Wikia

אווטאר Wiki

סגן

שיחה0
239דפים באתר זה
  • אסגן מודיה להמון שקורה איגיה לריקובליקה סיטימעבר אל http://he.avatar.wikia.com/wiki/%D7%A1%D7%92%D7%9F?action=edit

סגן

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שחור

מידע אישי

בעלות הברית

אמון (לשעבר), שוויוניות, הירושי סאטו

אויבים

אמון, כשפים, צוות אווטר, טנזין ומשפחתו, לין ביפונג , כשפות המתכת המשטרה, ארצות רפובליקת המועצה, טארלוק וכוח המשימה שלו, זקיפי לוטוס לבן, ארצות כוחות, טארלוק, סייקון

נשק של בחירה

מחושמל קאלי מקלות

לחימה בסגנון (ים)

Eskrima [1]

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

שוויוניות (לשעבר)

עמדה

סגן (לשעבר)

סנוף

שוויוניות (לשעבר)

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

השמיע

לאנס הנריקסן

הסגן היה סגן המפקד-בשל האמון. הוא לוחם חזק, ממושמע, שמרחיב בכישוריו עם שני מקלות חשמליים קאלי מופעלים על ידי גנרטור שעל גבה. אף שוטר מתכת חזקה יכול לעמוד בהתקפות שלו. סגן בילה את החלק הטוב של החיים ומביט מעלה אל עמון ותדלוק המהפכה אנטי הכשפות. במהלך שהותו עם שוויוניות, הוא הוכיח שהוא יהיה סגן ב- נאמן ויעיל, לייעץ מנהיגו בכל צעד שעשה, גם בעת ביצוע סמל צוות בטוח שהחזיק בשליטה. עם זאת, כאשר הוא גילה את סודו של האמון על כשפות דם , הוא נשאר הרוס וניסה לתקוף אותו לפני שהוא הובס במהירות.

היסטוריה עריכה

הגעתה של אווטאר קורה עריכה

כאשר קורה הציג את עוצמה רשמית כאווטאר לאזרחי רפובליקה של עיר, הסגן שמע את שידור הנאום ברדיו ומייד שאל את האמון איך הוא רוצה לטפל ההגעה של קורה

ההתגלות עריכה

כאשר האמון עשה הופעה פומבית בהרכבת שוויוניות גדולה, הסגן עמד לצדו על במה. במהלך העצרת, קורה יצר הפרעה, המאפשר למאקו בולין החופשי מהקבוצה של מקורבי שלישיית איום משולשים שנתפסו. הסגן רדף אחריהם, והוא חשמל סולם מתכת שבו האחים בורחים וזעזע אותם, משתמש בנשק הייחודי שלו נגד סמל קבוצה בפעם הראשונה. סגן מאמץ החזיק את שני אחי הכיפוף במפרץ, וסופו של דבר נבצר מהם עם ההתקפות שלו טעון. מייד אחרי שהוא נצח בקרב, הוא דפק על קיר בהתקפת כשפות אדמה הפתעה מקורה. כסמל סייע בריחת האחים בנאגה, סגן דחק שוויוניות האחר לרדוף אחריהם, אך הם הופסקו על ידי פקודתו של האמון. [5]

תוקיפה על תורניר האולימפיכסף עריכה

סגן כשפות אדמה קורה, מאקו, ובולין .

לאחר האמון שודר ברדיו איום לרפובליקת מועצת ארצות לסגור תורניר האולימפיכסף , הסגן היה זה שבשר על כך לאמון שהמועצה סרבה למלא את איומו. עם זאת, אמון היה מרוצה וציינו כי "הכל הולך לפי תכנית". הסגן הצטרף עמון ואת שוויוניות האחר במתקפת הפתע על תורניר הכיפוף-המיקצועי בעקבות האליפות של תורניר הכיפוף-המיקצועי . הוא השתמש במקלותיו קאלי להלם את חמוסי אש, שעדיין שהו במים לאחר תבוסתם בנוקאאוט בסיבוב שלישי. למרות אמון שנותן את נאומו, הסגן גרר את כל חמוסי האש חסרי הכרה מהמים וקשר אותם לאחת מקורות התמיכה של משחק השדה. כאמון סיים את נאומו והצהיר בתחילתה של מהפכת שוויון לכל, ספינת אוויר שוויוניות הורידה כבלי מתכת לתוך הזירה כדי להניף את שוויוניות להתחמקות. הסגן נאחז באחד מהכבלים אלה לצד שוויוניות אחר. עם זאת, כפי שהם עלו, קורה, עם העזרה של לין ביפונג , בהתקפה נגד והפיל את הסגן ושוויוניות האחר מכבל המתכת ולטפס לגג של הזירה. הסגן נלחם קורה.

כאשר לין כמו גם הגיע על הגג, היא ניסתה לעלות ספינת האוויר, אבל הוכשלה על ידי הסגן, שהפיל אותה במקלות החשמליים קאלי. עם זאת, כפי שהוא ניסה להנחית מכה סופית, הוא היה מפוצץ הצידה על ידי קורה באש. 2 עוסקים בקרב של קאלי מחושמל מקלות נגד כשפות אש , שסופו של דבר הסתיים בטובת הסמל, כסגן לקח מרפק לפרצוף ונפל מהגג.

קרב במפעל שוויוניות של הירושי סאטו עריכה

כמה ימים לאחר מכן, הסגן היה נוכח במפעל הסודי של הירושי סאטו כדי לבדוק את התקדמותו של הירושי על הנשק החדש של שוויוניות. הוא התבונן בקורה, טנזין, לין ביפונג , וכמה שוטרים נאבקו בטנקים וסופו של דבר הובסו על ידם. כשמאקו ובולין נתפסו מנסים לפנות קורה, לין, וטנזין, הסגן התכונן לקרב עימם. עם זאת, לפני הלחימה פרץ, עסאמי עצר אותם, ודרש הסבר. הירושי רצה עסאמי להצטרף אליהם, אבל היא במקום לקחה את אחת מהכפפות של שוויוניות החשמליות וזעזעה את אביה והסגן, המאפשר לחבריה לברוח איתה.

רודף צוות אווטאר עריכה

הסגן וקבוצה של שוויוניות מתכונן לתקוף את סמל צוות, טנזין, לין, וקציני כשפי המתכת נמלטו.

כאשר צוות אווטר, טנזין, ולין ביפונג פשטו על מתחם מנהרת שוויוניות מחתרת, הסגן הוביל צוות תגובות של חוסמי צ'י ליירטם לאחר האזעקה יצאה לדרך. הסגן וכחותיו ניסו להטות אותם על ידי מחכה להם בקצה המסדרון, אבל הגיבורים נמנעו ממגע עימו כשלין ביפונג פוצה חור בגג והשיקה את הרכב שלהם דרכו. התמודדות עם טארלוק וקורה עריכה הסגן מאוחר יותר ליווה עמון וחוסמי צ'י האחרים למקום מחבואו של טארלוק , והפתיע אותו כשהוא עלה במדרגות. טארלוק , להאמין לשוויוניות פשוט תלש בנשיכה הרבה יותר ממה שהם יכולים ללעוס, נכת הסגן וחוסמי צ'י האחרים במהירות עם כשפות דם . עם זאת, למרות מאמציו של טארלוק , אמון היה מסוגל להתנגד כשפות דם , והמשיך להסרת הכיפוף של חבר המועצה, לשחרר את הסגן ואת חוסמי צ'י האחרים בתהליך. הסגן והאמון צופים בריחת קורה אווטאר.

לאחר שהתאושש, אמון נשלח סגן ואת האחרים כדי להסיר קורה מהתא ולקחת בשבי שלה, והזהיר אותו שלא יזלזלו בסמל האישי ומנחה אותו לחשמל כלוב המתכת לפני פתיחתו כדי לעבד אותה מחוסרת ההכרה. הסגן נענה, אך ללא ידיעתו, קורה הצליחה להשעות את עוצמה מהאוורור העליון כדי להימנע מההלם. כסגן פתח את הדלת, קורה, מעמידה פנים שחוסר הכרה, הפתיע את שוויוניות עם פיצוץ מסיבי של אש ואז כדור הארץ וגרם לה לברוח. לאחר שהתעמתי עם אמון בחוץ והצלחתי לחמוק לו, כמו גם, שננזפו על ידי סגן המנהיג שלו על שלא העריך נכון את אווטאר גם לאחר האזהרה שלו.

תקיפה ולכידת רפובליק סיטי עריכה

סגן מסווה של עכביש עכברוש מדביר.

הסגן מאוחר התחפש לעכביש עכברוש מדביר כדי להיכנס לבית של חברת מועצת אומת האש ולחטוף אותה. לאחר מכן פקד ספינת אוויר במהלך הקרב על רפובליקת עיר לפשיטת אוויר המקדש איילנד, שבו הוא נצח את לין ביפונג בשדה הקרב. עם זאת, הוא היה המום כאשר ילדיו של טנזין נכנסו לקטטה, והכניע במהירות על ידי ג'ינורה כאשר הילדה 10 בן השיקה אותו על גג סמוך עם פיצוץ אוויר מצוות שלה. כאשר יותר שוויוניות הגיע ומשפחתו של טנזין פונתה, הוא ניסה לעצור את הסמל מצוות גם להימלט, אך נפל ממצוק בנאגה. הוא, לעומת זאת, הצליח לשרוד את הנפילה ולאחר מכן היה נוכח כאשר האמון הוסר לין יכולות כשפותה. כשמאקו וקורה הוסוו כשוויוניות באוויר בית המקדש איילנד, הסגן היה נוכח. הוא הודיע ​​להם ששומרים נוספים היו נחוצים בזירת הכיפוף-המיקצועי לעצרת שוויוניות , וכי אמון אמר לשוויוניות באי ללכת לשם.

בגידה באמון ותבוסת עריכה

הסגן מלווה אמון בעצרת הנצחון של שוויוניות כאשר קורה ומאקו הופיעו וקטעו את נאומו של מנהיג שוויוניות. הוא שאל אמון אם הוא צריך לקחת אותם, אך נאמר לו לחכות ולראות מה יש לו לומר הסמל האישי. כאשר קורה גילה כי אמון היה אחיו של טארלוק וכי הוא מנוצל כשפות דם, הסגן נראה מופתע מהגילוי, אבל סרב לפקפק בתמיכתו המהפכנית. הסגן הוקל כאשר האמון חשף הצלקת שלו מהתקפת כשפות אש אמור. כמאקו וטנזין אז תקפו את שוויוניות על במה כדי לספק כיסוי לקורה, הסגן נלחם לצד עמון ואת שוויוניות האחר, אבל טנזין משמש כשפות אוויר כדי להעיף אותם מעל הבמה.

ראסינג להצטרף מנהיגו במסדרונות שמאחורי הזירה, סגן עדי אמון להשתמש כשפות דם לנטרל קורה ומאקו. של שוויוניות-השני בפיקוד נותר הרוס, הבין שהוא "הקדיש את החיים [שלו]" כדי לשרת את השקרן. הוא תלש ונפץ את המסכה שלו, גינה את האמון כבוגד, וניסה לתקוף אותו. עם זאת, הסגן היה חסר אונים מול כשפות דם של המנהיג לשעבר שלו, שעצר אותו באוויר. אמון הודה לו על שירותו ולאחר מכן השליך סגן לערימה של לוחות עץ, הפיל אותו מחוסר הכרה.

אישית עריכה

הסגן הרוס על מימוש האמת על אמון.

במהלך שהותו עם עמון ואת שוויוניות, הסגן הראה את עצמו להיות חבר מאוד נאמן, מסור ואמין של הארגון. הוא עשה משהו האמון בקש ממנו, כפי שהוא הצהיר שהוא הקדיש את חייו למנהיג המהפכני. ברגע שנודע לו האמת ועדי האמון מכשאף דם קורה ומאקו, הסגן בבירור אבד את הכבוד ל, חושף את סלידתו לפני שתתקוף אותו. למרות שהיה מייד מכשאף דם ונבגד על ידי אמון, הסגן הוצג הזיל דמעה לפני תבוסתו המהירה. הוא גם טפח שנאה לכשפים, וזו כנראה הסיבה שהוא הצטרף לשוויוניות במקום הראשון. הוא הראה הזלזול שלו ביריביו הכשפות בהזדמנויות רבות, וברגע שקבע כי לא היה מקום בעולם בם עוד.

יכולות עריכה

הסגן מוכן להילחם.

למרות היותו בלתי כשפות, הסגן הוא לוחם מאוד מיומן וזריז לטווח קרוב ולא פחות נועז, מוכן לקחת על כל יריב, מקבוצת כשפים לכלב ענק דוב קוטב חזיתית עם שום הדאגה ל בטיחות שלו. הוא נלחם באמצעות שילוב של קרבות פנים אל פנים וקבוצה של מחושמל קאלי מקלות אשר, בשילוב עם היכולות הטבעיות שלו ונחישות קרב, מאפשר לו עלה בלחימה ולדפוק את כשפים המיומן עם מעט מאמץ, וכמעט נצח את הסמל בקורה קרב. הסגן הוא גם אדם מאוד עמיד, כפי שהוא עמד בכמויות גדולות של ניזק מקרבות שונים נגד כשפים בכמה הזדמנויות, ולא רק שרד את כולם, אבל גם לא הפגין שום ניזק מתמשך. הוא אפילו שרד שחבט בכלב דוב קוטב ונופל מצוק גדול, המופיע ללא פגע סמוך לאמון כעבור כמה שעות.

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 101. "ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"
  • 103. "ההתגלות"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 107. "התוצאות" (אין קווים)
  • 109. "מן העבר"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריויה עריכה

  • ההתייחסות של בולין אליו כאל "בחור שפם" היא דומה לסוקה נותן "איש שרפה" הכינוי המבוסס על מראה או תכונה פיזית שלו.
  • דמות בסדרת Kaijudo: עלייתו של מאסטר פיאנדנאו דומה לו, כמו גם את הנשק שלו המנוסח החשמלי ומשקפיו.
  • הסגן והאמון הם רק החברים של שוויוניות שלא נראה לבושים מדים מצוידים בכריות כתפיים.
  • שפמו של הסגן דומה לג'אונג ג'אונג של, רק הארוך יותר.

הפניות עריכה

1 ↑ Eskrima -. Tumblr של הסיפים Kisu. Tumblr של הסיפים Kisu (21 באפריל 2012). מקור: ב -23 באפריל, 2012.

2 ↑ האגדה של אתר העיתונות קורה -. תיאורי אופי. יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.
3. ↑ 3.1 3.0 "סוף המשחק". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '12, ספר ראשון: אוויר
4. ↑ "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר
5. ↑ 5.0 5.1 "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
6. ↑ ​​6.0 6.1 6.2 6.3 "והזוכה הן ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
7. ↑ "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר
8. ↑ 8.0 8.1 8.2 "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
9. ↑ "מפנה את הגאות והשפל". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 16 יוני 2012. מס '10, ספר ראשון: אוויר
10. ↑ "שלדים בארון". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 23 יוני 2012. מס '11, ספר ראשון: אוויר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית