Fandom

אווטאר Wiki

מקדש האוויר המזרחי

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע פיזי

מקום

רכס הרי נוודי אוויר, דרומית מזרחית לממלכת האדמה

ממשלה

עמדה

מקום מגוריו של גורו פטיק

מנהיג מזרח מועצת הזקנים (לשעבר) הגורים פטיק (רק תושב)

הופעתו הראשונה

"הימים האבודים של אפה"

מיקום במפה

מפה של אוויר

סמן

מזרח מקדש האוויר היה אחד מארבעת המקדשים המקוריים של נוודי האוויר, ואחד משתיים, שני הוא מקדש האוויר המערבי, ששוכן באופן בלעדי כשפי אוויר הנשי. עם זאת, אוכלוסייתה הייתה מחוסלת בתחילת מלחמת מאה השנים בזמן רצח העם נוודי האוויר. גורי פטיק חי כאן במשך תקופה ארוכה של זמן, שבו סופו של דבר הוא לימד את אנג הסמל האישי כיצד להשתמש במצב  אווטאר.

היסטוריה עריכה

אנגצ'ן statueStatue של הסמל אנגצ'ן. ליידי Lostris

אווטאר קורוק למד כשפות אוויר במאות מקדש זה של שנים שקדמה לזמנו של אנג. בתקופת ילדותו של אנג, קבוצה של נוודים נשיים כולל אחות IIO נכחו בבית המקדש, טיפול בעדר של ביזון שמים. בין ההמלטה של ​​ביזון מבוגר היה אפה זה עתה נולד, שהפך למדריך בעלי החיים של אנג בקרוב. לאחר מכן שש שנים, אווטר אנג היה להיפרד ממורו, נזיר גיאצו ידי זקני מקדש האוויר הדרומי, שהחליטו לשלוח את אנג למזרח מקדש האוויר כדי להשלים את הכשרתו כשפות אוויר, הרחק מההשפעה האבהית של גיאטסו. עם זאת, לפני שהם יכולים לעשות את זה, אנג שמע את התוכניות שלהם וברח. מקדש זה סבל כמות נזק גדולה בידיו של אומת האש לאחר שאש יהוה סוזן הכריזה מלחמה על שלוש המדינות האחרות. הוא השתמש בסמכויותיו של כוכב השביט של סוזן להרוג נוודי האוויר המתגוררים בבית המקדש. מתוך כל מקדשי האוויר הקיימים, מזרח מקדש האוויר סבל נזק החמור ביותר.

מאה שנים שלאחר רצח, אנג נסעו למקדש האוויר המזרחי לפגוש גורו פטיק , שמחכים לו אחרי חזון. גורו לאחרונה היו היתקלות עם אפה, שנמלט לבית המקדש לאחר לכידתו. גורו טיפלה באף ושלחו אותו עם מכתב לאנג, בו נאמר שהוא יכול ללמד אותו איך לשלוט במדינה אווטר. גורו פטיק ואנג עברו סדרה של מדיטציות שנועדו לבטל את חסימת שבע הצ'קרות. עם זאת, אנג עזב את בית המקדש בתהליך של פתיחת הצ'אקרה השביעית שלו, מה שהופך אותו ללא יכולת להיכנס למדינת הסמל האישי בכלל.

תיאור עריכה

אורוות שמים ביזון cubsשמים ביזון. Ranaun אקראי

בניגוד למקדשי אוויר צפון ודרום, מזרח מקדש האוויר שוכן על שלושה הרים נפרדים, המחוברים על ידי גשרים. לא הרבה ידוע על המראה החיצוני שלה, אלא שהיא הייתה פעם בבית מקדש גדול, עזב שומם לאחר ההתקפות של אומת האש. יש בו שלוש פגודות, אחד בכל הר, עם גגות רעפים ירוקים. במרכז ההר פגודה כמה מבנים קטנים יותר לידו.

אורוות בינים עריכה

מזרח מקדש האוויר היה ביתו לשעבר לרבים ביזון המעופף, ומכיוון שהרצח של נוודי האוויר, האורוות הן בית לעטלפי עכביש רבים. אפה נולד וגדל כאן, והשאיר את חותמו בדוכן שלו על ידי נשיכת טבעת המתכת מסביב לאבוס. כאשר אפה ביקר אורוות מאה שנה מאוחר יותר, היו לו פלאשבק של נעוריו כאן, והעלאת הזיכרונות, הוא נשך הטבעת כפי שנהג, אבל בסופו של משתעל בכבדות.

דמויות בולטות עריכה

טריוויה עריכה

  • זה מקדש האוויר היחיד שאינו הכותרת של פרק, ורק אחד ביקר אך ורק על ידי אנג לאורך המסע של צוות אווטאר.
  • למרות הפגום ביותר, אף אחד בין מקדשי האוויר דומה לשום נזק מהתקפות אש חמורה כפי שמוצג בפרק פלאשבק, "אווטאר ושליט האש", שבו המקדשים לשרוף מאוד.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית