Wikia

אווטאר Wiki

מאקו

שיחה0
239דפים באתר זה

מאמר זה הוא על הדמות ב ב הגדה של קורה. לשחקן הקול, ראה מאקו אייוומאטצ'ו .

信 מאקו

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

אתניות

אומת אש; ממלכת האדמה

גיל

18

נולד

152 ASC

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

בולין , הוריו, קורה, גורש פאב, Toza, עסאמי סאטו, נאגה, טנזין, לין ביפונג , ג'ינורה, איקי, מילו, רוהאן, טארלוק , Gommu, איירו , Tonraq וסנה, Skoochy, עוד ...

אויבים

הירושי סאטו, אמון, שוויוניות, סגן, טארלוק (לשעבר), Tahno, קבוצות יריבות פרו כיפוף (לשעבר)

נשק של בחירה

אש, ברק

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אש

מידע כרונולוגי ופוליטי

כשף-המיקצועי(לשעבר) עובד תחנת כוח (לשעבר) קצין המשטרה]

עמדה כשף אש וקפטן 'חמוסי אש (לשעבר)

סנוף שלישיית איום משולשת (לשעבר) חמוסי אש (לשעבר) צוות אווטאר תחנת כוח עיר רפובליקה (לשעבר)

הופעה ראשונה

"עלה ברוח"

השמיע

הדוד פאוסטינו

[תכנית] עוד על מאקו

מאקו הוא כשף אש ממשפחה רבה תרבותית , שגדל ברחובותיה של העיר כרפובליקה יתום עם אחיו הצעיר, בולין . מאקו לובש הצעיף האדום שהיה חתימתו של אביו. הוא הקים צוות אולימפי-כשף כשפוף עם האחיו וחשוק, אבל בסוף האווטאר קורה הצטרפה לצוות ולקח את עמדת כשפית המים מחשוק. מאקו, עם העזרה של חבריו לקבוצה, הצליח להוביל את הקבוצה למקום שני במשחקי האליפות. אחרי המשחקים האולימפי-כשף היו מעל, מאקו הצטרף המרדף של קורה ללהשמיד ארגון שוויוניות

היסטוריה עריכה

רקע עריכה

מאקו נולד למשפחה רב תרבותית בעיר רפובליקה, אביו להיות מממלכת האדמה ואמו מאומת האש, שנתיים לפני בולין. כשהיה בן שמונה, מאקו עדים הוריו שנהרגו על ידי שודד כשפות אש, והשאירו את משפחתו כבולין בלבד והצעיף האדום היקר שלו כמזכרת יחידה של אביו. להיות אח הבכור, הוא נאלץ לקחת על עצמו אחריות למבוגרים מנקודה זו ואילך, מונעת ממנו את רוב ילדותו.

כיתום, מאקו עשה כל מה שהיה נחוץ כדי לשרוד יחד עם אחיו. לעתים קרובות הוא נקט כשפות אש כדי להגן על עצמו ובולין ברחובות. שניהם גם רצו הונאות קטנות פעמיות בהרבה מהנוער שלהם. גישה זו הביאה אותו במגע עם ארגון פשיעה הידוע בשם שלישיה האיום המשולשת, שעבורם הוא אסף כסף להימורים ורץ מספרים. למרות שנכנס למאקו על קשר הדוק עם המנהיג של השלישייה, זולט מאקט ברק, והיה מסוגל ללמוד את הטכניקות של דור ברקים וניתוב מחדש ממנו.

יום אחד בשנת 167 ASC, במהלך מעורבותו של מאקו עם שלישיה לשלושה איומים, כשף אש הצעיר ואחיו ניסה למשוך את הונאה על אישה מבוגרת. התחזה לגנב, הוא רץ לעבר האישה מאחור ותפס את התיק שלה, לפני שעזב את ראייתה על ידי הזנת סמטה צדדית. כשהעמיד פנים בולין לרדוף אחריו ולהילחם, מאקו נתן רצון הארנק לאחיו, מרמה את האישה לחשוב שכשף אדמה הצעיר נעצר גנב. בולין חזר למאקו עם פרס של שני yuans וכיכר לחם שגנב מהאישה הזקנה; לאחר בולין נתן חתיכת הלחם לאחיו, מאקו הזכיר לו שהם לא אכלו היום קודם לכן. מאקו להרצות בולין ומאקו להרצות בולין, וקבע כי על מנת לשרוד בעיר רפובליקה, יש "Hustle או שיאיץ".

מאוחר יותר באותו יום, מאקו הלך למפקדת שלישיה האיום המשולשת עם אחיו וראה שיידי שין שוחד טוזה, פרו נדר. כאשר בולין הביע את אכזבתו על שראית טוזה לפעול בדרך זו, מאקו התעצבן - טוזה צריכה להיות שמח על קבלת תשלום, מאקו סבר, אחרי הכל, לא היה אחד להתאבל על הפסדיהם כאשר הוריהם מתו והשאיר אותם לדאוג לעצמם, וכי יש "Hustle או שיאיץ". אחר כך, שין אמר להם שאם הם לא רכשו מספיק הימורים להתאושש העשרה האלף yuans שניתנו לטוזה, הוא היה לנטוש את מאקו ובולין ברחובות, לאחר ששני האחים עזבו במהירות.

בעוד האחים איסוף הימורים בחנות לחיות מחמד, החמוס אש נמלט ומרוסן על ידי בעליו, מר פנג, כי זה היה להיות מוזן לpythonaconda. מאקו הפסיק בולין מקונה את זה כי הם לא יכלו להרשות לעצמנו להאכיל אותו ובגלל שאחיו הצעיר היה צריך להקשיח את ולהבין שבעלי חיים גדולים יותר נצרכים קטנים יותר מאלו אותם. מאקו נאסף הימור של הבעלים תוך בולין דיברתי על המשחק שטוזה של הלילה; כשף אש נזף בו משום שהאמין כי בכך היית מקבל אותם בצרות עם שין המוצל. בולין בכעס ענה שמאקו הייתי גועלי והלך משם, משאיר את מאקו לאנחה. מאקו שהביס pythonacondaמאקו החיסכון טוזה מpythonaconda.

באותו הלילה, לאחר שפרץ לבולין חנות החיות כדי לגנוב את החמוס האש, הוא נחנק על ידי pythonaconda, אבל מאקו הגיע ומשך את הנחש משם. לאחר ביקורת שוב את אחיו להשגת למצבים מטופשים, שתיים עזבו, אבל, בעידודו של בוליןבולין, עם החמוס האש שכשף אדמה שם גורש פאבו. מאקו הזהיר בולין כי המזון של פאבו לצאת ממחצית מכספו.

לאחר זמן מה, את שיתוף הפעולה בין האיומים המשולשים ושני האחים הגיעו לסיומו. הכרת הטבע המסוכן והעמימות המוסרית שלהם בעבר, מאקו היה נחוש לא לחזור לחיים שאסר באופן מפורש ובולין מלהתרועע עם איומי טריפל בכל דרך שהיא.

מאקו ואחיו הראשון החלו להתחרות בטורניר האולימפי-כשף כאשר הפרו נדר לשעבר, טוזה, גילה אותם נלחמים ברחובות והודה הפוטנציאל שלהם. טוזה לימד את האחים של כשפות מודרנית, הציע להם מקום לגור בעליית הגג של זירת האולימפי-כשף, ולתת להם לעבוד בעבודות מזדמנות כדי לשלם את שכר הדירה שאפשרה להם להתמקד בספורט. מאקו סופו של דבר הפך לקפטן של קבוצת האולימפי-כשף, חמוסים האש, שכלל את אחיו והסוק חברו.

170 ASC עריכה

המפגש האישי עם קורה עריכה

בתתתחילה, כמעט לא התייחס מאקו לקורה , בהנחה שהיא הייתה רק עוד אחת מ" המאריציות "של בולין. זה גרם לשניים להתחיל ברגל השמאל, אך הוא מתרשם קורה כשהוא לבדו נצח את Tigerdillos מקדש הזהב בסיבוב השלישי של משחק האולימפי-כשף . בכל זאת, הוא נראה אדיש לנוכחותו של קורה אפילו אחרי שהוא למד שהיא הייתה האווטאר ועדי יכולות הכשפות שלה. כאשר חשוק לא הופיע למשחק לפני טורניר הגמר, הוא דחה את ההצעה של קורה להצטרף לצוות, ואמר שהוא מעדיף להיפסל מלהיות מגוחח. עם זאת, קורה ובולין התעלמו התנגדותו של מקו וקורה הצטרפה לצוות, לרוגזה של מאקו. קורה התקשה להרים על הכללים בהתחלה והרתיח מאקו בשל חוסר הבנה שלה, אולם לאחר שנערך קורה נגד מטח בסיבוב 3, שמאפשר להם לנצח את המשחק עם נוקאאוט, מאקו הודה לה, ועל הפעם הראשונה שהוא באמת קבל והחמיא לה.

להציל את בולין עריכה

מאקו יצירת ברקים לכסף בתחנת הכח. מאוחר יותר, מאקו, בולין , וקורה התאמנו לטורניר מוקדם בבוקר כאשר בוטאקה, מנהלת הליגה, בא לתת לצוות הזכיות שלהם מהמשחק האחרון. עם זאת, מאקו ראה את הכסף הזה ייעלם באותה מהירות שזה הגיע, כבוטאקה נוכה מייד הפיגור שלהם והודיע ​​לצוות שהם היו צריכים לשלם 30,000 yuans לסיר האליפות כדי להתחרות בטורניר, או שהם ייפסלו. בולין הציע שהוא יוכל לקבל גורש פאבו לבצע טריקי קרקס בתחנת העיר מרכזית, אבל מאקו ירה הרעיון הזה למטה, וציין כי הוא כבר ימצא משהו כרגיל, ומצא עבודה בתחנת כוח. כשהוא חזר לזירה אחרי יום עבודה קשה, הוא לא הצליח למצוא בולין . להאמין שהוא היה עם קורה , הוא נסע לאי מקדש האוויר כדי לשאול אותה למיקומו. בשלילתה, הם החליטו ללכת ברחובות העיר מחפשת אותו. מחוץ לתחנת רכבת העיר מרכזית, הם נפגשו עם סקוצ'י , שאמר להם בולין גויס על ידי שלישיית האיום המשולש. כשמאקו וקורה הגיעו למפקדה של הכנופיה, הם למדו שבולין היה נתפס על ידי את שוויוניות בפשיטה ולאחר מכן יצא כדי להציל אותו. עם זאת, המפגש שלהם עם שני חוסמי צ'י שוויוניות הסתיים בתבוסתם. הודות להתערבותו של נאגה, הם נותרו ללא פגע ונסעו לרפובליקת סיטי הפרק כדי למצוא את המפגין, שחוסר רצון אמר להם שבולין נלקח צפוי עצרת שוויוניות נקראה "ההתגלות". סיף מאקו הסגן. בעצרת, הם גילו שהאמון הולך להוכיח את כוחו כדי לקחת את הכשפות לנצח על חברי השלישייה החטופים ובולין. כדי להציל את אחיו, מאקו אמר לקורה לעשות צעיף גדול של קיטור להתפרץ על הצינורות בצד של עצרת האולם, שמוסח את שוויוניות ואפשר לו להציל בולין . כאשר האחים יצאו החוצה, הבריחה שלהם סוכלה על ידי התערבותו של הסגן, שתקף והשתלט עליהם באלות החשמליות קאלי, אבל לפני שהספיק לעשות ניזק נוסף,קורה המושבת בכשפות אדמה , וסייעה לבריחת מאקו ובולין על נאגה.

מפגש עם סטו עריכה

עסאמי עוזר מאקו אחרי שדרשה אותו בטעות. כמה ימים לאחר אירועי עצרת שוויוניות, מאקו נפגע מקטנוע מונע על ידי עסאמי סאטו כשהוא חצה את הכביש בלי להסתכל. היא עזרה לו במהירות כדי לעמוד והתנצלה. אמנם בתחילה התרגז על ההתרסקות, מאקו אבד חוט מחשבה שלו ובכעס ברגע שעיניו נח על עסאמי. לאחר שזיהיתי אותו ככשף מקצוען, שאלה אותו על תאריך והמטבח של קואנג כחלק מההתנצלות שלה. בתחילה, מאקו היה מהוסס, באומרו שאין לו הלבוש המתאים להגדרה כזו פורמאלית. עם זאת, עסאמי הבטיח לו שזה יהיה לטפל בם, והסכים מאקו, מופיע אהבה בעליל, עסאמי עזב. עם הגעתו במסעדה מאוחר יותר באותו הערב, מאקו קבל בגדים מתאימים. כאשר המלצר ניסה להסיר את הצעיף של מאקו, הוא עצר אותו באופן מיידי. המלצר נענה להזמנה והראה מאקו השולחן, שם עסאמי כבר חיכה לו. במהלך פגישתם, מאקו למד שהיא הייתה בתו של התעשיין המצליח, הירושי סאטו, והוזמן על ידי אותה אישית כדי לפגוש אותו, כ מאקו מציעים קבל בשמחה. כשפגש מאקו הירושי למחרת בתעשיות עתיד, התעשיין הודיע ​​מאקו ש, לאחר ששמע על עסאמי צוות שלו ובעיותיו הכספיות, הוא החליט שהוא מממן הצעה של חמוסי האש בטורניר האולימפי-כשף, ובלבד שהם היו לוגו 'תעשיות דוב עתידי על מדיהם. מאקו מאוחר יותר הלך עם עסאמי לגאלה שמתקיימת בבניין העירייה לכבוד קורה ידי חבר המועצה טארלוק. היחסים ביניהם המשיכו לפרוח לאחר מכן, ואחד מהתאריכים שלהם לקח אותם לרפובליקת סיטי הפרק לנסיעה בכרכרה. במהלך הנסיעה הזאת עסאמי תהה מדוע מאקו מעולם לא לבש את הצעיף שקנה ​​לו. הוא גילה לה את החשיבות של הצעיף האדום שלו, להיות שזה היה התזכורת האחרונה של אביו שהוא עדיין ברשותו.

נושאים רומנטיים עריכה

ערב המשחק הראשון של טורניר אולימפי-כשף, בולין שאל לדעתו של מאקו על הרעיון שלו ההיכרויות קורה. מאקו בהתחלה חשב בטעות שאלת בולין לשאול אותו מה הוא חושב על מאקו היכרויות האישיות, ואמר שהיא נהדרת, אבל זה יותר הגיוני שהוא ילך לעסאמי. עם זאת, כאשר בולין תקן אותו ואמר שהוא מתכוון לעצמו, מאקו ענה שזה היה טוב יותר עבור קורה להישאר רק כידיד ושחברי צוות של היכרויות הם רעיון רע. בינתיים, מאקו המשיך להישאר מעורב עם עסאמי, עוזב אימון מוקדם כדי לבלות איתה. מאקו וקורה להתווכח על הרגשות האמיתיים שלו כלפיה. לאחר שריפת חמוסים נצחה במשחק הראשון של הטורניר מול האדום Rabaroos Sands, קורה נשפך החוצה את רגשותיה למאקו, שהתנצל וסרב בעדינות קורה באומרו כי הוא לא מרגיש אותו הדבר בשבילה. למרות שהיא הייתה מיואשת, בולין מרומם את הרוח ולקח אותה ללילה ברפובליקת סיטי. מאקו נצפה בכעס כחבריו לקבוצה עזבו את חדר ההלבשה שלנו יחד, למרות עסאמי היה איתו. בעקבות זאת, קורה חזר למאקו עצבני, ועד מהרה הם התחילו ויכוח. מאקו טען כי הוא מודאג רק על מה עושה עם קורה בולין כפי שהוא דואג לעצמו ולא רוצה לראות את אחיו לקבל את לבו שבור. עם זאת, קורה האשים אותו בכך שהיא מקנאת, והשניים עזבו בכעס. הסכסוך שלהם כמעט גרם לחמוסי האש להפסיד המשחק הבא עקב מחסור בעבודת צוות שלהם, כפי שאף אחד מהם התמקדו במשימה שלפניו. כאשר ההתאמה הובאה לשובר שוויון, בולין את ההחלטה של ​​מאקו להילחם עד הסוף, וקבע כי בראשו "לא היה במשחק", שהתברר כצעד חכם. לאחר המשחק, מאקו ניגש קורה והודה שיש רגשות כלפיה, אבל שהוא היה מבולבל כי הוא גם אהב עסאמי. הוא נקטע כאשר קורה לפתע נהדפה קדימה ונישקה אותו. למרות שהופתע מפעולותיה, מאקו הכנות החזיר את הנשיקה. עם זאת, הרגע הרומנטי שלהם היה עדי בולין , שנמלט במהירות את סצנת דמעות עם לב שבור. לאחר מאשים קורה לכל המצב כפי שהיה היוזמת של הנשיקה, הוא פתח במרדף. למחרת, מאקו גילה שאחיו בילה את הלילה בNoodlery האצות של Narook. בולין סרב לבוא איתו הביתה, ואמר כי הוא כבר לא היה אחיו, ולא "אח בוגד". מאקו בסופו של נשיאת בולין מתוך הממסד בניגוד לרצונו. האח הגדול חזר והדגיש כי "היכרויות חבריו לקבוצה הייתה רעיון רע", כדי שבולין חלש הגיב, "אתה רעיון לא רע!" מאקו ובולין להתנצל בדרכם חזרה לזירה. הקרע ההולך וגדל ורגשות מעורבים התחילו לחלק את צוות, והם נאבקו בחצי הגמר: מאקו אפילו בשוגג פגע בולין בסיבוב השני, והקבוצה הפסידה את שני סיבובים הראשונים בהפרש גדול, בסיבוב 3, מאקו הודח מ הטבעת מוקדם בפעם שנייה, ובולין פצוע ואחרי זמן קצר. מאקו סייע לאחיו מחוץ למים, וכשהם עלו לחדר ההלבשה עם המעלית, הם התנצלו על שנתנו מה שקרה עם קורה חלק אותם. לאחר מכן הם צפו קורה להבקיע שלושער סביר כדי לקדם את הקבוצה לסדרת הגמר. כאשר קורה הצטרף אליהם, מאקו הודה לה בכנות על שלא ויתרה על צוות, וכולם הבטיחו זה לזה שהם עדיין יכולים להיות חברים למרות כל הבלבול.

אליפות האולימפיכשף עריכה

מאקו וחבריו לקבוצה מוכנה למשחק האחרון, הם שמעו אמון לקטוע שידורי רדיו ולאיים על מועצת האומות המאוחדות עם "השלכות חמורות" אם הם אפשרו לטורניר כדי להמשיך. קורה וצוות נסעו לבניין העירייה בנאגה כדי לנסות ולעצור את המועצה מקבלת החלטה זו, אולם עד שהם הגיעו, הם למדו שהמועצה הסכימה פה אחד לעשות כן, למרבה האכזבה שלהם. למרבה המזל, בדיוק לפני טארלוק הכריז ההחלטה הסופית, לין ביפונג נכנס עירייה. דרישת שדרת תכנית המועצה ולאפשר הטורניר להמשיך, לין הציע אבטחה של משטרת כשפות המתכת . המועצה הסכימה להצעתו של לין, וההתרגשות של חמוסי האש, המשחק המשיך כמתוכנן. האליפות הוכיחה שמשחק טען מקרוב אך שנוי במחלוקת כהן. המפלים הלבנים Wolfbats בצעו סדרה של מהלכים לא חוקיים, שאפילו מתבקשים מאקו לחשוד שהם שיחדו שופטי הכשפות המקצועית של המשחק. את חמוסי האש אבדו דרך נוקאאוט בסיבוב שלישי. לאחר המשחק,השוויוניות תקפו את הזירה, בעיקר באמצעות שימוש כפפות מחושמלות. אלה גם התקפות המומים עדיין את חמוסי אש מים הכפותים, שאז היו קשור לעץ הודעת תמיכה בטבעת. מאקו ואת חמוסי האש נשמרים על ידי גורש פאב. למזלה של הקבוצה, פאבו ארב לה בקרבת המקום. בולין נקרא חמוס האש שוב וסמן לו לנשוך את החבל, שתחילה דחה מאקו כאחיו עושה קולות של בעלי חיים ילדותיים. לאחר החילוץ המוצלח של פאבו, מאקו ובולין עשו את דרכם לרחבה של הזירה והמתין בקוצר רוח חזרתו של קורה מרודף עמון ואת שוויוניות. כשחזרה קורה בעקבות חילוצה על ידי לין, מאקו היה הראשון לברך קורה עם חיבוק גדול, ואמר לה שהוא שמח שהיא הייתה בטוחה.

בית חדש עריכה

בתקופה שלאחר המתקפה של שוויוניות בזירה, השלטונות סגרו את הבניין, ואלץ את מאקו ובולין לעבור למקום אחר. קבלת הצעתו של עסאמי, האחים עברו לאחוזת סאטו, שבו הם זכו לטעום מחיים הגבוהים. עם זאת, צרות מהרה התעוררו כאשר שמע קורה הירושי להוציא הודעה מטרידה על הכנה ל" שביתה ", מה שמרמז שהוא יכול להיות חלק משוויוניות. מאקו, לעומת זאת, סרב להאמין קורה ובוטות כי ידידותם תיגמר אם היא המשיכה מסע הצלב שלה נגד אביו של עסאמי, כמו שהוא חשב שהיא עשתה רק שמתוך קנאה ביחסיו עם עסאמי. מאקו התמודדות הירושי לאחר שגילה את קשריו לשוויוניות. כאשר האשמותיו של קורה הוכיחו להחזיק כשרון וחיפוש של אחוזת סאטו בוצע, מאקו נצטווה על ידי לין ביפונג להישאר במקום העבודה של הירושי יחד עם בולין ועסאמי תחת פיקוחו של שגן סונג, בזמן שהיא עם טנזין, קורה, וכמה קציני כשפות המתכת עשו את דרכם אל תוך מנהרה. עם זאת, כאשר מאקו שמע רעש חשוד מגיע מהמפעל במחתרת, הוא רימה את המשמר, והפיל אותו בעיטוש אש, ועם בולין, העז לתוך המנהרה, וגילה שלא רק הירושי שוויוניות, אלא גם הצליח כדי להכניע קורה ואת האחרים. ידיעה שהייתה צורך בעזרה, הוא הניף קורה על גבה ועמד לגרור לין בבית כשהוא ובולין נעצרו על ידי הירושי. הפינה ללא מוצא, מאקו ואחרים חולצו על ידי עסאמי, שהממה את אביה והסגן. ברגע שהקבוצה נמלטה באמצעות ספינת אוויר, מאקו התנצל בפני קורה אחרי שלא להאמין לה, וקבל את ההצעה הקודמת שלה לעבור לגור איתה באי מקדש האוויר.

גיבוש צוות אווטאר עריכה

מאקו לאחר שנעצר על ידי טארלוק להגנת עסאמי. לאחר שעבר לאי מקדש האוויר עם האח והחברה שלו, מאקו הפך לחלק ממה שנקרא בולין "אווטאר צוות החדש" יחד עם עסאמי, בולין, וקורה. שימוש Satomobile, 4 סיירו ברחובות עיר הרפובליקה מחפשים שוויוניות . עד מהרה מצא, מובס, ונתפס כמה מהם, למורת רוחו של טארלוק . בערב הבא הם יצאו שוב רק כדי לגלות שהמשטרה עוצרת-כשפים שאינו חף מפשע והאשימה אותם בהיותו שוויוניות . בעת שניסה להגן על עסאמי לאחר הוראתו של טארלוק כדי לעצור אותה, מאקו מתמודד המשטרה ונעצר גם כן. קורה עמד לטבוע סמכויות כשפות אדמה על טארלוק ושוטריו, אבל מאקו שכנע אותה שזה לא היה שווה את זה, רומז כי זה רק מחמיר את המצב. היא נסוגה, והוא נלקח לבית הסוהר לצד אחיו ועסאמי.

מחפשים את קורה עריכה

מאקו מאיים שוויוניות כדי לקבל מידע על מיקומו של קורה.

זמן מה לאחר מכן, מאקו ובולין, יושבים באותו התא, היו שבורים מכלא על ידי לין ביפונג . לאחר שנודע על היעלמותו של קורה, מאקו נראה מאוד מוטרד ויצא לעשות הכל כדי למצוא אותה. שני האחים, יחד עם עסאמי, טנזין, ולין, אז המשיכו לחפש את קורה, שלדעתם נחטפה על ידי שוויוניות . בבסיס שוויוניות מתחת לעיר, הקבוצה גילתה ושחררה אנשיו של לין שנתפס, ומאקו , אחרי מצמיד האחד שוויוניות לקיר ומאיים עליו, נודע כי הארגון מעולם לא תקף את העירייה, וגם לא שיש להם קורה, משמעות טארלוק משקר לגבי ההתקפה שלהם. מאקו והקבוצה ולאחר מכן צוות אווטאר נמלטו בהצלחה מהבסיס והחלו לעשות את דרכם לבניין עירייה, על אף ניסיונותיו של שוויוניות כדי לעצור אותם. כאשר היתעמתו עם טארלוק בעירייה, הקבוצה גילתה שהוא כשף דם. כאשר הם עומדים לתקוף, חבר המועצה הגיב, הפיל את כולם מודע ליכולתו הכהה. עם זאת, לאחר ששבנו להכרתו, הם המשיכו בחיפוש, ולאחר מכן מצאו נאגה בשיטוט ברחובות העיר רפבליק סיטי, שנשאה את קורה. טנזין ולין הפציצו מייד אותה בשאלות, אבל מאקו דחף אותם הצידה, ואמר כי היא זקוקה למרחב, ובצע במהירות קורה לאוגי, להעיר, איך הוא היה כל כך דואג לה והבטיח לה שהיא הייתה בטוחה עכשיו תוך עסאמי הביט בם בעצב. אירועים אלה הובילו את מאקו להבין את רגשותיו האמיתיים לקורה

התקפת שוויוניות עריכה

מאקו שעומת על ידי עסאמי, לגבי רגשותיו לקורה.

לאחר חילוץ קורה, מאקו הקפיד מאוד בקבלה בטוחה שהיא התאוששה מהאירוע לחלוטין. לאחר ארוחת ערב באי מקדש האוויר, מאקו נכנס למטבח ובקש עוד מים חמים כדי להכין תה לקורה. הוא נתקל בתגובה חריפה מעסאמי מגורה והקנאית, שיתבקש לעזוב פמה ומאפשרת לבני הזוג לדבר. עסאמי ספר מאקו שהיא פגועה וכועסת שהוא בילה כל כך הרבה זמן עם קורה, וגילה כי היא ידעה שהוא וקורה נשקו ודחקו מאקו להיות כן על הרגשות שלו לאווטר . כשף האש לא היה מסוגלת לבוא עם תשובה שעסאמי המרוצה, מה שהופך אותה מתרחק באומרו שהם לא יכולים לקיים מערכת יחסים של ממש, והשאירו מאחוריהם מאקו מתוסכל. זמן קצר לאחר מכן, החל לתקוף את שוויוניות עיר רפובליקה. מאקו, יחד עם שאר צוות אישי, עשה את דרכם אל העיר והתאושש Satomobile של עסאמי. מאקו רפה את הכרטיסים שרכשה המכונית מאז קורה שהתנגש בעמוד תאורה, לאחר בולין הדגיש על כרטיסים והוא ציין כי המשטרה יש דברים יותר חשובים לדאוג להם, המתייחס לעיר להיות תחת התקפה. עסאמי נכנס לתפקידה במושב הנהג ואמר לי מאקו, שהיה אמור לשבת במושב הנוסע, לשבת בגב "עם קורה", הראה כי היא עדיין כועסת עליו. האווטאר הצעירה שאלה את מאקו אם הכל בסדר, שהוא הגיב בציניות כי זה היה "נהדר". מאקו הביס טכנו טנק במהלך התקפת שוויוניות. הקבוצה התנגשה בחבורה של קלגסי שוויוניות, שהסתייע בטנקי טכנו, שתפסו את טנזין. מאקו סייע בשחרור מכשפות האוויר על ידי שימוש בשילוב של כשפות אש וברקי ניתוב מחדש. כאשר אחד טכנו מטנקים של הירושי ירה תיל כדי לחשמל אותו, מאקו הצליח לתעל את החשמל בחזרה למכונה באמצעות כשפופתו, ובכך הביס את יריביו. לאחר המפגש, שטסו בחזרה אי מקדש האוויר כדי להגן עליו מפני ספינות האוויר שוויוניות. כשהגיעו, הם מצאו כי לין, יחד עם ילדיו של טנזין, שדחו בהצלחה את ההתקפות ולא נדרש סיוע נוסף מהם. מאוחר יותר באותו יום, ההתקפות התעקשו עם זאת, ומאקו וחבריו נאלצו להסתתר בצינור מים. הוא נחם קורה , שלא נעלם מעיניו של עסאמי.

עצירת אמון עריכה

בעת שהסתתרו מתחת לעיר, קורה ו מאקו גנבו מדי חוסם צ'י, וחדרו עצרות שוויוניות להישאר עד למועד על תנועותיו של אמון. קורה אבד את הסבלנות ויותר ויותר נסער בלהיקרא פחדן "בורח", אבל מאקו יעץ לה להיות סבלני. שתאם הצטרפו לבולין ועסאמי (שעדיין פועל קנאי ונסער סביב מאקו) ואכלו ארוחת ערב עם גומו. מאוחר יותר באותו הלילה, כאשר אף אחד מהם יכל לישון, מאקו אמר קורה שבגלל כל מה שקרה, הוא לא יכול לדמיין את חייו בלעדיה. הוא המשיך ואמר קורה הייתה האדם הנאמן ביותר, אמיץ וחסר אנוכיות שהכירו מימיו. קורה החמיא ונענתה לו, אך לאחר רגע מכרז, בחר במהירות עבורם כדי לקבל קצת מנוחה להגעת הבוקר של ארצות הכוחות. עסאמי נותן מאקו נשיקה על הלחי, שהסתיים מערכת היחסים שלהם ביחסים טובים. כאשר הגנרל איירו הופיע, ארצות כוחות הצי נהרס במהירות על ידי שוויוניות וצי אוויר המבנה החדש שלהם. קורה הצליחה להציל את הגנרל, ולהחזיר אותו למקום המחבוא. איירו החליט שעם צי האוויר שוויוניות בשלטון, יהיה זה בלתי אפשרי עבור הצי נותר לקחת בחזרה את העיר. עם העזרה של הקבוצה, איירו ומאקו הסיקו בי האנגר צי האוויר היה, וכולם הכינו את עצמם לעזוב. קורה, לעומת זאת, סרב ללכת, כמו שהאמינה שחובתה להישאר בעיר ולהתעמת עם עמון. במקום להשאיר לפניית האמון בעצמה, מאקו התעקש ללוות אותה, בעוד בולין , עסאמי, ואיירו המשיכו בדרך שלהם להפיל את ספינות האוויר. מאקו ובולין חבקו את זו לשלום, ומאקו התנצל בפני עסאמי על איך דברים מטורפים קבלו ביניהם, ואמרו לה שהוא רוצה שהיא תדע שהוא עדיין לא היה אכפת לה. עסאמי אמר שהיא עדיין לא הייתה אכפת לו יותר מדי, ונשקה אותו על הלחי, שהסתיימה מערכת היחסים שלהם. מאקו וקורה חזרו לאי מקדש האוויר מקווים מארב אמון, אבל הם מצאו במקום את טארלוק נכלא. הוא אמר לי מאקו וקורה שהוא והאמון היו אחים, המשיכו לספר להם על הילדות שלהם, וש האמון היה למעשה כשף דם חזק מאוד. מאקו הבין מנסה מארב האמון ישירות יהיה רעיון נורא, אבל קורה שער כי אם הם היו יכולים לחשוף את האמון ככשף מול תומכיו, המהפכה הייתה מתפוררת. טארלוק התנצל בפני קורה למעשיו וצמד אז עזב כדי להשתתף בכנס הבחירות של האמון בזירת האולימפי-כשף. כשמאקו וקורה הפכו אותו לזירה, קורה עשה ניסיון לשכנע את תומכיו של אמון, שהוא היה באמת וכשף מים כשף דם. עם זאת, אמון חשף את פניו ואת "הצלקת" שניתן לו כביכול על ידי כשף אש שהרג את האבא שלו, לקהל, מה שהופך את תומכיו מאמינים כי קורה היתה שקרנית. מאקו אז בחר בשניים מהם לברוח, אבל האמון גילה כי הוא נתפס טנזין ומשפחתו, ומוכן לקחת אותם מ הם את הכשפות. קורה distraughtly הכחיש כי הם נתפסו, ואמר "[שהם] ראו להם לברוח". בתחילה מאקו אמר לה שהאמון היה רק ​​הקנטה, אך כאשר האמון עשה את דרך לכיוון כשפי אוויר , מאקו ירה ברק עליו, שהוא בקושי התחמק. מאקו וקורה מכן השתמשו כשפות אש להגיע לבמה, חופשיים טנזין ומשפחתו, ולברוח החוצה אל מסדרונות. מאקו פיצוץ אמון עם ברק לבריחה רגעית. בעוד טנזין וילדיו נמלטו, מאקו וקורה נסוגו והסתתרו באחד מחדרי הכושר. אמון אחריהם והחל לכשף את הדם של קורה; מאקו ניסה לעצור אותו רק כדי להיות מאופק גם כן. האמון המשיך לקחת לקורה את הכשפות שם, למרבה הפלצות של מאקו. אמון ואז פנה אליו, עדיין שומר על אחיזה בו. עם זאת, מאקו הספיק לריב אחיזתו של האמון, ומפציץ אותו עם ברק. מאקו אז הרים את קורה בקושי בהכרה וניסה להימלט, הוא מבטיח לה שהיא תהיה בסדר. אמון, אם כי, היה מסוגל להדביק אותם ולהפסיק שוב לכשף את הדם של מאקו. האמון החמיא למאקו ביכולתו "להשתלט עליו", והגיב על מה חבל שזה היה לו לקחת את כישורי הכשפות הממונים עליו. בינתיים, קורה צפה, ורק כאשר מאקו עומד לאבד את הכשפות, קורה הנעול כשפות אוויר והפיל את האמון בפיצוץ אוויר. אמון ניסה לכישף את הדם של קורה שוב, אבל היא הצליחה להפיל אותו מחלון ולתוך הנמל מול אספסוף שוויוניות. מסכתו של האמון, ונפלה "הצלקת" שלו (שהיה איפור בלבד) נמוגה. מאחר שלא ידע, הוא השתמש בהתגוננות כשפות מים כדי להניע את עצמו מהמים מול הקהל, לאבד את תומכיו. בעודו נמלט לכיוון אי מקדש האוויר, מאקו ניסה להכות אותו עם כשפות אש , ללא הועיל. מאקו אז חבק קורה, שהיה עדיין חלש מלאבד אותה הכשפות.

התחלה חדשה עריכה

מאקו וקורה התאחדו עם בולין, טנזין ומשפחתו, לין, עסאמי, ואיירו אי מקדש האוויר, וצופים כמפקד בומי הגיע. מאוחר יותר, מאקו ושאר הקבוצה הלכו לקוטב הדרומי כך קטרה יכולה לנסות לשחזר את הכשפות של קורה. למרות מאמציה הרבים, קטרה לא הצליח לתקן את הבלוק שהיה שמירת קורה ממי הכשפות, אדמה ואש. קורה יצה, והיא יצאה החוצה בשקט. מאקו אחריה וניסיתי לנחם אותה. קורה אמר לו לחזור לרפובליקת עיר: חושב שבלי הכשפות היא כבר לא אווטאר, ומאקו לא צריך לעשות לה את כל הטובות שנשארו. מאקו אמר לה שלא אכפת לו אם היא האווטאר או לא, והוא הסביר לי שכשהיא נחטפה על ידי טארלוק, הוא חשב שלעולם לא יראה אותה שוב, וזה גרם לו להבין עד כמה הוא אוהב אותה. מאקו אמר קורה שהוא אוהב אותה, אבל זה היה יותר מדי בשבילה לטפל והיא ברחה בנאגה. טנזין נעמד מאחורי מאקו, שקרא אחריה, ואמר שהם חייבים לתת לה הזמן להשלים עם מה שקרה, ומשאיר מאקו לעמוד שם ולהסתכל על עצב אחריה. מאקו וקורה נשיקות, זמן קצר לאחר שהכריז על האהבה שלהם אחד לשנייה. מאקו מאוחר יותר רדף קורה החוצה לטונדרה, ועדים לה להיכנס למצב האווטאר בפעם הראשונה בקצה הצוק. הוא התבונן בתדהמה ועונג, וכאשר קורה יצא ממצב האווטאר, הוא חייך אליה בחום והלך לכיוונה בזרועות פתוחות. קורה קפץ לזרועות וחבק אותו, ואמר לו שהיא אוהבת אותו יותר מדי. 2 התנשקו, וסופו של דבר חזרו לחברים ובני משפחותיהם. מאוחר יותר, בזמן שעמד ליד אחיו, הוא היה עד קורה שחזור כשפות אדמה של לין וטנזין שבח אותה כ" אווטאר קורה

לאחר מהפכת עריכה

מתישהו במהלך השישה חודשים שלאחר התבוסה של אמון ותום המהפכה אנטי הכשפות, מאקו השאיר את חמוסי האש והפך לשוטר. רכיבה על האופנוע שלו, הוא סייר ברחובות העיר ברפובליקה כדי לעצור פושעים. הוא ראה לרדוף משאית עם חברי שלישיית כשף מים עוינים מנסים להתחמק. לאחר מרדף ממושך שכלל קפיצה, הוא מנוצל פיצוץ אש, שגרם למשאית להתרסק ולהתהפך.

אישית עריכה

אחד מכמה הדברים מאקו מחייך על: קבלת כסף.

אופייני לאישיותו הסטואית והמהורהרת שלו, מאקו הוא בדרך כלל מנוכר ואדיש, ​​למרות שהוא אינו מסוגל חסד אמיתי והתנהגותו מגן. הוא רמז שמאקו יש שליטה מצוינת על רגשותיו, כפי שהוא מסוגל לכשפף ברקים - טכניקה שדורשת מהמשתמש להיות בעל מוח רגוע ויציב. הוא נוטה לפעול באופן ביקורתי ושליטה, נובע מחיים ברחובות ובמרחק כדי להגן על אחיו הקטן, שאלץ אותו לקחת על עצמו אחריות של מבוגרים בגיל צעיר. לאור העבר של האחים, שאכפת לו עמוק לבולין והוא מאוד מגונן עליו. גר ברחובות נתן לו "קשה קצה", אם כי נראה שלהירגע כשהוא עם בולין , קורה, או עסאמי, או כשהוא משיג משהו חשוב. לדוגמה, כאשר בוטאקה נתן לו את כסף זכייה מהמשחק האחרון שלהם, מאקו יש לו חיוך גדול על פניו. הולך עם הקצה הקשה שלו, מאקו יש צד בזעם רב אליו גם כן. הדבר בולט במיוחד כאשר הוא איים חוסם צ'י שוויוניות כאשר מחפש מידע על המקום הימצאו של קורה. זה יותר מגבעולים סבירים מהשנים שלו ברחוב הגנת אחיו הצעיר, ואת הצד הזה שלו עכשיו מרחיב למישהו קרוב אליו גם כן.

יכולות עריכה

כשפות אש עריכה

מאמר ראשי: כשפות אש

מאקו ראוות כשפות אש . מאקו הראה מיומנות רבה באמנות כשפות אש , יישום סגנון מודרני של לחימה שהוא משתמש בעיקר בזירת האוליפיכשף. מבקרים של הספורט לציין השימוש שלו בטכניקה ייחודית "קרת רוח תחת אש", שכוללת בעיקר סדרה של דפוסי אריגה והשתמטות הגנתיים ומייד אחרי פרצים רצופים של עבירה, טיוח מאקו מסוגל להביס את צוות אוליפיכשף שלם לבדו. מחוץ לאוליפיכשף, מאקו הפגינו כשרון רב בלחימת כשפות אש מסורתית. הוא יכול לשמור על נחלי האש שלו לתקופה של זמן למעללים כגון התנייעות באוויר. הוא גם יכול לבצע טכניקות מתקדמות יותר כגון נשימת האש. מאקו באמצעות ברקים כדי להסיח את דעת אמון ולכן הוא יכול להציל את קורה כשפי אוויר . מאקו הוא גם מיומן מספיק כדי ליצור ברקים ולהפנות אותו. הוא השתמש ברק לעבודה בתחנת כוח בעיר הרפובליקה וביעילות יכולה להשתמש בו בלחימה. הוא מסוגל לייצר אותה במהירות עם מעט זמן טעינה ואין תנועת זרוע, והוא גם מסוגל לשמור את הבריח במשך כמה שניות. הוא גם יכול לפטר אותו במטרה רבה, והם מסוגלים לפגוע במטרות במהירות מופרזות ובקרה האחראית עליו למטרות רק הלם. אף שלחימה כמה טחנו טנקים שוויוניות , מאקו מנותב החשמל מועבר באמצעות כבלי המתכת שלהם כדי לבטל אותם. כאשר מרוסן על ידי כשפות דם של האמון, הוא הצליח לשמור על מספיק מיקוד ורוגע נפשי כדי ליצור ברקים, מה שגרם לאמון משבח אותו על מיומנותו כאדם הראשון אי פעם להתגבר עליו.

כושר גופני עריכה

מאקו הפגין גמישות רבה, והוה מסוגל לקפוץ שני המרחקים הארוכים וביצוע מרשים הטלות, והוכיח את עצמו נפגע קשה במרחק. מאקו יש גם כוח גולמי ניכר: הוא מאמץ השיק סוכן שוויוניות מרחק רב, כדרך אגב בצע בולין מעבר לכתפו, ובכעס הניף שוויוניות באוויר ביד אחת. הוא גם יכול לשאת קורה בזרועותיו די בקלות והוא עשה זאת פעמים: פעם אחת אחרי שהיא ברחה מעמון וטרלוק ושוב כאשר הכשפות נלקח. בעוד בשליטת כשפות דם של האמון, מאקו היה מסוגל להזיז את גופו קצת יותר טוב מאחרים נלכדו תחת טכניקה זו והצליח לכוון ברק באמון, דבר שלקח את האיש במסכה בהפתעה, בהתחשב במיומנות הגדולה שלו בכשפות דם.

מודיעין עריכה

מאקו היה טוב גם עם מפות, שהוא יגלה בי ראלי שוויוניות היה ממוקם בהתבוננות במפות והוא קורה מתקבלים ממפגין שוויוניות. מאקו הוכיח את יכולותיו עם מפה שוב כאשר גילה בי שדה תעופת שוויוניות היה חבוי.

נהיגת עריכה

עם היותו קצין משטרה, מאקו משתמש באופנוע ככלי הרכב שלו על פי בחירה, מציג בכשרון גדול לתמרון אותו מעל פני שטח חלקלקים, ואפילו שילוב כשפות אש כמאיץ להארכת המרחק של קפיצותיו ולייצב לאחר התרסקות קרובה.

יחסים עריכה

                                                                                    תבנית:Main

קרובי משפכה עריכה

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 103. "ההתגלות"
  • 104. "קול בלילה"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 107. "התוצאות"
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריוויה עריכה

  • מאקו נקרא על שמו מאקו אייוומאטצ'ו , שהביע אִיירוֹ מספר אחד: מים לספר שני:. כדור הארץ, אך מת זמן קצר לאחר שסיים את השורות שלו לספר 2 [2] שמו הוא צורה מקוצרת של השם מקוטו היפני (信), כלומר "אמת" או "נאמנות".
  • היוצרים ציינו כי מאקו הזכיר להם צוּקוֹ, אך ללא חרדה. [2]
  • מאקו של "הקר הרוח תחת אש" סגנון של דמיון פרו כשפות דובים לסגנונות ההגנה של אגרוף, ואת הסגנונות של מתאגרפים איקוניים כמו וילי פפ ומוחמד עלי.
  • הילדות האפלה של מאקו היא דומה לזה של סוֹק‏ה , קָ‏טַ‏רַ‏ה, ג'ט, עסאמי סאטו ואנג ככל שישה מהם אבדו בני משפחה לכשפי אש . עם זאת, בעוד קָ‏טַ‏רַ‏ה, סוֹק‏ה ועסאמי אבדו אמהותיהם בלבד, הוריו של מקו וג'ט נרצחו ממש מולם, למרות שמצד השני, אנג אבד העם כולו לכשפי אש בזמן שהוא היה חתום בקרחון. ג'ט ומאקו גם הן אבדו את משפחתם בגיל השמונה.
  • ההיסטוריה של מאקו דומה לשל ברוס ויין, הידוע יותר בכינוי באטמן, במובן זה ששני ההורים שלהם נשדדו ונרצחו לפניהם בגיל שמונה. בנוסף, דיוויד פאוסטינו, שחקן הקול של מאקו, בעבר עבד בפרק של סדרת האנימציה באטמן באטמן, בקריינות התפקיד השני שלו כדמות שון מילר.
  • מאקו נראה להראות שום חרטה על הכוחות שלו, למרות שהוריו נהרגו על ידי כשף אש .
  • צעיף של מאקו הוא מאוד דומה לשרשרת של קָ‏טַ‏רַ‏ה באופן שבו הוא המזכרת יחידה של הורה נפטר, למרות שהצעיף של מאקו הגיע מאביו ואילו השרשרת של קָ‏טַ‏רַ‏ה הגיעה מהאמא שלה.
  • הוא הנדר הראשון להפסיק אמון מלקיחתו הכשפות ממנו.
  • מאקו הופיע בכל פרק למעט "ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי".
  • מאקו הוא האדם הרביעי הידוע להשתחרר מאחיזתו של כשף דם ידי הביצוע שלהם, ו- כשף מים הלא ידוע הראשון שהוא עשה זאת.
  • מאקו הוא, עד כה, החברה היחידה של צוות אווטאר החדש שמעולם לא יראה אותה בוכה.
  • מאקו דומה לקָ‏טַ‏רַ‏ה שבשניהם יש אמהות שנהרגו בידי כשפי אש , מזכרת מהורה (הצעיף של אביו של מאקו והשרשרת של אמו של קָ‏טַ‏רַ‏ה), אישיותו מנוגדת לזו של אחיהם ', והם אינטרסי אהבה של האווטאר הנוכחי שלהם.
  • מאקו הוא עניין האהבה גברי בשם היחיד של אווטאר.

הפניות עריכה

ערוץ ניקלודיאון (11 מאי 2012). מקור: ב -11 במאי, 2012. יובש. וול סטריט הז'ורנל.

ערוץ ניקלודיאון. מקור: ב -25 בפברואר, 2012.

5. ↑ 5.0 5.1 5.2 5.3 5.4 "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר

מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.

מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012.
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית