Fandom

אווטאר Wiki

משפחת המלוכה של אומת האש

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע כללי

מנהיג (ים)

■שליט האש סוזין (ז"ל) שליט האש אזולון (ז"ל) שליט האש אוזאי (הודח) שליט האש זוקו (בדימוס) בתו של זוקו

חברים בולטים

סוזין (ז"ל) אזולון (ז"ל) אילה (ז"ל)

איירו
אוזאי
לו עשרה (ז"ל)

אורסה

אזולה
זוקו

בתו של זוקו איירו (ארצות הכללית כוחות)

מטה

הון אומת אש

סנוף

אומת אש

מטרה

כלל אומת האש

מצב

פעיל

מידע כרונולוגי

הופעה ראשונה

"הסערה"

משפחת מלוכת אומת האש היא המשפחה השלטת של אומת האש. למרות העץ הנוכחי רק אחרי עקבות אש יהוה סוזין, המשפחה המלכותית קבע אומת האש במשך מאה שנים.

היסטוריה עריכה

אומת האש נפסקה במקור על ידי חז"ל האש, עם אדון האש בראשם. עם זאת, אש יהוה זכה לבסוף בכוח רב יותר והתפצל מחכמי האש, והפך את עמדתו שלו. מכאן ואילך, אש יהוה ובני משפחתו או שלה שלטו במדינה. [1]

אש יהוה סוזין, המסית למלחמת מאה שנים.

המשפחה הייתה בשלטון במשך מאה שנים, והיו שושלות רבות, כולל Pho זל השושלת. [2] במשך זמן, העמדה עשתה את דרכו לאבותיו של סוזין, ומשפחת המלוכה הנוכחית נולדה. בגיל 24, סוזין השתלט על האומה. מאוחר יותר בחייו, סוזין נצל את כוחו של כוכב השביט הגדול והוביל את עימו ברצח עם של נוודי האוויר, ובכך מסית את מלחמת שנת המאה. [3] זמן קצר לאחר פטירתו, בנו, אזולון, הוכתר אש יהוה ו המשיך במאמציו במלחמה והשליטה העולמית.

משפחת המלוכה הנוכחית בשלב זה הייתה אזולון, אילה אשתו, ובני אִיירוֹ ואוֹזַ‏אֲי. המשפחה נהנתה מהכח המחודש של אומת האש מאוד, והמלחמה החלה להתנודד בטובתם. בנו של אזולון הבכור, אִיירוֹ, הפך לגנרל גדול שלעתים קרובות הוביל את צבאותיו לנצחון. אִיירוֹ סופו של דבר נולד לו בן, עשר לו, והפך למשפחת המלוכה החדשה.

עם זאת, גדל אוֹזַ‏אֲי מקנא במעמדו של אחיו כיורש לאדון האש וזמם לתפוס את מקומו של אחיו. אוֹזַ‏אֲי בקרוב ראה פתיחה כאשר אִיירוֹ נכשל לכבוש בה סינג סה בשל האבל הביא למותו של בנו. אוֹזַ‏אֲי החל להשתמש בתו אָ‏זּ‏ולַ‏ה, עילוי כשפות אש , כדי לנסות ולקחת את הכתר מאִיירוֹ, לספר לאביו לביטול זכותו של אִיירוֹ כי השושלת של אִיירוֹ הסתיימה, בעוד שלו היה חזק ורב עצמה. [4]

זועם על בקשתו של אוֹזַ‏אֲי, אזולון הורה אוֹזַ‏אֲי להרוג את בנו היחיד, זוּקוֹ. עם זאת, סוזין צותת לשיחה, ומאוחר יותר בלילה התחיל להקניט את אחיה על גורלו. כאָ‏זּ‏ולַ‏ה התגרתה בו, אמו שמעה אותה ואמרה לה שיספר לה כל מה שראה. הדובה נאמרה על כוונותיו של הבעלה, אבל מה שקרה אחרי זה אינו ברור. עם זאת, אמר כי אוֹזַ‏אֲי דובה עשתה "דברים בוגדניים" באותו הלילה, [5] ולמחרת היא גורשה תוך אזולון היה מת ואוֹזַ‏אֲי הוכתר אש יהוה. [4]

אש יהוה אוֹזַ‏אֲי על לשרוף הנסיך זוּקוֹ ולצמיתות לחלק את משפחת המלוכה.

שלטונו של אוֹזַ‏אֲי כאש לורד היה מוצלח, אבל אכזרי. אומת האש ראתה הרבה נצחונות ומלחמת מאה השנה הייתה הולכת בצורה חלקה. עם זאת, בפגישת מלחמה אחת, הצעיר הנסיך זוּקוֹ יצא נגד התכנית של כללי ועל ידי כך בחדר המלחמה של אש יהוה, הוא פגע בכבוד אש האל עצמו. זה הביא את אביו מאתגר אותו לאגני קאי. באגני קאי זה, זוּקוֹ התחנן לסליחה, אבל אביו לא הקשיב לו ושרפה אותו, צלקותיו לכל חיים. בעקבות זאת, זוּקוֹ גורש, רק כדי לחזור אם הוא גילה את הסמל, שנעלם למאה שנים. [6] זוּקוֹ לווה במסע אִיירוֹ הגדרתו. [7]

כמעט וחצי שנים לאחר גירושו, זוּקוֹ הצליח למצוא סמל, ילד בן שתים בן בשם אנג. [8] למרות שהוא הצליח למצוא אותו, זוּקוֹ לא ללכוד אותו והיה סמן סופו של דבר בוגד באומה, שגרם לאביו לשלוח את אָ‏זּ‏ולַ‏ה בתו לאחר זוּקוֹ ודודו. [9] יחד עם חברי בית הספר מאי וטאי לי, סוזין הצליחו לאתר את זוּקוֹ כמו גם את האווטאר, [ 11] מכה פעמים רבות את אחיה, אך מעולם לא ללכוד את הסמל ולא זוּקוֹ.

במהלך פרק זמן זה, אָ‏זּ‏ולַ‏ה סופו של דבר נתקלה בקבוצה הידועה כלוחמים Kyoshi. [12] לאחר שנצח אותם, סוזין וצוות שלה לבשו התלבושות שלהם וחדרו בה סינג סה. [13] בבה סינג סה, נוצרו סוזין ברית עם דאי לי ולונג פנג. [14] ואז היא שמה את התכנית שלה לפעולה והחלה ההפיכה של בה סינג סה. בהפיכה זו, אָ‏זּ‏ולַ‏ה פיתתה בהצלחת אחיה להצטרף אליה ובגד הדוד שלהם, ביעילות כיבוש ממלכת כדור הארץ בשם אל האש כשהיא נהרגה הסמל אנג. [15]

משפחת המלוכה, התאחדה באופן זמני.

עם חזרתו למולדתו, שבח אוֹזַ‏אֲי זוּקוֹ למותו של הסמל; אזולון שייקר לאוֹזַ‏אֲי כי היא חשדה שיש אפשרות שאנג היה עדיין בחיים [16] עם זאת, זוּקוֹ חש סערה פנימית בגלל שהוא הבגד בדוד שלו.. משפחת מלוכת אומת האש המתינה לפלישה שאזולון שמע על שיתקיים ביום השמש שחורה, כך שהם יכולים לסכל את זה בקלות ובלהשתלט על העולם פעם שביט Sozin חזר. [14] לאחר הפלישה בפועל הגיעה, [17] הם עשו לעצור את התוקפים, אך זוּקוֹ ערק מאומת האש כדי ללמד את הסמל, שהתגלה ששרד המתקפה של אָ‏זּ‏ולַ‏ה כפי שחשב, כשפות אש . זוּקוֹ החליט שאומת האש שמנהלת של מלחמת מאה השנה לא היה מה שהעולם צריך, שבירה מהדעה של משפחת המלוכה שהוחזקה במאה האחרונה. ביום זה, אִיירוֹ בורח מכלאו, תוך שימוש בליקוי כדי להכניע את השומרים שלא היו מסוגל firebend. [5]

זוּקוֹ ואָ‏זּ‏ולַ‏ה נלחמים על כסאו של אדון האש.

אוֹזַ‏אֲי ואָ‏זּ‏ולַ‏ה זועמים ורצה לנקום. אָ‏זּ‏ולַ‏ה כמעט הצליחה בכך כשפגשה את אחיה שוב ברוק הרתיחה ונלחמה בו. לאחר יחסית גם בקרב על גונדולה, אָ‏זּ‏ולַ‏ה וטאי לי שמה לב שגונדולה עמדה ייכרת על ידי סוהרים, ונמלטו. עם זאת, לפני גונדולה עם זוּקוֹ ומשתתפים אחרים כלא לשבור נחתכה מהחוט, מיי התערבה והצילה אותם. זה הוביל לניסיון של אָ‏זּ‏ולַ‏ה להרוג את מאי. טאי לי הצליח לעצור את אָ‏זּ‏ולַ‏ה בזמן עם חסימת צ'י, אבל היא ומאי נתפסו על ידי השומרים ונכלאו. [18] בגידה זו גרמה לאָ‏זּ‏ולַ‏ה להחליק לתוך הטירוף, [19] אבל זה לא יהפכו מאליו עד להגעה שביט של סוזין.

מספר שבועות שקדמו להגעתו של כוכב של שביט סוזין, אש אלוהים היה פגישת מלחמה והרהר כיצד מרידות כדור ארץ Kingdom אפשר לעצור. אָ‏זּ‏ולַ‏ה דיברה ואמרה לו שהוא צריך לשרוף את כל היבשת לקרקע, והוא הסכים, ואמר עולם חדש יעלה מן האפר. [20] שליט האש ניסה לעבור לתכנית זו לאחר המלכת המלך עצמו פניקס, אבל התערבות של צוות אווטאר וסדר הלוטוס הלבן יבשו את תוכניותיו. בהכתרתו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה, היא סוף הסוף החליקה לתוך הטירוף [19] ונלקח למטה בקלות על ידי זוּקוֹ וקָ‏טַ‏רַ‏ה.

אש יהוה זוּקוֹ סיום מלחמת מאה השנה.

בינתיים, אנג הביס אוֹזַ‏אֲי ידי הפשטה של ​​כשפות אש באמצעות שימוש בכשפות אנרגיה. לבסוף, מסדר הלוטוס הלבן הצליח לשחרר בה סינג סה, שהסתיים המלחמה. [21]

אוֹזַ‏אֲי נכלא לאחר תבוסתו [21] ואָ‏זּ‏ולַ‏ה הוכנס למתקן לבריאות נפש שבו היא הייתה במעקב רציף. [1] זוּקוֹ אז הוכתר אש יהוה והסתיים רשמית המלחמה.

זוּקוֹ מאוחר יותר המשיך את שושלת המלוכה באמצעים של לפחות ילד אחד, בת שאליהם העביר את הכתר בשנת 167 ASC לאחר פרישתו. [22] נכדו של זוּקוֹ, אִיירוֹ, הוא גנרל של העומות המאוכדות, ונקרא על ידי חבר מועצת העיר טנזין לכבוש מחדש רפובליקה משוויוניות.

חובות עריכה

משפחת מלוכת אומת האש היא משפחה חזקה מאוד. תפקידו העיקרי של בית המלוכה הוא לשלוט באומת האש. למרות שלא נאמר בבירור, משפחת מלוכת אומת האש עשויה לדרוש מחברים לעשות קצת עבודה צבאית, עם אדון האש שיש לו שליטה על הכוחות המזוינים. משפחת המלוכה מלאה תפקיד חשוב במלחמה. אש יהוה Sozin החל מלחמת מאה השנה; [3] וAzulon, [4] Iroh, [4] לו עשר, [4] וOzai היה אמור כל להיות מעורב צבאי בתקופת המלחמה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית