Fandom

אווטאר Wiki

מועצת האומות המאוחדות

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

ארצות רפובליקת המועצה

מידע כללי

חברים בולטים טנזין טרלוק (לשעבר; נפטר) חברת מועצת אומת אש סוקה (לשעבר; נפטר) [1]

מטה

עירייה

סנוף

רפובליקת סיטי, רפובליקה המאוחדת של אומות

מטרה

למשול הרפובליקה המאוחדת של אומות

ארצות רפובליקת המועצה היא גוף המנהל של הרפובליקה המאוחדת של אומות. זה הרכבת התלבטויות מורכבות מנציגים מכדור ארץ הממלכה, אומת אש, אומת אוויר, ושני שבטי המים הצפון ודרום. [2] המועצה דנה בשלטון ועניינים פוליטיים בתוך העירייה, יחד עם מתנהג כמו הגוף המצווה של איחוד הכוחות. [3]

היסטוריה עריכה

חדר ממוקם במועצת העירייה.

בעקבות תוצאותיה של מלחמת מאה השנה, הסמל אנג ואש יהוה צוּקוֹ רפורמת מושבות אומת האש לתוך חברה חדשה, עצמאית המכונית הרפובליקה המאוחדת של אומות, והוקמו רפובליקת עיר כבירתה. [4] נציגים מכל אחד מ ארבע מדינות נוצרו ארצות רפובליקת המועצה למשול הרפובליקה. [2] על ידי 128 ASC, המועצה הייתה מורכבת מחמישה חברים, בראשותו של נציג דרום מי שבט סוֹק‏ה. המועצה לשים יאקון לדין על הפשעים שבצעו ככשף דם ודנה אותו למאסר העולם. לאחר שנידון, לעומת זאת, כולם יאקון כישף דם בעירייה ונמלט. אווטאר אנג תפס במהירות איתו, עם זאת, והוריד את שלו הכיפוף. [1אוטא ב170 ASC, בעקבות כינוס שיויונאי בי אמון ראווה את יכולתו להסיר לצמיתות את הכיפוף של אנשים, התכנס המועצה על דרך פעולה הטובה ביותר. טארלוק הציע ליצור כוח משימה למצוא אמון ולהביאו לדין. חבר המועצה טנזין התנגד מהלך אגרסיבי זה, וקבע כי זה רק עוד יותר היה מחלק את קהילות כיפוף וללא כיפוף של העיר. טנזין התחזק בהתנגדותו כטארלוק התנדב להוביל את כוח המשימה בעצמו, רואה את מהלך שכמחזה לצבור יותר כוח. כדי לזכות באישורם של שלושת חברי המועצה האחרים, טארלוק משך השוואה בין מעשיו שלו נגד עמון ואת הפעולות של אווטאר אנגנגד יאקון, וקבע כי שניהם היו מוכנים להתמודד עם סכנה על ראש. כשף מים הדגיש כי האמון לא מתכוון להפסיק עם triads הכיפוף, והיה הולך לבוא אחרי כל נדר בעולם, כולל את החברים ובני המשפחה של חברי המועצה, אלא אם כן הם הצביעו לכוח המשימה ולתת לו לעצור עמון. טיעון זה עבד, כחברי המועצה, למעט טנזין, הצביע בעד ההתקפה, ולאחר מכן הכריז על אמון להיות אויב ציבור מספר אחד. [5]

דיון נקטע על ידי המועצה לחמוסי האש ובייפונג הראשי.

מספר ימים לאחר מכן, אמון קרא למועצה לסגור את זירת Pro-הכיפוף בליל האליפות או לא יהיה "השלכות חמורות" צריכה המועצה לא תעמוד. מודאג לגבי הבטיחות של הצופים התמימים, חברי המועצה הסכימו פה אחד לסגור את הזירה. קורה, מאקו, ובולין התפרצו פנימה בישיבת המועצה הסגורה וטענו שהם לא צריכים להיכנע לאיומיו של אמון. בדיוק כמו טארלוק עומד לקבל את ההחלטה סופית בטריקת הפטיש על השולחן, ראש לין ביפונג הופיע ועצר אותו על ידי השמדת האובייקט עם כבלי המתכת שלה. מסכים עם קורה, היא ציינה כי המועצה צריכה להראות קצת נחישות, והציעה באופן אישי לפקח על אבטחת מדידות הנוספות במהלך הטורניר עם משטרת כשפות המתכת. הפרט לטנזין, שאר המועצה הסכים להצעתו של לין ולתת הטורניר ימשיך. [6]

טארלוק  חושף כשפות דם  ובוגד במועצה.

בישיבת מועצה בהמשך, טארלוק הציע שחוק חדש ייוצר לחברות שיויונאי מחוץ לחוק וליצור עוצר לכל benders שאינם. טנזין התנגד בחריפות להצעה, אבל חברי המועצה האחרים הצביעו בעד, ואשרו בכך את החוק. [7] זמן לא רב אחר כך, שלושת חברי המועצה האחרות והמפקד המשטרה סייקון הוזעקו לבניין עירייה על ידי טנזין, שהלך לכלא המחתרת הסודי של שיויונאים וגילה כי שייקר טארלוק על חטיפת קורה. חמש מהם, יחד עם לין ושאר סמל צוות, טארלוק התעמת ונמסרו על ידי המועצה שדף טארלוק היה כשף דם . למרות היותו מיעוט בהרבה, טארלוק הצליח כישף דם את כולם לחוסר הכרה, עשה את בריחתו, ולאחר מכן נתפס על ידי אמון. [1]

חבר המועצה טנזין להביס את שיויונאים המוסווה.

בדיוק לפני הקרב של רפובליקת שיויונאים לעיר, המועצה ניסתה לקיים מפגש בלי נציג שבט מים צפוני. עם זאת, כל חברי המועצה, הפרט לטנזין נתפסו על ידי כחותיו של אמון. עם טנזין כאדם היחיד במועצה שלא היה פסול, ההנהגה של רפובליקת העיר הייתה אך ורק בידיו, כפי שהוכרו על ידי מועצת העמוד. [3] העיר הייתה סופו של הדבר שוחררה משליטת שיויונאי בעזרת הסמל קורה וצוות אישי, שהסיעו את האמון מהעיר על גילה שהוא עצמו היה נדר. המועצה שוחררה זמן קצר לאחר מכן מהשבי שלהם. עם מותו של חבר המועצה טארלוק, הכותרת של יו"ר ואת מושב המועצה לשבט המים הצפוניים הן כעת פנויה.

ארגון עריכה

ארצות רפובליקת המועצה היא הרכבה שקולה, מורכב מחמישה חברים, כל אחד מהם מייצג את אחד מארבע המדינות. שני חברי שבט מים נמצאים, אחד מהצפון והדרום לכל אחד משני הפלגים העיקריים השבטיים. כדור ארץ הממלכה, אומת אש, אומת אוויר וכל אחד יש חבר אחד לייצגו או עימה. כל אחד מחברי המועצה לובשים תג זהב קטן, עשר צלעות איפשהו על בגדיהם. התג הוא באותה הצורה כמו הסמל ממוקם באחד החלונות של בניין עירייה. [2] תואר הכבוד לחבר הוא גם חבר מועצה או חברת מועצה, כולל היו"ר.

יו"ר עריכה

 טארלוק על מנת לגבש החלטה.

היו"ר הוא המנהל והדובר של המועצה. הוא או הוא חבר שמנהל את המועצה ואת הפגישה בצורה מסודרת, ומתייחס לציבור כראש המדינה לרפובליקה המאוחדת של אומות. היו"ר משתמש בפטיש עץ כדי לשמור על המפגש והדיון בצו. היו"ר בתחילת המהפכה נגד הכיפוף היה הנציג של שבט המים הצפוני, חבר המועצה טרלוק. בשלב מסוים, המועצה בראשותו של חבר המועצה סוקה במהלך הקרב של רפובליקת שיויונאים לעיר, כל חברי המועצה, פרט לטנזין, נתפסו לפני יו"ר חדש נבחר להחליף את טרלוק. [3] עד חברי המועצה לחזור או לשוב ולמנותו, טנזין יכול לקבל החלטות ולדבר בשם המועצה ללא כל דיון.

חברים בולטים עריכה

טריוויה עריכה

  • כל חברי המועצה הנוכחיים הם כשפים. [2] [5] עם זאת, לא דרישה, כמו לראות סוקהוחניך אוויר היו על המועצה ב128 ASC. [1]
  • טארלוק וטנזין היו יריבות ישנות, כפי שהם לעתים נדירות הסכימו על הדרך הטובה ביותר לשלוט ברפובליקת העיר. [2]
  • חברת מועצת אומת האש היא נקבה היחידה במועצה. [2]
  • המועצה יש כמה נקודות משותפות לאו"ם, במיוחד בחמש חבר המערכת הדומה באופנה ל5 קבעה חבר מועצת הביטחון של האו"ם.
  • המועצה יש מניין של פחות מחמישה חברים, כפי שמעידים כאשר התכנסה המועצה ללא נציג חדש צפון מי שבט מונה להחליף טארלוק.
  • שני יושבי הראש הידועים ייצגו את שבטי מים, סוקה מהדרום, וטארלוק מהצפון.

הפניות עריכה

תבנית:גלגול

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית