מפעל צבאי סמוך. עם סיכוי קטן להידבק בכל מזון, הם החליטו לקנות בכפר סמוך צף באמצע הנהר. כפריימים רבים היו חולים בגלל חוסר מזון או תרופות והמים המזוהמים. קָ‏טַ‏רַ‏ה רצה לעזור לאנשים, אבל אמר סוֹק‏ה המשימה הכוללת שלהם צריכה להישאר המוקד העיקרי שלהם. קָ‏טַ‏רַ‏ה נזף בו על חוסר ההתחשבות שלו כלפי אנשים העניים, אך עד מהרה היה משוכנע משימתם יש לתת חשיבות עליונה. כשילד קטן שאל אותה למזון פנוי, לעומת זאת, נתן לו קָ‏טַ‏רַ‏ה אחד מהדגים שהם קנו. [3] בבוקר, אפה נמצא שכוב על צדו, סגול לשונו. קָ‏טַ‏רַ‏ה הציע הכפר אולי יש עשבי תיבול שבה כדי לרפא אותו. כשהגענו לכפר, שכולם נראים במצב רוח הרבה יותר טובה. לדברי שו, רוח נהר מקומית אגדית הידועה כגברת הצבועה באה ונשאה מזון בלילה הקודם. כשהוא הצהיר ששום תרופה לא הייתה זמינה, קָ‏טַ‏רַ‏ה הציע לתת מנוחת אפה ליום אחר. באותו הלילה, ערפל סמיך ירד על הכפר והליידי הצבועה הגיעה לרפא כמה מהחולים. ילד קָ‏טַ‏רַ‏ה עזרה קודם לכן הודה לה וליידי הצבועה, למעשה קָ‏טַ‏רַ‏ה בתחפושת, נשארה על פני המים. [3]

קָ‏טַ‏רַ‏ה עם הליידי האמיתית הצבועה.

עם אפה עדיין חולה ביום שלמחרת, הם חזרו לכפר. הכפר, במצב רוח אפילו יותר, אילו הוצב פסל גדול של הליידי הצבועה בהכרת תודה על ריפוים החולה. Dock הציע שאולי הליידי הצבועה יכולה לרפא לפה. סוֹק‏ה ספקנות ציין כי עבודתו של הליידי תהיה הצבועה כולו לשווא, אלא אם כן היא עזרה להם ללא הרף במשך כל זמן שהמפעל צריך לעמוד. הוא הציע בבדיחות דעת כי הרוח צריכה להשתמש "קסם הרוח" להרוס את הבניין. בלילה הבא, קָ‏טַ‏רַ‏ה מסווה שוב את עוצמה, מתעורר בטעות גם מומו ואנג עם עזיבתה. כשראה את הליידי הצבועה, אנג ניסה לשכנע אותה לסייע לקבוצתם, מה שגרם קָ‏טַ‏רַ‏ה ברחה מאנג. אנג רדף אחריה אל הכפר שבו גילה את תכניתה. מחלתו של האף הייתה התוצאה של האכלתה אותו התותים שהכתימו את לשונו. קָ‏טַ‏רַ‏ה בעצב הודה מעשייה וההנחה של זהותה כליידי הצבועה. היא התנצלה על עיכובם, לעומת זאת, אנג אמור את אישורו לרעיון. יחד, השניים חדרו למפעל והרסו אותו, עוצרים את זרימת הבוצה המזוהמת. עם חזרתו למחנה, הם הבינו טוף וSokka נפרשו מזימתם. כשהם מוכנים לצאת, הם הבחינו בחוליה של חיילי אומת האש הובילו לעבר העיירה על עברייני תנועה והבינו שהם חייבים להאמין התושבים חבלו במפעל. יחוש בדעתו לעצור אותם, קָ‏טַ‏רַ‏ה ואנג, עם עזרה מהאף, טוף וSokka מתן קולות מפחידים, מבוים מפגש עם הליידי הצבועה להביס את החיילים ולהסיע אותם משם. [3] צוות נשאר מספיק זמן כדי לעזור לתושבים לנקות את ג'אנג הואי הנהר. באותו הלילה, כקָ‏טַ‏רַ‏ה בדקה מים, ערפל סמיך והופיע הצבוע הליידי האמיתית הופיעה להביע את תודתה. [3]

קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים עדי מטר מטאורים.

קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים היו עדי מטר מטאורי לילה אחד כאשר מטאוריט לפתע זנק לעברם והתנגש בכדור הארץ, וכתוצאה מהאש. בכפר מונח לידו, צוות רץ לזירת האירוע כדי לכבות את השריפה. קָ‏טַ‏רַ‏ה השתמשה בכשפות מים לכבות את הלהבות. [4] לאחר כיבוי השריפה בהצלחה, סוֹק‏ה החל להרהר בעובדה שלא הייתה לו יכולות כיפוף בניגוד לשאר. קָ‏טַ‏רַ‏ה הציע שילכו לקניות כדי לעודד אותו. כשהוא גילה את החרב לרוחו בחנות הנשק, בעל החנות הודיע ​​לו על swordsmaster, פיאנדנאו , שגר בקרבת מקום. סוֹק‏ה נסע לטירה של פיאנדנאו ללמוד את הדרכים של החרב תוך קָ‏טַ‏רַ‏ה, אנג וטוף חיכו בקוצר הרוח לשובו. מאוחר יותר הוא חזר, מתחנן לעזרה בלקיחת המטאוריט הכבוי לארמונו של פיאנדנאו שם התחיל לעצב את החרב שלו. [4]

אנג, קָ‏טַ‏רַ‏ה, וטוף איו  נוחיחים כאשר סוֹק‏ה  ספר פיאנדנאו  שהוא היה משבט המים.

כאשר פיאנדנאו הציג אותו בחרבו המטאוריט, סוֹק‏ה גילה שהוא היה משבט המים, לא אומת האש. כאשר פיאנדנאו לפתע העסיק אותו בדו קרב, האחרים רצו לעזרתו של סוֹק‏ה רק כדי להיעצר על ידי חברם, שטען שזה יהיה הקרב שלו לבד. קָ‏טַ‏רַ‏ה, אנג וטוף עדים דו הקרב, סופו של דבר וכתוצאה מכך מכניעה של פיאנדנאו של סוֹק‏ה . חישה שהוא יהיה בסכנה, הם מהרו לעזרתו רק כדי להיות מושהים ידי פיאנדנאו ששבח את הכישורים ומסמן את סוף הקרב שלו. Swordmaster חשף ידיעתו שאנג הוה האווטאר וסוֹק‏ה יוצאי שבט המים והתייחס סוֹק‏ה עצמו, בטענה שהוא יהפוך בהדרגה Swordmaster מעולה יותר. צוות בקרוב יצא מהארמון. [4] קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים נחים במחצבה מבודדת בי אנג ביודעין את זהותו לשני חיילי אומת אש שסיירו באזור סמוך. נדהם לגלות הסמל היה בסתר בחיים, הם שלחו הודעה לאדון האש בנץ שליח, אך המסע שיורט על ידי עורב נשר בבעלותו של אדם שרפה, מתנקשים הנסיך צוּקוֹ נשכר כדי לחסל את אנג. באותו הלילה, בזמן שינה, אדם שרפה תקף אותם, תוך שימוש בטכניקה מיוחדת כשפות אש שאפשרה לו לירות אש מהעין השלישית שלו. קרב קצר נלחם ואנג נחלץ בעור שיני חבריו על אפה. [5] אנג וחבריו נסעו לאי שהיה פעם ביתה של רוקו סמל, אחרי רוקו עצמו התקרב אנג בחלום. ברגע שיש, אנג מדיטציה והעז לתוך עולם הרוח. בשלב מסוים, שאל את קָ‏טַ‏רַ‏ה סוֹק‏ה אם יש חדר אמבטיה בעולם הרוח שסוֹק‏ה השיב כי לא היו. כאשר אנג חזר לעולם הפיזי וספר על ההרפתקה שלו עם רוקו, קָ‏טַ‏רַ‏ה הביע זעזוע ללמוד כיצד אש יהוה סוזין בגד רוקו. היא, יחד עם האחרים, החזיקה את הידות בסוף. [6]

קָ‏טַ‏רַ‏ה וטוף להיכנס לויכוח.

צוות שהה זמן קצר בסמוך לעיר מזרקת אומת אש שבו התחיל להשתמש בכישורי טוף כשפות אדמה לתושבים המקומיים הונאה לכסף. קָ‏טַ‏רַ‏ה מייד הפך חוסר שביעות רצון מהתנהגותו של טוף, והאשים את המניע של טוף מאחורי פעולותיה כניסיון להימנע מלחשוב על ההורים שלה שהיא ברחה ממנו. כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה גילתה פוסטר מבוקש של טוף, כינויי החיבה שלה "Runaway", דברים נעשו רק גרועים יותר. [7] טענה נוספת שפרצה בין השניים בטוף השתולל על איך היה מתנהג קָ‏טַ‏רַ‏ה אימהי מדי אשר מערער האחרון באופן משמעותי. מאוחר יותר, בזמן רחצה במים, קָ‏טַ‏רַ‏ה שמע שיחה בין טוף וסוֹק‏ה . סוֹק‏ה הודה לטוף כי למרות קָ‏טַ‏רַ‏ה עשה להיות שתלטן לפעמים, התפקיד האימהי שהיא לקח על מתי האמא שלהם מתה היה כל כך גדול שיש לו מאז החליף את תמונתו של אמו עם הפנייה של אחותו. קָ‏טַ‏רַ‏ה מאוחר יותר המציא הונאה בטוף הרבה להפתעה כולם. דברים לא הסתדר כפי שציפיתי, לעומת זאת, כאשר גם הוא וגם טוף הפכו כלוא בתא עץ. למרבה המזל, קָ‏טַ‏רַ‏ה גילתה טכניקה שהיא יכולה להשתמש בו כדי לברוח: מניפולצית זיעה. על ידי כיפוף הזיעה שלה, היא הייתה מסוגלת לחתוך דרך תא העץ ונמלטה עם טוף. מערכת היחסים בין השניים הייתה סוף סוף תקנה כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה הסכימה לעזור טוף לשלוח מכתב להורים שלה. [7] כצוות המשיך במסעם, הם עצרו ביער והתחילו לספר סיפורים על רוחות רפאים. סוֹק‏ה ספר בדיחה על חרב רפאים שלא הצליח להפחיד אף אחד. קָ‏טַ‏רַ‏ה המשיחה לספר את הסיפור של החברה של האמא שלה, נינים, שנעלם באופן מסתורי בעת סופת השלג, שהצליחה להפחיד את כולם. טוף פתאום הצהיר שהיא שמעה את הצעקות בוקעות מתחת ההר רק לרעש פתאומיות להפסיק. אישה זקנה בשם החם הופיעה פתאום, ומציע להם מקום בטוח להישאר ללילה. הקבוצה קבלה את הצעתה להישאר בפונדקה שם הם לומדים מהיעלמויות מסתוריות המתרחשות בלילות של ירח המלא. למחרת, חם הוביל את אורחיה למסע קניות, שבי סוֹק‏ה שמע כמה מהמקומיים מדברים על ההיעלמויות במהלך הירח המלא. כאשר חם נשלח חזרה אורחיה לפונדק, סוֹק‏ה חקר את הבית לכל דבר חשוד. החיפוש שלהם הביא לגילויו של ארון של בובות עץ וחזה קטן שוכב בחדר ריק בעליית הגג. לפני שהספקנו לפתוח את התיבה, חמים נכנס ותפס אותם בשעת המעשה. צוות נכנע החזה שבו חם המשיך לפתוח אותו בעצמה, חושף שיהיה מסרק שן לווייתן מאוחסן בתוכו. היא טענה שזה יהיה האוצר הכי הגדול שלה וההחזקה האחרונה היה בבעלות מלהיות גדלו בשבט המים הדרומיים. היא המשיכה והסבירה ידע שלה בקָ‏טַ‏רַ‏ה וסוֹק‏ה שגדל בשבט בדרום, כמו גם, גילוי שהדהים את צוות. [8]

קָ‏טַ‏רַ‏ה והכשרה אמה.

במהלך ארוחת הערב, אמה חשףה את עצם בתור כשפית המים וקורבן של הרסני דרום מי שבט הפשיטות, לאחר שנתפסה כאישה צעירה והוחזקה במעצר במתקן שתוכנן במיוחד כדי להחזיק כשפי מים . אמה הציע המורה קָ‏טַ‏רַ‏ה כדי להמשיך את המסורת של כשפי מים הדרומי שאליה כשפית מים הצעירה היסכימה בשמחה, שרוצה ללמוד עוד על המורשת התרבותית של השבט שלה. למחרת, אמה אימנה באופן אישי את קָ‏טַ‏רַ‏ה והסבירה לה שמים ניתן למצוא במקומות בלתי צפויים. היא הראתה לכמה טכניקות השימושיות כולל מניפולציה של אדי מים ותיעול הסביבה של מים מחבצלות אש, פרחים מקומיות לאומת האש. היא אמרה לי קָ‏טַ‏רַ‏ה של טכניקה יותר שהייתה לה כדי ללמד, זו שרק יכולה להיות מנוצלת תחת ירח המלא. כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה הביע הססנות בשל שמועות על ההיעלמויות, אמה הרגיעה אותה, וקבע כי שתי כשפי מים אב מתחת ירח מלא צריכה להיות מסוגל להתמודד עם כל דבר. [8]

קָ‏טַ‏רַ‏ה כשפות דם.

באותו הלילה, אמה לקחה את קטרה לתוך היער שבו לכאורה התרחשו ההיעלמויות. היא ספרה את זמנה בילה בכלא וגילוי טכניקה כהה המכונית כשפות דם, שרק יכול להיות בשימוש בהשפעת הירח מלא שיפור יכולותיה. נחרד מהמחשבה על השליטה בגופו של אדם אחר, קטרה סרבה ללמוד כשפות דם. הובילה קטרה זה לממש אמה שגורם לכפריים ייעלמו, אבל חם הזעם הצהיר כי העם של אומת האש ראויה לאותו יחס שהם נתנו לכשפי מים הדרום. שמיעה זה גורם קטרה לתוקף מסרב ללמוד לכששאפ את דמה של אמה ולהפסיק אב מהטרור בעיר עוד יותר. אמה השתמשה בטכניקה באופן זמני כדי לאלץ את קטרה להגשה, לעומת זאת, האחרון התעשת במהירות את השליטה על הגוף שלה, ואמר לי חם שהיא לא רק שואבת את הכח מהירח המלא, כמו גם, אבל הכיפוף שלה היה הרבה יותר חזק. שתיים החלו להיאבק, כל שאיבת מים מהדשא והעצים המקיפים אותם; מהרה התבררתי שהם מתאימים באותה מידה. כאשר קטרה לכאורה היה על העליונה, ואנג סוֹק‏ה הגיעו לעזור לה. אמה, באמצעות כשפות דם, שלחה אותם טסים בהתחלה אל קטרה ולאחר מכן זה בזה, עם החרב של סוֹק‏ה מצביעה ישר באנג. בשנייה האחרונה, קטרה אישתמשה כשפות דם להכניע חם ולהגן אנג וסוֹק‏ה. טוף הגיע עם תושבים האחרים, שאזיקים חמים ולקחו אותה משם, נשבע לכלוא אותה לנצח. חם ציין כי עבודתה נעשתה, כקטרה השתמשה כבר בזדון כשפות דם וצוחקת כשהיא גוררת אותו. קטרה אז פרצה בבכי, באנג, סוֹק‏ה והנוחות של טוף. [8] בתוך הימים הבאים, קָ‏טַ‏רַ‏ה ושאר צוות הגיעו לצוקים השחורים בלתי המיושבים הממוקמים באומת האש, נקודת מפגש לכל כוח הפלישה. אנג למד היו רק ארבעה ימים נותרו עד לפלישה והרגישו לא מוכן, שלא למדו כשפות אש. הוא החל סובל מסיוטים על הקרב שלו עם לורד האש אוֹזַ‏אֲי והוכשר ללא הרף, מונע ממנו השינה. הוא החל הזיות והתעייף יותר ויותר, ולכן קָ‏טַ‏רַ‏ה ואחרים ניסו לעזור. קָ‏טַ‏רַ‏ה ניסתה להירגע אנג עם כמה תרגילי היוגה בתוך מעיין חם מרגיע סמוך. עם זאת, את חום המים הזכיר אנג של כשפות אש של אש יהוה, וגרם לו לפאניקה עוד יותר. כאשר אנג המשיך להתאמן ללא הפסקה, קָ‏טַ‏רַ‏ה הצליחה לשכנע אותו לישון לזמן מה. היום לפני הפלישה, אנג דיבר אים קָ‏טַ‏רַ‏ה, אומר לה החוסר של השינה שעזר לו להבין שזמן שהוא נלחם באש יהוה להציל את העולם, הוא גם עושה את זה בשבילה. הוא הודה שהוא אוהב אותה ונשק אותה בלהט. עם זאת, זה התברר כהזיה בלבד, עם אנג שיצטרך להסביר את התנהגותו לקָ‏טַ‏רַ‏ה מבולבלת על ידי שקר שהוא חולם בהקיץ על חיים מתחת למים, למרבה השעשוע שלה. הוא סבל הזיה חמורה מאוחר יותר באותו יום, מה שגרם לקָ‏טַ‏רַ‏ה וחבריה לגלח את כל עדר כבשי הקואלה ולהשתמש בצמר שלהם כדי ליצור מיטה גדולה עבור אנג. כשהוא סרב לישון בגלל חוסר ביטחון שלו בקרב הקרוב, קָ‏טַ‏רַ‏ה הרגיע אותו שהוא מוכן להילחם. היא ספרה כי מאז היום שנפגשו, אנג לי התאמן לקרב הזה והפך חזק מאוד, אמיץ וחכם, להפגין את הכשרון גדול בקרב ואהבה גדולה לחברים ובני בריתו. בגלל קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים, אנג סוף סוף לישון קצת הגון, עכשיו בטוח לחלוטין ביכולתו להביס אוֹזַ‏אֲי

קָ‏טַ‏רַ‏ה עם האבא וטוף.

הפלישה וליקוי עריכה

יום הפלישה הגיע סוף הסוף עם בעלות בריתה לשעבר רבה והתאחדו דמויות מוכרות עם סמל קבוצה. במהלך יום פלישת שמש השחורה, קָ‏טַ‏רַ‏ה סייה בהפעלת הצוללות של המכונאי, ניצול כשפות מים לבקרת הציפה שלהם. כשעלינו שוב, היא הצהירה בגאווה שלה אנג, ואמרה שהוא כבר לא הילד הדבילי היא הצילה מהקרחון. אנג פתאום נשק קָ‏טַ‏רַ‏ה , כדי שהיא הגיבה בנשענה פנימה הוא עזב בדאון שלו והיא המשיכה לקפוץ על האף והמשיכה יחד עם הצוללות במסעם כלפי אומת האש. [10]

קָ‏טַ‏רַ‏ה סייע במאבק נגד כשפי אש , להוכיח להיות אויב ראוי בלחימה שוב. כאשר אביה נפצע קשה, היא השתמשה ביכולות הריפוי שלה כדי לרפא אותו, נותנת לו את הכח הדרוש כדי להמשיך. [10] קָ‏טַ‏רַ‏ה לא הצטרף סוֹק‏ה , טוף ואנג במרדף של אש יהוה אוֹזַ‏אֲי , בוחר במקום לעזור לה אב לנוע. היא והחיילים אבטחו את הארמון המלכותי, הפלישה נכשלה כאשר הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה מוסחת אנג בעת הליקוי, ואלץ את הקבוצה לסגת. כדי להחמיר את המצב, כל הכח לא הצליח להימלט משום שאומת האש הרסה הצוללות שלהם, כך שאנג וכל החברים הצעירים יותר של הכח נמלט למקדש האוויר המערבי ואילו הזקנים נכנעו. קָ‏טַ‏רַ‏ה נתן אנג מבט של ביטחון כשהוא בכה על הכישלון של הקרב. [11]

עוינות עריכה

קָ‏טַ‏רַ‏ה  מאיימת צוּקוֹ לא לפגוע באנג.

קָ‏טַ‏רַ‏ה והקבוצה הגיעו למקדש האוויר המערבי והחלו לדון מי יהיה המורה של אנג כשפות אש. היא הציעה ג'אונג ג'אונג, אבל אנג השיב להצעה, ואמר שאין דרך למצוא אותו שוב. כאשר צוּקוֹ הופיע בבית המקדש, קָ‏טַ‏רַ‏ה הפחה זועם ומוכן לתקוף רק לצוּקוֹ להודיע ​​שהוא השתנה ועכשיו רצה ללמד אנג כשפות אש. קָ‏טַ‏רַ‏ה היה רוב מתנגד לסומך עליו ותקף אותו באמצעות כשפות מים כשהוא עמד על כך שנלקח כשבוי שלהם. קָ‏טַ‏רַ‏ה מאוחר יותר הודה בכנופיה שכאשר היא וצוּקוֹ נכלאו בבה סינג סה, הוא זכה באהדה כשלהוא קונן על אובדנה של אמו, הדובה; כשהוא הבגד בה על ידי הצטרפות לאָ‏זּ‏ולַ‏ה , נשבע שלעולם לא יבטחו בו שוב . טוף ציין לקבוצה שצוּקוֹ היה כן בהתנצלותו על פשעיו בעבר ושהוא היה האדם הזמין רק כדי ללמד את אנג כשפות אש. עם זאת, קָ‏טַ‏רַ‏ה והאחרים ירו בה כלפי מטה בחוסר שלהם, וגרם לטוף להסתער כבוי. [12]

למחרת, טוף חזר כדי לגלות שצוּקוֹ שרפה את רגליה כשניסו לדבר איתו על הצטרפותו לקבוצה. זאת הייתה תאונה כנה כפי שבלבל אותה עם תוקף, אבל העובדה שהוא משמש כשפות אש עליה הייתה מספיק כדי לשכנע את סוֹק‏ה והאחרים לצוד צוּקוֹ למטה. אמנם נוטה לפצעים של טוף, איש תקף רפה, שתפס את הקבוצה. ההתקפות של קָ‏טַ‏רַ‏ה אָ‏נג וחסרות תועלת, לעומת זאת, צוּקוֹ קנה מספיק הזמן לכנופיה סוֹק‏ה להביס את המתנקש בומרנג שלו. צוּקוֹ התנצל שוב לקבוצה על המעללים והוכיח לכנופיה שהוא למעשה לא השתנה לטובה. אנג, טוף וסוֹק‏ה ראו מייד את הטוב בצוּקוֹ וקבלו אותו, לעומת זאת, קָ‏טַ‏רַ‏ה מותר רק לו להצטרף בגלל הצורך של אנג ללמוד כשפות אש. צוּקוֹ הפך עצבני בעליל כשהרהר הבחירה שלה, בידיעה מלאה שהיא גם הייתה סיבה לא לבטוח בו. קָ‏טַ‏רַ‏ה מאוחר יותר התעמתה צוּקוֹ בחדרו בבית המקדש ואמר לו בלהט,

"ייתכן שתהיה כולם כאן קונה 'השינוי' שלך ..., אבל אתה ואני, שנינו יודעים שנאבקת בעושה את הדבר הנכון בעבר אז אני רוצה להגיד לך עכשיו:. לך לעשות צעד אחד אחורה, תלוש עד אחד, תן לי סיבה אחת לחשוב שאתה עלול לפגוע באנג ואתה לא צריך לדאוג לגורלך יותר, כי אני אדאג הקצוות שלך הגורל, כאן ועכשיו;! לצמיתות "

במילים אחרות, אם היא מתגלה בכל מעשה של בגידה, היא לא הייתי מהססת לקחת את חייו. אז היא עזבה מאוד המום ושקט צוּקוֹ להרהר במילים חריפות אלה. [12]

היא עדיין הביעה עוינות כלפי צוּקוֹ, בגלוי לעג אובדנו של כשפות אש והאירוניה שאם הוא אבד את כישוריו לפני זמן רב, זה היה עוזר להם מאוד [13] עוינותה כלפי צוּקוֹ לא להפחית במקצת;. לעגתי לו אחרי שהוא נכשל לספר בדיחה כמו שצריך, אבל באופן פחות נקמני. [14]

לבטוח בצוּקוֹ עריכה

מאוחר יותר, צי של ספינות אוויר אומת אש בראשותו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה תקף את מקדש האוויר המערבי. כשפצצה פגעה בתקרה, מספר האבנים כבדות נפל על הקרקע, כמעט מוחץ קָ‏טַ‏רַ‏ה, עד צוּקוֹ הציל אותה. מעשה זה הרגיז אותה, לעומת זאת, והיא כפויה טובה הדפה אותו מעליה. הקבוצה ניסתה להימלט דרך מנהרה, תוך צוּקוֹ החזיק את אָ‏זּ‏ולַ‏ה והצי. כשהם לא היו מסוגלים לקבל אפה דרך המנהרה, סוֹק‏ה הציע שהם נפרדו. קָ‏טַ‏רַ‏ה את ההתנגדות, בטענה שאומת האש אסורה לשבור את משפחתם שוב. הקודה הרגיע אותה שהם לא נהיה נפרדים לנצח ולהיפרד קָ‏טַ‏רַ‏ה וסוֹק‏ה. קָ‏טַ‏רַ‏ה והחבורה נמלטו על אפה, היא אפילו הצילה צוּקוֹ כשהוא נפל מספינת האוויר של אָ‏זּ‏ולַ‏ה [15].

קָ‏טַ‏רַ‏ה צועקת על צוּקוֹ.

מאוחר יותר, הקבוצה שנחתה על אי עלום שם וחגגה הגבורה של צוּקוֹ. קָ‏טַ‏רַ‏ה, לעומת זאת, לא נהנה מהחגיגות, או הבדיחה של צוּקוֹ על מנסה ללכוד אותם. כאשר צוּקוֹ אומר שהוא לא ראוי לכל השבח שלהם, קָ‏טַ‏רַ‏ה הסכימה איתו ויצא בדהרה. צוּקוֹ אחריה ואמר שהאיבה המתמשכת שלה לא הייתה הוגנת כמו כולם בטחו בו. היא ענתה לי שהיא בכעס הייתה לאדם הראשון שסומך עליו והוא הבגד בה. כשהוא נשאל איך הוא יכול לעשות אותה, היא אמרה בכעס:

"אתה באמת רוצה לדעת המממ, אולי היית יכול לכבוש מחדש בה סינג סה בשם כדור ארץ המלך, או שאני יודע - אתה יכול להביא את האמא שלי בחזרה!"

לאחר דיון עם סוֹק‏ה, צוּקוֹ גילה שודדי הדרום היו אלה האחראים למותה של אמו של סוֹק‏ה וקָ‏טַ‏רַ‏ה. הוא חיכה מחוץ לאוהל של קָ‏טַ‏רַ‏ה עד שהיא התעוררה והציעה לעזור לה במורד מסלול הרוצח של אמה. [15]

צוּקוֹ להציע עזרת קָ‏טַ‏רַ‏ה למצוא את האיש שהרג את אמה.

זועם קָ‏טַ‏רַ‏ה קבל את ההצעה. כששאלו את אנג אם הם יכולים ללוות אפו, אנג שאלה בשחוק אם זה היה תורה של קָ‏טַ‏רַ‏ה ללחת לטיול עם צוּקוֹ. כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה אשר זאת, אנג בקש על מה שקורה. צוּקוֹ מתגלה אליו וסוֹק‏ה שהוא יודע מי רצח את האמא של קָ‏טַ‏רַ‏ה וכי בכוונתם למצוא אותו. ויכוח התפתח, עם צוּקוֹ וקָ‏טַ‏רַ‏ה בטענה שהיא זקוקה כדי להשיג רזולוציה רגשית, בעוד שאנג וסוֹק‏ה הן טענו שזה יהיה רעיון לא רע כמו גם אלימות ונקמה לא היו התשובה. הוויכוח הסתיים בהסתערות קָ‏טַ‏רַ‏ה את הכעס. באותו הלילה, וקָ‏טַ‏רַ‏ה צוּקוֹ התגנבו החוצה כדי לקחת אפה בכל מקרה; אנג מגולל את התכנית שלהם, לעומת זאת, הוא אפשר להם לצאת למסע. לפני היציאה, הוא הפציר קָ‏טַ‏רַ‏ה לא להרוג את האיש שהרג את אמה, אבל סלח לו. [15]

היא וצוּקוֹ העזו מגדל אש צי תקשורת. לאחר שהחדר למגדל, הם מצאו את המגילה מראה את מיקומם של השודדים, באי Whaletail. קָ‏טַ‏רַ‏ה הדריחה אותם שם בזמן של יום ללא מנוחה ואמר לה צוּקוֹ מה שזכר מהמוות של האמא שלה. [15]

קָ‏טַ‏רַ‏ה כיפוף גשם אל מול היון רע.

כשהגיעו לספינה 'דרום השודדים, בלילה של ירח מלא, קָ‏טַ‏רַ‏ה מאמצת הוציא כמעט את כל אנשי צוות של הספינה. שניים מהם עשו את דרכם למנהיג, עם קָ‏טַ‏רַ‏ה פיצוץ דלת מתכת פתוחה עם כשפות דם . כאשר המנהיג נלחם בחזרה וfirebent בצוּקוֹ, היא השתמשה ברצון כשפות דם כדי להכניע אותו. לאחר מסתכל לו בעיניים, לעומת זאת, היא הבינה שהוא לא היה אותו האדם שהרג את אמה. כשחקר אותו צוּקוֹ, הוא חשף את האיש שהם מחפשים הוא היון רע, המנהיגה לשעבר של שודדי הדרום שפרשו לפני ארבע שנים, כאשר קָ‏טַ‏רַ‏ה היתה בת עשר. [15]

קָ‏טַ‏רַ‏ה סלחה צוּקוֹ.

היא וצוּקוֹ אתרו את מיקומו לאי אומת אש וארבו לו. לאחר מספר דרישות קשות מקָ‏טַ‏רַ‏ה, היון רע הבין שהיא הייתה נערת שבט המים שראה לפני שש שנים. הוא גילה כי הוא נצטווה למצוא ולהרוג כשף מים האחרון של שבט המים הדרומי ושאמו של קָ‏טַ‏רַ‏ה שטענה שזה שלה.קָ‏טַ‏רַ‏ה זועם אומר אמה בכוונה שקרה כדי להגן על דרום כשפית מים האחרון: בעצמה. אז היא יצרה כיפה מהגשם, היא המשיכה להפוך את המים לעשרות קוצי קרח, שבו היא הוטחה באיש, מתוך כוונה לסיים אותו. עם זאת, היא נבלמה ברגע האחרון. היון רע התחנן בפניה שיחוס עליו ואפילו הציע את החיים של האמא שלו בתמורה. קָ‏טַ‏רַ‏ה רק ציין שהיא מבינה כמה עצובה, עלובה וריקה הוא, קורה כדי לגלות שלא משנה כמה היא שונאת אותו, היא לא יכלה להרוג אותו. היא וצוּקוֹ שמאלה, ואילו היון רע בכה. כשהצטרפנו לקבוצה, אנג אמר שהוא היה גאה בה על היון רע הסלחני. קָ‏טַ‏רַ‏ה ענה שהיא לא סלחה לו;. עם זאת, היא עשתה תסלח צוּקוֹ ונתנה לו חיבוק חם, הפשירה כל מריירות שנותרו [15]

שחקני אי גחלת עריכה

צוות הסמל צופה מחזה על המסע שלהם.

הכנופיה נסוגה לבית החוף הישן של אוֹזַ‏אֲי בי צוּקוֹ ואנג המשיכו את אימוני כשפות אש. קָ‏טַ‏רַ‏ה נחקרה אם היה בטוח להסתיר מאת ה 'האש בבית החוף שלו, הדאגה צוּקוֹ פוטר במהירות. סוֹק‏ה וסוקי הגיעו, מה שמרמז הקבוצה הלכה לראות את מחזה על עצמם כדי שאחרים הסכימו בחוסר רצון. כמו כל האחרים, עם היוצא מן הכלל של טוף, קָ‏טַ‏רַ‏ה לא היה מרוצה ממשחקה. הדמות שלה הייתה שחק על ידי שחקנית מבוגרת הרבה יותר ומפותחת יותר ומצטיירת כמאוד מלודרמטי ומוגזם עסוק בתקווה, לעתים קרובות פרצה בבכי ונאומים דרמטיים במיוחד לאירוע זה. בסצנה אחת כזו, כאשר בקשה סוֹק‏ה קָ‏טַ‏רַ‏ה למה היא גנבה את מגילת סוֹק‏ה , היא ענתה תוך כדי בכי "זה פשוט נתן לי כל כך הרבה תקווה", למורת רוחם של קָ‏טַ‏רַ‏ה האמיתי. כאשר המשחק הגיע לנקודה שבי צוּקוֹ בגד אִיירוֹ , קָ‏טַ‏רַ‏ה בקש צוּקוֹ קלקול אם הוא עשה במדינת עובדה שהוא "שונא את הדודו". צוּקוֹ זועף ענה שהוא לא היית צריך להגיד. [16]

קָ‏טַ‏רַ‏ה ואנג בהפסקה של "הילד בקרחון".

המשחק המשיך ותאר את הסצנה המעורבת קָ‏טַ‏רַ‏ה והזמן של צוּקוֹ בילה כלוא בהקטקומבות Crystal של בה סינג סה, עם השחקנית קָ‏טַ‏רַ‏ה פגע בשחקן צוּקוֹ , עושה עמיתיהם בחיים האמיתיים שלהם לא נוחים במקצת. כאשר השחקן צוּקוֹ טען שהיא תהיה הילדה של אווטר, השחקנית קָ‏טַ‏רַ‏ה הבטיח לו הסמל היה רק ​​דמות אחים ואחד שלא אוהב רומנטי; 2 המשיכו לחבק. אנג התרגז ויצא בדהרה. במהלך הפסקה, קָ‏טַ‏רַ‏ה מצא אנג מחוץ זועף; אנג הצהיר את רגשותיו האמיתיים כלפיה רק ​​לקָ‏טַ‏רַ‏ה להודות הבלבול הנוכחי שלה. היא הודתה שהיא לא הייתה מעוניינת להיות במערכת יחסים באותו הרגע. כאשר אנג פתאום נשק אותה, היא התעצבנה, וציינה את הבלבול שלה ונכנסה פנימה, והשאירה אנג שבורים לב. [16]

בדומה לשאר הקבוצה, קָ‏טַ‏רַ‏ה לא היתה מרוצה מהסוף למשחק עם אומת האש מתעוררת נצחה במלחמה. [16]

של סוזין שביט עריכה

קָ‏טַ‏רַ‏ה כולאת את אָ‏זּ‏ולַ‏ה בקרח.

כאשר צוּקוֹ נזף באחרים על כך מסיבות חוף כאשר השביט היה במרחק של שלושה ימים, קָ‏טַ‏רַ‏ה הצהיר אומת האש הייתה, במהותה, נצחה במלחמת מאה השנה כאשר הם כבשו בה סינג סה. היא חשפה את תכניתו של צוות לחכות עד לאחר שביט סוזין לקרב את אל האש. מיואש, צוּקוֹ חשף את תכניתו של אוֹזַ‏אֲי לשרוף ממלכת כדור הארץ למטה עם כשפות אש המשופר והזהיר אנג שהוא צריך להביס את לורד האש לפני השביט הגיע אם הוא עדיין רוצה להיות שם כדי להציל את העולם. למחרת, הקבוצה גילתה שאנג ומומו היה חסר וחפשה את האי כולו. משימתם הופיעה לא הצליחה, ולכן הם פנו לצוּקוֹ, שהיה בעל ניסיון במעקב אנג מטה. [17] הקבוצה טסה לכדור ארץ הממלכה, שבו שאל את יוני צוּקוֹ כדי לעקוב אנג למטה באמצעות ריח הדאון שלו. כאשר אָ‏נג לא היה מסוגלת לעשות זאת, הוא שאל במקום שהיא מצאה אִיירוֹ, מציעה אחד מהסנדלים המסריחים שלו להדרכה. יוני אתר אותו בה לסינג סה ועזב.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית