Fandom

אווטאר Wiki

משתארת כשפות המתכת

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

על WikiAbout פעילות וויקי דף אקראי תמונות חדשות פורום לשוחח

יקום

כלי תקשורת

קהל

רשת

לתרום

מניה שינויי WatchlistRandom pageRecent

Metalbending משטרה

לערוך

תגובות 292 Talk 6,997 עמודים על

אתר זה

"משטרה! הקפא איפה אתה!"

- Metalbending קצינים ב" ברוכים הבאים לרפובליקת העיר ".

共和 城 警队 Metalbending משטרה

מידע כללי

מנהיג (ים)

Saikhan לין Beifong (עד הסתיו 170 ASC) טוף Beifong (ז"ל)

חברים בולטים

טוף Beifong (ז"ל) [1] לין Beifong (לשעבר) Saikhan (ראשי) שיר (קצין)

מטה

מטה המשטרה; הרפובליקה סיטי

סנוף

רפובליקת סיטי Tarrlok (לשעבר) [2]

מטרה

אכיפת חוק ברפובליקת סיטי על מנת להבטיח את בטחון הציבור [3]

מידע כרונולוגי

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

גלריית תמונות (31)

משטרת Metalbending היא צוות אכיפת חוק העלית של הרפובליקה סיטי, [4] הוביל בעבר על ידי בתו של טוף Beifong, ראש לין Beifong, ועכשיו בראשות Saikhan הראשי. [3] באמצעות metalbending כדי לתפעל את כבלי המתכת בתוך הסליל הגלילי התקנים על גבם, את metalbenders מסוגלים לרסן את הפושעים ולנווט בעיר במהירות וביעילות. הם גם לשאת ציוד, כגון אלות ומגינים. משטרת Metalbending מנטרת את האירועים בעיר באמצעות שימוש של מספר ספינות אוויר, וניידות זו מאפשרת להם לתפוס פושעים בקלות ולפרוס כוחות למרדף. [4]

תוכן

[להראות]

עריכת ההיסטוריה

משטרת Metalbending הייתה פעילה בתקופתו של אנג. בראשות הראשית טוף Beifong, הם סייעו במעצרו של bloodbender הידוע לשמצה ובוס פשע, Yakone. [5] כמה קצינים, כולל טוף, ספקו ביטחון במהלך משפטו. [1] עם זאת, כמו כל נוכחים אחרים במשפט, אלה קציני metalbending היו bloodbent להגשה על ידי Yakone, המאפשרים לו להימלט. [2]

Metalbending קצינים הרודפים הסמל Korra.

הכח היה נוכח בפעולת זמן קצר לאחר הגיע לסמל Korra הרפובליקה סיטי. היא נלחמת באיום שלישיית טריפל, שהלך אימים על חנות פטיפון. אחרי מאבק קצר, כמה עצר שוטרים את חברי השלישייה, אלא גם ניסינו לעצור Korra של ניזק לרכוש כתוצאה מהמאבק. Korra ניסה להימלט בנאגה, אבל הם בסופו תפסו אותה והביאו אותה למפקדה שלהם לחקירה. [6]

במהלך טורניר אליפות Pro-הכיפוף, המשטרה ספקה אבטחה נוספת על ידי אספקת ספינות אוויר משטרה, סירות משטרה, וקצינים בכל רחבי הזירה. עם זאת, הם היו פסול במהירות על ידי Equalists אוחז כפפות מחושמלות. את Equalists הרס את כל הסירות וספינות אוויר המשטרה סביב הזירה גם כן. [5]

המשטרה למצוא ראיות כדי להפליל לאו גן לאן.

לאחר מכן, Tarrlok ארגן מסיבת עיתונאים וקרא להנהגה חדשה של כוחות המשטרה, לאחר כישלונו של הראש הנוכחי, לין Beifong. בינתיים, המשטרה פתחה בחקירה Metalbending מעמיקה שלמיוצר נשק ההייטק של Equalists ידי חקירת עדים כדי להשיג מידע. לאחר מכן הם חקרו את מפעל קורפ כרוב, מציאת ראיות מפלילות לעצור המנהיג של התאגיד. לאחר הסמל Korra ספר Beifong הראשי על קשר אפשרי בין הירושי סאטו וEqualists, חיל Metalbending המשטרה, טנזין, וKorra חפשו הוכחות לטענה זו במחסנים של כל תעשיות העתיד, אבל לא מצאו שום דבר כדי להפליל את בעלים.

עם זאת, לאחר שקבל מידע אנונימי, המשטרה פלשה אחוזת סאטו בחיפוש מפעל סודי מתחתיו. קציני Metalbending שליוו לין Beifong ושאר משלחת החיפוש במארב טנקי Mecha 'Equalists ועד מהרה השתלטו. אמנם חלק מהקבוצה הצליח לברוח באמצעות ספינת אוויר, קציני metalbending נתפסו ונלקחו לאמון. עם זאת, לאחר הבריחה, לין Beifong אמור בהחלטתה להתפטר כראש ולהחזיר את אנשיה בדרכה שלה. [7]

Metalbending קצינים, הפועל תחת פיקודו של Tarrlok, מסה עוצר-תושבים חפים מפשע שאינם כיפוף של רובע דירות הדרקון.

לאחר התפטרותו של Beifong הראשי, Saikhan גויס כמפקד המשטרה, והסכים להשאיל את כל המשאבים הזמינים של כוח המשטרה לTarrlok וכוח המשימה שלו. כתוצאה מכך, השפעתו של Tarrlok במשטרה גדלה מאוד. קציני metalbending רבים הוזעקו כדי לשכך עצרת Equalist אמור ברובע דירות הדרקון. בסצנה, קצינים נעצרו מאקו, Bolin, ועסאמי כמו גם הקהל שאינו הנדר ברובע בפיקודו של Tarrlok. לאחר התקרית, טנזין וKorra הגיעו למטה המשטרה, בדרישה שהחברים הראשיים Saikhan שחרורו של Korra וBenders שאינם שנעצרו. הראשיים הציע להם לדבר עם Tarrlok בעניין. [3]

לאחר שנודע כי האמון שנתפס כביכול Korra, Tarrlok הורה Saikhan הראשי לפרוס את כל הכח כדי למצוא את הסמל. [2]

לין הצלת הקצינים שנתפסו במהלך הקרב במפעל Equalist.

תוך החיפוש האישי ברשת המנהרות של הרפובליקה סיטי, לין Beifong, טנזין, Bolin, מאקו, ואסמים נתקל Equalist כלא, ועל הפעלת היגיון סיסמית, לין גילה שקציני metalbender נתפסו הוחזקו בפנים. לין אז מצא בה הקצינים הוחזקו, ולנצל אותה metalbending להיכנס לתא הכלא. עם כניסתו, לין בקש קציניה אם האמון הוציא כיפוף כבר, כדי שקצין הנהן. לין, הקצינים חולצו, טנזין, Bolin, מאקו, ואז נמלטו עסאמי מתקן Equalist באמצעות עגלת חשמלית Equalist נחטפה. [2]

במהלך הקרב של רפובליקת Equalists לעיר, קציני metalbending רבים, כמו גם מפעילי טלפון ללא כיפוף, הודחו כאשר כחותיו של אמון, שפכו גז מרדים אל מטה המשטרה. מאוחר יותר, כאשר חבר המועצה טנזין בטחה הוביל קבוצת קצינים ומפעילי טלפון מחוץ, קצינים שונים, כוללים Saikhan הראשי, נתפסו על ידי טנקי Mecha Equalist המצויד במגנטים גדולים. [8]

עריכה אחידה

המדים של מפקד המשטרה.

משטרת Metalbending פועלת בעיקר באמצעות שימוש בmetalbending המיוחד. המדים שלהם מורכבים בעיקר משריון מתכת מפולח, המציע הגנה נגד חסימת צ'י. השוטרים משתמשים בכבלי מתכת המאוחסנים בסלילים על גבם כנשק של בחירה שלהם, אבל קצינים לשאת ציוד נוסף כגון אלות ומגינים.

סלילים גליליים מחוברים לחלק האחורי של כל נושא משרה, עם כבלים מתכתיים הארכת דרך הזרוע. את חוטי המתכת המהודקות אז ניתן להאריך או חזרו בו דרך metalbending. שוטרי Metalbending מיומנים במניפולצית חוטי מתכת אלה, לעתים קרובות לכופף אותו עם כוח מספיק כדי להיצמד לאדמה מוצקה או כדי לעטוף אדם. זהו שימושם העיקרי של אכיפת החוק, שפותח על ידי לין הראשי Beifong עוצמה. [9]

לקציני metalbending רגילים, רוב האחיד הוא צבע אפור בהיר, עם הכובע היותו גוון אפור כהה יותר. חלק פיסת הרגל של השריון מורכב מלוחיות מתכת נשלפות, ומאפשר לקצינים לחשוף את רגליהם על הקרקע בעת צורך.

כפי שמעיד על ההופעות של קציני metalbending רבים בחזיונות של Korra, מדים בעבר היו מורכבים מציפוי מתכת פחות, ולא היה לי סלילי תיל על הגב של המדים. במקום זאת, את כבלי המתכת אוחסנו במכל עגול במותן של המדים.

בשל העובדה שהשריון עשוי ממתכת, אחיד ניתן לשים על מהר מאוד על ידי השוטרים, תוך ניצול כישורי metalbending. [2]

חברים ללא כיפוף של המשטרה לובשים מדים אפורים עם הסמל של הרפובליקה המאוחדת על חזותיהם. [8]

שיטות, ציוד ויכולות עריכה

שלושה קציני metalbender ראשות Saikhan נפרסו על ידי ספינת אוויר סיור.

בנוסף למניפולצית חוטים המחוברים לסלילים על גבם, שוטרי metalbending לעשות שימוש בחוטי מתכת התפזר בכל רחבי הרפובליקה סיטי. קצינים יכולים לתמרן ברחובות על ידי הצמדת חוטים מסלילי התיל לנייח, הנעה עברה בעיר באופן דומה לגפן מתנדנדת. בנוסף, קצינים יכולים לצרף חוטים לחפצים ניידים, כגון Satomobiles, ואילו בחלק העליון של חוט נייח, באמצעות יחידת הנעה ל" לגלוש "בעיר. Saikhan הפגין יכולת זו בזמן במרדף של הסמל Korra. לין Beifong מוצג היכולת של הארכת להבי מתכת נשלפים מהשרוולים של שריונה. [7]

כוח המשטרה פועל ביעילות ולנסות לייצר פגיעה מינימאלית בעיר. הם פרוסים בקבוצות קטנות על ידי ספינות אוויר סיור שכל זמן מעגל הגבולות של הבירה. צפירה מציינת את בואם של יחידות משטרה, וקצינים מגיעים זמן קצר לאחר לשתק פושעים באמצעות שימוש בחוטי מתכת. פושעים שנתפסו, אז, נלקחו חזרה למפקדת המשטרה. [6]

הראשי Saikhan פיקוד המשטרה מחדר התקשורת במהלך הקרב על רפובליקת סיטי.

החברים של המשטרה לנצל סורקים משטרתיים כדי לתקשר אחד עם השני בזמן סיור הרפובליקה סיטי, כמו גם אזעקות ומגפונים רועשים. [3] כל המידע על ידי קציני משטרה פועלים, ספינות אוויר ומעבורות נאסף והוערך על ידי מפעילים בחדר התקשורת ממטה המשטרה. בשעת חירום, חדר זה משמש כמרכז פיקוד למפקד וכל המשטרה מאז שהוא הצומת לכל תקשורת המשטרה. [8]

קצינים ללא כיפוף משתמשים באלות כדי להגן על עצמם או לעצור את הפושעים. [6]

עריכת רכב

■ ספינות אוויר - מיוצר על ידי תעשיות עתיד, ספינות אוויר המשמשות לניטור ברחובות עיר רפובליקה, כפי שחלקים גדולים של העיר הם נראו מהאוויר.
■ סירות. - המשטרה מעסיקה סירות כאשר המצב דורשים עבור צפייה או מתקרב מיקום באמצעות מים [5]
■ מכוניות - שפותחו גם על ידי תעשיות עתידיות, מכונת המשטרה דומה לSatomobile, אבל מצויד בסירנות, רדיו המשטרה, כמו גם גב בכלוב להובלת פושעים.
■ משאיות -.. המשאיות המשטרתיות הכבדות הם חזקו עם שריון כדי להימכר לכל תרחיש איום גבוה על מנת להבטיח את ביטחונם של שוטרים [9] הם מצוידים גם עם מחרשה לצאת אובייקטים של הדרך [7]

עריכת מטה

מאמר ראשי: מפקדת המשטרה מטה המשטרה.

המשטרה מחזירה את הפושעים שנתפסו, למפקדה שלהם, הממוקמת עמוק בתוך הרפובליקה סיטי. בסיס הפעילות שלהם הוא מבנה מונומנטלי, גדולתה של המיוצגת על ידי הכניסות וחלונות הרבים המעטרות אותו מבחוץ. פסל מתכת של טוף ניתן לראות על פסגה ליד המרכז של הבניין.

חברים בולטים ערוך

■ הראשי טוף Beifong (ז"ל)

■ הראשי לין Beifong (לשעבר) ■ הראשי Saikhan ■ שיר קצין ■ Metalbender קצין

אנשים מבוקשים על ידי המשטרה הערוכה

■ אמון (שנפטר)

■ Tarrlok (ז"ל) ■ הטריאדות כיפוף

מעצרים ידועים עריכה

■ Yakone (מאוחר יותר נמלט / נפטר)

■ חברי שלישיית איום משולשים ■ שניים פינג אצבעי ■ waterbender ללא שם ■ earthbender ללא שם

■ Korra (האשמות נגדו ושוחררו) ■ Equalists ■ לאו גן-Lan ■ עסאמי סאטו (ברח) ■ מאקו (ברח) ■ Bolin (ברח) ■ ללא-benders של הדרקון דירות הרובע ■ הירושי סאטו

טריווית עריכה

■ יוצרים והמפיקים בכירים מייקל דנטה DiMartino ובריאן Konietzko אמרו כי משטרת Metalbending בהשראה חלקית של דאי לי. [4]
■ האחיד שלהם מתאפיינים בקווי דמיון בולט במראה לשריון סמוראי מסורתי. [4]
■ שיטה השמרנית ומכוונת של פעולה שמשטרת Metalbending מעסיקה מתאפיינת בקווי דמיון לדאה לי, המשטרה החשאית של Ba סינג סה. אחד הבדלים עיקריים בין הקבוצות, לעומת זאת, הוא שמשטרת Metalbending סופו של דבר יש להשיב למדינה שלטת רפובליקת המועצה המאוחדת, ופעיליו של דאי Li המובילים, כגון פנג הארוך, היו במהות חופשיים לארגן מדיניות כרצונם.
■ בפלאשבק, טוף, כמו גם שניים אחרים, הוצגו לובשים מדי משטרת metalbender מלא. משמעות הדבר הוא כי משטרת Metalbending הייתה ולהפעלתו במשך מספר שנים. [1]
■ שיטות של משטרת Metalbending של חוצה במהירות סביב שימוש בחוטי מתכת להארכה הן כמו אלה של ספיידרמן של.
■ בראיון, סייף Kisu הסביר שסגנון הלחימה של משטרת Metalbending מבוסס על סגנון צ'ו גאר הגמל השלם הדרומי, עם טכניקות צבאיות מודרניות נזרקו גם פנימה [10] הוא קרא בבדיחות דעת זה "ambigu כיפוף" בגלל היעדרה של הגדרה לעומת הצורה הרגילה יותר של earthbending והסגנון הייחודי הטוף עצם בצעה.
■ לפני המשטרה השתמשה בחוטי מתכת מחוברת לסלילים על גבם, את החוטים היו מחוברים במקום לחגורתם.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית