Fandom

אווטאר Wiki

סוקי

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

  • סוקימעבר אל דף מיידה אל סוקי
סוקי מנהיגת לוחמי הקיושי שמתיידדת עם סוקה שהגיע עם אנג וקטרה

וחוצה איתם את מעבר הנחש המסוכן בזמן שהם עוזרים לאישה בהריון ובעלה

מידע ביוגראפי

אזרחות

האי קיוישי, ממלכת האדמה

אתניות

אדמת הממלכה

גיל

15 (באווטר: כשף האוויר האחרון) 16-17 (טרילוגית Promise)

נולד

84 ASC

תיאור פיזי

מין

נקבה

צבע שיער

חום זהוב

מידע אישי

בעלות הברית

קיוישי, אוייג'י, צוות אווטאר, מסדר הלוטוס הלבן

אויבים

אוֹזַ‏אֲי,אָ‏זּ‏ולַ‏ה, הפקח,זוּקוֹ(לשעבר)

נשק של בחירה

אוהדים, קטאנה

לחימה בסגנון (ים)

Tessenjutsu

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע

לוחמת קיוישי

עמדה מנאיגת לוחמות הקיוישי אסירה של אומת אש לשעבר חברה בצוות אווטאר

סנוף ממלכת האדמה לוחמות הקיוישי צוות אווטאר

הופעה ראשונה

"הלוחמים מקיושי"

הופעתו האחרונה

"כוכב השביט של סוזין חלק 4"

השמיע

ג'ני קוואן

[התכנית] עוד על סוקי

סוקי היתה חברה הבכורה ומנהיגת של לוחמות הקיוישי כל הנשים של קיוישי האי של ממלכת האדמה. לאחר שהחל את אימוניה כשהיא הייתה רק בת שמונה, סוקי היתה מכובדת מאוד על ידי לוחמיה חבריה למנהיגות ומיומנויות לחימה. כשצוות אווטאר הגיע להאי קיוישי, סוקי וכמה לוחמות קיוישי אחרות כבשו אותם, חושב שהם היו מרגלי אומת אש. מאוחר יותר, לאחר הם הבינו שאנג היה האווטאר, הם שוחררו והתיידדו עימם, בעיקר יוצרי קשר עם סוֹק‏ה. בהשראה מבחוץ שעזר להציל את כפרם מהנסיך זוּקוֹ , סוקי ולוחמות הקיוישי האחר כך עזבו את האי כדי לסייע במאבק נגד אומת האש. סוקי מצאה את ביזון השמים של האווטאר, אפה, מלנפול לידות של האויב, אבל היא ולוחמות הקיוישי האחרים הובסו על ידי הנסיכה אָ‏זּ‏ולַ‏ה , מיי וטאי לי. כלואה באומת האש, סוקי הוצב בתוך כלא שמור היטב. זה היה רק ​​במזל טוב שסוֹק‏ה הסתנן המתקן מחפש את אביו נתפס, האקודה, ובמקום זאת מצאה את סוקי. ששוחרר מהשבי, סוקי מאוחר יותר עזרה לאנג והחברים שלו להביס את אומת האש וסופו של דבר להתאחד עם הבחור שלה לוחמות הקיוישי.

היסטוריה עריכה

חיים מוקדמת עריכה

סוקי חיה וגדלה על האי קיוישי . היא החלה הכשרת לוחמת בגיל שמונה, והפכה שני בTessenjutsu, האמנות של אוהדים.

פגישה עם צוות אווטאר עריכה

סוקי ולוחמות הקיוישי עמיתיה נראו לראשונה כאשר לכד אנג וחבריו על כך שהפריע קיוישי איילנד, כפי שהם הניחו שמרגלי אומת אש. סוקי חקרה את קבוצה, מאיים לזרוק סוֹק‏ה לאגם האונגי לאחר שעיר הערה סקסיסטית על שנחטף על ידי "חבורה של בנות". היא והכפר ואז קבלו אותם במהירות כאורחים, ברגע שהם למדו שאנג היה הסמל. נעלב בתחילה ולא במקצת מהיחס השוביניסטי של סוֹק‏ה, היא שלמה לו בחזרה על ידי שוב ושוב משפילה אותו בהכשרה קרבית. מאוחר יותר היא אפילו הכריחה אותו להתלבש בלבוש הנשי המלא לוחם כשהוא בקש שיבוא איתה לרכבת, אבל היא הייתה סופו של דבר נמשכת אליו ברגע שהוא הודה בטעותו. 2 מלוכדים מעל גפרורים והתאגרפו, לפני הפרידה, היא נשקה על לחי סוֹק‏ה להודות שלמרות שהיא הייתה לוחמת, היא הייתה גם ילדה. היא והלוחמים האחרים של קיוישי, בהשראת סוֹק‏ה במיוחד, הלכו יצא להילחם במלחמת מאה השנה נגד אומת האש.

מהבר הנחש עריכה

Sokka reunite suki.jpg

סוקה מתאחד עם סוקי

סוקי ולוחמות הקיוישי האחר כך סיועו לפליטים בדרכם לתואר הראשון בה סינג סה. הם החליטו שלא לשוב לאי קיוישי ו, בתקווה לעשות את הבדל במלחמה, שמשו כמאבטחות במסוף מעבורת נסתרת. זה היה במסוף זה שהיא פגשה את אנג,קָ‏טַ‏רַ‏ה, וסוֹק‏ה שוב. סוקי ניגש סוֹק‏ה, אגרסיביות ובקש לראות את הכרטיסים והדרכונים שלהם. לאחר כמה חילופים מחוממים, היא נשקה סוֹק‏ה, לאחר שהוא הבין שהיא הייתה. כאשר אנג החליט ללוות את הקבוצה של נוסעים תקועים באמצעות הפס של הנחש, סוקי ליווה אותם כדי לוודא שהם עשו את זה בשלום, שנגע סוֹק‏ה. סוקי הציל טוף בנקודה אחת, שהציל אותה המטביעה. טוף המשיך לנשק את סוקי על הלחי, כי חשב שזה היה סוֹק‏ה שהציל אותה. זה היה בלילה, שרגשותיה כלפי סוֹק‏ה נעשו ברור יותר, אם כי הוא לא היה מוכן לקפוץ לתוך מערכת יחסים איתה עקב חוסר יכולתו כדי לעצור את נסיכת יואה הקריבה את החייה כדי להציל את רוח הירח בעת המצור על הצפון. בשלב מסוים במהלך הלילה, סוקי הלך לנשק אותו, אבל סוֹק‏ה סרב לעשות זאת מתחת לירח, כפי שהזכיר לו את יואה, ולדחות את סוקי וללא הסבר. לפני עזיבתה, היא התנצלה בפניו, ספרה לו שפעל בפזיזות, אבל סוֹק‏ה עצר אותה, והפכתי אותו מייד ללילה הקודם בנשיקה אותה בחזרה.

מציאת חיה פצועה עריכה

סוקי ולוחמות הקיוישי סוקי לוחמות הקיוישי מגינים על אפה. Thailog

מאוחר יותר, היא וקבוצה של לוחמי קיוישי גילו אפה פצוע, שניסה להתאחד עם אנג לאחר שנחטף. לאחר שנרגע ביזון השמים העצבניים, היא והלוחמים האחרים נטו אפה וניקו אותו. היא מוכנה להחזיר לו אנג, אולם היא התעמתה אָ‏זּ‏ולַ‏ה, מיי וטאי לי. לוחמי קיוישי ואָ‏זּ‏ולַ‏ה נלחמו קרב קצר, וחוסר רצון סוקי נסע משם עם אף סניף שריפה כדי לשמור עליו. אז היא התעמתה עם אָ‏זּ‏ולַ‏ה. למרות שאת פרטיו של הקרב אינם מוצגים, היא הובסה לבסוף, נתפסה ונשלחה לאומת האש כאסיר, יחד עם שאר לוחמי קיוישי. אחרי שהשומרים גילו את הזהות של סוקי כמנהיגה היא נשלחה לכלא השמור ביותר של אומת האש, הסלה הרותח. לאחר תבוסת לוחמי קיוישי, אָ‏זּ‏ולַ‏ה, מיי וטאי לי התחפשו במדיהם לחדור הארמון של כדור ארץ המלך

בריחה מהסלה הרותחעריכה

סוקי לוכד Wardenסוקי רוק רתיחת לכידת הסוהר. Thailog

סוקי נמצא על ידי סוֹק‏ה שתחילה התגנב יחד עם זוּקוֹ בתקווה למצוא את אביו. בניגוד לטענותיו של אָ‏זּ‏ולַ‏ה , היא מעולם לא ויתרה על תקווה וההצלה, על איחוד מחדש, בשמחה אמצה סוֹק‏ה , וקלות הצטרפה תוכניות בריחה. כאשר סוֹק‏ה החליט להישאר מאחור בתקווה למצוא את אביו, היא החליטה להישאר מאחור, כמו גם למרות שיש סיכוי שהם יכולים בסופו הלכוד עד. כאשר הקבוצה החלה מהומות כדי לכסות את בריחתם, סוקי נתפס במהירות מנהל בית הסוהר. כאשר אָ‏זּ‏ולַ‏ה וטאי לי תקפו את הקבוצה על הגונדולות הכלא, סוקי נלחם עם טאי לי, אומר שזה היה "משחק גומלין [שהיא] מחכה", והחזיק אותה באופן יעיל למדי. היא ושאר הנמלטים חזרו למגדש האוויר המערבי באמצעות ספינת האוויר של אָ‏זּ‏ולַ‏ה .

לטייל עם צוות אווטאר עריכה

ל סוקי בחר להישאר עם הגרעין כאשר ההתקפה של אָ‏זּ‏ולַ‏ה לפצל אותם. כאשר זוּקוֹ הלך לאוהל של סוֹק‏ה לשאול אותו על אמו, הוא התנגש עם סוקי, שחשדנות הכחיש כוונתה האמיתית של לראות סוֹק‏ה ומהר לחזור לאוהל שלה. כאשר זוּקוֹ נכנס לאוהל, זה היה ברור שסוֹק‏ה חיכה לי ערב רומנטי עם סוקי, אבל היה מופתע ונבוכים לראות זוּקוֹ במקום. לאחר זוּקוֹ יצא מהאוהל, סוֹק‏ה קרא לסוקי, וכשראה זוּקוֹעדיין היה שם, שרק באשמה כדי שתניח לה.

שחקני האי המבר עריכה

סוקי מאוחר יותר לבשה תחפושת אומת אש וליוותה את צוות אווטאר לההצגה "הילד בקרחון". במחזה, דמותה מצטיירת בצורה המדויקת ביותר, אם כי חלק מהפרטים פיסיים, כמו כיסוי הראש שלה, היו מעט מוגזמים. במהלך המשחק, היא החליף מבטים עם סוֹק‏ה במהלך הסצנה שבה הם התאמנו באמצעות תלבושות לוחם קִיוֹשִי ופעלו מקנא כשסוֹק‏ה היסה אותה בסצנה שבה יואה הפכה לרוח הירח. כאשר סוֹק‏ה רצוי להתגנב מאחורי קלעים כדי לעזור לשחקן שמשחק אותו, סוקי סייע לו, ואמר כי השנים של אימונים באמנות ההתגנבות אמורות לעזור. סוֹק‏ה הראה הבדיחות שלו לשחקן סוֹק‏ה, שגרם סוקי להכות את עוצמה בראש. בניגוד למחשבותיה המקוריות, עם זאת, השחקן סוֹק‏ה מצא את הבדיחות מצחיקות למדי, והשתמש בם בסצנות הבאות. סוקי כינה את מחזה נוראה ולא התייחס אליו שוב בסדרה.

כוכב השביט של סוזין עריכה

טוף וטוף סוקי וחששו לאנג במהלך הקרב ביער וונג נגד פניקס המלך אוֹזַ‏אֲי. Thailog

שלושה ימים לפני הגעתו של כוכב שביט סוזין, סוקי ושאר סמל צוות התקיימו מסיבת חוף באי גחלת.סוֹק‏ה יצר פסל חול גס של סוקי שלא דמה לה, אבל היא אמרה שהיא חשבה שזה היה מתוק שלו, וכתוצאה מכך שהוא מנשק אותה. כאשר זוּקוֹ הודיע ​​הקבוצה של התכנית של אש יהוה להשמיד את כדור ארץ הממלכה, אנג בורח, וסוקי סייע בחיפוש אחריו. וכאשר לא הצליח למצוא אנג, זוּקוֹ לקח אותם לכדור ארץ הממלכה, שבו הם "שכר" יוני לעלות על עקבותיו עם shirshu הענק שלה, Nyla. כשהיא לא הייתה מסוגלת, הוא החליט לעקוב אחר אִיירוֹ, מוביל את הקבוצה לבה סינג סה, שם פנה אליהם במסדר הלוטוס הלבן. הוחלט כי סוקי,סוֹק‏ה וטוף יהרסו צי ספינת האוויר.סוֹק‏ה נסע ספינת אוויר אחת לאחרים, להביא אותם. למרבה הצער, סוקי הופרד מחבריה כספינת האוויר התפרקה מתחתיהם. היא התעקשה שסוֹק‏ה לשאת ואילך למשימה. קִיוֹשִי לוחמות סוקי לוחמות קִיוֹשִי התכנסו. מי זרבובית

סוקי לבסוף חזר ללא פגע כשהיא השתמשה ספינת אוויר נתפס להציל טוף וסוֹק‏ה, שהיו תלוי בחוסר אונים מספינת אוויר. לאחר שהסיר אנג כשפות אש של אוֹזַ‏אֲי, סוקי עשה ניסיון צולע כדי להקניט את הרודן נפל, והרוויח את הביקורת של טוף שלה: "תשאיר את הכינויים לנו, דבש". לאחר זוּקוֹהוכתר אש יהוה והסתיים רשמית המלחמה, סוקי לבסוף התאחד עם צוות של לוחמים, ששוחררו מהכלא יחד עם מיי וטאי לי. אחרי שגיליתי איך גם צוות שלה מלוכד עם טאי לי בכלא, סוקי אפשר לה להצטרף אליהם. מאוחר יותר, כל הכנופיה היו מרגיעה בחנות התה של אִיירוֹ בבה סינג סה, שם שחק סוקי פאי שו עם מיי. היא הקניטה מאוחר סוֹק‏ה לציור הגס שלו בקבוצה, שתארו סוקי כשפות אש.

לאחר מלחמת מאה השנים עריכה

שנה לאחר סיומה של מלחמת מאה השנה, מיי בקשה מסוקי ושאר לוחמות הקִיוֹשִי להגן על הארמון המלכותי של אומת האש לאחר ניסיון כושל לרצח שליט האש זוּקוֹ על ידי קורי. בלילה הראשון שהם עומדים על משמר, זוּקוֹ התעורר באמצע הלילה ויצא החוצה. סוקי אמרה לו שזה היה שקט כל הלילה, שזוּקוֹ התנצל ואמר כי הוא סומך על לוחמות הקִיוֹשִי כפי שהם היו השומרים הטובים ביותר בעולם. סוקי ואז הציע לו לחזור לישון, אולם, כאשר זוּקוֹ אמר שהוא הולך לשתות מים, שאל אותו אם יש צורך במישהו שליווי, שליט האש דחה כדי לבקר את אביו את בכלא. סוקי מודאג זוּקוֹסוקי לבטא את דאגתה לזוּקוֹ.

מתוך דאגה, סוקי כעבור החשאי זוּקוֹ באחת מנסיעות הלילה המאוחרות שלו כדי לראות מה הוא עושה ולדעת אם לוחמי קִיוֹשִי יכולים לעזור במשהו. עם זאת, לאחר שגילה שהוא יצא לדבר אוֹזַ‏אֲי, סוקי ספר למיי על מסעותיו הליליים של זוּקוֹ, מבקש ממנה לדבר איתו בתקווה לעזור לו. עם זאת, כאשר מיי נפרד ממנו במהלך שיחה זו, סוקי הרגיש אשם והודה כי היא הייתה בעקבות זוּקוֹ. היא התנצלה בפני זוּקוֹ ו, כשהיא כורעת לפני יהוה האש, אמרו לו שלוחמי קִיוֹשִי היו דואגים לו ושהיא, במיוחד, הייתה דואגת לו, כמו גם והושיטה את ידו לפני שנקטע על ידי הגנרל מק.

ביום הקרב על יו דאו, סוקי נסע לאקדמית כשפות המתכת ביפונג בבלון מלחמת אומת אש כדי לקבל טוף והעזרה של סוֹק‏ה, והסביר שהיא גילתה את מיקומם כשKunyo התלונן באש יהוה על "ילדת לכלוך" ו "שלג פראי" השתלטות על בית הספר שלו. סוקי משוכנע טוף וסוֹק‏ה לבוא איתה כדי לנסות ולעצור את צבא אומת האש מלהגיע ליו דאו, מסבירים את תכניתה אותם לאחר נחיתה בסמוך לשיירה הצבאית. בהוראתו של סוֹק‏ה, טוף כישפה שקופית מחתרת שלקחה אותם ישירות מתחת לאחד הטנקים טונדרה, והשלישייה השתלטה על הטנק במהירות. סוקי הביע את רגשותיה של דאגה לשלומו של זוּקוֹ, וקבע כי הוא נראה בודד. עם זאת, על אף רצונה לדבר איתו, שלא קבל שום סיכוי, סופו של דבר יצטרף למלחמה נגד אומת האש עם טוף בצד שלה. בדיוק כמו הצמד החל להיות המום, התלמידים של טוף כשפות המתכת פתאום הגיעו לבוא לעזרתם. סוקי השמח על זוּקוֹסוקי האופטימי להסביר לזוּקוֹ שהיא שמחה על חזרתו לפרסונה אופטימית יותר. סוקי נסע חזרה לאומת האש עם זוּקוֹ, ועמדה על משמר בתא הכלא של אוֹזַ‏אֲי אָ‏זּ‏ולַ‏ה ויחד עם טאי לי. היא הראתה דאגה רבה לזוּקוֹ כשהוא נכנס לתא, ומהרה לעזור לה 'האש כאשר אחותו תקפה אותו. היא לא רצתה לעזוב אותו לבדו עימה לאחר מכן, רוצה ללוות את שניהם בחזרה לארמון, אך נדחתה.

למחרת, היא נפגשה עם סוֹק‏ה, שגם הוא נסע לארמון באנג וקָ‏טַ‏רַ‏ה על פניית זוּקוֹ. היא הייתה בדיוק בזמן כדי למנוע את החבר שלה והסמל ממתקפה על אָ‏זּ‏ולַ‏ה מאוגד, ואמר להם להיות סבלני ולאפשר זוּקוֹ להסביר. בעוד אש יהוה עשה זאת, סוקי להט להתאחד עם החבר שלה.

למחרת, היא הביטה בי אנג,קָ‏טַ‏רַ‏ה,סוֹק‏ה,זוּקוֹ, ואָ‏זּ‏ולַ‏ה יצא על גבי אפה כלפי Hira'a, שנותר מאחור עם אִיירו. כאשר אש ביניים האדון ציין כי הוא לא באמת מרגיש בבית, סוקי שאל אם יש משהו שהיא יכולה לעשות כדי להפוך את זה יותר טוב בשבילו, למרות כל מה הצורך היה אִיירוֹ תה יותר. [20]

אישית עריכה

כיאה למעמדה כמנהיגה הלוחמת קִיוֹשִי, סוקי היתה קשוחה, אסרטיבית, ולא חוששת להביע את דעתה, אבל באותו הזמן, הייתה לה רוח מאוד רחומה ונאמנת. הצד הרך יותר שלה היה לעתים קרובות הפגין בנוכחות סוֹק‏ה. במשך זמן רב במהלך מאסרה, סוקי הושיט תקווה לראות סוֹק‏ה שוב ולא הראה שום סימן של שבירה מול אָ‏זּ‏ולַ‏ה של ייסורים הנוגעים לסוֹק‏ה. הייתה לה גם נטייה קלה עד להחזיק טינה, כפי שניתן לראות בטיפול ולא הקר של זוּקוֹ כשנפגשו בכלא וכשהיא מוכנה ציפתה למשחק גומלין עם אָ‏זּ‏ולַ‏ה וטאי לי. [5] אישה של פעולה, במהירות והיא נתפס במיומנות מנהל בית הסוהר, פעולה שתתבקש אישור מאקודה.

יכולות עריכה

הקרב של סוקי עם טאי לי על הגונדולה הסלה הרותח.

סוקי אמנם לא כשפית, סוקי היתה יותר ממסוגלת להתמודד בעצמה במאבק. היא הייתה הלוחמת האחרון שנתפס על ידי אָ‏זּ‏ולַ‏ה, מראה מידה של מיומנותה. היא הייתה יד מרשימה לצד לוחמת, באמצעות סגנון המזכיר אייקידו, כמו גם להילחם עם אוהדי מלחמת קִיוֹשִי מסורתיים, בסגנון המזכיר של Tessenjutsu, ומיומן עם קטאנה. היא יכלה להחזיק מעמד נגד לוחמים מיומנים אחרים כגון טאי לי, בקלות להימנע שביתות נקודת לחץ השבתתה, והייתה מורה טוב, עובר לחלק משיטות הלחימה שלה על לסוֹק‏ה. היא הייתה גם בעלי כוח פיזי רב, מסוגל לשחות בקלות בשריון מלא קִיוֹשִי לוחם ומשליך הצידה את אדם מבוגר מלא בקלות. במהלך הבריחה של הסלע הרותח, היא עקפה מהומות בקנה מידה מלאה בקפיצה לרוחב את פדחותיהם של הפורעים, והשליך את הפנים האנכיות של בניין, הפגינו מיומנות להגדיר דומה לזו שנמצאה בפארקור, ומיומנות דומה אקרובטים לזה של טאי לי.

יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות היחסים של סוקי

הופעות עריכה

אווטר: כשף האוויר האחרון עריכה

ספר אחד: מים (水) עריכה

  • 104. "הלוחמים מקיושי"

ספר השנייה: כדור הארץ (土) עריכה

  • 212. "מאמר הנחש"
  • 216. "הימים האבודים של אפה"

ספר שלישי: אש (火) עריכה

  • 314. "רוק הרתיחה, החלק 1"
  • 315. "רוק הרתיחה, החלק 2"
  • 316. "השודדים הדרומיים"
  • 317. "שחקני גחלת האי"
  • 318. "כוכב השביט של סוזין, החלק 1: מלך הפניקס"
  • 319. "כוכב השביט של סוזין, החלק 2: המאסטרים הישנים"
  • 320. "כוכב השביט של סוזין, החלק 3: לתוך התופת"
  • 321. "כוכב השביט של סוזין, החלק 4: אווטאר אנג"

טרילוגיהת ההבטחה עריכה

  • חלק האבטחה 1
  • חלק האבטחה 2
  • חלק האבטחה 3

טרילוגהת החיפוש עריכה

  • חיפוש חלק 1

טריוויה עריכה

  • ג'ייד אנדרס ג'סיקה קבל את התפקיד של סוקי בעיבוד הקולנועי של מ 'לילה Shyamalan, כשף האוויר האחרון. היא ווריורס קִיוֹשִי נחתכו מהסרט בגלל Shyamalan רצון הרשתה לסרט סובב סביב הלוחמים. כדי לתקן זאת, הם הוסרו לחלוטין. עם זאת, הם נמצאים בNovelization הסרט, ששוחרר לפני הלוחמים קוצצו.
  • "סוקי" (好き; עם דגש על 'ki' ההברות) הוא ביפנית "אוהב / אוהב", אם כי לא כתוב בתווים שהוצגו לעיל, ומבוטא באופן דומה למילה היפנית לירח, tsuki מתייחס יואה, האהבה אבודה של סוֹק‏ה.
  • כמו כן, מונח באייקידו וקנדו בשביל להיות חשוף להתקפה או שיש טכניקה לקויה.
  • סוקי פירושו "אני אוהב אותך" ביפנית, וDaisuki אוהב אותך". פירושו "אני * יצוין, כי דרכו של שם סוקי מבוטא בסדרה היא שונה מההגייה היפנית המקורית. ביפנית, את האות "U" לעתים קרובות אילמת, ולכן "סוקי" היה נשמע יותר כמו "סקי". זוהי טעות נפוצה ביטון של השפה היפנית.
  • סוקי הוא גם שם שניתן בסין. במקרה זה את ההגייה (סו-Key) היא דומה יותר לכיוון אחד בסדרה.
  • שמו של סוקי ברוסית מבוטא כ[ su'juki] בשתי העונות הראשונות, וכמו [צוקים] בעונה השלישית. הוא היה עשוי למנוע את ההגייה המקורית [סוקי] בגלל שזה נשמע כמו מילה "суки" רוסית, המתרגמת למילה נשבעת.
  • נחשף כי סוֹק‏ה מעולם לא ספר את הסיפור כולו על יואה לסוקי.עם זאת, הוא ציין יואה לה, וזאת הייתה הסיבה שהוא היה כל כך מגונן עליה. [10]
  • היא הצליחה טייס ספינת אוויר. [16]
  • סוקי היה הדמות היחידה להישאר עם הקבוצה בזמן הארו, טאו, הדוכס,◾אקודה וצ'יט סאנג עזבו. [13]
  • בשורה האחרונה של סוקי בסדרה, "ולמה אתה מצייר אותי כשפות אש?" היה מכוון לציור של סוֹק‏ה של הקבוצה. [6]
  • סוקי היה במקור האחת הדמויות שלעולם לא יופיעו שוב לאחר "הלוחמים של קִיוֹשִי", אך בשל הפופולריות שלה, היא חזרה לספר 2 וספר 3.
  • כסוקי היה הבכור של ה"לוחמים קִיוֹשִי, היא הייתה אחראית על הכשרת הלוחמים הצעירים. [1]
  • סוקי כביכול שפעם יצא קצף בחור פה, אבל לא היה גאה בזה. [19]
  • סוקי הוא הדמות היחידה מצוות אווטאר המקורי נותר לו עדיין לעשות הופעה או להיות מוזכר באגדה של קורה. עם זאת, היא הופיעה ברצף הפתיחה של הפרק הראשון שמראה את שאר צוות.
  • סוקי הוא אחד מהאנשים המעטים שאי פעם להימלט מכלא הסלע הרותח.

הפניות עריכה

1 ↑ 1.0 1.1 מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.

2. ↑ 2.0 2.1 "הלוחמים של Kyoshi". ניק מליס (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 4 מרס 2005. מס '4, ספר אחד: מים
3. ↑ 3.0 3.1 3.2 "הימים האבודים של אפה". אליזבת וולש Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 13 אוקטובר 2006. מס '16, ספר השנייה: כדור הארץ
4. ↑ 4.0 4.1 4.2 "רוק הרתיחה, חלק 1". צ'אן מאי (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 16 יולי, 2008. מס '14, ספר שלישי: אש
5. ↑ 5.0 5.1 5.2 "רוק הרתיחה, החלק 2". יהושע המילטון (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 16 יולי, 2008. מס '15, ספר שלישי: אש
6 ↑ 6.0 6.1 6.2 6.3 "שביט Sozin, החלק 4: Avatar Aang".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '21, ספר שלישי: אש
7. ↑ כרטיס למעשה סמל אישי של סוקי ..

8. ↑ "יום אווטאר". ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2006. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ

9. ↑ "המצור על הצפון, החלק 2". אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '20, ספר אחד: מים
10. ↑ 10.0 10.1 "Pass של הנחש". מייקל דנטה DiMartino, יהושע המילטון (סופרים) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 ספטמבר 2006. מס '12, ספר השנייה: כדור הארץ
11 ↑ "היום שחור שמש, החלק 2: הליקוי החם".. אהרון Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 30 נובמבר 2007. מס '11, ספר שלישי: אש
12. ↑ "אדמת המלך". ג'ון O'Bryan (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 נובמבר, 2006. מס '18, ספר השנייה: כדור הארץ
13. ↑ 13.0 13.1 "השודדים הדרומיים". אליזבת וולש Ehasz (סופר) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 יולי, 2008. מס '16, ספר שלישי: אש
14. ↑ 14.0 14.1 "שחקני גחלת האי". טים הדריק, ג'וש המילטון, ג'ון O'Bryan (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 18 יולי, 2008. מס '17, ספר שלישי: אש
15 ↑ "שביט Sozin, חלק 1: פניקס המלך".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '18, ספר שלישי: אש
16 ↑ 16.0 16.1 "שביט Sozin, החלק 3: לתוך התופת".. מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '20, ספר שלישי: אש
17. ↑ ג'ין יאנג (w, א). חלק Promise 1 (25 ינואר 2012), קומיקס סוס שחור

18. ↑ ג'ין יאנג (w, א). חלק ההבטחה 2 (30 במאי 2012), קומיקס סוס שחורים 19. ↑ סמל ומשלוח בקון קומיקס 2006 Pt. 1. YouTube (25 ביולי 2006). מקור: ב -15 ביונים 2012.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית