Fandom

אווטאר Wiki

מרידות כשפי אדמה

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

עמודי אדמה מתכופפת בומי

מידע כללי

קודם

הפיכתו של סינג סה

במקביל פלישה לאומת האש לברוח מהסלע הרותח

הבא קרב ביער וונג שחרור בה סינג סה שביט משופרת אגני קאי

סכסוך

מלחמת מאה השנים

תאריך

אביב - הקיץ 100 ASC

מקום

ממלכת האדמה

תוצאה אומת אש לא הצליח להשיג נצחון מוחלט בממלכת האדמה אוֹזַ‏אֲי מתכנן פיגוע במהלך השביט של סוזן

משתתפים

אומת אש מושבות אומת אש

כדור הארץ אזרחי הממלכה שרידים של צבא ממלכת האדמה התנגדות אומאשו המלך בומי

הופעות

הופעתו הראשונה

"כלוא"

הופעתו האחרונה

"השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים" (פלאשבק בלבד)

מרידות earthbender [1] היו סדרה של התקוממות מזוינות נגד כיבוש אומת האש של ממלכת האדמה, נוצרה בשלבים המאוחרים יותר של מלחמת מאה השנה קצת זמן לאחר ההפיכה של בה סינג סה ב100 בהASC. ההצלחה שלהם נבהלה אומת האש, כShinu הכללי הודתה כי צבאות אומת האש רבי עוצמה בממלכת האדמה היו לא מוצלחים בדיכוי המרידות וכי כוחות מקומיים היו נדרשים לחיזוק. [1] ההתקוממויות והצלחותיהם הוזכרו לפטר את האדון אוֹזַ‏אֲי בפגישת מלחמה ביום שלפני יום ראשון והפלישה לאומת האש השחור. פועלים על המידע החיוני הזה, אוֹזַ‏אֲי החליט להשתמש בכח המדהים של כוכב השביט של סוזן לשרוף את ממלכת האדמה כולה, שהסתיים במרידות אחת ולתמיד. [1] התכנית אך הסתיימה בכישלון, כאשר אוֹזַ‏אֲי הובסה על ידי אווטאר אנג ב הקרב ביער וונג. [2]

הישגים עריכה

שחרור אומאשו עריכה

  liberationתאומאשו של אומאשו משותחרר.

Thailog

ביום השמש השחורה, המלך בומי הצלח לשלחרר מהכלא והמתכת שלו, מנצל את חוסר היכולת של החיילים כשפי אש , משמש יכולות כשפות האדמה המופת שלו כדי להביס את כל השומרים חסרי האונים והחיילים שניסו לעצור אותו. עם השומרים חסרי ההגנה, בומי התחיל לקחת בחזרה את עירו. [3]

ומי לגרש כל בניין בנוי אומת אש, והוא הרס את פסלו של לורד אוֹזַ‏אֲי אש כדי לסמן השחרור של אומאשו. עם קצת מאמץ, הוא העלה את האדמה מתחת לפסלו, גורם לו לקרוס ישירות לביתו של המושל ולהרוס את גשר המתכת מעל התהום. [3]

שחרור אומאשו היה אסון לאומת האש, כפי שהוא הוכיח את עצמו בתחילת החופש האולטימטיבי של ממלכת האדמה מאומת האש.

שחרור של עיירות קטנות אחרות עריכה

אומאשו לא הייתה העיר הראשונה להשתחרר מהדיכוי של אומת האש;. צוות אווטאר סייע רבות מעריי ממלכת האדמה להוציא את כוחות אומת אש כולל כפר כרייה קטן [4] ​​לאחר שהקבוצה שחררה את הטירון ורב כשפי אדמה אחר ממתקן בית הסוהר, הם נשבע להשיב את כל הכפרים שלהם, ובכך החל את המרד בערים הקטנות יותר.

מרידות בבה סינג סה עריכה

לאחר ההצלחה שאזולה הפילה את ממשלת ממלכת האדמה על ידי כיבוש עיר הבירה,בה סינג סה, במהלך ההפיכה של בה סינג סה, כוחות אומת האש נשלחו לעיר כדי לחתום הנצחון של אומת האש. עם זאת, מרידות רבות התרחשו כניסיון להחזיר לעצמו שליטה של בה ​​סינג סה. ניגודים אלה הוכיחו את עצמו אתגר כזה לחיילי אומת האש הדלילים שהמרידות הובאו לידיעתו של שליט האש אוֹזַ‏אֲי . אוֹזַ‏אֲי הבין שהמרידות היו מסוגלים להתקיים בשל התקווה שאזרחי ממלכת האדמה ברשותו ולכן הוא תכנן להרוס את תקוותם על ידי שריפה את ממלכת האדמה בכוכב השביט של סוזן. כאשר כוכב השביט של סוזן הגיע, אנג הביס את שליט האש, ובה סינג סה שוחררה מאומת האש על ידי החברים מסדר הלוטוס הלבן, שסוף סוף סיימו את מלחמת מאה השנים.

הופעות עריכה

אווטאר: עריכת כשף האוויר האחרון עריכה

ספר אחד: מים (水) עריכה

  • 106. "בשבי"

ספר שני: כדור הארץ (土) עריכה

  • 203. "חוזרים על אומאשו"

ספר שלישי: אש(火) עריכה

  • 319. "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים" (פלאשבק)

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית