Fandom

אווטאר Wiki

נגה

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

נאגה

מידע ביוגראפי

אזרחות

שבט מים דרומי

אתניות

שבט מים

קודם

אפה (כמו במדריך של בעלי החיים הישנים)

תיאור פיזי

מין

נקבה

צבע עור

לבן

סוג העור

אבני

מידע אישי

בעלות הברית

קורה ,בולין, מאקו, גורש פאב, טנזין, פמה,ג'ינורה,איקי,מילו, רוהאן, עסאמי סאטו, Tonraq וסנה,קטרה, עוד ...

אויבים

אמון,שיויונאים, סגן, הירושי סאטו,טהאנו, מינג, Shaozu

מידע כרונולוגי ופוליטי

עמדה

מדריך החיה של קורה

סנוף שבט מים צוות אווטאר

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

השמיע

די ברדלי בייקר

[תכנית] עוד על נאגה

נאגה היא כלב דוב קוטב נשי ששייך לאווטאר קורה כמלווה, המדריך לחיים, והצורה עיקרית של תחבורה. למרות המראה המאיים שלה, היא מתוארת כ" מותקת ", ונחשב קורה הטוב ביותר של חבר. Undyingly נאמן, היא מאוד מגוננת של קורה ולמדה כיצד להשתמש בכחותיה כדי לעזור קורה של מצבים מסוכנים.

היסטוריה עריכה

כלב דוב הקוטב של קורה הוא בן הלוויה הנאמנת שלה והמצב עיקרי של תחבורה. מבחינה הסטורית, היצור הזה היה חשש וניצוד על ידי בני שבט המים. קורה הוא האדם היחיד שנודע מאז ולאלף אחד. נאגה היא מאוד מגוננת של קורה, ולמדה איך להשתמש בכחותיה כדי לעזור קורה של מצבים מסוכנים. בשלב מסוים, נאגה פגשה קורה והפכה למורת החיה שלה. נאגה הפכה את דמותו של הסמל העיקרית של תחבורה, גם בשדה הקרב, שבו בעלי החיים מוכיחים להיות די זריז, מסוגלת להתחמק נע מכוניות במהירות גבוהה ולנוע במהירות המספקת כדי לעמוד בקצב שלהם. נאגה מאוחר יותר ליוותה קורה כאשר הסמל נמלט לרפובליקת סיטי, שבו כלב דוב הקוטב נראה לתפוס דגים מהברכה בפרק של העיר. כשומר מהר לעבר קורה, אומר לה שהדיג האסור היה, הסמל נמלט על נאגה. מאוחר יותר היא עזרה קורה להתחמק מעצר על ידי משטרת כשפות המתכת, אבל היא והסמל היו סופו של דבר נתפסו ונשלחו למפקדת המשטרה. תוך הניסיון למצוא בולין , נאגה הייתה מסוגלת לקיים קצב מהיר תוך רודף אחרי שיירת שיויונאי המורכבת ממשאית ואופנועים. כאשר קורה ומאקו להם צ'י חסום ומצאו את עצמם מוקפים, נאגה דרך הכריכות שלה, והיא וגורשה הפאב הפחידו את שיויונאים משם, מה שמאפשרים 2 לברוח. בעוד קורה ובולין היו נהנים ארוחת ערב באצות האצות של נרולק, ייגשו אליהם טהאנו. הוא וקורה החלו מדברים שטויות-אחד את השני, והפר בנדר ניסה לעורר את האווטאר למאבק. מאז היינו להיפסל על חמוסי האש מטורניר אולימפי-כשף אם היא הייתה להניח את ידו עליו מחוץ לזירה, בשם אווטאר נאגה במקום, שמאוים כשף מים של Wolfbats עם נהמה רועשת. כאשר אש החמוסים גילו שאמון שאיים על ארצות רפובליקת המועצה לסגור את זירת אולימפי-כשף או לעמוד בפני תוצאות חמורות, צוות רכב על נאגה לעירייה כדי שנוכל לדבר עם המועצה. כמה ימים לאחר מכן, נאגה וציפתה לבואו של מאקו, בולין , ועסאמי לאוויר המקדש איילנד, יחד עם קורה ואת השלושה ילדי כשפות אוויר. גורש פאב גם כן הגיע באי, והיא התקבלה על ידי החמוס בכפה אל אפה. עם זאת, הברכה השלווה שלהם נקטעה עד מהרה באיקי הנרגש שרצה לתפוס גורש פאב. עם איקי על עקבותיו, גורש פאב רץ מספר פעמים מתחת נאגה. בינתיים,מילו נח עצמו על ראשה ומשך את אוזניה ומפצירה בה כדי לעוף כמו ביזון מעופף. נאגה להניח לכל זה לעבור עליה והיא לא מגיבה אליו במאומה. כאשר איקי ומילו שבעו משני בעלי החיים, הם התחילו לשחק אחד עם השני, נאגה שמחה לרדוף גורשה פאב פני החצר של בית המקדש. נאגה מראה דאגה לרווחתו של קורה. מאוחר יותר באותו הערב, כאשר מאקו, בולין , עסאמי, וקורה יצרו ברית רשמית, כולם ניסה לשבת על גביו של נאגה באותו הזמן ולהשתמש בה כשיטת תחבורה לסיור רפובליקת סיטי. עם זאת, כאשר בולין קפץ על הגב שלה, הרביעייה הוכיחה להיות כבד מדי עבורה ונאגה התכופפה, ביעילות זריקת רוכביה מהגב שלה. במהלך הלילה, נאגה ישנו בחדר קורה, אבל התעוררה מאדונה שזקוק להסעה לבית העירייה. אמנם מודאג, נאגה צייתה להוראתו של קורה וחיכתה בחוץ. בעוד קורה היה שבוי בידי טרלוק, נאגה אתרה אותה לאזור שבו היא הייתה. נאגה מצאה אותה בשלג לאחר קורה נמלטה. אז היא המשיכה לבצע קורה מותש לחזור לרפובליקת עיר על הגב שלה, שבו שאר צוות אישי מצא אותה. כאשר שיויונאים תקף הרפובליקה סיטי, נאגה נשאה סמל צוות אוויר מבית מקדש האי כפי שהם הסתתרו וחיכו לבואו של ארצות הכוחות. כשהם בצעו את בריחתם, פגעה נאגה הסגן כפי שהוא ניסה לתקוף אותם, מפיל אותו עוד טיפה. כלב דוב הקוטב ואז נשא את הקבוצה על ידי שחייה ליבשת, שם התחבאה בתוך הבטן הרכה של העיר. נאגה וגורש פאב שחרור עסאמי, בולין , ואיירו משדה התעופה הסודי של הירושי. כשמאקו וקורה נפרדו מעסאמי, הגנרל איירו, ובולין מתחת לעיר, קורה לתת הקבוצה של בולין לקחת נאגה כי היא תהיה שימושית בהרים. כאשר בולין, איירו, ועסאמי הגיעו לבסיס כנפי שיויונאים, נאגה וגורש פאב חיכו בצד השני של הגדר. עסאמי הייתי סקרן מדוע היו עמודי גדר, אבל לא גידור. הם פסעו ליד עמודי הגדר, רק כדי להתחשמל. כשהתעוררנו, הקבוצה הייתה בתא מעצר בבסיס. איירו שאל את בולין אם הוא יודע איך לכשף המתכת, כפי שהוא היה כשף אדמה. בולין אמר שלא, אבל די מהר, נאגה נחלצה לעזרה והפילה את סורגי תא המעצר. בשלב זה, את מטוסי שיויונאי החלו להמריא.איירו הלך אחרי המטוסים תוך בולין יצא למסלול, והורס אותם עם כשפות אדמה . כשהוא היה קורע את המסלולים, כמה טכנו טנקים באו וירו ציפורניים חבל עליו. נאגה שוב נחלצה לעזרה ותפסה את החבלים ומשתמש בם כדי להניף את טכנו טנקים מסביב, להרוס אותם. בשלב זה, קרב טכנו טנקים אחר זה גם מתבשל; עסאמי ואביה, הוא בטכנו טנקים , היו בדו קרב באחד מקלטי המטוסים. הירושי היה על העליונה, אך נעצר על ידי נאגה ובולין . נאגה נסעה עם קורה וחבריה חזרה לקוטב הדרומי, שבו קָ‏טַ‏רַ‏ה ניסה ללא הצלחה לשחזר את יכולתה לכופף את המים, אדמה ואש. קורה אז רכב נאגה כיוון מצוק, שם היא יצרה קשר עם רוחו של הסמל אנג, שהשיב לה את הכשפות. נאגה הייתה מאוחר יותר נוכחת כאשר קורה משמשת כשפות אנרגיה לשחזר כשפות אנרגיה של לין ביפונג וכשפות המתכת .

יכולות עריכה

נאגה מושכת שלושה טנקי Mecha בו זמנית.

נאגה היא כלב דוב קוטב מהיר וחזק; כמו קודם, אפה, נאגה היא יותר של לוחם מיומן ולעתים קרובות מצילה את החברים של סמל צוות בהזדמנויות רבות. כמה פעמים, נאגה הפגינה יכולות רבות עצמה, כמו כשהיא משתמשת בכוחה העז להרוס את הסורגים של תא הכלא בבסיס כנפי שיויונאי, או כשהיא משתמשת בכוחה כדי למשוך את שלושה טכנו טנקים מן בולין ולהשמיד אותם. היא מוצגת פעמים רבות במהירותה גם כן. לדוגמה, כאשר היא רודפת אחרי שיויונאים שארך בולין, וכשהיא נלקחת החוצה לריצה עם קורה מחוץ למתחם שבט המים הדרומי. נאגה כנראה גם תחושה יוצאת דופן של ריח, להיות מסוגל לעקוב אחר קורה לאחר טרלוק חטף אותה ולקח אותה אל ההרים.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: יחסיו של נאגה

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 101. "ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"
  • 102. "עלה ברוח"
  • 103. "ההתגלות"
  • 104. "קול בלילה"
  • 105. "הרוח של תחרות"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 107. "Aftermath"
  • 108. "כשפגוש קיצוניים"
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריוויה עריכה

  • מדיה:Korra ונאגה דומות מאוד סן מנסיכת מונונוקי והזאב אומנת-האחים והאומנה-האמא, זאב אלת המורה שלה, היא ביציבה ובתכונות פיסיות, במיוחד כאשר הדמות האנושית רוכבת יצור מיתולוגי. שתי הדמויות האנושיות יש כוחות שמעבר לבני אדם רגילים. היוצרים הודו כי הייתה בהשראת סרטו של הייאו מיאזאקי בעת יצירה אישית:. כשף האוויר האחרון
  • נאגה התבססה מעל המושגים המוקדמים המקוריים של כלב דוב קוטב אנתרופומורפיים נוסע עם אנג שסופו של דבר התפתח ללפה.
  • בצירוף מקרים די בכך, נראה נאגה לשרת תפקיד דומה באגדה של קורה שאפה עשתה בכשף האוויר האחרון.
  • kangal, שהוא גזע של כלב בעולם האמת, שמש כבסיס חלקי לנאגה. נאגה גם קצת דומה לפירנאים הגדולים, כלב גדול שבדרך כלל יש פרווה לבנה וטהורה.
  • נאגה היא המילה בסנסקריט ופאלי לאלים הלולייניים של בודהיסטי ומיתולוגיה ההינדית. * נאגה מתוארת בדרך כלל כרוחות שומרות, ממש כמו איך נאגה היא מדריך החיה של Korra.
  • וישנו, אל המשמר הגדול של ההינדואיזם וביטוי של 10 אווטארים שונים, יש אפוטרופוס נאגה.
  • נאגה היא היפוך אותיות של אנג.
  • נאגה היא הכלב הראשון הידוע דוב קוטב לאי פעם להיות מאולף. [3]
  • בעוד הן של בעלי החיים הידועים שקודמים נאגה בעמדה של מדריך לסמל היו חיות שעימם למד אמנות הכיפוף מ, נאגה היא פשוט חיה רגילה, למרות שזה הייתי צריך להיות במקרה מאז שבטי המים למדו כשפות מים מהירח ורוחות אוקיינוס.
  • הסמל על חזו של נאגה הוא אותו האווטאר שTonraq לובש על חזו.

נאגה היא במתכונת כלבים של היוצרים, שהם אחים. * הראתה חוסר נוחות לארבעה אנשים הנוסעים;. [8] עם זאת, כאשר פינוי מאוויר בית המקדש האי היא הראתה שיש ארבעת חברי צוות סמל רכיבה על הגב שלה ללא כל קושי [10]

  • נאגה היא מדריך החיה היחידה שהציג הוא לא מסוגל לעוף.
  • נאגה היא המדריך הראשון הידוע הוא שבעלי החיים אינם יכול להתכופף.
  • נאגה היא מדריך בעלי החיים הקטן ביותר לסמל גילה עד כה, עם אפה ופאנג להיות ניכר יותר.
  • נאגה היא מדריך חית האישה הראשונה הראה עד כה.

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 סן דייגו Comic-Con 2011 2. ↑ ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (20 באפריל 2012). מקור: ב -20 באפריל, 2012.

3. ↑ 3.1 3.0 נאגה מאגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. מקור: ב -2 במרץ, 2012.
4. ↑ "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר
5. ↑ "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​"הרוח של תחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
8. ↑ 8.0 8.1 "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
9. ↑ "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
10. ↑ 10.0 10.1 "מפנים את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר
11. ↑ ביסודותיהם. musogato.com.

12. ↑ ביל רינלדי (13 במאי 2012). האם ראה אי פעם הפירנאים גדולים? הם קצת נראים כמו נאגה!. ביל רינלדי על Tumblr. מקור: ב -18 במאי, 2012.

13. ↑ יתרו Nededog 13 (באפריל 2012). "אגדה של Korra" יוצרים: חמישה דברים שאתה לא יודע על הסמל החדש. הוליווד ריפורטר. מקור: ב -13 באפריל, 2012.

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית