Fandom

אווטאר Wiki

מילו

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"כן, בואו נעשה את זה! מה אנחנו עושים?"

- Meelo לסמל צוות שהוקם לאחרונה ב" כשפגוש קיצוניים ".

Meelo

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

אתניות

נומד אוויר; שבט מים

גיל

5 [1]

נולד

165 ASC

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

בראון (בדרך כלל מגולח)

מידע אישי

בעלות הברית

טנזין, פמה, Ikki, Jinora, רוהאן, Korra, Katara, עסאמי סאטו, מאקו, Bolin, לין Beifong, Bumi, קיה, מסדר הלוטוס הלבן, עוזרי אוויר

אויבים

אמון, סגן, Equalists

נשק של בחירה

אוויר

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אוויר

מידע כרונולוגי ופוליטי

עמדה

אזרחי כשף אוויר בהכשרה

סנוף

משפחתו של טנזין אוויר בית המקדש איילנד

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

השמיע

לוגן ולס

גלריית תמונות (16)

Meelo הוא הילד השלישי והבן הראשון של טנזין ופמה, והנכד לאווטר אנג וKatara. הוא מתגורר באוויר בית המקדש אי עם שאר בני משפחתו. כשף אוויר צעיר זה יש שתי אחיות גדולות, וJinora Ikki, ואח צעיר בשם יילוד רוהאן. [2]

תוכן

[להראות]

מדיה:עריכת ההיסטוריה

מילו ומשפחתו שהגיעו לקוטב הדרומי, עם כרסום מילו על ראשו של אביו.

כאשר קורה היה מוכן להתחיל אימוני כשפות אוויר , מילו ומשפחתו נסעו לשבט המים הדרומיים כדי לבקר את סבתו ולהישאר ללילה. הוא לעס על ראשו של אביו כמשפחה הגיעה וקפצה מביזון השמים שלהם. כאשר מילו לקח אותו על כתפיו של אביו, מילו לא הכיר את סבתו והתפתל במהירות את דרכו אל מחוץ לידות של "אישה הזרה". הוא המשיך לשחק עם אחיותיו בשלג, בטענה שהוא "snowbender", באמצעות כשפות אוויר לפוצץ את ערימת השלג שכיסתה אותו, ממטיר על אמו. מילו ושאר בני משפחתו חזרו לביתם ביום שלמחרת, כחובות של טנזין כרפובליקת חבר מועצת ארצות מנעו מהם המעבר לשבט המים הדרומיים כמתוכנן. [3]

מילו פגש קורה שוב זמן לא רב לאחר המפגש האחרון שלהם, כסמל ברח מהבית ונסע לרפובליקת עיר, במסווה של "אם טנזין לא יכול לבוא אליה, אז היא תלך לטנזין." הנער הצעיר היה נרגש כשהוא ראה אותה שוב, במיוחד לאחר שאביו נעתר ולתת קורה להישאר באוויר בית המקדש איילנד כדי ללמוד כשפות אוויר איתם. [3]

כמכופף אוויר, מילו היה נוכח במהלך האימון של קורה כשפות אוויר . בעוד קורה נאבק עם מפלס את דרכה דרך שערי כשפות אוויר , הוא חיקה את עצתו של אביו באומרו כי קורה צריך לנסות "להיות העלה." כאשר מילו השתתף בתרגיל המדיטציה, טנזין בחר לצאת בו כדוגמה לקורה של איך לעשות מדיטציה כמו שצריך. עם זאת, הנער הצעיר שממש נרדם. בהמשך, כאשר קורה הרס את כלי אימון העתיקים עםכשפות אש בהתקף של תסכול וקרא טנזין "מורה נורא", מילו הועתק באופן מיידי המילים של קורה, התרוצץ סביבו ולבעוט בהרס של הכלי עכשיו השבור. [4]

Meelo ישב בשקט בארוחת ערב כחבר המועצה Tarrlok נכנס והציע קורה להצטרף כוח המשימה שלו. מאוחר יותר הוא נהנה לשחק עם Ikki במכונית חדשה שנשלחה במתנה מTarrlok לשחד קורה. הוא גם השתתף בגאלה Tarrlok זרק לקורה יחד עם שאר בני משפחתו, לשם הוא כנראה טעה לחשוב שאובייקט לאסלה, למרבה האימה של אביו. [5]

Meelo להתעודד סמל צוות בקלילותו.

עם הגעתו של מאקו, Bolin, גורש פאב, ועסאמי שבאו לחיות על אוויר מקדש איילנד, Meelo התאהב מייד לתושבים החדשים. אחרי שקבל אותם "התחום [שלו]", נראה Meelo לפתח דלוק על עסאמי, קורא לה יפה ולבקש פיסת שיערה, מה שגרם למאקו שחוק קורא לו "תחרות". בהמשך, כאשר חברי צוות ישן דברו על חיסכון הרפובליקה סיטי, Meelo נקטע על ידי קפיצה ומסירת גז על ידיהם. הוא הסכים בהתלהבות איתם, למרות שהוא לא היה מושג מה הם עושים, מה שהופך את כולם צוחקים. [6]

למחרת בבוקר, Meelo, לישון במיטה של ​​ההורים שלו, התעורר מוקדם לצלצול הטלפון על שולחן ליד מיטה, וזחל על פניו של אביו כדי להגיע אליו. הוא ענה עליה ושאל מי קורא, וציין כי כל מה שהיה לו יותר טוב לא היה חשוב מספיק כדי להצדיק את יעיר אותו בשש בבוקר. טנזין גנב מהירות את הטלפון מהבן שלו שייקח את ההודעה בעצמו, וMeelo זחל חזרה אל אמו. [7]

במהלך התקפת Equalist באוויר בית המקדש איילנד, Meelo ואחיותיו המבוגרות סייע לין Beifong להביס כמה חוסמי צ'י. הוא מוצג בכשרון מרשים airbending, לשתק כמה מEqualists בתוך רגעים. לאחר הפיגוע, Meelo הצטרף אחיותיו בברכת אחיהם התינוק החדש, רוהאן, אל העולם. זמן קצר לאחר מכן, הוא נמלט באי עם משפחתו בOogi, וצפה בי לין עצר את ספינות אוויר מלעקוב אחריהן ויש שנתפס, וקבע כי היא הייתה הגיבור שלו, כדי שאביו הסכים. [8]

Meelo, אחיותיו, ואביו נפלו בשבי.

למרות ההקרבה של לין, Meelo ושאר בני משפחתו נתפסו על ידי אמון, שנועד לציבור להסירם הכיפוף ולהשמיד את airbenders האחרון. סמל Korra ומאקו במהירות באו לעזרתם, וKorra הוביל Meelo ושאר בני המשפחה לאחד ממסדרונות היכל Pro-הכיפוף. טנזין הוביל את ילדיו כדי למצוא פמה ורוהאן, שלשמחה Meelo קרא "פריצה לכלא!", בעוד Korra ומאקו הביסו עמון.

ברגע הרפובליקה סיטי הייתה בטוחה שוב, Meelo חזר לאוויר מקדש אי עם משפחתו. הוא היה עד הקולני הדוד Bumi להיכנס לנמל עם שאר ארצות הכוחות, הרבה להנאה של Ikki והמבוכה של טנזין. Meelo נסע עם משפחתו, יחד עם שאר חבריו ובני משפחתו של הסמל קורה, לשבט המים הדרומיים שיש כיפוף של Katara השחזור Korra. כאשר Katara היה מסוגל לרפא Korra, Meelo עמד על ידי משפחתו, שניסה להגיד לה שיהיה בסדר.

Meelo עדי קורה להשתמש energybending לשחזר earthbending של לין Beifong, וצפה טנזין שבחי קורה להישגיה כסמל. [9] שישה חודשים לאחר אירועי המהפכה נגד הכיפוף, Meelo נתפס באוויר בית המקדש איילנד שגזע קטנוע אוויר עם קורה ואחיותיו, והוא הגיע במקום האחרון.

מדיה:עריכה אישית

Meelo הוא נלהב, נמרץ מאוד, ותמיד שיבוש הרוגע של אוויר מקדש איילנד. כמו סבו, שהוא די דבילי, כפי שמוצג על ידי התנהגות שלוחת הרסן שלו ואת ההערות הקומיות השונות שהוא עושה. Meelo אוהב לשחק ולחקור, והוא גם נהנה לקפוץ על כתפיו של אביו רק כדי למרוט את זקנו או מכרסמים על ראשו. ההתנהגות לא הסדירה שלו יכולה להיות שימושית כשמדובר מחלקי הגישה הייחודית שלו לairbending, כגון לישון מתי זה זמן למדיטציה עם אביו ואחיותיו, ובאמצעות airbending תוך flatulating לבצע נחיתה רכה ולדפוק את חוסמי צ'י כאשר הם שם פולש אוויר מקדש איילנד. [1] הוא מוצג גם להיות די חצוף.

מדיה:עריכת יכולות

Meelo נלחם Equalists.

למרות שהוא מכופף אוויר בהכשרה, Meelo כבר הפגין כמה כישורים. מלבד הצגת רמה גבוהה של אקרובטיקה, [3] Meelo יכול גם לרחף עצמו באוויר זרבובית. [6] במהלך הפלישה לאוויר המקדש איילנד, הוא הראה מיומנות יוצאת דופן בairbending וחמני, שהביס 6 Equalists בכוחות עצמו. Meelo הוא די זריז, מסוגל בקלות לקפוץ מלפיתתה של הסבה ולהפוך לקרקע. כמה חודשים אחרי ההתקפה של Equalists על רפובליקת סיטי, Meelo שולט יכולת להשתמש בקטנוע אוויר, ניצול זה במרוץ נגד האחיות וKorra. [10]

ידועים גם שMeelo יכול להשתמש airbending להגדיל את ההשפעות שלו הגזים שלו. יכולת זו באה לידי ביטוי כאשר הוא בקר במפתיע בסמל קבוצה לאחר להתעודד Korra, ובמידה רבה יותר במהלך התקפת Equalist באוויר בית המקדש איילנד. [8]

מדיה:עריכה קרובה

כנא

Pakku

Hakoda

קיה

Sokka

Katara

אנג

קיה

Bumi

טנזין

פמה

Jinora

Ikki

Meelo

רוהאן

מדיה:עריכת הופעות

האגדה של קורה מדיה:עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

■ 101. "ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

■ 102. "עלה ברוח" ■ 104. "קול בלילה" ■ 108. "כשפגוש קיצוניים" ■ 109. "מן העבר" ■ 110. "מפנה את הגאות והשפל" ■ 112. "סוף המשחק"

טריווית עריכה

■ הלבוש של Meelo הוא בגדים המשותפים של airbenders הצעיר, ממש כמו בגדים שלבשו אנג בשתי העונות הראשונות של אווטר: כשף האוויר האחרון.
■ Meelo היה בהשראת בנו הפרוף כריסטופר המוס. כריסטופר מוס הוא ידיד גדול של שיתוף היוצרים; כשהלכנו לבקר אותו באמסטרדם, הבן שלו "תולה בכל המקום [אביו]" בזמן שהוא בשלווה המשיך בשיחה. זה היה מאוחר יותר השראה ליצירת אישיותו של Meelo "לזרוק בתמהיל ולבחון את הסבלנות של טנזין וכישורים להוליד". [11]
■ Meelo מזכירה דמות מצוירת בשם ישנה Shinnosuke Nohara.

■ לדברי היוצרים, Meelo היה במקור הולך להיות ילד "חמוד" עד קי הבמאי assisant היון ריו אמר "אני רוצה שהוא יהיה מכוער". [11] המפיק Joaquim דוס סנטוס שותף בכיר אז הצהירו כי "יותר מכוער [Meelo] היה, הוא הפך יותר חמוד ". [2]

■ למרבה הפלא, Meelo לא הכיר את סבתו, כשהוא צעק, "יעזוב אותי אישה, מוזרה!" כאשר Katara אסף אותו.
■ Meelo נראה שתהיה מאוהב בעסאמי סאטו.

■ Meelo יש נטייה לקפוץ על ראשו של האב ואפילו לכרסם אותו. ■ "fartbending" של Meelo היה רעיון שהגיע מקי היון ריו, ולא ליוצרים עצמם.

מדיה:עריכת הפניות

1. ↑ 1.0 1.1 ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור: ב -6 באפריל, 2012.

2. ↑ 2.0 2.1 סן דייגו Comic-Con 2011

3. ↑ 3.1 3.0 3.2 "ברוכים באים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה . ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר

4. ↑ "עלה ברוח". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה . ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '2, ספר אחד: אוויר
5. ↑ "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה . ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
8. ↑ 8.0 8.1 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה . ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר
9. ↑ "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
10. ↑ ג'ון דו (13 ביולי 2012). CC12 קורה  קבוע. ג'ון דו ב-YouTube. מקור: ב -13 ביולי, 2012.
11. ↑ 11.0 11.1 בריאן Konietzko (1 במאי 2012). אחד מביטויי Meelo האהובים עליי. מקור: ב -27 במאי, 2012.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית